59 risultati
Perché Capterra è gratis
Square POS è una soluzione completa per il punto vendita con un'ampia suite di strumenti che vanno dal monitoraggio delle vendite e dello stock all'analisi approfondita.
Il servizio di registrazione completo di Square è una soluzione completa per punti vendita che mette a disposizione una suite di strumenti, dal monitoraggio delle vendite e dello stock all'analisi approfondita. Square è un servizio per le imprese che mette a disposizione funzionalità come un registro tascabile e report su laptop. Dai venditori porta a porta alle catene con più punti vendita, Square aiuta ad alleggerire il compito di gestire un'impresa.
Il servizio di registrazione completo di Square è una soluzione completa per punti vendita che mette a disposizione una suite di strumenti, dal monitoraggio delle vendite e dello stock all'analisi appr...
  • Gestione della clientela
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione della produzione
  • Stima dei costi per ricette/ingredienti
  • Gestione ricette/ingredienti
  • Cronologia delle vendite
  • Gestione delle vendite
Configura con facilità il tuo sistema gratuito di punto vendita Square POS, in modo da poterti concentrare su ciò che è importante: la tua azienda e i tuoi clienti.
Costruito per essere semplice e scelto da oltre 2 milioni di aziende in tutto il mondo. Square POS è un'applicazione completa di punto vendita che funziona su dispositivi Apple e Android. Questo potente software include tutti gli strumenti necessari: pagamenti, ricevute digitali, ticket aperti, stock, report e altro ancora. È versatile a tal punto da adattarsi a qualsiasi tipo di attività, dal dettagliante alla panetteria. L'interfaccia utente semplice ed elegante consente a te e al tuo personale di mettersi subito e facilmente al lavoro.
Costruito per essere semplice e scelto da oltre 2 milioni di aziende in tutto il mondo. Square POS è un'applicazione completa di punto vendita che funziona su dispositivi Apple e Android. Questo potent...
  • Gestione della clientela
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione della produzione
  • Stima dei costi per ricette/ingredienti
  • Gestione ricette/ingredienti
  • Cronologia delle vendite
  • Gestione delle vendite
Il modo più semplice per pianificare e comunicare con i tuoi dipendenti. Risparmia quantità impressionanti di tempo e riduci l'assenteismo. Gratuito per un massimo di 75 dipendenti.
When I Work è ora gratis per sempre e offre ai proprietari e ai gestori di prodotti da forno il modo più semplice per pianificare e comunicare con i dipendenti che lavorano a tariffa oraria. Metti il calendario e l'orologio in tasca a tutti. Pianifica durante gli spostamenti con app gratuite per iPhone e Android. Risparmia tempo e denaro con strumenti di pianificazione dei dipendenti semplici e gratuiti. When I Work ti consente di pianificare il lavoro per oltre 500.000 persone in tutto il mondo. Migliaia di aziende si iscrivono a When I Work ogni settimana.
When I Work è ora gratis per sempre e offre ai proprietari e ai gestori di prodotti da forno il modo più semplice per pianificare e comunicare con i dipendenti che lavorano a tariffa oraria. Metti il c...
  • Gestione della clientela
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione della produzione
  • Stima dei costi per ricette/ingredienti
  • Gestione ricette/ingredienti
  • Cronologia delle vendite
  • Gestione delle vendite
ShopKeep fornisce hardware per il punto vendita, software e funzioni di elaborazione dei pagamenti consentendo alle imprese di piccole e medie dimensioni di operare in modo più intelligente.
Tutte le funzioni di ShopKeep sono finalizzate a supportare imprese in crescita e indipendenti. Fondato da un imprenditore di successo, ShopKeep offre un sistema intuitivo e sicuro per punti vendita su tablet, provvisto di un software che consente ai commercianti di gestire imprese più intelligenti grazie a ottimizzazione del personale, regolamentazione dello stock e accesso a report sulle vendite e a informazioni dei clienti in una piattaforma integrata basata sul cloud. Vantando oltre 25.000 clienti, il pluripremiato team di assistenza clienti di ShopKeep è disponibile 24 ore su 24, 7 giorni su 7 e offre un supporto affidabile.
Tutte le funzioni di ShopKeep sono finalizzate a supportare imprese in crescita e indipendenti. Fondato da un imprenditore di successo, ShopKeep offre un sistema intuitivo e sicuro per punti vendita su...
  • Gestione della clientela
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione della produzione
  • Stima dei costi per ricette/ingredienti
  • Gestione ricette/ingredienti
  • Cronologia delle vendite
  • Gestione delle vendite
L'etichettatura economica e personalizzata e il software di accompagnamento basato su tablet rendono Jolt la scelta migliore per panifici, negozi di gastronomia e caffè.
Combina l'etichettatura Jolt con il suo software basato su tablet per digitalizzare le operazioni per il tuo forno, negozio di gastronomia o bar durante la notte. Jolt offre un'etichettatura personalizzata conveniente, mentre il software di accompagnamento include una libreria di formazione, un generatore di programmi con trascinamento, notifiche e-mail e di testo, un orologio con rilevamento facciale e altro ancora. Con un indicatore orario su ogni etichetta, timbro del cartellino e attività, Jolt offre ai manager e ai proprietari le informazioni necessarie per rendere il loro panificio un successo.
Combina l'etichettatura Jolt con il suo software basato su tablet per digitalizzare le operazioni per il tuo forno, negozio di gastronomia o bar durante la notte. Jolt offre un'etichettatura personaliz...
  • Gestione della clientela
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione della produzione
  • Stima dei costi per ricette/ingredienti
  • Gestione ricette/ingredienti
  • Cronologia delle vendite
  • Gestione delle vendite
Cloud based Point of Sale Software solution, can be used securely on any device, online or offline. Seamlessly connects to add-ons.
Designed specifically with hospitality in mind, Kounta POS makes no compromises for straight retail. It's flexible to all different types and sizes of business. Behind the scenes is a security hardened database of all your most valuable data. You'll get the same kind of big business reporting and analytics tools for all your stores backed up, as everything happens. And it runs on anything: iPad, Android, Mac, PC or even legacy POS hardware, a fully featured, always available, mobile POS.
Designed specifically with hospitality in mind, Kounta POS makes no compromises for straight retail. It's flexible to all different types and sizes of business. Behind the scenes is a security hardened...
  • Gestione della clientela
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione della produzione
  • Stima dei costi per ricette/ingredienti
  • Gestione ricette/ingredienti
  • Cronologia delle vendite
  • Gestione delle vendite
Primo POS creato per ristoranti con servizio rapido, panetterie, servizio da asporto e clienti di passaggio, ideale per semplificare le operazioni.
Il primo POS realizzato per panetterie e ristoranti con servizio rapido e da asporto che raccoglie sia ordini online sia ordini normali. Koomi blocca la perdita dei clienti durante lo svolgimento della propria attività e mette a disposizione app completamente integrate per ordini da asporto e consegne.
Il primo POS realizzato per panetterie e ristoranti con servizio rapido e da asporto che raccoglie sia ordini online sia ordini normali. Koomi blocca la perdita dei clienti durante lo svolgimento della...
  • Gestione della clientela
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione della produzione
  • Stima dei costi per ricette/ingredienti
  • Gestione ricette/ingredienti
  • Cronologia delle vendite
  • Gestione delle vendite
Aloha EPOS è un sistema di gestione dei ristoranti affidabile e facile da usare, ideale per catene di locali, hotel e ristoranti.
Aloha EPOS è un sistema di gestione dei ristoranti affidabile e facile da usare, ideale per catene di locali, hotel e ristoranti. Aloha è una soluzione totale, con cui sarai in grado di connettere tutti gli elementi di gestione delle tue operazioni da un'unica soluzione, in modo da poterti concentrare sulla crescita della tua impresa. Comprende: Gestione della manodopera Controllo delle scorte Gestione centralizzata dei dati Ordinazione al tavolo Fidelizzazione e marketing E molto di più.
Aloha EPOS è un sistema di gestione dei ristoranti affidabile e facile da usare, ideale per catene di locali, hotel e ristoranti. Aloha è una soluzione totale, con cui sarai in grado di connettere tut...
  • Gestione della clientela
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione della produzione
  • Stima dei costi per ricette/ingredienti
  • Gestione ricette/ingredienti
  • Cronologia delle vendite
  • Gestione delle vendite
This POS provides bakeries with the taste of efficiency! Track your sales, train employees and take orders from anywhere using an iPad.
Future-proof your business with Lightspeed Restaurant and its features like delivery, contactless payment & customizable floor plans for social distancing. With Lightspeed powering your bakery, you can focus less on operations and more on personalizing your service to increase customer satisfaction. Always ensure order accuracy during busy mornings with a customer facing display and cut down on line-ups with a self-order kiosk directly connected to your POS.
Future-proof your business with Lightspeed Restaurant and its features like delivery, contactless payment & customizable floor plans for social distancing. With Lightspeed powering your bakery, you can...
  • Gestione della clientela
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione della produzione
  • Stima dei costi per ricette/ingredienti
  • Gestione ricette/ingredienti
  • Cronologia delle vendite
  • Gestione delle vendite
Software per panetterie basato sul cloud e on-premise con piani di produzione, controllo delle ricette, dettagli dei fornitori, gestione delle scadenze e contabilità.
Il software per panetterie di GOFRUGAL è una soluzione completa che copre tutti gli aspetti delle operazioni di panificazione. Consente di pianificare la produzione settimanale di articoli e di controllare la ricetta di ogni articolo tramite il controllo degli ingredienti. Permette di gestire lo stock con i dettagli del fornitore per ogni articolo. Consente di monitorare gli imballaggi e di eseguire l'etichettatura degli articoli imballati con codici a barre. Permette di ottenere informazioni aziendali accurate da report su vendite, dettagli dei clienti, costi dello stock, gestione dei fornitori e altro ancora. Questa soluzione è utilizzata con fiducia da oltre 1.000 panetterie di 60 Paesi. Prova la versione gratuita da 30 giorni.
Il software per panetterie di GOFRUGAL è una soluzione completa che copre tutti gli aspetti delle operazioni di panificazione. Consente di pianificare la produzione settimanale di articoli e di control...
  • Gestione della clientela
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione della produzione
  • Stima dei costi per ricette/ingredienti
  • Gestione ricette/ingredienti
  • Cronologia delle vendite
  • Gestione delle vendite
KORONA ha progettato un software per punto vendita specifico per panifici. Questa potente soluzione è stata creata per aiutare le imprese ad avere successo e crescere.
Il software per punto vendita per panifici di KORONA rende la crescita della tua impresa semplice. Il software si distingue per transazioni veloci, facilità di determinazione dei prezzi e gestione di promozioni, personalizzazione completa e potente gestione dello stock. La soluzione include anche un programma di fidelizzazione integrato, opzioni per mance e report di cassa personalizzati. Può aiutare singoli negozi, operazioni multisede e franchising. Il software per punto vendita per panifici di KORONA si adatta a ciascun negozio, non viceversa.
Il software per punto vendita per panifici di KORONA rende la crescita della tua impresa semplice. Il software si distingue per transazioni veloci, facilità di determinazione dei prezzi e gestione di p...
  • Gestione della clientela
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione della produzione
  • Stima dei costi per ricette/ingredienti
  • Gestione ricette/ingredienti
  • Cronologia delle vendite
  • Gestione delle vendite
Panetterie all'ingrosso: ordinazioni online, controllo dello stock, tracciabilità della catena logistica. Contabilità clienti, entrate lorde per articolo e per cliente. Consegne GPS. CRM.
Panetterie all'ingrosso: Clienti: Ordini permanenti online. Fatturazione online. Catalogo articoli personalizzato. Finanza: contabilità clienti, utile lordo per cliente e per articolo. Si integra con Quickbooks e Xero. Produzione: schede delle ricette, tracciabilità degli ingredienti, ordini di acquisto automatizzati. Controllo dello stock. Distribuzione: gestione e ottimizzazione dei percorsi. Documenti di consegna, report sui conducenti. Monitoraggio GPS della consegna in tempo reale. Prova istantanea della consegna via e-mail. CRM. Interfacce pulite e facili da usare. Impostazione dei dati e formazione.
Panetterie all'ingrosso: Clienti: Ordini permanenti online. Fatturazione online. Catalogo articoli personalizzato. Finanza: contabilità clienti, utile lordo per cliente e per articolo. Si integra con...
  • Gestione della clientela
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione della produzione
  • Stima dei costi per ricette/ingredienti
  • Gestione ricette/ingredienti
  • Cronologia delle vendite
  • Gestione delle vendite
ERP software for companies of all sizes and types that provides a complete solution to handle all of your business operations.
Traverse was developed by a company with more than 40 years of experience designing ERP solutions for businesses of all sizes and types - offering adaptable, scalable, and personalized software that grows with you as your business expands. Open Systems is continuously improving its services with new technologies to provide robust functionality to handle all your business operations - providing a total business solution.
Traverse was developed by a company with more than 40 years of experience designing ERP solutions for businesses of all sizes and types - offering adaptable, scalable, and personalized software that gr...
  • Gestione della clientela
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione della produzione
  • Stima dei costi per ricette/ingredienti
  • Gestione ricette/ingredienti
  • Cronologia delle vendite
  • Gestione delle vendite
Soluzione Cake Business per l'organizzazione, la gestione e la gestione efficiente della tua attività.
Una piattaforma software aziendale per la preparazione di torte che offre una guida completa per stampi per torte, grafici di servizio, dimensioni delle porzioni, guide per il taglio delle torte, pasta di zucchero e per la progettazione di torte in 3D, oltre alla gestione di ordini e preventivi. Invece di utilizzare una moltitudine di software generici, i pasticceri possono ora fare tutto quello che serve per gestire un'azienda di successo utilizzando questa piattaforma specifica per la pasticceria. Ti permette di risolvere i problemi di gestione per concentrarti sul fare ciò che ami, preparare le torte.
Una piattaforma software aziendale per la preparazione di torte che offre una guida completa per stampi per torte, grafici di servizio, dimensioni delle porzioni, guide per il taglio delle torte, pasta...
  • Gestione della clientela
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione della produzione
  • Stima dei costi per ricette/ingredienti
  • Gestione ricette/ingredienti
  • Cronologia delle vendite
  • Gestione delle vendite
- Create nutrition facts tables - Track and Trace any Batch/lot code through entire business process - Food Costing - Purchasing
- Nutrition facts Table creation - Food costing that includes government databases, yield and prep analysis. - Purchasing & Invoicing - Track and Trace any Batch/lot code through entire business process - Manage & Organize documents and certifications within the program to reduce audit times. - Profitability analysis - Production management - Inventory control - configurable customer pricelists
- Nutrition facts Table creation - Food costing that includes government databases, yield and prep analysis. - Purchasing & Invoicing - Track and Trace any Batch/lot code through entire business proces...
  • Gestione della clientela
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione della produzione
  • Stima dei costi per ricette/ingredienti
  • Gestione ricette/ingredienti
  • Cronologia delle vendite
  • Gestione delle vendite
Provides a comprehensive Lot Traceability module to support the regulatory and compliance requirements.
JustFood ERP is a complete software solution for food processors and distributors powered by Microsoft Business Central. Our solution is an ideal fit for companies that require functionality such as demand planning, sales forecasts, EDI, capacity planning, MRP, vendor performance management, warehouse management, logistics management, and quality auditing.
JustFood ERP is a complete software solution for food processors and distributors powered by Microsoft Business Central. Our solution is an ideal fit for companies that require functionality such as de...
A WHOLESALE cloud-based Bakery ERP solution for business in the food and beverage industry with a specialty in the baking industry.
A WHOLESALE cloud-based order-entry management application designed with the bakery industry in mind. POMeSYS-Host (MyOnlineBakery.com) has four main components: Wholesale Order Entry, Accounts Receivable, Inventory Costing and Control, and Vendor Purchase Orders. Additional modules allow you to further customize!
A WHOLESALE cloud-based order-entry management application designed with the bakery industry in mind. POMeSYS-Host (MyOnlineBakery.com) has four main components: Wholesale Order Entry, Accounts Receiva...
  • Gestione della clientela
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione della produzione
  • Stima dei costi per ricette/ingredienti
  • Gestione ricette/ingredienti
  • Cronologia delle vendite
  • Gestione delle vendite
Master operations with real-time inventory and food costing, empowering business intelligence, and a platform that scales with you.
Put your kitchen on autopilot. Galley helps you master day-to-day operations with real-time inventory and food costing, empowering business intelligence, and a platform that scales with you.
Put your kitchen on autopilot. Galley helps you master day-to-day operations with real-time inventory and food costing, empowering business intelligence, and a platform that scales with you....
  • Gestione della clientela
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione della produzione
  • Stima dei costi per ricette/ingredienti
  • Gestione ricette/ingredienti
  • Cronologia delle vendite
  • Gestione delle vendite
Modern traceability/ERP software with lot track/trace, inventory control, recipes, costing, orders, POs, reports and integrations.
A modern and easy-to-use and implement wholesale bakery traceability/ERP system that enables your team to perform batch and lot track/trace, inventory control, recipe management, batch costing, B2B ordering portal and supplier purchasing, putting new ingredients and materials into service, and moving your data between systems such as Quickbooks, Sage Intacct, Shopify and over other 1,500 platforms. Wherefour runs on all internet-connected devices, including tablets and phones.
A modern and easy-to-use and implement wholesale bakery traceability/ERP system that enables your team to perform batch and lot track/trace, inventory control, recipe management, batch costing, B2B ord...
  • Gestione della clientela
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione della produzione
  • Stima dei costi per ricette/ingredienti
  • Gestione ricette/ingredienti
  • Cronologia delle vendite
  • Gestione delle vendite
Recipe/Formula costing and nutrition analysis solution for restaurants, bakeries and food manufacturers.
Recipe/Formula costing and nutrition analysis solution for restaurants, bakeries and food manufacturers.
Recipe/Formula costing and nutrition analysis solution for restaurants, bakeries and food manufacturers....
  • Gestione della clientela
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione della produzione
  • Stima dei costi per ricette/ingredienti
  • Gestione ricette/ingredienti
  • Cronologia delle vendite
  • Gestione delle vendite
Bakery Manufacturing Software for QuickBooks, Sage 100 / 300, Microsoft Dynamics GP and SAP Business One financials.
Bakery Manufacturing Software for QuickBooks, Sage 100 / 300, Microsoft Dynamics GP and SAP Business One or upgrade to our ERP solution (mfg, finance, sales, CRM, logistics, +). Supports R&D, recipe management, production, inventory, quality, costing, GHIS lot traceability & recall, FDA compliance, planning, scheduling, and mobile warehousing. Run continuous flow or batch production by optimizing the planning and scheduling of equipment. Available on premise or in the cloud.
Bakery Manufacturing Software for QuickBooks, Sage 100 / 300, Microsoft Dynamics GP and SAP Business One or upgrade to our ERP solution (mfg, finance, sales, CRM, logistics, +). Supports R&D, recipe ma...
  • Gestione della clientela
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione della produzione
  • Stima dei costi per ricette/ingredienti
  • Gestione ricette/ingredienti
  • Cronologia delle vendite
  • Gestione delle vendite
A global ERP software solution designed specifically for the food manufacturing industry and other related industries.
A global ERP software solution designed specifically for the food manufacturing industry and other related industries. FlexiBake is currently in use in 15 countries and on 5 continents. It is a modular, multi-user system allowing for low cost entry and future expansion as business requirements change and budgets permit. FlexiBake makes it possible for small to mid-size food manufacturers to have level of control that until now was only enjoyed by large organizations.
A global ERP software solution designed specifically for the food manufacturing industry and other related industries. FlexiBake is currently in use in 15 countries and on 5 continents. It is a modular...
  • Gestione della clientela
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione della produzione
  • Stima dei costi per ricette/ingredienti
  • Gestione ricette/ingredienti
  • Cronologia delle vendite
  • Gestione delle vendite
Cloud-based bakery management solution that assists businesses with order management, invoicing, scheduling, mileage logging, and more.
Cloud-based bakery management solution that assists businesses with order management, invoicing, scheduling, mileage logging, and more.
Cloud-based bakery management solution that assists businesses with order management, invoicing, scheduling, mileage logging, and more....
  • Gestione della clientela
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione della produzione
  • Stima dei costi per ricette/ingredienti
  • Gestione ricette/ingredienti
  • Cronologia delle vendite
  • Gestione delle vendite
FoodMan streamlines deliveries and invoicing for bakeries. Features include sage integration and EDI.
FoodMan streamlines deliveries and invoicing for bakeries. Features include sage integration and EDI.
FoodMan streamlines deliveries and invoicing for bakeries. Features include sage integration and EDI....
  • Gestione della clientela
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione della produzione
  • Stima dei costi per ricette/ingredienti
  • Gestione ricette/ingredienti
  • Cronologia delle vendite
  • Gestione delle vendite
Manage customers, standing/temporary orders,auto generate invoices, auto generate daily production runs, shipping, recipes, and more.
Manage customers, standing orders, invoices, production runs, shipping, recipes, and Auto generate daily total Production Run according to standing order,daily Generate Invoice,you can manage & print recipes & ingredient required for daily production.Print delivery list,print packing slip,print batch recipes,daily totals,manage customers & standing orders,manage holidays,send invoice by email,create users .Customer Panel where your retail customers can order online and view & download invoices.
Manage customers, standing orders, invoices, production runs, shipping, recipes, and Auto generate daily total Production Run according to standing order,daily Generate Invoice,you can manage & print r...
  • Gestione della clientela
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione della produzione
  • Stima dei costi per ricette/ingredienti
  • Gestione ricette/ingredienti
  • Cronologia delle vendite
  • Gestione delle vendite
TILL,advanced technology POS management solution, purpose-built to improve your business grow based in the insights. Visit tillpos.co
Till POS an easy cloud based software can be accessed anywhere anytime for your restaurant business. It can be accessed in Windows,Android,IPAD,Tablet, IOS and Mobile(works Offline too). Till Dashboard is a powerful back office management console which let you setup your account, Menu, inventory, customers, reports,Staffs. A POS App where you can manage your daily operations like Table Order management, Payments, Cash Management..A Waiter App for mobile lets you to place quick Orders
Till POS an easy cloud based software can be accessed anywhere anytime for your restaurant business. It can be accessed in Windows,Android,IPAD,Tablet, IOS and Mobile(works Offline too). Till Dashboard...
  • Gestione della clientela
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione della produzione
  • Stima dei costi per ricette/ingredienti
  • Gestione ricette/ingredienti
  • Cronologia delle vendite
  • Gestione delle vendite
GlobalBake ERP is bakery management system for sales forecasting and management, inventory, manufacturing, product development.
GlobalBake ERP bakery software is a single bakery management system for managing inventory, manufacturing, product development, customer service, accounting, sales management and forecasting. Artisan Bakeries and food manufactures leverage these tools to enhance profits, reduce waste, and gain better control of their operations. Our bakery management software is a proven solution for wholesale bakeries using simple artisan techniques to large baking facilities with multiple lines or plants.
GlobalBake ERP bakery software is a single bakery management system for managing inventory, manufacturing, product development, customer service, accounting, sales management and forecasting. Artisan ...
  • Gestione della clientela
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione della produzione
  • Stima dei costi per ricette/ingredienti
  • Gestione ricette/ingredienti
  • Cronologia delle vendite
  • Gestione delle vendite
Ideal for foodservice operations, it is a cloud-based tool that helps businesses manage costs, track inventory, monitor sales & more.
Ideal for foodservice operations, it is a cloud-based tool that helps businesses manage costs, track inventory, monitor sales & more.
Ideal for foodservice operations, it is a cloud-based tool that helps businesses manage costs, track inventory, monitor sales & more....
  • Gestione della clientela
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione della produzione
  • Stima dei costi per ricette/ingredienti
  • Gestione ricette/ingredienti
  • Cronologia delle vendite
  • Gestione delle vendite
Automates everything from a bakery's orders to its invoicing, recipes, production, shop management, waste control, deliveries and more.
Cloud-based and easy-to-use bakery management system that cuts administration, boosts efficiency and improves sales by controlling production, wholesale and retail operations and integrating with accounts, e-commerce, EDI, EPOS, labeling and weighing systems. Cybake offers a hassle-free set-up, smooth migration from old systems and reliable, friendly support in the USA and EMEA.
Cloud-based and easy-to-use bakery management system that cuts administration, boosts efficiency and improves sales by controlling production, wholesale and retail operations and integrating with accou...
  • Gestione della clientela
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione della produzione
  • Stima dei costi per ricette/ingredienti
  • Gestione ricette/ingredienti
  • Cronologia delle vendite
  • Gestione delle vendite
Windows-based solution designed for food & beverage businesses that helps manage inventory, cost, menu, profits, and more.
Windows-based solution designed for food & beverage businesses that helps manage inventory, cost, menu, profits, and more.
Windows-based solution designed for food & beverage businesses that helps manage inventory, cost, menu, profits, and more....
  • Gestione della clientela
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione della produzione
  • Stima dei costi per ricette/ingredienti
  • Gestione ricette/ingredienti
  • Cronologia delle vendite
  • Gestione delle vendite
Food labelling tool to automate tasks such as calculating ingredient declarations, invoicing, managing baking & delivery lists & more.
Food labelling tool to automate bakery workflows such as calculating ingredient declarations, invoicing, managing baking & delivery lists & more.
Food labelling tool to automate bakery workflows such as calculating ingredient declarations, invoicing, managing baking & delivery lists & more....
  • Gestione della clientela
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione della produzione
  • Stima dei costi per ricette/ingredienti
  • Gestione ricette/ingredienti
  • Cronologia delle vendite
  • Gestione delle vendite
Cloud based, paperless and automated, Traceability, HACCP, Inventory Control, Order entry and fulfillment for Food manufacturers.
Cloud based fully Automated and Paperless Food Traceability and HACCP. Track and Trace any Batch/lot code through your entire business process seconds. Dramatically increase compliance and reduce Audit times. Fully automated inventory management. Integrated Quality Management throughout entire business process. Full Order entry, picking and fulfillment management. Suitable for Food manufacturers of all sizes.
Cloud based fully Automated and Paperless Food Traceability and HACCP. Track and Trace any Batch/lot code through your entire business process seconds. Dramatically increase compliance and reduce Audit...
  • Gestione della clientela
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione della produzione
  • Stima dei costi per ricette/ingredienti
  • Gestione ricette/ingredienti
  • Cronologia delle vendite
  • Gestione delle vendite
Take orders online easily using our online tools that can be accessed anywhere on any device.
Take orders online easily using our online tools that can be accessed anywhere on any device.
Take orders online easily using our online tools that can be accessed anywhere on any device....
  • Gestione della clientela
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione della produzione
  • Stima dei costi per ricette/ingredienti
  • Gestione ricette/ingredienti
  • Cronologia delle vendite
  • Gestione delle vendite
POS solution that enables payments processing through accounting, itemized bill discounting, auditing and more.
POS solution that enables payments processing through accounting, itemized bill discounting, auditing and more.
POS solution that enables payments processing through accounting, itemized bill discounting, auditing and more....
  • Gestione della clientela
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione della produzione
  • Stima dei costi per ricette/ingredienti
  • Gestione ricette/ingredienti
  • Cronologia delle vendite
  • Gestione delle vendite
Free online restaurant pos system on www.kafelive.com
Free online restaurant pos system .with an offline option.start now www.kafelive.com
Free online restaurant pos system .with an offline option.start now www.kafelive.com...
  • Gestione della clientela
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione della produzione
  • Stima dei costi per ricette/ingredienti
  • Gestione ricette/ingredienti
  • Cronologia delle vendite
  • Gestione delle vendite
Bakery management software that helps wholesale baking and food plants with recipe compliance, food safety compliance, and lot tracking
Bakery management software that helps wholesale baking and food plants with recipe compliance, food safety compliance, and lot tracking
Bakery management software that helps wholesale baking and food plants with recipe compliance, food safety compliance, and lot tracking...
Wastage and Theft get reduced from 30% to 5% in 1 week. Proven $1000 Monthly Savings for Existing Customers using our Free Version.
Wastage and Theft get reduced from 30% to 5% in 1 week. Proven $1000 Monthly Savings for Existing Customers using our Free Version. Free Invoice Scanning. Just upload an image of invoices and Save Time. Complete functionality is accessible in Mobile. Sign Up Today. Get Biz1book Complete Version Free For 6 months.
Wastage and Theft get reduced from 30% to 5% in 1 week. Proven $1000 Monthly Savings for Existing Customers using our Free Version. Free Invoice Scanning. Just upload an image of invoices and Save Time...
  • Gestione della clientela
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione della produzione
  • Stima dei costi per ricette/ingredienti
  • Gestione ricette/ingredienti
  • Cronologia delle vendite
  • Gestione delle vendite
Software that manages your bakery with features such custom items, orders, production, inventory management, nutrition & costing.
BakeSmart is bakery software that was created specifically to meet the needs of a retail bakery. Our software offers you complete control of every aspect of your bakery, from ordertaking, to production, to inventory management, to nutrition and product costing.
BakeSmart is bakery software that was created specifically to meet the needs of a retail bakery. Our software offers you complete control of every aspect of your bakery, from ordertaking, to production...
  • Gestione della clientela
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione della produzione
  • Stima dei costi per ricette/ingredienti
  • Gestione ricette/ingredienti
  • Cronologia delle vendite
  • Gestione delle vendite
Automated baking machinery. Controls water content in dough.
Automated baking machinery. Controls water content in dough.
Automated baking machinery. Controls water content in dough....
  • Gestione della clientela
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione della produzione
  • Stima dei costi per ricette/ingredienti
  • Gestione ricette/ingredienti
  • Cronologia delle vendite
  • Gestione delle vendite
BaPS

BaPS

(0 recensioni)
Store customer information, create product lists, and filter daily orders.
Store customer information, create product lists, and filter daily orders.
Store customer information, create product lists, and filter daily orders....
  • Gestione della clientela
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione della produzione
  • Stima dei costi per ricette/ingredienti
  • Gestione ricette/ingredienti
  • Cronologia delle vendite
  • Gestione delle vendite
Computing solution for businesses in the food industry that helps keep track of stock, production, and waste.
Computing solution for businesses in the food industry that helps keep track of stock, production, and waste.
Computing solution for businesses in the food industry that helps keep track of stock, production, and waste....
  • Gestione della clientela
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione della produzione
  • Stima dei costi per ricette/ingredienti
  • Gestione ricette/ingredienti
  • Cronologia delle vendite
  • Gestione delle vendite
Business management system for eat-in and take out service bakeries, pizzerias, donut shops. Interfaces with scanners and POS scales.
Business management system for eat-in and take out service bakeries, pizzerias, donut shops. Interfaces with scanners and POS scales.
Business management system for eat-in and take out service bakeries, pizzerias, donut shops. Interfaces with scanners and POS scales....
LINUX based point of sale software for retail stores, restaurants, bakeries, salons, dry cleaners, and many other business types.
LINUX based point of sale software for retail stores, restaurants, bakeries, salons, dry cleaners, and many other business types. Comes preinstalled with every QUORiON point of sale product. Also, supports back-office capability with QUORiON's QBC and an Android mobile client. Completely customizable to your business with receipts, keyboard layout, workflows, and accessory support. German engineered. Malware resistant. Improve every aspect of your business from warehouse to point of sale.
LINUX based point of sale software for retail stores, restaurants, bakeries, salons, dry cleaners, and many other business types. Comes preinstalled with every QUORiON point of sale product. Also, su...
  • Gestione della clientela
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione della produzione
  • Stima dei costi per ricette/ingredienti
  • Gestione ricette/ingredienti
  • Cronologia delle vendite
  • Gestione delle vendite
Application that helps users attach menu bars on computer screens for easy access with feature such as vertical menus, menus and more.
Application that helps users attach menu bars on computer screens for easy access with feature such as vertical menus, menus and more.
Application that helps users attach menu bars on computer screens for easy access with feature such as vertical menus, menus and more....
  • Gestione della clientela
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione della produzione
  • Stima dei costi per ricette/ingredienti
  • Gestione ricette/ingredienti
  • Cronologia delle vendite
  • Gestione delle vendite
A software package designed to speed-up order processing for medium-sized wholesale bakery.
A software package designed to speed-up order processing for medium-sized wholesale bakery.
A software package designed to speed-up order processing for medium-sized wholesale bakery....
  • Gestione della clientela
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione della produzione
  • Stima dei costi per ricette/ingredienti
  • Gestione ricette/ingredienti
  • Cronologia delle vendite
  • Gestione delle vendite
Batch control and lot traceability solution that integrates with ERP and accounting solutions to manage batch labels, screens and more.
Batch control and lot traceability solution that integrates with ERP and accounting solutions to manage batch labels, screens and more.
Batch control and lot traceability solution that integrates with ERP and accounting solutions to manage batch labels, screens and more....
  • Gestione della clientela
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione della produzione
  • Stima dei costi per ricette/ingredienti
  • Gestione ricette/ingredienti
  • Cronologia delle vendite
  • Gestione delle vendite
POS solution with employee control, kitchen order printing, English and Spanish user interface.
POS solution with employee control, kitchen order printing, English and Spanish user interface.
POS solution with employee control, kitchen order printing, English and Spanish user interface....
  • Gestione della clientela
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione della produzione
  • Stima dei costi per ricette/ingredienti
  • Gestione ricette/ingredienti
  • Cronologia delle vendite
  • Gestione delle vendite
Production management, warehouse management, and delivery management system fro bakeries.
Production management, warehouse management, and delivery management system fro bakeries.
Production management, warehouse management, and delivery management system fro bakeries....
  • Gestione della clientela
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione della produzione
  • Stima dei costi per ricette/ingredienti
  • Gestione ricette/ingredienti
  • Cronologia delle vendite
  • Gestione delle vendite
Centrally manages recipes, combining vendor supplied sub-assemblies, such as cake base, with your own raw materials.
ADCs NutriGen Recipe Manager takes the hassle out of recipe and ingredient management. NutriGen allows headquarters team members to define standardized recipes, combining vendor-supplied raw ingredients and sub-assemblies with your own specified sub-recipes, such as icing, for example. NutriGen generates legally-compliant ingredients, nutritional facts, and labeling panels. It also supports Allergen warnings at both the ingredient and recipe level.
ADCs NutriGen Recipe Manager takes the hassle out of recipe and ingredient management. NutriGen allows headquarters team members to define standardized recipes, combining vendor-supplied raw ingredient...
  • Gestione della clientela
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione della produzione
  • Stima dei costi per ricette/ingredienti
  • Gestione ricette/ingredienti
  • Cronologia delle vendite
  • Gestione delle vendite
An application for wholesale businesses that fulfill recurrent orders for their customers.
An application for wholesale businesses that fulfill recurrent orders for their customers. These include wholesale bakers, greengrocers, butchers, etc.
An application for wholesale businesses that fulfill recurrent orders for their customers. These include wholesale bakers, greengrocers, butchers, etc....
  • Gestione della clientela
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione della produzione
  • Stima dei costi per ricette/ingredienti
  • Gestione ricette/ingredienti
  • Cronologia delle vendite
  • Gestione delle vendite