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Perché Capterra è gratis
ETAP è un'azienda produttrice di software di ingegneria analitica a spettro completo, specializzata in analisi, simulazione, monitoraggio, controllo, ottimizzazione e automazione di sistemi per l'energia elettrica. Il software per l'ingegneria elettrica di ETAP offre la migliore e più completa suite di soluzioni aziendali per sistemi di alimentazione integrati. Perché scegliere ETAP? Scopri sul sito web di ETAP perché questo software è diventato di fatto lo standard per l'analisi dei sistemi di alimentazione per tutti i tipi e le dimensioni di industrie elettriche. Ulteriori informazioni su ETAP Software Piattaforma di analisi per progettazione, simulazione, ottimizzazione e automazione di sistemi di generazione, distribuzione e alimentazione industriali. Ulteriori informazioni su ETAP Software
Gestisci il personale mobile con efficienza, semplifica i processi aziendali e ottimizza i costi con il software di gestione dei servizi esterni (FSM) di Synchroteam per lo smistamento dei servizi. Synchroteam offre funzionalità di monitoraggio, pianificazione, smistamento, calendario, gestione dei lavori, creazione di report, CRM, fatturazione e mappe. SaaS basato sul cloud con applicazioni mobili per iOS e Android. Si integra con Quickbooks. Crea una prova gratuita in meno di 1 minuto e organizzati con una soluzione per il servizio esterno economica, potente e personalizzabile. Supporto dal vivo. Ulteriori informazioni su Synchroteam Gestisci la forza lavoro mobile con il software di gestione dei servizi esterni (FSM) di Synchroteam. Crea la tua prova gratuita in meno di 1 minuto. Supporto dal vivo. Ulteriori informazioni su Synchroteam
Consente alle aziende di servizi esterni di piccole dimensioni di eliminare l'utilizzo di supporti cartacei con un'applicazione per dispositivi mobili basata su Android e iOS e di aumentare le entrate con manutenzioni più regolari! Ulteriori informazioni su Repair-CRM Consente aziende di servizi esterni di piccole dimensioni di eliminare l'utilizzo di supporti cartacei, con un'applicazione per dispositivi mobili basata su Android e iOS. Ulteriori informazioni su Repair-CRM

da Ai Field Management

(31 recensioni)
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Una piattaforma per lo smistamento dei servizi che combina localizzazione GPS e messaggistica con produttività. Puoi iniziare/interrompere in qualsiasi momento - NESSUN contratto. A SOLI 5 $ a licenza al mese - LOCALIZZAZIONE GPS IN TEMPO REALE DEGLI OPERAI - TRADUZIONE ALL'INTERNO DELL'APPLICAZIONE (OLTRE 100 LINGUE) - Scalabilità da 1 a 10.000 operai - Piattaforma indipendente dal dispositivo e dal sistema operativo: Windows/Mac, Notebook, Tablet, iOS/Android - "Accesso perpetuo", anche dopo anni - Condivisione di messaggi/documenti/foto in tempo reale - Notifiche - Condivisione dei dati del lavoro (PDF/Excel) - Sistema di controllo della disponibilità degli operai (nessuna doppia assegnazione) Ulteriori informazioni su Ai Field Management Piattaforma per lo smistamento dei servizi. Simile a una soluzione CRM per il team operativo e collaborazione/produttività. Puoi iniziare/interrompere in qualsiasi momento - Nessun contratto. 5 $ a licenza al mese. Ulteriori informazioni su Ai Field Management
Intuit FSM ES è un software di gestione dei servizi esterni end-to-end che può crescere con la tua azienda. Fornisce tutti gli strumenti necessari alla tua azienda, ma è facile da utilizzare. Puoi organizzare i tuoi libri mastri, gestire lo stock, tenere traccia delle vendite e persino gestire le buste paga, a un costo minimo. Con QuickBooks Enterprise risparmi migliaia di dollari all'anno rispetto a soluzioni simili. Potente e versatile, è disponibile anche in edizioni progettate su misura per adattarsi al tuo settore specifico. Fai una prova gratuita oggi stesso. Intuit FSM ES è un software di gestione dei servizi esterni end-to-end che può crescere con la tua azienda.
Housecall Pro è un'app basata sul cloud per la gestione dello smistamento dei servizi utilizzata dai professionisti dell'assistenza per automatizzare processi aziendali e flussi di lavoro. Votata al n. 1, questa app è una soluzione multifunzione per la gestione aziendale che consente ai professionisti dell'assistenza di gestire e sviluppare l'intera attività direttamente dal proprio smartphone. Questa piattaforma comprende un'ampia gamma di funzionalità tra cui pianificazione dei lavori, smistamento, fatturazione automatica, messaggi di notifica ai clienti, elaborazione dei pagamenti, marketing, prenotazioni online e molto altro! App multifunzione per la gestione dello smistamento dei servizi con funzionalità complete che permettono di gestire e sviluppare attività di ogni dimensione. Fatturazione, pagamenti e altro ancora
mHelpDesk è una soluzione software molto semplice e potente per smistare i tuoi servizi, che ti permetterà di automatizzare tutto, dal primo contatto con il cliente fino al pagamento. Fornisce ai propri clienti strumenti per dispositivi mobili e online che non hanno eguali in termini di prestazioni, affidabilità e funzionalità. mHelpDesk riunisce gli strumenti migliori in un pacchetto estremamente facile da usare e conveniente che non richiede grandi investimenti iniziali. E offre anche esperti di prodotti interni che ti aiutano a metterti subito a lavoro. Il software per lo smistamento di servizi più semplice e di più alto valore per automatizzare tutto, dal primo contatto con il cliente fino al pagamento.

da Jobber Software

(544 recensioni)
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Rendi la tua piccola impresa più grande con il software di Jobber. Jobber consente a migliaia di aziende di servizi a domicilio di migliorare e far crescere la propria attività. In ufficio o sul campo, puoi creare preventivi e pianificazioni, fatturare lavori, ottimizzare i percorsi, monitorare e inviare team, avvisare e comunicare con i clienti e sincronizzarti automaticamente con il tuo software di contabilità. Verrai pagato più velocemente e apparirai più professionale che mai. Inoltre, il supporto dedicato e gratuito di Jobber ti aiuterà in ogni fase del processo. Rendi più grande la tua piccola impresa. Jobber consente alle aziende di servizi a domicilio di creare preventivi, pianificazioni e fatture, oltre che di essere pagate più velocemente.
Il software di gestione della flotta per le piccole e medie imprese di Verizon Connect può aiutarti a scoprire i costi nascosti, rivelando al contempo il potenziale per una maggiore efficienza. Utilizza le dashboard e gli strumenti di creazione di report intelligenti per analizzare le tendenze e misurare accuratamente le prestazioni della tua flotta. Grazie al monitoraggio 24 ore su 24, potrai gestire in modo efficace comportamenti non sicuri, usi non autorizzati o deviazioni dalla procedura standard. Scoprirai presto dove puoi risparmiare per gestire una flotta più efficiente. Misura con precisione la prestazioni della tua flotta, scopri i costi e le opportunità nascosti per una maggiore efficienza con Verizon Connect.
La Dispatcher Console ti consente di garantire che il lavoro giusto sia assegnato e instradato al dipendente giusto con dispositivo mobile in qualsiasi momento. Visualizza immediatamente avvisi per problemi che richiedono attenzione e agisci. Pianifica lavori in blocco con un solo clic e monitora e tieni sotto controllo l'erogazione del servizio in tempo reale. Puoi prenotare immediatamente gli appuntamenti per servizi esterni dalla Lightning Console. Aumenta la produttività dei dipendenti assegnando automaticamente gli appuntamenti al tecnico giusto in base a orario, competenze, posizione e regole aziendali. Puoi prenotare immediatamente gli appuntamenti per servizi esterni dalla Lightning Console. Aumenta la produttività dei dipendenti assegnando automaticamente appuntamenti.
Il software di gestione dei servizi esterni di RazorSync ti consente di gestire la tua attività da telefono, tablet o computer dell'ufficio. Visualizza lavoratori e lavori su una mappa, pianifica e smista i dipendenti via SMS o e-mail accorciando il ciclo di pagamento grazie alla fatturazione in cantiere. I record dei clienti vengono aggiornati automaticamente in QuickBooks, riducendo il numero di immissioni e gli errori del back-office. Tutti i tuoi dati vengono archiviati nel cloud e rimangono accessibili da qualsiasi dispositivo mobile. I clienti riscontrano fatture, entrate e soddisfazione dei clienti più elevate. Semplifica la tua attività di servizi con l'app per le stime, la pianificazione degli ordini di lavoro e la fatturazione. Versione di prova gratuita e ad accesso completo.
Creata dal proprietario di una società di servizi, la piattaforma di servizi per la casa di Kickserv è stata realizzata pensando alla tua attività. È disponibile a partire da 59 $ al mese per un account completo, che elimina ogni possibilità di errore. Puoi creare il tuo sito web con questo modulo per i lead per inserirli direttamente in Kickserv, automatizzare le e-mail da inviare a tutti, inviare campagne promozionali ai tuoi clienti, fornire stime, pianificare e fatturare i lavori, generare report sulla tua attività e integrarli nella tua piattaforma di contabilità di scelta, attualmente Xero o QuickBooks. Software per i servizi esterni, facile da utilizzare e implementare, che automatizza la tua forza lavoro mobile. Gestisci lead, stime, lavori e fatture. Effettua la sincronizzazione con QB.

da My Service Depot

(254 recensioni)
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Utilizzi già QuickBooks per gestire le finanze della tua azienda. Fai ora un salto di qualità con Smart Service, il componente aggiuntivo diretto di QuickBooks che gestisce abilmente pianificazione, fatturazione, smistamento, gestione dei clienti, ordini di lavoro, instradamento e ogni altra esigenza che le moderne aziende di servizi esterni si trovano ad affrontare. Sostituisci gli appunti e i casellari con un sistema per dispositivi mobili privo di supporti cartacei che semplificherà le tue operazioni, eliminerà gli sprechi e aumenterà i tuoi profitti. Aggiungi funzioni di pianificazione, smistamento, gestione dei clienti e altro ancora a QuickBooks con Smart Service, un software per la gestione del lavoro dei servizi esterni.
Progettato per gli appaltatori di servizi commerciali, ServiceTrade aiuta le aziende a fornire un servizio clienti straordinario che rende la loro attività più preziosa. Le funzionalità del servizio clienti consentono il coinvolgimento online durante l'intero ciclo di assistenza, creando relazioni proficue e durature. ServiceTrade semplifica le operazioni grazie alla gestione e alla pianificazione degli ordini di lavoro, mentre le app web e mobili trasformano l'erogazione del servizio in impression di marketing digitali che risultano memorabili e utili per i clienti. Le applicazioni mobili e web di ServiceTrade coordinano il personale dell'ufficio e i tecnici esterni per offrire un'esperienza straordinaria ai clienti.
FieldEdge consente alle aziende per HVAC e idraulica di pianificare e smistare facilmente con il software per servizi esterni più all'avanguardia. Pianificare e smistare le tecnologie in modo più efficiente significa completare più lavori ogni giorno, aumentando la soddisfazione dei clienti e i profitti. Oltre a smistare tecnologie all'esterno, FieldEdge offre agli appaltatori il potere di accettare pagamenti sul campo, creare contratti di assistenza, integrarsi con QuickBooks e molto altro. FieldEdge è un software eccellente di idraulica e assistenza HVAC per gestire l'intera azienda, ti aiuta a risparmiare tempo e guadagnare di più.
Fondata nel 2009, Route4Me fornisce il software di sequenziamento e ottimizzazione dei percorsi più utilizzato al mondo per piccole imprese e aziende. Estremamente facile da utilizzare, Route4Me consente agli utenti di creare, condividere, gestire ed eseguire piani di calcolo dei percorsi, ottimizzati in pochi secondi con il software browser web aziendale e le app per smartphone, risultando ideale per vendite, marketing e merchandising sul campo, gestione del territorio e ottimizzazione. Estremamente intuitivo, Route4Me consente agli utenti di creare, condividere, gestire ed eseguire in pochi secondi piani di calcolo del percorso ottimizzati.
PENSATO PER APPALTATORI CHE OPERANO NEL SETTORE IDRAULICO, HVAC, ELETTRICO, DELLE PORTE DI GARAGE E PER IL TRATTAMENTO DELL'ACQUA CON PIÙ DI 2 TECNICI: oltre 100.000 appaltatori si affidano a ServiceTitan, la soluzione software più diffusa al mondo. I clienti di ServiceTitan registrano un aumento delle vendite del 24% in 9 mesi. ServiceTitan è l'unico sistema di cui hai bisogno per gestire la tua attività: pianificazione, invio, assistenza, vendite, marketing, stock, buste paga, accordi, contabilità e altro. Ottieni subito una demo gratuita e scopri quanto ServiceTitan sia potente e facile da utilizzare! ServiceTitan è il software più utilizzato da aziende che operano nel settore degli impianti idraulici, HVAC ed elettrici, delle porte di garage e di trattamento delle acque con più di 2 tecnici.
GoCanvas is a cloud-based software service that enables businesses to replace expensive and inefficient paper forms with powerful apps on their smartphones and tablets. GoCanvas enables users to collect information using mobile devices, share that information and easily integrate with existing backend systems. GoCanvas also offers the first business-only application store of its kind, with 20,000+ pre-built, fully customizable apps that work on all mobile platforms and serve 30+ vertical markets GoCanvas enables any businesses to replace inefficient paper forms with customizable mobile apps. No IT or coding required.

da Fergus Software

(133 recensioni)
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Fergus mette a disposizione tutti gli strumenti necessari per gestire centinaia di lavori e pianificare il personale esterno da ovunque ci si trovi. Consente di assegnare facilmente i compiti, assegnare il personale da remoto, monitorare i team ed eliminare il lavoro di amministrazione non necessario, tutto da un unico luogo. Il personale esterno dispone di tutto ciò che serve per portare a termine il lavoro, comprese informazioni sul lavoro e schede presenze in tempo reale. Adottato con fiducia da oltre 6.000 utenti, il flusso di lavoro visivo di Fergus evidenzia chiaramente dove e quando è necessario prestare attenzione. La soluzione ideale per 5-30 dipendenti. Soluzione intelligente creata per le imprese in fase di crescita. Facile pianificazione mediante trascinamento, assegnazione di gruppi e calendario visuale. Adottato con fiducia da oltre 6.000 utenti.

da Jonas Construction Software

(129 recensioni)
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Jonas Construction Software fornisce software di contabilità, costruzione e gestione dei servizi leader del settore da 25 anni. Questa soluzione completamente integrata fornisce tutti gli strumenti necessari per aumentare la crescita, semplificare le operazioni e migliorare l'efficienza. Dotata di tecnologia GPS e mobile, consente di gestire e inviare meglio i tecnici, aggiornando e consultando le più recenti informazioni sugli ordini di lavoro in viaggio e sul posto. Software completamente integrato che soddisfa tutti gli aspetti della gestione di attività di HVAC, appaltatrici e di servizi.
Service Fusion aiuta le aziende di servizi a semplificare le operazioni, stupire i clienti, ridurre i disagi dei dipendenti ed essere pagate più velocemente, senza effetti sul conto in banca. Questa soluzione per la gestione dei servizi è facile da usare e comprende una "fantastica assistenza clienti"… perlomeno così affermano i clienti. La piattaforma Service Fusion consente l’immissione rapida degli ordini di lavoro, la programmazione e l’invio intelligenti, la comunicazione in tempo reale con i lavoratori esterni e altro ancora. Service Fusion aiuta le aziende di servizi a semplificare le operazioni, stupire i clienti ed essere pagate più velocemente, senza effetti sul conto in banca.
Commusoft è un software multifunzione basato sul cloud per B2B progettato per le società di servizi esterni con oltre 3 tecnici. Oltre 15.000 utenti usano Commusoft con fiducia ogni giorno. Aiuta a gestire CRM, preventivi, ordini di lavoro, programmi tecnici, gestione delle risorse, stock, PPM, SLA, liste di controllo e fatturazione e si integra con strumenti popolari come MailChimp, Salesforce, naturalForms, Stripe, Quickbooks e Google Calendar. Disponibile su PC, Mac, iPhone, iPad e telefoni o tablet Android. Commusoft è un software multifunzione per la fornitura di servizi progettato per idraulici, installatori di impianti HVAC, elettricisti, F&S e appaltatori di manutenzione con 3 o più tecnici.
VolunteerLocal è il modo più semplice per organizzare, gestire, pianificare e comunicare con i volontari. Questa soluzione mette a disposizione un servizio gratuito completamente funzionale (senza pubblicità) e versioni a pagamento con funzionalità avanzate. Questo sistema facilita il lavoro di gestione di qualsiasi numero di volontari. I volontari possono selezionare i turni da un'unica pagina e senza la necessità di creare un account. La semplicità del sistema è molto gradita dai volontari che per questo motivo lo chiamano "Happy Volunteering". VolunteerLocal è un sito web adatto a chiunque abbia bisogno di organizzare, gestire, programmare e comunicare con i volontari.
Realizzato specificatamente per ciascuna impresa, questo software permette di controllare tempo, pianificazione, spese, dipendenti, marketing, profitti e vita, con la garanzia del rimborso del 100% del suo costo in caso di insoddisfazione. Hai 30 giorni per decidere. Questa soluzione assicura formazione, aiuto per l'importazione dei dati e supporto gratuito illimitato per garantire che l'implementazione di SA sia l'uso ottimale del proprio tempo e del proprio denaro. Funzionalità: CRM, pianificazione, monitoraggio del tempo, app mobile, completa sincronizzazione bidirezionale con QuickBooks, calcolo dei costi del lavoro, portale per i clienti, moduli per i potenziali clienti, pianificazione dei percorsi e molto altro ancora. Service Autopilot è un completo sistema aziendale incentrato sulla pianificazione, il monitoraggio del tempo e la gestione dei dipendenti.
Powered Now è il software di smistamento dei servizi delle piccole imprese n. 1 nel Regno Unito. Permette di smistare i team per assegnare i lavori esterni da compiere. Consente di produrre moduli e certificati, registrare le spese dei fornitori, pianificare il proprio diario, monitorare e chattare con il proprio team e inviare documenti completamente personalizzabili come fogli di lavoro, preventivi e fatture. Tutti i dati vengono sottoposti a backup e sincronizzati tra i vari dispositivi dell’utente (iOS, Android, Mac e PC). Funziona anche offline. Software per lo smistamento di servizi facile da usare per le piccole imprese; disponibile per Mac, PC, iOS e Android
Tradify è un'app progettata specificamente per le imprese che necessitano di uno strumento di smistamento dei servizi. Fornisce tutto ciò di cui un commerciante ha bisogno per ridurre i costi amministrativi. Preventivi, fatture, schede presenze, gestione dei servizi esterni, ordini di acquisto, pianificazione, localizzazione GPS e creazione di report di lavoro. Tradify gestisce tutto con facilità. Oltre 10.000 elettricisti, idraulici, installatori di impianti HVAC, imprese edili e altre attività commerciali di tutto il mondo impiegano e sono soddisfatti di Tradify. I clienti scelgono Tradify perché è facile da usare. Tradify è un software per lo smistamento dei servizi creato per le imprese commerciali e di servizi. Preventivi, pianificazione, monitoraggio e fatturazione ovunque ci si trovi.
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da TrackTik Software

(74 recensioni)
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TrackTik è un software per la gestione dello smistamento degli addetti alla sicurezza che aiuta le imprese del settore a fornire ai propri clienti un servizio di smistamento più efficiente e personalizzato. Questo potente software mobile basato su web semplifica il processo di smistamento con una rapida assegnazione di compiti come risposta agli allarmi e chiamate di emergenza agli addetti alla sicurezza disponibili. TrackTik fornisce il tempo di arrivo previsto in tempo reale in base alla vicinanza di un addetto al luogo dell'incidente e aiuta ad allineare gli smistamenti agli SLA del cliente. Software di gestione dello smistamento degli addetti alla sicurezza che consente servizi di smistamento efficienti e in grado di soddisfare le esigenze dei clienti.
Business management software for the residential contractor. Manage dispatch, customer information, service agreements, full accounting, sales leads, and more. Our mobile field service solution; SWRemote, allows techs to fully run their jobs from the field including time stamping, invoicing and payment processing all synchronized into SuccessWare21 in real time. Full reporting allows you to analyze and manage your business allowing you to achieve higher profits. Residential business management software with dispatching, customer information, agreement management, invoicing, sales leads and more

da simPRO Software

(67 recensioni)
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simPRO Enterprise is job management software designed for trade and service industry businesses managing complex project and maintenance jobs. With extensive features for dispatching, use simPRO to easily schedule technicians, contractors, and equipment, and keep track of your business day to day and months in advance. Job management software designed for trade and service industry businesses managing complex project and maintenance jobs.

da Jobbox Software

(67 recensioni)
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Fai fatica a rimanere al passo con i tuoi piani? Hai bisogno di smistare rapidamente gli ordini di lavoro? Vuoi trovare il tecnico più vicino al luogo di lavoro? ServiceBox ha la capacità di semplificare lo smistamento. Aggiungi ordini di lavoro direttamente dal pianificatore e invia l'ordine in pochi secondi al tecnico. Grazie ai pagamenti con carta di credito sul posto e l'integrazione con Quickbooks e Sage 50 (Canada), gestire le tue operazioni non è mai stato così facile. ServiceBox ti permette di rendere mobile la tua azienda e di fare molto altro ancora. Smistamento rapido, pianificazione da calendario, trova il tecnico più vicino e portalo sul posto rapidamente con accesso mobile e altre funzionalità.
Creato nel 2001 da un ex commerciante, AroFlo si rivolge alle imprese che si occupano di servizi esterni. Questo sistema è stato creato sin dall'inizio per il cloud, pertanto è veloce, affidabile e incredibilmente potente. Tutto ciò che serve può essere consultato ed elaborato da pressoché qualsiasi dispositivo mobile e da ovunque. Pianificazione, schede presenze, rilevamento lavori, preventivi, stock, sicurezza sul lavoro, monitoraggio GPS, archiviazione documenti, fatture, pagamenti dei clienti, integrazioni contabili e altro ancora. Richiedi una demo oggi stesso. Creato da esperti del settore, AroFlo è il software per servizi esterni più affidabile oggi disponibile sul mercato. Automatizza le imprese e trasforma le vite.
simPRO is a complete field service management software solution with powerful scheduling and dispatching features to help businesses efficiently schedule & communicate w/ technicians. With automated schedule notifications for employees and customers, calendar alerts, and tools to help you prevent unnecessary travel time for technicians, scheduling and dispatching have never been easier. simPRO combines dispatching w/ other business management features for a comprehensive business solution. simPRO's field service management software has powerful features to help you efficiently schedule & dispatch to increase billable hrs.
Vonigo aiuta a semplificare il processo di gestione dei servizi di smistamento end-to-end. Offre una suite unificata di moduli basati sul cloud configurabili tra cui: smistamento di servizi, programmazione, routing, GPS, gestione degli ordini di lavoro, prenotazioni online, CRM, fatturazione, pagamenti, creazione di report e altro ancora accessibili su Internet da qualsiasi desktop o dispositivo mobile. Milioni di lavori sono stati prenotati e gestiti con Vonigo. Unisciti a loro per ricevere una demo gratuita oggi stesso. Vonigo funziona perfettamente per le aziende di servizi che desiderano semplificare le operazioni e aumentare le vendite.
Workiz aiuta migliaia di professionisti dei servizi esterni a gestire operazioni più redditizie a cinque stelle. Fabbri, elettricisti, tuttofare, idraulici e molti altri usano Workiz per essere pagati più velocemente, aggiudicarsi più lavori e ottenere più recensioni a cinque stelle. Permette di monitorare ogni aspetto della propria attività, dalla pianificazione alla fatturazione in tempo reale, di ricevere i pagamenti, eliminare i furti da parte dei dipendenti, aumentare l'efficacia della pubblicità e creare report su desktop, tablet o dispositivi mobili. Questo team aiuta a diventare operativi e a vedere i risultati in pochi giorni. Consente di gestire la pianificazione dei servizi aziendali, monitorare i lavori in tempo reale, creare fatture e preventivi, ricevere pagamenti e ottenere statistiche.

da FieldEZ Technologies

(63 recensioni)
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FieldEZ è un pluripremiato software per i servizi esterni che consente di gestire le operazioni esterne in tempo reale. Oltre 45.000 persone utilizzano FieldEZ per la pianificazione immediata dei lavori, la spedizione e il monitoraggio dei team esterni, la fatturazione ai clienti, la raccolta di feedback e altro ancora. Funziona su QUALSIASI tablet o telefono e ha un ottimo supporto per la configurazione e l'integrazione, compresi QuickBooks e Sage. FieldEZ è gratuito per il primo mese. FieldEZ è stato votato n. 1 nella categoria dei software per la gestione dei servizi esterni più convenienti di Capterra Votato da Capterra come software n. 1 per la gestione dei servizi esterni più conveniente e per pianificazione avanzata, spedizione, fatturazione, presenze e ordini di lavoro
FieldAware fornisce servizi di smistamento per aziende con operazioni esterne. Fornisce gli stati dei lavori in tempo reale per consentire al personale di gestire facilmente la pianificazione e lo smistamento con informazioni complete su chi è disponibile e dove si trova. Il software di gestione dei servizi esterni di FieldAware offre al personale dell'ufficio accesso immediato a: informazioni complete sulla pianificazione dei lavori, stato del lavoro inclusi orari di inizio e fine, posizione del lavoro e informazioni sul cliente, assegnazione di lavori non pianificati e monitoraggio dei tempi integrato. Questo software ottimizzato per i dispositivi mobili e basato sul cloud offre potenza, facilità d'uso e versatilità totale per una migliore gestione dei servizi esterni.
Geo is job management software for small businesses working in trades and services looking to simplify their day-to-day tasks. Its a complete toolkit to help businesses save 14 hours on admin time a week, win more jobs and get paid faster. Assign jobs, create quotes and invoices, fill out timesheets and integrate directly with accounting software - Geo does all this and more. With Geo, you can replace annoying and time-consuming paper processes that are holding your business back. Geo gets the job done. Its the complete toolkit to schedule jobs, create quotes and invoices so you save time and get paid faster.

da Vertical Market Software

(41 recensioni)
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Vertical Market Software is a fully-integrated service management solution. VMS' mobile software solution allows contractors with service departments to effectively enter data from the field, reduce paper costs, streamline communications, and use GPS mapping for better dispatching. With the ability to operate on all tablets, including iPad and Android devices, VMS mobile is a solution your field technicians will get on board with. Vertical Market Software is a fully-integrated construction accounting, job costing, and service management software solution.
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da Asurion Services

(31 recensioni)
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da Astea International

(27 recensioni)
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Ideale per le aziende con oltre 50 tecnici esterni, Astea Alliance è una soluzione completa per la gestione dei servizi esterni che copre l'intero ciclo di vita del servizio, tra cui: clienti, assistenza e gestione delle risorse, logistica diretta e inversa e gestione della forza lavoro mobile. Vincitore del premio Mobile Workforce Management di Frost e Sullivan nel 2017 e nominato da Gartner come una delle poche soluzioni per servizi esterni end-to-end, offre un'ampia e profonda funzionalità di prodotto che non ha eguali nel settore. Alliance collega processi, persone, parti e dati, consentendo di generare maggiori profitti e ottenere livelli di soddisfazione del cliente più elevati.
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FieldPulse is a fresh new way for field service business owners and managers to easily run their operations. With a focus on being ridiculously easy for the entire team to use both in the field and back in the office, FieldPulse ensures that you're in control of a professional, prompt, prepared, and profitable business. Control the job schedule, stay in touch with your crews and customers, and ensure the quality, word-of-mouth experience that your customers expect. It's an all-in-one solution! Build and gain control of your field service business with an easy and complete platform that your entire team will love using.
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da Protean Software

(23 recensioni)
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SkyBoss is a cloud-based, mobile software system that provides service businesses in depth real time field management, call tracking, technician tracking, paperless invoicing, payment processing, price book, and reporting on critical business metrics. SkyBoss is designed to streamline your business give you the tools needed to take your business to new levels of performance and revenue. SkyBoss also syncs with QuickBooks! Mobile friendly solution that provides robust dispatching, invoicing, customer tracking, technician tracking, billing and accounting.

da Expert Service Solutions

(21 recensioni)
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Mobile Service (MS) for RSMC (Repair, Service, Maintenance & Construction) is a scalable cloud-based field service management application. With MS, businesses have full control over Scheduling & Dispatching, Ticket Management, GPS Tracking, Materials Management, and more. Providing for improved productivity & profitability. MS is a convenient solution for field technicians to manage tickets, timesheets, route optimization, service history & payment processing directly in the field. Field service industry mobile application to capture data, such as labor time, materials used, and customer signature.
Pruvans service business software and mobile app deliver real-time field visibility to better manage quality, costs, and crews for any service business. Prove a job was done right and on time with our third-party certified photos, videos, and mobile forms and win new business. Why spend thousands of dollars and countless hours on a mobile app when you could use Pruvans expertise instead? Utilize our state-of-the-art mobile technology to take your service business to the next level. Mobile app that delivers real-time field visibility to better manage quality, costs, and crews for service businesses.
IFS Field Service Management supports end-to-end service lifecycle management, including contact center, contract and warranty management, knowledge and project management, planning and scheduling optimization, mobile functionality, customer and partner portals, billing, service parts inventory, and returns and repairs processing. With embedded IoT capabilities and seamless integration with existing ERP & CRM platforms IFS FSM is the most complete, connected field service solution on the market. An end-to-end field service solution that automates the full service lifecycle to increase margins and reduce cost of service delivery.
At Pointman, we know running a home service business is hard and software alone isn't enough to make it easy. We believe you deserve better. Thats why we partner every Pointman member with an industry veteran success coach. Together, you'll review the numbers and learn ways to improve. Nearly 15 years of experience with over 1,000 contractors showed us that the most successful are those who turn outside of the company for ideas and advice. With Pointman, you don't have to do it all alone. Pointman couples award-winning operations software with ongoing business coaching to support independent contractors who dream big.
vWork is job scheduling and dispatch software for field workers, that makes your dispatch and field teams more effective. Jobs are managed more efficiently, your field workers know where and when each job is scheduled in an easy- to-use app and your customers are kept informed every step of the way. From market leading route optimization, to repeating jobs and safety features, our advanced job scheduling software improves the profitability businesses that complete work on the move. vWork is job scheduling and dispatch software that makes dispatchers and field staff more efficient. Over 4.5m jobs dispatched pa.
Field Force Tracker è il software più consigliato per lo smistamento dei servizi, predisposto per i dispositivi mobili. Consente di semplificare la pianificazione, lo smistamento, la gestione dei clienti, fornitori e dei dipendenti, gli ordini di lavoro, la manutenzione delle attrezzature, il monitoraggio dello stock, i contratti, i preventivi, le fatture, i pagamenti e la contabilità, il tutto online. I dipendenti esterni possono usufruire di applicazioni per dispositivi mobili ricche di funzionalità, ma semplici da utilizzare per aggiornare la loro posizione lavorativa, generare fatture o inviare fogli presenze, risparmiandoti tempo e denaro! Il software di smistamento dei servizi più consigliato e più facile da utilizzare e con pianificazione, smistamento, contratti, fatturazione, preventivi e molte altre funzioni.

da Less Paper Co.

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Less Paper Co. creates custom-built field service dispatch systems, work order management systems and scheduling systems to help field service businesses become more efficient in the office and the field. Because we custom build every system to each specific clients needs we can offer all of the features that you want and need in a work order system that some of our competitors can't. Creates custom-built field service dispatch systems, work order management and scheduling systems for field service businesses.

da Ground Zero Tech-Works

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One time license fee of $159 and less per technician/engineer, AyaNova is affordable, network-able, and user friendly service management software for Windows AND optional web app for your tablet/mobile for those out in the field! Manage all aspects of service with work orders, service scheduling, history, preventative maintenance, quotes, full inventory, customization for your specific service industry, custom reporting, notifications, QuickBooks and Sage 50 interface and more Affordable, network-able, and user friendly service management, dispatch scheduling & work order software for Windows.
Crea rapidamente moduli mobili personalizzati senza codifica con il creatore di moduli mobili Formotus. Moduli illimitati, invio di moduli con qualsiasi pacchetto di piano. I tuoi dati non transitano mai nei server Formotus e sono conformi alle normative GDPR e HIPAA. Raccolta di dati offline con moduli mobili offline. Invio di PDF personalizzabili dei moduli compilati. Flussi di lavoro. Smistamento. Licenze flessibili: per utente, al mese. Disponibilità di un modello che consente di accelerare la creazione dei moduli. Conversione dei moduli InfoPath esistenti in moduli mobili. Il servizio Formotus può essere utilizzato per trasformare i moduli cartacei in moduli mobili di livello aziendale senza utilizzare il codice. Windows 10, iOS, Android.
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Husky Intelligence is a web based solution for field service companies. Sales and client management. Manage and dispatch work to field service personnel. Mobile workforce has real time access to personal tasks. Paperless billing. Time and expense management. Customizable reports. Your fleet on a map in real time. Free Trial! Drive Service costs down with CRM, Dispatching, Scheduling , Recurring Service Orders, Mobile App and SaaS Low Startup Costs Free Trial
HCSS Dispatcher is your schedule and dispatching magnet board, supercharged. Schedule crews and equipment, know where all your resources are at all times, avoid downtime and delays, reduce unnecessary rentals, automate routine tasks, and integrate with your other HCSS products to streamline operations. Schedule crews and equipment, know where resources are, avoid downtime and delays, reduce unnecessary rentals, automate routine tasks.
Workpath is the only scheduling and on-demand dispatch platform for mobile healthcare services. Reduce scheduling time, eliminate manual process headaches, and automatically send job status notifications to customers and patients. HIPAA-compliant. The only scheduling and on-demand dispatch platform for mobile healthcare services. Workpath helps you deliver healthcare.
One System, One Team, One Goal...EssentialsPro is integrated software for construction & service companies. Includes AR, AP, Payroll, Inventory, Service Dispatch, Job Costing, Estimating, Accounting, Marketing and Analysis with built in email and print to file options. EssentialsPro Mobile app (iOS & Android) connects field service techs with office and provides real time access to work orders, service history, maintenance contract, equipment information... and much more! Fully integrated job costing, accounting, service dispatch and estimating software for construction and service companies.
REDLIST is a production planning, and asset management solution for your team. For desktop, phone and tablet, REDLIST is easily accessible from anywhere at any time. Create work orders on-the-go, capture critical data in real-time, get notifications when tasks are updated, and receive alerts when assets go down. REDLIST builds the fastest and easiest digital tools that eliminate the data gaps between managers teams and machines, making your business run better than ever. Equipment maintenance, fleet management, dispatch planning, time-keeping, real-time reporting, cloud and offline capability.

da Prosite Business Solutions

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Super flexible Mobile Forms, Job Management & Tracking with full Scheduling and Customer CRM all in one powerful, yet simple to use solution! Formitize is ready to get you paperless working across more than two hundred industries from the smallest of businesses right through to government agencies and many of the world's largest corporations. Smart automation built in for Job Status Updates, Future Job Reminders, Leads & Quote Followups, Overdue Invoice Chasing and so much more. Great Free Trial Smart, flexible paperless forms, Job Scheduling, CRM and Smart Automation all included in one powerful but super simple to use solution

da AMTECH Computer Services

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SERVTRAC manages field service processes for commercial equipment manufacturers, distributors and independent service contractors, including call center administration, technician scheduling and dispatch, order processing, inventory control, warranty/contract management andback-office systems integration. SERVTRAC will help improve response times, service parts availability, mean-time between failure ratios, and first call completion ratios. SERVTRAC manages field service processes for commercial equipment manufacturers, distributors and independent service contractors.

da Explorer Software Shafers

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Explorer Shafers has delivered a complete Service Management and Mobile Office solution that saves its users time and money by automating their entire field workforce. Designed for the Service contactor, Explorer Shafers has become the clear leader in Wireless Mobile Field Service Software. Our dispatching software allows dispatchers to manage field technicians, making businesses more efficient and profitable and also includes GPS and mapping to provide real-time vehicle tracking. Service management and mobile office solution with dispatching, job costing, equipment tracking, GPS and mapping for contractors.
The most complete business management solution in the cloud for small companies and self-employed people. Stop wasting time searching the web for separate apps to run your business. KeyOffice gathers everything you need for your everyday operations in one place, linking the most essential features of ERP (Enterprise Resource Planning), BI (Business Intelligence) and CRM (Customer Relationship Management) together in a comprehensible, affordable and secured one-stop cloud application. Coordinate your daily work in the most easy and complete Business Management solution for small companies.
Distribution Deputy is a cloud based newspaper distribution management system that enables publishers and circulation managers to optimize their press runs through #predictive #analytics and #bigdata analysis Distribution Deputy is a cloud based newspaper distribution management system
Field Harmony is a browser based application for managing the field service industry. Our application comes at a low cost and allows you to manage appointments, dispatch, scheduling, financial reports, inventory, and more. Know where your field technicians are at all times and service your customers more effectively. Support is free and you can get up and running in 30 minutes. Sign up for a 30-day free trial today! No credit card required. Web-based application for invoicing, appointments, dispatch, scheduling, financial reports, inventory, and more. 30-day free trial!
littlefleets is a world leader in service business management software. Streamline all your daily business operations from start-to-finish; from the initial customer call to dispatching and managing your team, to billing and collecting electronic payments and integrating to Quickbooks Online, to getting an automated time sheets and travel reports, all in one place. Simply increase productivity, boost your bottom line and enrich your customer care experience. littlefleets helps service companies streamline their daily business operations and better manage their teams.

da Mobile Team Manager

(10 recensioni)
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Our whiteboard was a mess of workers, locations, and assets. Piles of paperwork made life hard for our office, while field teams needed answers pronto. So, we built Mobile Team Manager, an all in one application specially designed for field and office to manage scheduling, timesheets, electronic paperwork, workplace compliance, customers, suppliers, reporting and much more. contact us today for a free trial and live demo. Mobile Team Manager is a cloud-based application that allows your office staff and field teams to manage jobs and projects with ease.
Field Squared helps field service organizations manage their end-to-end service lifecycle in a unified platform, focusing on business process automation. Capabilities include scheduling, dispatching and route optimization, geospatial asset management, field data capture, work order management, real-time GPS-based field crew tracking, reporting, and customer management. Field Squared works offline, is highly configurable and easily integrates across any back-office system. Field service management automation platform to schedule & track crews, manage work orders & assets, and sync with back-office systems
KEY2ACT provides field service and construction management solutions. We empower specialty trades businesses to deliver proactive service, increase profitability, optimize operational efficiencies and drive higher customer retention. We believe organizations that embrace the power of technology and use it to their advantage in their day-to-day operations will outpace their competition. Our field service solutions include work order and contract management, quoting and a mobile application for fi KEY2ACT provides field service and construction management solutions.

da River Cities Software

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Small business software designed for managed print services, equipment leasing/rentals, manufacturing or remanufacturing management. Allows you to increase your brand awareness among your customers by having a frequent buyer program. Provides accounting system for office machine dealers, supply sales, cartridge re-manufacturing. Small business software designed for managed print services, equipment leasing/rentals, manufacturing or remanufacturing management.
ServiceLedger Software is designed for field service organizations requiring powerful service tracking, scheduling, dispatching and invoicing functionality. ServiceLedger is focused on your success and provides measurable results that you can easily identify and realize. ServiceLedger is primarily designed for U.S., Canadian and Australian markets, however can be used in other markets. Includes work order management, project management, scheduling and dispatch management and quoting management.
We offer: Best in class scheduling and mobility solutions for mid-sized to enterprise level companies, tailored to manage employed work forces and deliver measurable productivity gains of 25-50%. We are an industry leader, with a truly multi-tenant SaaS warranty claims processing and dispatch software; of which a large percentage of North American manufacturers, retailers and third party administrators use to automate and improve the 3rd party service delivery process. Mobile workforce management software with real-time appointment booking, job scheduling, SLA monitoring, and job dispatch options.

da SAWIN Service Automation

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Cloud-based field service management solution that lets businesses manage accounting, dispatching, marketing, inventory, communications. Cloud-based field service management solution that lets businesses manage accounting, dispatching, marketing, inventory, communications

da Bella Solutions

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Easy to use web-based Service Dispatch Software to streamline management of Scheduling, Dispatch, Customers, Jobs, Employees, Vendors, Contracts, Equipment, Inventory Tracking, Invoices, and Accounting entirely through the Internet. Customizable to avoid changing the way you do business. Interface to QuickBooks. Increase your revenues and profits by maximizing time in the field. Easily manage your entire business from any computer, laptop, tablet, and smartphone. Industries only 100% web-based field service solution. Streamline scheduling, CRM, work orders, employees, vendors, invoicing and more
Service Pro software provides extensive, cloud-based field service management in an easy to use, easy to deploy package. Service Pro includes a fast, feature-rich native mobile app for technicians for iOS, Android devices. Integrated features include Call Center, Assets, Scheduling, Dispatch, Contracts, Warranty, Inventory, Invoicing, RMA, Reports, Portals, Alerts & Mobile Field Service. Benefit from Service Pro field service software for NetSuite, Sage 100 ERP & Viewpoint integrations. Define your rules for everything from Field Service, RMA's to Warranty and Contract coverages for all the modules in your system.
AgileField is a cloud based, flexible platform and mobile application for field service management. Quickly and easily get the right technician, with the right equipment and the right materials to the right location to complete each job. Use the system for scheduling and dispatch, managing work orders, inventory and asset management, automatic notifications, customer portal, GPS and time tracking, contract management, reporting, and integrations with CRM, ERP and accounting systems. Cost-effective, reliable and easy to integrate and use. Great fit for 30-1,000 field technicians.
What if your techs could make one extra call per day? Our intuitive mobile and dispatch solutions transform field service businesses by driving efficiencies, improving customer experience, and providing real-time information available anytime, anywhere. Our solutions leverage the many benefits of cloud-based computing for flexibility and strategic value. As a strategic partner to Microsoft and other ERP providers, our mobile solutions extend the power of your office systems into the field. Easy-to-use field service management solution for more efficient dispatching, increased revenue, and better customer satisfaction.
Fieldmagic is an industry leading field services platform designed from the ground up with Service Dispatch industry in mind. The platform streamlines the process of Job Management, Scheduling, Billing, and provides an Offline Mobile Technician App with GPS Tracking that significantly reduces paper-handling processes. The platform is built on a leading CRM platform, meaning that it has an entire ecosystem of addons and integrations, which can be used to add value to your business. An industry leading field services platform designed for fire services, electrical, plumbing and HVAC industries in mind.
Nexterna Clearview is the most powerful service management application you can put to work for you. It is feature rich, flexible and responsive, putting the power of real-time communications and information in your hands, tailored specifically to your corporate needs. Includes Web and Mobile options for Techs, Managers, Customers and Vendors. Includes GPS integration, advanced scheduling with real-time dispatch and mapping. Best-of breed field service management and operational software including GPS, Mobile and advanced scheduling.
Mobile Resource Manager reduces costly data-entry and physical paperwork to streamline your workflow. This fully scalable program, for local & cloud systems, offers users many benefits including: customizable easy-to-use color-coded status, drag-and-drop scheduling, one-click Service Call detail, location & equipment tracking, and Service Call history. The native Field App for Apple and Android smartphones and tablets offers real-time, 2-way communication with field techs. Schedule a demo today! Efficiently manage field resources: Technicians, Equipment, Trucks & Subcontractors - Windows Desktop, Apple & Android Phones & Tablets

da Ergos Software Solutions

(4 recensioni)
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Ergos Software Inc. is a custom all-in-one service software solution that was designed to fulfill the needs of the service industry. Whether it be HVAC, Plumbing, Electrical, New Construction, etc. - We are completely customizable and can be tailored to meet your specific business needs. Ergos delivers fully automated cutting edge technology to help drive company revenue and growth, while still managing to maintain a constant relationship with customers. Ergos Software Inc. is a custom all-in-one service software solution that was designed to fulfill the needs of the service industry.
PENTA Service Management software manages and improves operations for busy field service enterprises, with capabilities to manage: Maintenance Contracts, Call Taking, Dispatching and Work Order Setup, Invoicing & Billing, Customer Equipment, Maintenance Contract Quoting, Service Quoting, Inspections and crew-based field reporting. It is part of PENTA, an enterprise system designed for large commercial and industrial construction and service firms. Technicians receive dispatched work orders on iPads and capture and transmit real-time updates back to PENTA Service Management.
With GSMtasks users get a full overview of their mobile workforce, while being able to update a mobile workers daily tasks and include all client/task information. Mobile workers dont have to drive to work anymore with all relevant information, including digital documents and signatures, delivered to their mobile device. GSMtasks is a mobile solution to efficiently manage and analyze your mobile workforce.
Creato per le PMI con una forza lavoro mobile. Tasker collega in tempo reale i dipendenti dell'ufficio con un rappresentante esterno che può utilizzare un'applicazione nativa personalizzata sul proprio dispositivo Android. TUTTE le funzionalità sono completamente GRATUITE per un periodo di tempo ILLIMITATO e un massimo di 3 utenti. Soluzione FSM versatile ed efficace per la gestione di attività, processi e dipendenti.
Revolutionary field service solution that provides service professionals with a platform to manage and grow their business. Revolutionary field service solution that provides service professionals with a platform to manage and grow their business.
Main Features: Invoices, Estimates, Client management (CRM), Scheduling, Email notifications, Custom fields, Asset management system, Multi-location support, Landord/tenant support. Businesses and industries that we deliver the most power to: Appliance Repair, Heating & Air Conditioning/HVAC, Plumbing, Home Cleaning, Landscaping, Electricians, Handyman, Movers, Garage Door Services, Home Inspectors, and many others. Our smart business technology is more than just a scheduling tool. Scheduling Suite makes your business powerful!
Field service delivery solution that provides dispatch center, technician portal, mapping, and real-time GPS tracking functionality. Field service delivery solution that provides dispatch center, technician portal, mapping, and real-time GPS tracking functionality.
Asolvi is a global supplier of software solutions, using the latest technology to simplify field service management. Building on decades of expertise, we are focused on organic growth and currently employ more than 100 people across Europe. At Asolvi, we have a strong and straightforward mission; to empower customers through our pioneering products and services. We constantly challenge ourselves to learn and collaborate in order to develop effective solutions that will delight customers. Asolvi is a global supplier of software solutions, using the latest technology to simplify field service management.