Software per Content Management

Software per Content Management: utilizza Capterra in Italia per trovare il software gestionale più adatto per la tua attività.

Loading...
Perché Capterra è gratis
Bynder è il modo più semplice per gestire professionalmente le tue risorse digitali. I team possono trovare rapidamente i file giusti 24 ore su 24, 7 giorni su 7, grazie ad archiviazione su cloud e condivisione, collaborare con modifiche e approvazioni in tempo reale e distribuire, con formattazione automatica, i contenuti a una varietà di canali e tipi di file. I marchi che utilizzano Bynder dispongono di tutte le comodità di un hub centrale per tutte le operazioni legate al marchio e ai contenuti digitali. Ulteriori informazioni su Bynder Bynder è una soluzione innovativa basata sul cloud per i professionisti del marketing che desiderano gestire facilmente tutti i contenuti digitali. Ulteriori informazioni su Bynder
Software a cinque stelle per la gestione delle risorse digitali a un prezzo eccezionale. L'Essential Edition parte da 495 $ al mese, con licenze perpetue sul posto in vendita a partire da 10.125 $. È disponibile anche una versione Enterprise. Asset Bank è utilizzato da oltre 800 grandi aziende in tutto il mondo, tra cui Coca-Cola, Unilever, Panasonic e Deloitte. Può essere ospitato nel cloud o sul posto, è incredibilmente facile da utilizzare, altamente configurabile e offre un eccellente programma di supporto con aggiornamenti regolari gratuiti. Ulteriori informazioni su Asset Bank Software a cinque stelle per la gestione delle risorse digitali a un prezzo eccezionale. Ulteriori informazioni su Asset Bank

da WoodWing Software

(13 recensioni)
Visita il sito web
Elvis DAM is an intuitive digital asset management system, helping publishers, creative agencies and marketing departments to reach their goals for quality, cost efficiency, time-to-market and revenue generation. It supports business and operational processes in storing, organizing, accessing, sharing and managing rights and permissions of rich-media assets. Available as a cloud solution, as well as on-premise. Ulteriori informazioni su Elvis DAM Elvis DAM helps you to manage and create incredible assets and enables creatives to collaborate more effectively. Ulteriori informazioni su Elvis DAM

da Magnolia International

(3 recensioni)
Visita il sito web
Magnolia è un CMS aziendale open source, basato su Java, focalizzato su alte prestazioni, scalabilità, versatilità di integrazione versatile e facilità di utilizzo. Connetti i dati da qualsiasi fonte. Gestisci il contenuto in qualsiasi forma. Pubblica su qualsiasi dispositivo. L'attenzione di Magnolia per la realizzazione di un content management system versatile della migliore qualità, ti consente di scegliere e integrare i sistemi che TU desideri e non i sistemi che il tuo fornitore ti spinge ad usare. Questo offre flessibilità e consente di risparmiare sui costi a lungo termine. Ulteriori informazioni su Magnolia Un CMS aziendale open source, basato su Java, focalizzato su alte prestazioni e scalabilità, versatilità d'integrazione e facilità di utilizzo. Ulteriori informazioni su Magnolia
Il contenuto è il fulcro del tuo marchio per questo è stato creato dotCMS. Basato su una filosofia di "contenuto come infrastruttura", dotCMS consente di creare, gestire ed espandere tutti i tuoi contenuti in un unico sistema centralizzato. Fornisce inoltre distribuzione, integrazione e le API necessarie per soddisfare le tue esigenze, in un mondo digitale in continua evoluzione. dotCMS offre distribuzione di contenuti a siti web, Intranet, applicazioni a singola pagina e a qualsiasi applicazione basata sul web, integrandosi facilmente con sistemi di terze parti. Disponibile per il download gratuito. Ulteriori informazioni su dotCMS dotCMS è un soluzione di content management system (CMS) open source, per la gestione di contenuti e siti e applicazioni basati sui contenuti. Ulteriori informazioni su dotCMS

da Rakuten Aquafadas

(6 recensioni)
Visita il sito web
Rakuten Aquafadas consente di creare facilmente app di contenuti di marketing come riviste, cataloghi o presentazioni interattive nel modo più attraente e non richiede particolari competenze nell'ambito del software development. Questa tecnologia include opzioni di progettazione completamente personalizzabili, editing in tempo reale e monitoraggio delle prestazioni. Permette alle aziende di comunicare in modo diverso e di ottenere visibilità e di incrementare la propria reputazione. Vanta oltre 10 anni di esperienza ed è scalabile con altre tecnologie Rakuten, come la chat Viber, punti fedeltà, e-book, film e altro ancora. Ulteriori informazioni su Rakuten Aquafadas Hub digitale innovativo per i tuoi team impegnati nella tecnologia mobile. Sicurezza, collaborazione, gestione dei contenuti e analisi in un'unica app scalabile. Ulteriori informazioni su Rakuten Aquafadas
Con Maglr puoi trasformare i tuoi contenuti in un'incredibile storia visiva e renderli disponibili per i tuoi lettori su qualsiasi dispositivo. Perfetto per gli operatori del mercato e i designer che desiderano convertire i loro contenuti in una storia interattiva e avvincente. Nessuna competenza tecnica richiesta. Maglr consiste in un semplice editor per gli operatori del mercato che si affidano a modelli per iniziare il proprio lavoro. È inoltre disponibile un editor Pro per i designer che cominciano con una tela nera. Entrambi gli editor si concentrano su 3 soluzioni: riviste online, offerte interattive e presentazioni di vendita. Ulteriori informazioni su Maglr Maglr ti consente di trasformare facilmente i tuoi contenuti in storie visive. Utilizzato per riviste online, pagine di destinazione e presentazioni. Ulteriori informazioni su Maglr
Con il software di gestione del lavoro di Wrike non potrai mancare le scadenze. Ottimizza i tuoi requisiti di contenuto con moduli integrati, distribuisci il lavoro tra il team di contenuti, monitora i progressi del lavoro, modifica, esamina e approva i file online. Ulteriori informazioni su Wrike Pianifica, gestisci e monitora le tue campagne di contenuti con Wrike. Ulteriori informazioni su Wrike
Bitrix24 è un sistema di gestione dei contenuti completamente gratuito con pagine e larghezza di banda illimitate e il tuo nome di dominio. Utilizzato da oltre 6 milioni di aziende, include moduli di acquisizione, CRM, e-mail marketing e automazione delle vendite. Ulteriori informazioni su Bitrix24 Bitrix24 è un CMS completamente gratuito con pagine e larghezza di banda illimitate e il tuo nome di dominio. Ulteriori informazioni su Bitrix24
ContentStudio è uno strumento multiuso per il Social Media Management e il content marketing che ti consente di scoprire, creare e condividere i migliori contenuti. Offrendo una suite di prodotti per il rilevamento, la pubblicazione, la pianificazione, l'analisi e l'automazione dei contenuti, consente ai team di social media marketing di lavorare e collaborare in modo efficiente. È lo strumento perfetto per scoprire contenuti di tendenza, gestire più reti di social media, riciclare i post sempre in voga, analizzare le prestazioni, collaborare con il team e altro ancora. Ulteriori informazioni su ContentStudio ContentStudio è uno strumento basato sui dati per il Social Media Management e il content marketing che ti consente di scoprire, creare e condividere contenuti coinvolgenti. Ulteriori informazioni su ContentStudio
Confluence è uno spazio di lavoro aperto e condiviso che mette in contatto le persone con le idee e le informazioni di cui hanno bisogno per lavorare con slancio e offrire il meglio dal punto di vista professionale. A differenza degli strumenti di condivisione di documenti e file, Confluence è aperto e collaborativo, consentendo di creare, gestire e collaborare su qualsiasi aspetto, dai piani di lancio del prodotto alle campagne di marketing. Trova facilmente lavoro con spazi dedicati e organizzati, connettiti tra team e integra perfettamente con la suite Atlassian o personalizza con le applicazioni nel suo marketplace. Ulteriori informazioni su Confluence Confluence è uno spazio di lavoro aperto e condiviso che mette in contatto le persone con le idee e le informazioni di cui hanno bisogno per dare il loro meglio sul lavoro. Ulteriori informazioni su Confluence
Contentful è una piattaforma di gestione dei contenuti versatile a prova di futuro, che consente di pubblicare facilmente contenuti su più piattaforme. Potrai creare i contenuti una sola volta e pubblicarli facilmente ovunque tu desideri. Gli editor possono gestire i contenuti in modo interattivo con l'interfaccia di modifica di facile utilizzo, mentre gli sviluppatori possono distribuire i contenuti con il linguaggio di programmazione e il framework dei modelli che preferiscono. I clienti scelgono Contentful per la versatilità e la stabilità della sua funzione di modellazione e distribuzione dei contenuti. Provalo! Ulteriori informazioni su Contentful Si tratta di una piattaforma con infrastruttura per i contenuti, basata su API, che consente di gestire facilmente contenuti su più piattaforme. Ulteriori informazioni su Contentful

da mVISE AG

(0 recensioni)
Visita il sito web
Con SaleSphere la tua organizzazione di vendita è in grado di affrontare in modo ottimale i problemi della trasformazione digitale nelle vendite. SalesApp digitalizza i processi esterni esistenti, dalla gestione dei potenziali clienti alla fase di post-vendita, semplificando i processi amministrativi, affinché il personale di vendita possa concentrarsi completamente sull'interazione con i clienti. Operazioni semplici consentono di accedere rapidamente a tutte le informazioni relative al prodotto e ai clienti, sempre e ovunque. Anche offline. Ulteriori informazioni su SaleSphere Con SaleSphere puoi fornire al tuo team di vendita tutte le informazioni relative a clienti e prodotti su un PC tablet. Ulteriori informazioni su SaleSphere
La soluzione di gestione dei contenuti basata sul cloud di Wedia offre una piattaforma centralizzata per tutte le risorse di marketing, come immagini, video, documenti, ecc., consentendo di gestire facilmente milioni di risorse digitali tra team, canali e mercati. Questa soluzione consente di controllare con precisione i contenuti multimediali, permettendo ai team di creare, condividere e riutilizzare le risorse a livello globale, quindi assicurando che tutti i contenuti pubblicati siano monitorati e registrati in una libreria multimediale intelligente single-source-of-truth (singola fonte di verità). Ulteriori informazioni su Wedia La soluzione DAM di Wedia consente ai marchi internazionali di trovare, gestire, condividere, riutilizzare e monitorare facilmente il contenuto digitale da un'unica piattaforma. Ulteriori informazioni su Wedia
PublishNow è una piattaforma di pubblicazione di contenuti che aiuta scrittori ed esperti di marketing a creare blog e pubblicazioni e a migliorare il coinvolgimento, l'attrazione e la portata dei contenuti. Principali componenti del prodotto: editor leggero e versatile, rich media incorporabili (tweet, post su Facebook o Instagram e oltre 1.500 in più), SEO e strumenti di leggibilità, CTA e moduli di lead generation, calendario e pipeline di contenuti e distribuzione automatizzata dei contenuti. Ulteriori informazioni su PublishNow Piattaforma di pubblicazione di contenuti che consente di creare pubblicazioni, migliorare il coinvolgimento, l'attrazione e la portata dei contenuti. Ulteriori informazioni su PublishNow
Software open source, gratuito, da utilizzare per la creazione di blog e siti web. Il software per la creazione di blog e siti web più famoso del mondo. È un software open source gratuito.
Box funziona su qualsiasi browser e ti permette di archiviare e gestire facilmente tutti i tuoi contenuti online. Inoltre, consente di condividere file all'istante e accedere a documenti da qualsiasi luogo. Indipendentemente dal dispositivo scelto, accedi rapidamente e facilmente a documenti, piani di progetto, presentazioni e video. Con Boz hai sempre a disposizione la presentazione più aggiornata per i tuoi clienti, online o offline. Box consente agli amministratori di mantenere una visione centrale di tutti i contenuti e di tutti gli utenti nel loro account attraverso una potente console di amministrazione. Box è una moderna piattaforma di gestione dei contenuti che trasforma il modo in cui le organizzazioni lavorano e collaborano per ottenere risultati più velocemente.
monday.com, un software di gestione pluripremiato, aiuta i team a pianificare, programmare ed eseguire in modo collaborativo strategie di contenuti che forniscono risultati. La sua facilità d'uso e flessibilità significano onboarding rapido per il tuo team e la capacità di gestire i tuoi contenuti a modo tuo. La piattaforma contiene potenti funzionalità tra cui monitoraggio di avanzamento e tempo, notifiche automatizzate, flussi di lavoro personalizzabili, dashboard, visualizzazioni della sequenza temporale, integrazioni e altro ancora. monday.com, un software di gestione pluripremiato, aiuta i team a programmare ed eseguire in modo collaborativo strategie di contenuti che forniscono risultati.
Marketing 360 offre anche una piattaforma di gestione dei contenuti completamente integrata, Natural Listing Ads. Il programma Natural Listing Ads si concentra non solo sull'aumentare la posizione nelle classifiche e sulla visibilità, ma anche sull'aumento della cliccabilità delle inserzioni e quindi sulla convertibilità del traffico organico. La piattaforma di marketing n° 1 per le PMI.
CMS designed to help both novice users and expert developers to build websites and applications. CMS designed to help both novice users and expert developers to build websites and applications.
Riconosciuta dagli utenti di Capterra per il suo miglior rapporto qualità-prezzo e la facilità d'uso più elevata, Widen è l'azienda di gestione di risorse digitali che mantiene le promesse, sforzandosi, ogni giorno, di essere la parte migliore della giornata dei clienti. Servendo principalmente organizzazioni medio-grandi di oltre 1.000 dipendenti, le soluzioni Widen basate sul cloud per DAM aziendale, flusso di lavoro creativo e gestione del marchio, offrono un'esperienza completa di software di alta qualità e un servizio senza pari. Fai crescere i tuoi contenuti con una pluripremiata soluzione DAM e un servizio senza pari. A partire da 29.900 $ all'anno.
Content Management System open source utilizzato da alcuni dei più grandi siti web del mondo come The Economist e la Casa Bianca. Content Management System open source utilizzato da alcuni dei più grandi siti web del mondo come The Economist e la Casa Bianca.

da Lucid Software

(197 recensioni)
Visualizza profilo
Lucidpress is a brand templating & design platform for teams creating sales and marketing content. Empower anyone to store brand assets, create templates, customize content, and distribute via digital channels or print. Lockable templates protect your brand while letting colleagues make small customizations, easing the workload off your creative team. Forget rogue branding forever with Lucidpress -- the brand templating platform trusted by over 7 million users worldwide. Create, manage, & distribute content faster using lockable templates that empower anyone to design on-brand marketing materials.
M-Files offre una piattaforma di gestione dei contenuti intelligente di prossima generazione che migliora le prestazioni aziendali aiutando le persone a trovare e utilizzare le informazioni in modo più efficace. Migliora il flusso di lavoro, aumenta il riutilizzo delle informazioni, elimina la ridondanza, controlla i contenuti in modo sicuro ed evita conflitti e perdita di dati con un'unica e intuitiva soluzione di gestione dei contenuti integrabile con Esplora risorse. Migliaia di organizzazioni in oltre 100 Paesi utilizzano M-Files per gestire le esigenze associate alle informazioni aziendali. Potente software di gestione dei contenuti che ti consente di organizzare e gestire facilmente tutti i documenti e le informazioni.
La condivisione e la ricerca di contenuti tra silos dipartimentali può essere impegnativa. Come hub centralizzato in cui i team possono pubblicare, condividere e cercare informazioni, Bloomfire semplifica la condivisione delle conoscenze. Bloomfire supporta tutti i tipi di file e offre impostazioni per membri e comunità che consentono di controllare chi ha accesso al contenuto, oltre a potenti suggerimenti di ricerca e contenuti correlati. Le aziende che usano Bloomfire riferiscono una maggiore produttività perché i team dedicano meno tempo alla ricerca dei contenuti. Progettato per condividere facilmente conoscenze e contenuti tra silos. Consente di trovare le informazioni necessarie con una semplice ricerca.
Centralize and organize your team's work, create and share documents, manage projects, and stay connected every step of the way. Quip combines documents, spreadsheets, tasks, and chat in one seamless experience. Used by thousands of the most innovative companies in the world including Facebook, NewRelic, Quora, and Pinterest. Available on web, Mac, Windows, Android, and iOS. Get started with Quip for free. Centralize and organize your team's work, create and share documents, manage projects, and stay connected every step of the way.
ClubRunner è la pluripremiata piattaforma di gestione e comunicazione dei soci che ha colpito centinaia di migliaia di persone in tutto il mondo. Organizza meglio il tuo club, migliora la tua comunicazione e permetti alle persone di connettersi, comunicare online e collaborare per raggiungere obiettivi più grandi. ClubRunner oggi ha clienti in oltre 30 paesi in tutto il mondo, grazie al supporto a lingue multiple. ClubRunner consente al tuo gruppo di costruire la propria presenza sul web, migliorare la collaborazione associativa, automatizzare l'amministrazione e molto altro.
For documentation and technical writing specialists! SmartDocs for complete component content management and reuse for all of your company's MS Word content. SmartDocs brings state-of-the-art content management and document automation tools directly into Word's intuitive and familiar environment. Your teams, in-house and remote, will easily reuse only approved content, track usage, apply conditional text, and dramatically improve content processes. Optimize MS Word and SharePoint with SmartDocs. SmartDocs transforms Microsoft Word into a complete content management and reuse solution.
CoSchedule is the only way to organize your marketing in one place. As a family of agile marketing products, CoSchedule serves more than 5,000+ customers worldwide, helping you stay focused, deliver projects on time, and keep your entire marketing team happy. As one of the top 10 marketing software providers on the Inc. 5000 list and recognized in Gartners 2019 Magic Quadrant for Content Marketing Platforms, CoSchedule is the fastest-growing solution for mid-market and enterprise companies CoSchedule the only way to organize your marketing in one place. The fastest-growing solution for mid-market and enterprise companies.
SellPoints è una piattaforma di ottimizzazione dell'e-commerce che consente ai marchi di condividere le storie dei loro prodotti sui siti web di vendita al dettaglio, attraverso esperienze di contenuti interattivi che coinvolgono, informano e ispirano gli acquirenti, determinando un aumento incrementale misurabile tramite i tassi di aggiunta al carrello e del tempo trascorso sulle pagine. Inoltre, SellPoints fornisce dati e approfondimenti affidabili per aiutare i clienti a prendere decisioni aziendali informate su come ottimizzare le pagine dei loro prodotti. Le soluzioni di coinvolgimento dei clienti di SellPoints consentono ai marchi di coinvolgere, informare e ispirare gli acquirenti attraverso esperienze di contenuti interattivi.
B12 rende i siti Web personalizzati accessibili alle piccole imprese. L'approccio Do It For You (DIFY) consente di creare siti Web con una qualità del livello delle agenzie con costi e tempi estremamente ridotti. Come prima cosa, l'intelligenza artificiale proprietaria crea in 60 secondi una bozza del sito Web, quindi progettisti Web esperti incorporano i feedback del cliente per creare e lanciare il sito in pochi giorni. Dopo il lancio vengono forniti consigli mensili, personalizzati, su come migliorare il sito Web, garantendone il miglioramento progressivo man mano che la propria attività cresce. B12 crea siti Web personalizzati con una qualità del livello delle agenzie con costi e tempi estremamente ridotti. L'intelligenza artificiale crea bozze del sito in 60 secondi. Gli esperti creano e lanciano il sito.
Visual drag-and-drop website builder for designing custom, professional websites without writing code. Visual drag-and-drop website builder for designing custom, professional websites without writing code.
Visualizza profilo
OnSemble is more than an employee intranet it's a complete hub that connects your people to the information they need when they need it. It's the homepage for your organization. OnSemble's drag and drop interface means your imagination is the only limit, design pages that reflect your culture without entering a single line of code. It's is an intranet that your employees with love, and actually use. More than an intranet portal. An employee collaboration, engagement and document platform that allows you to build without programming.
Egnyte è in grado di comprendere come vengono creati e utilizzati i contenuti e questo può essere sfruttato per indirizzare meglio i flussi di lavoro. Egnyte è in grado di comprendere come vengono creati e utilizzati i contenuti e questo può essere sfruttato per indirizzare meglio i flussi di lavoro.
A web-content management solution that allows companies to maintain control of their content after it is published. A web-content management solution that allows companies to maintain control of their content after it is published.
Seismic è una soluzione leader a livello globale per il marketing e le vendite online che consente di migliorare i tassi di chiusura e ottenere accordi migliori per le vendite, aumentando gli effetti del marketing sui profitti. Le grandi imprese utilizzano Seismic per aumentare la produttività delle vendite grazie alla distribuzione automatica di informazioni e contenuti personalizzati inerenti a qualsiasi interazione con l'acquirente. Seismic è la soluzione leader a livello globale per la facilitazione di marketing e vendite.
We are a software company. We are creators, designers and engineers. We're all of those. But we're also just people. We get frustrated by technology like everyone else. Where some people throw their computers when frustrated, we take it out on our keyboards. When we get frustrated with tech, we FIX it. We build solutions for those irritating, everyday frustrations. We build software that's powered by your ideas and your needs. Because software only works the way you do. We are creators, designers and engineers.We build software that's powered by your ideas and your needs.
SpringCM genera, automatizza, gestisce e archivia i tuoi documenti e contratti, semplificando i processi aziendali in modo da poter concludere affari più rapidamente. E par fare in modo che sia più facile per i tuoi clienti lavorare con te. Perché quando i tuoi documenti scorrono, anche il tuo lavoro scorre. SpringCM va oltre la gestione dei contratti con un motore per il flusso di lavoro robusto e scalabile in grado di automatizzare anche i processi documentali più complessi. Standardizza i tuoi processi aziendali e aumenta la visibilità in ogni fase. Lascia che lavoro scorra senza intoppi, automatizzando il processo di gestione dei contratti, il tutto su una delle piattaforme di gestione dei documenti più sicure che ci siano.
With MODX CMS and cloud hosting, you have complete control over your creative vision and the experiences you deliver, with no restrictions and no compromise. You can focus more on building great digital experiences, and less on hosting and maintaining complex web infrastructure. If you ever need help, MODX Professionals are available worldwide and support from the MODX team The MODX Digital Experience Platform provides everything you need to build, host, and maintain amazing websites your way.
PageTiger is used by medium, large and global organisations to improve how they communicate with staff and customers. Uniquely it allows users to create, distribute and track interactive presentations and documents in one simple-to-use system. Combining inspirational templates with a powerful analytics suite and an intuitive design tool, there's nothing like PageTiger. A platform for non-designers to create amazing interactive digital content. PowerPoint meets Moonpig!

da Hyland Software

(51 recensioni)
Visualizza profilo
OnBase enterprise content management software combines integrated document management, business process management and records management in a single application. Whether deployed as a hosted or premises-based solution, OnBase allows organizations to automate business processes and reduce the time and cost of performing important business functions through the management and control of content. ECM solution that combines integrated document management, business process management and records management.
Website creation tool that helps bloggers, businesses, and photographers develop websites with templates, insights, and CRM forms. Website creation tool that helps bloggers, businesses, and photographers develop websites with templates, insights, and CRM forms.
Office automation solutions that deliver smart digital workflow and document control, setting a new pace for worker productivity and business performance. Flexible integration, mobile and #1 ease of use with zero-compromise cloud services. Recognized as best-fit for digitizing, automating and transforming key processes with over 500,000 satisfied users at 18,000 companies in 70 countries. DocuWare's office automation solutions deliver smart digital workflow and document control for substantial productivity gains.

da RedTail Technology

(47 recensioni)
Visualizza profilo
Redtail CRM is a web-based easy-to-use client management solution designed specifically for Financial Professionals. Redtail CRM is a web-based easy-to-use client management solution designed specifically for Financial Professionals.
Shelf is the content management platform with the best search in the industry. Used by organizations like Slalom, Amazon and Nielsen, Shelf was designed by a Harvard knowledge management expert to have best in class search and organzation. Shelf also has enterprise security and is an award winner in usability. Our customer love us because we make content management easy. Contact us for a free demo. Shelf is the content sharing platform with the best search in the industry. Organize and find any type of content quickly and easily
Visualizza profilo
Clinked will bring your business closer to your team from within secure and customisable cloud workspaces. Used by businesses in all industries, from SMEs to Enterprises, Clinked's feature-rich solution will save your company valuable time whilst improving efficiency. Key features include file sharing, integrated group chat, task management, discussions forums, team calendars, branded mobile app and more. Sign up for a free 10-day trial today. Clinked offers customised cloud solutions for businesses. Securely share files, communicate with clients and keep track of your tasks.
Panopto is a leading video platform for training, teaching, and presenting. Fortune 1000 companies and leading academic institutions, including GE, Qualcomm, New York Life, Duke, Stanford, and Oxford, use Panopto to capture training videos and lectures, live stream events, and publish their videos to a secure YouTube-like portal. For three years running, Panopto's video platform has been recognized by Gartner as a "Leader" in video content management. Panopto's complete video platform is the easiest way to manage, live stream, record, and share videos across your organization.
A professional communication tool that allows you to easily create & share trackable, one page websites via a drag and drop interface. A professional communication tool that allows you to easily create & share trackable, one page websites via a drag and drop interface.

da Kentico Software

(38 recensioni)
Visualizza profilo
Kentico is the only fully integrated ASP.NET CMS, E-commerce, and Online Marketing platform that allows you to create truly optimized digital customer experiences across multiple channels. With Web Farms, Continuous Integration, GDPR and Data Protection, and MVC development fully supported across the platform, Kentico empowers your developers to deliver state-of-art websites and experiences faster. Kentico is an all-in-one CMS, E-commerce, and Online Marketing platform that drives business results for companies of all sizes.

da Naylor Association Solutions

(37 recensioni)
Visualizza profilo
Naylor AMS software includes a comprehensive website content management system that will provide your association with a new site and member portal that instantly integrates your member data. Our consultative approach builds a partnership providing you with a hassle-free AMS implementation. Simply put, you'll have everything needed to organize, automate and optimize your association. We will be right by your side with expertise and live customer support 24/7. When you partner with Naylor, you'll have everything needed to organize, automate and optimize your association's website and content.
Strapi is the open-source headless CMS based on Node.js for all your developers content management and API needs. In minutes, you have a working API and can concentrate on developing software without the hassle of CMS complexities. All your data is made available through a 100% customizable API to be a perfect fit for your needs. We take care of the backend for you so you don't have to. Companies of all sizes are already using Strapi in production. Advanced open-source Node.js headless CMS to build powerful API in minutes.
Xerox DocuShare's Content Management System gives you the easiest method to manage all of your paper and digital documents Xerox DocuShare's Content Management System gives you the easiest method to manage all of your paper and digital documents
SubHub membership software makes it easy to build a membership site and charge for access to premium content. Additionally, you can make money from advertising, affiliates or selling products and downloads. Our online publishing and membership platform makes it easy to build a membership site and charge for access to premium content.
Tiled is a microapp platform built to increase viewer engagement and company insight. We take the hard work out of delivering interactive content and make it easy for sales teams to understand viewer engagement so they can close more deals. Tiled enables non-developers to create interactive multimedia experiences that perform like native apps or fully-coded websites, discover new insights with our full analytics suite, and publish instantly to customers and team members worldwide. Microapp platform built to increase engagement and deliver insight.

da Curious Solutions

(32 recensioni)
Visualizza profilo
Clipicious is a full-suite collaboration platform that allows users to capture, customize, organize, and share content with other users. With the web clipper tool, any site, document, image, or video can be captured with just one click and made ready to annotate and customize. Clipicious also includes time tracking, user permissions, and a robust set of content editing tools making it one of the most versatile collaboration tools on the market. Full-suite collaboration platform that allows you to capture, store, organize, annotate, share, tag, and manage content.
The Canvas CMS Platform is the ultimate professionally supported digital marketing platform. The Canvas CMS Platform is developed to power both responsive websites designed for conversion and digital marketing campaigns. Within Canvas you can create dynamic landing pages, launch digital campaigns, monitor analytics, manage contacts within the CRM, send email campaigns and much more! Canvas® CMS is a software as a service platform for content management and digital marketing.

da Content Calendr

(30 recensioni)
Visualizza profilo
ContentCal è una piattaforma di gestione del calendario e di content management all'avanguardia in grado di aiutare migliaia di persone, imprese e agenzie a migliorare i propri contenuti. Potrai definire le autorizzazioni degli utenti, ottimizzare il processo di approvazione, gestire più account da una singola posizione centralizzata, quindi comunicare e collaborare con il tuo team in merito ai contenuti in arrivo. Con Analytics e Respond di ContentCal puoi anche monitorare le prestazioni dei contenuti e imparare a migliorarle per il futuro. Calendario dei contenuti per i social media, a cui gli utenti di tutto il mondo si affidano per pianificare e pubblicare contenuti straordinari.
Costruito in modo sicuro come una vera piattaforma cloud eseguita in un cloud multi-tenant, Agility si integra perfettamente con le piattaforme esistenti. Assicura elevata disponibilità, ottime prestazioni, sicurezza e disponibilità a livello globale. Come SaaS, offre un modello di pagamento basato su abbonamento, miglioramenti continui, un eccellente servizio clienti con il supporto di un responsabile del successo dei clienti dedicato e un'assistenza continua. Agility è un CMS di tipo headless con tutte le funzionalità di un CMS tradizionale. Piattaforma di contenuti digitali leader del settore!
Filestack is the #1 developer service for file uploads. Filestack allows developers to integrate 25+ of the worlds leading cloud drives with just 2 lines of code. End users can upload content from sources like Facebook, Instagram, and Dropbox or wherever that content is stored. In addition, Filestack enables developers to upload and store large files, transform and manipulate all file types, and deliver that content with blazing speed, responsively, across any type of desktop or mobile device. The File Uploading API - Upload and store files from Dropbox, Facebook and more, and deliver responsively on the web.
Visualizza profilo
Thanks to a very powerful news, articles, and users management system, DataLife Engine is designed primarily for the own mass media websites and blogs creation on the Internet. A wide variety of basic features of the engine, which are initially integrated into it, allows DataLife Engine to step further ahead of its nearest competitors in terms of the website creation. A content management solution with features for publication of news, videos, messages, and mailings.

da MagneticOne

(27 recensioni)
Visualizza profilo
CMS2CMS is an innovative online migration service specializing in website migration across CMS & forum solutions by transferring a vast array of not only textual but also media content almost in no time. The converter serves a good option for both high-skilled developers and web novices alike searching to go through the migration procedure seamlessly and trouble-free. CMS2CMS is a web service that allows website owners move their site content across different CMS and forum solutions.
Zapnito is the platform for creating expert networks, which promote thought leadership and foster collaboration, connecting brands and their communities to build engagement and trust. Be the destination for expertise. The white label platform built to connect trusted brands with expert communities.
Foleon (formerly Instant Magazine) is an online creative platform for quickly producing sales and marketing collateral that's visually immersive, measurable, and proven to keep readers engaged. It empowers organizations to replace all their PDFs and printed communication assets with responsive, media-rich web publications. Foleon (formerly Instant Magazine) replaces your PDFs with web publications that are mobile-friendly and measurable.
Siteimprove offers the world's most comprehensive cloud-based Digital Presence Optimization (DPO) software. The Siteimprove Intelligence Platform provides eye-opening insights that empower you and your team to create higher quality content, drive better traffic, measure digital performance, and work towards regulatory compliance - all from one place. Siteimprove is also proud to offer best-in-class technical support, academy courses, services, and technology integrations. Siteimprove cloud-based software combines everything you need to perfect your digital presence.
BrightInfo doubles your conversion rate using a personalization algorithm that automatically analyzes visitor behavior and serves highly relevant content to each at suitable points during the natural browsing flow. BrightInfo runs autonomously and requires no extra-work from the site operator. A/B testing during free trial ensures BrightInfos impact on conversion rate is beyond reproach. BrightInfo doubles conversion rates using a personalization algorithm that analyzes visitor behavior and serves highly relevant content
Mobile ready open Source CMS designed to allow your organization to build a website without coding. Mobile ready open Source CMS designed to allow your organization to build a website without coding.

DSS

da Foster Web Marketing

(24 recensioni)
Visualizza profilo
Are you frustrated that you don't have enough control over your website and marketing? DSS is an inbound marketing software with CMS/CRM capabilities that allows you to take your business to the next level. It has everything you need to manage your marketing easily and effectively. Manage your website, clients, email marketing, client feedback and reviews, social media posting, lead tracking and follow up campaigns in one easy to use tool! Stop taping solutions together and use one smarter tool. Marketing software with a CMS & CRM that lets you take your business to the next level. We will teach you how to market your business!
XWiki is a powerful Open Source collaborative platform allowing companies of all sizes to save time and money while enhancing collaboration on both team and organizational level. Being focused on strengthening communication and efficient collaboration, XWiki redefines the value of business knowledge by allowing any user to access critical information in a fast and efficient way while reducing the organizational silos. XWiki is an Open Source collaborative platform allowing companies of all sizes to save time and money by enhancing collaboration.
Slickplan is the perfect app to help you start planning a website or app. Build sitemaps, design user flow, plan content, and share design mockups all from one easy to user web application. Built by designers for design professionals, teams and agencies. Get started by building your sitemap from a blank canvas or inputting the structure of a current website by using our site crawler or importing a Google XML file. Slickplan is everything you need to plan a website. Site mapping, diagramming, content planning, and mockup sharing all in one tool.

da Progress Software

(22 recensioni)
Visualizza profilo
Progress Sitefinity is the leading CMS productivity solution on the market thanks to its great usability and UX enabling mid-market organizations to deliver compelling multi-channel digital experiences. With its intuitive interface and extensibility, it is incredibly marketer and developer friendly. Rapidly deploy new sites and digital projects with Sitefinity. Progress Sitefinity is the leading CMS enabling both marketers and developers to deliver personalized, multi-channel experiences.
DialogsCMS is THE cloud-based website builder for business. It's affordable, secure & compliant and is mobile-ready. Simple editing tools allow you to update your own content. Add ecommerce as well as customer relationship, learning, asset, & document management systems at any time. Manage multiple locations and users, stage future content releases, & much more. All the tools you need with no ongoing license fees. Let our outstanding design and development team create your website. Free demo! DialogsCMS is a proven, secure, website CMS configured by our outstanding design and development team. Easy-to-edit flexible content.

da Lucion Technologies

(21 recensioni)
Visualizza profilo
FileCenter is the low-cost leader in Windows PC-based document management software for small offices. It combines easy scanning and file organization with powerful PDF creation and editing. It stores your files on the Windows file system and NOT in complex databases. It also includes OCR, search, and integration with cloud services. Feature-for-feature, it delivers at a price the competition can't touch. Come join our family of over 50,000 users. Start your free trial today! Call 801-722-7098. FileCenter helps you scan, organize, find, and edit your files. It makes scanning more efficient and file organization more intuitive.
Its for power users who need a CMS that is so nimble and flexible, you might literally freak out a little. And were not done. We arent standing still because technology evolves and we want Zephyr to set pace. Transparency, killer support, and direct access is a big part of our commitment to partner agencies. You deserve front row access to the brains behind Zephyr, and thats what youll get. For users who need a CMS that is secure, fast, nimble and flexible.
Control, organize and deliver your brand assets simply and efficiently. With a focus on rights management, CleanPix is purposefully designed to allow you to quickly handle incoming media requests with effective search and tagging tools so you can get more done. CleanPix delivers generous storage options with flat, easy to budget rates. Available right from the cloud, our system puts real emphasis on straightforward workflows that take minutes--not hours--to accomplish. Take control of your critical brand files all from one place. CleanPix has generous storage options and easy to budget flat-rate plans.
myClubhouse is an easy to use and highly flexible, all-in-one CMS website builder + online club management system, to let you run your club the way you want. We help clubs, societies and businesses save time on all types of admin and provide a great website. Full control over content and access permissions. With us you'll get a premium experience, fully-branded, no adverts, no hidden fees and exceptional quality client-driven features. Support includes free site set-up and data import. Premium online membership management & CMS software suitable for all clubs, societies, groups & membership organisations.
With Ultradox for G Suite you can automate tedious tasks and create your own enterprise apps without hiring a team of developers. The unique combination of form builder, workflow and template engine allows you to merge, send and print documents, generate websites or send out responsive emails as part of your process. Beside automations that run in the background - like creating and sending out weekly reports - you can also create interactive apps like approval flows and document signing. Cloud based document generation and process automation platform for G Suite.
Contensis is the CMS that powers websites for some of the UK's leading organisations. It handles huge sites and publishes global content, naturally. But it is also easy to use, and simple to manage. Built on a scalable architecture, Contensis can deliver content through multiple channels formatted for any device. People love Contensis. It provides them with an elegant user experience and an unrivalled sense of ownership over their content. Content management system for running websites with high or growing traffic.
GatherContent is a Content Operations Platform that helps teams produce effective content, at scale. Planning, organising and managing content across multiple systems with 100's of stakeholders is chaotic. GatherContent tames the chaos with a single platform to manage the people, and process, for producing effective content that meets user needs and business goals. Take control of your content operations with GatherContent and deliver effective content, consistently. GatherContent is a Content Operations Platform that helps teams produce effective content, at scale.
Alfresco Content Services provides open, flexible, scalable Enterprise Content Management (ECM) capabilities. Content is accessible wherever and however you work and easily integrates with other business applications. When Alfresco Content Services is combined with the platforms extensive Alfresco Process Services, your content works for you and business flows. Adding context to content supports better decision making, improves productivity and enhances information governance. Open source out-of-the-box portal integration and full content control with integrated document management and workflow.
FlippingBook is software and cloud service for creating professional documents. We offer a family of products that help marketing, sales, and HR teams to improve their communication processes. They create digital ebooks, brochures, catalogs from simple PDFs and distribute them via multiple channels. Their online documents look engaging on any device with a smooth page flip effect, embedded videos, and outbound links. Turn your simple PDFs into interactive and engaging documents that have professional look and feel, marketing tools, and analytics.
SAAS online platform that is designed for all sizes of nonprofits. Manage volunteers with SMS notifications, a Duplie report card. Custom user fields. Volunteer portal to customize profile and notifications. Automatic cleanup and volunteer rating. Export your sign ups, donations, etc. 'Text to Donate' for fundraisers. Create custom online forms as well to register your volunteers, collect payments and more! Mobile friendly and secure! An amazing SAAS platform designed for non-profits to manage volunteers, donations and registrations.
Zesty is a SaaS Cloud CMS that provides everything needed to create, deploy, maintain, and optimize enterprise web properties. Businesses can maximize IT value, optimize marketing efficiency, capture valuable user behavior data, and improve production and deployment times of digital content. Zesty provides implementation teams with features and tools to make them more collaborative, efficient, and productive. Manage all clients from one portal and develop web properties 4x faster. A WCMS loved by marketing, approved by IT, for enterprise of any size.
Voted the easiest sales (content) management platform to use, Paperflite is loved by users from across businesses big and small. Paperflite enables marketing to curate, organize, collaborate, distribute content to sales, customer success and channel partners instantly. With real time engagement analytics and a superlative content experience for buyers, sales reps can now focus on the right prospects and stand out from the crowd. Paperflite enables marketing and sales teams to discover, share and track sales content and get real time engagement analytics.
Nuclino offers an easy way to organize and share knowledge in teams. Users can create real-time collaborative documents and connect them instantly like a wiki. Use the tree, board, and graph view to explore and organize your knowledge visually. It's great for meeting notes, product requirements, docs, decisions, and more. Some notable features include a WYSIWYG collaborative real-time editor and the visual representation of a team's knowledge in a graph. Web-based collaboration and management solution that brings team members together via workspaces, visual boards, and document sharing.
No technical experience required! Make your free website with our easy drag & drop functionality. No technical experience required! Make your free website with our easy drag & drop functionality.
Highspot is the sales enablement platform that reps love. We empower companies to elevate customer conversations that drive strategic growth. Our intuitive platform combines intelligent content management, training, contextual guidance, customer engagement, and actionable analytics. Go-to-market teams use Highspot to deliver a unified buying experience that increases revenue, customer satisfaction, and retention. We empower companies to elevate customer conversations that drive strategic growth.

da Pixel & Tonic

(13 recensioni)
Visualizza profilo
Real-time CMS with front-end freedom, templates, custom fields, and more. Real-time CMS with front-end freedom, templates, custom fields, and more.
MadCap Software is a trusted resource for more than 20,000 companies around the globe for single-source, multi-channel authoring and publishing solutions designed to streamline the process of developing and delivering training content, learning & development programs, technical documentation, online Help, knowledge bases, and more. From authoring, publishing, and translation, streamline content delivery and manage the entire content development lifecycle. From authoring, publishing, and translation to cloud-based content management, streamline the entire content development lifecycle.
The Vertafore ImageRight content management and workflow solution is the leading provider of insurance-focused content management, enterprise workflow and business intelligence solutions for Carriers and MGAs Content management and workflow solution that provides insurance-focused content management and business intelligence solutions.
elink.io is the fastest and easiest way to save, bundle and create content from web links. Over 90K+ professionals use elink to create email newsletters, website content and single web pages in minutes. Choose from 30+ modern beautiful grid layouts to make your content stand out and drive traffic. Elink is integrated and works with nearly every email service providers and website builders like Gmail, Outlook, Mailchimp, Active Campaign, Wordpress, Wix, Squarespace & more popular applications. It is the fastest way to create published content in minutes | email newsletters, website content & single web pages

da Aktura Technology

(12 recensioni)
Visualizza profilo
A content management solution to gather, organize, & access content, create requests & schedules, manage internal projects, and more. A content management solution to gather, organize, & access content, create requests & schedules, manage internal projects, and more.
SaaS, All-in-one digital marketing automation platform. At Captavi, we believe that tactical marketers work lives can be made easier and deliver more results if armed with technology that offers everything they need, and nothing they really don't. Captavi delivers the best bang for the buck, by offering a fresh and clean marketing platform that removes the grunt work and repetitive tasks. All-in-One Digital Marketing Platform. New Drag and Drop CMS user interface for responsive design and content creation and management
Easily create, update, translate, publish, and maintain your product documentation all on one page. Write your doc in Docsie and create new versions and translations in the same place. Embed it into your site with a string of JavaScript and youre done! Its that simple. Easily create and publish dynamic product documentation.
Skyword moves marketing leaders and those who create content for them forward. By embracing a sustainable, scalable approach to original storytelling, Skyword liberates brands from ineffective marketing practices and inspires them to create deeper connections with their audiences, combining world-class content marketing technology, professional services, and a network of professional freelance writers, videographers, photographers, and other creatives. Skyword is the leading content marketing platform. Skyword creates & manages digital content hubs for enterprise brands.
django CMS is an Enterprise Content Management built with Django and one of the most active open-source projects in the Django ecosystem. Since 2007 it powers tens of thousands of sites large and small across the world, and benefits from a friendly and welcoming developer community. Open-source project, written in programming language Python and based on the Django web framework.

da Lumin Creative

(11 recensioni)
Visualizza profilo
A user-friendly platform for managing quality and engaging user-generated content. Users can ask questions, receive quality answers, and browse helpful content & articles to effectively meet their demands for information. Advanced moderation tools allow you to manage all of your content from one area. User groups allow you to control content access and functional permissions. Use our content insights to intelligently decide on content creation and strategy based on the real demand from users. Manage quality & engaging user-generated content by allowing users to ask questions, receive answers, and browse content and articles.

da Generis Corp

(10 recensioni)
Visualizza profilo
Generis provides CARA, the leading content and information management platform for regulated industries. CARA is used by more than 400,000 users across industries including Life Sciences, Finance, Government, Engineering, and Utilities. Customers include 8 of the global top 10 Life Science companies. CARA is a cloud-first platform providing functionally-rich solutions for regulated business processes, including a comprehensive end-to-end platform for Life Sciences. Generis CARA is a leading content and information management platform for regulated industries.
For mid-sized and enterprise companies, Contentools is a powerful content marketing software equipped with everything you need to plan, organize, distribute, and measure your content production and performance. Features: Editorial Calendar, Customizable Workflows, Idea Repository, Content Assets Management, AI-Powered Content Insights, Social posts with dynamic dates, Auto-publishing, Roles with custom-tailored levels of permission, In-app editor, SEO optimization, CMS, Zapier integration. Create, collaborate, publish and analyze. A content marketing platform to manage all your content in one place.
Somatic turns your images into extraordinary content, AI powered filters allow you to get more sales and engagement with your brand. Somatic turns your images into extraordinary content, AI powered filters allow you to get more sales and engagement with your brand.
Solodev, a content management and digital customer experience (DCX) platform that lets individuals and organizations work together on their digital transformation in the cloud. With the Solodev DCX platform, entire teams -- from web developers to digital marketers to the C-Suite -- can collaborate and build together. Powered by Amazon Web Services (AWS), Solodev provides unparalleled security, scalability and redundancy. Solodev is an AWS Advanced Technology Partner. Solodev DCX is a content management and digital customer experience (DCX) platform.