224 risultati
Perché Capterra è gratis
CloudTalk è un sistema di telefonia realizzato per le aziende moderne. Oltre 2.500 aziende come DHL, Yves Rocher, Karcher e Glovo si affidano all'eccellente qualità delle chiamate e alle ottime soluzioni di telefonia di CloudTalk. Semplifica la vita dei tuoi team di vendita e di assistenza clienti con oltre 70 funzioni di chiamata avanzate. Migliora la comunicazione con i potenziali clienti grazie all'integrazione con i sistemi di helpdesk, CRM ed e-commerce esistenti quali Helpscout, Pipedrive o Shopify. Inizia con una prova GRATUITA di 14 giorni. Ulteriori informazioni su CloudTalk CloudTalk è un sistema telefonico basato sul cloud destinato ai team di supporto e vendita. Rende le telefonate facili e divertenti. Inizia oggi stesso la tua prova GRATUITA! Ulteriori informazioni su CloudTalk
Aircall è una soluzione di telefonia informatica per i marchi moderni. Integrandosi perfettamente con i più diffusi strumenti CRM e di help desk, consente ai team di vendita e supporto di comunicare in modo chiaro ed efficiente. Gli amministratori possono aggiungere immediatamente numeri da oltre 100 paesi, ampliare i propri team in base alla stagione e ottenere informazioni approfondite attraverso analisi in tempo reale. Accessibile tramite applicazione su desktop e su dispositivi mobili, Aircall è scelto da oltre 3.000 aziende di tutto il mondo. Inizia una prova gratuita senza rischi per vedere Aircall in azione. Ulteriori informazioni su Aircall Aircall è una soluzione di telefonia moderna progettata per integrarsi con i tuoi strumenti aziendali preferiti. Numeri disponibili in oltre 100 paesi. Ulteriori informazioni su Aircall
Se stai cercando un sistema telefonico VoIP gratuito per la tua piccola impresa, Bitrix24 è ciò di cui hai bisogno. A differenza di altre soluzioni VoIP, Bitrix24 funziona sia come sistema PBX interno sia come contact center per le chiamate in entrata e in uscita. È anche l'unico sistema VoIP gratuito fornito con CRM gratuito completo di tutte le funzionalità. È importante sottolineare che, quando i clienti ti chiamano da un numero di telefono registrato nel CRM, verranno identificati, collegati al gestore assegnato e le loro chiamate telefoniche verranno protocollate e registrate. Ulteriori informazioni su Bitrix24 Soluzione gratuita di telemarketing, CRM e sistema di telefonia cloud aziendale nº 1 Bitrix24. Utilizzato da 4 milioni di aziende in tutto il mondo. Ulteriori informazioni su Bitrix24
GoToConnect unisce la potenza e l'affidabilità dei sistemi telefonici VoIP cloud di Jive con le conferenze Web, audio e video di GoToMeeting in un'unica soluzione semplice, affidabile e flessibile. Gli utenti possono incontrarsi, parlare, chattare, inviare messaggi di testo e collaborare senza problemi tramite browser Web, applicazione desktop o telefono fisso. A partire da $ 19,95 al mese, GoToConnect elimina la seccatura e le spese di gestione di più fornitori di soluzioni di collaborazione. Ulteriori informazioni su GoToConnect Powered by Jive Sistema telefonico ospitato più votato che fornisce inoltro semplificato delle chiamate, integrazione con il desktop, accesso remoto, fax online e molto altro. Ulteriori informazioni su GoToConnect Powered by Jive
VoIPstudio is a professional-grade VoIP phone service, available at consumer-level pricing. It offers the quality and security guarantees that businesses demand, while delivering innovative features and functionality, flexibility, scalability, and a rich user experience, all backed by a dedicated, omni-channel 24/7 support service. Based on solid infrastructure and designed to enable flexible yet secure connections between users, VoIPstudio instantly enables businesses to be more productive. Ulteriori informazioni su VoIPstudio Simple and powerful cloud phone solution. Get enterprise telephony features at a great price. Ulteriori informazioni su VoIPstudio
Freshcaller è un sistema PBX nel cloud che consente di acquistare numeri di telefono locali e verdi in oltre 40 paesi. Permette ai team di impegnarsi in conversazioni contestuali con i chiamanti. Freshcaller è il call center ideale per le start-up e i piccoli team. Con Freshcaller le imprese possono scegliere di registrare le conversazioni telefoniche e consentire ai supervisori di ascoltare e parlare ai clienti in tempo reale. Ulteriori informazioni su Freshcaller Freshcaller è una soluzione per call center basata sul cloud che aiuta a ridimensionare la propria impresa senza, doversi preoccupare della complessità. Ulteriori informazioni su Freshcaller

da Blueface

(0 recensioni)
Visita il sito web
Blueface è una piattaforma di comunicazione nel cloud di altissimo livello. Soluzione proprietaria, sviluppata internamente, l'affidabilità del servizio è garantita perché non fa affidamento su terze parti. Una serie di funzionalità avanzate come la registrazione delle chiamate, le chiamate in conferenza, l'invio di fax alle e-mail, la segreteria telefonica unificata, il funzionamento remoto, il dispositivo in tempo reale e la gestione degli utenti, consentono a Blueface di soddisfare qualsiasi esigenza organizzativa. Ulteriori informazioni su Blueface Hosted PBX Blueface offre una piattaforma VoIP affidabile e versatile, che può facilmente soddisfare le esigenze specifiche della tua organizzazione. Ulteriori informazioni su Blueface Hosted PBX
RingCentral Office integra telefono, video, riunioni e messaggistica in un'unica soluzione affidabile, di facile utilizzo. Progettato per offrirti un sistema telefonico nel cloud versatile, mobile e potente. Scegli tra una varietà di numeri di telefono disponibili, installa le app sul tuo computer desktop, smartphone o tablet. Sperimenta web, audio e video di qualità HD, insieme a funzionalità attivabili con un clic e webinar con RingCentral Meetings. Favorisci la collaborazione con la messaggistica di gruppo, SMS illimitati e altro ancora. RingCentral Office è tutto ciò di cui hai bisogno per gestire la tua attività con un'unica soluzione di comunicazione nel cloud, solida e affidabile.
Talkdesk Enterprise Contact Center Platform empowers companies to make customer experience a competitive advantage. With enterprise class performance and consumer-like ease of use, Talkdesk's telephony platform easily adapts to the evolving needs of sales and support teams and their end-customers, resulting in increased customer satisfaction, productivity and cost savings. Over 1,400 innovative enterprises around the world rely on Talkdesk to power their customer interactions. Talkdesk is an intuitive, cloud-based telephony solution with advanced features, comprehensive reporting and seamless integrations.
Porta il mondo nel tuo ufficio con Grasshopper, il sistema telefonico virtuale per le piccole imprese. Ottieni un numero di telefono locale, un numero verde o particolare per rappresentare la tua attività, oppure porta il tuo numero! Inoltra le chiamate ovunque e utilizza le app mobili e desktop per comunicare con i clienti tramite voce o SMS, ricevere notifiche in tempo reale sulle chiamate e i messaggi vocali persi e trascrivere e inviare i messaggi vocali via e-mail. Provalo senza rischi per 30 giorni grazie alla garanzia di rimborso. Ottieni il numero di telefono perfetto per la tua piccola attività e porta il mondo nel tuo ufficio con il sistema telefonico virtuale di Grasshopper.
NICE inContact è la piattaforma di esperienza clienti sul cloud n. 1 al mondo. Con instradamento multicanale, analisi, ottimizzazione della forza lavoro, automazione e intelligenza artificiale, CXone consente a organizzazioni di ogni dimensione di offrire esperienze eccezionali ai clienti su più canali. Software per contact center basato sul cloud che offre realtà virtuale, inoltro basato sulle competenze, intelligenza artificiale, fusione delle chiamate e analisi.
Nextiva si impegna a semplificare il modo in cui le aziende comunicano sia internamente che esternamente. Nextiva consente alle organizzazioni di gestire le proprie comunicazioni, la produttività e le relazioni con i clienti su una piattaforma veramente unificata. Soluzione di comunicazione unificata aziendale con oltre 40 funzioni di telefonia aziendale. Affidabilità di un tempo di operatività del 99,999% e supporto tecnico di assistenza 24 ore su 24, 7 giorni su 7.
3CX è un centralino IP a standard aperto con avanzate e complete funzioni UC, pronte all'uso. Adatto a qualsiasi dimensione aziendale e settore, 3CX può soddisfare qualunque esigenza: mobilità, stato delle presenze, funzionalità avanzate di Contact Center, Conferenza WEB e molto altro. Il tutto a costi contenuti. 3CX è semplice da installare, gestire e mantenere in autonomia, su un appliance dedicato, un server di tua proprietà o in cloud. 3CX è un centralino IP avanzato a standard aperto con funzionalità UC. Adatto a qualsiasi esigenza è facile da gestire e installare.
A Full Service Communications Firm With More Than 200 Years of Experience Our story begins in 1988 when we opened our doors for business in Hackensack, New Jersey. Our focus since then has been singular: to help you save money and improve productivity. Over the past 25 years, weve established ourselves as experts in the areas of data networking (LAN and WAN), VoIP business phone solutions, video conferencing, wireless networking, Wi-Fi solutions, networking security, and structured wiring. Shoretel is a cloud-based and on-premise VoIP phone system which helps businesses of all sizes manage and route multiple calls.
Questa piattaforma economica e conveniente offre un servizio plug-and-play che funziona con internet ad alta velocità. Ottieni oltre 40 funzionalità business-critical, integrazione per dispositivi mobili e strumenti di collaborazione integrati con Amazon Chime Pro. L'attivazione è semplice, non è richiesta l'installazione in loco e sono disponibili contratti mensili. Inoltre, il servizio è supportato da un team completo di professionisti e tecnici di Vonage Business. Sistema telefonico economico, facile e affidabile - Integrazione per dispositivi mobili, web e videoconferenze e oltre 40 funzionalità business-critical. Per saperne di più
La piattaforma di comunicazione unificata Virtual Office 8x8s fornisce alle aziende di tutte le dimensioni chat privata a livello aziendale, rilevamento delle presenze, softphone, conferenze web, video, app per dispositivi mobili Apple e Android per migliorare la collaborazione su qualsiasi dispositivo, ovunque. 8x8 Virtual Office si integra con le principali soluzioni aziendali come Salesforce, Zendesk e NetSuite. Distribuito nel cloud, si configura in pochi minuti ed è facilmente gestibile da qualsiasi dispositivo. 8x8 è il leader globale nelle comunicazioni nel cloud e ha trasformato più di 47.000 aziende in oltre 100 paesi.
Tenfold, il CTI di prossima generazione, si integra con tutti i principali CRM tra cui Salesforce, Microsoft Dynamics e sistemi telefonici quali Cisco, Avaya e Genesys. Collegando il tuo sistema telefonico al CRM, Tenfold ti consente di riconoscere e rispondere ai tuoi clienti al momento dell'interazione. Grazie a funzionalità come popup, profilo del cliente unificato, funzionalità click-to-dial, registrazione automatica delle chiamate, selezione della presenza locale e altro ancora, Tenfold consente ai team di vendita, supporto e assistenza di avere conversazioni migliori con i clienti. CTI per le vendite e i contact center - Migliora l'esperienza del cliente e la produttività
La soluzione Call Center basata sul cloud di ChaseData mette a disposizione una tecnologia e un valore leader per i call center con 5 o più agenti. Prestazioni superiori, servizio clienti e interfacce intuitive rendono ChaseData la scelta preferita per ogni esigenza aziendale. La composizione predittiva in uscita, la composizione progressiva in coda e la composizione in anteprima gestita sono combinate in un'unica potente suite software che si integra facilmente con un gran numero di applicazioni di terzi. Contattaci oggi stesso per richiedere una dimostrazione gratuita. Software per call center ricco di funzionalità, versatile e ospitato (in entrata e in uscita) molto facile da implementare, gestire e utilizzare ogni giorno.
Aumento delle conversazioni DAL VIVO garantito in 15 minuti. Con questo Power Dialer, l’aumento delle vendite in uscita è così sicuro che è consentito utilizzare il prodotto completo gratuitamente senza carta di credito. Ecco il perché di questa fiducia: 1) Capacità di chiamare i potenziali clienti 4 volte più velocemente 2) Nessuna pausa imbarazzante quando i contatti rispondono 3) Invio di messaggi vocali/e-mail con 1 clic 4) Automazione dei flussi di lavoro post-chiamata 5) Nessuna attrezzatura speciale necessaria. Potente ma facile da usare. Power Dialer/CRM basato sul cloud: consente di chiamare fino a 80 contatti/ora, lasciare istantaneamente posta vocale ed e-mail, gestire i contatti e concludere più vendite.
Secondo MessageBird, comunicare con un'impresa deve essere naturale come parlare con un amico. Per questo motivo MessageBird mira a modernizzare e semplificare il complesso spazio della comunicazione con i clienti. Come unica piattaforma di comunicazione basata sul cloud leader con una propria infrastruttura di operatore di telecomunicazioni, le sue API per SMS, voce e conversazioni continuano a rivoluzionare le interazioni azienda-cliente, rendendo i contatti più facili, efficienti e accessibili che mai. Permette di rendere le comunicazioni aziendali naturali come parlare con gli amici.

da Bandwidth.com

(110 recensioni)
Visualizza profilo
Bandwidth è un'azienda produttrice di software con API che semplificano l'integrazione di voce, messaggistica e accesso 911 all'interno di software e applicazioni. Sta trasformando il modo in cui le persone comunicano, sfidando gli standard dei vecchi servizi di telecomunicazione. È alla base di alcune delle più importanti tecnologie di comunicazione presenti sul mercato, sviluppate da aziende come Google, Skype e Ring Central, solo per citarne alcune. Bandwidth fornisce API che semplificano l'integrazione di chiamate vocali, messaggistica di testo e accesso 911 all'interno di software e applicazioni.
Businesses from 10 - 100 users save money and time with the Intulse Cloud Communication Solutions. BYOD or buy/rent your phones from us. Enterprise grade voice, fax, text, and mobile App at small business pricing. Get custom quote based on your device user type. Enjoy the integration with HubSpot, Salesforce, Zoho, Redtail, Dynamics, Wealthbox, AgencyBloc, Sugar/SuiteCRM and more. We handle all of your system set-up. No hassles, no headaches. Friendly, available & knowledgeable live support. SMB's 10-100 users save money and time with the Intulse Cloud Communication Solutions. BYOD or buy/rent phones, Virtual Phone available

da InfoFlo Solutions

(78 recensioni)
Visualizza profilo
Una soluzione con prezzi VoIP semplici. Con InfoFloTalk paghi solo 29,99 $ per linea e ricevi estensioni illimitate. È l'unico fornitore VoIP in questo elenco che addebita per linea e non per interno. Nessun costo nascosto, nessun trucco. Se stai pagando per i numeri interni, allora stai pagando troppo. Certo, potresti lavorare con un provider VoIP più grande, ma più grande non significa meglio. Pochi possono stargli alla pari per quanto riguarda la tecnologia superiore o il modello di determinazione dei prezzi in base al cliente. Paga per linea Una soluzione con prezzi VoIP semplici. Con InfoFloTalk paghi solo 29,99 $ per linea e ricevi estensioni illimitate.
Il sistema di telefonia basato sul cloud di CallTools.com dispone di software per call center, monitoraggio delle chiamate e trasmissione vocale. Anteprima, alimentazione e soluzioni di composizione predittiva offrono efficienza ad ogni azienda. Massimizza il tempo di conversazione con potenziali clienti, lead e clienti componendo il numero da un telefono web integrato. Il supporto interno e l'hardware minimo eliminano la necessità di un reparto IT dedicato. Pianifica una demo o inizia a telefonare oggi stesso. Software per call center inbound e outbound basato sul cloud, con monitoraggio delle chiamate e trasmissione vocale con supporto interno.
JustCall è un sistema telefonico basato sul cloud che permette alle aziende di raccogliere numeri di telefono da 58 paesi e farli apparire come numeri locali ai propri clienti. Il sistema ti permette di apparire più locale ai tuoi clienti e potenziali clienti internazionali, aiutandoti a costruire la fiducia e ottenere la loro fiducia. JustCall ti offre la piattaforma di cui hai bisogno per gestire i tuoi clienti internazionali in una posizione unificata e comunicare con loro con una soluzione semplice e diretta. JustCall è un sistema telefonico basato sul cloud per team di vendita e supporto per effettuare, ricevere, archiviare o registrare le chiamate direttamente dal desktop o dal telefono.

da CounterPath

(75 recensioni)
Visualizza profilo
Softphone pluripremiato progettato per aiutarti a ottenere il massimo dal tuo IP-PBX preferito. Sperimenta chiamate audio/video cristalline sia in ufficio che in movimento. Gestisci le chiamate con semplici funzioni di trasferimento e di messa in attesa. Organizza riunioni con chiamate audio/video a più vie. Hai bisogno di una risposta rapida? Invia contatti istantanei e condividi documenti. Bria è progettato per rendere semplice la telefonia IP, ma è pienamente in grado di diventare una soluzione di comunicazione aziendale unificata. Softphone VoIP SIP completo. Risposta automatica, trasferimento di chiamata, attesa e registrazione. Disponibile su Mac, Windows, iOS e Android.
CallHippo è il sistema telefonico virtuale basato su VoIP, più potente e facile da utilizzare, che consente di portare la produttività aziendale e il coinvolgimento delle vendite a un livello superiore. I numeri locali o verdi di oltre 40 Paesi di tutto il mondo sono disponibili con un paio di clic. L'applicazione CallHippo fornisce informazioni e analisi sugli utenti in tempo reale. Consente ai team di collaborare alle chiamate e condividere informazioni, permettendo ai manager di elaborare strategie basate sui dati. Serve piccole e grandi imprese che necessitano di un sistema di telefonia virtuale per gestire con efficacia l'assistenza clienti da più sedi.
Intermedia Unite is an award-winning, highly reliable, cloud-based phone system that helps small businesses lower costs, simplify management and increase employee productivity. With complementary mobile and desktop apps Unite users stay seamlessly connected wherever they go, on virtually any communication device. Additionally, Unite is backed by Intermedia's J.D. Power-certified 24/7 support and a 99.999% uptime service level agreement. Intermedia Unite is a full-featured, highly reliable and scalable cloud-based phone system designed for small businesses.
Soluzione omnicanale per contact center inbound, outbound e misti, basati su Asterisk. Coinvolgi i tuoi clienti con l'esclusiva tecnologia di Motion: la soluzione multicanale, in tempo reale, potente ed efficace. Offri la migliore esperienza di percorso del cliente utilizzando canali voce, web chat, e-mail, SMS e fax. Approfitta della gestione dei contatti, del compositore di chiamata predittivo e del designer IVR di Cally Square. Suite per l'assistenza clienti integrata con il PBX open source di Asterisk. Soluzione omnicanale per contact center inbound, outbound e misti.
Award winning and affordable business VoIP solution for any size business. The price is always $19.95/user/month. Our competitors like to advertise similar pricing, but you'll need to pay a lot more to get the same quality and number of features that Ooma offers. Ooma Office includes 1 free toll free number with 500 toll free minutes/month, virtual receptionist, mobile phone support, and much more! You can keep your existing number, and set up only takes a few minutes. All the features you need in a phone system to sound like a big business, just at small business prices
Toky è un sistema telefonico aziendale completo che consente a clienti e team di comunicare senza problemi tramite Internet. Con numeri di telefono virtuali di tutto il mondo permette di essere disponibili ovunque sia ubicata la tua azienda. Le integrazioni con i principali CRM e altri strumenti aziendali non ti permettono solo di entrare in contatto con i tuoi contatti con un solo clic, ma anche di registrare i dettagli di ogni chiamata effettuata. Include funzionalità quali registrazioni di chiamate, messaggi vocali, SMS, sintesi vocale e altro ancora Sistema di telefonia virtuale per aziende con chiamate in entrata e in uscita, integrazioni con CRM, numeri di telefono virtuali, SMS e altro ancora.
NewVoiceMedia è il fornitore leader nel settore del software per contact center nel cloud per Salesforce e offre alle organizzazioni di vendita e assistenza la possibilità di connettere istantaneamente i propri agenti a clienti potenziali ed esistenti tramite telefono, e-mail e canali social. NewVoiceMedia offre ContactWorld, una piattaforma di comunicazione globale nel cloud con disponibilità garantita al 99,999%. NewVoiceMedia è il fornitore leader di software per contact center nel cloud per Salesforce e garantisce un'affidabilità del 99,999% in tutto il mondo.

da FluentStream Technologies

(60 recensioni)
Visualizza profilo
Con piani a partire da soli 20 $ per utente al mese, FluentStream mette a disposizione una piattaforma di comunicazione aziendale dalle funzionalità complete. Chiamate illimitate in Stati Uniti e Canada e oltre 110 funzionalità. FluentStream mette a disposizione una tecnologia dinamica basata sul cloud adatta a ogni azienda e lavora per garantire le migliori prestazioni a ogni persona. FluentCloud è un sistema telefonico aziendale basato sul cloud che mira a essere il più conveniente per le imprese grazie al miglioramento dell'affidabilità.

da Exotel Techcom

(54 recensioni)
Visualizza profilo
Business phone system which enables customer communication through CRM integrations and multiple-level IVR support. Business phone system which enables customer communication through CRM integrations and multiple-level IVR support.
Visualizza profilo
Send a phone call or text message to an entire list of phone numbers in seconds. The DialMyCalls platform allows you to easily send voice or SMS broadcasts right from any PC or mobile device. No calling hardware required, you're able to send thousands of messages per minute using our extensive hardware network. Try us out completely free today and see why thousands of organizations use DialMyCalls. Record and send messages to a list of phone numbers within seconds. Used by schools, churches, and non-profits and many other groups.
AI-powered sales dialer. Intelligent CRM integration. Enterprise phone service. Take your sales process to the next level with one-click PowerCall dialing, local presence dialing, automatic call logging, lifetime call recordings, realtime call coaching, and advanced sales metrics. Take advantage of sales dialer features like local presence, automated PowerList dialing, and voicemail drop to connect with 5x more customers. Get started in 3 minutes with a free trial (no credit card required). Connect to more prospects with an AI-powered voice and sms solution. Start making calls in 3 minutes with our PowerCall Dialer.
Sideline is a mobile app that can add a 2nd number to any smartphone--making it the easiest way for professionals to separate work and personal communication on one device. Powering millions of phone numbers, Sideline is one of the fastest-growing communication apps dedicated to helping small business owners succeed. Add a 2nd number to your phone with all the tools you need to start, run, and grow your small business.
Potrai supportare gli agenti con una singola piattaforma di chiamata basata sul cloud e aumentare le vendite di oltre il 400%; il dialer predittivo di Deskforces fornisce funzionalità intelligenti, completamente personalizzabili, quali ottimizzazione predittiva del fuso orario, ordinamento automatico dei lead, classificazione di affiliate e in base al Paese, riciclaggio di callback dei lead, allocazione intelligente degli agenti per competenze e altro ancora! Integrazione perfetta con le soluzioni CRM e le principali piattaforme. Supera la concorrenza con questo programma! Atomic, un dialer predittivo, SMS e una soluzione e-mail con una serie di funzionalità e creazione di report. Nessun canone per il posto a sedere!
Evolve IPs Cloud-based Unified Communications solution delivers award-winning collaboration (video, chat, conferencing and more) and crystal clear voice services that integrate with the applications youre already using today; dramatically easing deployment and user adoption. Even better, as a strategic partner, we design and customize our solutions to fit the unique needs of your business instead of forcing you into a one-size-fits-none service. Cloud based unified communication solution that helps you connect anywhere, integrate seamlessly & collaborate instantly.
Soluzione di telefonia nel cloud per call center e addetti alle vendite accessibile direttamente dal browser, senza complesse procedure di installazione o fatturazione. Per procedere è necessario solamente scegliere un numero e iniziare a chiamare i potenziali clienti! Consente di organizzare e gestire le vendite, controllare la qualità delle chiamate, ridurre i costi e integrare e automatizzare le campagne di televendita. CrazyCall è anche una piattaforma di assistenza alle vendite facile da utilizzare che aumenta il ROI dei primi approcci diretti e agevola le conversioni del sito web. Telefonia via cloud per call center e team di vendita.
Phone.com offers a virtual phone system to manage phone greetings, menus, routing, extensions, voicemail, conferencing, fax, SMS, MMS, forwarding, and more. Phone.com is the leading cloud-based phone company focused on the needs of small businesses and entrepreneurs. In addition to offering a variety of innovative, customizable and cost-effective communications solutions, Phone.com delivers award-winning U.S. based customer support to customers across America. Telephony solution with voicemail transcription, voice tagging, scheduling, click to call, and more.
Visualizza profilo
Complete small business phone system. All the usual PBX/phone system features and more, in a simple to use app on your mobile phone. Ideal for companies with 5 to 100 employees with mobile and remote workers. Keep your numbers, ditch the land lines, save big. Turn mobile phones into your business phone system. All you need is a mobile phone. No hardware, no wires, no complicated setup.
Cloud and on-premise solution that enables enterprises to manage business phones via tools such as PBX, SIP trucking and more. Cloud and on-premise solution that enables enterprises to manage business phones via tools such as PBX, SIP trucking and more.
Since 2001, PanTerra has been offering the industry's most advanced features for inbound call centers. We are committed to continue to roll out new features as the technology changes, to guarantee your Inbound Call Center never becomes antiquated. Join the thousands of customers who have moved their call center to the PanTerra Cloud. PanTerra offers an inbound call center solution with Real-Time Business Analytics Built-In, Advanced Queuing, Supervisory Modes and much more. Call center solution offering Real-Time Business Analytics Built-In, Advanced Queuing, Supervisory Modes and much more.
All-in-One VoIP Phone System with 50+ business-class features that will boost your sales and improve customer services. Plus, you connect efficiently departments and centralize your telephony for all your locations. High-Definition Call Quality with a reliable and stable system with 99,9999% uptime. Versatile business phone system offering 50+ features such as IVR, call recording, queuing, conferencing and much more.
MiCloud Connect lets you move communications and collaboration to the cloud with confidence. Secure and flexible cloud phone services and unified communications.
Use Ozonetel CloudAgent to easily monitor and manage your telephony across single or multiple cities. Get advanced to tools to automate call transfers, offer self-service, distribute workloads and integrate with your existing business tools. This includes ready integrations with Zoho, Salesforce, Zendesk, Freshdesk and Sugar CRM. Go live in a few hours and learn why 1500+ companies worldwide use Ozonetel as their telephony partner worldwide. Use Ozonetel to easily monitor and manage your telephony across single or multiple cities. Bring your own telecom provided if needed.
With virtual numbers from over 90 countries Zadarma will help you establish local or international presence.We offer numbers from around the world starting from $2 per months, including toll free numbers. Set up a free cloud PBX and add voice menu, call scenarios and working hours to organise business communications. Take your company's telephony to a next level. Virtual phone numbers from 90 countries and free cloud PBX will allow every business to stay in touch with its partners and clients!
MyOperator is a cloud-based call management system that provides call optimization solutions for businesses. Being a SaaS product, it does not require any hardware or software installation. It provides a complete analytical report of all the calls received by your business, both department and user wise. Features that highlight how this is actually made possible: - IVR System - Cloud EPABX - Call tracking - Call recording - Remarketing Cloud-based call management system that provides call optimization solutions for businesses.
API and Cloud contact center solutions to manage campaigns and live contacts. Ideal for multi-channel campaigns and customer care. Accessible anywhere. Easy set up, customizable & supported by customer service 24/7. Analytics and reports come standard. Powerful CRM integration, ringless voicemail, voice broadcast and SMS including short code, toll-free and local numbers nationwide. HIghest quality connections and outcomes with Ytel. API and Cloud contact center solutions. Ideal for large scale multi-channel campaigns and customer care.
World's 1st Google Powered Cloud Call Center: For companies running a call center operation that are frustrated with the high cost, complexity, and difficulty of the conventional systems, CCS is the web-based, pay-as-you-go solution running on Google, which is low cost, fast, easy, scalable and can be set up anywhere in the world within minutes. World's 1st Google Powered Cloud Call Center
Communicate with your remote workforce using VirtualPBX. Our cloud-based Business Phone System lets you connect your users and their favorite devices. Whether they prefer using traditional desk phones, computers, or smartphones, they can turn any location into a productive home office. Plus, you can easily greet customers using our Virtual Receptionist, route calls by the department, update your business hours, start a conference call, and more! Signup today and your first phone number is on us! Communicate with your remote team. Save 40%-80% over traditional phone systems. Get started today and your first phone number is on us!
Put your outbound dialing into overdrive with CallFire's Cloud Call Center. Simply upload your contacts, and in minutes, CallFire's Power Dialer will connect your sales agents to live leads. CallFire can call up to 4 phone lines per agent and will leave answering machine messages. CallFire saves time by weeding out busy signals, bad phone numbers, and handling answering machines. Agents focus on speaking with live customers, leading to 20-30% increases in efficiency over manual dialing. Put your outbound dialing into overdrive with - upload contacts and in minutes, CallFire will connect your sales agents to live leads!
OnRelay is a mobile business phone system that utilizes standard wireless carrier calls, meaning all virtual PBX features are provided using regular cell minutes and native smartphone WiFi calling. There is no proprietary VoIP app, so users get the same cell call quality, coverage and capacity they are used to on their smartphones without draining cell data plans or compromising on advanced PBX functionality. Mobile business phone system that works using regular cell minutes and standard smartphone WiFi calling.
Dixa è la piattaforma di customer friendship per le conversazioni in tempo reale tra i marchi e i loro clienti. Creata tenendo in considerazione facilità e semplicità d'uso, Dixa consente ai team a contatto con i clienti di offrire supporto personale immediato per telefono, e-mail, chat e social media da un'unica schermata. Ottieni statistiche sulle prestazioni in tempo reale, instradamento intelligente, automazioni, integrazioni e molto altro. Provalo gratuitamente o pianifica una demo per vedere come Dixa può migliorare la tua esperienza nelle relazioni tra agente e cliente! Dixa è la piattaforma di customer friendship per conversazioni in tempo reale tra i marchi e i loro clienti tramite telefono, e-mail, chat e social media.
* Crystal Clear Audio * Perfect CRM Data * Incredible Support * Truly is a high-performance calling solution made for revenue organizations of 3 to 100 people + Improve productivity with automatic CRM call tracking and starting a call or text with one click + Close more deals with real-time call coaching and recorded phone calls + Increase connect rates with quality local numbers + Never worry about your phone again with incredible support built right in the app Truly is a high-performance calling solution made for revenue organizations of 3 to 100+ people. Known for Quality, Data, Support.
Visualizza profilo
PBX phone system that runs on your server; includes VoIP, PSTN, unlimited extensions, voicemail, analog & IP compatible. PBX phone system that runs on your server; includes VoIP, PSTN, unlimited extensions, voicemail, analog & IP compatible.
CloudCall is a leading software and telecommunications solution which helps business enhance their communications. By integrating phone communications directly into your CRM, CloudCall is able to optimize your businesss relationships with its candidates and clients, while maximizing the power of the CRM system. Call functionality and data is easily accessible from one system - offering you greater business visibility, helping to increase productivity and reduce manual errors. Advanced, cloud-based computer telephony integration for your CRM system.
Broadvoice lets you communicate anywhere in the world. With our platform, there is no costly hardware and no need for multiple phone providers just cost-saving, cutting-edge cloud phone technology. Customizable, flexible, scalable, intuitive. These are more than just buzz words for us. Everything you need is conveniently stored in the cloud and securely routed by our data network so your employees can connect and collaborate seamlessly, anytime, anywhere, on any device. Broadvoice's platform is everything a small to medium business would need to grow, change & adapt to an ever-evolving business world.

da Vodia Networks

(15 recensioni)
Visualizza profilo
Vodia PBX is a leading-edge IP-PBX software specially developed for VARs, MSPs & SMBs. Advantages of Vodia PBX include: Zero startup costs, Low infrastructure costs, Linear pricing, True Plug & Play, Bring your own SIP devices and trunks, Full white-labeling, All standard and advanced features included for one-price, Voicemail-to-email, Fax-to-email, SMS/MMS integration, Click-to-call, WebRTC phone, TLS, SRTP, ZRTP, Multi-tenant, single server Branded tech support in the USA Trusted IP-PBX for VARs, MSPs & SMBs (previously pbxnsip, SnomOne). Get your 30-day free-trial. No deposit or credit card required.

da MTS IntegraTRAK

(14 recensioni)
Visualizza profilo
Semplifica la gestione di UC&C senza perdere funzionalità o visibilità. Compatibile con tutti i tipi di switch e PBX eXsight funziona sui sistemi PBX dei principali fornitori di switch, tra cui Cisco, Avaya, Microsoft Skype for Business, Unify, Mitel, Alcatel-Lucent, Nortel, NEC e altre aziende. eXsight è la nuova e migliore arma dei dirigenti UC&C che consente loro di mantenere nella giusta direzione le comunicazioni della propria azienda e le collaborazioni interne ed esterne. Visibilità Semplifica la gestione di UC&C senza perdere funzionalità o visibilità. Compatibile con tutti i tipi di switch e PBX
We offer $10 business lines with included features like auto-attendant call routing that are offered at a premium with other providers. Our business phone systems reduce monthly phone costs and include expansive features. Setup is fast and easy. We offer $10 Hosted Phone Systems with Auto-Attendant that allows you to generate new levels of efficiency.

da yourVirtualSIM

(13 recensioni)
Visualizza profilo
Ring4 provides companies and individuals with a lightweight cloud solution to manage phone lines as simply as they manage emails. The Ring4 smart numbers work on any iOS or Android device and can be managed via the Admin Console. Ring4 phone numbers are mobile and support unlimited texting, unlimited calling, voicemail and call recording. Ring4 starts at $9.99/month/line. Ring4 provides companies with a solution to manage business phone lines as simply as they manage emails, in the cloud.
Talkroute is an easy way to manage incoming business calls. Whether you simply want to forward calls to a cellular phone or wish to create menu prompts (press #1 for press #2 for) for different devices, Talkroute has everything you need. You can even add hold music or set specific dates/times when you are available to accept business calls! 1000s of unique businesses use Talkroute every day to manage their calls. Designed for Small & Growing Businesses! Get Your Business Phone Number & Start Receiving Calls Today!
Cloud based VOIP call recording solution with features such as analytics, compliance, and improved employee performance. Cloud based VOIP call recording solution with features such as analytics, compliance, and improved employee performance.
Whether you want to deliver Unified Communications, enterprise telephony, or a fully-featured contact center, VoipNow is the right platform for you. Due to its high availability and scalability, you will offer your customers a robust enterprise PBX, advanced telephony, voice and video, presence, instant messaging, contact center features, conferencing, mobility and more. The platform comes with rapid set-up, comprehensive feature set, integrated charging and billing, pay-as-you-go licensing. High-performance enterprise communication platform for delivering Unified Communications and Collaboration services
Ninja Number is a second phone line that works on your smartphone, managing your phone calls and texts while you work. Its the only virtual phone system that lets you link up to 5 devices to your number, so if you cant answer a call or text, someone on your team will back you up. The magic doesnt stop there. Ninja Number acts as your very own assistant, reminding you of missed calls and texts, automatically answering common questions from customers, and transcribing voicemails. Ninja Number is the smartest virtual phone number available that allows business owners to manage your inbound communications.
With Free Call, your visitors can phone or message you in a click. Its a great way to boost your service, sales and more, and keep customers happy. * Receive visitor calls straight to your existing cell or phone * Let your site visitors get in touch with you by phone or message * Use call recording so you never miss a thing Telephony solution that allows visitors to phone or message by boosting service, sales call recording and more.

da LANtelligence

(7 recensioni)
Visualizza profilo
Call center platform that provides customer satisfaction through telephony support and unified communications. Call center platform that provides customer satisfaction through telephony support and unified communications.

da Swyx Solutions

(7 recensioni)
Visualizza profilo
Unified communications solution that includes visual contact management dashboard. Unified communications solution that includes visual contact management dashboard.

da Vantage Unified Communications

(7 recensioni)
Visualizza profilo
MAXcore is a hosted business & contact center telephony platform that enables your staff to work more efficiently & productively while simultaneously increasing your customer¿s overall experience. Hosted PBX/VOIP with voice specialist. Onshore/Inhouse 24-7-365 Customer Care. Significant Savings. 1 Platform for UCaaS/CCaaS.

da TelTech Systems

(6 recensioni)
Visualizza profilo
PhoneTag is our basic messaging system. All you do is record your voice, then allow PhoneTag to make the calls for you. It will dial out over multiple telephone lines to deliver the message quickly and efficiently. PhoneTag will even leave messages on answering machines, if so desired. PhoneTag allows for calling within pre-specified times. Using this feature, you can set your PhoneTag message and have the system begin calling in the evening, when most people are at home. Computerized Message Broadcast System, making simultaneous calls automatically to deliver your personalized message efficiently.
Ringio is a CRM integrated telephony platform for Salesforce & Zoho CRM. Ringio's telephony tools help sales and customer support teams increase productivity and deliver better interactions. Ringio adds telephony features to Salesforce & Zoho for increased productivity.

da Thirdlane Technologies

(6 recensioni)
Visualizza profilo
Thirdlane offers Unified Communication software platform and applications that can be deployed in the cloud, private cloud or on-premises. Thirdlane end user applications are available for the web, mobile and desktop. Thirdlane multichannel digital business communication solutions are deployed worldwide by thousands of businesses, service providers, government agencies and public organizations. Advanced Unified Communications that include secure messaging, telephony, voice and video conferencing, integrations and more. .
Cabertel provides hosted VoIP services to businesses in the United States and offers free phones and competitive monthly pricing. Cabertel provides hosted VoIP services to businesses in the United States and offers free phones and competitive monthly pricing.
UK-based Business VoIP Provider offering a modern, cloud-based phone system in powerful desktop and mobile apps (no additional hardware required). Starting at just 5.00 per user/month (7 day FREE trial). Uniquely, a CircleLoop subscription includes all features including call recording, call transfer, menus and greetings, contact management, conference calling, voicemail to text and call forwarding to name a few. CircleLoop integrations include Google, Pipedrive, Hubspot, Capsule. Next-generation phone software. All your calls, numbers & features in powerful desktop & mobile apps. No contract
4Voice focuses on delivering high-quality and affordable phone service to small and medium-sized businesses throughout North America. We also enable large businesses to navigate the challenges in migrating to managed VoIP systems. 4Voice business phone services provide significant savings over both traditional telephony solutions and alternate VoIP systems. With 4Voice, you get a extensive set of features, including voicemail, local, long-distance, and e-Fax service all for one low price. 4Voice focuses on delivering high-quality and affordable phone service to small and medium-sized businesses throughout North America.
Brring's lead-gen widget increases telephony and voice engagement on your website. Like live chat but for voice. It lets a visitor connect with an agent in seconds. If agents are busy we allow visitors to schedule a call for later. Everyone gets a notification just before the call and gets auto dialled when the call time arrives. With calendar reminders and business hour settings you see the calls in your calendar and don't need to worry about missing any out of hours calls. Brring helps convert more inbound leads and book customer calls faster.
PhoneCalls intelligent dialer adapts to the current number of agents and answer rate for lower and consistent wait times. Predictive dialing helps reduce inactive periods and connects to the next customer seconds after terminating the previous call, removing answering machines and inactive lines. PhoneCall is a scalable, fully managed contact center solution offering contact management, call flows & predictive dialing for telemar

da Knowlarity Communication

(5 recensioni)
Visualizza profilo
A cloud telephony solution that has been designed to help companies with their customer communication requirements at any stage. A cloud telephony solution that has been designed to help companies with their customer communication requirements at any stage.
Questo software di telefonia, noto anche come VoIP (Voice over Internet Protocol), utilizza dispositivi abilitati per Internet per effettuare e ricevere chiamate. Con AVOXI la configurazione del tuo numero VoIP è semplice e veloce. Non ci sono costi di installazione o contratti minimi. Ogni numero VoIP include oltre 20 funzionalità senza costi aggiuntivi. Ottieni il tuo numero di telefono virtuale oggi a partire da 4,49 $ al mese. Il call center nel cloud efficace, economico e facile da usare, AVOXI Genius. La prova consente di scoprirne l'intuitività senza rischi.
LeadDesk is a cloud-based contact center software for high volume sales and customer-service. Customers range from SMB to large Enterprise customers. Other major customer industries include; media, security services, energy, telecommunication, financial services, market research, and fundraising. Our intelligent tools allow you to maximize call-efficiency and help you sell more. LeadDesk is a cloud-based contact center software for high volume sales and customer-service. Customers range from SMBs to Enterprise.
thinQ offre il controllo completo su ogni aspetto del traffico vocale in entrata e in uscita di un'impresa. Grazie all'innovativo sistema di Least Cost Routing (LCR) e all'unico LCR per numeri verdi del settore, thinQ consente alle aziende di beneficiare di tariffe telefoniche agevolate di più gestori con funzioni di ripristino d'emergenza, bilanciamento del carico e analisi delle chiamate integrate nel software. I servizi di raccolta delle chiamate, inoltre, consentono alle aziende di chiamare sia numeri locali che numeri verdi e abilitare le funzionalità SMS/MMS, CNAM e LRN. thinQ offre il controllo completo su ogni aspetto delle comunicazioni aziendali in entrata e in uscita all'interno di una potente piattaforma cloud.
Callture's business phone service makes communication within your team much easier, faster, and even more enjoyable. Clients can reach you by phone, video, chat, SMS, and fax. There is no upfront cost. Comes with all enterprise features and more at a 40% discount. Fully-optimized for small business: medical office, real estate brokerage, insurance, lawyers, accountants, tech companies, non-profits, and more. Phone services that helps businesses using call transfers, 3 way calling, call routing, call screening, music-on-hold, and more.
Call center software solution that can be set up in minutes. Quick access to the required reports to scale best staff performance and evaluate the stats of the Call Center. You will get workplace insights that will help enhance workflow and productivity. All the features you expect from a Call Center Software: IVR, Extensions, Call Recordings, Queue Management, Cold/Warm Transfers, ACD, Auto Dialer, SMS/Email Channel, Forward to Phone, Call Whispering, Call Barging. 24/7 support team Nectar Desk is a SaaS call center business solution. The system helps to manage and control all agents work performance.
Customizable online phone system offering phone menus, call queues, call forwarding groups, team collaboration, voicemail, and more. Customizable online phone system offering phone menus, call queues, call forwarding groups, team collaboration, voicemail, and more.
A telephone solution to help manage calls or teleconferences, share files, and make the office fully mobile. A telephone solution to help manage calls or teleconferences, share files, and make the office fully mobile.
Whether digital native or plotting a pain-free path to the cloud, businesses can achieve instant global scale for their communications with our enterprise-grade worldwide voice and messaging network. Our compliant, elastic SIP trunking services and phone numbers deliver fully localized presence on a global scale, on demand, across 93% of the world economy. It's why we're the voice infrastructure partner of choice for the majority of Leaders in Gartner's Magic Quadrants for UCaaS and CCaaS. Build your best business communications with Voxbone.
Australia's Premier 13, 1300, 1800 and Smart Number Provider. Australia's Premier 13, 1300, 1800 and Smart Number Provider.
Auto dialers, predictive dialers and automated attendant used in your call center for lead generation. Auto dialers, predictive dialers and automated attendant used in your call center for lead generation.
Callmaker helps you get up to 50% more incoming sales calls. Website visitors really like it, because it allow them get a guaranteed phone connection in 25 seconds with a live person absolutely for free, anywhere in the world. When your client submit a request, Callmaker quickly find available sales rep on mobile or landline phones, than call back and connect them in one line. With Callmaker you can provide high-class service, analyze call traffic sources, and boost sales funnel instantly. Get up to 50% more incoming sales calls from your website with automated callback in 25 seconds. Wow effect is guaranteed!
Cloud-based virtual phone system that helps small to large businesses manage, answer, and route calls and texts. Cloud-based virtual phone system that helps small to large businesses manage, answer, and route calls and texts.
Natterbox delivers a global Cloud Telephony Platform. Unique as the worlds 1st and only end to end telephony service to be 100% embedded and managed within Salesforce. Natterbox empowers businesses to use live CRM data to deliver concise personalised, phone journeys, with high call quality, around the globe. Natterbox is fully downloadable through the Salesforce AppExchange and offers a true no hardware, no software cloud based solution. Transforming the world one conversation at a time. Our technology can help you make & receive calls, retrieve records & automatically log calls within the relevant object in Salesforce.
Hosted PBX provider that offers unlimited business calling, voicemail, call forwarding, and more. Solution will work from anywhere as long as internet connection is available. Turn any phone into "your" phone with personal code. Further features include Call Monitoring, Click to Call, Voicemail to Email, Remote Transfer, and more. Hosted PBX provider that offers unlimited business calling, voicemail, call forwarding, and more.
InGenius Connector Enterprise expertly integrates existing telephone systems into leading CRMs with an enterprise-proven solution for inbound and outbound phone agents. Using innovative computer telephony integration (CTI), InGenius equips contact centers with features like screen pop, click-to-dial, automated call logging and call reports. Backed by reliable expertise and superior customer care, InGenius helps contact centers increase productivity and enhance the customer experience. InGenius expertly integrates existing telephone systems into leading CRMs, with enterprise-proven computer telephony integration (CTI).

da Parakeet Communications

(2 recensioni)
Visualizza profilo
Complete software phone system designed for customer service, customer success, and sales teams to get up and running quickly with no required hardware. Parakeet integrates with your existing CRMs, help desks, and other apps to identify incoming callers and synchronize your call activity in real time. Cloud phone system for customer service, success, and sales teams that requires no hardware and integrates with your favorite apps
A phone system built for forward-thinking IT to unite voice, video and messaging into a mobile ready cloud platform. A phone system built for forward-thinking IT to unite voice, video and messaging into a mobile ready cloud platform.

da Dynamics Telephony

(2 recensioni)
Visualizza profilo
Specially designed for Dynamics CRM means everything is in CRM, and this will always be the most integrated solution. Progressive sales dialer gives a guaranteed 50% improvement in contact rate. We have more inbound, click-to-dial and API features than any. Dynamics Telephony is a flexible, professional solution that will fit perfectly with any business process. This is guaranteed by our experienced support team, who work "as long as it takes" with every customer to ensure success. Dynamics CRM embedded sales dialer, click-to-dial, screen pop and advanced features for any phone system. Only for Dynamics CRM.

da Flowroute, now part of Intrado

(2 recensioni)
Visualizza profilo
Flowroute, il primo gestore orientato al software, fornisce servizi e tecnologia di comunicazione per piattaforme basate sul cloud. Fornendo alle aziende accesso programmatico ai servizi dell'infrastruttura di comunicazione, Flowroute elimina la complessità associata all'introduzione di nuove soluzioni di comunicazione nel mercato. Il sistema Flowroute HyperNetwork, brevettato a livello nazionale, offre servizi di chiamata e messaggistica leader del settore con affidabilità, copertura e semplicità eccellenti. Flowroute fornisce chiamate e messaggistica basate sul cloud tramite API e un portale online.
Omnicus is a platform that enables an awesome customer experience across voice, chat, email, social media and - all from one unified interface. Give your customers new ways to interact with your company by enabling a text-based conversational interface, such as a virtual assistant, powered by AI. Try for free or schedule a demo to see how Omnicus can enhance your customer experience! Support, engage and retain your customers across voice, chat, email, social media and SMS in one unified interface.