45 risultati
Perché Capterra è gratis
Piattaforma di ordinazione online gratuita. Ulteriori informazioni su DeliverAI
Piattaforma di ordinazione online, gratuita, che consente a qualsiasi azienda di vendere prodotti online sul proprio sito web e social media, gestendo marketing, ordini, pagamenti, stock e logistica. Ulteriori informazioni su DeliverAI
Piattaforma di ordinazione online, gratuita, che consente a qualsiasi azienda di vendere prodotti online sul proprio sito web e social media, gestendo marketing, ordini, pagamenti, stock e logistica....
  • CRM
  • Gestione dell'e-commerce
  • Sistema multi-locale
  • Gestione degli ordini d'acquisto
PayPal aiuta oltre 17 milioni di aziende con soluzioni di pagamento e credito.
PayPal aiuta oltre 17 milioni di aziende con soluzioni di pagamento e credito.
PayPal aiuta oltre 17 milioni di aziende con soluzioni di pagamento e credito....
  • CRM
  • Gestione dell'e-commerce
  • Sistema multi-locale
  • Gestione degli ordini d'acquisto
Cloud Platform è un insieme di servizi modulari basati sul cloud che ti consentono di creare qualsiasi componente, da semplici siti web ad applicazioni complesse.
Cloud Platform è un insieme di servizi modulari basati sul cloud che ti consentono di creare qualsiasi componente, da semplici siti web ad applicazioni complesse.
Cloud Platform è un insieme di servizi modulari basati sul cloud che ti consentono di creare qualsiasi componente, da semplici siti web ad applicazioni complesse....
Epos Now offre soluzioni di gestione aziendale per le piccole e medie imprese nei settori della vendita al dettaglio e le strutture ricettive. Questa azienda fornisce hardware per punti vendita (POS) e software basato sul cloud leader del settore, con Epos Now AppStore per integrazioni perfette con pagamenti, account, marketing e altri strumenti aziendali essenziali. Questi sistemi scalabili sono adattati alle esigenze aziendali individuali e vengono forniti con una formazione completa. È disponibile anche supporto premium 24 ore su 24, 7 giorni su 7.
Epos Now offre soluzioni di gestione aziendale per le piccole e medie imprese nei settori della vendita al dettaglio e le strutture ricettive. Questa azienda fornisce hardware per punti vendita (POS) e...
  • CRM
  • Gestione dell'e-commerce
  • Sistema multi-locale
  • Gestione degli ordini d'acquisto
Gestione di punti vendita e stock per WooCommerce - WooPOS
Punto vendita al dettaglio e gestione dello stock di fascia alta su desktop Windows a prezzi convenienti. WooPOS copre ogni aspetto delle imprese di vendita al dettaglio. Personalizzabile per ogni tipo di settore di vendita al dettaglio. Le funzionalità comprendono CRM, fidelizzazione dei clienti, incarichi dei dipendenti, schede presenze, regole di sconto automatico, imposte per codice postale, database ibrido online e offline e 500 report analitici completi. Profonda integrazione di soluzioni di e-commerce tra cui WooCommerce e Shopify.
Punto vendita al dettaglio e gestione dello stock di fascia alta su desktop Windows a prezzi convenienti. WooPOS copre ogni aspetto delle imprese di vendita al dettaglio. Personalizzabile per ogni tipo...
  • CRM
  • Gestione dell'e-commerce
  • Sistema multi-locale
  • Gestione degli ordini d'acquisto
ERP reso semplice per imprese di vendita al dettaglio, ristorazione, distribuzione che operano nel mondo digitale per aiutarle a rimanere competitive.
GOFRUGAL Technologies fornisce software per punti vendita al dettaglio. Al servizio delle attività di ristorazione e distribuzione dal 2004, sotto forma di soluzioni di automazione aziendale complete abbinate ad app mobili e soluzioni basate sul cloud. Con sede a Chennai, in India, l'impronta tecnologica di questa azienda è cresciuta a beneficio di oltre 25.000 negozi al dettaglio di oltre 50 Paesi. Lo scopo principale di questa azienda è fornire una grande esperienza al cliente con le proprie soluzioni digitali.
GOFRUGAL Technologies fornisce software per punti vendita al dettaglio. Al servizio delle attività di ristorazione e distribuzione dal 2004, sotto forma di soluzioni di automazione aziendale complete a...
  • CRM
  • Gestione dell'e-commerce
  • Sistema multi-locale
  • Gestione degli ordini d'acquisto
Punto vendita basato sul cloud per iPad con un punto vendita sul Web e una vetrina mobile integrati che consentono al consumatore finale di fare shopping online.
Bindo è un sistema per punti vendita su iPad completamente mobile basato sul cloud che mette istantaneamente a disposizione dei negozi fisici un punto vendita online per l’e-commerce. Questa soluzione svolge tutto il lavoro pesante per l’utente. Esegui la scansione di un codice a barre e scopri di che prodotto si tratta. Aggiungi un cliente e scopri il suo livello di fedeltà. In caso di carenza di un prodotto, questa soluzione crea il relativo ordine di acquisto. Bindo è più di un punto vendita; è una soluzione di vendita al dettaglio a 360 gradi che organizza il punto vendita e promuove la crescita dei profitti.
Bindo è un sistema per punti vendita su iPad completamente mobile basato sul cloud che mette istantaneamente a disposizione dei negozi fisici un punto vendita online per l’e-commerce. Questa soluzione ...
  • CRM
  • Gestione dell'e-commerce
  • Sistema multi-locale
  • Gestione degli ordini d'acquisto
Potente e conveniente software per la gestione delle vendite al dettaglio con le funzionalità di monitoraggio di stock, ordini e clienti necessarie alle imprese del settore retail.
Software conveniente e potente per la gestione di vendite al dettaglio, stock, ordini di acquisto, analisi delle vendite al dettaglio e gestione dei clienti per le imprese del settore retail. Adatto ad attività commerciali con una o più sedi. Boutique di capi alla moda per uomo e donna, negozi di articoli da regalo, rivenditori specializzati e altre imprese con diverse esigenze di stock.
Software conveniente e potente per la gestione di vendite al dettaglio, stock, ordini di acquisto, analisi delle vendite al dettaglio e gestione dei clienti per le imprese del settore retail. Adatto a...
  • CRM
  • Gestione dell'e-commerce
  • Sistema multi-locale
  • Gestione degli ordini d'acquisto
Creato per la vendita al dettaglio, Shopify POS riunisce le tue vendite, lo stock e i clienti nei negozi fisici e online.
Shopify POS dispone delle funzionalità essenziali che ti aspetteresti da un POS tradizionale, con l'aggiunta di funzionalità necessarie per il futuro. Gestisci i tuoi punti vendita al dettaglio e online da un'unica app, così non devi tenere traccia di diversi inventari, cataloghi e sistemi di pagamento. I clienti e gli ordini vengono sincronizzati online e in negozio, pertanto è semplice offrire il ritiro in loco, elaborare resi/cambi, premiare i clienti tramite programmi fedeltà e vendere buoni regalo ovunque. Ottieni il POS per la tua attività di vendita al dettaglio.
Shopify POS dispone delle funzionalità essenziali che ti aspetteresti da un POS tradizionale, con l'aggiunta di funzionalità necessarie per il futuro. Gestisci i tuoi punti vendita al dettaglio e onlin...
  • CRM
  • Gestione dell'e-commerce
  • Sistema multi-locale
  • Gestione degli ordini d'acquisto
Questa piattaforma di e-commerce consente a rivenditori e ai grossisti, di qualsiasi dimensione, di sviluppare e mantenere potenti negozi online.
Una vera piattaforma di e-commerce end-to-end creata in Australia. Neto è una piattaforma australiana di gestione della vendita al dettaglio e all'ingrosso che fornisce una soluzione completa per e-commerce, punto vendita, stock e completamento ordini. Perché Neto? Questa tecnologia di back-end integrata offre esperienze clienti eccezionali e coerenti attraverso qualsiasi canale, sia in negozio, online o attraverso un mercato, portando i rivenditori verso il futuro in un mercato sempre più competitivo.
Una vera piattaforma di e-commerce end-to-end creata in Australia. Neto è una piattaforma australiana di gestione della vendita al dettaglio e all'ingrosso che fornisce una soluzione completa per e-com...
  • CRM
  • Gestione dell'e-commerce
  • Sistema multi-locale
  • Gestione degli ordini d'acquisto
Una soluzione di gestione della vendita al dettaglio di facile utilizzo che funziona in modo efficace come rete autonoma o multi-store e multi-lane.
Sistema di gestione della vendita al dettaglio per programmi per POS per punti vendita singoli o distribuiti su diversi sedi per rivenditori nei settori di moda, libri/musica, salute/nutrizione e merchandising generale… per controllare lo stock, gestire le relazioni con i clienti, creare report finanziari e automatizzare le funzioni di vendita e marketing. Integra il tuo negozio fisico con il tuo e-commerce. Il programma è affidabile, sicuro e supportato da esperti RMS qualificati.
Sistema di gestione della vendita al dettaglio per programmi per POS per punti vendita singoli o distribuiti su diversi sedi per rivenditori nei settori di moda, libri/musica, salute/nutrizione e merch...
  • CRM
  • Gestione dell'e-commerce
  • Sistema multi-locale
  • Gestione degli ordini d'acquisto
Snappii è una società leader nella creazione di app mobili e app per i moduli. Le app aziendali di Snappii sono utilizzate da circa 500.000 persone di oltre 30 settori.
Le app mobili per la vendita al dettaglio sono una soluzione mobile pratica e facile da usare che aumenta la produttività mediante l'organizzazione delle informazioni sui prodotti consentendo di controllarli completamente, monitorando lo stato degli articoli offerti ai clienti e permettendo di effettuare pagamenti mobili. Visualizza i cataloghi dei prodotti e interagisci con i sistemi di back-end per adattare lo stock con una singola app mobile. Scegli tra oltre 400 modelli di app già pronti oppure chiedi di creare l'app più adatta alle tue esigenze.
Le app mobili per la vendita al dettaglio sono una soluzione mobile pratica e facile da usare che aumenta la produttività mediante l'organizzazione delle informazioni sui prodotti consentendo di contro...
  • CRM
  • Gestione dell'e-commerce
  • Sistema multi-locale
  • Gestione degli ordini d'acquisto
eHopper è un sistema POS mobile gratuito che comprende l'elaborazione gratuita. Ideale per punti vendita e ristoranti che desiderano accelerare le operazioni e aumentare le vendite.
eHopper è un sistema di punto vendita mobile gratuito per PC Windows, Android, iPad e terminali mobili Poynt. eHopper è adatto alle piccole imprese come esercizi di ristorazione rapida, caffetterie, panetterie, bar, negozi di liquori, finger food e altre attività di vendita al dettaglio alla ricerca di una soluzione collaudata in grado di semplificare le operazioni commerciali e il servizio clienti. Le funzionalità chiave comprendono: Gestione degli ordini Monitoraggio degli ordini Gestione dei clienti Pagamenti Pagamenti rateizzati Ricevute Stock Gestione del personale
eHopper è un sistema di punto vendita mobile gratuito per PC Windows, Android, iPad e terminali mobili Poynt. eHopper è adatto alle piccole imprese come esercizi di ristorazione rapida, caffetterie, pa...
  • CRM
  • Gestione dell'e-commerce
  • Sistema multi-locale
  • Gestione degli ordini d'acquisto
GiftLogic è una piattaforma di gestione del punto vendita e della vendita al dettaglio, non basata sul cloud, per rivenditori con sede fisica. A partire da soli 1.295 $.
GiftLogic è una piattaforma di gestione del punto vendita e della vendita al dettaglio, non basata sul cloud, per rivenditori con sede fisica. Accetta pagamenti, tieni traccia dei clienti, gestisci lo stock ed effettua analisi per ottenere approfondimenti sulla performance commerciale. GiftLogic è una soluzione facile da usare per mantenerti organizzato e orientare la tua attività di vendita al dettaglio. Sfrutta GiftLogic 2019 Pro a soli 1.295 $. Inizia ora!
GiftLogic è una piattaforma di gestione del punto vendita e della vendita al dettaglio, non basata sul cloud, per rivenditori con sede fisica. Accetta pagamenti, tieni traccia dei clienti, gestisci lo ...
  • CRM
  • Gestione dell'e-commerce
  • Sistema multi-locale
  • Gestione degli ordini d'acquisto
HYBRID CLOUD POS - Gestione in tempo reale e supporto telefonico gratuito 24 ore su 24, 7 giorni su 7.
LivePOS è stato progettato da zero per consentire le operazioni di vendita al dettaglio multi-sede e multi-negozio. Trattandosi di una soluzione sul cloud, tutte le informazioni del negozio vengono aggregate e visualizzate in modo semplice e coerente sulla tua dashboard, rendendo facile ottenere un'istantanea in tempo reale della tua impresa. Che tu abbia uno o cento negozi, la potenza del cloud ti offre un sistema potente, ma semplice da usare, apprezzato dai clienti che lo utilizzano.
LivePOS è stato progettato da zero per consentire le operazioni di vendita al dettaglio multi-sede e multi-negozio. Trattandosi di una soluzione sul cloud, tutte le informazioni del negozio vengono ag...
  • CRM
  • Gestione dell'e-commerce
  • Sistema multi-locale
  • Gestione degli ordini d'acquisto
Merchant Account Solutions offers over 35 personalized Point of sale solutions for every business, big and small.
FREE Software And Hardware!! Our Restaurant point of sale system is built for Quick Service and Table service restaurants. It enables businesses owners to accept payments, upload menus, track customers, manage inventory, provide loyalty incentives and run business analytics for real-time insights to improve business performance. With access to a suite of sophisticated tools more powerful and intuitive than the enterprise systems used by retail giants, at a fraction of the cost.
FREE Software And Hardware!! Our Restaurant point of sale system is built for Quick Service and Table service restaurants. It enables businesses owners to accept payments, upload menus, track customers...
  • CRM
  • Gestione dell'e-commerce
  • Sistema multi-locale
  • Gestione degli ordini d'acquisto
Delivering integrated retail pos software, inventory management software and compatible retail management system for retail businesses
For a stand-alone retail store or a chain, FusionRetail provides safe & secure retail management system, touch & scan point-of-sale (POS) with billing, barcoding, inventory control, financial accounting & management, chain store management, payroll, customer loyalty program, CRM, MIS and Mobile Reporting. Unlike other retail software, it's simple to setup, use & manage, allowing you to automate tasks, reduce operational costs, increase efficiency, make profits faster & reach break-even sooner.
For a stand-alone retail store or a chain, FusionRetail provides safe & secure retail management system, touch & scan point-of-sale (POS) with billing, barcoding, inventory control, financial accountin...
  • CRM
  • Gestione dell'e-commerce
  • Sistema multi-locale
  • Gestione degli ordini d'acquisto
Cloud-based retail management solution that helps restaurants with PoS hardware, custom templates and more.
BarnetPOS Systems Corp. (BPS) is a software development company with 25 years of experience in Point of Sale (POS) Management Systems and development. We provide powerful Management Systems, including POS hardware and POS software, Inventory and eCommerce solutions based on Client needs using the latest leading-edge technology. Our services includes consulting, customization and personal Client Support.
BarnetPOS Systems Corp. (BPS) is a software development company with 25 years of experience in Point of Sale (POS) Management Systems and development. We provide powerful Management Systems, including ...
  • CRM
  • Gestione dell'e-commerce
  • Sistema multi-locale
  • Gestione degli ordini d'acquisto
A cloud-based Retail Management Software and E-commerce platform for Small and Medium Enterprises (SMEs).
Shopdesk is a cloud-based Retail Management Software and E-commerce platform for Small and Medium Enterprises (SMEs). It is a device-independent solution that helps you sell in stores and online by managing inventory and books, all in one place. Shopdesk doesn't only work online, it keeps your sales going even when you're not connected.
Shopdesk is a cloud-based Retail Management Software and E-commerce platform for Small and Medium Enterprises (SMEs). It is a device-independent solution that helps you sell in stores and online by man...
  • CRM
  • Gestione dell'e-commerce
  • Sistema multi-locale
  • Gestione degli ordini d'acquisto
La piattaforma multifunzione T.M.A.S. basata sul cloud di Storetraffic, trasforma i dati sul traffico pedonale in potenti informazioni per far crescere la tua attività di vendita al dettaglio.
T.M.A.S. basato sul cloud di Storetraffic è una potente piattaforma multifunzione che consente di sfruttare i dati sul traffico e le informazioni dettagliate sulla vendita al dettaglio. Accelera l'analisi dei dati e le tendenze più marcate per una o più sedi di negozi. In loco o fuori sede, otterrai occupazione dal vivo, ottimizzerai le operazioni e aumenterai le prestazioni con report KPI personalizzati e una semplice integrazione con il software esistente. Con T.M.A.S. puoi far crescere la tua impresa grazie a decisioni basate sui dati e al supporto di un esperto leader nel settore del traffico al dettaglio.
T.M.A.S. basato sul cloud di Storetraffic è una potente piattaforma multifunzione che consente di sfruttare i dati sul traffico e le informazioni dettagliate sulla vendita al dettaglio. Accelera l'anal...
  • CRM
  • Gestione dell'e-commerce
  • Sistema multi-locale
  • Gestione degli ordini d'acquisto
Employee time scheduling software that optimizes the way that employees are notified.
TimeForge Scheduling is the best labor scheduling tool available for restaurant, retail, and service industries. Whatever your labor scheduling needs may be, TimeForge Scheduling can accommodate them.
TimeForge Scheduling is the best labor scheduling tool available for restaurant, retail, and service industries. Whatever your labor scheduling needs may be, TimeForge Scheduling can accommodate them....
  • CRM
  • Gestione dell'e-commerce
  • Sistema multi-locale
  • Gestione degli ordini d'acquisto
Wink is a simple and affordable platform that lets brands at head office connect to their teams and consumers inside retail stores.
Wink is a simple and affordable platform that lets brands at head office connect to their teams and consumers inside retail stores.
Wink is a simple and affordable platform that lets brands at head office connect to their teams and consumers inside retail stores....
Mobile workplace for retailers' field teams.
Thanks to the app field teams now have all their work in the palm. QVALON improves in-store quality, helps to comply with rules and standards, and simplifies the daily work of field teams. Mobile App used by store and regional managers and others to execute daily tasks, conduct inspections, track issues, collaborate with each other, and others. Headquater now sees real-time task execution, tracks bottlenecks and issues. Now they know what impact revenue, customer loyalty, and much more.
Thanks to the app field teams now have all their work in the palm. QVALON improves in-store quality, helps to comply with rules and standards, and simplifies the daily work of field teams. Mobile App...
  • CRM
  • Gestione dell'e-commerce
  • Sistema multi-locale
  • Gestione degli ordini d'acquisto
POS solution for hospitality, retail and mixed-use environments.
POS solution for hospitality, retail and mixed-use environments.
POS solution for hospitality, retail and mixed-use environments....
  • CRM
  • Gestione dell'e-commerce
  • Sistema multi-locale
  • Gestione degli ordini d'acquisto
POSable is a Cloud based Point of Sale System. One solution for your whole business.
POSable is a complete POS solution. One Stop Shop for all your needs including Product management, E-Commerce, Inventory & Stock management, user management, Customer management, Gift cards, Promotional pricing, Supplier management, Reverse sales, Payment gateways, POSGate, reports, importing data from other systems.Whether you are a small shop looking for a simple POS system or a multi-store business with more complex needs, POSable has a fully scalable solution to fit your needs
POSable is a complete POS solution. One Stop Shop for all your needs including Product management, E-Commerce, Inventory & Stock management, user management, Customer management, Gift cards, Promotiona...
  • CRM
  • Gestione dell'e-commerce
  • Sistema multi-locale
  • Gestione degli ordini d'acquisto
O2VEND powers any regular retail store to become next generation retailer. Provides online ordering, Point of Sales and Back Office.
A Complete solution for any retail store. Powers regular retail store to become next generation retailer. Provides online ordering via highly responsive faster E-commerce store. Provides a modern Point of Sales software having functions such as billing, thermal receipts, Delivery Point, Cash Register. Provides a Back office to centrally manage product catalog, inventory, employees, customers, sales orders, returns and exchanges, promotions, Loyalty points etc. Dashboards and Reports available.
A Complete solution for any retail store. Powers regular retail store to become next generation retailer. Provides online ordering via highly responsive faster E-commerce store. Provides a modern Point...
  • CRM
  • Gestione dell'e-commerce
  • Sistema multi-locale
  • Gestione degli ordini d'acquisto
An application that provides POS and analytics to multi-store retailers in a variety of industries.
RetailGraph is a complete Retail and Distribution Management System that offers small and mid-market retailers a complete point-of-sale solution that can be adapted to meet unique retail requirements. It can be used in different business formats for Retail and Wholesaler such as Garment, Supermarket, Pharma, FMCG Store, and more. Its available in Desktop, Android and Web-based platforms. The software can customize according to business needs.
RetailGraph is a complete Retail and Distribution Management System that offers small and mid-market retailers a complete point-of-sale solution that can be adapted to meet unique retail requirements....
  • CRM
  • Gestione dell'e-commerce
  • Sistema multi-locale
  • Gestione degli ordini d'acquisto
Any mobile representative in company can use tablet PC or communicator to perform functions duties.
With our MobileSOP system, any mobile representative in company can use tablet PC or communicator to perform functions duties. For example retail audit, report on the installation and repair work, merchandizing, collection of orders from clients, payment acceptance, deliveries, sales, and visiting clients by the route chart.
With our MobileSOP system, any mobile representative in company can use tablet PC or communicator to perform functions duties. For example retail audit, report on the installation and repair work, me...
  • CRM
  • Gestione dell'e-commerce
  • Sistema multi-locale
  • Gestione degli ordini d'acquisto
Inventory management, customer database, POS, and cloud data backup for your store.
Inventory management, customer database, POS, and cloud data backup for your store.
Inventory management, customer database, POS, and cloud data backup for your store....
  • CRM
  • Gestione dell'e-commerce
  • Sistema multi-locale
  • Gestione degli ordini d'acquisto
Ordorite offre una soluzione software di gestione completamente end-to-end per mobili, biancheria da letto e dettaglianti correlati per la vendita al dettaglio in più negozi.
Ordorite offre una soluzione software di gestione completamente end-to-end per mobili, biancheria da letto e i dettaglianti correlati. Il sistema è in grado di gestire ogni aspetto dell'impresa: punto vendita, controllo dello stock, gestione del magazzino, consegna, logistica, servizio clienti, marketing, soluzioni mobili, analisi aziendale, supporto multicanale e altro ancora. Che tu abbia uno o più negozi, Ordorite è in grado di gestire l'intero stock con un unico sistema efficiente.
Ordorite offre una soluzione software di gestione completamente end-to-end per mobili, biancheria da letto e i dettaglianti correlati. Il sistema è in grado di gestire ogni aspetto dell'impresa: punto ...
  • CRM
  • Gestione dell'e-commerce
  • Sistema multi-locale
  • Gestione degli ordini d'acquisto
Retail inventory optimization software designed specifically for vendors supplying big box retailers and online channels
Retail is complex and evolving fast. What you need is a single version of the truth so you can focus on what is important, not what is urgent. Krunchbox consolidates all your POS data from different channels into one simple portal. It will help you identify how to cluster the right products in the right stores, with the appropriate depth of inventory. Whether you just need dashboards to show you what, why, and what you should do next, or you need sophisticated 'what if' analysis, we've got you.
Retail is complex and evolving fast. What you need is a single version of the truth so you can focus on what is important, not what is urgent. Krunchbox consolidates all your POS data from different ch...
  • CRM
  • Gestione dell'e-commerce
  • Sistema multi-locale
  • Gestione degli ordini d'acquisto
A Retailers Bestfriend
FIND's predictive cloud-based platform brings the power of AI currently being leveraged by online giants to all retailers. By optimizing buys, predicting ideal allocation and personalized marketing, the FIND Predictive Retail Suite will positively contribute to your top line revenue while increasing customer lifetime value. Already proven and deployed in over 1,100 leading retailers, simple integration into your current workflow will allow you to see significant results in less than three months
FIND's predictive cloud-based platform brings the power of AI currently being leveraged by online giants to all retailers. By optimizing buys, predicting ideal allocation and personalized marketing, th...
Relax Plus Software Gestionale per Negozi in Cloud un Programma Web Based.
Relax Plus è un Software Gestionale per Negozi in Cloud, un Programma sviluppato al 100% Web Based che è progettato da Relax4Me, per la gestione ed il controllo del singolo punto di vendita o catene di negozi, cosi come anche per l'apertura di un temporary store.
Relax Plus è un Software Gestionale per Negozi in Cloud, un Programma sviluppato al 100% Web Based che è progettato da Relax4Me, per la gestione ed il controllo del singolo punto di vendita o catene di...
  • CRM
  • Gestione dell'e-commerce
  • Sistema multi-locale
  • Gestione degli ordini d'acquisto
Modules: PLM/PDM and Sourcing, Sales Order Processing, SFA, Inventory, Invoicing, Forecasts, Booking and Sales Analysis, and more.
Modular Apparel Management System that includes PLM/PDM and Sourcing, Sales Order Processing, SFA, Inventory, Invoicing, Forecasts, Booking and Sales Analysis, and more.
Modular Apparel Management System that includes PLM/PDM and Sourcing, Sales Order Processing, SFA, Inventory, Invoicing, Forecasts, Booking and Sales Analysis, and more....
  • CRM
  • Gestione dell'e-commerce
  • Sistema multi-locale
  • Gestione degli ordini d'acquisto
PinogyPOS has solutions to make your retail business faster, easier, smarter, better. It's POS without the hassle of POS.
Point of Sale Made Simple. A complete solution for running your store that is also incredibly simple to use. From an advanced Cash Register, to full Inventory controls, and even ordering powered by AI. Just, so much more, come find out how we can help your store. Schedule a demo today, or download and try the software and experience the power of PinogyPOS for yourself. We know you will see what makes PinogyPOS so much better than everybody else. We can't wait for you to join our family.
Point of Sale Made Simple. A complete solution for running your store that is also incredibly simple to use. From an advanced Cash Register, to full Inventory controls, and even ordering powered by AI....
  • CRM
  • Gestione dell'e-commerce
  • Sistema multi-locale
  • Gestione degli ordini d'acquisto
Online booking system for accommodation, day spa and tour operators.
Online booking system for accommodation, day spa and tour operators.
Online booking system for accommodation, day spa and tour operators....
  • CRM
  • Gestione dell'e-commerce
  • Sistema multi-locale
  • Gestione degli ordini d'acquisto
LINUX based point of sale software for retail stores, restaurants, bakeries, salons, dry cleaners, and many other business types.
LINUX based point of sale software for retail stores, restaurants, bakeries, salons, dry cleaners, and many other business types. Comes preinstalled with every QUORiON point of sale product. Also, supports back-office capability with QUORiON's QBC and an Android mobile client. Completely customizable to your business with receipts, keyboard layout, workflows, and accessory support. German engineered. Malware resistant. Improve every aspect of your business from warehouse to point of sale.
LINUX based point of sale software for retail stores, restaurants, bakeries, salons, dry cleaners, and many other business types. Comes preinstalled with every QUORiON point of sale product. Also, su...
  • CRM
  • Gestione dell'e-commerce
  • Sistema multi-locale
  • Gestione degli ordini d'acquisto
La prossima generazione di commercio B2B nel cloud apre opportunità a grossisti e produttori con una soluzione multi-fornitore
B2Bcloudcommerce.com è progettato per le imprese di e-commerce ad alto volume con: 1. numero elevato di righe d'ordine, ordini all'ingrosso e ordini ripetuti 2. Catalogo prodotti personalizzato per ogni mercato, con listini prezzi specifici del cliente 3. ESPERIENZA CLIENTE FRONT-END reattiva Questa soluzione di commercio B2B end-to-end è flessibile e scalabile. Configurabile entro 1 settimana, include l'integrazione con soluzioni ERP di fascia alta come: Oracle, Microsoft Dynamics, Sage, SAP, Divalto, Exact.
B2Bcloudcommerce.com è progettato per le imprese di e-commerce ad alto volume con: 1. numero elevato di righe d'ordine, ordini all'ingrosso e ordini ripetuti 2. Catalogo prodotti personalizzato per o...
  • CRM
  • Gestione dell'e-commerce
  • Sistema multi-locale
  • Gestione degli ordini d'acquisto
Vanuston has built 'PROBILZ', to help retail business owners with the best possible solution and dedicated support.
Vanuston Intelligence is committed to making valuable contributions to the Retail Management System. Vanuston has built a robust and scalable product 'PROBILZ', to help retail business owners with the best possible solution and dedicated support.
Vanuston Intelligence is committed to making valuable contributions to the Retail Management System. Vanuston has built a robust and scalable product 'PROBILZ', to help retail business owners with the ...
  • CRM
  • Gestione dell'e-commerce
  • Sistema multi-locale
  • Gestione degli ordini d'acquisto
Skemaz

Skemaz

(0 recensioni)
Retail Merchandising SaaS and Intuitive Mobile Auditor App that delivers Dynamic Drag and Drop, Easy to Use Dashboard Reports.
Retail Merchandising SaaS and Intuitive Mobile Auditor App that delivers Dynamic Drag and Drop, Easy to Use Dashboard Reports.
Retail Merchandising SaaS and Intuitive Mobile Auditor App that delivers Dynamic Drag and Drop, Easy to Use Dashboard Reports....
Real-time, cloud-based, mobile retail execution solution that empowers you to take complete control of your field execution.
Real-time, cloud-based, mobile retail execution solution that empowers you to take complete control of your field execution.
Real-time, cloud-based, mobile retail execution solution that empowers you to take complete control of your field execution....
  • CRM
  • Gestione dell'e-commerce
  • Sistema multi-locale
  • Gestione degli ordini d'acquisto
A web platform that allows you to increase the sales of retail companies or modern channels.
A web platform that allows you to increase the sales of retail companies or modern channels, taking advantage of all their sales opportunities.
A web platform that allows you to increase the sales of retail companies or modern channels, taking advantage of all their sales opportunities....
  • CRM
  • Gestione dell'e-commerce
  • Sistema multi-locale
  • Gestione degli ordini d'acquisto
Sku IQ

Sku IQ

(0 recensioni)
Inventory and sales management solution that enables retailers to synchronize their digital and physical stores.
Sku IQ is an omni-channel retailing system for both in-store and online businesses that connects point-of-sale data to eCommerce, apps, and marketplaces. The platform enables users to manage sales, inventory and customers in one dashboard, eliminating double data entry. The solution provides users with cross-channel analytics, and helps minimize overselling with automated quantity adjustments between POS and eCommerce.
Sku IQ is an omni-channel retailing system for both in-store and online businesses that connects point-of-sale data to eCommerce, apps, and marketplaces. The platform enables users to manage sales, inv...
  • CRM
  • Gestione dell'e-commerce
  • Sistema multi-locale
  • Gestione degli ordini d'acquisto
All-in-one retail management solution designed for the formal wear industry.
All-in-one retail management solution designed for the formal wear industry.
All-in-one retail management solution designed for the formal wear industry....
  • CRM
  • Gestione dell'e-commerce
  • Sistema multi-locale
  • Gestione degli ordini d'acquisto
Forms automation software helping businesses implement operational procedures, conduct/review audits & inspections, & manage follow-up.
Forms Automation Software helping businesses implement operational procedures, conduct/review audits and inspections, and manage follow-ups. Keep field and office teams connected with real-time reporting. Easily roll-out new procedures, health, safety, and operational guidelines. Spot check compliance with audits to ensure standards are being met. Ensure your teams stay focused on daily tasks, company-wide procedures, and easily monitor operational performance across the organization.
Forms Automation Software helping businesses implement operational procedures, conduct/review audits and inspections, and manage follow-ups. Keep field and office teams connected with real-time reporti...