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Piattaforma di intelligenza collaborativa che dà voce a tutti i livelli dell'organizzazione in termini di sicurezza e gestione dei rischi. Ulteriori informazioni su Sofvie
Piattaforma di intelligenza collaborativa che dà voce a tutti i livelli dell'organizzazione in termini di sicurezza e gestione dei rischi. Migliora la comunicazione e ridefinisce la gestione dei rischi e dei pericoli sul posto di lavoro, analizzando in modo intelligente i dati raccolti in prima linea. Basato su Industria 4.0, Sofvie crea un punto di riferimento accessibile che aiuta nei processi decisionali critici. Sofvie è progettato per allineare la tua cultura, ridurre la gravità di incidenti e inconvenienti e, in ultima analisi, salvare vite umane. Ulteriori informazioni su Sofvie
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Caratteristiche

  • Gestione di incidenti
  • Gestione contatti
  • Profilazione forense
  • Gestione di dati
  • Rendicontazione e analisi statistiche
Software per la gestione delle indagini configurabile in base al modo in cui si svolgono le attività. La facilità d'uso rende Filevine perfetto per semplificare la crescita.
Software per la gestione delle indagini concepito per gli investigatori e i professionisti legali. Permette di conservare note, attività e file, compresi fatturazione e registrazione dei tempi. Permette di mantenere sincronizzato il proprio team e aggiornate le indagini. Grazie a funzionalità all'avanguardia come integrazione dei messaggi SMS, calendari di pianificazione, analisi affidabili, report, file dei casi completamente personalizzabili e invio di fax. Filevine è anni luce avanti rispetto alla concorrenza.
Software per la gestione delle indagini concepito per gli investigatori e i professionisti legali. Permette di conservare note, attività e file, compresi fatturazione e registrazione dei tempi....

Caratteristiche

  • Gestione di incidenti
  • Gestione contatti
  • Profilazione forense
  • Gestione di dati
  • Rendicontazione e analisi statistiche
Gestione degli incidenti completamente integrata, CAD, RMS, gestione delle carceri, pattugliamento mobile, arresti e prenotazioni, creazione di report sulla conformità e altro.
Omnigo Software è uno dei principali fornitori di soluzioni di sicurezza pubblica, gestione degli incidenti e della sicurezza per le forze dell'ordine. Le agenzie di piccole e medie dimensioni si affidano a Omnigo per ridurre il crimine, proteggere gli agenti, mantenere la propria agenzia conforme e aumentare la produttività del personale. Grazie a CAD, RMS, gestione delle carceri, risposta alle emergenze, pattugliamento mobile, funzionalità Be on the Lookout (BOLO), analisi potenti e altro ancora, Omnigo è una delle soluzioni più potenti per l'applicazione della legge.
Omnigo Software è uno dei principali fornitori di soluzioni di sicurezza pubblica, gestione degli incidenti e della sicurezza per le forze dell'ordine. Le agenzie di piccole e medie dimensioni si...

Caratteristiche

  • Gestione di incidenti
  • Gestione contatti
  • Profilazione forense
  • Gestione di dati
  • Rendicontazione e analisi statistiche
Monitora e analizza i tuoi dipendenti a livello aziendale, sia che si trovino in ufficio o che lavorino in remoto.
Il software di supervisione dei dipendenti di Veriato Cerebral offre una visibilità senza pari sulle attività online e sulle comunicazioni dei tuoi dipendenti e dei tuoi fornitori di servizi. Cerebral (in precedenza noto come Veriato 360) è il sistema di registrazione, che presenta dati dettagliati, accurati e attuabili da utilizzare nella risposta agli incidenti, nel monitoraggio degli insider ad alto rischio e nella creazione di report sulla produttività. Cerebral può essere distribuito on-premise, nel cloud o tramite un provider MSP.
Il software di supervisione dei dipendenti di Veriato Cerebral offre una visibilità senza pari sulle attività online e sulle comunicazioni dei tuoi dipendenti e dei tuoi fornitori di servizi. ...

Caratteristiche

  • Gestione di incidenti
  • Gestione contatti
  • Profilazione forense
  • Gestione di dati
  • Rendicontazione e analisi statistiche
Applicazione di gestione dei casi progettata per avvocati e assistenti legali.
SmartAdvocate è un'applicazione di gestione dei casi giuridici ALL'AVANGUARDIA. SmartAdvocate è l'unica applicazione sul mercato progettata e programmata da avvocati e assistenti legali MOLTO attivi, in grado di rendere il tuo ufficio più efficiente in un modo in cui tutte le altre applicazioni del mercato non riusciranno a fare.
SmartAdvocate è un'applicazione di gestione dei casi giuridici ALL'AVANGUARDIA. SmartAdvocate è l'unica applicazione sul mercato progettata e programmata da avvocati e assistenti legali MOLTO attivi,...

Caratteristiche

  • Gestione di incidenti
  • Gestione contatti
  • Profilazione forense
  • Gestione di dati
  • Rendicontazione e analisi statistiche
Permette di caricare, elaborare e rivedere i dati di eDiscovery e di filtrare e cercare facilmente i documenti per identificare i dati più importanti. On-premise o basato sul cloud
Questi strumenti di elaborazione e recensione sono facili da usare e aiutano a facilitare la Electronic Discovery. Permette di caricare, elaborare e rivedere facilmente i dati di eDiscovery. Il software on-premise e basato sul cloud di CloudNine consente di elaborare i dati per ridurre drasticamente i costi complessivi dell'elaborazione di eDiscovery. Versione di prova gratuita da 30 giorni on-premise o basata sul cloud.
Questi strumenti di elaborazione e recensione sono facili da usare e aiutano a facilitare la Electronic Discovery. Permette di caricare, elaborare e rivedere facilmente i dati di eDiscovery. Il...

Caratteristiche

  • Gestione di incidenti
  • Gestione contatti
  • Profilazione forense
  • Gestione di dati
  • Rendicontazione e analisi statistiche
Il software per indagini sui dipendenti di Veriato fornisce le risposte necessarie per prendere decisioni basate sulle informazioni.
Il software per indagini sui dipendenti di Veriato fornisce le risposte necessarie per prendere decisioni basate sulle informazioni. Veriato Investigator è stato progettato pensando alle piccole imprese. Il software può essere installato in soli 10 minuti e richiede requisiti minimi o nulli di infrastruttura IT.
Il software per indagini sui dipendenti di Veriato fornisce le risposte necessarie per prendere decisioni basate sulle informazioni. Veriato Investigator è stato progettato pensando alle piccole...

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  • Gestione di incidenti
  • Gestione contatti
  • Profilazione forense
  • Gestione di dati
  • Rendicontazione e analisi statistiche
Soluzione per investigare le relazioni tra i dipendenti a cui le aziende si affidano per tenere traccia, investigare e analizzare i problemi nel modo giusto.
Non puoi prevenire tutti i problemi relativi alle relazioni tra i dipendenti. Ma puoi controllare come risponde la tua organizzazione. Assicura coerenza nel modo di tenere traccia, investigare e analizzare con HR Acuity: la soluzione di gestione dei casi relativi alle relazioni tra i dipendenti. Questo software ti fornisce la competenza integrata necessaria per rendere le migliori pratiche parte del tuo processo. Perché nel mondo di oggi fare le cose nel modo giusto è l'unica opzione a disposizione.
Non puoi prevenire tutti i problemi relativi alle relazioni tra i dipendenti. Ma puoi controllare come risponde la tua organizzazione. Assicura coerenza nel modo di tenere traccia, investigare e...

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  • Gestione di incidenti
  • Gestione contatti
  • Profilazione forense
  • Gestione di dati
  • Rendicontazione e analisi statistiche
World class integrated QHSE Risk & Compliance system used in 200+ countries with 1,500,000+ licensed users. With full BI system.
Multi-award winning cloud based QHSE Risk & Compliance Software, 1.5 million+ users, 200+ countries. Used by Fortune 500 companies to SMEs. All functions in one application, not modules. BI, Offline apps * Health and Safety Management * Risk Management * Incident Management * Quality Management * Environmental Management * Compliance Management * Contractor Management * Training & eLearning system * Business Intelligence system * Off-line apps - full mobility * SMARTForm builder
Multi-award winning cloud based QHSE Risk & Compliance Software, 1.5 million+ users, 200+ countries. Used by Fortune 500 companies to SMEs. All functions in one application, not modules. BI, Offline...

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  • Profilazione forense
  • Gestione di dati
  • Rendicontazione e analisi statistiche
Con il motore di ricerca per persone più grande del mondo, Pipl è il luogo dove trovare la persona che si nasconde dietro un indirizzo e-mail, un nome utente o un telefono.
Il motore di ricerca per persone di PIPL semplifica la ricerca dell'indirizzo e-mail, dell'età dell'e-mail, dei profili social del numero di telefono di una persona. Basta eseguire una ricerca su un indirizzo e-mail, numero di telefono, nome e indirizzo o nome utente per trovare o verificare i dettagli di contatto, social e di lavoro della persona. PIPL Pro include: 1) Ricerche illimitate utilizzando nome, indirizzo e-mail, nome utente o numero di telefono. 2) Oltre un miliardo di numeri telefonici prevalentemente per cellulari nei risultati di ricerca. 3) La più grande copertura e-mail in tutto il mondo.
Il motore di ricerca per persone di PIPL semplifica la ricerca dell'indirizzo e-mail, dell'età dell'e-mail, dei profili social del numero di telefono di una persona. Basta eseguire una ricerca su...

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  • Profilazione forense
  • Gestione di dati
  • Rendicontazione e analisi statistiche
Electronic forms tool that helps create forms for proposals, quotations, & work orders using auto-fill, field validations, etc.
FormDocs lets you replace your standard paper forms with compliant electronic forms that can be stored, filled-in, and distributed right from your user's desktops, laptops, or network. FormDocs has extensive experience meeting the forms needs of city, town, and county government, law offices, and businesses in their procurement, purchase requisitions, reporting, recording, asset management, and human resources operations.
FormDocs lets you replace your standard paper forms with compliant electronic forms that can be stored, filled-in, and distributed right from your user's desktops, laptops, or network. FormDocs has...

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  • Gestione contatti
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  • Gestione di dati
  • Rendicontazione e analisi statistiche
Italia Prodotto locale
Gestisce la risposta agli incidenti e le procedure di acquisizione forense nel pieno rispetto delle normative di indagine digitale.
Gestisce il servizio di informatica forense, gli incidenti di sicurezza, le frodi elettroniche e il processo di indagine digitale nel pieno rispetto delle normative internazionali. Sono disponibili molte versioni diverse per soddisfare qualsiasi esigenza. È disponibile sia come strumento software che hardware, per le forze dell'ordine e il settore privato. Su richiesta sono disponibili servizi completamente personalizzabili, modulari, di formazione, personalizzazione e professionali. Adottato da molte imprese, forze dell'ordine e agenzie governative di tutto il mondo.
Gestisce il servizio di informatica forense, gli incidenti di sicurezza, le frodi elettroniche e il processo di indagine digitale nel pieno rispetto delle normative internazionali. Sono disponibili...

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  • Gestione di dati
  • Rendicontazione e analisi statistiche
Gli strumenti investigativi e di ricerca dei dati di Tracers ti aiutano a trovare informazioni chiave disponibili solo nei documenti pubblici e personali.
Da oltre ventidue anni le forze dell'ordine e gli investigatori si affidano a Tracers come principale fornitore di dati. Gli investigatori hanno bisogno di informazioni critiche per risolvere i casi. Come quando si compone un puzzle, Tracers combina documenti di informazioni pubbliche con set di dati auto-segnalati per dare accesso a persone, indirizzi e cronologie telefoniche, veicoli, aziende, beni, privilegi, sentenze, fallimenti, sfratti, licenze, associati e molto di più.
Da oltre ventidue anni le forze dell'ordine e gli investigatori si affidano a Tracers come principale fornitore di dati. Gli investigatori hanno bisogno di informazioni critiche per risolvere i casi....

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  • Gestione di dati
  • Rendicontazione e analisi statistiche
Il software di Resolver offre al tuo team un quadro completo per consentirgli di identificare i collegamenti tra indagini e incidenti monitorati.
Oltre 1.000 tra le più grandi organizzazioni del mondo si affidano al software per indagini di Resolver. Questo programma esamina i risultati eseguendo un'analisi delle cause principali per determinare i fattori che hanno contribuito a determinare i problemi e i controlli non superati. Potrai comunicare facilmente i risultati e le azioni correttive alle principali parti interessate. Inoltre, potrai possibile gestire i dati delle indagini da un'unica posizione centralizzata e visualizzare le relazioni tra incidenti, persone e luoghi affinché il tuo team possa identificare le tendenze e prevenire incidenti in futuro.
Oltre 1.000 tra le più grandi organizzazioni del mondo si affidano al software per indagini di Resolver. Questo programma esamina i risultati eseguendo un'analisi delle cause principali per determinar...

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  • Gestione di dati
  • Rendicontazione e analisi statistiche
A visual tool that helps people determine cause and effect relationships and apply effective solutions to prevent problem recurrence.
A visual tool that helps people determine cause and effect relationships and apply effective solutions to prevent problem recurrence.
A visual tool that helps people determine cause and effect relationships and apply effective solutions to prevent problem recurrence.

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  • Profilazione forense
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  • Rendicontazione e analisi statistiche
Il software di gestione dei casi i-Sight offre funzionalità solide, integrazione semplice e la migliore esperienza utente del mercato.
Il software di gestione dei casi i-Sight è una soluzione basata sul web per la gestione delle indagini. Le funzioni di creazione dei report su dashboard e una procedura guidata per la redazione di report personalizzati, permettono di avere dati in tempo reale sullo stato del caso e sugli aggiornamenti. I clienti di i-Sight lo utilizzano per gestire indagini su frodi, relazioni con i dipendenti, etica, privacy, conformità, sicurezza sul lavoro, salute e misure precauzionali. Con i-Sight tu e il tuo personale sarete meglio equipaggiati per collaborare sui casi e gestire una cronologia completa, con accesso immediato a tutte le informazioni correlate a un caso.
Il software di gestione dei casi i-Sight è una soluzione basata sul web per la gestione delle indagini. Le funzioni di creazione dei report su dashboard e una procedura guidata per la redazione di...

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  • Rendicontazione e analisi statistiche
Web-based solution designed to streamline the process of managing investigations.
Whether you're a small private investigation agency or large, established organization, CROSStrax includes all the tools you'll need to easily and efficiently manage your investigative business. CROSStrax is an affordable, cloud-based case management application designed to streamline the investigation process from start to finish. CROSStrax will assist your investigation business in becoming more organized, efficient, and profitable with less effort.
Whether you're a small private investigation agency or large, established organization, CROSStrax includes all the tools you'll need to easily and efficiently manage your investigative business....

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Le applicazioni del Convercent Ethics Cloud includono strumenti come assistenza telefonica e gestione dei casi, per centralizzare la gestione delle indagini.
Il Convercent Ethics Cloud fornisce un luogo centralizzato in cui archiviare tutti i materiali di indagine. L'Ethics Cloud include: assistenza telefonica e gestione dei casi, campagne, gestione delle politiche e strumenti di divulgazione, che centralizzano i dati in report di facile comprensione e interpretazione. Il cloud fornisce analisi in tempo reale, per darti una visione senza precedenti della salute etica della tua organizzazione. Fra i clienti di tutto il mondo figurano Microsoft, WeWork, Rio Tinto e altri.
Il Convercent Ethics Cloud fornisce un luogo centralizzato in cui archiviare tutti i materiali di indagine. L'Ethics Cloud include: assistenza telefonica e gestione dei casi, campagne, gestione delle...

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Reporting and Case Management for security services to connect field info to back office digital archive. Simple, intuitive workflow.
Reporting and Case Management Software for security operations. Log Activities, Write Reports, Track Cases, Dispatch Resources, Analyze Data. Go Paperless from the Field to the Archive! Simple, Intuitive Paperless Workflow! (Make data entry a little less suck-y and connect field info to back office digital archive)
Reporting and Case Management Software for security operations. Log Activities, Write Reports, Track Cases, Dispatch Resources, Analyze Data. Go Paperless from the Field to the Archive! Simple,...

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  • Rendicontazione e analisi statistiche
ITRAK 365 - The most scalable and adaptable QHSE software solution for the Microsoft Cloud. Enrich your Safety & Compliance programs!
ITRAK 365 is the most scalable and adaptable QHSE software solution for the Microsoft Cloud. It is designed to help manage the Quality, Health, Safety & Environment processes of today's dynamic businesses. ITRAK 365 works to streamline the data collection and reporting processes with a high degree of accuracy, enabling companies to achieve and maintain compliance in the face of increasingly strict safety regulations.
ITRAK 365 is the most scalable and adaptable QHSE software solution for the Microsoft Cloud. It is designed to help manage the Quality, Health, Safety & Environment processes of today's dynamic...

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  • Rendicontazione e analisi statistiche
Safety software to manage employee safety functions, prevent accidents and ensure OSHA compliance with ease and efficiency.
Created by a C.S.P. with facility & corporate safety experience. Manage & track employee safety functions, prevent accidents and maintain OSHA compliance with real-time customized tables, charts and dashboard. ZeraWare solves problems and avoids OSHA penalties. Be alerted when an OSHA recordable injury occurs. The OSHA Log & forms are filled-in for you. Automatic notice when required safety training is due per person and required topic. Manage employee safety with precision and efficiency.
Created by a C.S.P. with facility & corporate safety experience. Manage & track employee safety functions, prevent accidents and maintain OSHA compliance with real-time customized tables, charts and...

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  • Rendicontazione e analisi statistiche
SAFE ensures the right Physical Identities - i.e. employees, contractors, vendors, visitors - are properly authenticated.
SAFE ensures the right Physical Identities - i.e. employees, contractors, vendors, visitors - are properly authenticated.
SAFE ensures the right Physical Identities - i.e. employees, contractors, vendors, visitors - are properly authenticated.

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  • Gestione di dati
  • Rendicontazione e analisi statistiche
Serious CJIS-Compliant case management for law enforcement agencies, task forces, state agencies and other investigation units.
The ONLY CJIS-compliant investigative case management system for investigation units and multi-jurisdictional task forces. Cases, Tasks, Tips, Messages, Evidence, Multimedia, Reporting, Deconfliction, Configurable, and Inexpensive. That just begins to summarize the system. Designed for (and used by) US Agencies, Drug Task Forces, State Bureaus, Anti-Dog Fighting Task Forces, Anti-Human Trafficking Task Forces, and Security Firms. Free demo and free trial!
The ONLY CJIS-compliant investigative case management system for investigation units and multi-jurisdictional task forces. Cases, Tasks, Tips, Messages, Evidence, Multimedia, Reporting, Deconfliction,...

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VisiumKMS, an MIT Group company, is a world-class comprehensive suite of EHS, Quality, and Operational Risk Management applications.
VisiumKMS automates incident management business processes. We understand the business process, workflow and all aspects of the incident management process beginning with event identification, analysis, route calls analysis, lessons learned and corrective action, preventive action management. VisiumKMS Investigator module enables the collection, analysis and identification of root cause and lessons learned and aides in the creation of recommendations.
VisiumKMS automates incident management business processes. We understand the business process, workflow and all aspects of the incident management process beginning with event identification,...

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Network Investigation and Post-Breach Analysis
Enterprise provides deep visibility into live data directly at the endpoint, helping you conduct faster, more targeted enterprise-wide post-breach, HR and compliance investigations in a single, robust solution. With Enterprise, you can respond quickly, remotely and discreetly while maintaining chain of custody, and facilitate focused forensic investigations and post-breach analysis, without interruption to business operations.
Enterprise provides deep visibility into live data directly at the endpoint, helping you conduct faster, more targeted enterprise-wide post-breach, HR and compliance investigations in a single,...

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Anti-money laundering and anti-financial crime solutions. End-to-end CDD, transaction monitoring, case management and reporting.
We help you protect the integrity of your financial institution and achieve compliance with the most effective and efficient suite of anti-money laundering and anti-financial crime solutions. We offer end-to-end CDD/KYC, transaction monitoring, case management, regulatory reporting, and management insights. Available on-premises or as a service.
We help you protect the integrity of your financial institution and achieve compliance with the most effective and efficient suite of anti-money laundering and anti-financial crime solutions. We...

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Recognized investigation management software solution used by some of the largest private, public and federal agencies.
Column has been a vendor of investigative and process case management for over 7 years. We have implemented hundreds of applications. We have redesigned the latest version of Column Case Management to have 90% of investigative best practices out of the box. The application is now designed for configurations making it easier to maintain and change for our clients. Top features are link analysis, file management, visually pleasing and intuitive user screens, and a strong reporting engine.
Column has been a vendor of investigative and process case management for over 7 years. We have implemented hundreds of applications. We have redesigned the latest version of Column Case Management...

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  • Rendicontazione e analisi statistiche
Fully searchable cloud based platform for exploring and controling your investigations and evidence with reporting & analytics.
A secure, accessible cloud platform that provides real-time management across your investigations, incidents, evidence and cases empowering strategic level decision making.
A secure, accessible cloud platform that provides real-time management across your investigations, incidents, evidence and cases empowering strategic level decision making.

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Network Traffic Analysis for a Secure Enterprise
ExtraHop Reveal(x), network traffic analysis for the enterprise, provides complete east-west visibility, real-time threat detections backed by machine learning, and guided investigation workflows that simplify detection and response so you can secure your enterprise with confidence and speed.
ExtraHop Reveal(x), network traffic analysis for the enterprise, provides complete east-west visibility, real-time threat detections backed by machine learning, and guided investigation workflows...

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Software for managing investigations and intelligence; carefully crafted, a proven tool being used by leading investigative agencies.
X-FIRE (pronounced crossfire) is Agnovis best-in-class investigative case management software for law enforcement and police. Designed with the investigator in mind, X-FIRE is the top tool available to support major investigations, from initial incident to court disclosure. X-FIRE is easy-to-use, comprehensive, powerful and affordable. X-FIRE supports the Microsoft SQL Server, Oracle & MySQL database systems.
X-FIRE (pronounced crossfire) is Agnovis best-in-class investigative case management software for law enforcement and police. Designed with the investigator in mind, X-FIRE is the top tool available...

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Avanzato software di gestione delle indagini per aziende e unità investigative. Migliora i tuoi risultati per i tuoi clienti.
Avanzato software di gestione delle indagini per aziende e unità investigative. Migliora i tuoi risultati per i tuoi clienti. Migliora fino al 20% i costi di gestione dei casi interni. Migliora le comunicazioni esterne con i clienti e ottieni più affari. PCMS è utilizzato da unità investigative speciali (Special Investigations Unit, SIU), nonché da aziende investigative di piccole, medie e grandi dimensioni. A differenza di altri prodotti, PCMS crescerà con te, partendo da 1 investigatore fino a 300 o oltre.
Avanzato software di gestione delle indagini per aziende e unità investigative. Migliora i tuoi risultati per i tuoi clienti. Migliora fino al 20% i costi di gestione dei casi interni. Migliora le...

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Tools for national law enforcement to facilitate collaboration in detecting potential threats and investigating criminal events.
Tools for national law enforcement to facilitate collaboration in detecting and interdicting potential criminal and security threats and investigating and resolving sophisticated criminal events.
Tools for national law enforcement to facilitate collaboration in detecting and interdicting potential criminal and security threats and investigating and resolving sophisticated criminal events.

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A mobile-friendly, integrated, scalable Enterprise Quality Management Software (EQMS) system designed to learn from your experiences.
SOLABS is a technology company which successfully introduced 2 successive generations of EQMS technologies for the Life Sciences industry. Nobody can afford to make the same mistakes over and over again. Organizations need to learn from experience and capture those learnings in real-time. With SOLABS organizations build all the required controls and visibility to continuously improve in real time.
SOLABS is a technology company which successfully introduced 2 successive generations of EQMS technologies for the Life Sciences industry. Nobody can afford to make the same mistakes over and over...

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Our solution allows you to manage your cases, instruct agents, communicate with your clients, and stay on track of cases.
Our powerful case management software allows you and your team to effectively manage thousands of investigation cases whilst enabling seamless communication between your staff, clients and investigators. Our software is being used by some of the UK's leading private investigation companies. To see if it will benefit you and your business try out our demo to see it in action.
Our powerful case management software allows you and your team to effectively manage thousands of investigation cases whilst enabling seamless communication between your staff, clients and investigato...

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Case and investigation management platform that is designed to manage dispatches, records, evidence, analytics, and more.
Case and investigation management platform that is designed to manage dispatches, records, evidence, analytics, and more.
Case and investigation management platform that is designed to manage dispatches, records, evidence, analytics, and more.

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Manage multiple complaint programs from investigation through resolution in a consistent and customizable workflow.
EthicsPoint's centralized system provides a place to view and manage all reports of misconduct. All your issues are collected: from our world class hotline services, face-to-face conversations, or even incidents raised through questionnaires from our PolicyTech management system. Manage multiple complaint programs from investigation through resolution in a consistent and customizable workflow, and use robust analytics to run reports and view trends within your organization.
EthicsPoint's centralized system provides a place to view and manage all reports of misconduct. All your issues are collected: from our world class hotline services, face-to-face conversations, or...

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D3 SOAR is a platform with a fully embedded MITRE ATT&CK Module, for better Threat Intelligence, Monitoring, and Hunting.
D3 SOAR is a platform with a fully embedded MITRE ATT&CK Module, D3 Security helps SOC teams become Threat Hunters with streamlined workflows and $$$,$$$ in cost savings per year. With D3 SOAR, you can unify teams across borders and job functions: Easily manage all Incidents and Cases, collaborate on complex security and legal investigations, conduct post-incident analyses, derive actionable analytics, and automatically report on progress to continually improve your security posture.
D3 SOAR is a platform with a fully embedded MITRE ATT&CK Module, D3 Security helps SOC teams become Threat Hunters with streamlined workflows and $$$,$$$ in cost savings per year. With D3 SOAR, you...

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Cloud-based investigation management software which helps all types of industries report, track and trend incidents with analytics.
Incident tracker is a cloud-based investigation and reporting management software for companies of any size, small or large, in any industry. It is a customizable, out-of-box solution for all your business needs, including workflows, forms, reminders, etc. The built-in analytics tool and API allow you to retrieve data based on any combination of search criteria you may need. There are no hidden fees, and your subscription cost never increases for as long as you maintain your subscription.
Incident tracker is a cloud-based investigation and reporting management software for companies of any size, small or large, in any industry. It is a customizable, out-of-box solution for all your...

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  • Gestione contatti
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  • Gestione di dati
  • Rendicontazione e analisi statistiche
Modular solution that includes HRIS integration, incident tracking, grievance and discipline management, and EEO claims management.
Modular solution that includes HRIS integration, incident tracking, grievance and discipline management, and EEO claims management.
Modular solution that includes HRIS integration, incident tracking, grievance and discipline management, and EEO claims management.

Caratteristiche

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  • Gestione contatti
  • Profilazione forense
  • Gestione di dati
  • Rendicontazione e analisi statistiche
Intelligence and investigating platform with a range of advanced data management, workflow, and intelligent indexing features.
A complete investigative and intelligence platform that supports your investigation management from the capture of the initial incident report, through to the presentation of evidence in court. XIM provides a collaborative and secure environment in which to conduct a range of different investigation types. With its streamlined interface, collaborative functionality and integrated intelligence capabilities, XIM is highly suited to a variety of organisation genres and investigative situations.
A complete investigative and intelligence platform that supports your investigation management from the capture of the initial incident report, through to the presentation of evidence in court. XIM...

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  • Gestione contatti
  • Profilazione forense
  • Gestione di dati
  • Rendicontazione e analisi statistiche
Ontic empowers physical security teams to proactively and continually assess, collaborate and act on more threats to keep people safe.
Ontic is the first protective intelligence software company to digitally transform how Fortune 500 and emerging enterprises proactively address physical threat management to protect employees, customers and assets. Ontic’s SaaS-based platform collects and connects threat indicators to provide a comprehensive view of potential threats while surfacing critical knowledge so companies can assess and action more to maintain business continuity and reduce financial impact.
Ontic is the first protective intelligence software company to digitally transform how Fortune 500 and emerging enterprises proactively address physical threat management to protect employees,...

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  • Gestione di dati
  • Rendicontazione e analisi statistiche
Full-featured crime scene, domestic abuse, floor plan and vehicle accident drawing application.
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Virtual Case Management is an online case management software, used by investigators, analysis, attorneys, claims adjusters... etc.
Virtual Case Management is an online case management software, used by investigators, analysis, attorneys, claims adjusters...etc. Allow staff, vendors and clients to collaborate over cases securely. Integrated Email, IM, Reports with integrated billing, Invoicing, QuickBooks Integration, Collections Module, Appointment/Reminder setting, Document Management, Biometric Access and much more...
Virtual Case Management is an online case management software, used by investigators, analysis, attorneys, claims adjusters...etc. Allow staff, vendors and clients to collaborate over cases securely....

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Software for fire investigation case management; manage, share, search and report on cases.
FireFiles is the industry standard software for fire investigation case management. Investigators from law enforcement agencies of all types can manage, share, search and report on cases, putting critical data at their fingertips. This software is one of the nation's first systems designed specifically for investigators by investigators. Investigators can harness the power of a multi-user database system, whether it be across your city, county or state.
FireFiles is the industry standard software for fire investigation case management. Investigators from law enforcement agencies of all types can manage, share, search and report on cases, putting...

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Investigation management software specialized for tracking different types of crimes.
Specialized software for internal affairs, training, equipment, uniforms, SWAT teams, death investigations, traffic complaints, follow-up tracking, domestic violence, robberies, burglaries and sex crimes.
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Keeps track of all records relating to everything involved in a law enforcement investigation.
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Online video monitoring, recording, archiving and case management tool for law enforcement agencies.
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A cloud-based hub for time-tracking, overseeing investigations, calendaring, pictures/documents, and handling your business processes.
TimesManager is a time & expense tracking solution designed with all the capabilities you need to enhance client communication, reduce recording inaccuracies, increase productivity, and generate bigger profits for your company. Save time and generate invoices faster than ever with one-click billing and email them directly to your clients in the office or on the go with our mobile app. Try out a free 30 day trial for yourself on our website today!
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Timestream's intuitive tools let you organize, collaborate and present your entire case with ease.
Save time and money by building your case and refining your story using Timestream interactive timeline software. The intuitive tools let you organize, collaborate and present your entire case with ease, giving you the freedom and flexibility to work anytime, anywhere.
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Expert Discovery and Preservation of Web & Social Media Evidence for Legal. In-depth report curated by analysts & fast turnaround times
Social media evidence can make your case only if it is located ethically and preserved in a manner that maintains the digital chain of custody. Using our proprietary technology to search social media, search engines, and the deep web, our in-house analysts locate, capture, and preserve the social media evidence that evades most investigators while complying with the highest standard of ethics.
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