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Perché Capterra è gratis
GoToConnect unisce la potenza e l'affidabilità dei sistemi telefonici VoIP cloud di Jive con le conferenze Web, audio e video di GoToMeeting in un'unica soluzione semplice, affidabile e flessibile. Gli utenti possono incontrarsi, parlare, chattare, inviare messaggi di testo e collaborare senza problemi tramite browser Web, applicazione desktop o telefono fisso. A partire da $ 19,95 al mese, GoToConnect elimina la seccatura e le spese di gestione di più fornitori di soluzioni di collaborazione. Ulteriori informazioni su GoToConnect Powered by Jive Sistema telefonico ospitato più votato che fornisce inoltro semplificato delle chiamate, integrazione con il desktop, accesso remoto, fax online e molto altro. Ulteriori informazioni su GoToConnect Powered by Jive
Oreka TR (registrazione delle chiamate al 100%) costa il 50% in meno rispetto ai prodotti concorrenti e può essere installato letteralmente in 30 minuti. Ideale per aziende di qualsiasi dimensione (da un solo dipendente a migliaia), registra ogni chiamata effettuata o ricevuta dal personale e la archivia per riprodurla in un secondo momento al fine di monitorare il servizio, risolvere controversie, mantenere la conformità, verificare gli ordini, ecc. Il software è basato su una struttura principale open source e può essere integrato con qualsiasi switch o applicazione di terze parti. I maggiori clienti includono IKEA, Allstate, Budget, GoDaddy, NTT e Teleperformance... Ulteriori informazioni su Oreka TR Registra tutte le chiamate che il tuo personale fa/riceve e archiviale per ascoltarle successivamente. Installabile in 30 minuti, è utilizzato in 190 paesi. Ulteriori informazioni su Oreka TR
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Le conversazioni con i clienti sono una preziosa fonte di informazioni. Ora è possibile registrare, archiviare, trascrivere e recuperare le chiamate vocali sul cloud. Con l'API Twilio Voice, le conversazioni possono tenersi ovunque ci si trovi. Consente di creare, gestire e instradare le chiamate a un browser, a un'applicazione, al telefono o a qualsiasi altro dispositivo utilizzabile per ricevere una chiamata, creare l'esperienza di chiamata desiderata, effettuare chiamate di qualità con audio chiaro e bassa latenza e monitorare le chiamate in tutto il mondo. Ulteriori informazioni su Twilio Le conversazioni con i clienti sono una preziosa fonte di informazioni. Ora puoi registrare, archiviare, trascrivere e recuperare le chiamate vocali nel cloud. Ulteriori informazioni su Twilio

da ASWAT Telecom & Media

4,5/5 (15 recensioni)
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ZIWO è costruito come un contact center di nuova generazione basato sul cloud. È il risultato di 10 anni di esperienza di contact center ed è stato sviluppato da Aswat Telecom in stretta collaborazione con i propri clienti. Offre integrazione CRM basata su API e funzionalità avanzate in un'interfaccia intuitiva, basata sul web, che non richiede installazione di software e che è accessibile in tutto il mondo. Ulteriori informazioni su ZIWO Software per contact center sul cloud implementato all'istante. Completamente basato su API. Plug-in per CRM. Connetti agenti reali o virtuali. Ulteriori informazioni su ZIWO
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Talkdesk Enterprise Contact Center Platform empowers companies to make customer experience a competitive advantage. With enterprise class performance, consumer-like ease of use and features like call recording, Talkdesk easily adapts to the evolving needs of sales and support teams and their end-customers, resulting in increased customer satisfaction, productivity and cost savings. Over 1,400 innovative enterprises around the world rely on Talkdesk to power their customer interactions. World's leading cloud-based call center software. Call recording, monitoring, analytic routing and customer-centric features.
Gong registra e analizza automaticamente ogni chiamata di vendita e riunione sul Web. Tre modi per ottenere valore: 1) Migliora drasticamente le capacità di vendita del tuo team. 2) Aggiudicarsi più trattative, mantenendo ciascuna su un percorso in grado di condurre alla sua conclusione. 3) Ascoltare le voci non filtrate provenienti dal mercato. Scopri perché i team commerciali di Hubspot, LinkedIn e DiscoverOrg sono entusiasti di Gong. Aggiudicati più contratti. Trasforma il tuo team di vendita in un gruppo di super venditori che acquisiscono quote record con la registrazione automatica delle chiamate di Gong.io.
Five9 Call Recording Software helps track, retain and report on every conversation in your call center. Use the recordings for agent training purposes, to monitor performance, and to ensure quality of service. The software includes robust filtering capabilities to quickly identify any recordings that require review. FTP support allows you to retain and store calls for compliance or agent training purposes. Automatically sync with all leading CRMs. See why 2000+ customers trust Five9. Cloud Contact Center and Call Recording with Practical AI - Inbound, Outbound, ACD, IVR, 4 Dialers, Chat, Call Recording, and CRMs.
ExecVision è l'unico software di intelligence delle conversazioni creato per il coaching. La piattaforma sfrutta l'intelligenza artificiale e il machine learning per trasformare le registrazioni delle chiamate in informazioni dettagliate fruibili, far emergere occasioni di coaching e fornire visibilità su ciò che si dice davvero durante le chiamate. Sfrutta le tue registrazioni delle chiamate per creare librerie delle migliori pratiche, identificare le abilità e i comportamenti specifici che guidano il successo nella tua organizzazione e ascoltare la voce non filtrata del cliente. L'unica piattaforma di intelligence delle conversazione creata per il coaching.
NICE inContact è la piattaforma di esperienza clienti sul cloud n. 1 al mondo. Con instradamento multicanale, analisi, ottimizzazione della forza lavoro, automazione e intelligenza artificiale, CXone consente a organizzazioni di ogni dimensione di offrire esperienze eccezionali ai clienti su più canali. Software per contact center basato sul cloud che offre realtà virtuale, inoltro basato sulle competenze, intelligenza artificiale, fusione delle chiamate e analisi.
Non è possibile migliorare ciò che non è possibile valutare; questa soluzione può aiutare a monitorare le telefonate della propria azienda per risparmiare denaro e migliorare l'efficacia dell'opera di marketing. CallSource registra le chiamate ed è pienamente conforme ai più alti standard di assistenza, incluse le norme HIPAA. Consente di monitorare l'efficacia dei propri team documentando, registrando e classificando oggi stesso le chiamate in arrivo. CallSource è il leader del settore per le soluzioni di gestione delle chiamate e può sostituire o migliorare la soluzione di servizio telefonico attualmente impiegata.
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Aircall è il sistema telefonico e per la registrazione delle chiamate basato sul cloud scelto dai marchi più moderni. Grazie a registrazioni delle chiamate chiare e complete e a integrazioni fluide con gli strumenti CRM e Helpdesk più popolari, i rappresentanti di vendita e supporto possono ascoltare e imparare dalle conversazioni passate con facilità. Gli amministratori possono aggiungere immediatamente numeri da oltre 100 Paesi e ottenere informazioni approfondite attraverso analisi in tempo reale. Accessibile tramite applicazione su desktop e su dispositivi mobili, Aircall è scelto da oltre 3.000 aziende di tutto il mondo. Inizia con una prova gratuita priva di rischi! Aircall è fra i sistemi di registrazione delle chiamate e telefonia basata sul cloud più intuitivi. Prova una configurazione semplice, senza hardware e con decine di integrazioni CRM.
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UJET è una piattaforma di livello enterprise, ideale per le aziende con oltre 50 agenti, che fornisce un moderno software per i contact center basato sul cloud con supporto via telefono, chat e in-app e innovazioni leader nella tecnologia per smartphone che assicurano un'esperienza di livello superiore a clienti e agenti. La piattaforma UJET è molto apprezzata dagli utenti finali che possono accedervi in qualsiasi momento e da ovunque e migliora le prestazioni degli agenti tramite soluzioni di gestione di voce, chat, immagini, video e testo sensibili al contesto. La piattaforma UJET è di livello enterprise ed è conforme alle norme SOC2 Type II e HIPAA. UJET è una moderna azienda di software per contact center basato sul cloud con innovazioni leader nell'assistenza clienti su Web, telefono e app mobili.

da InfoFlo Solutions

4,5/5 (78 recensioni)
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Un software che ha un costo una tantum. InfoFlo include aggiornamenti gratuiti sul ciclo di vita, senza costi mensili e ha un costo unico di 99 $, conveniente per gli utenti. Infoflo è un CRM facile da usare, perfetto per la gestione delle relazioni con i clienti e che include la sincronizzazione Outlook più solida sul mercato. Si tratta di un soluzione completamente integrata di gestione dei contatti, delle relazioni, di e-mail, calendario, documenti, vendite, delle attività e VoIP. Include Quick Books, Outlook e Google Sync. Il CRM completo più conveniente sul mercato. Con un costo una tantum di 99 $ per utente. Molto facile da usare con componenti aggiuntivi opzionali per un pacchetto su misura.
The RingCentral Office Automatic Call Recording feature easily enables recording of your inbound and outbound calls. It's easy to setup! With just a few clicks, admins can enable this feature for one or multiple users. Save as much as 100,000 recordings per account! Recordings can be downloaded for review and playback, and are emailed automatically to users. RingCentral Automatic Call Recording is easy to setup, allows up to 100k recordings per account. Download and playback up to 90 days.

da FluentStream Technologies

4,6/5 (62 recensioni)
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FluentStream ha integrato la registrazione delle chiamate tra più di 90 altre funzionalità del sistema telefonico aziendale. In qualità di leader innovativo nelle comunicazioni aziendali, FluentStream ha reinventato i sistemi telefonici delle imprese. Con il facile accesso a funzionalità come la segreteria telefonica e l'inoltro delle chiamate, FluentStream sta chiaramente trasformando le comunicazioni delle imprese. FluentStream mette a disposizione una tecnologia dinamica basata sul cloud adatta a ogni azienda e lavora per garantire le migliori prestazioni a ogni persona. Sistema telefonico basato sul cloud che comprende la registrazione delle chiamate come funzionalità gratuita del sistema.
In real estate the stakes are too high to use generic call tracking software. REIRail is custom built for real estate investors and agents. Our ringless voicemail engine makes you 10x more productive in reaching out to prospects. Our patented inbound technology intercepts calls and scours multiple datasets to find details about your caller and their property--the kind of data that helps you build rapport fast. Users report massive lift in conversions, and rock bottom cost per deal REIRail provides all the call analytics and campaign attribution you'd expect, plus a suite of tools custom built for real estate pros
3CLogic è un fornitore leader di soluzioni basate sul cloud per contact center multicanale basati su un innovativo approccio distribuito. Grazie all'offerta di comunicazioni multicanale di nuova generazione, creazione di report e analisi, scripting dinamico, gestione dei potenziali clienti, inoltro delle chiamate (IVR, ACD) e integrazioni di terze parti (CRM, WFM, ticketing, PBX), 3CLogic aiuta i clienti a offrire un servizio clienti di elevata qualità e a indirizzare le iniziative di vendita e marketing. Soluzione basata sul cloud per contact center multicanale progettata per aiutare le organizzazioni a ottimizzare le proprie iniziative di vendita, marketing e assistenza.
Dialer di vendita basato sull'intelligenza artificiale. Integrazione CRM intelligente. Servizio telefonico d'impresa. Porta il tuo processo di vendita a un livello superiore grazie alla composizione di numeri telefonici, alla composizione di chiamate locali, alla registrazione automatica delle chiamate, alle registrazioni permanenti delle chiamate, alle chiamate di coaching in tempo reale e alle metriche avanzate di vendita di PowerCall con un clic. Sfrutta le funzionalità del dialer di vendita, come le chiamate locali, la composizione automatica di PowerList e la segreteria telefonica, per connetterti con un numero di clienti 5 volte superiore. Inizia in 3 minuti con una prova gratuita (non è richiesta alcuna carta di credito). Connettiti a più potenziali clienti con una soluzione vocale e SMS basata sull'intelligenza artificiale. Inizia a effettuare chiamate in 3 minuti con PowerCall Dialer.
Agenti più felici rendono i clienti più felici. Sharpen offre al team del servizio clienti un modo per semplificare le interazioni in coda e i flussi di lavoro, potenziando gli agenti e fornendo un'esperienza positiva ai clienti. Dota gli agenti di una piattaforma per interagire con i clienti su qualsiasi canale da un'unica interfaccia. Attiva i moduli di micro-apprendimento e coaching all'interno delle code degli agenti per migliorare crescita e sviluppo. Inoltre, acquisisci informazioni approfondite sui clienti da un unico sistema per la creazione di report, in base alle relazioni con i clienti sviluppate dal tuo team. Sharpen è un contact center che pone al centro gli agenti, ti aiuta a stabilirne le priorità e a migliorare strategicamente l'esperienza dei clienti.
Il software di registrazione delle chiamate Chorus cambierà il modo in cui il tuo team collabora. Con ogni chiamata di vendita e riunione con i clienti acquisita e analizzata nel cloud per conversazioni, tutti i membri dell'organizzazione possono mantenersi rapidamente allineati e incentrarsi di più sui clienti, facendosi orientare dai dati. L'installazione richiede meno di cinque minuti e da subito sono disponibili informazioni dettagliate. A prescindere dalla combinazione di tecnologia per la vendita e il marketing utilizzata dal tuo team, Chorus.ai è presente per potenziare l'organizzazione delle tue entrate. Chorus è il cloud per conversazioni leader del mercato, creato per acquisire, archiviare e analizzare in modo sicuro le chiamate e le riunioni dei team.
Le funzioni di registrazione e monitoraggio delle chiamate di PhoneWagons ti aiuteranno ad aumentare il tasso di conversione e a fidelizzare i clienti. Forma e gestisci il tuo team con script delle chiamate che hanno dimostrato di generare tassi di chiusura elevati. Contrassegna le tue telefonate come lead positivi o negativi e crea report usando questi dati preziosi. Ascolta le registrazioni delle chiamate dal vivo, invia feedback in tempo reale e migliora le tue metriche. È davvero semplice. Soluzione di registrazione e monitoraggio delle chiamate, che aiuta le aziende a trasformare più lead in clienti paganti.
Provides a fully hosted cloud PBX and unified communications. Provides a fully hosted cloud PBX and unified communications.
Sistema di telefonia VoIP multifunzione con oltre 50 funzionalità di classe business che aumenteranno le vendite e miglioreranno il servizio clienti. Inoltre, puoi collegare in modo efficiente i dipartimenti e centralizzare la telefonia per tutte le tue sedi. Qualità delle chiamate ad alta definizione con un sistema affidabile e stabile con tempo di attività del 99,9999%. Sistema telefonico aziendale versatile che offre oltre 50 funzioni come IVR, registrazione delle chiamate, messa in coda, conferenza e molto altro.
MiCloud Connect ti consente di trasferire comunicazioni e collaborazione nel cloud in tutta sicurezza. Servizi di telefonia cloud sicuri e versatili e comunicazioni unificate.
Ozonetel CloudAgent è una suite per contact center omnicanale utilizzata da oltre 1500 imprese in tutto il mondo per le interazioni in entrata e in uscita. Accedi alle funzionalità di livello aziendale sul cloud con un costo totale di proprietà inferiore del 40%, sia nei paesi VoIP che con linea fissa. Riduci i tempi di gestione e vai oltre gli SLA grazie a vari strumenti: IVR, riconoscimento vocale, instradamento intelligente delle chiamate, bot, monitoraggio in tempo reale, dialer e altro. Diventa operativo in poche ore, anche integrandoti con il tuo fornitore di telecomunicazioni esistente, se necessario. Ozonetel CloudAgent è la soluzione perfetta per il tuo contact center con interazioni in entrata e in uscita. Accedi a funzionalità di livello aziendale con un costo totale di proprietà inferiore del 40%.
By combining powerful call tracking and contact center tools, CallTrackingMetrics helps agencies and businesses deliver a more personalized customer experience. Discover which marketing campaigns are generating leads and conversions, and manage all of your conversation channels, calls, chats, forms, and texts in one platform. More than 100,000 users trust CallTrackingMetrics' omnichannel platform to unify communications for their marketing, sales, and service teams. Capture the full customer journey across teams, and track all of your conversations in one platform, with CallTrackingMetrics.
Il contact center di Ytel è stato creato per generare lead, accelerare le vendite e coordinare campagne di marketing su larga scala. Ideale per aziende con 10 o più agenti. Contrassegna e modifica automaticamente i numeri di telefono che vengono indicati come spam, accedi ai prefissi premium (es: 411-411 e 911-911), numeri verdi e numeri di telefono locali con ogni prefisso. Funzionalità in evidenza: chiamate in uscita, segreteria telefonica senza squillo, tracciamento delle chiamate, distribuzione dei contatti, trasmissione vocale, IVR personalizzato e informazioni sull'API. Che tu voglia aumentare i lead, accelerare le vendite o migliorare l'esperienza del cliente, Ytel ha una soluzione per aiutarti a comunicare.
Convirza è la prima piattaforma di monitoraggio e ottimizzazione delle chiamate aziendale. Unisce il monitoraggio tradizionale delle chiamate con la potente analisi delle telefonate. Convirza utilizza la tecnologia di riconoscimento vocale e sofisticati algoritmi per valutare la qualità dei lead, misurare le conversioni e intervenire con Marketing Automation completamente supportata. Aiuta gli esperti di marketing a prendere decisioni migliori, a migliorare i tassi di chiusura e ad aumentare i profitti. Tieni traccia automaticamente dell'efficacia delle campagne, automatizza la gestione delle offerte, ricevi avvisi su opportunità perse e tieni traccia delle fonti che producono profitti.
Exelysis Contact Center is a communications software which comes to enhance and handle the operations of an Enterprise PBX.Exelysis can provide a turnkey solution or can be integrated and expand Enterprise PBXs. Exelysis provides integration 3rd party software like CRM, ERPs using extended APIs. Predictive / Power / Broadcasting Dialers, Skill Based Routing, Advanced IVR, VoiceXML and Natural Language Understanding plugins are few of Exelysis capabilities. Exelysis Contact Center is a communications software which comes to enhance and handle the operations of an Enterprise PBX.
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Un call center sul cloud al mondo basato su Google. Per le aziende che gestiscono attività di call center, frustrate da costi elevati, complessità e difficoltà dei sistemi convenzionali, AloTech è la soluzione basata sul web, prepagata, che si poggia su Google, a basso costo, veloce, facile, scalabile e con funzionalità enterprise completa, in grado di essere installato in qualsiasi parte del mondo in 10 minuti. Un call center sul cloud basato su Google.
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da yourVirtualSIM

4,5/5 (14 recensioni)
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LeadDesk is a cloud-based contact center software for high volume sales and customer-service. Customers range from SMB to large Enterprise customers. Other major customer industries include; media, security services, energy, telecommunication, financial services, market research, and fundraising. Our intelligent tools allow you to maximize call-efficiency and help you sell more. LeadDesk is a cloud-based contact center software for high volume sales and customer-service. Customers range from SMBs to Enterprise.
Storacall offer a range of call recording solutions to maximise performance, compliance (including PCI), quality assurance and liability protection. Available as a turnkey solution or software only, our solutions allow you to search for calls by date/time, duration, agent/extension number, inbound/outbound number, team/department, notes and much more. We can record extension side or trunk side and cover all telephony options. Whatever your requirements we have a system that will work for you. A wide arrange of call recording solutions. Includes analytics, live agent monitoring, training, and much more!
Capture, Process, Analyze and Act upon all your interactions both customer facing and in the back office. RECITE includes features such as call, chat, video and screen recording; quality management; speech insights; dashboards; widgets; reports; PCI 3.0., MiFIID 2, BASEL II compliance; web-based live monitoring; APIs for provisioning, media control and search and playback and much more. Leading to realization of higher profits, better customer retention, improved performance and protection! RECITE delivers unique insights into your interactions by analyzing content from multiple modalities, including voice, video and chat.
Call tracking and analytics tool that helps businesses track buyers' demographics, call volume, recordings and more to create reports in real-time. Call tracking and analytics tool that helps businesses track buyers' demographics, call volume, recordings and more to create reports.
inConcert Allegro - Voice Contact Center is a VoIP software as an all-in-one platform, cloud-based or on-premise that helps your contact center, or call center to provide an excellent customer experience, whatever the channel through which they communicate.All of the platforms functional components have been developed by inConcert, including inbound and outbound voice, CTI, dialer, IVR, recording, quality, monitoring, reports, messaging, etc. Fully integrated with your business processes. VoIP solution that helps businesses manage multi-channel call recording, predictive dialing, messaging, ACD, IVR, and more.
Call center software solution that can be set up in minutes. Quick access to the required reports to scale best staff performance and evaluate the stats of the Call Center. You will get workplace insights that will help enhance workflow and productivity. All the features you expect from a Call Center Software: IVR, Extensions, Call Recordings, Queue Management, Cold/Warm Transfers, ACD, Auto Dialer, SMS/Email Channel, Forward to Phone, Call Whispering, Call Barging. 24/7 support team Nectar Desk is a SaaS call center business solution. The system helps to manage and control all agents work performance.
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Record Skype/Skype for web, Google Hangouts, Google Meet, Facebook messenger, Facetime, Viber, Zoom, GoToMeeting and WebEx audio and video calls and online sessions in HD on your PC or Mac. Callnote allows you to easily record conversations, get fast and accurate automated transcriptions of your one-on-one-calls, save the recordings to your Evernote & Dropbox account, GoogleDrive or OneDrive, and share them on Facebook, e-mail, or YouTube. Video Call Recorder for Skype, Google Hangouts, Google Meet, Viber, Facebook, Facetime, Zoom, GoToMeeting, and WebEx sessions.
We are a global provider of workforce management solutions designed to help businesses leverage their workforce investments through effective workforce scheduling that aims to give our client's staff work/life balance while maintaining business profitability. ProScheduler, WFM's easy to use interface, low upfront cost and quick integration allows customers get started and see results within weeks. User-friendly, enterprise-class, WFM system for the contact center industry that's easy to deploy and a quick ROI.
Australia's Premier 13, 1300, 1800 and Smart Number Provider. Australia's Premier 13, 1300, 1800 and Smart Number Provider.
Dialpad Sell is an effective sales dialer for sales organizations of any size. Dialpad Sell offers multiple real-time and post-call sales coaching features that drive efficiency. With features like Real-Time Recommendations, answers to common prospect questions pop up when specific keywords are mentioned during an active call. Direct integrations with other essential tools like Salesforce, G Suite and more means accurate activity logging, whether your reps are at their desks or out in the field. Dialpad Sell is an effective sales dialer that speeds up ramp time and makes reps more productive using Voice Intelligence technology.
Record every call or sample as needed, record the entire call or record on demand, change your configuration instantly. Record every call or sample as needed, record the entire call or record on demand, change your configuration instantly.

da Envision Telephony

4,2/5 (2 recensioni)
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Envision Click2Coach and Click2Coach Cloud Envision provides award winning solutions that optimize customer experience by turning data from customer interactions into action, making an impact on your business that leads to exceptional customer experiences. Data from all contact center channels can be collected to quickly identify patterns and trends. Envision delivers innovative software solutions, in the cloud or on premise, to optimize your workforce. Click2Coach: an WFO suite including call recording, performance management, quality monitoring, desktop, data and speech analytics.
Call Saver Pro enables you to save, sort, and retrieve recordings of your phone calls on your computer. On-premise phone recording solution which assists small businesses with conversation archiving and directory management.

da Pingram Software

5/5 (2 recensioni)
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Records telephone conversations directly to your hard disk with a single push of button. Records telephone conversations directly to your hard disk with a single push of button.
Call recording solution designed to record audio and video calls on skype with features like email forwarding, auto chat reply & more. Call recording solution designed to record audio and video calls on skype with features like email forwarding, auto chat reply & more.
Provides comprehensive call recording that adapts easily to the unique operational requirements of any enterprise. It supports virtually any telephony environment, including traditional TDM and VoIP, enabling a seamless transition during technology migrations, as your enterprise grows and evolves. Comprehensive multi-site call recording and playback capabilities optimize the use of network resources and enable data center consolidation. Call recording solution that meets the compliance recording requirements of multiple channel types using the latest technologies.
Cytracom has Auto Attendant, Call Conferencing, Hunt Groups, & a wide suite of features to power your business Cytracom has Auto Attendant, Call Conferencing, Hunt Groups, & a wide suite of features to power your business

da Yack Technology

4,5/5 (2 recensioni)
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Call members of your team straight from your web browser or using our mobile app. Yack.net automatically records the call and uses speech to text transcription to make a readable copy of what was said. You can replay the call from any point in the transcript or use the built in search to find topics that you have discussed and replay the relevant part of the call direct from search results. Combines automatically transcribed calls with instant messaging. Search the meeting minutes and instantly replay the call.
Affordable call recording using your existing telephony platform. Record Avaya, Genesys, Cisco, or any VoIP system. Configuration is fast, easy, and takes place in the same browser based UI as playback. Screen recording using any number of screens, any resolution, and any layout. Screen recording can be triggered by calls or triggered by your own system. Quality management is integrated into the entire system with custom forms and score sheets. Start with a single user and scale to thousands. Affordable Call Recording using your existing telephony platform. Record Screen and create Quality Management evaluations.
MiaRec is an enterprise-level solution for call recording and quality monitoring in contact centers and businesses of any size and type, from SMB to large multi-site enterprises. MiaRec top features include intuitive web-based interface, easy installation within minutes, rich functionality, Live Monitoring and many others. Advanced security, PCI compliance support and tight integration with contact center systems and telephony equipment like those from Cisco, Avaya, Broadsoft, Asterisk etc. Business and contact center call recording solution for IP telephony and unified communication system
Skype call recording software that saves calls in MP3 format. Skype call recording software that saves calls in MP3 format.

da TriVium Systems

2/5 (1 recensione)
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The solution can scale from a single user/voice port to hundreds of ports with centralized server based solutions. The implementation is simple and reliable supporting IP, digital and analog mixed systems. With the modular components you can start small and grow the solution capabilities as your business demands. Cloud-based call recording solution, which assists businesses with screen capture, reporting , call evaluation and speech analytics.
Full featured call logging recorder system for public safety and compliance call centers. Full featured call logging recorder system for public safety and compliance call centers.
Hosted VoIP Business Phone Services and More KAVKOM business cloud hosted solutions help enterprises serve their customers better and increase sales with mobile and flexible solutions that allow do business faster, anywhere, anytime. From hosted VoIP business phone services and cloud-based call center software to unified communications, our services are easy to use, advanced, reliable and tailor-made. Collaborating with your customers and your teams becomes easier! Auto dialer, Voice Broadcasting, Cloud PBX, CRM, DIDs, Videoconference. Collaborating with your customers and teams becomes easier!

da Nexsus Techno Solutions

3/5 (1 recensione)
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Call recording solution with features such as compliance, performance management, and customer satisfaction. Call recording solution with features such as compliance, performance management, and customer satisfaction.
DialSource creates and provides software for businesses to make, receive, and manage their customer-facing communications. Designed to automate recurring sales and service tasks, eliminate manual activity logging, and streamline call management in Salesforce and Microsoft Dynamics CRM while improving the capabilities of inbound and outbound communications over the phone. DialSource optimizes the time and energy you spend on calls with prospects & customers because that is where the real work gets done.
Powerful call recording system that you can completely rely on for quality assurance, performance monitoring, and security. Powerful call recording system that you can completely rely on for quality assurance, performance monitoring, and security.

ASC

da ASC Technologies

1/5 (1 recensione)
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ASC provides call recording for quality management especially for contact centers, financial and public safety organizations. ASC provides call recording for quality management especially for contact centers, financial and public safety organizations.
Solo per i fornitori di servizi di telecomunicazione: Il registratore di chiamate nel cloud SmartRecord offre ai fornitori di servizi di telecomunicazione soluzioni di analisi, gestione della qualità, registrazione a valore aggiunto, forniti insieme a servizi quali Cloud PBX, UC, contact center o SIP trunking. SmartRecord viene anche utilizzato dagli operatori di telefonia mobile per fornire una registrazione conforme alle normative a clienti aziendali in settori quali finanza, assicurazioni e assistenza sanitaria. I provider potranno operare all'interno della loro rete o attraverso un sistema nel cloud. Solo per il settore delle telecomunicazioni: SmartRecord di Enghouse fornisce soluzioni di registrazione, gestione della qualità e analisi ai fornitori di servizi di telecomunicazione.
Enghouse Interactive provides a range of workforce and business optimization tools which include call and screen recording, speech analytics, workforce management, performance metrics, score cards, cost analysis and reporting tools which are highly scalable and modular enabling you to choose the level of complexity that meets your requirements for continuous performance improvement. Quality Management Suite is a feature-rich call recording solution used globally for compliance, security or improving service.

VRS

da NCH Software

5/5 (1 recensione)
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A professional digital audio recording application for Windows or Linux PCs. This multichannel audio recording software has robust design and simple interface making for fail-safe but user-friendly day to day operation. A professional digital audio recording application for Windows or Linux PCs.

da Coordinated Systems

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Call recording and quality monitoring, best value in enterprise-ready call center quality assurance and training solutions. Call recording and quality monitoring, best value in enterprise-ready call center quality assurance and training solutions..

da Intelligent Recording

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The Xtension Recorder digital phone recorder is first to make quality monitoring and agent training a commodity product. It is plug and play technology that utilizes your existing technology infrastructure. It can be configured with distributed hardware and centralized storage or a centralized back office solution. GSM compression stores 168 hours of recorded calls on 1 Gb. Professional digital call recording that fits any budget with the same features as larger systems with more flexibility.

da ZOOM International

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Web-based user interface, complete call life cycle management, user access based on roles and privileges, on-demand recording. Web-based user interface, complete call life cycle management, user access based on roles and privileges, on-demand recording.

da Edigin

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Entire user, manager, and administrator toolbox in a single intuitive interface that is browser based. Entire user, manager, and administrator toolbox in a single intuitive interface that is browser based.

da Applied Business Technologies

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The recorder platform allows your IP based contact center to take advantage of random or full time in one intuitive interface. The recorder platform allows your IP based contact center to take advantage of random or full time in one intuitive interface.

da Voicetronix

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VTlogger is an open source, web driven software application that when combined with telephony boards, can turn computers into reliable and easy to use call recording solutions suitable for any size organization or industry. Whether you're handling hundreds of calls a day or thousands of calls an hour, rest assured that VTlogger is the only choice if you are in the market for a practical, cost effective call recorder backed by excellent vendor support. VTlogger is an open source, web driven software application that turns computers into reliable and easy to use call recorders.