Help Desk Software

Utilizza Capterra in Italia per trovare il miglior Help Desk Software per la tua attività.

Loading...
Perché Capterra è gratis
Zendesk sviluppa software per helpdesk che migliorano i rapporti con i clienti. Questi prodotti consentono alle aziende di essere più affidabili, versatili e scalabili. Aiutano a migliorare la comunicazione e a dare un senso a enormi quantità di dati. Soprattutto, lavorano insieme per aiutare a trasformare le interazioni in rapporti duraturi. Oltre 200.000 aziende come Uber, Groupon, Box, Airbnb e Disney utilizzano Zendesk per ridurre i costi di supporto, aumentare la produttività e aumentare la soddisfazione dei clienti. Ulteriori informazioni su Zendesk Zendesk consente alle aziende di fornire un'eccellente assistenza clienti tramite più canali tra cui e-mail, chat, telefono e SMS. Ulteriori informazioni su Zendesk
Freshdesk è una soluzione di helpdesk basata sul cloud che offre tutto ciò di cui un'impresa ha bisogno per offrire un'assistenza eccezionale. A differenza dei prodotti concorrenti, che hanno livelli di prezzi elevati e a volte ti sorprendono con commissioni inaspettate, Freshdesk ha un prezzo ragionevole, ed è gratuito per sempre per i primi tre agenti. Costruito ponendo l'accento sull'usabilità, Freshdesk offre tutti gli strumenti di cui un'azienda ha bisogno per stupire i suoi clienti: robuste capacità multicanale, meccanica di gioco integrata per aumentare la produttività degli agenti, automazioni intelligenti e molto altro! Ulteriori informazioni su Freshdesk Software di helpdesk basato sul web fornito come servizio, utilizzato da oltre 100.000 aziende dalle startup a quelle di livello enterprise. Ulteriori informazioni su Freshdesk
Trasforma la tua e-mail in un servizio di helpdesk per fornire un'assistenza clienti più personale. Front raccoglie e-mail e messaggi da ogni canale (e-mail, chat, social media, SMS) e li sposta in una casella di posta in arrivo collaborativa. Potrai rispondere 3 volte più velocemente con le automazioni del flusso di lavoro, accedere ai dati dei clienti direttamente nella tua casella di posta in arrivo e lavorare su analisi affidabili con le metriche del team e del cliente. Shopify, HubSpot e altri 4.000 team si affidano a Front per lavorare in modo produttivo e aumentare la soddisfazione dei clienti. Ulteriori informazioni su Front App Trasforma la tua e-mail in un servizio di helpdesk. Veloce e facile da usare, come l'e-mail, ma con gli strumenti necessari per ridurre i tempi di risposta degli agenti. Ulteriori informazioni su Front App
Freshservice è un helpdesk IT online caratterizzato da un tocco di novità. Questo strumento offre un'esperienza utente nuova oltre a potenti funzionalità di gestione di ticket e risorse, come il rilevamento automatico di nuove risorse, potente gestione della configurazione e analisi dell'impatto avanzata. Gestione di incidenti, problemi, modifiche, release e conoscenze sono solo alcune delle funzionalità che rendono Freshservice una soluzione perfetta per le esigenze di gestione IT della tua organizzazione. Ulteriori informazioni su Freshservice (Helpdesk ludicizzato + Gestione delle risorse) - complicazioni = Freshservice. Inoltre, il service desk è pronto anche per ITIL! Ulteriori informazioni su Freshservice
Zoho Desk è un software per helpdesk basato sul cloud che consente alle aziende di creare relazioni più solide con i clienti. Grazie a Zoho Desk gli agenti saranno più produttivi, i manager più incisivi e i clienti più autonomi. Potrai visualizzare e rispondere a tutte le richieste dei clienti, da qualsiasi canale e da un'unica schermata. Queste funzionalità uniscono e-mail, social media, live chat, telefonate e moduli web. L'automazione dei processi dei flussi di lavoro è progettata per una flessibilità estrema, rimanendo al contempo semplice da implementare. Ulteriori informazioni su Zoho Desk Porta il servizio clienti a un livello superiore. Ciò che ti serve è il software giusto. Zoho Desk è il primo strumento sensibile al contesto del settore. Ulteriori informazioni su Zoho Desk
LiveAgent è il software di helpdesk più recensito, valutato come il migliore per le PMI. Aziende come BMW, Yamaha, Huawei, Orange o Forbesfone utilizzano LiveAgent per soddisfare 150 milioni di utenti finali in tutto il mondo. Unisciti a loro per ottenere un vantaggio competitivo. Inizia con una versione di prova di 14 giorni, senza fornire una carta di credito e firmare contratti. LiveAgent è un software di helpdesk multicanale ricco di funzionalità, con oltre 170 funzioni per l'helpdesk, tra cui live chat, supporto telefonico, integrazioni con i social media, portale di supporto e API. Ulteriori informazioni su LiveAgent Un ottimo servizio clienti inizia con un software di helpdesk migliore. Ottieni più clienti offrendo un eccellente servizio clienti con LiveAgent. Ulteriori informazioni su LiveAgent
Jira Service Desk è un moderno software per service desk che tutti possono facilmente utilizzare, facilmente configurabile dal l'amministratore e dotato di tutto ciò di cui i team IT hanno bisogno: regole di automazione, SLA, creazione di report in tempo reale e processi certificati ITIL come incidenti, problemi e gestione del cambiamento. Offri un ottimo servizio, con costi e tempi di installazione notevolmente inferiori rispetto alla concorrenza. Ulteriori informazioni su Jira Service Desk Jira Service Desk è un software per service desk creato per i moderni uffici IT con un costo che parte da soli 10 $ al mese. Provalo gratuitamente su https://www.atlassian Ulteriori informazioni su Jira Service Desk
Opsgenie è un'avanzata piattaforma di allarme e gestione a chiamata per i servizi sempre attivi, che consente ai team di sviluppo e operativi di pianificare le interruzioni del servizio e mantenere il controllo durante gli incidenti. Con oltre 200 integrazioni avanzate e un motore di regole estremamente versatile, Opsgenie centralizza gli allarmi e informa con affidabilità le persone giuste, consentendo loro di agire tempestivamente. Opsgenie monitora tutte le attività, fornendo informazioni utili per migliorare la produttività e incrementare le efficienze operative. Ulteriori informazioni su Opsgenie Più votato: Opsgenie è un'avanzata piattaforma di allarme e di gestione a chiamata per team di sviluppo e operativi che utilizzano servizi sempre attivi. Ulteriori informazioni su Opsgenie
MSP Anywhere è un software di controllo remoto basato sul web per le aziende di servizi IT che devono risolvere rapidamente i problemi dei clienti da remoto. MSP Anywhere mette a disposizione chat dal vivo bidirezionali, tempi medi di connessione di 5 secondi, sessioni remote reattive e ottimi strumenti di assistenza a distanza come il visualizzatore degli eventi e la riga di comando di Windows. MSP Anywhere è basato sul cloud al 100% ed è facile da provare, acquistare e utilizzare. Ulteriori informazioni su SolarWinds Take Control MSP Anywhere è un software di controllo remoto rapido e affidabile che aiuta a fornire un'eccellente assistenza a distanza ai clienti del settore dei servizi IT. Ulteriori informazioni su SolarWinds Take Control
Hiver ti aiuta a gestire l'assistenza clienti e le vendite direttamente da Gmail. Con Hiver i team possono collaborare su account e-mail condivisi come [email protected] o [email protected] senza dover uscire dai propri account Gmail. Hiver funziona come un vero helpdesk, integrato su Gmail. Ti offre tutto ciò di cui hai bisogno per fornire un'assistenza clienti eccezionale, senza la complessità e il sovraccarico di funzionalità tipici di altri prodotti di helpdesk. Ulteriori informazioni su Hiver Hiver ti aiuta a gestire l'assistenza clienti e le vendite direttamente da Gmail. Con Hiver i team possono collaborare su account e-mail condivisi. Ulteriori informazioni su Hiver
PureCloud è la soluzione di contact center all-in-one e su cloud di prossima generazione che consente di gestire e comprendere le interazioni omnicanale in un percorso senza interruzioni per il cliente. Offri ai tuoi dipendenti un singolo strumento in grado di gestire tutte le comunicazioni vocali, tramite chat, via e-mail, attraverso i social e altro ancora. L'interfaccia intuitiva lo rende uno strumento di facile utilizzo. La rapida innovazione assicura che supererai le aspettative dei clienti tanto oggi, quanto in futuro. PureCloud è semplicemente potente e straordinariamente semplice. Ulteriori informazioni su Genesys PureCloud PureCloud facilita le relazioni con i tuoi clienti. Potrai metterti in contatto tramite telefono, e-mail e chat mediante un singolo strumento, per un maggiore coinvolgimento dei clienti. Ulteriori informazioni su Genesys PureCloud
Vision Helpdesk offre strumenti software per il servizio clienti - 1) Software helpdesk (helpdesk multicanale) 2) Helpdesk satellitare (helpdesk per più marchi) 3) Service Desk (certificazione ITIL/ITSM PinkVerify) Vision Helpdesk è una soluzione di helpdesk per l'assistenza clienti ALL IN ONE che consente di gestire vari canali come E-MAIL, MODULI WEB, TWITTER, FACEBOOK, CHIAMATE, il tutto con un unico software. Vision Helpdesk è stato scelto da oltre 15.000 aziende in tutto il mondo. Ulteriori informazioni su Vision Helpdesk Vision Helpdesk offre un soluzione di helpdesk, satellitare o per più aziende oltre a strumenti software service desk ITIL per aziende di ogni dimensione. Ulteriori informazioni su Vision Helpdesk
HelpDesk è un sistema di gestione dei ticket online che semplifica il lavoro dei tuoi team. È ricco di funzionalità pensate per promuovere la collaborazione all'interno dei team. Puoi utilizzare i tag, aggiungere note private, assegnare ticket a membri specifici del team e creare risposte predefinite. Per garantire il massimo livello di sicurezza, il sistema crittografa i tuoi dati con protocollo SSL a 256 bit. HelpDesk è progettato per consentire ai tuoi agenti di risparmiare tempo, permettendo loro di fornire il massimo livello di servizio clienti. Senza alcuna fatica. Ulteriori informazioni su HelpDesk HelpDesk è un sistema di gestione dei ticket online progettato per semplificare il lavoro dei tuoi team. Assicura un'assistenza clienti eccezionale. Senza alcuna fatica. Ulteriori informazioni su HelpDesk
Teamwork Desk è un software dotato di numerose funzionalità che consente di gestire le comunicazioni in arrivo e ogni ticket, dalla ricezione alla completa risoluzione, in modo completamente invisibile ai clienti. Desk è un hub di supporto completo per le comunicazioni in arrivo e la creazione di documenti di supporto che consente di essere sempre disponibili 24 ore su 24, 7 giorni su 7. Consente di valutare ciò che è importante per la soddisfazione del cliente, la produttività del team e i canali del traffico. Integrazione trasparente con i progetti di Teamwork e gli strumenti già noti e apprezzati. Ulteriori informazioni su Teamwork Desk Teamwork Desk offre tutte le funzionalità di cui un team ha bisogno per fornire un'assistenza clienti di livello internazionale con un tocco personale. Ulteriori informazioni su Teamwork Desk
Alcea HelpDesk fa parte di un sistema di monitoraggio completo in grado di dare alle aziende un vantaggio competitivo. Non è solo uno strumento di helpdesk, ma anche una piattaforma di monitoraggio all-in-one che dà alle organizzazioni la possibilità di avere tempi di risposta più rapidi, aumentare la produttività e assicurare che i problemi segnalati siano gestiti correttamente. Utilizzando le avanzate regole per i flussi di lavoro di Alcea per contrassegnare gli incidenti che fanno diminuire gli standard di prestazione, Alcea HelpDesk assicura che le notifiche delle emergenze causino la segnalazione dell'articolo interessato. Ulteriori informazioni su Alcea HelpDesk Alcea HelpDesk è un sistema di monitoraggio completo che comprende rilevamento dei problemi, knowledge base e monitoraggio di contratti e opportunità. Ulteriori informazioni su Alcea HelpDesk
Softeligent è una soluzione SaaS a piattaforma singola per la gestione e l'analisi interna dell'intera gamma del catalogo dei servizi IT. Questo comprende, a titolo esemplificativo, IT Financial Management (ITFM), facilitazione dell'allocazione di costi e processi di riaddebito della fatturazione interna, gestione delle spese delle telecomunicazioni (TEM) e gestione di risorse hardware e stock. Ulteriori informazioni su Softeligent Softeligent è una piattaforma di automazione multifunzione per la gestione di risorse IT, telecomunicazioni, finanza, risorse e servizi. Ulteriori informazioni su Softeligent
SeamlessDesk è un conveniente software per helpdesk basato sul cloud, che consente di raggiungere gli obiettivi di supporto delle aziende con un programma intuitivo e ricco di funzionalità. A differenza di altri software per helpdesk, SeamlessDesk non prevede limitazioni con pacchetti dai prezzi elevati per ottenere le funzionalità desiderate o necessarie. Indipendentemente dal pacchetto scelto, fornisce accesso illimitato a tutte le funzionalità disponibili. L'unica informazione necessaria è il numero di agenti da impiegare. Ulteriori informazioni su SeamlessDesk Sistema online di emissione di ticket dell'helpdesk basato sul cloud progettato per offrire tutto il necessario a un prezzo conveniente. Ulteriori informazioni su SeamlessDesk
Wrike è un software online per la gestione del lavoro che consente al tuo team di semplificare le richieste di correzione dei bug in entrata con moduli integrati, assegnare automaticamente i team corretti e monitorare l'avanzamento su linee temporali o schede kanban. Con Wrike sarai in grado di creare e delegare compiti, tenere traccia delle scadenze, visualizzare i tuoi piani sul diagramma di Gantt e condividere i report. Wrike offre anche funzionalità avanzate come flussi di lavoro personalizzati, sicurezza avanzata, accesso limitato ai dati e molto altro. La soluzione perfetta per i team di oltre 20 persone. Ulteriori informazioni su Wrike Semplifica le richieste in arrivo, tieni traccia dell'avanzamento del lavoro e gestisci i progetti IT con Wrike. Perfetto per i team di oltre 20 persone. Ulteriori informazioni su Wrike
Software gratuito n° 1 per helpdesk e contact center Bitrix24, fornito con CRM. Utilizzato da 4 milioni di aziende nel cloud e sul posto (accesso al codice open source). Questo contact center omnicanale gratuito ti consente di comunicare con i clienti via e-mail, telefono, live chat, social network e messaggistica mobile. 100% gratuita per team fino a 12 agenti di supporto. Ulteriori informazioni su Bitrix24 Software gratuito n° 1 per helpdesk e contact center Bitrix24, fornito con CRM. Utilizzato da 4 milioni di aziende nel cloud e sul posto. Ulteriori informazioni su Bitrix24
L'helpdesk di HelpCrunch è la soluzione più votata per l'assistenza clienti. Mette a disposizione dei clienti chat, e-mail e supporto self-service 24 ore su 24, 7 giorni su 7 e consente di ridurre i costi di 2,5 volte. Prova HelpCrunch gratuitamente per 14 giorni. Altre caratteristiche: - Live Chat - Knowledge Base - Messaggi automatici - E-mail Marketing - Pop-up - Applicazioni per dispositivi mobili - Chat Bot (in arrivo) Ulteriori informazioni su HelpCrunch L'helpdesk di HelpCrunch è la soluzione più votata per l'assistenza clienti. Mette a disposizione chat, e-mail e assistenza clienti self-service 24 ore su 24, 7 giorni su 7! Ulteriori informazioni su HelpCrunch
LiveChat è il fornitore di una piattaforma di servizio clienti basata sul cloud con supporto live, sistema di gestione dei ticket e funzionalità di chat bot. Con LiveChat è possibile fornire un vero supporto ai clienti, 24 ore su 24, 7 giorni su 7. Utilizzando il sistema di gestione dei ticket integrato potrai lavorare su casi più difficili e organizzare tutte le richieste e-mail e i messaggi offline lasciati quando i tuoi agenti non sono disponibili. Ulteriori informazioni su LiveChat LiveChat è una piattaforma di servizio clienti utilizzata dalle aziende per fornire un vero supporto ai clienti, 24 ore su 24, 7 giorni su 7. Ulteriori informazioni su LiveChat
ManageEngine ServiceDesk Plus is a Help Desk and Asset Management Software. It offers an Integrated Package with Incident Management(Trouble Ticketing), Asset Tracking, Purchasing, Contract Management, Self-Service Portal, and Knowledge Base at an Affordable Price Point. ServiceDesk Plus provides all that you need to have a Full-Fledged IT Help Desk and a Productive Help Desk Staff. ManageEngine ServiceDesk Plus is available in both On-Premise and On-Demand. Ulteriori informazioni su ServiceDesk Plus Help Desk Support Software and Asset Management Tool includes, Knowledgebase, SLA Management, Ticket Tracking, Inventory Management. Ulteriori informazioni su ServiceDesk Plus
La soluzione helpdesk di SysAid offre un luogo e una dashboard da cui puoi gestire tutto il supporto IT. In un unico luogo troverai tutti gli elementi essenziali di cui hai bisogno, tra cui un avanzato strumento per la gestione dei ticket, funzioni di gestione delle risorse IT, portale self-service e altro ancora. Potrai implementare in modo rapido e veloce il tuo helpdesk personalizzabile dal cloud o come software sul posto scaricabile. Durante gli oltre 15 anni di esperienza, SysAid ha servito oltre 100.000 amministratori a livello globale. Chiedi una versione di prova gratuita o contattaci per scoprire che cosa SysAid è in grado di fare. Ulteriori informazioni su SysAid Questa collaudata soluzione IT consente di gestire facilmente tutte le attività di helpdesk. Tutti gli elementi essenziali necessari sono infatti riuniti in una dashboard. Ulteriori informazioni su SysAid
Il software di helpdesk per il servizio clienti HubSpot semplifica la gestione e il contatto con i clienti. Include una knowledge base, ossia una soluzione proattiva che consente ai clienti di risolvere i problemi da soli, il feedback dei clienti, sondaggi e approfondimenti progettati per fornire una valutazione della soddisfazione dei clienti, funzioni di creazione di report e automazione di tutti gli strumenti per aiutare ad espandere e migliorare i risultati positivi. L'associazione di Service Hub con Sales and Marketing Hub permette di supportare l'intero percorso del cliente all'interno di HubSpot. Ulteriori informazioni su HubSpot Service Hub HubSpot Service Hub consente di mantenere organizzato il tuo team, creare soluzioni proattive per i clienti e monitorare la loro soddisfazione. Ulteriori informazioni su HubSpot Service Hub
Le soluzioni software per helpdesk Agile CRM forniscono le funzionalità necessarie per aumentare la soddisfazione dei clienti e far crescere la tua impresa. Soluzione perfetta per le piccole imprese, è sufficientemente scalabile per supportare anche le aziende di grandi dimensioni. Il software per l'helpdesk di Agile può essere utilizzato anche per il supporto IT, per la gestione delle strutture o persino per scopi didattici. Le possibilità sono infinite. Ulteriori informazioni su Agile CRM Agile CRM è una suite completa per vendite, marketing e servizi, progettata per consentire alle PMI di vendere e commercializzare come le aziende delle classifiche Fortune 500. Ulteriori informazioni su Agile CRM
HarmonyPSA supporta l'intero ciclo di vita di un'azienda, dalla generazione dei lead al rinnovo dei contratti. Progettato e realizzato specificamente per le aziende di software e servizi, automatizza le funzioni aziendali in un'unica piattaforma ed è disponibile nel cloud su qualsiasi dispositivo. Ulteriori informazioni su HarmonyPSA La prossima generazione di strumenti per l'automazione dei servizi professionali (PSA). Pacchetto completo di automazione dei servizi professionali per imprese di software e servizi. Ulteriori informazioni su HarmonyPSA
Il team di HelpOnClick si impegna al massimo per creare un software che aiuti i commercianti a comunicare facilmente con gli utenti che visitano il loro sito web. La live chat e l'help desk semplici e intuitivi, consentono ai clienti di concentrarsi sugli aspetti più importanti: aumentare le vendite e migliorare l'assistenza clienti. Il software HelpOnClick Live Chat include le seguenti funzionalità principali: Monitoraggio del traffico in tempo reale Agente della chat virtuale Icone e testi personalizzabili Integrazione con Facebook Integrazione con i principali sistemi CRM, CMS ed help desk Ulteriori informazioni su HelpOnClick Live Chat Imposta la live chat sul tuo sito web in soli 5 minuti. Parla con i visitatori del tuo sito web dal tuo PC, tablet o telefono cellulare. Aumenta le vendite! Ulteriori informazioni su HelpOnClick Live Chat
Mint Service Desk è uno strumento potente e gratuito che riunisce tutte le funzionalità del service desk e della gestione delle risorse, in un'unica soluzione. Si distingue dagli altri fornitori di soluzioni help desk per l'approccio alla comunicazione tra gli agenti, orientato alla chat e per la possibilità di installarlo sull'infrastruttura del cliente, senza la necessità di acquistare un servizio basato sul cloud. Caratteristiche principali: - Struttura di gestione delle risorse versatile - Sistema di gestione dei ticket integrato con la gestione delle risorse - Integrazione dell'e-mail - Tipologie di ticket personalizzati Ulteriori informazioni su Mint Service Desk Piattaforma di service desk e gestione delle risorse estremamente versatile, con una modalità intuitiva per parlare con i potenziali clienti tramite chat. Ulteriori informazioni su Mint Service Desk
ConnectWise Control (formerly ScreenConnect) is a fully functional remote support solution. The software gives you the ability to remotely view and control devices from anywhere there is an Internet connection. As a technician, regardless if you primarily support your customers personal computers or a huge enterprise infrastructure, the ability to quickly and effectively resolve problems allows you to save time and improve customer satisfaction. ConnectWise Control provides the ability to view and control devices from anywhere there is an Internet connection.
BeyondTrust Remote Support (formerly Bomgar Remote Support) enables secure, instant remote support to customers using Windows, Mac, Android, iOS, or other devices, whether or not they are on the corporate network. Users can fix end systems or troubleshoot issues using screen sharing, remote control, unattended access, file sharing, annotations, and mobile device camera sharing. Real-time chat, canned scripts, collaboration and escalation tools improve technician efficiency. BeyondTrust Remote Support (formerly Bomgar Remote Support) securely accesses and supports any device or system, anywhere in the world.
TeamSupport is the only help desk software built for business to business. Simple pricing tiers include all the features you need in B2B: a robust customer database, omnichannel support, task management, SLA management, reporting & metrics, fully customizable, and more. It's not just a ticket system - it's a complete help desk suite that simplifies communication to provide exceptional customer service. TeamSupport scales with you and helps get the focus back on your customers where it belongs. Help Desk software built for business to business customer support. Reduce costs and improve customer satisfaction at the same time.
Samanage è la soluzione di help desk IT più recensita e più votata. Il suo service desk semplifica le attività complesse e automatizza quelle di base, fornendo una vasta gamma di metriche, report e configurazioni, senza alcun sovraccarico. Samanage consente di seguire facilmente il framework ITIL, di ottenere una rapida risoluzioni dei ticket e migliorare gli SLA, evitando di sprecare meno tempo a ripetere la stessa attività più e più volte. Fornisci servizi più veloci e intelligenti e smetti di lavorare sotto pressione. Samanage è la piattaforma di help desk IT più recensita e più votata. Leggi cosa ne pensano i clienti!
The Spiceworks IT Help Desk is purpose-built for IT pros, we have just what you need to run a better internal IT help desk and a better business. Start tackling tickets in minutes with free help desk software (on your server or in the cloud). Plus, it's more than just ticket tracking: understand (and change!) team behavior and articulate your value to the business. Get it free today! Download free IT help desk software for IT pros & sysadmins around the world in all businesses. Support & mobile apps also free.
With help desk applications from Salesforce, you don't have to invest in support centers around the world. Instead, you get state-of-the-art global help desk software that runs in the cloud, 24x7. With Salesforce help desk solutions you get all the benefits of doing business in the cloud, including automatic updates, new features 3 times a year, and no infrastructure hassles. With help desk solutions, you can streamline your support operations to provide 24x7 global support that is cost effective
Free up your teams with automation and productivity features, keep track of service KPIs with intuitive reports and dashboards, and craft the perfect experience for your customers! Salesforce Essentials is designed for SMBs and offers in-product learning and guided setup flows, so you can get up and running within just a few hours. With Essentials you can offer support over Email, Phone, Social, and Web as well as deploy and customize branded self service support sites with just a few clicks. Get started on the #1 CRM with Salesforce Essentials, the all-in-one sales and service solution, for just $25 per user per month.
Kaseya VSA is built to solve the problems that mean the most to you - delivering better service and improving your teams efficiency. The powerful integration of BMS and VSA enables businesses to optimize their daily operations with 30% fewer tickets that are resolved 40% faster, saving you critical time and money in a way no other combined solution can. Give your IT staff remote control to be more productive while providing more reliable and secure help desk services. Deliver better service and improve your team's efficiency - optimize daily operations with 30% fewer tickets resolved 40% faster.
Streamline your client service processes with ConnectWise Manages powerful help desk platform. ConnectWise Manage leverages our proprietary and market-leading ticketing system, which allows technology solution providers to provide best-in-class support to their customers. ConnectWise Manage's help desk platform and ticketing system enables your team to receive, process, and respond to service requests quickly and efficiently. ConnectWise Manage Help Desk: Powerful ticketing system with centralized communication & integrates with tools you currently use.
At Issuetrak, we implement help desk & support systems for all kinds of industries & departments. We help businesses like yours track tickets, issues, & requests from submission to resolution. Easy implementation and web, mobile, & email submission. With automated ticket assignment & escalation, custom forms & user-defined fields, and at-a-glance dashboard metrics & detailed reporting, Issuetrak gives your team the tools they need to make sure no ticket or issue falls through the cracks. Issuetrak helps you manage tickets & requests from start to resolution. Flexible, customizable, & easy to use. Cloud or on-premise.
With Kayako, customer-obsessed businesses get better at delivering effortless customer service experiences. Customer service is changing. Today, your customer expects to be recognized and understood as an individual, not a ticket. Unlike traditional helpdesks, Kayako connects the dots between your support channels, your customer's information, and your team. Kayako is used by over 130,000 customer support pros in businesses around the world, including Peugeot, NASA, and Fedex. Kayako - Live Chat Software made personal and simple to unify customer service across chat, social, email and phone.
Help Scout scales like any other help desk, but the customer experience feels personalized like email. Help Scout is ideal for companies of all sizes, and supports companies with 500+ users. Help Scout's clutter-free features keep teams of any size on the same page. With best in-class-reporting, integrated knowledge base, robust API and tons of integrations, and free iPhone app to support customers on the go, Help Scout lets your team focus on what really matters: your customers. Help Scout is a web-based help desk designed for a great customer experience.
NICE inContact is the worlds #1 cloud customer experience platform. Delivering omnichannel routing, analytics, workforce optimization, automation, and AI, CXone empowers organizations of all sizes to provide exceptional customer experiences across multiple channels. Cloud contact center software that offers VR, skills-based routing, AI, call blending, and analytics.
Robust ticketing and invoicing system, CRM, POS, and marketing platform for repair shops. Robust ticketing and invoicing system, CRM, POS, and marketing platform for repair shops.
With an intuitive web interface and service desk portal, Web Help Desk software delivers simplicity and automation to streamline help desk ticketing and IT asset management. Benefit from built-in knowledge base, IT change control, SLA alerting, performance reporting, customer surveys, and more. Web Help Desk® is a web-based ticketing, IT asset, knowledge, and change management software that is easy to use and perfect for SMBs.
LogMeIn Rescue is a powerful, easy-to-use remote support solution for PCs, Macs, mobile devices, and more. Rescue is built to serve teams of all sizes, from small helpdesks to the world's largest support organizations, and everyone in between. Rescue helps you provide technical support to your employees, your customers, or both, with a solution that is fast, reliable, flexible, and easy to use. Real-time remote control of a customer's computer over the web for help desks, support softwares, IT organizations, and more.
Deskero is a solid helpdesk software, with features like multi-channel support, knowledge base, social network integration, Integrated live chat, canned answers and preferred client management. The software aims to integrate social engagement into customer care, with an innovative social monitor that allows companies to keep an eye on all the meaningful social conversations that might involve their brands. Deskero is a cloud-based software that offers simple yet effective tools to integrate requests coming from different channels.
The BOSS Solutions Suite is a fully integrated ITIL based Service Desk/Help Desk and IT Asset Management solution available on-premise or on the cloud. It incorporates an award winning user-friendly interface and a powerful Service Catalog. BOSS has been highly ranked by customers for providing an affordable ITSM solution with great user experience, wide range of features, and excellent customer support. Our solutions have helped organizations to improve overall efficiency and user satisfaction. The BOSS Solutions Suite is an award winning fully integrated ITSM solution available both on the Cloud and On-Premise.
The Genesys PureCloud platform is an all-in-one cloud help desk solution that helps you receive, process and respond to tickets seamlessly. Give your employees an intuitive interface that can handle any interaction, voice, chat, email, text message and more. Integrate seamlessly with CRM systems for powerful routing and automated logging. Weekly feature releases ensure you'll exceed customer support expectations today and tomorrow. The Genesys PureCloud platform is an all-in-one help desk solution that helps you receive, process and respond to tickets seamlessly.
The Genesys PureCloud platform is an all-in-one cloud help desk solution that helps you receive, process and respond to tickets seamlessly. Give your employees an intuitive interface that can handle any interaction, voice, chat, email, text message and more. Integrate seamlessly with CRM systems for powerful routing and automated logging. Weekly feature releases ensure you'll exceed customer support expectations today and tomorrow. The Genesys PureCloud platform is an all-in-one help desk solution that helps you receive, process and respond to tickets seamlessly.
The Genesys PureCloud platform is an all-in-one cloud help desk solution that helps you receive, process and respond to tickets seamlessly. Give your employees an intuitive interface that can handle any interaction, voice, chat, email, text message and more. Integrate seamlessly with CRM systems for powerful routing and automated logging. Weekly feature releases ensure you'll exceed customer support expectations today and tomorrow. The Genesys PureCloud platform is an all-in-one help desk solution that helps you receive, process and respond to tickets seamlessly.
HappyFox is a cloud based help desk software. With built-in features including ticketing, asset, task and knowledge management. Create recurring tickets or use our other automation features to drastically improve support response time. Our most popular features include canned responses, bulk actions, work schedule, ticket templates, smart rules and beautiful real time reporting. HappyFox is easy to setup and offers an intuitive interface. A help desk ticketing software that helps you to remove clutter and manage your customer support queries easily from multiple channels.
InvGate Service Desk is a web-based ITIL ready solution with an unprecedented user interface. Offering Incident, Problem, Change, Asset & Knowledge processes. Service Desk provides unmatched collaboration between users, powerful automation & smart ticket management. Multi-tenant cloud-based SaaS or On-Premise implementation. 100% code-free configuration, drag-and-drop graphical workflow builder, business analytics reporting, custom dashboards, SLAs, email ticketing and Gamification. Intuitive web-based service desk software to manage, analyze, and automate your IT service support.
Leader and innovator in Help Desk Space. #1 Live Chat Software 8 years in a row by Business.com. LiveHelpNow is a customer messaging and engagement platform with a huge variety of features: Live Chat with SMS Text integration, Support Ticket Email Management, Knowledge Base, Call management and Facebook messenger integration connecting your company with customers in real time. Omnichannel customer engagement platform: Live Chat, SMS Text integration, Support Ticket Management, Knowledge Base, Facebook and more
Mojo Helpdesk is the super simple help desk app for customer service, IT requests, Maintenance request, and more. Here are 5 reasons to get started with Mojo Helpdesk today. 1) Feel the comfort of ticket tracking right from your inbox. 2) Built-in reports to measure and improve customer satisfaction, response time, and more. 3) Keep storage needs to a minimum, ticket histories stored in the cloud. 4) Self-service tool guarantees 50% fewer help desk ticket. 5) Free 30-day trial on any plan! Your all-in-one resource to create, review, and track support tickets to provide better customer service and stay organized.
Fully integrated Help Desk and IT Asset Management system designed for small to medium sized companies to be affordable to own, easy to install and configure and easy to use. Track-It! includes modules for Help Desk, Asset Management, Change Management, Purchasing, Self Service, Dashboards, Reporting, SLAs, Business Rules and more. Fully integrated Help Desk system for small to medium sized companies that is affordable to own and easy to install, configure and use.
PhaseWare Tracker offers a comprehensive, configurable, help desk solution designed to streamline common workflow processes, while providing added visibility through the self-service portal. By focusing on core ticketing functionally, Tracker provides a highly effective help desk solution without adding the complexity and overhead of asset management. The result is a nimble, cost-effective solution for help desk operations. Powerful, affordable and fully configurable help desk software solution.
Single source of truth for your contacts with live chat, help desk, knowledge base, email marketing automation, and more. Single source of truth for your contacts with live chat, help desk, knowledge base, email marketing automation, and more.
OTRS is a fully-managed service management suite for help desks that includes ticketing, automation and notification. It can be configured to match your help desk's needs with features such as ITIL processes, CMDB, SLA management or corporate security process management. It's an ideal solution for help desks that want to streamline communication, track and identify trends and deliver top-quality service to their customers. Try OTRS today. Fully-managed service management suite that aids help desks in delivering fast, efficient service.
NinjaRMM is the next-gen PROACTIVE IT service desk. Get real-time performance data from your clients' or teams' machines and be alerted of potential problems and bottlenecks. Solve your IT problems before they come to you. Built on an easy and intuitive cloud-based platform with a robust set of features, you can get up and running in 5 minutes, no servers required. NinjaRMM is the ultimate help desk platform for resolving your clients' issues with speed and simplicity.
A better way to support your customers. Groove helps you turn your customer interactions into meaningful conversations and stronger relationships. Comprised of a simple yet powerful multi-channel shared Inbox, Knowledge Base, and Reports, Groove is a perfect alternative to overly complicated and overpriced help desk solutions on the market. Helping teams provide personal support at scale.
SherpaDesk is a cloud-hosted professional service automation (PSA) solution that integrates core business processes into one solution. Organizations are able to track customer service issues, capture billable & nonbillable time and monitor all of their project's profitability. SherpaDesk's mobile application is the perfect solution for any organizations who have techs in the field and need log their time and expenses. Finally a customer support solution that focuses on what really matters - Time
UJET is an enterprise-grade platform, ideal for companies with 50+ agents, that provides modern cloud contact center software with phone, chat and in-app support and leading innovation in smartphone technology for a superior customer and agent experience. The UJET platform delights end-users with anytime, anywhere access and elevates agent performance through context-aware solutions for voice, chat, image, video, and text. The UJET platform is enterprise-grade, SOC2 Type II and HIPAA compliant. UJET is modern cloud contact center software company with leading innovation in customer support on the web, phone and mobile apps.
Build your Helpdesk platform through Crisp and start to help with your customers seamlessly. With our help desk software, Crisp lets your customers find their answers by theirselves and makes things simple for busy businesses. Through a wide range of features, we simplify the way you help your customers to reach their goals by automating a lot of stuff. Your all-in-one platform for helpdesk
Helpdesk software with all the "must have" features of enterprise class systems offered to all businesses at minimal cost to users. Don't spend a fortune on helpdesk solution.Try azuredesk.co today for free 14 day trial .It provides ticketing system to track support cases, Sleek UI for Admin requests, 3 party Integration with JIRA, Olark, Slack, Charge Desk & many other software, Reporting, Ticket Fields, Tabbed UI, Rules Helpdesk software that can be used by companies to provide smooth delivery of customer support and helpdesk solution
ChangeGear by SunView Software delivers a robust ITSM solution for enterprise with advanced service management features, ITIL-based modules, an AI and machine learning platform, and more. Get everything you need to easily build, configure, automate, and deploy services for IT and beyond like incident management, problem, change, self-service, HR Onboarding, Facilities, and more. Get started quickly with out-of-the-box essentials today. ChangeGear by SunView Software delivers enterprise-grade ITSM that's fast to implement, easy to configure & less costly to maintain.
Unified communication and call center solution with call management capabilities; handles telephone, internet, fax, email, etc. Unified communication and call center solution with call management capabilities; handles telephone, internet, fax, email, etc.
Raggiungere elevati livelli di servizio soddisfacendo, al contempo, le esigenze dei clienti è essenziale per ogni organizzazione IT. Questo è il motivo per cui è stata progettata la soluzione per l'helpdesk intuitiva e facile da utilizzare di Alloy Navigator, con knowledge base e portale self-service strettamente integrati. Abbinando tutto questo con l'integrazione della gestione delle risorse e l'eccezionale flessibilità del flusso di lavoro intelligente sarà possibile ottenere una soluzione di gestione IT completa. Alloy Navigator è una soluzione per il mondo reale, appositamente progettata per i clienti reali, creata da personale IT reale.
A cloud customer support and help desk software with the backend ticketing, knowledge base and case management functionality at an affordable monthly cost. NABD allows companies to efficiently support a customer from anywhere, at any time, regardless of the channel via which the customer is reaching out for support(web portal, email, social media, chat, mobile apps). NABD is the only solution with a FULLY functional FREE plan suited for most businesses. Innovative and easy help desk software for companies looking for fast and agile support services. FREE life time plan available.
TOPdesk cloud-based software helps companies offer better services to their customers. With easy-to-use Help Desk software and over 20 years experience our software helps you manage incidents, create workflows, and keep track of configurations. Make your end users more self-reliant thanks to the Self-Service Portal. More than 4500 organisations worldwide already use TOPdesk to increase efficiency and improve customer satisfaction. Are you looking for service excellence? Let us be your guides. ITIL-aligned service management software with KPI dashboard that helps track workload for each employee and assign tasks efficiently.
An open source customer support system that organizes, manages and archives incoming support requests. An open source customer support system that organizes, manages and archives incoming support requests.
NetHelpDesk is a UK based company, which provides ITIL aligned help desk software that can be installed on premise or in the cloud. Through over 20 years of experience, NetHelpDesk has been developed to offer a feature rich application whilst maintaining a simple to use interface. Features include: incident, problem and change management, asset management, CMDB, service catalogue, telephony integration, mobile apps. NetHelpDesk is a UK based company, which provides help desk software that can be installed on premise or in the cloud.
Stanco di rispondere a chi ti chiede la password del WiFi? Spoke risolve automaticamente oltre il 40% delle richieste utilizzando l'intelligenza artificiale e più lo si utilizza, più il machine learning diventa intelligente. Quando non devi preoccuparti di rispondere più e più volte alle stesse domande frequenti, tu e il tuo team potete concentrarvi su attività più importanti. Spoke offre a qualsiasi team che fornisce supporto ai dipendenti un unico riferimento per gestire le richieste dei dipendenti, inclusi IT, risorse umane, operazioni e gestione dell'ufficio. Software di help desk basato sull'intelligenza artificiale.
iSupport, is used by more than 250,000 help desk professionals every day to help them solve their most demanding support issues. iSupport Software two editions (Incident Management and Service Desk) with the power and flexibility to meet your company's needs as they change over time. iSupport enables you to manage Incidents, Problems, Changes, CMDB, Assets, Knowledge, Workflows, and more. End users can submit requests for service, search for solutions, and view the status of their open incidents.
Put the customer first and allow your team to grow brand fanatics with Cayzu's complete platform for help desk agents, teams, and workflows. We include all the modern features you'd expect from a top shelf solution, only we make them easier to use. We like companies focused on customer service and would love to work with you. Automate processes, communicate wherever your customers are, customize the experience, and report on feedback and key metrics. We fit perfect for teams with 10-50 agents. From start ups to Enterprise companies, over 20,000 customers trust Cayzu's web based platform with their customer support needs.
We offer cost effective, Multi-lingual (English, French, Spanish, Turkish & Arabic), Integrated IT Service Management, Governance & Risk Management and Help Desk solutions. With SMART Suite your organization will be up & running within days. A comprehensive IT Service Management Tool based on ITIL framework Streamlines IT operations by automating Service Operations such as Incidents, Service Requests, Problems, and Service Desk Function. Also includes modules for complete service lifecycle Customer Support, IT Service Management, Governance and Risk Compliance. We offer software for ITIL, COBIT, ISO 20000 and ISO 27001
Deskpro is the helpdesk software platform for 21st century organizations, offering a modern, real-time web interface, flexible configuration and easy but powerful automation. Includes: user portal with Knowledgebase, news posting, file hosting and customer feedback; live chat that you can add to your website; integration with services you already use: Salesforce, Highrise, JIRA, Active Directory, LDAP, OneLogin, Okta and many more. Full REST API and app development framework. The modern helpdesk software platform for every kind of organization. Hosted Cloud or installable On-Premise version for self-hosting.
Comprehensive and easy-to-use appliance-based help desk software solution that offers functionality to help automate repetitive management tasks, as well as providing incident management for user or system problems. Comprehensive and easy-to-use appliance-based help desk software solution.
A powerful help desk ticketing system. Pricing starts at $15/month. Could be used as a self-hosted solution installed on your server or Cloud option, UseResponse can be embedded and deployed easily. A powerful help desk ticketing with idea management system. Pricing starts at $15/month.
Winner of "Best Overall Value" four years in a row, Agiloft Help Desk is top rated by users and analysts alike. Streamline your operations to close tickets faster, improve consistency, and gain actionable insights. With a customizable end user portal, full workflow engine, dashboard performance metrics, and more. Automate assignments and improve efficiency across your entire organization. Trusted by 3+ million users. Start today and see how Agiloft can work for you. Four time winner of "Best Overall Value" award, Agiloft streamlines operations and improves consistency. Trusted by 3+ M users.
Grazie al sistema di supporto semplificato di Helpshifts, le aziende possono risolvere i problemi in modo più efficiente, aumentando, al contempo, la soddisfazione dei clienti. Aziende come Viacom, Virgin Media, Microsoft, Western Union, Flipboard e centinaia di altri marchi leader, utilizzano la piattaforma Helpshift per fornire assistenza clienti attraverso la messaggistica. Helpshift è installato su due miliardi di dispositivi in tutto il mondo e serve oltre 600 milioni di consumatori attivi mensilmente. Per ulteriori informazioni, visita il sito https://www.helpshift.com Helpshift è una piattaforma di automazione del servizio clienti leader del settore.
Web-based live chat and ticketing help desk solution which supports its users to manage large amounts of emails & provide high quality customer service. Trusted by companies such as Radisson, American Express and DHL to reduce response times and bring their customer support to the next level. Option to deploy as an inhouse server installation based on Microsoft SQL. Multi-channel support with SLA, dashboards and reporting. 24/7 global support. Try for free. Help Desk Software with email, live chat, Facebook, WhatsApp, SMS, KB, Phone, SLA, reporting. Run in Cloud or Inhouse. Trusted by DHL.
Elevio semplifica il modo di imparare a utilizzare i tuoi prodotti. Migliora la fidelizzazione riducendo i carichi di lavoro del supporto. Mette insieme lo stack di supporto esistente per offrire un'esperienza all-in-one ai clienti, portando la loro formazione a un livello superiore e fornendo assistenza su richiesta, quando e dove ne hanno bisogno. Oltre 500 aziende come Atlassian, Heap, Adroll e Dell utilizzano Elevio per migliorare la formazione dei clienti e ridurre i carichi di lavoro del supporto. Versione di prova GRATUITA di 14 giorni Aiuta i clienti ad aiutare se stessi! Elevio fornisce supporto self-service e su richiesta ai clienti, quando e dove ne hanno bisogno.
Jitbit Helpdesk is a great helpdesk app with clean UI and simple set up process. But all the features are there: automation engine, file-attachments, integrations (JIRA, Slack, Dropbox, Github etc), email-integration, Knowledge-base module etc. etc. Jitbit Helpdesk is offered both as a SaaS version and an on-premise tool installed locally on a server. Beautilful help desk software, available both "SaaS" and "on-premise". Tracks your customers' issues, fully integrates with your email.
Free service desk / Helpdesk application with lots of other features for whole organisation. 1. service request management (Not only for IT but for all departments) so service category can be assigned to anyone and he starts receiving requests raised by others for that category.. 2. Asset management (Manual) So covers life cycle of all assets not only IT and networked assets.. 3. Knowledge base. 4. Photo gallery 5. notice board 6. Log book 7. Active directory 8. Customer Care Help desk solution with service request management, knowledge base, task management, surveys.
Total Supportt HelpDesk is software for companies who take calls and emails for customer service or helpdesk support and want to track issues from inception to resolution. With over 900 installations in nearly 35 different countries, HelpDesk is versatile, powerful, easy to use, and extremely price-conscious. Built in Email supporting SSL for POP, iMAP and GMail. Total Support HelpDesk software for customer service, call tracking, helpdesk, tech support. built in CRM or integrate with Act! CRM
Le amicizie con i clienti nascono con Kustomer. Una piattaforma di nuova generazione per la gestione, il servizio e l'assistenza dei clienti. Utilizzato da marchi che mettono le persone al primo posto, come Away, Glossier e Ring. Kustomer ti permette di sapere tutto sui clienti e sul loro percorso. Monitora ogni acquisto effettuato, prodotto restituito, clic sugli annunci o commenti fatti sui social e presenta il tutto su una bella visualizzazione cronologica omnicanale a disposizione degli agenti, affinché possano fornire sempre un servizio di prima classe. Le amicizie con i clienti nascono con Kustomer. Una piattaforma di nuova generazione per la gestione, il servizio e l'assistenza dei clienti.
Intelligent Service Management is a robust, full-featured service management suite thats simple, affordable and aided by Luma the Virtual Support Agent with Artificial Intelligence. The solution reduces support efforts and improves the end user experience. With the help of codeless configuration and drag-and-drop service automation, customization is easy, and administration is minimal. Lumas AI based conversational interface understands the users intent, ensuring requests are actionable. Intelligent Service Management is a robust, full-featured service management suite aided by Luma the Virtual Support Agent with AI.
IT service management solution built to help growing IT organizations do amazing things. We automate your daily support tasks and help you to track, measure, and process any unit of work. We do it all by delivering cloud-based service management software thats fast to deploy, and simple to configure. Best of all, your investment is protected. ServiceNow is the only cloud provider to offer an ITSM path to grow your services without the replacement burden. ServiceNow automates daily support tasks and help you to track, measure, and process any unit of work. It's easy to use and scalable.
Web-based solution that provides live chat through help desk, social media integration, mobile access, reporting and more. Web-based solution that provides live chat through help desk, social media integration, mobile access, reporting and more.
Cross-channel solution that covers contact center, web, and social aspects of customer service experience. Cross-channel solution that covers contact center, web, and social aspects of customer service experience.
Wix Answers is the professional platform you can use to create your own help desk and support your customers. Built by Wix to support over 150 million users, it's now available for any business. Wix Answers comes with a customizable knowledge base, robust ticketing system, built-in call center and embeddable help widget. Actionable insights gives you all of the data you need to track your business progress. With Wix Answers, you can build better, longer-lasting relationships Wix Answers is the professional platform you can use to create your own help desk and support your customers.
Process-based, Omnichannel, end to end Help Desk, Customer Service and Relations Management solution with escalation maps, automated workflows, and performance measurements. It has integration and non-code customisation capabilities. You may design processes and interfaces for each issue type separately. In compliance with ISO 10002 certifications. Next4biz is successfully in use by Bosch, Mercedes, ING Bank, Allianz, Daikin, Fiat, Turkish Cargo, Oriflame, Danone and many more. Non-code, process-based, an end to end help desk solution with escalation, automated workflows and advanced reporting capabilities.
Tutto ciò di cui hai bisogno per gestire la tua impresa IT a un prezzo imbattibile! Kaseya BMS è la soluzione di gestione aziendale più ricca di funzionalità disponibile oggi sul mercato, creata per supportare tutti i requisiti del back-end di imprese IT: service desk, CRM, finanza, gestione progetti, fatturazione, monitoraggio dei tempi e delle spese, gestione dello stock e altro ancora. Inizia la tua prova gratuita! Kaseya BMS è una soluzione di gestione dell'help desk di prossima generazione che ti consente di dedicare meno tempo al monitoraggio dei ticket e più tempo a rendere felici i clienti.
Dixa è una soluzione di helpdesk che offre un'esperienza di assistenza clienti straordinariamente semplice via e-mail, chat e telefono, il tutto da un'interfaccia progettata per i team e le aziende a contatto con i clienti. Potrai ottenere statistiche sulle prestazioni in tempo reale per display a parete, instradamento avanzato su tutti i canali di comunicazione, numeri ID di conversazione univoci, risposte rapide, automazioni, funzione di richiamata e molto altro. Visita il sito web, prova gratuitamente o pianifica una demo per vedere come Dixa può migliorare la tua esperienza nelle relazioni tra agente e cliente! Dixa è una soluzione di helpdesk che offre un'esperienza di assistenza clienti meravigliosamente semplice tramite e-mail, chat, social e telefono, il tutto dal tuo browser.
Intuitive and easy-to-use. Deploy in just days, train in 1 hour. Robust, fast & painless reporting for higher quality decision making. Quickly measure team productivity, responsiveness and customer satisfaction. Highly customizable without programming or consultants. The Apple MAC of help desk.
Gorgias is the highest-rated customer service and live chat helpdesk for Shopify and Shopify Plus stores. See customer support requests from email, live chat, phone, and social media in one place. Edit/refund orders, cancel subscriptions, award loyalty points, and more in one click. Use templates, automations, rules, and macros to cut support time. Your support team will be more productive and your customers will love you. Get a demo today to see how it works. Gorgias is an all-in-one customer service, customer support, and live chat helpdesk for Shopify stores.
Easy to use, web based solution. End Users can easily submit requests via your web site. Requests are automatically added to the ticket queue, reducing the number of support calls and eliminating the ticket creation process by support staff. End users can also track the status of their request through your web site. Flexible settings allow each department to manage their own support/request/project queue. Global managers can view/manage all queues through the help desk. Free Trial! Provider of scalable, easy to use, web based help desk software, customer support software and knowledge management solutions.
Splashtop On-Demand Support (SOS) is an attended quick support solution for help desks, MSPs and IT pros. Connect to your users Windows, Mac, iOS and Android devices with a simple session code. Splashtop SOS features include: + High performance + Robust security + Custom branding + Remote file transfer + Remote reboot and reconnect + Licensed per technician. Get started with a free trial! Splashtop On-Demand Support (SOS) is a cost effective, best-in-class, attended quick support solution for help desks, MSPs and IT pros
LiveZilla includes a live chat software with multi-website support, visitor monitoring and a help desk system that allows you to not only integrate emails that you receive from customers but also messages from Twitter and Facebook in your ticket system. Live chat software with multi-website support, visitor monitoring, and offline messaging functionality.
A beautiful, intelligent, and intuitive ticketing system that you won't be able to live without. Supportbench was built from the ground up for teams to deliver on their promises and make amazing experiences. Supportbench is a powerful, scalable, and flexible delivering success in email management, knowledge base, customer portals, calendaring, surveying, NPS scoring and much more! We give you everything you need to dominate in your support department and create amazing customer relationships. A beautiful, intelligent, and intuitive ticketing system.
Offer the fastest and most efficient service to your customers Provide your relations of the fastest and most effective service. Improve your customer service with Vobe Service. Provide your relations a platform for support, questions or tickets. Handle requests easily, structured and prioritized. Suitable for any industry. Combine Vobe Service with other solutions: - Vobe CRM - Vobe Workflow - Vobe Service - Vobe Unity - Vobe Prototyping - Vobe GDPR - Vobe Planning One clear 360 degree service overview. Set up your own dashboard with the widgets that are important to you.