185 risultati
Perché Capterra è gratis
EntityKeeper ti aiuta a gestire le entità, tenere traccia delle date di archiviazione e organizzare i dati aziendali in un'unica soluzione sicura. Non perdere mai una scadenza di archiviazione con notifiche personalizzate delle date importanti. Crea e visualizza la struttura organizzativa delle tue entità in un unico grafico facile da navigare. Semplifica le attività di conformità all'interno della tua organizzazione con un singolo punto di verità. Il team di assistenza clienti è a disposizione per aiutarti in ogni fase del processo. Il processo di onboarding è rapido e semplice. Ulteriori informazioni su EntityKeeper Gestisci, monitora, organizza e accedi ai tuoi documenti di entità importanti in un'unica soluzione sicura con EntityKeeper. Ulteriori informazioni su EntityKeeper
Con Clio, il software per il settore legale basato sul cloud leader nella gestione delle pratiche, la gestione dei documenti diventa semplice. Potrai organizzare tutti i file legali in un'unica posizione per poterli cercare senza problemi. Il controllo integrato delle versioni dei documenti permette di collaborare con i propri clienti e di tenere traccia delle modifiche apportate. Potrai eliminare i rischi per la sicurezza associati all'invio di documenti sensibili via e-mail, utilizzando il portale privato dei clienti di Clio per condividere senza rischi tutto il materiale dei casi. Il software per gestione dei documenti di Clio facilita l'organizzazione dei file, la collaborazione con i clienti e molto altro ancora.
TimeSolv aiuta gli avvocati ad aumentare le loro ore lavorative fatturabili e a essere pagati più velocemente, oltre a offrire strumenti legali completi per la gestione dei progetti. Questo completo, ma intuitivo software di fatturazione legale nel cloud, è stato impiegato dal 1999 per fatturare oltre 5,2 miliardi di dollari. Offre tre opzioni per la gestione dei documenti, comprese le integrazioni con NetDocuments e Dropbox. TimeSolv può essere utilizzato offline e online. Compatibile con PC e Mac, iPad e altri tablet, iPhone e Android. È uno dei migliori software basati su web per parcelle, fatturazione delle ore di lavoro e gestione dei progetti per gli studi legali. Scopri perché con la prova gratuita di 30 giorni.
Process Street offre alle imprese un modo semplice e non tecnico per rendere veloce, divertente e facile la gestione dei flussi di lavoro ricorrenti per i team di tutto il mondo. Solidi processi aziendali sono la spina dorsale di ogni impresa di successo. Senza di essi, un'azienda farà fatica e quasi sicuramente troverà difficile crescere. Consente di creare e personalizzare facilmente liste di controllo con testo, immagini, video e altro ancora. Permette di semplificare il processo di approvazione con logica condizionale, automazioni e integrazioni. Process Street è il modo più semplice per gestire i flussi di lavoro, i processi ricorrenti e le procedure operative standard (SOP) dei propri team.
L'unico software di gestione dei documenti legali con una VERSIONE DI PROVA GRATUITA ILLIMITATA per i tuoi primi 3 clienti e casi. Genera documenti automaticamente in base alle informazioni del cliente. Integrato con Box.com o Dropbox per sincronizzare i file con i tuoi colleghi. Elimina la carta e non perdere mai più un file grazie ai backup automatici. Tieni traccia delle modifiche e delle revisioni. Visualizza i file da qualsiasi luogo con le app per dispositivi mobili. È semplice, intuitivo e facile da utilizzare. Provalo gratuitamente, non è necessaria la carta di credito. Software di gestione dei documenti legali, semplice intuitivo e facile da utilizzare. Sincronizzazione bidirezionale. Criptato. Provalo gratis!
AbacusLaw include tutto il necessario per gestire un'attività legale organizzata. Questo sistema di gestione personalizzato offre documenti e moduli privi di errori, pronti per essere firmati nel giro di secondi. Puoi sottoscrivere i moduli giudiziari per la tua giurisdizione dall'interno di AbacusLaw o creare la tua libreria di moduli e modelli di documenti personalizzati. Fondata nel 1983, AbacusLaw può anche conservare i tuoi documenti in un cloud privato per una soluzione completa a prova di emergenze. AbacusLaw è una soluzione di gestione dei casi chiavi in mano, completamente integrata, per aziende di ogni dimensione, pensata per tutti gli ambiti della professione legale e giurisdizioni.
MyCase offre archiviazione centralizzata e sicura dei documenti legali nel cloud per accesso, modifica e collaborazione rapidi e facili, per non farti mai perdere traccia di un singolo documento. Crea una libreria di documenti e cartelle all'interno di ciascuno dei tuoi casi e condividi le versioni più aggiornate con il tuo team e i clienti su richiesta. Mantieni l'accesso immediato a tutti i documenti della tua azienda sul tuo cellulare o sul tuo laptop. Ora con l'integrazione con Dropbox. MyCase offre archiviazione centralizzata e sicura dei documenti legali nel cloud per accesso, modifica e collaborazione rapidi e semplici.
Thousands of law firms have switched to CosmoLex - the only cloud-based, law practice management software with built-in, compliant legal accounting (no QuickBooks needed). CosmoLex eliminates the struggle of juggling separate systems for law practice management, billing, and accounting. LawPay credit card processing is also built-in with no fixed monthly fee. Simply log into CosmoLex Cloud - anytime, anywhere - to get everything you need to run your entire law practice. Try free today! CosmoLex is the only cloud-based, total practice management, billing, and accounting system (no QuickBooks® required).
PDFelement è un modo semplice per creare, modificare, convertire e firmare documenti PDF su Windows e Mac. Questa alternativa ad Adobe Acrobat offre funzionalità PDF di livello aziendale e licenze perpetue. Venduto in tutto il mondo in 9 lingue diverse, PDFelement è la soluzione PDF multifunzione per utenti di tutti i tipi e l'unica soluzione PDF completa accanto ad Adobe Acrobat disponibile su Windows, Mac, iOS e Android. Eccellente alternativa ad Adobe® Acrobat®: PDFelement è la tua soluzione PDF multifunzione. Crea, modifica, converti e firma i file PDF in un modo migliore.
Amicus Attorney, la soluzione di gestione degli studi medici leader a livello mondiale, integra tutte le informazioni della tua azienda in un unico sistema automatizzato consentendo di migliorare efficienza e redditività. Disponibili come soluzione desktop, cloud o come combinazione delle due, le soluzioni software di Amicus offrono funzioni di gestione dei clienti/casi, calendario e attività legali, contatti e sviluppo del business, gestione e automazione dei documenti, monitoraggio del tempo e delle spese, controllo dei conflitti e altro ancora. Software di gestione degli studi leader del settore, Amicus integra le tue informazioni in un unico sistema per migliorare efficienza e redditività.
Nextpoint è un software intelligente che automatizza i progetti di eDiscovery per team legali di ogni dimensione. Questa soluzione altamente sicura e basata sul cloud consente al tuo team di iniziare la revisione dei documenti in pochi minuti con potenti strumenti di analisi dei dati, un'interfaccia intuitiva e accesso collaborativo da qualsiasi luogo. Le innovative funzionalità di preparazione dei casi di Nextpoint supereranno le tue aspettative su ciò che il software di eDiscovery intelligente può fare. NON PAGARE PER I DATI: caricamenti dei dati gratuiti e illimitati, elaborazione, hosting, OCR, imaging e produzioni gratuiti. Consente ai moderni team legali di gestire in modo efficiente, economico e sicuro eDiscovery e di prepararsi sui casi da qualsiasi luogo SENZA costi per il traffico dati.
PracticeMaster gives your firm more than Outlook. It helps you do the things you already have to do, only faster. PracticeMaster, the most award-winning legal desktop practice management software, includes document assembly, a firm-wide calendar, and tracking for online research, email and phone calls. You can easily convert appointments, phone calls and research into fees in Tabs3 Billing Software, so you can quickly bill for your time. Tabs3 Billing is a feature-rich, customizable option for stand alone billing or complete firm management.
Accessibile dal Web, permette di conservare i dati in locale o sul cloud. Permette di gestire questioni, contatti, e-mail e documenti. Comprende composizione di documenti, automazione dei flussi di lavoro, fatturazione e fiducia, pianificazione delle attività, calendario di gruppo, generazione di PDF con 1 clic, modelli di documenti ed e-mail, ricerca full-text su documenti, e-mail e allegati a e-mail, strumenti di collaborazione e moduli ed elenchi con campi personalizzabili. Integrazione con Word, Excel, Outlook, Evernote, QuickBooks, Acrobat, Calendar/Court Rules e Google. Integrazione con LawPay, Word, Excel, Outlook, Evernote, QuickBooks, Acrobat, Calendar/Court Rules, WordPerfect e Google.
Il software per server di processo più utilizzato sul mercato. ServeManger è una soluzione software completa per la gestione del servizio di processo progettata per studi legali e server di processo. Generazione di dichiarazioni giurate, gestione della fatturazione, pagamenti a server, aggiornamento dei lavori dall'esterno, portale per clienti e molto altro. Completa soluzione software per la gestione del servizio di processo concepita per studi legali e server di processo.
Il sistema di gestione dei documenti digitali di EisenVault si basa su un’architettura moderna e aperta. L’interfaccia utente basata sul Web è moderna e facile da usare e riduce la curva di apprendimento. Disponibile come app mobile per utenti di iOS e Android che consente l’accesso da ovunque ci si trovi. Le funzionalità comprendono flussi di lavoro multilivello, riconoscimento ottico dei caratteri, metadati personalizzati, ricerca full-text e altro. Integrazione con Microsoft Office (compreso Outlook) e Gmail. Software per la gestione dei documenti basato sul cloud e on-premise. Permette di archiviare e consultare i documenti in modo sicuro. Nessuna licenza di terze parti necessaria.
Actionstep è una soluzione di gestione dei documenti legali intelligente e basata sul cloud per professionisti legali orientati al futuro. Questo sistema di gestione degli studi unisce l'automazione del flusso di lavoro, i modelli integrati, l'assemblaggio di documenti e integrazioni chiave come Microsoft Office, NetDocuments, bundledocs, Google Drive e HotDoc. Actionstep ti permette di creare modelli di documenti che possono essere automaticamente compilati con i dati del cliente e del caso, per risparmiare tempo e ridurre gli errori. Prenota una demo gratuita oggi stesso per saperne di più. Una soluzione di gestione dei documenti completa e basata sul cloud, con le migliori valutazioni, per gli studi legali in crescita. Dal valore intelligente, versatile ed eccellente.
Aiuta gli avvocati a gestire le transazioni legali automatizzando la raccolta delle firme e la creazione dei libri di chiusura. Guarda il video che segue per saperne di più. Aiuta gli avvocati a gestire le transazioni legali automatizzando la raccolta delle firme e la creazione dei libri di chiusura.
TrialWorks Legal Case Management offre la possibilità di prendere in carica casi direttamente sul web, una completa gestione dei documenti, un calendario centralizzato e molto altro. Con oltre 42.000 utenti e oltre 2.600 studi legali, TrialWorks si è unito a Needles nell'ambito della creazione di Assembly Software, per offrire un supporto eccezionale al settore legale. Disponibile su cloud privato o sulla propria rete, TrialWorks è un partner prezioso per studi che si occupano di contenziosi: offre un'interfaccia intuitiva, un'applicazione per dispositivi mobili, la possibilità di eseguire ricerche a livello globale su OCR e molto altro. TrialWorks porta organizzazione nella tua azienda, permettendoti di gestire in unico posto le informazioni relative ai tuoi casi, con strumenti di assunzione di incarichi via web e di gestione dei documenti facili da usare.
Rileva plagio, contenuto parafrasato e testo che non sia parola per parola in oltre 100 lingue. Vai oltre il controllo del plagio parola per parola e identifica se il significato del testo è plagiato usando la tecnologia di intelligenza artificiale e il machine learning. Funzionalità: API open source, integrazioni con LMS, MS-Word e Google Docs, cloud computing e archiviazione, crittografia a 256 bit di livello militare per la sicurezza dei dati, tecnologia di ricerca approfondita, strumento di ricerca di file duplicati, app mobile con tecnologia OCR. Piattaforma di rilevamento del plagio con intelligenza artificiale e machine learning.
Organizza i tuoi contratti in modo facile e conveniente! Incredibilmente facile da usare e da gestire. Cerca e trova qualsiasi documento (anche scansioni) in pochi secondi. L'intelligenza artificiale estrae le informazioni chiave per l'installazione. Promemoria via e-mail, in modo da non dimenticare mai di rinnovare (o annullare) un contratto importante. Collabora con tutto il tuo team con utenti illimitati. Non è necessaria alcuna implementazione o configurazione, il che significa che sarai subito operativo. Scopri perché i suoi clienti lo definiscono "rivoluzionario" e "un prodotto miracoloso" e gli danno valutazioni a cinque stelle! ContractSafe aiuta le aziende a organizzare meglio i contratti firmati ed evitare di dimenticarsi di date importanti senza spendere molto tempo o denaro.
Docsketch is the best way to get documents signed and speed up turnaround time on your documents. Eliminate mistakes by using Docsketch and the guided signing experience, which helps recipients complete and sign all parts of your documents. Easy automation of your electronic signatures is available by using Template Links. Docsketch is fully compliant with all US and International electronic signature laws. Docsketch is a comprehensive electronic signature tool that focuses on cutting turnaround time in half.
Soluzione per la gestione di documenti, casi e progetti legali concepito specificamente per avvocati e professionisti legali. Permette di conservare note, attività, file, fatturazione e registrazione dei tempi in un unico luogo. Permette di mantenere sincronizzato il proprio team e aggiornati i casi. Dotato di funzionalità all'avanguardia come integrazione dei messaggi SMS, calcolo integrato delle liquidazioni, calendari di pianificazione dei casi e file dei casi completamente personalizzabili, Filevine è anni luce avanti alla concorrenza. Soluzione per la gestione di casi e progetti concepita specificamente per le aziende ricorrenti. La facilità d'uso rende Filevine perfetto per gli studi agili.
Lexis for Microsoft Office consente ai professionisti del settore legale di ridurre il lavoro manuale necessario per la stesura e la revisione dei documenti legali. Questa soluzione integra potenti risorse e contenuti legali e li rende accessibili da Microsoft Outlook e Word. Permette di offrire ai clienti l'opportunità di dedicare il loro tempo prezioso ad altre opportunità di generazione di entrate. L'unica soluzione di progettazione disponibile sul mercato creata per funzionare con Microsoft e integrarsi perfettamente con Outlook e Word.
MerusCase ha cambiato per sempre il software legale grazie all'offerta di un'esperienza guidata unica per tipo di legge, integrata nella più veloce tecnologia basata sul cloud disponibile. Inoltre, questo è l'unico sistema basato sul cloud che offre la totale conformità alle norme HIPAA, oltre alla completa integrazione di automazione dei documenti, monitoraggio dei tempi, fatturazione, calendario, e-mail e gestione dei casi. Con MerusCase, è possibile gestire il proprio studio da qualsiasi computer o dispositivo mobile e da ovunque nel mondo, usufruendo di un sistema pressoché perfetto con tempo di operatività del 99,9%. Software basato sul cloud e personalizzato per la gestione legale con un'ampia automazione dei documenti e la sincronizzazione di e-mail/calendario a livello aziendale.
Soluzione basata sul cloud per la gestione di piccoli studi legali integrata in modo intelligente con Westlaw e altri strumenti legali aziendali. Permette di migliorare la produttività e di fornire ai clienti servizi migliori grazie all'accesso ai propri file in qualsiasi momento e da ovunque. Le funzionalità esclusive di questa soluzione comprendono il sistema di sicurezza leader del settore, i flag di KeyCite e i link alle citazioni che vengono aggiunti automaticamente ai documenti caricati, garantendo un buono stato di legge e la ricerca full-text globale per un rapido recupero dei documenti desiderati. Strumento basato sul cloud per la gestione di studi legali di singoli avvocati, integrato con la ricerca legale e altri essenziali strumenti aziendali.
CaseFox.com offre un software multiutente basato sul cloud di facile utilizzo progettato per avvocati, CPA e altri professionisti con gestione dello studio, fatturazione, contabilità, gestione di fondi fiduciari, documenti dei casi e clienti, monitoraggio dei tempi fatturabili, spese, pagamenti, ecc. Software basato sul cloud per il monitoraggio legale dei tempi, la fatturazione, la gestione di fondi fiduciari, casi e clienti, i pagamenti, ecc.
La gestione dei documenti legali di Smokeball copre tutte le aree della pratica, con oltre 200 tipi di argomenti distinti per ogni tipo di professionista. Il suo incredibile potere di ricerca consente di vedere facilmente i dettagli delle proprietà in un ambito immobiliare, dettagli di trust e testamenti in un ambito di pianificazione dei beni e molto altro: Smokeball per PC copre ogni area della legislazione vigente. Conversione di PDF con un solo clic, backup sul cloud con accesso locale e gestione e accesso facilitati a tutti i file aziendali sono solo una parte delle differenze garantite da Smokeball. Smokeball è progettato per utenti di PC e Microsoft Word e Outlook. Consente di gestire, condividere con il personale e accedere a tutti i file da un unico luogo.
Questi strumenti di elaborazione e recensione sono facili da usare e aiutano a facilitare la Electronic Discovery. Permette di caricare, elaborare e rivedere facilmente i dati di eDiscovery. Il software on-premise e basato sul cloud di CloudNine consente di elaborare i dati per ridurre drasticamente i costi complessivi dell'elaborazione di eDiscovery. Versione di prova gratuita da 30 giorni on-premise o basata sul cloud. Permette di caricare, elaborare e rivedere i dati di eDiscovery e di filtrare e cercare facilmente i documenti per identificare i dati più importanti. On-premise o basato sul cloud
Per gli avvocati che hanno bisogno della massima potenza e versatilità, Time Matters è un software di gestione per studi legali su misura, che aiuta te e i tuoi professionisti a fatturare di più, a lavorare più efficacemente e a prenderti più cura dei tuoi clienti. Time Matters rende più veloce e più facile che mai la fatturazione e la gestione delle questioni legali.
Il software di gestione dei documenti legali CobbleStone è stato selezionato da migliaia di professionisti nel settore legale. Offre redazione e tracciabilità intuitiva dei documenti, notifiche via e-mail, task, gestione dei contratti, flussi di lavoro, firma elettronica, dashboard, campi configurabili, autorizzazioni flessibili, ricerca di documenti, check-in/check-out, creazione di report, calcolo di prezzi e costi, notifiche sui budget, estrazione automatica (Word, PDF) e altro ancora. Opzioni Hosted/SaaS e distribuite. A partire da 59 $/mese per utente. Software per documenti intuitivo con campi personalizzati e report flessibili. I prezzi partono da 59 $ al mese a utente. Migliaia di utenti in tutto il mondo.
Soluzione di gestione dei documenti, che aiuta le aziende ad archiviare, organizzare, convertire e condividere file e foto all'interno dell'organizzazione. Soluzione di gestione dei documenti, che aiuta le aziende ad archiviare, organizzare, convertire e condividere file e foto all'interno dell'organizzazione.
Questa non è una normale data room virtuale. Ansarada sfrutta la potenza dell'IA e del machine learning per evidenziare rischi e opportunità, aumentare e proteggere il potenziale e ottimizzare i processi, dalla preparazione alla chiusura di qualsiasi trattativa. Offre oltre 100 funzioni, tra cui report che tracciano l'attività e i livelli di interesse degli offerenti, controlli completi sulla sicurezza dei documenti e supporto 24 ore su 24, 7 giorni su 7. Scopri di più sul perché aziende come Google e importanti istituti bancari si rivolgono ad Ansarada. Questa non è una virtual data room standard. Aumenta il tuo potenziale con gli strumenti di intelligenza artificiale per evidenziare i rischi e le opportunità, dalla preparazione alla chiusura di qualsiasi trattativa.
Content Central offre alle organizzazioni come la tua un accesso rapido e semplice alle informazioni. Il sistema multifunzione di gestione dei documenti basato su browser offre ciò che conta di più per te: accesso, velocità, automazione dei processi e sicurezza. Alcune caratteristiche principali della soluzione in breve: supporto integrato 24 ore su 24, integrazione con Microsoft Office e altre applicazioni commerciali, prezzi trasparenti, nessun modulo. Scansiona. Classifica. Automatizza. Distribuisci. Archivia. Il software Ademero ti aiuterà ad avere il controllo dei tuoi documenti.
FileCenter è leader, a prezzi contenuti, nel software di gestione dei documenti basato su PC Windows per piccoli uffici. Coniuga la facilità di scansione e organizzazione dei file con una potente funzionalità per la creazione e la modifica dei file PDF. Memorizza i tuoi file sul file system di Windows e NON in database complessi. Include anche OCR, ricerca e integrazione con servizi cloud. A parità di funzionalità, offre un prezzo imbattibile per la concorrenza. Unisciti a una community di oltre 50.000 utenti. Inizia la tua prova gratuita oggi stesso. Chiama il numero di telefono dedicato. FileCenter ti aiuta a scansionare, organizzare, trovare e modificare i tuoi file. Rende la scansione più efficiente e l'organizzazione dei file più intuitiva.
Produci documenti legali accurati e coerenti in Microsoft Word, in modo rapido ed efficiente, e risparmia 49 minuti per utente al giorno. Word LX è un sistema di gestione dei modelli che include potenti strumenti di formattazione dei documenti, progettati specificamente per i professionisti del diritto. Definisci e implementa gli standard del tuo marchio in tutta la documentazione della tua azienda. Accedi rapidamente a modelli e documenti con il tuo marchio aziendale direttamente da Microsoft Word. Semplifica la formattazione dei documenti con strumenti e funzionalità specializzati. Word LX trasforma Microsoft Word in uno strumento di facile utilizzo, per produrre documenti legali di alta qualità in modo rapido ed efficiente.
La piattaforma di gestione dei documenti per procedimenti giudiziari Lexbe è progettata appositamente per gli studi legali boutique. Basata sul cloud, velocissima e molto conveniente, la piattaforma Lexbe è completa e dotata di tutte le funzionalità avanzate, come l'indice Uber, la traduzione linguistica integrata, quasi-duplicati e TAR in un'interfaccia utente molto semplice e intuitiva. La piattaforma di gestione dei documenti legali Lexbe è compatibile con Microsoft, Apple e Android. Oltre 4.000 professionisti del diritto si affidano a Lexbe. Una piattaforma di gestione dei documenti per procedimenti giudiziari basata sul cloud, veloce, estremamente conveniente e intuitiva, costruita per studi legali boutique.
Soluno is a web-based time, billing, & accounting solution designed for law firms of all sizes. Soluno's suite of integrated features puts all your back-end functions in one place - fully trust compliant, with no need for additional accounting packages. Soluno is flexible, scalable, and always backed by our 5-star support team. Host on the Cloud or on your own server; save money with our usage-based pricing model; and get a FREE full matter history conversion from your current database. Soluno is a web-based time, billing, & accounting solution designed for law firms of all sizes. Trust compliant and extremely powerful.
As a legal practice and case management software, LEAP helps solo and small law firms to become more efficient, productive, and profitable. Law firms using LEAP can manage and store all of their client and matter related information in one electronic file. This information can be accessed from both desktop computer or mobile device. Features include, but not limited to, automatic time recording, pre-configured matter files for major areas of law, and automation of client and matter data entry. LEAP is an integrated legal practice and case management software system, enhancing small law firms efficiency and profitability.
No-code document assembly software to create custom webforms that populate information into your template Word or PDF documents. Two steps: 1. First, create your questionnaire (like on Typeform). 2. Then, load your template documents and connect questions to your documents. Add logic jumps, conditions, calculations, and formatting specifications. 3. Finally, run your workflow or share with others to generate finalized docs. Users save 90% of drafting time. No-code document automation software to turn your frequently-used forms and template documents into intelligent web forms.
Legal Files offers a complete and fully functional document management assembly program as a standard component of its case & matter management application. Fully integrated with Word, Legal Files also offers document assembly. By organizing all your documents, emails, contacts, deadlines, tasks, etc. in one location, Legal Files assures that everyone has access to the most current information. Legal Files is ideal for corporations, universities, government agencies and insurance companies. Legal Files case/matter management software is ideal for corporations, universities, governmental agencies and insurance companies.
With Ultradox for G Suite you can automate tedious tasks and create your own enterprise apps without hiring a team of developers. The unique combination of form builder, workflow and template engine allows you to merge, send and print documents, generate websites or send out responsive emails as part of your process. Beside automations that run in the background - like creating and sending out weekly reports - you can also create interactive apps like approval flows and document signing. Cloud based document generation and process automation platform for G Suite.
A Word add-in for document assembly/automation. Use plain keyboard text to create variables. E.g., '[Client Name]' and '[Customer Address]'. Compose conditional and repeat text just as easily. Create complex documents via building blocks or via templates. Call in additional text (from signature blocks and certifications to entire documents) using DropDown Lists reflecting hundreds of your neatly organized clauses. Easy to learn. Easy to teach. 90-day free trial. Cloud version available. An add-in to Word that uses plain keyboard text to create variables and optional text blocks for document automation.
Woodpecker automatically converts your documents into standardized smart-templates without ever leaving Word. Simple document automation.
CaseFleet is case chronology software that empowers litigators to build winning cases with tools for reviewing evidence, organizing facts, and identifying case trends. Features include full-text search, advanced filtering, and an easy-to-use document viewer that links evidence to facts, issues, contacts, and dates. Customizable reporting options make turning your case chronology into work product as simple as clicking a button. Save time. Be better prepared. Chronology software designed for litigators with tools for reviewing evidence, organizing facts, and identifying case trends.
NetDocuments consente a tutti i membri del team di rimanere sincronizzati. Il tuo team potrà cercare, rivedere e organizzare i documenti utilizzando una singola interfaccia. Anziché inviare documenti via e-mail senza sicurezza e controllo, potrai "condividerli" con gli altri e godere di una serie completa di funzionalità avanzate per organizzare, gestire e controllare il tuo lavoro. NetDocuments è un servizio unico per la collaborazione e la gestione di e-mail e documenti. Per organizzazioni e studi legali alla ricerca di funzionalità di gestione continua a permanente dei documenti.
Also known as Deltaview, Workshare's innovative and intelligent platform empowers professionals to compare, protect and share their high stakes documents on any device. Content owners can accurately track and compare amendments made by all contributors. While businesses have secure ways to work collaboratively and control the process of constant change. Workshare's intelligent platform empowers professionals worldwide to compare, protect & share their high stakes documents.
dealcloser is a transaction management hub for legal professionals that brings you and your clients together on a deal, transforming and modernizing the deal process. Client relationships are at the core of any law firm and even small transactions require significant client interaction. Whether you have one or many deals on the go, use dealcloser to ensure that each client feels like theyre your priority. dealcloser is a transaction management hub for legal professionals.
Parley Pro is an all-in-one cloud-based contract lifecycle management platform that provides the only true real-time collaboration solution available in the marketplace today. Extremely easy to use and implement, our robust platform streamlines the entire end-to-end contracting process and delivers better contracts in a fraction of the time. Gain full control over the contracting process and deliver real-time visibility. Experience the Parley Pro difference by starting a free trial today! Close better contracts in a fraction of the time with Parley Pro contract automation and real-time contract negotiation.
The latest version of iCONECT v10 contains leading-edge features such as manual review Oversight; multi-language support, Continuous Active Learning and COVER; a module that identifies, reports and redacts PII, PHI, sensitive data or keywords to comply with CCPA and GDPR. iCONECT software has been selected for use in some of the worlds largest high-profile projects such as the ENRON investigation, BP-Oilspill, NASA-Columbia Return to Flight, FDIC-900+ Banking Investigations and most Cloud-based and on-prem eDiscovery document review solution allowing law-firms/corporations to create, store and protect their data.
Unique and affordable cloud-based tool for contract reviews. Pagemap automatically identifies and validates defined terms, warning of drafting issues. Smart search tools let you find dates and synonyms, and you can save lists of keywords to use with other documents. Secure collaboration tools limit who sees the document and the role they play. Document owners can approve and reject user comments, then lock any document to archive it. Windows + Mac OS compatible. Word + PDF compatible. A unique and easy tool for reviewing contracts - auto identification of key information, collaboration and smart searches
Legal Track software is designed 'specifically for Corporate Legal Departments' (not law firms). Our software is built inside Microsoft Outlook. We offer contract management lifecycle & case management including Litigation, Non-litigation and Document Management. Legal Track E-billing capabilities include processing outside counsel invoices and invoice reviews. Forward-looking legal departments can now generate meaningful reports to analyze the legal spend management and other useful reports. Legal Track for in-house counsel offer: Contract Management, Case Management, E-billing, Legal Spend management & Document Management.
The Legisway portfolio offers all-in-one solutions that cover the different needs of the corporate legal department. Legisway Essentials is an easy-to-use central repository that allows legal departments to effectively simplify and control their legal information, and reduce legal risk. Legisway Enterprise is an advance legal management solution that enables more mature legal departments to optimize processes, improve collaboration, and be a strategic business partner. Store, share & report on your legal activities, including contracts, corporate entities, claims, litigation, data privacy & more!
Onehub is the best way to manage, share and collaborate on business files. Designed for business needs, Onehub offers granular control of data, role-based permissions and mobile access. The Onehub platform is intuitive and easy to use, so customers can begin controlled sharing of documents in minutes. Onehub's proven solution is used by more than one million users worldwide. Manage, share, and collaborate on business files. Offers granular control of data, role-based permissions and mobile access.
PDF+ has had a major upgrade for 2018. PDF+ means you can apply exhibit stickers, bates numbers, bar codes to both PDF exhibits and Image exhibits. The three biggest new features are: The only Legal software offering batch processing of file names. Search and Redact for presentation. New export redacted for a more permanent redaction (safe for production) Every task includes the option to apply stickers, numbers, etc., and export to a new folder keeping your originals clean. PDF+ is a product made for law firms. Built with the most often used tasks to prepare exhibits. Stickers, Bates, Redaction's and more
DocuXplorer is an industry-leading document management software solution for small-to-medium sized businesses in all industries. It is easy-to-use and intuitive, but with built-in robust functionality that includes automated workflow, multi-language OCR, Smart Capture functionality, a print driver, cutting-edge security and the ability to perform fast and accurate searches. We offer both self-hosted and Cloud based solutions. DocuXplorer is the ideal solution for organizations looking to replace their current document management software or start fresh!
Are you a litigator who's practiced for 15+ years? Use technology in your personal life and frustrated that similar tools don't exist for your legal practice? FactBox was made just for you. FactBox is cloud-based, law practice management software. It solves two problems: (1) keeping all the facts/evidence in your case organized and instantly available; and (2) making collaboration with others seamless and efficient. FactBox relieves the headaches of repeated work and the anxiety of lost facts. FactBox is cloud-based, law practice management software for busy litigators to organize all the facts, notes and ideas in their case.
Minutes Depot offers a safe, compliant and lawful solution for Entrepreneurs who want to quickly create and share an online minute book, without any special skills and for a fraction of the price of a professional Unique SaaS to get rid of your bulky binders by managing and generating your corporate records and minutes online.
Expert Sierra takes Aderant's leading comprehensive end-to-end legal business solution to the cloud for mid-size law firms. Firms with around 15-150 users can consolidate and centralize case, document, and billing information in one secure solution. Access is available on-the-go, and task flows are fully customizable. Reimagine your firm's success with increased efficiency and profitability from any device on the cloud. Expert Sierra is the most comprehensive end-to-end cloud solution for the mid-size firm helping you manage your practice and firm.
Cloud-based and on-premise platform that assists law firms with document review, case management, data visualization, and more. Cloud-based and on-premise platform that assists law firms with document review, case management, data visualization, and more.
Versatile Enterprise LE is your firms full-scale solution. With clients and caseloads to manage, your firm needs a records management toolbox built with ethics and integrity in mind. This premier software manages the complete life cycle of your electronic and physical records, while tracking clients and matters. Knowledge is power, and Versatile Enterprise keeps you fully informed. Know where records are, who can access them, and when they can be destroyed. Versatile Enterprise LE does it all. Your law firms full-scale records management solution; Versatile Enterprise LE manages your entire client base and so much more!
PerfectLaw is the most function- and feature-rich legal software that uses a single All-in-One (TM) database for all law office applications. This means you enter your data once and it's immediately available to everyone and every application, subject to security constraints. All-in-One (TM) software reduces the cost/effort of installation, training, support, & maintenance. With PerfectLaw, there is only one vendor to call, and one comprehensive suite of products for your law firm to learn. All-In-One (TM) software for Front Office, Back Office, mobile devices, and the web.
One thing that differentiates Perfect Practice from other practice management software is its breadth of functionality. It has everything you need to run your practice; from Marketing, CRM, Matter Management to Billing and Accounting. Check out an overview of Perfect Practice features by watching the short movie. Many specific Perfect Practice features can be reviewed by selecting the hyperlinks below the movie. By the way, you can click on any of the images to get an enlarged image. Case management, project management, calendar/docketing, imaging, document merging & management, legal billing and accounting.
Athennian è l'unico software per la gestione delle entità basato sul cloud. Grazie a strumenti moderni che aiutano a gestire i dati delle entità, archiviazione dei promemoria, creazione di organigrammi, funzione di firma digitale integrata, creazione di report e automazione dei documenti della segreteria aziendale, Athennian è la piattaforma di gestione delle entità più potente e facile da utilizzare presente sul mercato. Software per piattaforma di gestione delle entità basato sul cloud con funzione di firma digitale, automazione dei documenti, gestione dei dati, calendario e organigrammi.
LawBase offers a highly intuitive user interface with customizable security settings, calendaring functionality, ad hoc report writing capabilities, integrations, and more. With the ability to custom design your own database screens, you can use your own vocabulary, organization and presentation style. Unlike other case management systems which claim customizability yet only offer a limited number of user-defined fields, LawBase is completely tailored to work the way you do. Cloud-based case management system designed that helps law firms manage database, calendar and reporting.
Synergy Case Management System (CMS) is a powerful software that automates and modernizes the work of justice sector institutions in civil, criminal and administrative domains. It enables moving from traditional paper-based case filing to automation of the entire case lifecycle, reduces case backlogs and helps handling more cases in less time. CMS provides a complete set of functionality including data entry, e-filing, case workflow management, scheduling, analytics and reporting. Powerful case management software designed to streamline the work of justice sector institutions in civil and criminal domains.
Created just for solo attorneys. A well-organized practice can offer an even higher level of professionalism and add more billable time. We help manage and organize emails, documents, phone calls, time tracking, tasks, docketing and conflict searches. Adding this type of organization to your practice can increase your time for billing and marketing by 23%. Which leads to happier clients and increases the potential of more referrals. Legal practice management software for solo attorneys with matter, document, email, docket, call, conflict and task management.
Save time and money by using Doctual to create or manage your contracts online so that you can focus on your business and increase productivity. Doctual lets you create contracts needed for your business, negotiate, sign and manage in the most friendliest manner. Create NDA in a go when you need it. Get Shareholders' Agreements, Financial Agreements, License Agreements, Partnership Agreements and Sales Agreements for the most affordable cost ever. Create contracts for your business deals or upload existing your documents to sign online for free.
Effortlessly create wiki pages for your legal cases with a FREE trial! Conspectus is an innovative but simple and intuitive software for legal professionals. It provides evidence gathering, tracking and organizing capabilities and automated report generation to help simplify and streamline your case management. Increase efficiency, productivity and accuracy, while eliminating duplication of work, factual inconsistencies and errors. Innovative software that streamlines case management by providing evidence tracking capabilities and automated report generation.
Manage critical corporate and commercial legal documents with Lextree from Berkman Solutions. Link multiple documents to a single contract or entity record. Control access to records and documents with unlimited security groups. Schedule tasks and alerts so you stay ahead of important deadlines. Track approval requests for any document. Store documents directly in Lextree or simply link to your document repository. Create reports to communicate important information about your legal documents. Master your corporate and commercial legal documents with Lextree from Berkman Solutions.
The Document Management module organizes and guarantees the preservation of Enterprise Legal Memory. It manages the classification of all records and guarantees the traceability of information. The module allows companies to index all types of documents in your legal document resources: legal references, legislation, case law, scientific articles, news articles, records, internal memos, document templates, and standard instruments and contracts. Legal Suite is a leading Enterprise Legal Management software publisher with offices throughout North America and Europe.
As the leading provider of software as a service solutions developed by lawyers for lawyers, DISCO is reinventing legal technology to automate and simplify complex and error-prone tasks that distract from practicing law. DISCO has been embraced by more than 400 law firms, including 75 of the AmLaw 200, as their first choice for innovative technologies that help great lawyers and their teams secure justice, predict outcomes and win cases. Electronic discovery solution to automate and simplify legal review
eDepoze is the first deposition App that allows you to upload all potential exhibits then securely introduce them with an iPad or laptop eliminating the need to use paper, binders and boxes. eDepoze is a solution for Law Firms to be more eco-friendly and save up to 95% on deposition costs. Every attendee can view, annotate, and save their own copy of introduced documents. After the deposition, official exhibits are immediately available stamped and logged. Deposition App that allows attorneys to upload all potential exhibits then introduce them on an iPad or laptop and mark and save them.
Work with large PDFs or merge multiple PDFs and then break them down into individual pages. Sort the pages into folders with just a mouse click. Use the group sort function to find similarly appearing pages to rule them in or out of your analysis. Avoid the expense of printing out large PDFs or printing unnecessary pages. Export and save your newly organized file folders so you can efficiently complete your file review. Software that lets you breakdown a PDF into individual PDF pages and then move those pages info a folder with a mouse click.
Document assembly software with state specific forms; cost only $24.95 per case. Legal document management solution that helps businesses manage built-in forms, custom document creation, case information, and more.
DMS, ECM and user enhancements for law firms, corporate legal departments, and professional services firms. DMS, ECM and user enhancements for law firms, corporate legal departments, and professional services firms.
Winscribe Dictation is a speech productivity solution that enables lawyers and other legal professionals to organize their time more efficiently and to work in more flexible and productive ways. Winscribe offers mobile, web-based and server-based digital dictation, speech recognition and legal documentation workflow management solutions that help lawyers produce documentation faster and more accurately, while protecting the security of sensitive client information. Enterprise digital dictation workflow management system that supports mobile dictation, speech recognition, and centralized management.
Ideal for businesses of all sizes, it is a cloud-based tool that helps users create legal documents such as will, consents and more. Ideal for businesses of all sizes, it is a cloud-based tool that helps users create legal documents such as will, consents and more.
Keep track of your online legal research efficiently and for free. Lexbox allows you to create and manage your online research workspace. It enables you to assemble in one central location relevant legal information from various online sources, and to create personalized alerts. It is a trusted tool for legal professionals who conduct research online. Keep track of your legal research efficiently with our free Google Chrome extension. Create and manage your legal research workspace.
Insight Enterprise is a secure, end-to-end discovery platform to manage cases, investigations and regulatory compliance. Engineered for the demanding requirements of modern litigation, Insight Enterprise allows users to centralize the discovery process, standardize your practices and sharply reduce your costs. Web-based solution that helps businesses create reports, track task progress, manage document reviews, and automate data processing.
Document drafting solution that helps with features such as insurance coverage, legal maintenance plan, employee handbook and more. Document drafting solution that helps with features such as insurance coverage, legal maintenance plan, employee handbook and more.
Web-based platform to automate production of legal documents for various cases. Web-based platform to automate production of legal documents for various cases.
Ligo is a legaltech platform allowing SME businesses and enterprises to create, negotiate, sign and manage their contracts. By automating these processes with our Contract Lifecycle Management (CLM) solution we help businesses increase productivity, optimize collaborations with stakeholders and increase revenue. With Ligo every business can organize, manage, and leverage their contracts. Ligo helps businesses oversee and manage all steps of the contract lifecycle.
Contract intelligence platform run by artificial intelligence. Contract intelligence platform run by artificial intelligence.
Software for plaintiff attorneys; case management, document management, trust accounting, checkbook and more. Software for plaintiff attorneys; case management, document management, trust accounting, checkbook and more.
Internet-based legal practice management featuring calendar, check writing, general ledger, document repository and more. Internet-based legal practice management featuring calendar, check writing, general ledger, document repository and more.
Crocodile Solutions, LLC develops general practice and SSD practice management tools that transform the way law offices of all sizes deliver their services. Their "Total Law Office" approach facilitates document creation & storage; notes, time & billing; tasks & to-do's; SSA forms; calendaring; extensive reporting and more. Available products: DS Wings secure, web-based software, and Disability Specialist and Case Partner computer-based software. Choose the version that best suits your needs. Legal Software Solutions: Mobile, Tablet, Mac & PC - We've got you covered!
Markup, annotate and standardize PDF documents for internal use or publishing. Markup, annotate and standardize PDF documents for internal use or publishing.
A complete legal document spell checker, this software can recognize and correct spelling in normal, legal, and Latin terms. A complete legal document spell checker, this software can recognize and correct spelling in normal, legal, and Latin terms.
On-premise solution that helps law firms of all sizes to create Table of Authorities (TOAs), automatically mark citations, correct citation errors and more. On-premise solution that helps law firms of all sizes to create Table of Authorities (TOAs), automatically mark citations and more.
Document management tool that helps businesses with editable forms, personalized letterhead, customizable templates, and more. Document management tool that helps businesses with editable forms, personalized letterhead, customizable templates, and more.
BHL Insight is a sophisticated and flexible Legal Practice Management System that can be installed on your local device, your firms local server and/or accessed remotely via the cloud. BHL Insight is a truly open system and easily interfaces with Microsoft Office, Outlook Hummingbird, iManage, Worldox and other third party products, but it does not rely on such products for its core functionality. BHL Insight is a sophisticated and flexible Legal Practice Management System for law firms of all sizes.
Pitchly organizes and activates your companys propriety data by creating a single source of truth for your team to win deals and create dynamic customer-facing content in real time. Pitchly is a secure, cloud-based platform that makes data accessible and reliable for use in business decisions and content automation.
Law Practice Management platform for law firms of all sizes that can be easily tailored for your practice areas. Law Practice Management platform for law firms of all sizes that can be easily tailored for your practice areas.
Blink Legal has redefined digital document management for the legal industry. Blink Legal has redefined digital document management for the legal industry.
The Legal Assistant (TLA) provides comprehensive practise management for the law firm, designed by attorneys, for attorneys. With modules available for Personal Injury, General Practice and now Real Estate. Create letters and forms and send to relevant parties in seconds. Other features include billing, document generation, document scanning/incoming mail allocation, faxing, e-mail and transcriptions. TLA can be used in the Cloud or installed On-site and works on PC/Mac or Tablet. Legal case Management Software with billing, document generation, document scanning, faxing, e-mail and transcriptions, and more.
Empower your In-House Legal Function to do more for less with the world's most advanced Document Management Platform. Legal Gateway enables teams to manage risk at speed, and reduce external spend while increasing client satisfaction and employee engagement. The world's most advanced Document Management Platform, built specifically for In-House teams.
Powered by the world most secure cloud platform, Salesforce, NuLaw automates manual tasks and allows you to tailor/standardize steps throughout your intake and matters management. It includes; case milestones, checklists, advanced calendaring, tracks billable hours, generates invoices and process payments. Using the document library, you can integrate research tools and aggregate data points into advanced dashboards and reports. Make decisions real-time so you can provide client results quickly. NuLaw, an all in one solution for automating calendaring, case-related task scheduling, and more powered by Salesforce's App Cloud.
Soutron Legal Library Management is designed for managing information assets (physical or digital) in a law firm. The key to Soutrons flexibility is our database. It is designed to be easy to manage, structure fields and record templates for digital and physical assets by a legal librarian with 30 years experience and with the input of law librarians in our clientele. Soutron Legal Library Management is designed for managing information assets (physical or digital) in a law firm.
Document creator tool that lets business users, law firms, & in-house counsel develop customized legal documents based on their content Document creator tool that lets business users, law firms, & in-house counsel develop customized legal documents based on their content
Practice management tool designed to handle your files and effectively manage your law firm. Practice management tool designed to handle your files and effectively manage your law firm.