52 risultati
Perché Capterra è gratis
mymediset is designed to streamline the process so you can manage your medical equipment efficiently. It integrates seamlessly into your existing SAP® system. In fact, it’s currently the only available certified S/4 HANA cloud-based solution of its kind. Field inventory management, RFID integration and asset management are included in the standard package. Our solution comes with further add-on functionalities, such as Analytics, the Visual Inspector tool, Media Manager and the mobile App. Ulteriori informazioni su mymediset Soluzione aggiuntiva certificata SAP per la gestione dei prestatori del settore medico. Pianificazione, gestione e tracciabilità di prestito e consegna. Ulteriori informazioni su mymediset
Sortly Pro è un eccellente sistema di gestione dello stock medico e di localizzazione dei beni che consente di monitorare visivamente le proprie forniture o apparecchiature mediche e tutti i relativi dettagli inclusa posizione, prezzo, quantità e così via. Questo software offre un modo più intuitivo e meno esasperante per tenere traccia dei propri articoli. Provalo oggi gratuitamente. Scelto da migliaia di imprese. Caratteristiche principali: - Accesso tramite web, tablet o telefono. - Creazione o connessione tramite qualsiasi codice a barre o etichette di codici QR - Scanner per archiviazione/estrazione degli articoli (integrato) - Aggiungi campi personalizzati - Monitoraggio dell'attività dell'utente Ulteriori informazioni su Sortly Il sistema mobile-friendly di stock e localizzazione dei beni più semplice del settore. Scelto da migliaia di imprese. Provalo gratis oggi. Ulteriori informazioni su Sortly
Caspio è una piattaforma a basso contenuto di codice per la creazione di applicazioni per lo stock medico, che non necessita di competenze di programmazione. Classificata come leader da Forrester Research, la piattaforma multifunzione offre tutto il necessario per trasformare digitalmente le attività e i flussi di lavoro d'impresa. Include database integrato sul cloud, costruttore di applicazioni visive, sicurezza di livello aziendale, conformità normativa e infrastruttura globale scalabile. Scopri perché Caspio è considerato affidabile da oltre 12.000 aziende in tutto il mondo. Provalo gratuitamente. Ulteriori informazioni su Caspio Caspio è una piattaforma a basso contenuto di codice per la creazione di applicazioni per lo stock medico, che non necessita di competenze di programmazione. Ulteriori informazioni su Caspio
L'originale, dal 2002. Il software MedSupply (in precedenza noto come SupplyPro) è solido, facile da utilizzare e pronto per i codici a barre dei pacchetti 2D. Perfetto per TUTTI i tipi di cliniche mediche e dentistiche. Consente di monitorare farmaci, impianti, dispositivi e materiali di consumo di TUTTI i fornitori. Permette di gestire gli ordini di acquisto, la ricezione di prodotti, gli articoli scaduti e l'utilizzo sul paziente. Può essere integrato con EMR e gestisce anche i numeri di lotto e le date di scadenza. Opzioni basate su cloud o su server. Supporto di livello superiore! Scarica una prova GRATUITA dal sito web! Ulteriori informazioni su MedSupply Software Software per la gestione dello stock medico progettato appositamente per soddisfare le esigenze delle cliniche mediche, dentistiche e chirurgiche. Ampie capacità di creazione di report! Ulteriori informazioni su MedSupply Software
Questo software leader per la gestione delle risorse mediche consente di monitorare i materiali di consumo, gestire le prenotazioni delle risorse, pianificare i servizi ed eseguire scansioni di massa per una rapida elaborazione. Questa applicazione mobile, completamente integrata, facilita l'aggiornamento dei dati quando sei fuori dall'ufficio. Cronologie complete di manutenzione e report utilizzabili la rendono indispensabile per ogni esigenza di gestione delle risorse sanitarie. Include funzionalità di scansione di etichette RFID, codici a barre e codici QR. Inizia oggi stesso una prova gratuita di 15 giorni per vedere la localizzazione dei beni in azione! Software di gestione dello stock medico per il settore sanitario. Permette di eseguire la scansione di gruppi di articoli, monitorare gli ordini di acquisto e creare avvisi personalizzati. 15 giorni di prova gratuita!
Fishbowl è la piattaforma di automazione aziendale n. 1 per QuickBooks. Fishbowl consente a piccole e medie imprese di continuare a utilizzare la piattaforma QuickBooks per la contabilità incorporando, al contempo, funzionalità di stock avanzate. Posizioni multiple, monitoraggio delle parti, produzione, integrazione di spedizione, metodi di contabilità LIFO/FIFO/standard, costi logistici, spedizione e un sistema di codice a barre wireless COMPLETO per i magazzini. EDI, carrello della spesa, servizi mercantili… e l'elenco potrebbe continuare. Il prezzo parte da 4.395 $ una sola volta. Controllo dello stock della forza industriale per utenti QuickBooks, grossisti, distributori, dettaglianti e produttori.
Il miglior software di gestione dello stock per QuickBooks: permette di potenziare magazzino e operazioni aumentando i profitti e i clienti soddisfatti. Permette di gestire ogni fase dell'attività in tempo reale e a livello di intera azienda con funzionalità potenti e facili da usare per la gestione di stock, acquisti, clienti, deposito, codici a barre, costi di logistica, tracciabilità di lotti e numeri di serie e altro ancora. Inoltre, si integra con le principali piattaforme di e-commerce, i fornitori di EDI e altre soluzioni leader di settore. Il miglior software di gestione dello stock per QuickBooks: permette di potenziare magazzino e operazioni aumentando i profitti e i clienti soddisfatti.
eTurns TrackStock è un'app di rifornimento dello stock automatizzata per le forniture mediche nelle cliniche, nei magazzini ospedalieri e nei mezzi di soccorso avanzati. Ottieni una maggiore visibilità dello stock. Articoli richiesti per futuri interventi chirurgici. Usa smartphone, scanner, sensori di peso e RFID per riordinare, gestire e ottimizzare gli stock. Riduzione dei costi di inventario fino al 73%. eTurns è 10 volte più veloce nel riordino rispetto ad un sito di e-commerce come Amazon. Permette di rientrare della spesa effettuata nel giro di 1-2 mesi. Si integra con i software ERP, WMS e di contabilità. L'app eTurns TrackStock per il rifornimento dello stock rifornisce e tiene traccia delle forniture mediche tramite telefoni, scanner e sensori.
Hybrent è un software per la gestione delle scorte e degli ordini con codici a barre basato sul cloud che permette di aumentare la redditività, ridurre i costi e fornire ai pazienti un'assistenza di qualità e conveniente. Consente di vedere costi e utilizzo delle forniture grazie all'ottimizzazione dei flussi di lavoro tramite l'integrazione con i sistemi EMR/AP. Bill and Replace consente di gestire i propri impianti senza sforzo. Permette di automatizzare l'abbinamento a 3 vie, monitorare i materiali di consumo in base al numero di serie, calcolare accuratamente i costi dei casi, conteggiare i cicli e ottenere informazioni dettagliate per ridurre spese e sprechi tramite la creazione di report affidabili. Soluzione per la catena logistica medica di Hybrent per e-procurement, approvazioni, monitoraggio di ordini conferme, stock, creazione di report altro ancora.
Classificato come miglior software per facilità di utilizzo, consente il controllo dello stock e degli acquisti di natura medica da parte degli operatori sanitari che creano da 50 a 500 ordini di acquisto (PO) al mese. Garanzia soddisfatti o rimborsati. Guarda la demo e leggi le recensioni per scoprire perché è il numeri uno. Progettato per monitorare lo stock di materiali medici grazie a scansione dei codici a barre dei lotti, date di scadenza, utilizzo da parte del paziente, nonché acquisto e pagamento delle fatture. Carte e kit di preferenza. Compatibile con Quickbook. Oltre 20 PunchOut ai principali fornitori di servizi sanitari. Software per la gestione dello stock e degli acquisiti di natura medica che automatizza il processo senza supporti cartacei. Sperimentato da oltre 50 operatori sanitari.
IMS, la soluzione EHR multifunzione per la gestione degli studi e la fatturazione, consente di semplificare i flussi di lavoro e aumentare l'efficienza. Progettato da medici per medici, questo pluripremiato software medico intelligente è ideale per oltre 35 specialità e studi di ogni dimensione Utilizza una tecnologia che si adatta allo studio, non viceversa. Quasi ogni aspetto di questo software può essere personalizzato al 100% e adattato a specifiche precise. Pianifica una dimostrazione gratuita dal vivo sul sito web del produttore. La soluzione EHR multifunzione per la gestione degli studi e la fatturazione che si adatta a ogni studio. Realizzato su misura per oltre 35 specialità.
Le cliniche ben gestite utilizzano Sowingo. Dedica meno tempo alla gestione delle forniture e più tempo ai pazienti, utilizzando una delle piattaforme di gestione delle scorte per dentisti più potenti e facili da usare. Le cliniche ben gestite utilizzano Sowingo. Dedica meno tempo alla gestione delle forniture e più tempo ai pazienti con una piattaforma specializzata per lo stock.
ArbiMed è un software di gestione dello stock basato sul cloud, progettato dai medici, per aiutare le cliniche mediche ad aumentare i profitti complessivi analizzando i dati significativi delle transazioni di stock. Con ArbiMed è possibile creare, ricevere e tenere traccia degli ordini di acquisto, contrassegnare le informazioni critiche durante la rimozione dei materiali di consumo e interpretare i report per prendere decisioni cruciali con facilità. Contatta il produttore per una demo gratuita o un account di prova. ArbiMed è un software di gestione dello stock per aiutare le cliniche mediche ad aumentare i profitti analizzando i dati delle transazioni di stock.
Our mission to make health care uncomplicated in Brazil, empowering independent doctors, for better quality health. We believe that healthcare professionals should not be concerned with technology issues. With that in mind, we offer an efficient and extremely easy-to-use system, allowing our users to increase their productivity, reduce costs, reduce the lack of patients and save time so they can focus on what they like to do most: taking care of their patients We offer an efficient and extremely easy to use system, which meets from the appointment scheduling to the post-service.
Automate your warehouse and lower labor costs with an on-demand, web-based WMS that's easy to use and affordable. You can easily deploy SmartTurn and fulfill orders accurately at lower costs, reduce inventory stock outs, ship more orders on-time with less labor, and automate your processes by integrating with other systems. SmartTurn starts at $540/month with no hardware to buy, no software to install, no network to set up, and no system deployments or ongoing maintenance. On-demand WMS, Microsoft partner, providing enterprise-class capabilities at a fraction of traditional license-and-install costs.
100% focused on healthcare supply chain, SurgiCare's cloud-based solution means no complex installations and no servers to maintain. Scan items on your iPhone, iPad and Android devices, perform case-costing, track expiration dates and lot numbers, integrated purchasing with major suppliers, invoicing, forecasting, surgical preference cards, and more. Pay-as-you-grow subscription means we accommodate smaller centers (and budgets) to larger hospital facilities. Use your iPhone or Android to scan medical inventory across multiple sites and locations. 100% web-based means nothing to install.
Envi by IOS empowers healthcare providers to deliver care across a wide range of settings (hospitals, ambulatory surgery centers, urgent care clinics, physician groups, etc.) by streamlining supply chain management. Envi is an affordable, powerful, scalable solution configured to meet your organization's needs. With Envi, you'll build enterprise visibility with location-specific functionality, helping your organization reduce costs through greater automation, efficiency and control. IOS delivers powerful, affordable and easily scalable solutions for healthcare facilities that meet your exact system specifications.
No-Cost Vaccines | Patient Management | End-to-end Inventory Management | EHR Integration Solution for medical professionals to manage every aspect of vaccinations from start to finish. From inventory visibility and automated replenishment to daily immunization highlights and patient tracking, we are the complete vaccination management system. Empowering providers to get back to doing what they do best; providing patient care. For: Pediatricians | Internal Medicine | Family Practices Specializing in Vaccine Financing, Inventory Management, Billing, Vaccine Distribution, and Technology Services.
This is an inventory management solution intended specifically for healthcare providers, whether small or large. This is an inventory management solution intended specifically for healthcare providers, whether small or large.
This intuitive and affordable software is an ideal inventory management solution for small businesses. Easily manage movements, purchases and sales with one integrated package. Features include: stock control, serial number tracking, contact management, purchasing with the creation of detailed purchase orders from top level assemblies, purchase receipts, accounts payable, sales orders, shipping and accounts receivable. Manage multiple vendors for common items, tracking order history DCS Inventory Software is an intuitive picture and barcode driven software for Inventory Management.
TIMS Software is an integrated solution for HME businesses. Manage your revenue cycle from end-to-end and get the clarity you need to make smart business decisions with total access to all your business data. TIMS Software provides a customized solution to fit your business and the peace-of-mind knowing that the right people are working the right claims, at the right time, so you get paid faster. Revenue Cycle Management from referral & patient intake, order fulfillment & delivery, claims, A/R & collections, financials & reports
Vanguard Inventory Optimization automates the analyses of your entire inventory cycle, integrating historical sales data and key insights from individuals throughout your organization. Advanced analytics capture and process your data to determine optimal service levels, safety stock, reorder points, order quantities, and other key metrics. Reveal product and product-line profitability in net terms for the sharpest bottom-line analysis. Automates the analyses of your entire inventory cycle, integrating historical data and insights from individuals in the organization.
ITEXIA is the asset management platform of the future. We help companies in the medical sector to get rid of the high effort manual inventory of medical machinery and equipment takes by digitizing the process of asset management. In addition, data can be easily synchronized with IT systems through our open API and interfaces. Our ITEXIA Smartphone app manages and displays all further information flexibly. We create simple overview and our clients manage their assets efficient and sustainable. ITEXIA is the asset management platform of the future. We help companies to get rid of the high effort of manual inventory.
WebOps tracks Medical Devices every step of the way, resulting in higher customer satisfaction and profits. WebOps Logistics is a comprehensive, mobile device compatible, SAAS solution that provides Medical Device Manufacturers, Distributors and Providers with accurate tracking and ordering for a broad range of medical devices. The device sales reps, the hospital and warehouse staff are using WebOps to manage the surgery schedule, inventory status and location, surgery usage, and order. WebOps Logistics is a mobile device compatible, SAAS solution that provides Medical Device Manufacturers field inventory tracking.
IBM Clinical Development di Watson Health è una soluzione SaaS globale che può aiutare il settore delle scienze naturali a trasformare la ricerca clinica e ad accelerare il processo che porta ai pazienti le terapie di cui hanno bisogno. Con un potente sistema di acquisizione di dati in formato elettronico (Electronic Data Capture, EDC) al suo interno, IBM Clinical Development offre ai ricercatori clinici l'accesso a informazioni nascoste e visibilità sui loro dati di prova. Scalabile sia per funzionalità che per funzioni, offre solide funzioni di suite, che possono essere adattate a tutti gli studi clinici. IBM Clinical Development è una piattaforma singola e scalabile basata sul cloud, che consente ai professionisti della ricerca clinica di progettare e gestire i propri studi.
Medical inventory software to track supplies, lots and expirations, consignment and non-consignment, and on demand reports. Medical inventory software to track supplies, lots and expirations, consignment and non-consignment, and on demand reports.
Clinic Essentials is a leading clinic management solution designed with a comprehensive menu of features so that you can manage and enhance every aspect of your clinic. Our easy-to-use features and intuitive interface simplify your daily tasks, such as scheduling, invoicing, reporting, and managing inventory. A clinic management solution designed with a comprehensive menu of features so that you can manage every aspect of your clinic.
Early versions of LoanerTrak have been used in loaner departments since 1991. Decades of direct user input and development has expanded the functionality of this application to handle the countless demands and exceptions that every loaner department encounters on a daily basis - all of this while maintaining a simple, intuitive user interface. Advanced, client-server and web based loaner device logistics software running in Fortune 500 medical companies since 2000.
(0 recensioni)
Visualizza profilo
Renaissance Healthcare Enterprise Suite is a completely integrated, enterprise, modular, feature rich, user friendly Hospital Information Management System. A completely integrated, enterprise, modular, feature rich, user friendly Hospital Information Management System.
(0 recensioni)
Visualizza profilo
Medical office management solution that offers OHIP and insurance billing, scheduling, inventory management, and marketing tools. Medical office management solution that offers OHIP and insurance billing, scheduling, inventory management, and marketing tools.
Visualizza profilo
Intended for 5 users or more. Designed for organizations of 10 people or more. Create Inventory requisitions. Manage Par levels and get email warnings when certain items are low. Custom reports and customization of screen fields. Import items from FDA drugs database. Manage Users and Roles. Use your smart phone or tablet to remove inventory. Can be integrated to other systems. Talk to our experts to get real guidance on solving you inventory management challenges. Manage your Medical Supplies. Web-based inventory management solution; Configurable, Custom reports, Imports FDA drug NDC Codes.
(0 recensioni)
Visualizza profilo
PRISYM 360 provides organizations with complete label integrity to meet the strictest compliance requirements for FDA & EU regulations. Meet regulatory compliance with both printing/applying labels and capturing relevant data in your manufacturing environment.
(0 recensioni)
Visualizza profilo
Scout's TopShelf is a web based inventory management / warehousing software system that can be used as a stand-alone application or can be integrated into a variety of back office applications, such as Salesforce.com, Quickbooks, and Microsoft Dynamics. TopShelf gives you instant visibility and optimization of your supply chain wth features like barcode scanning, customer portal, dynamic reporting, work order management, basic pick / pack / ship to advanced 3PL transactions, RFID and Printing. A web based on demand warehouse and inventory management solution.
(0 recensioni)
Visualizza profilo
AIMS is a scalable, web-based software system made up of a variety of core components, optional components, and interfaces that provide solutions to meet the needs of your current operation and your needs in the future. With AIMS, users can access all aspects of their maintenance operation from any location with internet access, at any time. AIMS is easy to learn and use, yet robust enough to accommodate the most demanding multi-facility organization. AIMS is a complete CMMS system for managing all types of assets found in healthcare institutions.
(0 recensioni)
Visualizza profilo
iTraycer provides on-the-go mobility with a simple, easy-to-use interface. It works on all medical products regardless of conditions, including sterilization environments, and tray, device and biologic-level management. Provides on-the-go mobility with a simple, easy-to-use interface.
(0 recensioni)
Visualizza profilo
Winn Solutions, LLC is the leading provider of barcode tracking technology. The Winn Item Tracking System (WITS) is a cloud-based solution designed to track any accountable item within a company from its entry point to its delivery point. Sophisticated in capability, yet simple to operate, WITS will improve all aspects of your receiving and tracking process. Any industry, any accountable item, WITS has you covered with Tracking Technology That Delivers! For more info visit www.winnsolutions.com Medical inventory solution that helps businesses track assets, documents, equipments, containers, lab samples, and more.
(0 recensioni)
Visualizza profilo
Medical device logistics mobile & SaaS solution for sales automation, supply chain workflow, inventory management, and implant billing. Mobile solution for surgery scheduling, ordering implants, scanning and billing from your iPhone/iPad. Surgeon preference cards, kit and surgeon usage statistics. Integrated into SAP, Oracle, Epicor, JDE and PRMS. Sopic manages all aspects of medical device logistics including consignments, returns, expired inventory management, orders, PO tracking Medical device logistics mobile & SaaS solution for sales automation, supply chain workflow, inventory management, and implant billing.
(0 recensioni)
Visualizza profilo
Medlium is a HIPAA-compliant EHR / EMR for medical practices. Works on desktop, iPad, iPhone, and Android. No contract or credit card required. #AccessAnywhere #Scheduling #PatientReminders #Documentation #FormBuilder #ClinicalImaging #SecureMessaging #DocumentManagement #TaskManagement #LowInventoryAlerts #FreeFax #eRx #FastSupport Simple and free EHR for iPhone, iPad, Android, and Desktop.
(0 recensioni)
Visualizza profilo
An integrated solution that streamlines all hospital-related operations through the management of patient records, pharmacy & more. An integrated solution that streamlines all hospital-related operations through the management of patient records, pharmacy & more.
(0 recensioni)
Visualizza profilo
Above PARs dashboard tools, coupled with its powerful auditing and reporting features, support cost management and asset tracking, while enhancing reporting efficiency and flexibility. Several of the tracking modules include Equipment Inventory and Work Order. Powerful auditing and reporting features, support cost management and asset tracking, while enhancing reporting efficiency
(0 recensioni)
Visualizza profilo
AdminiCare combines the efficiencies of a handheld scanner with the benefits of a cloud-based software system, including automatic updates and backups, 24/7 access, and financial grade encryption & security. With AdminiCare, you can purchase and track supplies, automate recurring transactions, optimize par level, identify and reduce inventory costs through bulk purchases and supplier cost comparison, and generate real-time reports that track the entire process. A web-based inventory management system for long-term care facilities that connects medical supply distributors and service providers.
(0 recensioni)
Visualizza profilo
Patient-Specific Technology for medical device companies. Enhatch Fit2Kit provides your sales teams with exactly what they need in one central location. Using data analysis and artificial intelligence, the mobile app powers the design and delivery of patient-specific implants which help reduce shipping and kitting costs by almost 50% in six months and 75% in 12 months. Delivery compact kits to surgeons and quicken turn time for smarter surgeries. A mobile software for medical device companies, Enhatch Fit2Kit tracks & optimizes inventory so you can ship compact customized kits.
(0 recensioni)
Visualizza profilo
Profiles hospital pharmacy inventory demand at every drug storage location within a hospital, advises inventory to keep at each location, provides spatial optimization for a number of constraints. Helps manage drugs on shortage. We reduce the amount of drug required to be kept on hand, we reduce expired products, we free up space in cabinets, and we reduce cart fill. Drug inventory management solution for shortage management, demand profile planning, and spatial optimization.
By making the entire purchasing process much more visible and efficient, Healthcare Materials Management allows you to measure and analyze item consumption across all departments. This will in-turn reduce inventory levels and associated acquisition problems. It also optimizes your supply chain by providing deep control of your requisitions, procurement, fulfillment & consumption processes. This system is built to reduce issues in your supply chain. Healthcare Materials Management streamlines your consumption-based supply chain management, reducing costly inefficiencies.
(0 recensioni)
Visualizza profilo
TrackCore Operating Room is a tissue and implant tracking software integrated with RFID enclosures, eliminating the need for arduous manual processes. TrackCore Interventional was designed to control costs and improve patient care through tracking implants, consumables and medical devices from any vendor. TrackCore SameDay streamlines the bill-only process for physician preference, special-order. Tissue tracking & implant management tool that helps hospitals send replenishment/recall alerts, maintain vendors records, and more.
(0 recensioni)
Visualizza profilo
Medical device inventory management, incident tracking, supplier management, and spare parts management based on WHO best practices Medical device inventory management, incident tracking, supplier management, and spare parts management based on WHO best practices
(0 recensioni)
Visualizza profilo
Cloud-based platform for healthcare industry that lets businesses streamline and manage administrative tasks. Cloud-based platform for healthcare industry that lets businesses streamline and manage administrative tasks.
(0 recensioni)
Visualizza profilo
Medical device inventory management, knowledge delivery, expiration tracking, and UDI support to reduce errors and increase efficiency Medical device inventory management, knowledge delivery, expiration tracking, and UDI support to reduce errors and increase efficiency
(0 recensioni)
Visualizza profilo
Inventory Management provides chemists, biochemists, biologists, and technicians with a single solution for integrated management of a wide range of materials including chemical containers, biologics, consumables and other assets. A single solution for integrated management of a wide range of materials.
(0 recensioni)
Visualizza profilo
From stock room to board room, make inventory and supply chain management simpler and more dependable. Boost revenue through reduced labor, more precise inventory, and the ability to capture more charges. Turn immediate time-to-value into long-term competitive advantage. Industry-leading technology precisely designed for the challenges of healthcare inventory and supply chain management. From stock room to board room, make inventory and supply chain management simpler and more dependable and boost revenue.
(0 recensioni)
Visualizza profilo
Pharma Distributors (or wholesalers) distribute medicines to multiple pharmacies within their geography. Typically, pharmacies inform the distributors about out of stock medicines and distributors fulfill those medicines on a daily basis. The process of pharmacies informing the distributors about out of stock medicines and subsequent order fulfillment involves a lot of manual effort. ZibDX aims to reduce the manual effort by automating the supply-chain process between Pharmacies & Distributors. ZibDX aims to reduce the manual effort by automating the supply-chain processes between Pharmacies & Distributors.
(0 recensioni)
Visualizza profilo
Purpose-built FMD compliant solution, designed to manage the status of medicinal inventories to FMD standards. Purpose-built FMD compliant solution, designed to manage the status of medicinal inventories to FMD standards.