176 risultati
Perché Capterra è gratis
Piattaforma tecnologica completa per l'educazione primaria per lezioni virtuali, gestione della scuola e comunicazione con i genitori. Illumine è un software divertente e facile da usare per centri di assistenza all'infanzia. La suite completa include: 1. Suite di classe virtuale 2. Pianificazione e condivisione delle lezioni e compiti a casa 2. Suite di fatturazione 2. CRM e gestione delle richieste 3. App per la comunicazione genitore-insegnante 4. Accedi a diretta streaming controllata e monitoraggio degli autobus Ulteriori informazioni su Illumine Piattaforma tecnologica completa per l'educazione primaria per lezioni virtuali, gestione della scuola e comunicazione con i genitori. Ulteriori informazioni su Illumine
ATTENZIONE! Se stai cercando un software amministrativo noioso, sei nel posto sbagliato. HiMama è un software divertente e facile da utilizzare per gli addetti ai programmi di assistenza all'infanzia che sono stanchi di essere sommersi da documentazione cartacea. HiMama offre un modo semplice di registrare e condividere le attività dei bambini, dai momenti sciocchi e divertenti fino all'apprendimento e allo sviluppo, coinvolgendo i genitori e migliorando i risultati per i bambini. Il programma include anche funzioni avanzate di creazione di report e di gestione del personale per dirigenti. Il software di assistenza all'infanzia basato su tablet fornisce ai genitori report digitali, portafogli online e aggiornamenti in tempo reale delle attività del bambino.
Accelera la tua impresa di assistenza all'infanzia con brightwheel, la piattaforma n. 1 per l'educazione nella prima infanzia. Brightwheel è una soluzione software per la gestione di asili nido e scuole materne progettata appositamente per semplificare le attività a carico di dirigenti/amministratori e insegnanti in centri di media e alta capacità. Oltre a far risparmiare settimanalmente molte ore di lavoro a ogni membro del personale, dopo l'implementazione di brightwheel il 100% dei genitori si dichiara più soddisfatto dell'esperienza didattica. Partecipa a una dimostrazione gratuita e scopri quanto possono essere facili il check-in/check-out, le attività di registrazione nelle schede giornaliere digitali e le comunicazioni con i genitori!
LifeCubby consente ai fornitori di servizi di assistenza all'infanzia di gestire lezioni, documentazione, comunicazioni e valutazioni. Le app per Android e iOS sono disponibili sia per gli insegnanti che per i genitori. Dal 2011 LifeCubby è stata la piattaforma scelta da migliaia di insegnanti e genitori. Include i portafogli NAEYC. Basata su ricerche, peer review, allineata in base allo stato e approvata in tutti gli Stati Uniti. I centri di assistenza all'infanzia utilizzano LifeCubby per gestire lezioni, documentazione, comunicazioni e valutazioni e molto altro ancora!
Il sistema multifunzione di Procare Software è utilizzato in oltre 30.000 aziende che lavorano con bambini ed è l'UNICA soluzione completa per la gestione dei servizi per l'infanzia progettata per crescere insieme a te. Semplifica la gestione dei dati dei bambini e delle loro famiglie nei centri di assistenza all'infanzia, negli asili nido, nei programmi di doposcuola, nei distretti scolastici e nei centri di attività per bambini. A partire da 99 $ al mese ‑ Procare semplifica la raccolta delle lezioni, la gestione delle classi, le comunicazioni dei genitori e l'accesso ai dati con i servizi integrati esclusivi di Tuition Express e KidReports. Soluzione multifunzione per la gestione dei dati di bambini e personale, per il monitoraggio delle presenze e dei pasti, per la contabilità, per la raccolta delle tasse scolastiche, per la gestione delle aule e per le comunicazioni con i genitori.
KidKare by Minute Menu is a childcare management software that allows you to save time and money while caring for your children. We have spent the last 25 years building a robust CACFP application to streamline the claim process while ensuring compliance with USDA requirements. In addition to the food program, KidKare offers accounting software to help home childcare providers manage their business. KidKare is a childcare management software that saves you time & money while caring for children. It ensures compliance with the USDA.
Sviluppata dai proprietari di scuole, per i proprietari delle scuole, iClassPro è un'ottima soluzione software di gestione delle lezioni online per le attività basate su classi. Un abbonamento a iClassPro include funzionalità per la pianificazione di corsi e campeggi, monitoraggio delle iscrizioni, comunicazioni, contabilità creditori, registrazione online, creazione di report e altro ancora. iClassPro ha inoltre un fantastico team di supporto disponibile per aiutare in ogni fase del processo. Gestisci la pianificazione e la registrazione dei corsi, la fatturazione e i pagamenti, le comunicazioni e i report, tutto da un comodo software online.
Support each child's life-long learning journey by sharing photos, videos, observations and plans to support development in your own private learning community. Encourage more thoughtful, responses that nurture each child's unique strengths and interests. Storypark is designed with the guidance of world-leading experts in early childhood, and is preferred supplier to leading early childhood organisations in 23 countries. Makes it easy to connect families with their children's learning and improve quality practice and programs at early childhood centres
Regpack è una piattaforma di registrazione online completa a cui si affidano oltre 7.000 organizzazioni in tutto il mondo. Regpack ti offre gli strumenti di cui hai bisogno per gestire ogni aspetto del tuo evento o programma, tra cui creazione di moduli versatili e di report dinamici in tempo reale, pagamenti online integrati, piani di pagamento automatici, prezzi variabili e altro ancora. I clienti sperimentano un aumento delle iscrizioni, una crescita delle entrate e una maggiore efficienza nelle attività di gestione quotidiane. Aumenta le iscrizioni e le tue entrate, quindi tieni i tuoi eventi con competenza grazie a una suite completa di strumenti di registrazione e pagamento online.
Smartcare è una soluzione software per la gestione dei centri di assistenza all'infanzia facile da usare che ha cambiato il modo di connettersi di titolari, dirigenti, insegnanti e genitori dei centri per l'infanzia. Consente una facile elaborazione di fatture e pagamenti, la gestione di presenze e registri e il monitoraggio delle famiglie potenziali clienti. Software intuitivo che svolge i compiti difficili lasciando liberi di concentrarsi su ciò che è più importante... i bambini! Smartcare serve centri con 20 o più bambini, centri multi sede e agenzie che offrono servizi condivisi. Il software Smartcare per la gestione dei centri per l'infanzia aiuta a gestire fatturazione, opzioni di pagamento, assistenza e comunicazione con i genitori!
Software professionale per la gestione di asili nido basato su web. Registra e rimuovi i bambini con il clic di un pulsante. Gestisci i profili della tua famiglia e dei tuoi figli, monitora le ore del personale, gli straordinari, le richieste di ferie, i giorni di ferie accumulati e così via. Esegui report per numeri di iscrizione, registrazioni, profili dei figli, pediatri, buste paga del personale, richieste di sussidi, entrate previste, sondaggi e molto altro ancora. Software professionale per la gestione di asili nido basato su web. Registra e rimuovi i bambini con il clic di un pulsante.
Software per l'assistenza all'infanzia reso semplice. Xplor è un'azienda australiana leader nel settore ed-tech che ha sviluppato app e software di facile utilizzo che aiutano i centri di assistenza all'infanzia a gestire facilmente le operazioni e consente ai genitori di ricevere aggiornamenti in tempo reale dai centri di assistenza all'infanzia. Gli operatori dell'assistenza all'infanzia usano Xplor anche per aiutare a gestire operazioni critiche come pagamenti, elenchi e creazione di report. In quanto azienda al 100% di proprietà e gestione australiana, tutti i dati rimangono saldamente on-shore. Xplor automatizza il lavoro amministrativo degli operatori di assistenza all'infanzia. Software per l'assistenza all'infanzia reso semplice.
Soluzione completa di gestione dei servizi per l'infanzia per asili nidi e scuole materne. Lascia che questo software mobile basato sul cloud sia il tuo punto di riferimento per la registrazione e l'accesso e rilevazione delle presenze, la fatturazione online automatizzata, il marcatempo del personale, la comunicazione con i genitori e la condivisione di foto. Daycares può anche creare fogli giornalieri per neonati e bambini piccoli utilizzando applicazioni mobili. I programmi di doposcuola utilizzano Kinderlime per eseguire la fatturazione basata sulle presenze. Provalo gratis oggi stesso. Dì addio alla carta. Soluzione per registrazione, accesso, fatturazione online e comunicazione con i genitori nei servizi per l'infanzia e nei doposcuola.
EZCare online software makes working remotely easy and convenient. It's web-based and mobile-optimized so you can access all of your data using a smartphone, tablet, laptop, or desktop. EZCare family engagement tools include the EZSmiles mobile app that keeps parents connected to your center throughout the day and a parent portal for making contact-free electronic payments and updating child/family information. Don't delay, purchase before July 31 and get 3-months of EZCare FREE. EZCare software includes fee management, parent engagement, scheduling, attendance tracking, and remote access to your data.
Tuition Express di Procare Software è il sistema integrato di elaborazione dei pagamenti più utilizzato e raccomandato nel settore dell'assistenza all'infanzia. Le cinque opzioni di pagamento disponibili consentono di scegliere il modo migliore per la loro elaborazione e ogni pagamento viene pubblicato automaticamente nel software di Procare. Tuition Express è un processore diretto compatibile PCI conveniente per i genitori, sicuro ed efficiente per i professionisti dell'assistenza all'infanzia e disponibile con tariffe competitive e piena integrazione, in grado di garantire pagamenti di rette e imposte sempre puntuali. Standard del settore dell'assistenza all'infanzia per l'elaborazione sicura, puntuale e integrata dei pagamenti.
Pike13 è il software leader nel software di gestione dei clienti per le imprese che svolgono attività con i bambini. Ai genitori può essere richiesto di firmare autorizzazioni e ricevere promemoria. Pike13 consente di gestire la pianificazione, la fatturazione, gli stipendi e la creazione di report. Permette di creare liste di attesa e di consentire ai genitori di accedere ai propri account da qualsiasi dispositivo mobile. Il personale può partecipare tramite il proprio dispositivo mobile. Amministrazione semplice e ottimizzata per le imprese che svolgono attività con i bambini.
Daily Connect è un'applicazione completa e facile da usare che permette di migliorare la comunicazione con i genitori e gestire le classi. Permette di monitorare le attività quotidiane dei bambini, creare valutazioni, esigenze, foto, messaggi e report, gestire le presenze in tempo reale, gestire facilmente elenchi, aule e insegnanti, impostare chioschi interattivi di accesso/disconnessione, inviare e-mail automatiche ai genitori con riepiloghi giornalieri, tutto con utilizzo e archiviazione illimitati. Dal 2011, la società migliora continuamente l'app con l'aggiunta di nuove funzionalità. Software di assistenza all'infanzia basato sul cloud che migliora la comunicazione con i genitori e la gestione delle classi.
Software di registrazione online basato sul Web che fornisce tutto ciò di cui necessitano le organizzazioni per operare in modo ottimale. Amilia consente di eliminare i costi burocratici e amministrativi e di gestire attività, membri, eventi, stock e finanze. Permette di offrire ai clienti un'eccellente esperienza di acquisto centralizzando la registrazione, l'iscrizione e l'acquisto di merci in un'unica semplice transazione. Consente persino di creare campagne di raccolta fondi. Amilia aiuta le imprese a semplificare il processo di registrazione, aumentare le entrate e gestire le operazioni tramite il software basato sul Web.
La sua facilità d'uso lo contraddistingue da altri prodotti simili. Sandbox Software gestisce tutte le tue attività amministrative, ti consente di comunicare con i genitori dei bambini iscritti al tuo asilo e ti permette di elaborare i pagamenti elettronicamente o di fare in modo che i genitori possano pagare online. Sandbox è completamente basato sul web con design di schermata moderni e amichevoli che lo rendono facile da usare ovunque. Scopri oggi stesso perché i suoi clienti adorano Sandbox con la tua prova gratuita di 30 giorni! Software di gestione di centri per l'infanzia con un'interfaccia elegante e facile da usare per aiutarti a gestire il tuo centro e comunicare con i genitori.
Primo mese gratis. KidReports è un apprezzato software di comunicazione per i fornitori di servizi di assistenza all'infanzia. Aiuta i genitori a stare tranquilli inviando avvisi, foto, video e rapporti quotidiani in tempo reale nel corso della giornata. Gestisci i tuoi dati storici per la conformità in modo semplice. KidReports è facile da usare e fa risparmiare tempo agli insegnanti. Questo sistema è personalizzabile in base ai tuoi report. Metti la cura dei bambini al primo posto. Scopri perché così tanti genitori dicono di non poter più fare a meno di questo servizio. Sistema di report basato su web e app per strutture per l'infanzia. Fornisce aggiornamenti in tempo reale ai genitori, insieme a foto e video.
Kangarootime is the leading all-in-one software for childcare centers. With automated payments and billing, a digital classroom and a parent communication tool, we empower directors to run their business efficiently and effectively. Grow your business, manage your team and build relationships with your parents with Kangarootime's childcare management software. The leading all-in-one childcare software with automated payments and billing, a digital classroom and a parent communication tool.
Famly's intuitive childcare management software helps you to manage your finances, plan staff, make observations and communicate with parents, saving you time every day. Famly is developed in close cooperation with a wide range of childcare businesses to ensure that the platform works with your daily workflow. We believe in building lasting customer relationships through dedicated 24/7 support. Childcare management software for providers of all sizes, improving every day for staff, parents & most importantly - the children.
Tadpoles sta rivoluzionando il mercato dell'infanzia e della scuola materna contribuendo a semplificare le operazioni e le comunicazioni con i genitori mediante le tecnologie mobili. L'azienda produttrice collabora con centri di assistenza all'infanzia di tutto il mondo per fornire soluzioni software mobili progettate specificamente per supportare il rendimento degli studenti e il coinvolgimento dei genitori. Tadpoles aiuta gli educatori a migliorare le comunicazioni e coinvolge i genitori nel processo di apprendimento tramite la condivisione quotidiana di foto, video, report sui progressi e altre informazioni importanti. Grazie all'uso di applicazioni mobili, consente ai genitori di rimanere in contatto con ciò che i loro figli fanno durante le ore di scuola.
Bloomz è l'applicazione mobile e web che ha tutte le funzionalità di cui gli educatori hanno bisogno per connettersi, comunicare e coordinarsi con i genitori: messaggistica e aggiornamenti rapidi con condivisione di foto e video, coordinamento del calendario, iscrizione di volontari e conferenze, gestione del comportamento e portafogli degli studenti. Il tutto in un'applicazione dal design accattivante e facile da usare. Applicazione basata sul web per insegnanti e istituti didattici, che aiuta a coordinarsi con i genitori per monitorare la crescita e lo sviluppo degli studenti.
Ottieni più iscrizioni con questo sistema di gestione dei rapporti con la clientela (Customer Relationship Management, CRM) basato sul web. I direttori possono facilmente tenere traccia e seguire i propri lead, dalla richiesta iniziale fino all'iscrizione. Ti aiuta a rendere più efficiente il processo di marketing e vendita, a migliorare la tua comunicazione con i genitori, a evitare di perdere opportunità e a migliorare le percentuali di conversione. Fornisce al management metriche preziose e creazione di report sulle tendenze. Si integra con il tuo sito web e la maggior parte dei software di gestione. Gestione dei lead basata sul web, compiti, cronologia dei contatti, e-mail e messaggi di massa, campagne di marketing, gestione di tour e liste di attesa, metriche e tendenze chiave.
Essentially, Kindyhub is web-based software for capturing children's learning. It is a simple, easy to use system for your documentation, reporting and communication with the ability to link to EYLF and any other links according to each centre's individual requirements. The information is then shared with parents. Parents can download a free smartphone application which connects educators with parents and provides parents with an understanding of how their child's education is developing. Web-based child care management solution that enables businesses to manage documentation and parent communication processes.
Dal 2002, CommunityPass offre sistemi di registrazione per strutture scolastiche, gestione delle fatture e soluzioni di gestione dei programmi (approfondimenti, visite didattiche, gite) alle scuole. La funzione "Frequenza digitale" consente un monitoraggio accurato con alti livelli di sicurezza. Semplificata e intuitiva per i clienti. Versatile ed efficiente per il personale amministrativo. I servizi professionali includono l'integrazione con software finanziari e di informazioni per gli studenti, creazione di report personalizzati e conversione dei dati. Soluzione basata sul cloud per registrazioni pre- e post didattiche, rilevazione delle presenze, gestione dei programmi e fatturazione.
PREto3 è un software gestionale per i servizi per l'infanzia basato sul cloud, creato per i proprietari e gli amministratori dei programmi di asilo nido e doposcuola. Questi strumenti online di facile utilizzo consentono di impostare il check-in e il check-out senza supporto cartaceo e di automatizzare la fatturazione, il calendario, la gestione degli eventi, la gestione delle buste paga a servizio completo, la gestione delle classi e degli studenti, l'iscrizione online con moduli di iscrizione integrati, l'attività quotidiana di pianificazione, la comunicazione in tempo reale e molto altro. | Iscriviti e ricevi uno sconto del 50% oggi stesso. | Offerta per le feste. Piattaforma digitale multifunzione per l'apprendimento precoce. Collega insegnanti, genitori e amministratori.
EZChildTrack fornisce una soluzione di gestione dei servizi di assistenza all'infanzia per programmi di doposcuola, servizi di asilo nido, campi estivi e altro ancora. Questo software basato sul cloud consente di ridurre i costi, centralizzando e razionalizzando le operazioni. Il portale online avanzato per genitori semplifica la registrazione e l'iscrizione ai programmi, la visualizzazione delle comunicazioni ai genitori e i pagamenti online. La sua interfaccia di facile utilizzo consente ai centri di assistenza all'infanzia di aumentare le iscrizioni e migliorare il flusso di cassa, incrementando la redditività. Software di assistenza all'infanzia/doposcuola basato sul web, che consente di gestire e migliorare le prestazioni dei tuoi programmi.
KidCheck fornisce sistemi sicuri per il check-in di bambini. Semplifica il processo di check-in, migliora la sicurezza, monitora facilmente le presenze e crea un'esperienza positiva per genitori e visitatori. KidCheck offre un software di facile utilizzo, che spazia dal check-in da dispositivi mobili alle postazioni per il check-in completo. Sistema sicuro per il check-in di bambini per chiese, palestre e organizzazioni che offrono servizi per l'infanzia.
Eleyo è un software di gestione dei programmi affidabile a supporto dell'assistenza all'infanzia, di scuole materne, corsi di arricchimento culturale e strutture. Questa piattaforma è una soluzione end-to-end per le scuole che ti consente di incrementare il coinvolgimento della comunità e la partecipazione ai programmi. Il modulo per l'assistenza all'infanzia gestisce le registrazioni e l'elaborazione dei pagamenti per i tuoi programmi per aiutarti a semplificare i processi amministrativi.
Il software di gestione dell'assistenza all'infanzia in più rapida crescita, per aumentare le iscrizioni, ridurre i costi operativi, fatturare più velocemente le lezioni, rilevare le presenze, tenere registri e molto altro. Gestisci qualsiasi centro di assistenza all'infanzia, asilo nido, scuola materna o campo estivo come un professionista, accedendo in modo sicuro ai tuoi dati basati sul cloud ovunque online. Guarda un video tour di OnCare Cloud oggi stesso. Specificamente progettato per aiutare i fornitori di servizi di assistenza all'infanzia ad aumentare le iscrizioni, fornire un servizio migliore e ridurre i costi operativi.
Il software Jackrabbit è un sistema completo di gestione dei servizi per l'infanzia, il doposcuola e gli asili nido. Include un orologio per ingressi/uscite degli studenti, la fatturazione (inclusa la fatturazione ad agenzie e quella ripartita per famiglie), la registrazione online, un portale per i genitori e la gestione delle vaccinazioni, tutto a un prezzo basso, mensile e senza contratto. Non ci sono costi per la configurazione e chiunque può iniziare una prova gratuita di 30 giorni, senza impegno e senza carta di credito. Software per servizi per l'infanzia online, facile da usare. Gestisci iscrizioni, programmazione, presenze e altro ancora.
myKidzDay is a premier provider of parent communication and attendance tracking mobile app that allows child care providers to send electronic daily reports, pictures, videos, documents, notifications, newsletters, lesson plans etc directly to parents smart phones. Progressive schools/centers nationwide are using myKidzDay to not only enhance parent communication but also to build enrollment, save time & money and Go Paperless! Mobile/web app for dayca providers to track attendance, deliver daily reports, notifications, pictures, etc to parent's smart phone.
Enrolmy ti consente di impostare attività per bambini che i genitori possono prenotare, come doposcuola, circoli, programmi durante le vacanze scolastiche, lezioni di musica/arte, qualsiasi attività extracurricolare per bambini. Con la collaudata piattaforma Enrolmy è facile gestire tutte le attività, fare prenotazioni, inviare fatture, gestire le presenze, inviare promemoria via e-mail in blocco, gestire le cancellazioni e tenere traccia delle liste di attesa. Con l'integrazione della contabilità e dei pagamenti di Xero, Enrolmy si occupa di tutto. Fai prenotazioni, invia fatture, gestisci le presenze, invia promemoria via e-mail in blocco, gestisci le cancellazioni, tieni traccia delle liste di attesa e sincronizza con Xero.
Cheqdin is a world-class childcare software with a range of pathbreaking features including online registrations, bookings, payments, invoicing and daily registers to parent communication. The software and apps are easy-to-use and come with a modern interface. The solution is perfect for preschools, nurseries, after school clubs or activity centres looking to cut down admin and streamline their core administrative functions. Cheqdin also offers a free plan with full access to all its features. All-in-one childcare software for online registrations, bookings, payment collection, invoicing, sign-in/outs and parent communication.
Parent è un sistema di gestione dell'assistenza all'infanzia che semplifica il processo amministrativo per i dirigenti, mantenendo i genitori in contatto con i propri figli durante la giornata. Controlla i bambini che entrano ed escono con il semplice clic di un pulsante. Riduci i costi e risparmia tempo con tutti i tuoi dati archiviati in sicurezza nel cloud. Mantieni una linea di comunicazione aperta con i genitori condividendo foto, video e attività quotidiane. Gli insegnanti avranno più tempo per concentrarsi sui bambini con il modulo EYFS digitale. Specificamente progettato per semplificare il processo amministrativo per i dirigenti e mantenere i genitori in contatto con i propri figli.
Childcare Sage software is the only professional, complete, and affordable solution for childcare centers of all sizes. Starts at just $495 to own, with no monthly payments and no additional modules to purchase. Childcare Sage is easy to learn and use, and comes with all the features you need to manage your center including record keeping, billing, attendance tracking, time clock, parent portal, center expense tracking, payroll, meal counts, menu planning, journaling, and much more. Affordable and complete child care management software. Module free, no monthly fees and free live demo. From $495. Buy don't lease.
BEST VALUE WITH THE MOST FEATURES! Get up and running quickly with our monthly cloud-based childcare management services for PC, Mac or Mobile! Solutions for businesses of all sizes offering QuickBooks compatibility, child & staff attendance (COVID-19 touchless), messaging & events calendar, electronic payments, portable meal capture, and more! FREE demo & a 60-day satisfaction guarantee. Extensive CACFP Claims Processing functionality. FREE TRAINING, UPDATES & SUPPORT User-friendly all-in-one cloud software with child & staff attendance kiosk, client billing, food program, ePay and parent portal.
The UK's most trusted Nursery Management Software. After 15 years in the childcare sector, our nursery management software has more functionality than any other on the market and will truly make a difference to your nursery. Were trusted by thousands of nurseries, and hundreds of thousands of parents. Connect Childcare can help you to successfully manage your nursery, increase your efficiency and communicate with your parents. Connect Childcare can help you to successfully manage your nursery, increase your efficiency and communicate with your parents.
KidGenius is software designed specifically for childcare centres. Whether you are a small dayhome or a large multi-site daycare company, our software works for you. We provide tools for attendance tracking, photo sharing, activity records, child profiles, parent messaging and more! Childcare solution that helps users with administration tasks such as photo sharing, in-app messaging and more.
Integrated web-based tuition management, admission, enrollment, financial aid, and school management for private and public schools. School accounting solution that enables users to manage tuition agreements, general ledgers, admission application fees, and more.
ChildPilot makes managing family and children data simple. Easily look up parent and child information, track immunization history, handle classroom scheduling, and check children in and out. From the moment a potential family fills out an online enrollment form and is approved by the director, all of the family's data will be synced into the system at the click of a button. ChildPilot offers comprehensive software in a user friendly platform and provides the most exceptional customer service in the industry
Our app transforms how teachers capture, store and communicate in real-time to parents, giving them updates on their child's welfare, learning and development. Child Paths software will help teachers work quicker and smarter saving time reporting and money on paper and ink. It will help with compliance documenting all the evidence you need and give your service a competitive advantage in your area by providing this innovating platform to communicate with parents giving them real piece of mind. Software for early years services and schools to capture, store and communicate to parents and inspectors quicker and smarter.
ACTIVE Network provides a complete, web-based registration and management solution for all types and sizes of classes and schools, including language, music, dance, art, vocational schools, and childcare centers. Our easy-to-use software lives in the Cloud, so you'll never lose another registration or chase a customer for a payment. And all of your data is secure, never to be lost. Parents love the sign-up experience, and you'll love the wide variety of reports that give you valuable insights. Provides web-based registration and management for schools including language, music, dance, art, vocational, child care centers
Daycarez consente a un centro di assistenza all'infanzia di osservare, tenere traccia e condividere le pietre miliari dello sviluppo di un bambino utilizzando il framework EYFS. Condividi aggiornamenti quotidiani sul benessere dei bambini, il consumo di medicinali, i pasti e il latte, l'igiene, le abitudini del sonno, gli sbalzi d'umore, le foto delle attività, video in diretta e le altre esigenze speciali tramite semplici clic. Coinvolgi i genitori in confronti personali o in gruppo, in modo privato e sicuro. Riscuoti i pagamenti. Implementa misure di sicurezza per i bambini e acquisisci valutazioni/feedback giornalieri dai genitori. Lavora senza carta per qualsiasi attività! L'unica soluzione di cui un fornitore di servizi di assistenza all'infanzia avrà bisogno per comunicare facilmente con i genitori e gestire con efficacia il proprio centro!
Flexible and comprehensive childcare software specially developed to mold to your needs, with tools to manage enrollment, scheduling, attendance, billing, accounting, and more! Cloud-based childcare software that helps businesses manage billing, enrollment, attendance, scheduling and accounting.
The all-in-one enrollment, billing, payments, and child care management software that keeps you rockin' and enrollin'. Give your customers the experience they deserve and free yourself from the administrative burden of data entry and payments. Transform your old paper forms into a seamless online enrollment experience including digital signatures. Track every transaction and get quick access to the info you need to interact confidently with your customers. Quickbooks sync, texting, and more. The all-in-one enrollment, billing, payments, and child care management software that keeps you rockin' and enrollin'.
Designed for child care industry, the classroom management application helps manage daily tasks, attendance, payments and more. Designed for child care industry, the classroom management application helps manage daily tasks, attendance, payments and more.
Babysitting & nanny scheduling software agency management client, candidate tracking, automated communications, and payment processing. Babysitting & nanny scheduling software agency management client, candidate tracking, automated communications, and payment processing.
The complete registration, attendance and dismissal solution for pre-schools, child care centers and after school programs. Capture sign in/sign out information on a tablet or parents' smart phones to speed up your dismissals. Use the traffic management feature to view parents in the driveway and get them (and your staff) on their way safer and faster. Get reports for state compliance with a couple of clicks, go paperless and save tons of funds! Dismissal app for pre-schools, Child Care Centers and after school programs with sign in/sign out plus traffic management features.
Fastoche brings everything you need into one simple and accessible suite with check in & check out, automated billing & reports & more. Fastoche is an easy-to-use mobile software for child care professionals with real-time attendance, reports, journaling, billing & more
QikKids is a CCS registered software for childcare services with many features including management of child bookings, invoicing parents, connecting to Government for subsidies, detailed reporting and much more. For a full discussion on QikKids including a discussion on it's features, contact us to have a chat about how QikKids can help your childcare service. CCMS registered software with client controls, customer feedback, and reporting.
Software as a Service (SaaS). A forward-thinking, innovative solution to automate the processes of child care facilities. Child care management solution that enables businesses to manage work tasks, monitor enrollees, track payments, and more.
Prime Child Care streamlines your back office processes, communications, compliance reporting, and financials. With Prime Child Care your preschool or daycare will have everything you need at your fingertips anytime, anywhere, and on any device. Prime CC is entirely cloud-based, so there is no software to install or maintain. As we add new features you gain access instantly at no cost and with no time or technical expertise needed for updating. Cloud-based and comprehensive child care management made simple with the Prime Child Care family of apps.
myMAX was created specifically for the Family and Child Care Providers with the goal of simplyfing their paperwork and improving Parent Engagement. myMAX converts your voice commands into data, completes all your state-mandated reporting and automatically sends a complete daily sheet to parents upon check-out. myMAX requires an internet connection and an Amazon Echo or Dot. A web-based solution for Family and Group Child Care Providers, streamlining paperwork & parent communications through voice commands.
Complete and integrated management software for your childcare centre, coordinating office or agency, and any other type of daycare centre. ACCEO Childcare Services is designed to simplify the administrative and accounting tasks associated with running a daycare facility. Save time and reduce costs with the three integrated modules: Childcare, Finance and Human Resources. The global management solutions of your childcare centre, coordinating office or agency, and any other type of daycare centre.
HeadMaster, from ACS Technologies, is a complete software package designed specifically for the administrative needs of daycares, private schools & child care centers. It maintains vital information regarding children, parents, teachers & tracks immunizations, emergency contact information, grades, & virtually any data a private school requires. With Web-based & desktop solutions, Headmaster is designed to help staff constrained schools do more & in less time with a totally integrated solution. Administrative software package for daycares, private schools & child care centers.
Management and Administration Software System for Early Years Care and Education Providers, also includes Room and Parent mobile Apps. Management and Administration Software System for Early Years Care and Education Providers, also includes Room and Parent mobile Apps.
Australian Department of Social Services Approved complete childcare centre management solution for centres in Australia. Australian Department of Social Services Approved complete childcare centre management solution for centres in Australia.
A child care solution with features for messaging, calendar reminders, attendance management, childs progress updates (photos, videos, text) and more. Send updates, alerts and messages to one or many parents in a few clicks. Reduce paper usage by sending payment reminders, child's cubby needs, class wishlist, volunteer requests and much more. Get medical and allergy Information, emergency contacts and birthday reminders. Use a mobile app to reach parents and spend more time with your class. A child care solution with lots of features,Ticks & Tots is here to make your life easier. With parent communication to engage parents.
Leader dei software di gestione dell'assistenza extrascolastica per grandi operazioni multisito e su siti singoli. Niente più gravosi compiti di amministrazione che tengono svegli fino a tarda notte. aimy Plus fa risparmiare tempo, guadagnare denaro e tiene i bambini più al sicuro. Ora è possibile automatizzare tutto, dalle iscrizioni dei genitori e le prenotazioni dei figli alla fatturazione e ai pagamenti. Applicazione di monitoraggio della presenza sul posto aggiornata al minuto che memorizza informazioni su contatti e profili, comprese le informazioni mediche e dietetiche. Questa applicazione funziona anche offline! In poche parole, niente più carta! Torna a ciò che ami! aimy Plus fa risparmiare tempo, guadagnare denaro, mantiene i bambini più al sicuro e automatizza il tuo business. Niente più carta!
Offers centralized class & program management, online registration & payments, and a robust forms library. Offers centralized class & program management, online registration & payments, and a robust forms library.
For California Agencies Only: ChildCareApp/Cloud is a user friendly WINDOWS computer application for Single User, LAN Client-Server and Cloud. The program is designed for the management, preparation and reporting of child care family registration, attendance, fiscal and food program data. ChildCareApp contains easy to use functions in every area of child care center data management. No training is necessary. The application is specifically designed to save agencies significant staff time. Application for child care center management, including attendance, fiscal and eligibility for California agencies.
Kindertales is a cloud based childcare management software that helps childcare centers automate many of their day-to-day operations giving staff more time to spend with children. The software provides digital tools for admissions, enrollment, billing, daily activities and communication tools for families. For owners/directors, the Kindertales platform will also help manage your waitlist and provide analytics on when your classrooms will have space for future enrollments. Kindertales gives caregivers the tools needed to spend less time managing the facility and more time with the children.
Blossom is the most intuitive, easy to use and comprehensive online learning, assessment and management software available to nurseries. Created and driven by the knowledge and expertise of Early Years Professionals, Blossom ensures that teachers are able use their platform easily and effectively. The software will continuously improve you childrens learning outcomes, create stronger parent partnerships through the Blossom Parent App and simplify your administrative processes. The most intuitive, easy to use and comprehensive online learning, assessment and management software available to nurseries.
A classroom management solution for kindergarten with messaging, digital teacher diary, weekly & monthly plans, calendars, and more. A classroom management solution for kindergarten with messaging, digital teacher diary, weekly & monthly plans, calendars, and more.
Accounting and management software program, designed specifically for child care centers and related facilities. Accounting and management software program, designed specifically for child care centers and related facilities.
Web-based child care solution that enables businesses to manage invoicing, family records, scheduling, waitlists, and more. Web-based child care solution that enables businesses to manage invoicing, family records, scheduling, waitlists, and more.
CRM for Child Care Centers - School CRM is a Customer Relationship Management Application that enables you to Measure, Manage and Improve your Lead Management, Marketing Campaigns which Results in Improving Profitability and Staying ahead of your competition.Exclusively designed for Childcare industry Cloud-based CRM that helps child care centers manage admissions, process payments and drive marketing campaigns.
Pudink is a child care website platform where child care owners can build their website easily and increase their enrollments. Pudink is a child care website platform where child care owners can build their website easily and increase their enrollments.
EduKids Connect is an easy to use mobile and web-based application for early childhood programs that connects the teachers directly to their parents and gives parents a comprehensive view of their childs day. It also provides teachers a creative and research-based curriculum (FunShine Online) and streamlines administrativeprocesses by helping generate reports, monitor attendances and do billing and invoicing, everything in a single platform. An easy-to-use intuitive mobile app specially designed for early childhood programs.
Power online registrations and payments with our suite of tools tailor made for classes, camps, events and after school programs. You have to stay on top of your sales, but that¿s not why you run your own programs. It¿s about doing what you love, even though managing everyday operations can get cumbersome at times. BestClass shopping cart tool and other business solutions integrate with your website, so you have more time to focus on the parts of your business you enjoy most. Awesomize your registrations for classes, camps, events and after school programs - as simple as that!
The best online registration and CRM system purpose-built for businesses offering classes, camps, after school programs, birthday parties & other activities for kids. - "Widget" enables scheduling and checkout right on your own website - Free iOS & Android mobile apps, for on-site class lists, parent sign-in/out, and private photo sharing - Integrated CRM: send marketing emails, view detailed customer profiles - Affordable, pay-as-you-go pricing with no long-term contracts Online registration solution that helps businesses manage bookings for students' classes, camps, birthday parties, events, and more.
Xoddler is a comprehensive solution for day care centers and pre primary schools. Xoddler provides easy to use mobile apps, web application to manage the daily school administration. Teachers, administrators and parents can keep track of day to day management activities and child's learning activities. In addition to saving time for each staff member, 100% of parents are more satisfied with their school experience once Xoddler is introduced and implemented at school. Comprehensive childcare management solution for the child care business. Specifically designed for early education.
Digital Signup has been working with Schools, Community Education, Libraries, Hospitals, Aquatic centers, and several other types of organizations that offer classes, seminars, camps, etc. for the past 20 years. As a result, we have developed what we feel is the most comprehensive, mature on-line class registration product available. Provides online registration solutions for K-12 Community Education, Facilities Management, and School Aged Child Care.
A platform that allows to monitor webcasting activity throughout the daycare facility and grant access to specific rooms or views to various users. Child care platform that lets schools manage student accounts, provide viewing access to parents, monitor session timings, and more.
Solution for childcare centres designed to manage children lists, attendance, reminders, parent web communication, immunizations, etc. - Children records - Attendance records - Flexible billing - Employee records - Timesheets - Payroll - Expenditure management - Accounting - Finances - Automatic emails - iPAD, iPhone, Android versions Solution for childcare centres designed to manage children lists, attendance, reminders, parent web communication, immunizations, etc.
Allows creches and schools to stop using facebook and other social networks to share photos and other private information because they don't guarantee children's privacy. So in ChildDiary every child has its own private profile that is only accessible by the child's parents and educators. Through ChildDiary creches can also save time by replacing the existing paper daily records with digital records that simplify the act of recording meals, nappies/toilet times and activities. Child daily records management application that supports sharing of information between teachers and parents.
All-in-one child care management software for preschools and daycare centers that delivers parent engagement, Real-Time updates & Text Messaging, Billing / Invoicing / Payment Processing, CCFP/Food Programs, Calendar Management, Check-in / Check-out, Daily Reports, Employee Management, Lesson Planning, Menu & Meal Planning, Online Registration & Wait Lists, Parent Portal, Photo/Video Galleries, Mailing Lists, Accreditation tracking, Immunization, and more. Everything you need and easy-to-use. The all-in-one child care management software for preschools and daycares. Because teachers want to share and parents want to know.
For co-operative/parent-participation preschools. Manage your preschool's class rosters, tuition accounting, electronic forms, requirements, parent jobs, fundraising, and much more. Founded by co-op parents, and proudly offered at no charge to non-profit preschools. For co-op/parent-participation preschools. Manage class rosters, forms, tuition, parent jobs, and more. Free for non-profit preschools.
Discover is a modern, cloud based childcare administration management product. It manages enquiries and marketing, enrolments, waitlists, room transitions, staff rosters and ratios, visitor tracking, tablet based attendance, payments from bank feeds, invoicing and all other aspects of day to day childcare administration. Discover includes comprehensive drag and drop reports and is also certified by the Ministry of Education for the New Zealand market. Easy to use childcare administration software that eliminate wasted administration time. Also certified for the New Zealand market.
TodLog helps you track attendance, fill out daily reports, schedule events, and send real-time updates. Document children's activities, progress, food intake, needs and much more. Save time and money and put a big smile on parents' faces. Track attendance, fill out daily reports, schedule events and send real-time updates. Save time & money while delighting parents!
Affinety Solutions advanced billing and attendance feature is ideal for managing programs such as school age childcare, or other programs where fees are due based on a student's attendance in a program. Advanced billing and attendance feature is ideal for managing programs such as school age childcare.
Specifically designed for drop-in child care centers that charge by the hour and don't require customer appointments. Quick and easy check-in/check-out procedure with charges automatically calculated. The center status page displays information on children present, including age, pick-up time and medical issues. StayTrak supports a wide range of billing options including multi-child discounts, coupons, prepaid hours or dollars, and programs such as preschool and summer camps. Designed for drop-in child care centers that charge by the hour and don't have traditional classrooms or require customer appointments.
BumbleBee Childcare Software streamlines enrollment & waitlists. Managing enrollment effectively can take a lot of time. From keeping inquiries to managing classroom rosters, to taking online applications, BumbleBee Child Care Software lets you stay on top of it all. Our child care software is affordable, intuitive and web-based. That means almost anyone can use it, on any computer, from anywhere, at anytime. Sign up for a free, 30-day trial today. No credit card or obligation required. Less time on waiting lists. We'll help with processing applications, instant updates for parents and eliminate unnecessary stress.
Software for daycare and child care centers. Functionality includes employee scheduling and hours tracking, and contact management. Software for daycare and child care centers. Functionality includes employee scheduling and hours tracking, and contact management.
Remini allows you to communicate with parents safely and quickly. With Remini you can send parents photos and messages about their childrens achievements and progress, photograph projects and interactions, and share class trips and events. You can record and document educational milestones that inform ongoing assessment and save all of the information to albums. And you can quickly send updates to individual parents or the entire class, share curriculum plans, and create newsletters. Remini is an application and website that allows preschool teachers/organizations to document, organize and share class activities.
DayCare Works (ProCare Software) is the leading web-based solution for managing before/after school programs, community education centers and child care operations. Delivering everything you need including registrations, secure payments, staff and student scheduling, attendance, billing, third-party subsidy payments, lead management, meal tracking, class ratios, family and staff portals, mobile apps, parent communications, assessments and more. Trusted by thousands of centers and schools. A complete and highly versitile cloud-based child care and educational program management platform built for multi center operations
EarlyWorks is an Australian based, comprehensive early childhood programming, documentation, portfolio and family communication system. Features include planning, observations, program generation,daily or weekly journals, photo and document sharing, child files & portfolios, alerts and notifications, daily communications (meals, nappies sleep, etc), tasks & events,reflections of pedogogy, QIP generation, family engagement, outcome assessment using EYLF, MTOP or custom frameworks and more. EarlyWorks is an Australian based comprehensive early childhood programming, documentation, portfolio and family communication system.
The Only Dedicated SCHEDULING SOLUTION for CHILDCARE *********ChildCareIRiS (Intelligent Resource iScheduler)********* ChildCareIRiS creates childcare staffing schedules while maintaining consistent communication through multiple levels of management.
The preschool App is a next Generation app which caters to the needs of early childhood centers, Preschools and the day cares. The Genesis to come out like an app dedicated for the preschool is BECAUSE, as you would be aware as 30% time, Teachers spend on Recording and Reporting. We Want Teachers to spend less time on these and more time with Kids. We invented simple Tap Technology for the Teachers to do it on the GO. One stop solution to manage your preschool and child care.
Child care software designed to manage all aspects of the business with documents, reports, messaging, and promotion. Child care software designed to manage all aspects of the business with documents, reports, messaging, and promotion.
HoppingIn allows you to sell daycare spots that wont be used. It works by adding up the empty spots opened by you, plus the amount of absences reported by parents. Then, part time customers can book those empty days. This will bring in extra revenue to help keep your daycare center running at optimum levels. Earn thousands more from your daycare center per month by offering your customers the ability to book extra days with ease!
Digital solution for child care centers that allows journals to go paperless and communication between the facility and parents. Digital solution for child care centers that allows journals to go paperless and communication between the facility and parents.
Learning Clubhouse software is a modern, all-in-one solution that uses center data to help childcare providers gain insight into their business and simplify daily tasks. Our software delivers real results for centers of every size. Learning Clubhouse software automates day to day tasks so you can focus on what matters most - the children! You get so much more than just software. Our staff is personally devoted to the center of your business! Our software is designed to simplify and automate childcare provider tasks, so you can focus on what matters most - the children!
Web based management software for office administration for child care homes and centers. Web based management software for office administration for child care homes and centers.
Cloud-based childcare management solution that offers online registration, scheduling, payments, and parent engagement. Cloud-based childcare management solution that offers online registration, scheduling, payments, and parent engagement.
With Child Journal, your center gets an online management app - A platform to move along with the current technologically advanced management systems in the most affordable manner. Engage parents with digital daily activities, photos/videos, learning information. Make your centers management simpler, more fun, and more productive. All-in-one software for daycare and pre-school management.
Sitter Pro is cloud-based agency management software and client and caregiver app for agency owners to automate their business processes. It's a powerful business management solution that gives owners the flexibility to customize it for their business. The platform includes a wide array of features such as automated job scheduling and payment processing, customer notifications, corporate backup care support, cancellation fees, reporting, booking through Apple and Android apps, and much more! Software made for nanny agencies and babysitting services - scheduling, payment processing, app for clients and sitters, and more.