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Perché Capterra è gratis
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Raptool è un sistema di gestione dei visitatori personalizzabile e pronto per il GDPR. Utilizza Windows, Android o Apple. Aggiungi il pacchetto video e un presentatore aiuterà i visitatori a entrare. 100% personalizzabile: sfondo, pulsanti, colori e quali campi di input devono essere compilati. Archiviazione di informazioni basata sul cloud o locale. Crea report con un solo clic. Applicazione reale significa capacità offline e risposta rapida. Applicazione per addetti al parcheggio e all'evacuazione. Notifiche via SMS ed e-mail. Multi lingua. Ulteriori informazioni su Raptool Raptool è una soluzione di gestione della registrazione dei visitatori GDPR, personalizzabile per qualsiasi hardware. Applicazione per addetti al parcheggio e all'evacuazione. Ulteriori informazioni su Raptool
Vizito è una soluzione completa per gestire la registrazione dei visitatori. Basato sul cloud, utilizza un tablet iOS o Android per la registrazione e un sito web per la configurazione e la creazione di report. Vizito può essere personalizzato secondo le proprie esigenze (senza pubblicità) e fornisce supporto per reception senza receptionist. Funzionalità: notifiche via SMS, firma digitale e dashboard in tempo reale. I libri degli ospiti cartacei non rispettano la privacy degli ospiti. Con Vizito tutte le informazioni vengono archiviate privatamente e il traffico è crittografato. Ulteriori informazioni su Vizito Registrazione dei visitatori semplificata. Vizito è una soluzione chiara, moderna e personalizzabile per registrare, monitorare e gestire i visitatori. Ulteriori informazioni su Vizito
Vizitor è una soluzione con tutte le funzioni, basata sul cloud, che soddisfa tutte le esigenze di gestione della reception di un luogo di lavoro, dalle visite inaspettate agli ospiti attesi. È progettata in modo tale da rendere digitale l'intero processo di check-in dei visitatori, dalla raccolta dei registri ai loro feedback. Grazie alle sue funzionalità di sicurezza aggiuntive come le notifiche per chi riceve gli ospiti, la raccolta di foto dei visitatori, la verifica dei visitatori con password monouso (one-time-password, OTP) e la stampa di badge esclusivi per ogni individuo che passa dalla porta principale, Vizitor rende sicuri i luoghi di lavoro. Ulteriori informazioni su Vizitor Aumenta la produttività e l'efficienza accelerando il check-in. Ulteriori informazioni su Vizitor
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Proxyclick è stato scelto da aziende leader come L'Oreal, Airbnb e Audi per trasformare la propria esperienza di gestione dei visitatori e creare una comunicazione semplificata tra visitatori, ospiti e personale della reception. Grazie alla personalizzazione è possibile creare un'esperienza unica, dalla progettazione dei badge al flusso di check-in, per abbinare i processi e i marchi esistenti. Oltre all'eliminazione dei registri cartacei presso la reception, consente di migliorare l'esperienza dei visitatori e automatizzare la procedura di accoglienza degli ospiti. Soluzione per la gestione dei visitatori: dashboard web il personale, reception e sicurezza, applicazione per iPad per il check-in, applicazione per iPhone per le notifiche del personale.
Envoy migliora il funzionamento dei luoghi di lavoro. Unisciti ad aziende come Slack, Pinterest, Spotify, Nike e American Express che hanno collaborato con Envoy per accogliere oltre 50 milioni di visitatori in più di 10.000 luoghi in tutto il mondo. L'elegante accesso su iPad porta il fattore wow nella tua reception, mente le funzionalità intelligenti aumentano la sicurezza, rendendo le iniziative per la conformità un gioco da ragazzi. Scopri la hall moderna. Dalle persone ai pacchetti, Envoy ti aiuta a gestire tutto ciò che entra dalla porta principale.
Checkfront è una piattaforma di gestione delle prenotazioni scelta da migliaia di tour operator di tutto il mondo. Consente alle imprese di vendere tour e attività su qualsiasi sito web con gestione dello stock in tempo reale, determinazione dinamica dei prezzi, notifiche ai clienti e distribuzione dei canali. Checkfront facilita la crescita delle imprese automatizzando l'amministrazione e concentrando tutti gli strumenti aziendali in una singola posizione. Permette di gestire gli stock online, centralizzare le prenotazioni, elaborare i pagamenti e ottenere un accesso unificato ai principali canali di distribuzione.
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Come leader nella gestione dei visitatori, Traction Guest rende l'hosting dei visitatori semplice, memorabile e sicuro. Con una personalizzazione senza pari, organizzazioni globali come UPS e ThermoFisher aumentano la sicurezza e soddisfano i requisiti di conformità come ITAR o GDPR. Come unico VMS (Visitor Management System) che offre il check-in dei visitatori su iPad o scanner ID, puoi progettare esperienze uniche per i visitatori in più sedi. Seleziona integrazioni, liste di osservazione e archivi dati con un VMS certificato SOC2. La piattaforma di gestione dei visitatori più personalizzabile che offre sicurezza ed esperienza senza pari per aziende come Netflix.
iLobby ottimizza la reception e aggiunge un ulteriore livello di sicurezza anche in strutture altamente regolamentate come enti governativi, banche, aeroporti, fabbriche, scuole e uffici. Questa piattaforma semplifica il complesso processo di controllo dei visitatori con un unico checkpoint facile e veloce. Le sue funzionalità di livello aziendale consentono di ottenere facilmente un elevato livello di sicurezza e conformità in pochi secondi. Utilizzata dalle aziende Fortune 500, dal governo e dalle PMI. iLobby sostituisce la reception e aggiunge un ulteriore livello di sicurezza e conformità anche in strutture altamente regolamentate.
Teamgo offre soluzioni di gestione dei visitatori a migliaia di clienti in tutto il mondo in ambito governativo, aziendale, educativo e non profit. È scelto da marchi come Target, Officeworks, BlueScope Steel, Bunnings, CocaCola, McDonalds, l'aeroporto di Sydney, Bayer e altri. Questa soluzione cloud è pienamente conforme al GDPR e offre le funzionalità più personalizzabili nella gestione dei visitatori: progetta e costruisci il tuo chiosco interattivo per visitatori con flussi personalizzati per ospiti, dipendenti, appaltatori e altro ancora. Teamgo è il nuovo punto di riferimento per la gestione dei visitatori che rivoluziona la reception delle imprese e dei governi di tutto il mondo.

da TrackTik Software

(74 recensioni)
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Sistema di check-in di sicurezza per i visitatori mediante iPad per EDU, imprese e assistenza sanitaria incentrato sul miglioramento di sicurezza ed efficienza e su un'esperienza moderna. Sistema di check-in di sicurezza per i visitatori mediante iPad per EDU, imprese e assistenza sanitaria incentrato sul miglioramento di sicurezza ed efficienza e su un'esperienza moderna.
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Lobbipad è una soluzione conforme al Regolamento generale sulla protezione dei dati (GDPR), con valutazione a 5 stelle, che consente a te e ai tuoi dipendenti di gestire in modo professionale, personalizzato ed efficiente i visitatori (attesi o meno). Dal 2015, Lobbipad ha consentito a hotel, fabbriche, grandi aziende, scuole, musei, associazioni professionali, ambienti di co-working, organizzazioni non-profit e uffici multi-tenant di gestire senza problemi le esperienze dei visitatori (dalla fase pre-arrivo alla partenza) e di dare la priorità alla sicurezza di ospiti e dipendenti. Lobbipad è una soluzione conforme al Regolamento generale sulla protezione dei dati (GDPR), con valutazione a 5 stelle, che ti consente di gestire in modo professionale i visitatori (attesi o meno).
Supportato dalla storica sicurezza militare globale del suo produttore, il software basato sul cloud per la gestione dei visitatori BreezN è ospitato sul cloud di Microsoft Azure che offre report SOC 1, 2 e 3. eAziende di livello enterprise come Johnson & Johnson, Liberty Mutual e NASA utilizzano con fiducia questa soluzione per aumentare la sicurezza del personale, delle strutture e dei dati, migliorando al contempo i flussi di lavoro. Il check-in su iPad è rapido, intuitivo per l'utente e comprende la scansione dei documenti di identità e la stampa dei badge fotografici e aiuta a soddisfare le esigenze di conformità alle normative HIPAA e ITAR. Soluzione per la gestione dei visitatori che migliora i flussi di lavoro e l'immagine del brand e aumenta la sicurezza di personale, struttura e dati.
Streamline your lobby traffic and enhance building security with an intuitive interface with MRI Software's Visitor Management. Quickly register and check-in visitors all while providing accurate property management data both in real time and historical. Register guests in advance or on-the-fly in just a few seconds with custom badge details including photo, barcode and the optional integrated access with your company's systems. MRI Software streamlines your customized visitor management while enhancing building security.
Il software di gestione dei visitatori di iOffice mette a disposizione gli strumenti necessari per attirare i migliori candidati e trattenere i migliori clienti. Questa soluzione consente di semplificare la registrazione di ospiti, dipendenti, fornitori e appaltatori, ricevere avvisi relativi agli ospiti indesiderati per proteggere la forza lavoro, accedere a informazioni in tempo reale sulla storia e le attività di lobby dei visitatori e altro ancora. Consente anche di accedere a informazioni approfondite in tempo reale sulla storia e le attività di lobby dei visitatori. Il software per la gestione dei visitatori di iOffice assicura ai visitatori un'esperienza positiva completa.
Donesafe is a visitor management software solution that connects your management system from your visitors to your internal management team. Donesafe makes it fast and easy to access, enter and report visitor data in real time. Donesafe is a modern & fresh platform with end to end functionality. It works online with any device, including offline with native iOS and Android apps. Use our out-of-the-box templates or configure to align with your specific requirements. Try now. 1 cloud-based Visitor platform to solve ALL your requirements. Simple for workers to use, simple for managers to customize. Try now.

da VAuthenticate

(36 recensioni)
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VAMS i.e. Visitor Authentication and Management System is a web based two factor authentication solution, which helps to secure your premises from fraudulent visitors. It is one of the modern day solution for secure data compilation of visitors. This software helps to authenticate the visitor before allowing them to enter into your premises. thus secures your business from suspicious visitor. It is used by corporates, multi-tenant, residential buildings, etc. Cloud-based solution that provides visitor management through two-factor authentication, data collection, access control and more.
Teem Visitor Management simplifies visitor check-in and makes a strong first impression with a customizable welcome screen. When a visitor arrives, they use Teem Visitor Management to indicate who they're visiting, sign required forms (like NDAs), and print out their guest badge. It also sends an SMS or email to notify the host of their guest's arrival. Find out why companies like Hubspot use Teem Visitor Management Teem Visitor Management runs on iPads and provides a secure, web-based interface that simplifies the check-in process for visitors.
Ident-A-Kid's easy-to-use K12 school Visitor Management software will secure and streamline your office by tracking all Visitors, Volunteers, Staff and Students that check in at your campus. Security is enhanced through the use of proprietary badges that include a current photo of the visitor, as well as all pertinent check-in information. The is also a sexual offender alert system. The system can scan a visitors drivers license and then quickly check the government offender's DB. Visitor management software that allows schools to track visitors, tardy students, volunteers, staff, etc.
Our Visitor Management is a unified component of our School Safety and Accountability System, it integrates with Student Information Systems to manage student pick-up and custodial issues. Our expertise in providing smart ID card automation to schools allows our Visitor Management service to read school credentials and issue smart tokens to frequent visitors. We know that no two schools operate a like, for flexibility our visitor service is available is several software and hardware formats. Visitor Management software designed specifically for schools.
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ALICE is the most advanced and complete visitor management solution on the market today. Our extensive product features give ALICE customers more capability than any other technology in the space. Real time communication, securing employees, processing visitors, and displaying content are just some of the features ALICE offers. Find out why more and more large companies and government agencies are choosing ALICE! Visitor Management Solutions for corporate and government facilities. Real time communication, check in/out, digital content and more.
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Medical Check In is an affordable and simple solution to replace the sign in sheet at medical facilities. It is a cloud based system focused on the queuing process to streamline patient arrivals and notification to staff. Using an Apple iPad or touch PC for the kiosk, Medical Check In remains one of the least expensive products to implement and maintain. Affordable Patient Queuing using and iPad or Touch PC

da Jolly Technologies

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Lobbytrack is an easy to use, enterprise-level visitor management system that includes a web-based platform and various apps. Pre-register visitors or register upon arrival, scan drivers' license, and notify host/employee via text. Customize forms (visitor, host, and NDA). Check visitor against watch lists, local as well as online. What is Lobbytrack? "Online visitor management software for registering and signing in visitor to your facility."

SMS

da Keytech Security Solutions

(20 recensioni)
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SMS visitors regiter ! A fully digitalised, crimes deterrent, secure, reliable and highly effective to serve the purpose it is designed for. Replaces the outdated manual way of registering visitors. Keeps the safe holding of the records of all visitors in case of emergencies. Detects visitors anomaly, visitors information travels with them where they go, and they are no longer required to present identification each time they visit. Desktop application with web accessibility Contains all you need to process a visitor Designed to ask the right questions
Qminder è un sistema di gestione delle code basato sul cloud. Con pochi clic Qminder consente ai punti vendita di gestire i propri spazi di vendita, permettendo ai clienti di fare acquisti invece di aspettare in fila. La personalizzazione del servizio assicura clienti soddisfatti e aumento delle vendite. Qminder serve attivamente milioni di clienti di tutto il mondo ed è la scelta affidabile di AT&T, Sprint, i rivenditori di Verizon e il servizio clienti di Uber, Banca Mondiale e Comitato Olimpico. Sistema digitale di gestione delle code che migliora l'esperienza dei visitatori e fornisce informazioni dettagliate in tempo reale.
A mobile-friendly iPad Visitor management solution. Designed to assist with visitor registration, check-ins and badge printing. A mobile-friendly iPad Visitor management solution. Designed to assist with visitor registration, check-ins and badge printing.

da RIW Software Technology

(17 recensioni)
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Download and test for FREE. VisitLog is a flexible Visitor Management System for managing company visitors. Now with improved functionality for GDPR At any time, you can access a list of visitors in your building via email, list printing or app, including their contact details. Some functions: -Badge print with barcode, - Host message with SMS or Mail, - Prebook visitors, - Wifi Guest account management, - Parking spot management and badge, -Active Directory integration. Download and test for free. Visitor Management System with GDPR functions. VisitLog guides and help thousands of visitors every day.
VersionX EntryPoint is a customizable and feature-rich visitor management system. It digitizes the management of visitors, staff, housekeeping, vendors, laborers, etc. EntryPoint records and fast-tracks all entry & exit processes. Instant authentication, appointment creation, and many such features ensure not only enhanced premises security but also gives a smooth experience to all visitors as well as staff. Intelligent analytics of the system gives you a birds eye view of all actions across mu A cloud-based intelligent visitor management system that authenticates, monitors, and tracks all categories of people.
iPad-enabled, simple, modern and fast visitor management for your visitors, customers, contractors and employees to sign in and sign out. Features - iPad based sign in/out, Web Dashboard, Realtime host notifications, instant badge printing, facial recognition, free version, out of the box integrations and many more. iPad-enabled, simple, modern and fast visitor management for your visitors, customers, contractors and employees to sign in
A visitor registration and management solution with arrival notifications, visitor information, visitor badges, and more. A visitor registration and management solution with arrival notifications, visitor information, visitor badges, and more.
KeepnTrack eliminates the worries and guesswork for the safety of your schools and students. KeepnTrack solves your visitor, volunteer, student, staff and vendor tracking challenges while utilizing inexpensive technology. With a check of local, state and national databases, KeepnTrack denies entry of unauthorized visitors and automatically notifies appropriate personnel. KeepnTrack also records details of all visitor traffic, runs instant background checks, and prints ID badges. Manage your school or facility's visitor management, volunteer management and much more all through an easy-to-use system.
Complete meeting room booking system for Microsoft Outlook, Exchange and Office 365. Resource Central is a user-friendly solution that helps your business optimize management of meeting rooms, resources and associated services such as catering, AV-equipment and table arrangements. Service providers are automatically notified with orders and changes. The system includes mobile Web App booking, Visitor Management and support for Skype for Business and other 3rd party video conferencing solutions. Schedule meetings, book meeting rooms, hot desks, catering and extra service from within your familiar Outlook environment.

da ORAFOX TECHNOLOGIES

(10 recensioni)
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Accogli i tuoi ospiti con un'esperienza amichevole e straordinaria grazie al sistema di gestione dei visitatori intelligente. Accelera il processo front-desk utilizzando un sistema di gestione dei visitatori intelligente che migliora la sicurezza del tuo ufficio consentendo un accesso attento alle strutture e migliorando l'esperienza complessiva dei visitatori. Modernizza il tuo posto di lavoro grazie al check-in intelligente dei visitatori, alle notifiche dell'host e al sistema di evacuazione di emergenza per un posto di lavoro più sicuro. Un singola soluzione pensata per più settori! Un'esperienza per i visitatori migliorata, grazie alla semplificazione delle operazioni della reception con una gestione dei visitatori intelligente e sicura e un solido set di funzionalità.
EMS Software removes the barriers to inspired work by connecting your people, tools and technology within a single platform. AIG, Yale University, Accenture, and thousands of others rely on EMS Software's comprehensive, enterprise-class resource management solution to power their dynamic work and learning environments. The EMS platform integrates with both hardware and software infrastructures to provide the visibility, control and insight needed to drive real value for your enterprise. Track visitor information in the same system you use to book the meeting rooms, event spaces and work areas.
The dwellingLIVE Visitor Management System is the premier solution for communities of any type and size who are concerned about controlling who comes and goes in their community. It provides Community Managers and HOAs with a flexible, web-based interface through which they can configure and monitor the system. Gate Attendants can expedite visitor and resident access through purpose-built computers, while still maintaining a highly secure and professional image. Cloud-based solution that provides visitor management through access credentialing, front desk concierge, mobile patrol and more.
Visitor Login is a Smart Visitor Management System that is on-premise based for maximum security and control of your data. The system has a modern, and crisp interface that is really easy to use. It is based on standard Windows platform that makes it a breeze to integrate with most IT environments including Windows servers, etc.. The product is designed to be highly customisable to suit most needs. Additional customization options are also available for those unique situations. Visitor Login is a easy to use, modern, crisp on-premise solution that works and integrates on most common Windows IT environments.
Visitors management platform that enables individual K-12 schools & districts to manage visitors' records, sign-in history & more. Visitors management platform that enables K-12 & district schools to manage visitors' records, sign-in history & more.

SV3

da Building Intelligence

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Making a great first impression regarding visitors has become a critical part of security operations in today's corporate environment. Using kiosks combined with security officers, SV3 can ensure a significantly higher level of security and accountability while providing efficient entry management of visitors on a daily basis. For the loading dock, schedule incoming and exiting trucks and deliveries and support entry with smart phones. SV3 is Safety Act Designated by DHS. A solution that provides vehicle, visitor and vendor management. Using various modules, we adapt our solution to your operation.

da Digicred Technologies

(6 recensioni)
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Veris | Visitor Management made smart & secure. Veris helps establishments of various sizes get rid of the passe visitor log-books and manage premise access in a secure, seamless and super fast way. It is a mobile & cloud based modular software that empowers millennial workforce in an easy to use manner. It also secures the facility and provides the management with time-stamped records, verified phone numbers, photo of each visitor, advanced analytics & real-time visitor view. A smart cloud & mobile-based visitor management platform which helps enhance security, transforms front desks & delights visitors.

da Purely Tracking

(6 recensioni)
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PurelyTracking offers "vLobby" A Futuristic Visitor Management System" that provides your guests the perfect welcome. vLobby is a customizable web and mobile-based visitor management system that manages visitors at office. It's a sophisticated digitized service with self-check-in check-out, offering an seamless paperless experience. Now no more maintenance of visitor logbooks and no more unattended visitors at front desk. Book a Free Demo! PurelyTracking's Face recognition based visitor management system offers seamless check-in check-out. experience to visitors.

da Quantum Secure

(5 recensioni)
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SAFE ensures the right Physical Identities - i.e. employees, contractors, vendors, visitors - are properly authenticated. SAFE ensures the right Physical Identities - i.e. employees, contractors, vendors, visitors - are properly authenticated.
An industry-leading visitor management solution, providing for the full visitor lifecycle while delivering a single view of visitors to multiple locations across an organisation. When planning for and welcoming visitors and guests, TDS Visitor manages the full visitor lifecycle end-to-end, from pre-registration and self-service checking-in to notifying hosts of visitor arrivals and checking out, ensuring all appropriate health, safety and legal requirements are met. TDS Visitor is a multi-lingual SaaS visitor management solution that delivers deep insights and secure InfoSec.
STOPware, inc. has led the development and implementation of visitor management security solutions since 1997. Its flagship product, PassagePoint, is the most powerful & flexible enterprise visitor management solution on the market. This feature-rich and customizable enterprise solution is designed to both automate & streamline a secure visitor registration process. Comprehensive and scalable visitor management solution for control in verifying, registering, and badging visitors.
SchoolPass Visitor Management is purpose-built for K-12 schools. Schools can simplify sign in, screen visitors with automatic background checks, print badges, send notifications, and conduct emergency attendance - all in one place. Visitor Management built for K-12 schools. Simplify sign in, screen visitors, print badges, and send notifications.

da Cogent Innovations

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Meeting Room Management Software : There are many factors which are often over looked while managing meeting rooms and merely filling up rooms becomes paramount. This mode of operation gives rise to a multitude of issues; key among them are overbooking of meeting rooms while others are grossly underutilization, mismanagement of amenities and no shows. Just the right amount of functionality:Increase efficiency, optimize out-dated process and improve security at the same time.

da daVinci.io

(3 recensioni)
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The Inside App features quick and intuitive visitor sign in and sign out processing, detailed reporting, customizable settings, and greeting email notifications; all in a simple app at your front desk. The App gives privacy to your visitors and digital record-keeping for easy Visitor Intelligence. The QR scanning feature speeds up the process for your repeat visitors, simply scan your Inside QR code using the iPad camera and voila! Inside replaces the legacy paper visitor log with an iPad app. $100/year for each location! In use at thousands of sites!
Virtual reception, visitor log, real time head count, visitor arrival notifications via email/SMS. Off site/on site management. Virtual reception, visitor log, real time head count, visitor arrival notifications via email/SMS. Off site/on site management.
A Web-based visitor management software program for commercial facilities and guarded, gated communities. Print auto passes, visitor badges, scan driver's licenses, active directory integration, watch list, visitor arrival notification, and much more. Allows visitor scheduling via the web by employees, department representatives, delegates, and residents in communities. A Web-based visitor management software program for gated communities making access control management easier for security staff.
Welkio is the friendliest visitor sign-in software that streamlines the front desk sign-in process for visitors, receptionists and employees. Welkio is very intuitive and easy to set up. You decide which information you want to collect from your visitors, Wekio can even take photos and instantly print custom badges. Your visitors can sign legal documents directly on the iPad and Welkio will notify your employees of a visit by email, SMS, Slack or Hipchat. Web-based visitor management solution that streamlines the front desk sign-in process with features such as auto notifications and more
We are redefining the way companies connect with their visitors. With an innovative and easy to use technology, fitted to each organizations unique requirements. MyLobby delivers that missing link that makes your organization just click. MyLobby is a visitor management solution that automates visitor sign-in process. The interactive tablet allows the visitor to enter their details and send a text and email directly to the host. A self-serve visitor management system to improve check-in and alerting processes, as well as maintain tracking and security.
My Receptionist, with a simple click, allows access control, legal documents sharing and grants and certifies the relevant acknowledgement. This software will permit not to collect and deliver unnecessary privacy or safety & security policy. My Receptionist digitizes guests access modalities and procedures in companies ensuring a perfect compliance with security.

da Velis Real Estate Tech

(3 recensioni)
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Singu Guestbook - the innovative visitor management software for forward-thinking companies. Automate front desk reception with an innovative, simple, and easy-to-use visitor registration app. Impress visitors with an on-brand, faster, and more welcoming check-in process. Collect NDAs hassle-free and strengthen the security of premises with an interactive self-service kiosk system. Find out more: www.singuguestbook.com Singu Guestbook - the innovative visitor management software for forward-thinking companies.
LobbyGuard, a Raptor Technologies Company, offers a single integrated visitor management solution that includes self-service kiosk, advanced background checks and real-time view of visitors across facilities. We enable our clients to be ITAR, FSMA, CTPAT, PCI compliant with customized workflows, visitor logs and robust reporting. LobbyGuard offers a full line of visitor management and front office automation products for companies of any size.

da Happy Visitor eSolutions

(2 recensioni)
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Manages entire lifecycle of a visitor, temp staff and other visitors. Provides safeguards against information and reputation risks. Manages entire lifecycle of a visitor, temp staff and other visitors. Provides safeguards against information and reputation risks.
A simple and elegant solution to replace guestbooks, sign in sheets, binders, and visitor and client tracking clipboards. A simple and elegant solution to replace guestbooks, sign in sheets, binders, and visitor and client tracking clipboards.
Happy Visitor is a cloud based global visitor management solutionmanaging entire life cycle of a professional visitor. Happy Visitor is a cloud based global visitor management solutionmanaging entire life cycle of a professional visitor.

da EastCoast Solutions

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EastCoast Visit is a best-selling solution suitable for both large and small companies. It takes your visitor management into today's digital world. The system is GDPR-compliant. EastCoast Visit is your personal assistant all the way from appointment to handshake. As an organizer, you can easily send an automatic invitation to the visitor. When the visitor is checked in, a message is automatically sent to the organizer. Top selling visitor system in the Nordic region A stable solution suitable for both large and small corporations.
Is HoozinToday right for you? If you need a visitor management system to print visitor badges, then perhaps we are not for you. If you want instant, real-time information on the visitors and employees in your building, who all use a slick, impressive sign-in process, then perhaps we are. An invaluable H&S tool with an emergency evacuation mode that is used by businesses globally. HoozinToday gives useful insights into employee and visitor attendance and can be used at multiple entrances. A visitor and employee management system. One cost for unlimited visitors, unlimited employees and unlimited entrances.

da Digital Gorkha E Services

(2 recensioni)
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Streamlines the identification, authentication, registration, and monitoring of visitors and notify hosts about their arrival. Streamlines the identification, authentication, registration, and monitoring of visitors and notify hosts about their arrival.
Visitor and Staff Management System that greatly enhances the Control, Security and Image of schools and companies. Visitor and Staff Management System that greatly enhances the Control, Security and Image of schools and companies.

da Lan & Wan Technologies

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Visitor management system that helps manage visitors through web pre-registration, ID readers, access control integration & more. Visitor management system that helps manage visitors through web pre-registration, ID readers, access control integration & more.

da nuMedia Innovations

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World's first near touchless Digital Human Visitor Management System! The only system with a Personality! You need an efficient, professional and consistent way to greet your visitors, notify employees of their arrival and improve the security of your office. High-quality office managers and receptions are invaluable! What if your existing personnel simply need a little assistance or your situation does not warrant a full-time manager at your office? World's first near touchless Digital Human Visitor Management System! The only system with a Personality!

da Entrust Datacard

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A scan of a driver's license populates photo and other vitals, enabling you to print a badge without having to key in any information. A scan of a driver's license populates photo and other vitals, enabling you to print a badge without having to key in any information.

da Gospel Software

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Web-based software that allows local churches to coordinate a follow-up ministry, track guests and follow-up conversations with guests. Web-based software that allows local churches to coordinate a follow-up ministry, track guests and follow-up conversations with guests.
Cost-effective, customized time and attendance and labor control systems that adhere to an open architecture. Cost-effective, customized time and attendance and labor control systems that adhere to an open architecture.

da CompuData Solutions

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Hall Pass ends the free pass for predators and sexual offenders by checking all visitors against the national Sex Offender Registry databases. This easy to use visitor management software provides an important and affordable school safety component. The system uses a high-tech scanner capable of reading most government issued ID cards and a speedy printer capable of printing time-sensitive visitor badges. The software maintains a searchable visitor log. Web-based visitor management system that assists schools with visitor registration, volunteer tracking, student passes and reporting.
Interactive visitor announcement system that provides access controlled gated communities and condominiums. Interactive visitor announcement system that provides access controlled gated communities and condominiums.

HID

da HID Global

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SVM (Secure Visitor Management) suite of products provides comprehensive, enterprise-class visitor registration, tracking, reporting and badge printing, as well as web-based pre-registration and access control. With thousands of systems installed and operating globally, HID is the Global Leader in Secure Visitor Management Systems for both private and public sector organizations in markets including corporate, healthcare, government, education and multi-tenant properties. Manage visitor data, support reception desk security requirements and print visitor badges through a powerful, easy-to-use application.
Forge Bluepoint is a cloud-based visitor management solution that ensures a great visitor journey. Multi-tenant ready, quick and easy to deploy. Forge Bluepoint connects people seamlessly to your building. Imagine no more visitor queues at reception. Visitors can check-in quickly using their email invite or scan in using their unique QR code. Reception will know theyre coming, and their details will be saved securely in the cloud. Now you can manage visitors your way by desk, kiosk or mobile. Forge Bluepoint is a cloud based visitor management solution that ensure a great visitor experience.

da Gatehouse Solutions

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Gatehouse Solutions is the leading access control software system. Streamline your visitor tracking and resident gate access quickly and efficiently. Mange your community database with no hassle. Software features include automated attendants, access control, license plate readers, remote guards, driver's license scanners, resident badging & video servers. Gatehouse Solutions is an access control software system which efficiently streamlines visitor tracking and resident gate access.
The eVisitor software package combines cloud-based data storage with a simple app that installs in minutes. It includes installation, training, support, updates, a printer, 1,000 self-expiring visitor labels (which change color overnight to discourage reuse and prevent re-entry), and printer cleaning cards, all for only $950 for the first year. Optional equipment includes a camera with exclusive Auto-CropTM feature, driver's license reader/sign-out scanner, and USB hub. Visitor registration and badge printing software that supports visitor analytics and reporting.
VisiPoint is a digital sign-in system, built for managing visitors, staff and contractors. It compliments your organisation's reception and provides best-in-class site security, visitor tracking, ID management and reporting. With no additional users fees and free software upgrades for life, VisiPoint is perfect for organisations of any size, and can grow with your business. Replace your visitor book today with the VisiPoint software suite and a touch screen tablet or custom branded kiosk. VisiPoint is a digital sign-in system, built for managing visitors, staff and contractors.

da KM FM Technologies

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Fully functional, easy to use Visitor, Contractor and Staff registration system with modules for site inductions and fire mustering. Fully functional, easy to use Visitor, Contractor and Staff registration system with modules for site inductions and fire mustering.
EVA Receptionist is a global leader in Visitor Management systems that confidently offers 10+ language options, enterprise class security and a highly versatile configuration functionality to meet your requirements. The elegant interface allows a number of sign-in scenarios for your visitors, contractors, couriers, staff, and more, all in one easy to use system. EVA Receptionist is a highly configurable and secure Visitor Management system used by companies in 15+ countries.
Qwaiting- Queue management software assists the users to schedule all their appointments at a single place. Personalized notifications and alerts will be sent to the users who are in waiting in a queue for availing their service. The software will generate a ticket that will showcase the complete details of the service that the user is going to avail. The software will display the number of waiting customers, the length of the line and also the complete digital signage functionality. Queue management software is developed with the purpose of making the user's life easy & allows them to track all the clients.
Digitalizza la tua reception o la tua lobby con il sistema di gestione dei visitatori di Menelic. Menelic Visitor è un sistema di gestione dei visitatori semplice, intelligente e leggero, che i visitatori e i membri dello staff amano. Fornisce: - Stampa di badge - Notifica host - Scansione di codici QR - Firma legale o di accordi di non divulgazione - Check-in di visitatori e personale su più dispositivi e in più luoghi - Precedenza offline - Dashboard di amministrazione - Appelli presenze - Sondaggio sulla soddisfazione dei visitatori - Ricerca nella cronologia delle visite Digitalizza la tua reception o la tua lobby con il sistema di gestione dei visitatori di Menelic.
Hamilton Visitor Management Software lets you create a strong first impression with your visitors. It gives your front desk a simple yet powerful tool to make your check-in process hassle-free, print visitor passes, send invites and notifications for a seamless visitor experience. Gives your front desk a simple yet powerful tool to make your check-in process hassle-free.

da Smartice Global

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Vizmo is a configurable cloud based Visitor Management Solution thats creates the right first impression on visitors entering an office premise. It digitises the reception through a sleek kiosk based self check-in process and manages the end-to-end flow of the visit - promoting a simple, smart & secure workplace. Enhance your security and corporate image with our best in class visitor management solution - Vizmo. The era of the logbook is over

da Logic Reservation

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Electronic visitor log that lets you capture custom information, pictures, signatures and print name badges. Electronic visitor log that lets you capture custom information, pictures, signatures and print name badges.
Helps you secure homes, families, and communities with tablet based gate management with security equipment Integration. Helps you secure homes, families, and communities with tablet based gate management with security equipment Integration.
Helps make meetings more manageable, with meeting booking, visitor management, and digital displays. Helps make meetings more manageable, with meeting booking, visitor management, and digital displays.

da DeviceBee Technologies

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Cloud-based visitor and guest management solution. Istaqbaal is easy to set up, gives you administrative control and flexibility, allowing you to customize the complete process to your discretion and thus the entire visitor experience. Istaqbaal offers a supreme cloud-based visitor experience that removes any need for ledgers and spreadsheets, leveraging the latest technologies to match guests with host, including facial recognition software. Its fully automated and self managable using our App Cloud-based visitor and guest management solution.

da OFEC Consulting

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A easy to use competitively priced, visitor management system ideal for schools, universities and businesses. Keep track of who is in the building through a smart, digital signing in system. A cloud based fully GDPR compliant system! We have three versions Lite, Pro or Enterprise to meet all Visitor management needs. A easy to use competitively priced, visitor management system ideal for schools, universities and businesses.
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The e-Reception Book, digital visitor management solution is to replace the traditional paper-based visitor book. Our digital solution ensures personal data is kept private, secure and confidential. The e-Reception Book provides many operational and safety benefits to help strengthen building risk assessment and support visitor management processes. As used by Nike, Cath Kidston, Colliers International, Knight Frank, Ashdown Phillips, CEG and Feefo (to name just a few). The e-Reception Book, digital visitor management solution is to replace the traditional paper-based visitor book.

da Zykoon Technologies

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Arrivd is a check-in platform that does more than a sign-in book at the reception area. It gives that red carpet welcome to the visitors along with safeguarding the premises. Apart from managing your visitors, Arrivd efficiently manages your workforce attendance. It gives a clear picture to the management on attendance & productivity of each employee.OTP & Truecaller Checkin, e-Sign NDA, Host notifications are some of the key features of Arrivd. Arrivd is a powerful electronic management system that caters to Visitor & Employee tracking needs.
A cloud-based visitor management solution app, that works seamlessly on iPad and Android tabs. Redefine your visitor registration. A cloud-based visitor management solution app, that works seamlessly on iPad and Android tabs. Redefine your visitor registration.
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piLOBI is a one-stop visitor management system for your workplace reception management. Visitor check-ins using paper logbooks are a thing of the past. piLOBI is an intelligent solution and a regular step up from the traditional lobby management system. Monitoring and maintaining a massive flow of visitors at a time can prove to be a daunting task for security guards. Modernize your reception with all new piLOBI digital visitor management software. piLOBI is a one-stop visitor management system for your workplace reception management.
Visitor Management solution for gated communities, guard and patrol companies, apartments & office buildings. Gate Key is packed with all the features you need, and is designed to operate exactly the way guards, residents, and managers need it to. With predictive search results delivered by the industrys only AI engine, the average time to look up and admit a guest is under 3 seconds. Guards can capture images of driver licenses and vehicles with a simple click of a mouse. Gate Key provides a web-based Visitor Management solution that is fast, easy to use, economical, and secure.
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Our software allows customers to relax in a lobby style environment while targeting expertise to match their needs, and giving managers insight into operational effectiveness through real time visibility of customer service metrics. Leaders in customer & patient experience management solutions.

da ZUUL Systems

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Resident and visitor management tool for gated and guard-gated communities, property management companies, and homeowner associations Resident and visitor management tool for gated and guard-gated communities, property management companies, and homeowner associations
AI enabled visitors check in. AI enabled visitors check in.

Manuale utente per Software per la gestione dei visitatori

Che cos'è un software per la gestione dei visitatori?

I software per la gestione dei visitatori consentono alle organizzazioni di snellire il processo di check-in dei visitatori attraverso la scansione dei documenti identificativi, la pre-registrazione dei visitatori, i badge personalizzabili e le notifiche via e-mail. Le società possono raccogliere dati precisi e recuperare e tenere traccia delle informazioni sui visitatori, per aiutare a monitorare la sicurezza di dipendenti e strutture. I sistemi per la gestione dei visitatori sono utili soprattutto per ospedali, società di gestione di proprietà aziendali, scuole ed edifici governativi.

Quali vantaggi porta un software per la gestione dei visitatori?

  • Check-in agile dei visitatori: i software per la gestione dei visitatori consentono check-in di gruppo agili con l'aiuto di pre-registrazione, scansione in tempo reale ed elaborazione della verifica del background. Il software può estrarre informazioni direttamente da documenti di identificazione nazionali come patenti, passaporti e tessere sanitarie. L'immissione automatizzata dei dati riduce gli errori manuali e crea un record elettronico a cui fare riferimento in seguito.
  • Meno attività amministrative: ai dipendenti che gestiscono la reception vengono risparmiate le attività più banali, che includono l'immissione dei dati e la verifica del background. Le operazioni senza materiale cartaceo consentono al personale della reception di elaborare velocemente le richieste, ottenere approvazioni online e ridurre il tempo di attesa per i visitatori. Le informazioni sui visitatori abituali possono essere facilmente recuperate dal database del sistema per la gestione dei visitatori, per evitare loro di dover ripetere di nuovo la procedura di registrazione.

Quali sono le funzionalità tipiche di un software per la gestione dei visitatori?

  • Gestione dei contatti: raccolta e archiviazione di informazioni di contatto dei visitatori come nome, indirizzo e numeri di telefono in un database centrale.
  • Gestione delle registrazioni: possibilità per i visitatori di registrarsi da soli per il check-in. Anche gli ospiti possono pre-registrare i visitatori e inviare loro un codice QR per l'accesso rapido.
  • Tracciamento e gestione dei visitatori: tracciamento degli orari di ingresso e uscita dei visitatori, del nome dell'ospite e dello scopo della visita. Gli utenti possono anche generare report per sapere esattamente quanti visitatori si trovino nella struttura in un determinato momento.
  • Auto check-in: possibilità per i visitatori di effettuare il check-in scansionando un documento d'identità e di ricevere un badge visitatore personalizzato.
  • Lista di controllo: possibilità di individuare i visitatori citati in una "lista di controllo" e di comunicare al personale di sicurezza la loro presenza.
  • Allarmi/notifiche: possibilità di comunicare agli ospiti l'arrivo dei visitatori e di informare i dipendenti degli eventi e delle attività con notifiche a livello di sistema.

Quali considerazioni bisogna tenere a mente quando si vuole acquistare un sistema per la gestione dei visitatori?

  • Integrazione con software e dispositivi di terze parti: l'integrazione con altri sistemi è un fattore essenziale da considerare prima di effettuare un acquisto. Le soluzioni per la gestione dei visitatori possono collaborare con diversi strumenti hardware e software. La soluzione dovrebbe funzionare bene con strumenti hardware, come stampanti, chioschi interattivi e lettori di codici a barre, e software, come strumenti di verifica del background, software per la gestione del database e soluzioni analitiche. È opportuno che gli acquirenti rivedano la propria infrastruttura tecnologica e le proprie esigenze di interazione quando selezionano un sistema per la gestione dei visitatori.
  • Requisiti di budget e funzionalità: i prezzi dei software per la gestione dei visitatori variano molto e rientrano in diversi modelli. Alcune di queste variazioni dipendono da tipo di implementazione, requisiti IT, numero di utenti, ecc. È opportuno che gli acquirenti valutino i propri requisiti di funzionalità, il numero di visitatori giornalieri, il numero di ospiti e la posizione degli uffici e le opzioni di implementazione, poiché tutti questi elementi giocano un ruolo nel determinare il costo totale del software per la gestione dei visitatori.

Alcuni dei trend più rilevanti legati ai software per la gestione dei visitatori

  • I dispositivi indossabili trasformeranno i sistemi per la gestione dei visitatori: l'adozione di massa dei dispositivi indossabili ridurrà il bisogno di registrazione dei visitatori, poiché sarà possibile accedere alle informazioni di essi con l'aiuto di connettori e sensori dati. Secondo una ricerca di Capterra, più di metà delle piccole imprese sta pianificando l'adozione di tecnologie indossabili entro il 2020. MagicBand di Disney, uno dei casi d'uso di successo, consente la gestione dei visitatori personalizzata con l'aiuto di lettori RFID.