170 risultati
Perché Capterra è gratis
SilkStart è un fornitore completo e di facile utilizzo di software cloud per le organizzazioni basate sui membri. Il sistema di gestione delle associazioni (AMS) SilkStart semplifica le operazioni, pertanto che si tratti di un solo circolo della tua organizzazione o di mille, sarai connesso ai tuoi membri attraverso un unico database cloud centrale. SilkStart crea siti web, belli e funzionali, che sono facili da usare e che possono anche integrarsi con siti già esistenti. Ulteriori informazioni su SilkStart MultiChapter SilkStart offre ai membri un'esperienza superiore quando interagiscono con la propria associazione da qualsiasi dispositivo. È una soluzione che consente di crescere. Ulteriori informazioni su SilkStart MultiChapter
Sblocca il potenziale della tua associazione con Hivebrite, una delle più avanzate piattaforme di gestione e coinvolgimento della community. Facile da configurare e completamente personalizzata per abbinarsi ai tuoi colori, Hivebrite ti consente di promuovere il coinvolgimento del tuo marchio e creare opportunità per la tua associazione. Gestisci il database dei membri, centralizza la comunicazione con gli stessi, crea eventi e raccogli i pagamenti online, utilizzando un'unica interfaccia intuitiva. Ulteriori informazioni su Hivebrite Sblocca il potenziale della tua community con una delle soluzioni di gestione e coinvolgimento della tua associazione più versatili e avanzate. Ulteriori informazioni su Hivebrite
Oltre 4 milioni di gruppi utilizzano Bitrix24 come AMS gratuito (software di gestione delle associazioni) grazie a oltre 35 strumenti disponibili per club, ex studenti, organizzazioni non-profit, gruppi di interesse, camere di commercio, comunità online e altri tipi di associazioni. Il social network privato è il cuore di Bitrix24. È qui che sono avvenute le discussioni, sono state prese le decisioni e sono state condivise le idee. Ulteriori informazioni su Bitrix24 Software Bitrix24 gratuito di gestione delle associazioni n° 1. Cloud, mobile e open source. Oltre 4 milioni di clienti. Ulteriori informazioni su Bitrix24
Il software My Member è un programma open source, scaricabile, per l'amministrazione dei membri. Questo software consente alle associazioni di amministrare i propri membri. È integrato in CMS Joomla, ma può essere eseguito anche insieme a un sito Web Wordpress o Drupal. Grazie a un controllo del 100%, è la soluzione ideale per webmaster e aziende di contabilità che desiderano vendere la soluzione ai clienti. Ottieni un codice coupon valido per 7 giorni che assicura uno sconto del 15%! Ora disponibile in 5 lingue: inglese, tedesco, norvegese, olandese e polacco. Ulteriori informazioni su My Member Software Programma open source per l'amministrazione dei membri delle associazioni che desiderano gestire i propri iscritti. Ulteriori informazioni su My Member Software
AppFolio Property Manager è un software di gestione delle proprietà basato sul cloud che consente ai gestori di immobili residenziali e commerciali, di alloggi per studenti e ad associazioni di proprietari di case di commercializzare, gestire e far crescere la loro attività. AppFolio è ideale per portafogli più grandi e include una contabilità completa e funzionalità di gestione delle proprietà, inclusa la possibilità di fornire accesso immediato a report e dichiarazioni, disponibilità, fare richieste e stipulare contratti di locazione online, fare indagini sui residenti, semplificare la raccolta degli affitti, eseguire ispezioni con dispositivi mobili e altro ancora. La soluzione software completa di gestione della proprietà che ti permette di semplificare la tua giornata lavorativa e concentrarti sui tuoi profitti.
Buildium è stato creato appositamente per tutti i tipi di gestione delle proprietà residenziali ed è considerato affidabile da oltre 4.000 gestori di associazioni professionali con oltre 300.000 unità associative. Che tu gestisca proprietà in affitto, condomini o associazioni di proprietari di case, Buildium è una soluzione multifunzione che ti aiuta a migliorare la comunicazione, aumentare l'efficienza operativa e massimizzare le risorse finanziarie. Software di gestione delle associazioni progettato per condomini autogestiti, associazioni di proprietari di case e altre comunità pianificate.
QuickBooks è un software di gestione aziendale end-to-end che può crescere con la tua azienda. Fornisce tutti gli strumenti necessari alla tua azienda, ma è facile da utilizzare. Puoi organizzare i tuoi libri mastri, gestire lo stock, tenere traccia delle vendite e persino gestire le buste paga, a un costo minimo. Con QuickBooks puoi risparmiare migliaia di dollari all'anno rispetto a soluzioni simili. Trova la soluzione per la tua azienda di medie dimensioni con QuickBooks. QuickBooks è un software di gestione aziendale end-to-end che può crescere con la tua azienda.
Brilliant Directories offre una soluzione multifunzione economica per semplificare tutti gli aspetti della tua associazione, quali gestione dei capitoli, scadenze delle iscrizioni, e-mail marketing e progettazione del sito web. Include blog, pubblicazione di eventi, bacheche di annunci di lavoro, album fotografici e altro ancora. Un software di gestione dell'associazione completo, chiavi in mano, con installazione rapida e supporto gratuito e illimitato da parte di persone reali. Prova una demo gratuita e scopri come Brilliant Directories può farti risparmiare tempo e denaro. Soluzione multifunzione economica che semplifica la gestione dei capitoli, le scadenze delle iscrizioni, l'e-mail marketing, la progettazione di siti web e altro ancora. Prova una demo!
Wild Apricot aiuta migliaia di organizzazioni a dedicare meno tempo alle attività amministrative, come l'elaborazione dei pagamenti e l'aggiornamento dei file Excel, e più tempo a far crescere il numero dei propri membri. È progettato per la gestione di volontari e di personale per piccole organizzazioni con un back-end facile da utilizzare, in modo che tu non debba essere un genio della tecnologia per portare la tua organizzazione al livello successivo. Inoltre, avrai accesso a una community di colleghi ed esperti che condividono conoscenze e migliori pratiche. Wild Apricot è al tuo servizio! Si tratta di un software di gestione dei membri e dei database che riunisce tutti gli strumenti necessari per gestire in modo efficiente la tua organizzazione.
ClubExpress è una conveniente soluzione basata su internet per le associazioni professionali e di categoria più piccole (25-5.000 soci). ClubExpress combina il sito web della tua associazione con il database di soci, iscrizioni/rinnovi/scadenze online, calendario e registrazione degli eventi, elaborazione delle carte di credito, elenco dei soci, commissioni, forum, documenti, interessi, benefit, ecc. Offre sicurezza all'avanguardia, nessuna pubblicità e le associazioni sono in possesso dei propri dati in ogni momento. Offre vantaggi a club e associazioni di qualunque dimensione, con un sito web individuale, database dei soci e altro ancora.
NeonCRM è una soluzione software multifunzione per la gestione delle associazioni. Semplifica le operazioni con questo toolkit completo. Aiuta il personale e i volontari a coinvolgere rapidamente i membri con funzionalità integrate quali e-mail, marketing, gestione degli eventi e creazione di report. Integrazione semplice con partner di fiducia come QuickBooks, Constant Contact e MailChimp. A partire da soli 50 $ al mese. Soluzione software multifunzione per la gestione delle associazioni a cui si affidano oltre 3.500 organizzazioni che portano avanti una missione.
I volontari dei consigli dei capitoli delle associazioni locali possono risparmiare tempo e denaro con StarChapter. Il software combina funzioni e-mail, registrazione degli eventi, iscrizioni, progettazione di siti web ed elaborazione dei pagamenti in un unico posto. Un project manager di StarChapter configurerà il servizio insieme a te, coordinerà il progetto al tuo posto e formerà gli utenti anche durante le transizioni del consiglio. I clienti avranno accesso al supporto tecnico online 24 ore su 24, 7 giorni su 7 e disporranno di risorse illimitate del settore e di formazione. Software di gestione dell'associazione per i volontari dei consigli che desiderano risparmiare tempo e denaro.
MemberClicks è una società produttrice di software di gestione delle iscrizioni multifunzione nata per aiutare le associazioni e le camere di commercio a prosperare. Da un processo di onboarding senza stress al supporto eccellente, l'azienda è dedita a rendere rilassante ogni aspetto della tua iscrizione. Fondata nel 1998, MemberClicks collabora con 3.000 organizzazioni in tutto il Nord America. Dai database online e le registrazioni degli eventi ai siti web personalizzati e le comunità dei membri, queste soluzioni sono perfette per la gestione delle associazioni.
Ogni associazione è unica, motivo per cui memberplanet offre soluzioni dinamiche per le associazioni indipendentemente dalle dimensioni. Questa piattaforma offre vantaggi per ogni livello della tua associazione, dalle funzionalità a livello aziendale per il personale amministrativo agli strumenti self-service per i membri. Il livello nazionale può ottenere trasparenza su tutti gli aspetti dei capitoli e attività tramite creazione di report aggregati. Le funzioni intuitive riducono al minimo la curva di apprendimento durante le transizioni del personale, incoraggiando una facile adozione. memberplanet semplifica le iscrizioni e la crescita della tua associazione.
TidyHQ è uno strumento di gestione online creato per rendere la gestione del tuo gruppo, della tua organizzazione o persino della tua associazione molto più semplice. TidyHQ aumenta la produttività e ti fa risparmiare tempo combinando ottimi strumenti in una piattaforma facile da utilizzare. TidyHQ è stato creato per risparmiare agli amministratori il loro bene più prezioso: il tempo. TidyHQ è configurato per consentirti di assumere il controllo della tua organizzazione e gestirla nel modo più semplice ed efficiente possibile. Scopri alcuni degli strumenti disponibili di seguito. Tutti gli strumenti necessari per gestire la tua organizzazione in un unico posto.
Il software Smarter Association aiuta a promuovere la crescita mettendo a disposizione un sistema AMS completo con marketing automation integrata e prospezione dei membri. Creato per le grandi e medie imprese, le associazioni commerciali e professionali e le camere di commercio. Soluzione leader di mercato per camere di commercio, imprese, settore edile, settore immobiliare, trasporti, assicurazioni, associazioni mediche e di sicurezza. Aiuta a far crescere e conservare le iscrizioni, generare entrate, coinvolgere e comunicare con membri e potenziali clienti e semplificare le operazioni quotidiane. Il software di associazione più intelligente che fa crescere più velocemente le iscrizioni. Assicura il coinvolgimento dei membri. Conserva i membri più a lungo. Scelto da 3.200 associazioni
YourMembership consente alle associazioni di offrire più valore ai propri iscritti e al contempo semplificare i processi amministrativi. Creato per associazioni di piccole e medie dimensioni, questo software di gestione delle iscrizioni basato sul cloud è una soluzione completa che comprende: gestione di iscrizioni ed eventi, strumenti di gestione dei contenuti, e-mail marketing, community online e dashboard avanzate. YourMembership è un conveniente software multifunzione per la gestione delle associazioni, creato per associazioni e attività non-profit di piccole e medie dimensioni.
ZengineTM di WizeHive è una soluzione versatile per la gestione di borse di studio, accreditamenti di borse di studio, sovvenzioni e altro in tutto l'intero ciclo di richiesta/revisione/gestione/relazione. Zengine fornisce alle associazioni flussi di lavoro su misura, esperienze coinvolgenti e analisi di impatto inestimabile. Scopri come sostiene alcune delle missioni più eroiche del mondo. Una piattaforma versatile e configurabile per la gestione di programmi a ciclo completo che supporta borse di studio, sovvenzioni e altro ancora.
Ecanvasser è progettato per campagne politiche, gruppi di difesa e organizzazioni no profit, per mobilitare i cittadini e coinvolgere le loro comunità. È composto da un database di mappatura della comunità, app mobili e strumenti di coinvolgimento dei sostenitori. L'app Walk consente ai team dei movimenti di base di farsi sentire e comunicare con la propria comunità. L'app Go è dedicata agli eventi e promozione dei candidati in strada. È perfetto per il reclutamento di nuovi sostenitori e anche per l'organizzazione relazionale. Software per campagne politiche e applicazione per la promozione dei candidati. Mappa e connettiti con la tua comunità.
AssoConnect is an all-in-one solution to serve all of your nonprofits needs. With all your tools in one place, your nonprofit management is simple. Easily manage your community with a CRM, create donation campaigns, process online payment, send newsletters, design events and create a website, no special tech skills required. Start your 30-day free trial and join our family of 15k+ nonprofits around the globe! AssoConnect is an all-in-one online software that serves nonprofit organizations of all shapes, sizes, and sectors.
Software di registrazione online basato sul Web che fornisce tutto ciò di cui necessitano le organizzazioni per operare in modo ottimale. Amilia consente di eliminare i costi burocratici e amministrativi e di gestire attività, membri, eventi, stock e finanze. Permette di offrire ai clienti un'eccellente esperienza di acquisto centralizzando la registrazione, l'iscrizione e l'acquisto di merci in un'unica semplice transazione. Consente persino di creare campagne di raccolta fondi. Amilia aiuta le imprese a semplificare il processo di registrazione, aumentare le entrate e gestire le operazioni tramite il software basato sul Web.
Fonteva Membership è un software per la gestione delle associazioni, ideale per le organizzazioni di medie/grandi dimensioni con oltre 10 utenti. Combina Salesforce, il CRM n° 1 al mondo, con le funzionalità basate sui soci di cui le organizzazioni hanno bisogno per sviluppare e coltivare le relazioni e realizzare la propria missione. Le funzioni includono iscrizione e CRM, portali per i soci, community, micrositi, riunioni, eventi, eBusiness, contabilità delle entrate, report, dashboard e piattaforma di sviluppo. Fonteva Membership è un software per la gestione delle associazioni basato su Salesforce che consente alle organizzazioni con affiliazioni di realizzare la propria missione.
Consente alle istituzioni del settore dell'istruzione di aggiornare automaticamente il database degli alunni, gli avanzamenti di carriera e accademici, la raccolta di fondi e di migliorare la fidelizzazione degli ex studenti, con oltre 250 clienti in 12 regioni tra cui India, Australia, Europa, Malesia, Medio Oriente, Africa, Giappone, Filippine, Stati Uniti e Indie occidentali. Consente alle aziende di rimanere in contatto con gli ex dipendenti, migliorando il branding del datore di lavoro, le ri-assunzioni e i referral. È stato scelto da società come Qualcomm India, HeroMotoCorp e organizzazioni come la GESCI alle Nazioni Unite. Una soluzione completa per la gestione degli ex studenti (SaaS) per le istituzioni del settore dell'istruzione e grandi società che consente di creare esclusive reti di ex studenti.
Questo esclusivo software multifunzione per associazioni e camere integra un'eccellente gestione di soci ed eventi, e-mail marketing, CRM, finanza e app mobili e permette di automatizzare i processi. Questa piattaforma di prima classe basata sul cloud raccoglie tutte le operazioni in un unico luogo e consente di sfruttare nuovi percorsi di crescita e di riscuotere quote associative. Inoltre, il software per associazioni e camere comprende due app mobili: una per l'utente e una per la sua community, che ne assicura il massimo coinvolgimento. Questo esclusivo software multifunzione per la gestione di associazioni e camere permette di automatizzare i processi e aumentare il coinvolgimento dei membri.
Almabase è un software multifunzione per la gestione delle ASSOCIAZIONI DI EX STUDENTI. Con Almabase, le associazioni di ex studenti possono veder aumentare fino a 3 volte le iscrizioni. Permette di ricevere informazioni di contatto aggiornate da Facebook e LinkedIn e funziona con il database dell'utente. Consente anche di gestire eventi, e-mail marketing, elenco online e mappa degli ex studenti e programma di tutoraggio. Almabase è utilizzato da oltre 250 associazioni di ex studenti e scuole. Almabase è la soluzione leader nel mondo per il coinvolgimento degli ex studenti. Le associazioni di ex studenti vedono aumentare fino a 3 volte il numero degli iscritti.
iMIS is an all-in-one association management system that is cloud-based, mobile-ready, and PCI-validated. It includes options for membership, fundraising, events, product sales, certification, email, online communities, automation, dashboards, website management, and more. Built from the ground up with Responsive Web Design (RWD), iMIS can be used on any device. iMIS is an all-in-one association management system that is cloud-based, mobile-ready, and PCI-validated.
MemberLeap comprende molte funzionalità che possono aiutare a gestire la propria associazione. Comprende un potente sistema di database dei membri che consente di monitorare le quote e comunicare con i membri; sofisticati strumenti di gestione dei contenuti per mantenere facilmente aggiornato il proprio sito web; invito a presentare proposte, registrazione di eventi e sistema di stand fieristici per la gestione di presentatori, conferenze e fiere; strumenti di comunicazione per coinvolgere i membri; e apprendimento online e monitoraggio CEU. Richiedi oggi stesso una dimostrazione gratuita. Soluzione SaaS che fornisce alle organizzazioni un database dei membri, strumenti per il contenuto del sito web, registrazione di eventi online e molto altro.
Join It is a membership management service that enables organizations to effectively keep track, manage, and grow their community. At our core, we provide a simple database and dashboard interface for organization leaders to monitor developments in their membership. We then integrate this database context with best in class service providers to automate other essential components of an organization, like payment processing, email communication, and event organization. Used by organizations to manage their memberships, integrate their other SaaS platforms, & automate their critical tasks.
Naylor AMS Solutions offre una soluzione semplice e intuitiva che spicca nel suo settore per le associazioni con 45.000 documenti o meno. Questo approccio consultivo e pratico crea una partnership che ti offre un'implementazione del sistema di gestione delle associazioni (Association Management System, AMS) senza problemi. In poche parole, avrai tutto il necessario per organizzare, automatizzare e ottimizzare la tua associazione. Competenza e assistenza clienti dal vivo, 24 ore su 24, 7 giorni su 7. Scegliendo Naylor, avrai tutto il necessario per organizzare, automatizzare e ottimizzare la tua associazione.
Ottimo software per la gestione delle associazioni. Raklet offre una piattaforma multifunzione di gestione delle iscrizioni, che aiuta le associazioni a creare coinvolgimento e opportunità legati al marchio per i membri. Facile da configurare e completamente personalizzata in base ai tuoi colori. Consente di: - Organizzare e ampliare il database con Raklet CRM; - Automatizzare rinnovi e promemoria; - Offrire tessere di iscrizione digitali; - Raccogliere pagamenti ricorrenti; - Comunicare tramite app, testo o e-mail; - Semplificare la gestione degli eventi; - Ottenere di report avanzati. Software multifunzione per la gestione delle associazioni (AMS, Association Management Software). Raklet offre prodotti moderni per contatti, messaggistica e pagamenti.
Tovuti's all in one cloud-based learning management system (LMS) gives you all the tools you need to create, deliver, and track the effectiveness of your eLearning programs. Tovuti is an all-in-one eLearning platform that empowers companies of all kinds to activate the potential of their organization.
Novi was created and designed by associations, end users just like you, who wanted the power and flexibility of custom software without the custom price. The result is association management software that staff quickly adopts and is excited to login to every day. With an intuitive user experience, combined with our 24/7, two-way sync with QuickBooks, Novi AMS removes workarounds and automates manual tasks so that staff can focus on serving members and growing the organization. Novi was created and designed by associations who wanted the power and flexibility of custom software without the custom price.
Streamline administrative tasks with 123Signup's one-stop cloud-based Association Manager software. Our member management solution gives you tools to easily manage memberships, renewals, event registration, targeted email communications, payment processing, and more. Contact us today to speak with a dedicated account manager who will help tailor our flexible software to your specific organization's needs. Succeed with a complete web-based member and event management software personalized for your organization's needs.
Personify360 è la piattaforma di gestione delle associazioni leader del settore, con funzionalità fra le più solide e flessibili disponibili sul mercato. È l'ideale per le organizzazioni di medie e grandi dimensioni e crea una visione unificata dei dati dei membri su tutti i canali di coinvolgimento. Leader del settore per scalabilità, Personify360 gestisce facilmente più linee di business e transazioni complesse ed è abbastanza versatile da soddisfare le esigenze di qualsiasi organizzazione. Personify360 è la piattaforma leader del settore, che fornisce una visione unificata dei dati dei membri su tutti i canali di coinvolgimento.
White Fuse is member management software: the all-in-one platform for your website, contacts, events and email. Attract members with a stunning website that makes it easy to join and pay online. Engage members with easy-to-access member content, event discounts and networking tools. Save admin time by automating joining, payment and renewals. White Fuse is member management software: the all-in-one platform for your website, contacts, events and email.
Se sei un professionista in un'organizzazione non profit o un'associazione commerciale e sei alla ricerca di un sistema integrato di gestione delle associazioni e di un sito web, non cercare oltre. Professionisti attivi nel settore dal 1985; azienda fondata nel 1990. Chi acquista questo prodotto per la prima volta, lo fa per il prezzo. Chi lo acquista per la seconda volta, lo fa per il servizio. Offre supporto telefonico dal vivo gestito dal produttore, per risolvere immediatamente qualsiasi problema. Ti permette di progettare il tuo sito web su misura; inoltre, la soluzione WebSuite2™ ti offre strumenti veloci per gestire il tuo sito web, i membri, gli eventi e molto altro. TCS Software aiuta le organizzazioni professionali e di categoria non profit a risparmiare tempo, fatica e denaro con l'intuitivo sistema WebSuite2.
Chi dice che il software per iscrizioni non può avere un prezzo ragionevole? Sia che tu abbia un'organizzazione con poche centinaia di soci o con molte migliaia, MemberTies ti offre tutto ciò di cui hai bisogno. Tieni traccia di recapiti, quote e donazioni, invia e-mail integrate, crea report e gestisci eventi e attività. Conserva il tuo database sul tuo computer o ospitalo sui server del prodotto in modo da potervi accedere da qualsiasi luogo. Collegabile in rete, multiutente, potente e versatile, con un eccellente assistenza clienti. Tieni traccia di recapiti, quote e donazioni, invia e-mail integrate, crea report e gestisci eventi e attività.
AlumNet è una soluzione sul cloud che fa di tutto, da e-mail, SMS, calendari, annunci, organizzazione di riunioni, condivisione di documenti, foto, video, negozio online e non solo. Inoltre, consente ai tuoi soci di collegarsi in rete tra loro e aggiornare i propri recapiti tramite un'interfaccia online intuitiva e predisposta per dispositivi mobili. Consente una comunicazione efficace con i tuoi soci e tutti gli strumenti necessari per gestire in modo efficiente i tuoi ex studenti.
Software di gestione delle adesioni, che automatizza le domande di iscrizione e i rinnovi dei membri, le comunicazioni via e-mail, gli eventi, CRM e altro ancora. Automatizza il lavoro impegnativo per dedicare meno tempo alla gestione dei dati dei soci e più tempo a comprendere le loro esigenze. Puoi utilizzare Member365 per gestire i tuoi contatti, le adesioni, gli eventi, l'e-mail marketing, i comitati, la formazione continua e quella online, gli annunci di lavoro, la vetrina e molto altro. Member365 si occupa della gestione, in modo che tu possa prenderti cura dei tuoi soci. Automazione, campagne e-mail, analisi potenti e altro ancora.
Easily manage your membership group with our web based software which provides solutions for membership management, directory, online payments, donations and events. MembershipWorks is fully responsive and integrates with WordPress, SquareSpace, Weebly and HTML5 websites. We can work directly with your organization or developer. Our service is backed by free customer service by phone, email and individual screen shares that come with all of our plans. Membership management solution that combines website, CRM, donations and event management with self-service billing.
Software di gestione delle associazioni all-in-one creato su misura per te. VeryConnect unisce funzioni per la gestione degli iscritti, il coinvolgimento e l'utilizzo self-service in una singola piattaforma. Le funzionalità più comuni includono un database degli iscritti sicuro, gestione di pagamenti e iscrizioni, prenotazioni di eventi e un'area membri. Potrai disporre di una soluzione software di qualità integrabile con i tuoi attuali sistemi, a partire da 160 sterline al mese. Richiedi oggi stesso una demo dal disponibile team nel Regno Unito. Software di gestione delle associazioni all-in-one creato su misura per te. Scegli le funzionalità che desideri per una soluzione software all-in-one.
Membee is a cloud-based membership software designed to make life easier for employees, volunteers, and members of Associations & Chambers. You have the choice to add powerful features to your existing website or create a new all-in-one membership website with Membee Complete! Integrate membership features such as new member signup, automated member renewals, member directories & profiles, and event registration - all with online payment processing directly on your website! Fully automated membership features such as new member signup, renewal, directories, and event registration, right on your website!
FRONTSTEPS is the #1 software platform for HOAs, Builders, Security & Patrol Experts, and Homeowners. We deliver technologies that simplify how people build, connect, operate, and secure modern communities. Our premiere platform currently powers more than 23,000 communities nationwide - that's 4.4 million homeowners covered by FRONTSTEPS services! FRONTSTEPS is the #1 software platform for HOAs, Builders, Security & Patrol Experts, and Homeowners.
We help brands build independent, valuable and trusted communities in a safe space that they own and control. With Disciple community platform, you can create unlimited groups to segment your audience, post all types of content, live stream your events and sell online courses and subscriptions Your members can create their own profiles and then use that information to find, friend and message each other. Get your own community platform on Web, iOS and Android. Disciple is not a traditional CRM. Our platform provides a range of tools to help you engage, manage and add value for your members.
i4a Membership and I4A Enterprise are intuitive membership solutions. NO LIMIT on contacts or members. 1000 or more contacts? You'll pay 2 to 4 times with our competitors. Our fully integrated content manager is responsive, with free families of designs, including graphics and images. Also available SSO w/WordPress Content, membership database, dues, event registration, reports, e-mail campaigns, and more. Includes software support, hosting and upgrades. PCI, GDPR and CASL compliant. A fully integrated association management software and web content management solution in one.
SaaS solutions for associations, regulatory and licensing boards. NO CODE. NO ADDITIONAL CUSTOMIZATION. A feature-rich platform allowing you to configure today and easily re-configure tomorrow if and when your business needs change. Compared to similar solutions in the market, you install more, and maintain more functionality throughout the in1touch product lifecycle, for a lower, pre-defined cost. Multi-lingual and mobile adaptive in all areas. All-inclusive licensing and support model. NO CODE. SaaS solution for associations, regulatory and licensing boards. A features-rich Platform as a Service.
Enterprise flexibility with on-demand ease only MemberSuite gives you the best of both worlds with a solution that's not too big an investment and not too small in the area of functionality. It's just the right size for what your organization needs Modular system designed to process invoices and member records; manage exhibits, subscriptions, inventory, fundraising, and more.
Discover an exciting new way to manage your association. Keep track of your members and finances effortlessly with a solution thats easy to use and fun to work with. Hello Club is packed with useful features and integrations, making your day to day management tasks a breeze. Start managing all aspects of your association in one place and say goodbye to paper forms and spreadsheets! Includes member management, membership renewal, online payments, access control, Xero/Mailchimp integration & more. An exciting new way to manage your association. Keep track of your members and finances effortlessly with our easy to use software.
Findjoo association membership management solution. Findjoo has all the management tools you need. Online payments, event registration, course scheduling, donations, fundraisers, bookings, automatic renewal notifications, newsletters, send mass emails and more. Our highly flexible tools and step by step instructions will get you up and running in no time! Designed for Associations. Includes Online Payments, Event Scheduling, Renewals, Email Marketing, Member Portal & Directory and More.
Exware Association Management streamlines & centralizes: content management, member management, event management, e-commerce, email communications, social networking, reporting -- and more! The Exware system is full service and includes everything you need from start to launch: custom design, complete website & member set-up, training & documentation, support & hosting. In addition, you receive an unrestricted license to your system! Web solutions for associations & non-profits including membership management, online donations, event management, member networking.
The Aptify system allows organizations to engage their members and staff to focus on achieving their core mission. With our functionality and intuitive interface, work gets done faster and more efficiently than ever. Our solution focuses on industry best-practices that meet the majority of requirements without the need for configuration. However, our platform provides the flexibility to meet those requirements as needed. We provide all software upgrades as part of standard maintenance. Association management software that provides powerful, comprehensive and flexible solutions to member-centric organizations worldwide.
Our property management software was created for communities looking to bridge the communication gap between property managers, board members, and residents. Our all-in-one suite of management features will ensure that essential information is effectively communicated to your Condo or HOA across a variety of channels- while leveraging a modern and easy to use design esthetic! Web and mobile solution that connects Residents and Property Managers.
Association management and web management system with emphasis on easy and fast data retrieval, easy administration and dynamic web capabilities. Try a Free Demo with us today! Available hosted or in-house; uses your URL; unique copy of database when hosted, not shared. Customization is available but all customers are always on the product upgrade path. Extensive experience with both trade and professional associations and societies. We service organizations with 3 to 80 staff members. Association management system with emphasis on data retrieval, easy administration and dynamic web capabilities.
Association Catalyst is more than just Association Management Software! It is a single platform completely integrating your association database and member activities with your website management. Association Catalyst streamlines both front end and back-office operations. Members can easily enroll, renew, register and pay for events, and update profiles. Also, includes the ability to deliver virtual events, courses and meetings online via our xCatalyst LMS and integration with webinar providers. Provides a complete solution for effectively managing member-based organizations including virtual meetings & webinars.
AMO - Delivering Modern Member Experiences. AMO lets you easily manage all of your membership information in one place. It's flexible and robust. Key features include member management, event registration, a custom website builder or WordPress plugin, online payments and registrations, custom fields for a tailored fit & more! Since AMO is a cloud-based system, your staff and members can access their information anytime, from anywhere with a web connection. Top-notch onboarding and support. A cloud-based, flexible member management system for associations, non-profits, and membership organizations.
AidHound è progettato per consentire alle organizzazioni di raccogliere, analizzare e visualizzare i dati sui propri beneficiari e attività in modo sicuro ed efficiente. AidHound è sufficientemente versatile da adattarsi alle attività e alle esigenze di raccolta di dati della tua organizzazione, indipendentemente dal problema che sta tentando di risolvere. La tua organizzazione vedrà vantaggi in termini di: tempo, efficienza operativa e finanziaria, valutazione dell'impatto, privacy dei dati, collaborazione, segnalazione alle parti interessate. Un sistema SaaS estremamente versatile e facile da usare, progettato per migliorare l'efficienza e misurare gli output, i risultati e l'impatto nel non profit.
Providing membership and contact management software with event booking to many sectors since 1995. Powerful yet affordable, with editions to suit all budgets. Easy to use software comes in editions to suit all budgets. Backed up with full data conversion, installation, training and support services. Ideal for clubs, associations, institutes, societies and more. Prospect handling, contact tracking, payment handling, on-line features, targeted mailing, emailing and SMS and much more. Membership contact management software and event booking software for your club, association, society, social group, etc.
Association Anywhere is Web-based association management software used by leading associations to streamline operations, enhance member service and enable constant innovation. Integrated with your organization's Web, back-office and mobile applications, Association Anywhere aggregates and manages membership, financial and operational information in a single, secure database. Offered as a fully supported cloud-based service for a fixed monthly fee or as a traditional software license model. Web-based AMS that integrates with your association's Web, back-office and mobile systems, improving efficiency & member experience.
Tendenci is The Open Source AMS (Association Management Software). An open community-based solution for non-profits, associations and NGOs globally. A mature AMS that Includes membership management, event registration, fundraising and more. Built by listening to you since 2001, it is extensive and guided by the needs of hundreds of hosted and thousands of independent, multilingual open source installs globally. For visionary leaders who understand serving responsibly demands the open future. The Open Source AMS (Association Management Software) delivered behind YOUR domain name. Includes events, memberships, email and more!
Australian Association Management SaaS platform. Engage and manage you members in one fully integrated system, including Website, Events Management, Members Join, Renew and pay online, Discussion Forums, File Repositories, SIG Portals, CPD Integration/Tracking, Communications (email/sms), Online Payments, Invoicing and much more. Intuitive, feature full and user friendly interfaces and processes creates engaged members and satisfied, happy Administration staff. Fully integrated Membership Management. Website, Database, Member Mgmt, Events, Online Payments, CPD, Communication and more ...
Association management solution that helps manage member and social engagement, calendars & RSVPs, customer directories, and more. Association management solution that helps manage member and social engagement, calendars & RSVPs, customer directories, and more.
Got chapters? We've got solutions. Our platform was designed exclusively for chapter-based associations collecting event dollars, dues & PAC contributions, awards fees, program fees and more to help bridge the gap between chapters and National. Professional associations, unions and fraternal organizations are our forte! We integrate with your AMS and CRM and accounting software to merge payment and member information and drill down to a component level unlike anyone else in the industry. Cloud-based solution that assists component based organizations with chapter banking, payment processing and membership management.
Welcome to ShowTime Mobile Event Management App Platform. ShowTime is the professional preference of every event organizers & associations seeking for an comprehensive yet simple app solution to engage event audience and increase ROI. Our fully feature-rich native event management app & association membership management software will enhance your event experience with highly customizable & intuitive features, helps you get the most out of your event in a cost-effective way. Showtime's Custom Association Membership Management Software / mobile app helps to manage members, events & have better networking.
AssociationVoice, the leading technology provider to communities and management companies since 2000. Whether you are a single community association or a large management company with many associations, we have an easy-to-use, world-class Web solution that will save you time, money and headaches. With over 10,000 communities just like yours currently under management, you can count on AssociationVoice to deliver results for you 100% Guaranteed. Association software specifically created to bring convenience, savings, accessibility to homeowners associations.
AlumnForce is a private professional social network solution dedicated to schools, universities, alumni associations and foundations with the aim of building relationships between students, graduates alumni, recruiters, professors and administrations. The application can be customized to suit the image of the community and is functionally modular to meet your organizations priorities. More than 250 alumni networks use AlumnForce around the world ! A private professional social network solution designed to empower Alumni networks. Engage alumni on an evolving and modular platform.
Rejuvenate your association and take it to the next level of membership success! Our award-winning technology keeps you ahead of the curve of community engagement, membership automation, and growth. Find out how thousands of delighted customers have modernized their communication and digital strategy to deliver a seamless and innovative member experience, backed by an experienced team that guarantees your success. MemberNova is a membership engagement platform which allows associations to increase engagement, public relations and achieve growth.
Boost membership renewals, increase registrations, provide invaluable member experience feedback, and engage your members every day. Boost membership renewals, increase registrations, provide invaluable member experience feedback, and engage your members every day.
Connect Space is the best at matching the right people with the right opportunities at events. Our proprietary algorithms bring data to life by matching a company's needs with the individuals that can fulfill them. This creates ecosystems that engage people to share, learn and explore. Supercharge your events with our Matchmaking Algorithms, Mobile Event Tools, Smart Forms, and Onsite Technology Services.
From member management to credentialing and fundraising, NetForum's association management software offers growing nonprofits and member-based organizations robust capabilities for complex needs. Featuring member management, credentialing engine, fundraising management, process automation, member scoring and more. Highly configurable solution to manage members, events, payments, fundraising, credentialing and more for growing organizations.
Member Evolution inspires loyalty and member value - It is the complete online SaaS association member management solution. Our cloud based software enables effective NFP management, improved business automation, member growth and retention. Experience seamless CRM 'end to end' functionality reducing time and costs. Increase member value via the member portals centralised hub, where members have access to communications, networking, professional development and tracking of personal data. Cloud based membership management software enables effective NFP management, improved business automation, member growth and retention.
Ungerboeck è una piattaforma informatizzata per eventi, leader a livello mondiale, utilizzata da più di 50.000 utenti in oltre 50 Paesi. Questa piattaforma di gestione degli eventi end-to-end consente di avere a portata di mano informazioni in tempo reale sugli eventi. Gli innovativi strumenti supportano il team fornendo informazioni migliori e favorendo una maggiore collaborazione e assistenza. Questa piattaforma specifica per il settore consente di disporre di processi flessibili e trasparenti che aiutano le organizzazioni a garantire esperienze di alto valore ai propri clienti e partecipanti. La principale piattaforma informatizzata e unificata del mondo per tenere eventi eccezionali.
Engagifii is designed for Professional, Trade and Government Associations that are looking for ways to Improve Member Engagement & Grow their Non-dues Revenue. There are many technology solutions available to Associations today, and some do a great job of helping an Association operate more efficiently. Today, no other Association Management Software offers a more effective solution when it comes to improving communication and engagement with your Members. Engagifii offers an integrated suite of software tools that empowers Associations to Improve Member Engagement & Grow Non-dues revenue.
MASS (Membership Administration Software Solution) is a Web based Membership management system. We also have a Windows version. It is designed for associations, clubs, training providers, and organizations both big and small. For example, University of the Third Age.It can integrate into your website. It uses Open-Source software. MASS Membership Software is a modular and highly customizable application. A Web and a Windows based membership management system designed for associations, clubs and organizations both big and small.
As Skate Canada's first and only National Trusted Partner for Skating Club Software and Competition Registration Software, plus Gymnastics Ontario's Official Partner for Member Management Software, Uplifter is a proven member management software solution for associations of all types and sizes. We provide powerful, easy-to-use, and highly customizable online member management software, including automated online registrations, invoices, payments, discounts, subscriptions and financial reports Web-based Association, Club, Coach & Athlete Management Software for online registration, class management, participant evaluations.
Engage AMS is an association management platform that can be CUSTOMIZED to meet your specific needs. Through custom development and SSO integrations, we build the perfect AMS for your organization. Your website, member-only pages & AMS are integrated into one simple web-based application. We power all size organizations from the American Society of Dermatologic Surgery (6,000+ members) to small associations. Stop wasting time with workarounds and build a process that matches YOUR needs! The strength of a value-priced, core AMS with the flexibility of customization to meet the needs of your organization.
My World of Expos Association Management Software is an all-in-one management tool comprised of a membership management system, website builder, online contact database, communications system (email), finance & payment system and much more. Association management solution that helps businesses manage dues, fundraising, email marketing, events, finances, and more.
Your associations staff, members and sponsors deserve a robust and complete system. We make it happen with a combination of number one rated iMIS20 Association Management System and AMPAC20 unique programs to offer your Association increased Member Engagement. Join a growing list of successful associations that rely on AMPAC System to successfully manage their Membership, chapters, committees, dues, subscriptions, item sales, sponsors, events, fundraising and more. The unique combination of iMIS20 and AMPAC20 System delivers a robust and effective solution for your association.
Bring your community together, offer members convenient online services, and simplify your management responsibilities! Interaction Community Systems is a low cost community website solution for home owner associations, condo associations and member associations. Online management software for home owner associations, condo associations, property management companies and churches.
Utilizing our 55+ years of experience in association management, we developed a software solution best suited to associations looking for cutting-edge technologies. Our software not only manages day-to-day operations, but offers enhanced features to increase efficiency and member retention. We consider our clients our partners and work alongside them in transforming systems to allow for seamless integration and ease-of-use. Designed for associations looking for a robust, easy-to-use, technological solution that supports process integration and growth.
Customizable data consolidation platform that helps associations manage member and donor information. Customizable data consolidation platform that helps associations manage member and donor information.
Smarter, Simper Membership Management: Impexiums 100% cloud-based AMS supports the full range of association business and administrative activities. We combine enterprise-level functionality with the benefits of a software-as-a-service model to deliver a mobile-first, fully responsive design, analytics driven platform to associations of all sizes. Change your mind about what is possible. Schedule a demo today. Association management tool that helps organizations with streamlining fundraising, membership, accounting, finance & other operations.
GoMembers AMS is rooted in a series of core modules that aim to enhance the key areas that make up the backbone of your organization. From membership administration and invoicing to event management and subscriptions, this solution will bring together all your day-to-day needs within one easy-to-implement and easy-to-use system. GoMembers helps associations and nonprofits improve member services by streamlining the back office and enhancing processes.
Wicket is the anti-AMS. We have reinvented how associations manage and engage their members. Were the worlds first Member Data Platform and allow associations to integrate with best-in-class 3rd party software, from email marketing and events to e-commerce and learning management while maintaining a single source of truth and persistent member record. Wicket turns an associations website into a powerful member engagement hub! Wicket is a Member Data Platform (MDP) built to help professional associations better manage and engage members.
Members love it when you deliver. Giving great service to your members is the best way to gain loyalty by making them feel connected and valued. Meet their expectations using the latest Association Management Software developed by Stream Interactive. All in one place, online. Incorporating a professionally designed website to give members access benefits and resources, drive engagement, and let them self manage data. Our solution is unique to you, works out of the box, or can be customised. Cloud-based customer-centric membership management software including CRM, CPD, web CMS, event management & mail marketing.
Complete and comprehensive membership management software for associations and other membership-based organizations. Complete and comprehensive membership management software for associations and other membership-based organizations.
Serving associations since 1982, NOAH AMS provides a single, hosted AMS, Web, CMS and CRM solution to association management. Use NOAH to manage your members, renewals, subscriptions, publications, meetings, trade shows, education, certification, continuing education, fundraising, donations, grants, A/R and more! Association management solution that provides AMS, CMS and CRM solution to association management.
Aloha Membership Management System is designed for associations looking for an off-the-shelf but flexible membership software package that provides the flexibility and integration typically found in more expensive solutions. Aloha helps organizations integrate their membership data with dues, events, committees, and non dues revenue features. Aloha is a valuable tool for doing more with less. Aloha combines all the features of a large AMS with your website and standard desktop apps so your staff can be most effective.
Memberize is a powerful management tool for organizing, tracking and analyzing groups of all sizes. Remote data storage means your data is always current, and logging into the members only area means your members can share contact and calendar information with other members, not the rest of the world. Memberize comes with a searchable member directory, multiple billing plans and multiple user levels, an event calendar, communication tools, and content management functionality. Web-based membership solution that comes with multiple billing plans, an event calendar, content management, and communication tools.
Provides association management companies with a powerful, easy to use website as well as add-on services and tools. Provides association management companies with a powerful, easy to use website as well as add-on services and tools.
Association DNA is the world's first "privacy by design" membership database*, which adds powerful user controls to your AMS that help you protect your most important asset: your membership data. We have carefully crafted our AMS to help you work more efficiently with options that simplify your work, like the built-in bilingual features and website integration. The best ways to see the "DNA-difference" is to book a demo. *According to a review in 04/1 Association DNA is designed to help you "do more" with tools right-sized to meet the complex needs of trade & professional associations
cmOffice è una piattaforma software centralizzata che automatizza tutte le attività relative all'organizzazione delle conferenze e alla gestione delle associazioni. cmOffice è un motore di back office con moduli front-end web, che supportano un'ampia gamma di esigenze di associazioni e conferenze. È inoltre disponibile una gamma di prodotti aggiuntivi specializzati. Come sviluppatore di software e fornitore di servizi IT, COVR assiste le associazioni e gli organizzatori di conferenze con capacità tecnologica in loco, come ad esempio la gestione del personale tecnico e il noleggio di attrezzature. Una piattaforma software centralizzata per l'automazione di tutte le attività relative all'organizzazione di conferenze e alla gestione delle associazioni.
Nimble AMS helps you manage every aspect of your association while leveraging the power of the #1 CRM platform, Salesforce. From creating and managing a stellar membership experience to processing orders, managing events, and analyzing your organizations data, Nimble AMS helps your entire team succeed. Learn more at nimbleams.com. Nimble AMS helps you manage every aspect of your association while leveraging the power of the #1 CRM platform, Salesforce.
Manage PTO and PTA responsibilities at schools. Outreach to parents and maintain a student directory. Manage PTO and PTA responsibilities at schools. Outreach to parents and maintain a student directory.
Association management platform that combines easy to use invoicing, renewals and online payments with a fully fledged events platform. Association management platform that combines easy to use invoicing, renewals and online payments with a fully fledged events platform.
Alliance by Protech is the first and leading Association management solution built on the Microsoft Dynamics 365 platform. Protech Associates is devoted to helping professional and trade association clients through our fully-loaded platform supported by an industry-leading customer care team. Protechs success is best measured by the success of its client associations, who have maximized efficiency on an easy-to-use platform built to engage members and increase staff productivity. Alliance by Protech is a web-based association and membership management applications powered by Microsoft Dynamics 365.
Online membership management solution that plans and manages events, manages member access, email marketing, documents, ecommerce, etc. Online membership management solution that plans and manages events, manages member access, email marketing, documents, ecommerce, etc.
ManageCasas Intuitive, Interactive & Automated Property Management Solution is specifically designed for Property Managers, Associations and Landlords who manage single-family and multifamily units, as well as student housing, homeowner and condo associations, and commercial units. We make rental and association management easy for those seeking an all-encompassing web and mobile approach to increase efficiency and grow their business by offering a complete product suite. The leading intuitive, interactive and automated software for property managers, associations and landlords.
MobileUp is an expert mobile technology provider that allows membership-based organizations to create a totally customized and cost-effective mobile app. The platform helps them seamlessly manage all aspects of audience engagement without the need for dedicated IT support or a big budget. MobileUp is an indispensable resource to organizations that require support with member networking, event management, retention and more. Choose between a year-round app solution and an event app solution. Mobile apps for event/conference management, association membership management, student engagement and corporate employee Communication
bantu Workspace is a cloud-based community management and engagement platform with tools to easily recruit, organise, and build sustainable and modern communities, and has powered the daily work of impact-driven organisations in Singapore, Malaysia and Thailand since 2017. bantu Workspace is a cloud-based community management and engagement platform.
For small to really large organisations, associations and not-for-profits. Cloud based membership and member management system with all the things your organisation needs built in. Such as web, mail and campaign marketing, social collaboration, subscription collection, training programs and eLearning. Extend your own portal with custom data and tables and the entire system is completely extendable via API's and web services. No more upgrades or expensive development costs. All in one, association management system designed for small to large associations.