79 risultati
Perché Capterra è gratis
TraceCloud è una soluzione per la gestione e il monitoraggio delle esigenze AVANZATA E FACILE DA UTILIZZARE. Ora disponibile sulla piattaforma ServiceNow. Vieni a vedere all'opera la diffusione del cambiamento, l'analisi degli effetti, il monitoraggio e i requisiti condivisi globali. Le organizzazioni di sistemi/hardware/multi-disciplinari/distribuite possono usufruire della versione di prova gratuita. Disponibile online, sul posto e su ServiceNow 30 $ per utente o 100 $ per progetto. Ulteriori informazioni su TraceCloud Soluzione di gestione e monitoraggio delle esigenze facile da utilizzare, disponibile online, sul posto e su ServiceNow Ulteriori informazioni su TraceCloud
Confluence è uno spazio di lavoro aperto e condiviso che mette in contatto le persone con le idee e le informazioni di cui hanno bisogno per lavorare con slancio e offrire il meglio dal punto di vista professionale. A differenza degli strumenti di condivisione di documenti e file, Confluence è aperto e collaborativo, consentendo di creare, gestire e collaborare su qualsiasi aspetto, dai piani di lancio del prodotto alle campagne di marketing. Trova facilmente lavoro con spazi dedicati e organizzati, connettiti tra team e integra perfettamente con la suite Atlassian o personalizza con le applicazioni nel suo marketplace. Ulteriori informazioni su Confluence Confluence è uno spazio di lavoro aperto e condiviso che mette in contatto le persone con le idee e le informazioni di cui hanno bisogno per dare il loro meglio sul lavoro. Ulteriori informazioni su Confluence
Si tratta di una soluzione completa per la gestione delle esigenze per sistemi e di progetti di creazione dei processi. Cradle fornisce strumenti di gestione delle esigenze all'avanguardia, integrando la gestione delle esigenze con il supporto completo della progettazione dei sistemi. Include modellazione, gestione dei test e gestione e controllo della configurazione formale. Supporto di SysML Cradle-7.1 Cradle-7,2 IPv6, quadranti, miglioramenti nell'interfaccia utente, CM e Controlli per amministrazione utente Cradle-7.3 - Calcoli metrici, competenze per categorie, cardinalità Ulteriori informazioni su Cradle Si tratta di una soluzione completa per la gestione delle esigenze per sistemi e di progetti di creazione dei processi. Ulteriori informazioni su Cradle
Visure è un fornitore leader di strumenti per la gestione delle esigenze che offre una piattaforma ALM collaborativa completa in grado di garantire totale tracciabilità, stretta integrazione con MS Word/Excel, gestione di rischi e test e registrazione dei bug. Garantisce inoltre gestione dei requisiti di test, analisi della qualità dei requisiti, controllo delle versioni e dei riferimenti dei requisiti, efficace creazione di report e modelli di conformità standard per gli standard ISO 26262, IEC 62304, IEC 61508, CENELEC 50128, DO-178B/C, FMEA, SPICE, CMMI, ecc. Ulteriori informazioni su Visure Requirements Visure è un fornitore leader di strumenti di gestione delle esigenze che offre una piattaforma ALM collaborativa completa. Ulteriori informazioni su Visure Requirements

da Modern Requirements

(0 recensioni)
Visita il sito web
Questo strumento trasforma Azure DevOps in uno strumento di gestione delle esigenze completo. I team sono riuniti in un'unica piattaforma per creare una vero modello SSOT in cui i requisiti si trovano nello stesso posto dei casi di test e dei repository di codice. Questo strumento è progettato per migliorare le recensioni, la tracciabilità end-to-end, la creazione di report, la documentazione e molto altro su Azure DevOps. Tutte le funzionalità di cui il tuo team potrebbe aver bisogno sono incluse in questa solida soluzione per la gestione delle esigenze. Ulteriori informazioni su Modern Requirements4DevOps Prodotti dal partner principale di Microsoft nella gestione delle esigenze dal 2015, gli strumenti colmano le lacune nella gestione delle esigenze in Azure DevOps. Ulteriori informazioni su Modern Requirements4DevOps
Jira è lo strumento di sviluppo software più utilizzato dai team Agile. Milioni di sviluppatori scelgono Jira per pianificare e realizzare prodotti straordinari. Jira consente ai team di offrire valore ai clienti rilasciando prodotti in minor tempo e con maggiore frequenza e ripetitività. I team utilizzano Jira per trasformare il feedback in nuove funzionalità, assicurando una maggiore soddisfazione dei clienti. Con Jira i team ottengono visibilità sugli obiettivi a lungo termine e sullo stato del lavoro, oltre a informazioni sul rilascio. Mentre i team si adattano ai cambiamenti del mercato, Jira contribuisce a garantire che i processi si evolvano alla stessa velocità. Ulteriori informazioni su JIRA Jira è lo strumento di sviluppo software più utilizzato dai team Agile. Milioni di sviluppatori scelgono Jira per pianificare e realizzare prodotti straordinari. Provalo gratis! Ulteriori informazioni su JIRA
TestCenter aggiunge struttura e produttività ai tuoi test. Fornisce supporto per documentazione, analisi e amministrazione degli elementi di test quali requisiti, casi ed esecuzioni di test consentendo di vedere come questi sono correlati trasversalmente e con le versioni del prodotto e delle risorse di test. Supporta l'esecuzione del test, l'analisi dei risultati e la creazione di report. TestCenter è progettato per test di convalida, ma può essere utilizzato per qualsiasi tipo di test, grazie all'applicazione di un metodo strutturato utilizzando i casi di test. Ulteriori informazioni su TestCenter Un'applicazione online che apporta miglioramenti in termini di qualità e risparmio al tuo progetto di gestione dei test. Ulteriori informazioni su TestCenter
monday.com è la piattaforma lavorativa più semplice per gestire qualsiasi team e progetto: potrai scegliere tra una varietà di modelli o creare il tuo flusso di lavoro personale per iniziare. Potrai sincronizzare, pianificare, organizzare e monitorare i progetti dei tuoi team, sia attraverso una panoramica generale sia analizzandone i più piccoli dettagli. Oltre 90.000 team si affidano a monday.com per concentrarsi sulle cose importanti, vedere i responsabili di determinate azioni e rimanere aggiornati utilizzando un unico strumento di collaborazione. monday.com è uno strumento di gestione dei progetti che il tuo team amerà davvero utilizzare. Consente di concentrarsi facilmente su ciò che conta.
ClickUp è l'app che sostituisce tutte le altre. È il futuro del lavoro. Molto più di una semplice gestione delle attività: ClickUp offre documenti, promemoria, obiettivi, calendari, pianificazione e persino una casella di posta. ClickUp è una soluzione completamente personalizzabile e adatta a ogni tipo di team, a cui consente di utilizzare una sola app per pianificare, organizzare e collaborare. ClickUp è l'app che sostituisce tutte le altre. È il futuro del lavoro. ClickUp è l'app n. 1 e dalla crescita più rapida del 2019.
Process Street offre alle imprese un modo semplice e non tecnico per rendere veloce, divertente e facile la gestione dei flussi di lavoro ricorrenti per i team di tutto il mondo. Solidi processi aziendali sono la spina dorsale di ogni impresa di successo. Senza di essi, un'azienda farà fatica e quasi sicuramente troverà difficile crescere. Consente di creare e personalizzare facilmente liste di controllo con testo, immagini, video e altro ancora. Permette di semplificare il processo di approvazione con logica condizionale, automazioni e integrazioni. Process Street è il modo più semplice per gestire i flussi di lavoro, i processi ricorrenti e le procedure operative standard (SOP) dei propri team.
Ottieni i dati necessari per prendere le decisioni più importanti. Dal prodotto, ai prezzi, alla segmentazione del mercato o al monitoraggio del marchio, Qualtrics CoreXM è lo standard di riferimento per la gestione dell'esperienza. Qualtrics combina potenti funzionalità, come oltre 100 tipi di domande e una solida logica, con la facilità d'uso, per rendere la ricerca più semplice che mai. Qualtrics CoreXM è la piattaforma per sondaggi online più avanzata del pianeta. Dalla ricerca alle intuizioni all'azione.
Visualizza profilo
Aha! è un ottimo software per roadmap. Aiuta oltre 250.000 utenti a creare e commercializzare prodotti che i clienti amano. L'azienda è stata fondata nel 2013 dai veterani di Silicon Valley e dagli esperti di gestione dei prodotti Brian de Haaff e il Dr. Chris Waters. Aha! è una delle aziende produttrici di software in più rapida crescita degli Stati Uniti. È un'azienda autofinanziata con un reddito elevato e un team completamente remoto. Aha! è un ottimo software per roadmap.
Permette di centralizzare e organizzare il lavoro del proprio team, in modo da poter creare e comunicare nello stesso luogo. Consente di creare e condividere documenti, gestire progetti e rimanere connessi durante ogni fase del processo. Quip combina documenti, fogli di calcolo, attività e chat in un'unica fluida esperienza. Utilizzato da migliaia di aziende tra le più innovative del mondo tra cui Facebook, NewRelic, Quora e Pinterest. Disponibile su Web, Mac, Windows, Android e iOS. Inizia a utilizzare Quip gratuitamente. Permette di centralizzare e organizzare il lavoro del proprio team, in modo da poter creare e comunicare nello stesso luogo.
SpiraTest è una soluzione integrata per i requisiti e la gestione della qualità che gestisce i requisiti del tuo progetto, i test case, il lancio di prodotti, i difetti e i problemi in un unico ambiente, con tracciabilità completa in tutte le fasi. Dopo aver definito i requisiti del progetto, si generano test case e fasi di test che convalidano la funzionalità. I moduli di esecuzione del test consentono agli utenti di eseguire i test, registrando difetti/problemi mentre lavorano. SpiraTest è completamente basato sul web. Versione di prova gratuita per 30-giorni. Software basato su web che ti aiuta a scrivere requisiti migliori, a gestire test case e a tenere traccia dei difetti.
StoriesOnBoard è uno strumento che consente di suddividere i tuoi obiettivi più ambiziosi in parti tangibili. Potrai quindi creare una roadmap per raggiungere i tuoi obiettivi identificando le attività che permettono di avvicinarvisi maggiormente. Creando una mappa storica potrai vedere in qualsiasi momento l'intero quadro generale, quindi potrai concentrarti sui propri obiettivi per raggiungerli in modo puntuale invece di perderti in dettagli minuscoli. Le mappe storiche possono essere condivise con i membri del tuo team remoto, per lavorare insieme a loro online. StoriesOnBoard è uno strumento che consente di suddividere i tuoi obiettivi più ambiziosi in parti tangibili.
Cloud-based solution for software developers to help them manage and coordinate for design, development, and deployment of the product. Cloud-based solution for software developers to help them manage and coordinate for design, development, and deployment of the product.
IBM Rational DOORS Next Generation provides a scalable solution to optimize communication, collaboration and verification of requirements. It enables you to capture, trace, analyze and manage changes to requirements while maintaining compliance to regulations and standards. With DOORS NG you can improve the management of project scope and cost throughout your organization and supply chain. This software is available on premises and in the cloud. Improve the profitability of a software-intensive product or service, and improve your IT productivity and reduce overhead costs.
Sparx Systems offers innovative visual modeling tools for planning, designing and documenting collaborative business architectures. Sparx Systems Enterprise Architect provides robust support for enterprise-wide, cloud-enabled collaboration that captures an integrated view of what is, what will be, and the journey there. With 850,000+ effective users, Enterprise Architect provides robust support for highly scalable, cloud-enabled enterprise architectures. High performance and scalable visual modeling tools for the planning, design and construction of enterprise architectures
Craft.io è un software per la gestione completa del prodotto. I team che realizzano grandi prodotti ottengono più di una suite di strumenti e Craft.io è una piattaforma per scoprire nuove idee con la collaborazione del team. Crea e condividi facilmente fantastiche roadmap visive. Raccogli idee e feedback da una UX intuitiva. Craft.io semplifica la pianificazione e le produzione dei prodotti per realizzare i prodotti che i tuoi clienti desiderano. Si integra facilmente con i più diffusi sistemi di terze parti. Versione di prova gratuita per 14 giorni. Sei pronto a creare prodotti da 5 stelle? Craft.io è il software più all'avanguardia per la gestione dei prodotti per i PM che trasforma le nuove idee in grandi prodotti. Inizia a utilizzare la tua versione di prova gratuita per 14 giorni!
ReQtest è uno strumento di gestione delle esigenze basato sul cloud con tracciabilità end-to-end. Consente di organizzare e priorizzare facilmente i requisiti del progetto. Permette di prendere decisioni consapevoli grazie ai report generati con un clic. ReQtest può essere lo strumento ideale quando si lavora con requisiti aziendali, di marketing, funzionali, non funzionali, di interfaccia utente o di qualsiasi altro tipo. Strumento di gestione delle esigenze basato sul Web. Tracciabilità completa con report efficaci. Permette di collegare i requisiti con i test case e i bug.
Lo strumento di gestione dei requisiti Orcanos è una soluzione cloud one-stop-shop accessibile per il monitoraggio e la gestione dei requisiti e dei test, come parte della piattaforma integrata ALM e QMS di Orcanos. Orcanos ALM è una soluzione cloud conveniente che offre procedure di gestione dei requisiti, gestione dei test, gestione del rischio FMEA, gestione dei documenti e gestione della qualità su un singolo repository. Il grande potere di Orcanos sta nell'integrazione tra ricerca e sviluppo, qualità e regolamenti. Lo strumento di gestione delle esigenze di Orcanos è una soluzione cloud robusta per i requisiti di tracciamento che supporta l'intero processo di consegna del prodotto.

da SPEC Innovations

(18 recensioni)
Visualizza profilo
Innoslate supports the entire system or product lifecycle. This cloud or on-premise application simplifies system or product development while reducing time-to-market, cost, and risk. Innoslate provides you with the ability to perform requirements management, modeling and simulation, verification and validation, all in one tool. You can use a modern web browser to create models, collaborate in real time, manage documents, and more. Sign up for free: https://www.innoslate.com/signup/ Simplify your product development while reducing time-to-market, cost, and risk in a modern web browser.
ReqView is a simple to use requirements management tool for capturing structured requirements for software or system products and managing traceability links between product requirements, design, tests and risks. ReqView helps SMBs and enterprises from regulated industries to manage requirements in compliance with various international or industry standards, such as ISO/IEC/IEEE 29148-2018 Systems and software engineering - Life cycle processes - Requirements Engineering. Software and systems requirements management tool for customers from regulated industries to comply with systems engineering standards.
Nessuna preoccupazione per le linee. È sufficiente aggiungere le caselle e lasciare che DrakonHub le disegni. Nessuna caccia ai pixel. Gli elementi vengono inseriti con precisione con un clic. DrakonHub si occupa di allineamento, centratura e spaziatura. Inoltre, DrakonHub crea automaticamente i collegamenti tra i diagrammi. I collegamenti trasformano diagrammi frammentati in una knowledge base interconnessa. Diagrammi di flusso, mappe mentali e liste di controllo estremamente chiari senza caccia al pixel
Jama Connect is a product development platform for requirements, test and risk management. Companies developing complex products, systems and software, can define, align and execute on what they need to build, reducing lengthy cycle times, effort spent on proving compliance and wasteful rework. Ensure success with a solution trusted for ease-of-use, flexibility and adoption-oriented services and support. The Leading Solution for Requirements, Risk and Test Management

da aqua cloud GmbH

(9 recensioni)
Visualizza profilo
Con aqua definisci all'inizio del tuo progetto i requisiti e le storie degli utenti a cui il tuo prodotto dovrebbe mirare. Un editor UML integrato semplifica la creazione di diagrammi UML chiaramente comprensibili che completano le tue esigenze. I test case possono essere generati automaticamente da questi diagrammi con la semplice pressione di un pulsante. Il collegamento automatico dei test case e dei difetti con i requisiti, crea trasparenza, tracciabilità e facilita la comunicazione all'interno del progetto. Con aqua definisci all'inizio del tuo progetto i requisiti e le storie degli utenti a cui il tuo prodotto dovrebbe mirare.
Collaborative all-in-one solution for requirements management. Collaborative text editor with requirements structure, direct updates, lifecycle models, task management and security policies. Support for large number of projects and requirements. Full-text search, traceability, prepared methodology for typical use cases. Built-i reports, Kanban boards and analytics. Automated release planning. Forms for requirements collection. Collaborative fast all-in-one solution for requirements management: collection, authoring, collaboration, execution control, reporting
Visualizza profilo
IRIS Business Architect is an agile strategy execution tool to design, architect, prioritize, and deliver your corporate future collaboratively with success. Business executives, change managers, enterprise architects, business analysts, and agile experts use IRIS Business Architect to plan, adjust, and deliver optimal strategic initiatives and projects. Our tool allows agile teams to adapt their plans rapidly in response to continual changes while minimizing risk and enhance decision making. Agile strategy execution software app to design, architect, prioritize, and deliver your corporate future collaboratively with success.
Requirements, responsive prototyping and diagrams - all in one! The iRise collaborative platform helps teams define, communicate, and validate requirements in a visual and interactive way that's far more effective and efficient than traditional methods. We also integrate with the leading ALM tools like Jira, TFS, Rally and Blueprint, so you can bring the value of collaborative prototyping to your existing tool-set. Requirements, prototyping and diagrams - all in one! Collaborate seamlessly with the entire team. 30+ ALM Integrations: Jira, TFS, IBM+
Get everything you need to successfully gather, evaluate and produce IT, software or services requirements for your company. RequirementsHub eliminates the confusion of endless meetings, notes, documents and emails by centralizing the entire process on an intelligent platform--helping you make the best decision. Stakeholder collaboration and tracking allows participants from any dept to contribute easily. With built-in templates for over 100 categories, RequirementsHub makes IT selections easy. Jump-start your your IT selection project with expert requirements templates, stakeholder collaboration tools, and automated workflow.
Requirements management solution that provides medical devices development through version control, reporting, customization and more. Requirements management solution that provides medical devices development through version control, reporting, customization and more.
MatrixALM is a cloud-based requirement and risk management solution designed with medical device companies in mind. In addition to all the features you can expect from a complete requirements solution, MatrixALM offers features that are necessary for any medical company that will need to certify a product. MatrixQMS is a companion product that allows Medical Device companies to maintain a lean and efficient Quality System. Matrix Requirements is ISO13485 and ISO27001 certified. An online requirement, risks, tests and quality management solution for medical devices, from an ISO13485 certified company.
Tricentis Tosca Testsuite specializes in enabling large enterprises to improve the quality of their applications by equipping them to optimize, manage, and automate their software testing. Tosca Testsuites model-based approach to software test automation enables enterprises to achieve high automation rates while maximizing business risk coverage. Tricentis Tosca Testsuite also provides market-leading test case design and planning capabilities, test data provisioning, service virtualization. Tosca Testsuite addresses the challenges in End-to-End testing by optimizing, managing, and automation your testing.

da Blueprint Software Systems

(5 recensioni)
Visualizza profilo
Blueprint is a Gartner-recognized agile planning & compliance management software vendor that is headquartered in Toronto, Canada and has business units across North America & Europe. Storyteller, Blueprints leading agile planning and compliance management platform, helps enterprise organizations in regulated industries to drive alignment between business, compliance and development stakeholders throughout complex development cycles in order to deliver high-value and compliant product releases. Accelerate your digital transformation and drive game-changing business innovation with the #1 agile planning tool for enterprise teams
awork is automatic project management for teams. It bundles your to-dos into lists, kanban boards, and Gantt charts. Communicate in activity logs and connect awork to Slack and calendars. Smart notifications keep your team updated - even fully automated: on autopilot. awork comes with a cross-project team planner and integrated time tracking - also via app. As first GDPR-compliant alternative from Germany, awork keeps up with providers from Silicon Valley, while also setting new benchmarks. awork is automatic project management for teams. It bundles your todos into lists, kanban boards and Gantt charts, incl. time tracking
Visualizza profilo
Wouldn't it be great if your developers, testers, product managers and stakeholders were on the exact same page of "what tobuild"? Gatherspace.com accomplishes this with an award-winning, customer loved Cloud based requirements and product software. Your team will publish beautiful and complete requirements reports and will be in lock-step with each other. Requirements and Product management in the cloud. Allows product team to beautifully collaborate and share requirements.

da Serlio Software

(3 recensioni)
Visualizza profilo
On-premise requirements management tool that helps businesses of all sizes generate documents, use cases, diagrams and more. On-premise requirements management tool that helps businesses of all sizes generate documents, use cases, diagrams and more.
Non intrusive requirements management used to track the completeness of software documents, of process documents, and more: * Extract requirements from several sources: MS WORD, PDF, source code etc. There is no requirement in your upstream documents? No problem, Reqchecker can use the heading numbers for PDF and WORD documents. * Powerful WORD add-in for authoring with MS WORD. * Authoring checks. * Automatic Traceability matrix and impact analysis. Non intrusive requirements management used to track the completeness of software documents, of process documents, and more.
It is a sophisticated process and path modelling tool designed to reduce the cost of testing, increase test coverage and significantly improve the quality of requirements and test cases. It helps to: - Reduce requirement ambiguities by 90% and reduce software bugs by 50% - Accurately estimate the cost of new software development and changes to existing systems - Provide a systematic way of enforcing SLAs - De-duplicate existing test cases - Import business process workflows This solution is the one stop shop for requirements definition and test cases.
This process management tool focuses on task completion and working towards the end goal using scheduling and time tracking. This process management tool focuses on task completion and working towards the end goal using scheduling and time tracking.

da Dakota Software

(2 recensioni)
Visualizza profilo
Gives EHS professionals the ability to execute their compliance programs and provides a real-time, enterprise-wide view of their company's EHS compliance status. Execute your compliance programs and provides a real-time, enterprise-wide view of your company's EHS compliance status.
Visualizza profilo
Avolution produces ABACUS forquick, powerful enterprise architecture and strategy .Used by over 3000 organizations worldwide, ABACUS als osupports digital business collaboration, planning and analysis.Import and centralize data in minutes, build models and roadmaps, run algorithms to predict the outcomes of strategies and report with rich visuals and dashboards. ABACUS is available either on premise or as a cloud-based tool for modeling, analytics and data visualization. Deliver quick, powerful enterprise architecture and digital business strategy and analysis with Avolutions ABACUS.

da OSSENO Software

(2 recensioni)
Visualizza profilo
ReqSuite is a requirements management software that does not only provide common requirements management features, but advanced AI-based assistance features for elicitation, specification and validation as well. With ReqSuite, organizations can increase the quality of requirements, and the efficiency and standardization of their development processes. With ReqSuite, savings up to 40% in rework during later project phases are possible. An RM solution that not only provides common functionality for requirements management, but also advanced assistance.

da Vitech Corporation

(2 recensioni)
Visualizza profilo
Collaborative enterprise-ready solution that delivers context-driven modeling for systems engineering problems. Collaborative enterprise-ready solution that delivers context-driven modeling for systems engineering problems.

da iPlan Enterprise

(1 recensione)
Visualizza profilo
Enterprise project management including requirements, personnel, defect, timesheet, quality, metrics and document management. Enterprise project management including requirements, personnel, defect, timesheet, quality, metrics and document management.
Web-based requirements management software that helps capture and manage requirements for products and projects. Web-based requirements management software that helps capture and manage requirements for products and projects.

da Comply Serve

(1 recensione)
Visualizza profilo
Web-based project compliance, progressive assurance, and requirements management software targeted at overcoming complexity in projects. Web-based project compliance, progressive assurance, requirements management software targeted at overcoming complexity in projects.
Cognition Cockpit is an intuitive, web-based application empowering the Product Development Process (PDP). Cockpit enables teams to collaboratively manage customer inputs and voices, features and requirements, risks, costs, and critical parameters. Cockpit uses the best practices from systems engineering and risk and requirements management. Cockpit also helps with the 21 CFR 820.30 Design Control Process. Features include instant traceability, analysis, and reporting. Cognition Cockpit is an intuitive, web-based application empowering the Product Development Process.
Helix RM is a requirements management tool that makes it easy for teams to gather and share requirements. You'll be able to track and trace requirements across the lifecycle, reuse them when it makes sense, and get approvals easily. Plus, Helix RM can create a requirements traceability matrix in minutes. That makes it easy to know which requirements are tied to other requirements (or issues, test cases, etc.) Helix RM can be used with Helix IM and Helix TCM for total ALM. Helix RM is a requirements management tool that helps centralize requirements, manage change, automate traceability, and more.

da microTOOL

(0 recensioni)
Visualizza profilo
Today requirements engineering is a key discipline in software and system development projects. The objectiF RM helps you to easily describe stakeholders, goals, requirements and test cases in a uniform manner by means of dialogs. Develop the system architecture with Block Definition Diagrams, Internal Block Diagrams, Class Diagrams, and Package Diagrams according to UML/SysML. And generate documents (system and requirements specifications) in MS Word with templates. An effective, data-based tool for teams to run requirements engineering for software and systems, with great UML/SysML diagrams.

da Prometeo Technologies

(0 recensioni)
Visualizza profilo
Simple, non-intrusive program that captures, tracks, and manages the project requirements you keep in your requirements documents. Simple, non-intrusive program that captures, tracks, and manages the project requirements you keep in your requirements documents.

da Workspace

(0 recensioni)
Visualizza profilo
With workspace.com you can create a traceability matrix with the touch of a button, quickly verify the fulfillment of requirements, catalog stakeholder feedback, publish documentation, convert requirements to test cases, manage change requests and much more. Workspace.com is available online and on-premise. A free version is available. Signup today. Online project and lifecycle management for software projects. Includes gantt charts and resource leveling and many modules.

da Accord Software & Systems

(0 recensioni)
Visualizza profilo
A powerful tool which helps the project managers to track requirements and manage them through the entire software life cycle. A powerful tool which helps the project managers to track requirements and manage them through the entire software life cycle.

da Kovair Software

(0 recensioni)
Visualizza profilo
A comprehensive Application Lifecycle Management (ALM) product providing all the development functions from Requirements to Release with complete capabilities. Apart from standard ALM offerings, it also provides built-in integration support for 85+ ALM and IT tools from popular vendors, open sources or even homegrown tools. With Kovair ALM and its built-in PPM capabilities, you can manage, track and control the entire portfolio of programs and projects across the enterprise. Kovair specializes in SDLC/ ALM solutions & supports isolated teams perform all steps of Requirements Mgmt. across the lifecycle stages

da ViewSet

(0 recensioni)
Visualizza profilo
Cloud-based information management tool which helps enterprises with project management, data management and advanced reporting. Cloud-based information management tool which helps enterprises with project management, data management and advanced reporting.

da Goda Software

(0 recensioni)
Visualizza profilo
Visual Trace Spec è una specifica efficace e una soluzione di tracciabilità per lo sviluppo di software, sistemi, sistemi integrati, dispositivi medici, app e altro. Visual Trace Spec consente inoltre la personalizzazione completa dei metadati per adattarsi al processo. Questo strumento di specifica, verifica e convalida unico offre una soluzione economica per i professionisti che hanno difficoltà con le applicazioni desktop standard (ad es. Excel e Word) e con prodotti di gestione delle esigenze meno efficaci sul mercato. Visivo Soluzione estremamente potente, intuitiva e conveniente per la specifica dei requisiti e la tracciabilità.

da ClearSpecs Enterprises

(0 recensioni)
Visualizza profilo
A tool with rich requirements assortment, diagram generation and precise definitions functionality at only $59.95. A tool with rich requirements assortment, diagram generation and precise definitions functionality at only $59.95.

da Critical Logic

(0 recensioni)
Visualizza profilo
The Cause-Effect Modeling (CEM) Suite helps ensure your requirements, specifications and test cases are compatible and complete to shorten your development phase and virtually eliminate frustration from rework cycles. The CEM Direct-to-Test application, eliminates holes in your requirement validation process, models and verifies system behavior before writing code, makes sure test cases cover every requirement, and establishes documented traceability throughout. Generates cause-effect models for software which automate test script generation, thereby preventing defects and detecting bugs.

da Trisotech

(0 recensioni)
Visualizza profilo
More than just business modeling, the Digital Enterprise Suite also provides business automation. Built on an intelligent fabric called the Digital Enterprise Graph, the Digital Enterprise Suite accelerates digital transformation, innovation, and improvement via visualization from business discovery through to automation. It brings strategy, design, and technology together providing your organization with insight and automation for gaining competitive advantage. Allows technical staff to encapsulate programmatic logic and lets non-technical business people assemble the business logic

da Floruit Labs

(0 recensioni)
Visualizza profilo
Web-based dashboard for product teams to collaboratively manage requirements, change requests, issues, and reporting. Product management is a unique challenge balancing product vision, design, development, and sales. It requires a common language, to translate requirements and priorities across executive leadership, sales, and engineering. Pond is a dashboard that enables cross-functional teams to excel at this! Web-based dashboard for product teams to collaboratively manage requirements, change requests, issues, and reporting.

da Softtech Solutions Australia

(0 recensioni)
Visualizza profilo
A simple to use, easy to learn and cheaper Requirements Management tool for Companies needing a low overhead solution. A simple to use, easy to learn and cheaper Requirements Management tool for Companies needing a low overhead solution.

da TechExcel

(0 recensioni)
Visualizza profilo
DevSpec provides the industry's first two-way MS Word integration for simple creation, editing, and updating of requirements. It allows teams to collaborate as they define and manage requirements, specifications, stories, and other artifacts with a highly configurable process engine behind every action they perform to enforce a workflow, manage security roles, and track custom attributes for each item. Requirements management solution that is specifically designed to provide visibility, traceability and validation of your requirements.

da Sparx Systems

(0 recensioni)
Visualizza profilo
RaQuest is a Requirements Management tool for UML Modeling tool Enterprise Architect (EA). RaQuest is specialized for Requirements Management and realizes requirements visualization, process management, scope control, requirements baseline management, and more. RaQuest is a Requirements Management tool for UML Modeling tool Enterprise Architect (EA).

da NSE Technology

(0 recensioni)
Visualizza profilo
SILKROAD ALM is application development management solution. It can apply to entire process for developing safety-critical and highly reliable system and software in nuclear, defense, aerospace, automotive and other industries. Product Composition: Requirement Management, Test Management, Traceability Management, Configuration Management, Issue Management, Task Management, Source Management, Compliance/Plan Management, Peer Review Management SILKROAD is an application lifecycle management system for high reliability software.

da meetadd

(0 recensioni)
Visualizza profilo
The Easy Way To Manage, Trace And Analyze Your Requirements without leaving Word. Available in Office Store. The Easy Way To Manage, Trace And Analyze Your Requirements without leaving Word. Available in Office Store.

da ease solutions

(0 recensioni)
Visualizza profilo
The key features of this native add-on are: establish custom requirements hierarchies with folders and parent-child structures; full traceability; improved requirements change management; change impact analysis; reuse requirements and structures JIRA across projects; manage baselines; revision compare; round-trip export/import of all JIRA issues types with our MS Excel Add-On; Search/filter with extended JIRA query language; Reports with dashboard gadgets; Full customizable MS Word export. A native add-on to Atlassian Jira, which allows collaborating stakeholders to manage and structure requirements easily within Jira.

da Scopemaster

(0 recensioni)
Visualizza profilo
ScopeMaster is a tool that analyses software requirements for QA and size estimation. It finds defects in software requirements and simultaneously generates functional size estimates. ScopeMaster is the only tool on the market that does this. It provides incredible value and insight to anyone who commissions or develops software. Using ScopeMaster will help you improve requirements quality, deliver faster and reduce project risk. Natural language analyser of software user stories for quality, estimation & test generation. Finds defects before coding.

da Pearls

(0 recensioni)
Visualizza profilo
An easy to use requirements management tool which is cost effective and that fits with Waterfall, Agile or even Hybrid. An easy to use requirements management tool which is cost effective and that fits with Waterfall, Agile or even Hybrid.

da agosense

(0 recensioni)
Visualizza profilo
Change controlled Requirements Management with modern architecture, extremely performant and deeply integrated in your tool environment. Better overview by connection of traceability information across all tools. Change controlled Requirements Management with modern architecture, extremely performant and deeply integrated in your tool environment

da Xebrio

(0 recensioni)
Visualizza profilo
Xebrio is a SaaS-based project management software which covers every phase of project development from requirement analysis to deployment. Xebrio helps teams achieve maximum productivity by enabling precise and comprehensive requirement analysis and tracking, milestone tracking, hassle-free collaboration and task assignment, issue tracking, and much more, ensuring that your team never misses a deadline and works efficiently. Xebrio is a Project Management Software to Fulfill Your Story From Requirements to Deployment.

da ToZ Development

(0 recensioni)
Visualizza profilo
Design Forge is a product documentation platform for every member of your organization - solution owners, requirement analysts, designers and developers. Design your projects and ensure complete traceability from user needs to design implementation. Design Forge improves your development workflows; allowing you to spend less time on documentation and more time on what matters most - the content. Product documentation platform for every member of your organization - solution owners, requirement analysts, designers and developers.

da Micro Focus

(0 recensioni)
Visualizza profilo
Enterprise software requirements management tool that facilitates collaboration, impact analysis and communication. Enterprise software requirements management tool that facilitates collaboration, impact analysis and communication.

da Siemens

(0 recensioni)
Visualizza profilo
Requirement management tool that enables traceability workflow through approval, validation and authoring solutions. Requirement management tool that enables traceability workflow through approval, validation and authoring solutions.

da Ivanti

(0 recensioni)
Visualizza profilo
Requirements management solution that helps businesses manage and simplify desktop deployments, Windows migrations and more. Requirements management solution that helps businesses manage and simplify desktop deployments, Windows migrations and more.

da REQTEAM

(0 recensioni)
Visualizza profilo
The ReqEdit Client is designed as a simple and portable ReqIF editor. ReqIF as a native format for displaying and editing data is used. Existing requirements specifications can be edited and new requirement documents can be created also offline. Link handling, attributes and compatibility with other ReqIF supporting tools like DOORS and DOORS Next Generation offers ReqEdit. ReqIF editor for Requirement Specifications to support Requirement Engineering and Management.

da th data

(0 recensioni)
Visualizza profilo
planeus - die einfache und schnelle Fertigungsplanung. Schaffen Sie Transparenz in Ihrer Produktion. Visualisieren Sie Aufgaben in einem Gantt-Diagramm. Reagieren Sie sofort auf Konflikte und behalten Sie Ihre Auslastung im Blick. Haben Sie jederzeit Zugriff auf Ihre Daten - ob mit Tablet, PC oder Smartphone. Reduzieren Sie den Kosten- und Zeitaufwand. Steigern Sie die Akzeptanz Ihrer Mitarbeiter und profitieren Sie von unserem Know How - wir machen Ihre Produktion effizient. planeus - Ihr PPS für Schnelligkeit und Effizienz. Cloudbasiertes MES für alle Geräte. Einfach, effektiv und transparent.

da RIMSYS

(0 recensioni)
Visualizza profilo
Cloud-based regulatory affairs software for medical device industry. Global product registrations, standards, GSPR & more Cloud-based regulatory affairs software for medical device industry. Global product registrations, standards, GSPR & more

da ReqStudio

(0 recensioni)
Visualizza profilo
ReqStudio is the online solution for companies to gather requirements and it has one main objective which is to make your experience of gathers software and create the documentation and go through the whole process, easy, simple, and that you love it. Software development projects management still fails to deliver on time and on budget in over 60% of cases. In up to 35%, the root cause is linked to poor requirements management. A solution for companies to gather easily requirements making requirements management simple

da Intland Software

(0 recensioni)
Visualizza profilo
Intland Retina is an all-in-one platform for requirements and test management, with built-in quality and risk management support. It is an ultralight, mobile-ready, and easy-to-use system that provides traceability and quality focus in the delivery of safety-critical end products. The tool supports quality-driven product design in the development of health technology and pharmaceutical end products. Using Intland Retina can help reduce the time, risks, and costs of product innovation. Intland Retina is an all-in-one platform for requirements and test management, with built-in quality and risk management support.