32 risultati
Perché Capterra è gratis
Software di gestione dei servizi di rimorchio basato sul cloud per le aziende di soccorso stradale, da utilizzare per smistare, sequestrare, fatturare e molto altro. Può essere utilizzato ovunque sia disponibile un accesso a Internet. Sono disponibili anche applicazioni mobili per Android e iPhone/iPad. Con pochi clic è possibile ricevere le chiamate dei principali club automobilistici direttamente in Towbook, smistarle direttamente nei telefoni dei conducenti e generare dichiarazioni di fatturazione. Inoltre, Towbook offre assistenza telefonica gratuita 24 ore su 24, 7 giorni su 7. Ulteriori informazioni su Towbook Management Software Strumento di gestione basato sul cloud per le aziende di soccorso stradale, da utilizzare per smistare, sequestrare, fatturare e molto altro. Ulteriori informazioni su Towbook Management Software
mHelpDesk è una soluzione software semplice e potente per la tua azienda di rimorchio, che permette di automatizzare tutto, dal primo contatto con il cliente fino al pagamento. Fornisce ai propri clienti strumenti per dispositivi mobili e online che non hanno eguali in termini di prestazioni, affidabilità e funzionalità. mHelpDesk riunisce gli strumenti migliori in un pacchetto estremamente facile da usare e conveniente che non richiede grandi investimenti iniziali. E offre anche esperti di prodotti interni che ti aiutano a metterti subito a lavoro. Il software per aziende di rimorchio più veloce, più semplice e più conveniente per automatizzare tutto, dal primo contatto con il cliente al pagamento.
Rendi la tua piccola impresa più grande con il software per l'assistenza a domicilio di Jobber. Jobber consente a migliaia di aziende di migliorare ed espandere la propria attività. Indipendentemente da dove ti trovi puoi creare preventivi e pianificazioni, fatturare lavori, ottimizzare i percorsi, monitorare e inviare team, avvisare e comunicare con i clienti e sincronizzarti automaticamente con il tuo software di contabilità, il tutto in un unico posto. Verrai pagato più velocemente e apparirai più professionale che mai. Inoltre, il supporto dedicato e gratuito di Jobber ti aiuterà in ogni fase del processo. Rendi più grande la tua piccola impresa. Jobber consente alle aziende di servizi a domicilio di creare preventivi, pianificazioni e fatture, oltre che di essere pagate più velocemente.
Le aziende di rimorchio di ogni dimensione utilizzano Route4Me per automatizzare l'invio degli ordini, ottimizzare i percorsi di rimorchio e sequestro dei veicoli, acquisire prove di avvenuta notifica, notificare ai clienti lo stato dell'ordine e altro ancora. Route4Me offre perfetta continuità durante l'intero ciclo di ottimizzazione delle operazioni di rimorchio, dalla pianificazione e invio dei percorsi alla navigazione dei percorsi e al monitoraggio dei conducenti in tempo reale. Gli strumenti di analisi personalizzabili di Route4Me consentono di convertire i dati telematici grezzi in informazioni fruibili. Piattaforma di routing di nuova generazione e ottimizzazione della logistica intelligente per un'efficiente gestione della flotta e operazioni esterne.
Grazie all'offerta di soluzioni aziendali e sul cloud, Tracker sviluppa innovative soluzioni di smistamento e gestione delle operazioni di rimorchio. La presenza nel settore dal 1986 le assicura un margine competitivo, esperienza, conoscenza e competenza. La società offre soluzioni per operazioni di rimorchio di ogni dimensione, app mobili iOS e Android per i conducenti, integrazioni con QuickBooks, TomTom e Brother (stampanti di bordo per autocarri) e smistamento digitale in collaborazione con tutti i principali club automobilistici, compresa la fatturazione automatizzata. Servizio clienti eccezionale, disponibile 24 ore su 24, 7 giorni su 7. Grazie all'offerta di soluzioni aziendali e sul cloud, Tracker Management fornisce soluzioni innovative per le operazioni di rimorchio e app iOS e Android per i conducenti.
The Service Program è un'estensione per QuickBooks fra le più apprezzate del settore, per le imprese dei servizi. Smistamento, instradamento, monitoraggio degli ordini di lavoro, programmi di manutenzione, chiamata clienti, attrezzatura per localizzazione, GPS, soluzione mobile e portale servizio clienti: compatibile con qualsiasi iPhone, telefono o tablet Android o laptop con sincronizzazione in tempo reale, acquisizione firme, stampa esterna, aggiunta immagini, fatture, noleggi, codici a barre, fatturazione e molto altro. Include formazione settimanale, supporto tecnico e aggiornamenti software. Semplicità. Estensione di servizio per QuickBooks che offre smistamento, instradamento, ordini di lavoro, programmi di manutenzione, GPS, strumenti mobili e di servizio clienti.
TomTom WEBFLEET è l'unica soluzione GPS con integrazione abilitata da tutte le principali soluzioni software per il trasporto di veicoli. Questo include Tracker Management, Beacon, Towbook, TOPS, TOW123, VTS e molti altri. L'integrazione consente all'ufficio di inviare le chiamate direttamente dal software di smistamento al conducente con un semplice clic. I dettagli sui tempi e lo stato dei lavori vengono automaticamente ricevuti dal dispositivo di navigazione del conducente, per aggiornare lo smistatore sullo stato dei lavori. Aumenta la tua efficienza a partire da oggi. TomTom offre ai servizi di trasporto un monitoraggio GPS completo del veicolo e navigazione connessa, integrata con tutti i principali software di gestione per i trasporti.
Il software di gestione Omadi Towing & Automotive Services è orientato all'organizzazione, alla gestione e alla crescita. Pensato per il mondo dei servizi di trasporto veicoli, fornisce una piattaforma sia per ricevere che per gestire nuovi incarichi. Da sempre, Omadi è concepito per semplificare i processi aziendali ed eliminare il cartaceo nella tua azienda. Omadi è una piattaforma software per il trasporto veicoli basata sul web. Pensato per il mondo dei servizi di trasporto veicoli, fornisce una piattaforma sia per ricevere che per gestire nuovi incarichi.
Husky Intelligence is a web based solution for field service companies. Sales and client management. Manage and dispatch work to field service personnel. Mobile workforce has real time access to personal tasks. Paperless billing. Time and expense management. Customizable reports. Your fleet on a map in real time. Free Trial! Drive Service costs down with CRM, Dispatching, Scheduling , Recurring Service Orders, Mobile App and SaaS Low Startup Costs Free Trial
Towing solution that helps businesses with ticket management, driver tracking and provides detailed management reports. Towing solution that helps businesses with ticket management, driver tracking and provides detailed management reports.
Professional-level towing and roadside management software makes running your organization easier and dispatching faster. Dispatch all your jobs and trucks on a map in real-time. Send job to drivers on smartphones and gps units. Featuring the most comprehensive accounting package for towing and roadside companies. Send statements and invoices to customers by fax and/or email. Automatically price services the way you want them priced. Submit all motor club invoices over the internet at once. Towing management software that covers the full spectrum from call taking through dispatch to accounts receivables.
Telenav's GPS-based tracking service allows you to better manage your fleet, workers, and assets. Know where your vehicles are 24/7 and receive informative reports regarding driving habits, etc. through our online web portal/ your mobile device. Our fleet management system promotes safe driving and lowers operating costs by helping you save on fuel and insurance. We give you control of your fleet, workforce & assets and you will see a quick ROI - monetarily and also through gains in service. Mobile phone-based tracking service with integrated voice and visual GPS navigation, electronic timesheet reporting and dispatching.
All your repossession's company data, right at your fingertips. Our solution makes it easy to manage drivers, accounts and recoveries. More Recoveries, Less Hassle
ProTow XTR for Towing and wrecker service management solutions, including dispatching and employee commissions, lien letter system, maps, mileage. Professional Towing and Auto Repair Management System (All In One) Also works for Repossession Companies, Auto Haulers and Logistics. For Large companies, Contact Sales, P.T.O.M. (ProTow Operations Manager) with GPS, QuickBooks Sync and Fuel Saver. Towing management solution that helps businesses manage job details, vehicle information, dispatching, GPS tracking, and more.
Towing business management software with accounting, tracking, dispatch and impound records. Towing business management software with accounting, tracking, dispatch and impound records.
Back office system for wrecking yards and towing companies with lite version for smaller companies and classic version for big firms. Back office system for wrecking yards and towing companies with lite version for smaller companies and classic version for big firms.
Fleet Management and Roadside Assistance solution with a software which is built on a solid platform with modules such as maps, statistics, inventory management, mechanic interaction and much more! With long experience in the towing and roadside assistance industries we can offer your organization more than just a software! Fleet Management and Roadside Assistance solution with maps, statistics, inventory management, and more.
At only $7 / mo / driver for unlimited use, the DeliveryMark Delivery App is powerful and perfect for Towing Companies, Couriers, Truckers, Messengers, DriveAways, Fleets, Owner Operators, Wholesalers, and anyone making deliveries. The app allows you to Create Deliveries/Orders, Track via GPS, Collect Signatures, Take Photos, Generate a Proof-Of-Delivery document and more. Easy-To-Use. Great for current delivery / trucking companies and Start Ups! Easy-to- use Delivery App for Towing Co's, Couriers, Truckers, Owner Operators, & any other deliveries. $7 /mo /driver unlimited use
Swoop's technology focus and deep partnerships with local towing providers allow them to deliver an exceptional roadside experience, with all the features that modern, mobile consumers expect today (truck tracking, real-time notifications). Our software gives unprecedented transparency into an industry that previously operated as a black box. Today, we work with major insurance carriers, luxury OEMs, and ride-sharing businesses nationwide. Software to manage your towing business. Go paperless, provide amazing customer experience, and reduce administrative costs.
Dispatching, billing, driver/carrier settlements, fuel taxes, full integrated accounting. Dispatching, billing, driver/carrier settlements, fuel taxes, full integrated accounting.
Towing software with dispatching, storage lot control, lien sale processing, accounting, alpha-numeric paging. Towing software with dispatching, storage lot control, lien sale processing, accounting, alpha-numeric paging.
Provides you with all the business tools you need to effectively and efficiently run your towing business. Provides you with all the business tools you need to effectively and efficiently run your towing business.
Towing and fleet management application. Dispatch, GPS-Integration, Invoicing and A/R, Letters / Lien Processing, Auctions, Sales. The most comprehensive and best performing cloud-based towing application available.
Linxio is a GPS Tracking and fleet management software provider with an international presence that specialises in GPS based fleet, asset and team management solutions. Our focus is on optimising vehicle fleets and workflows to help our customers reduce costs and increase revenue. Some of the main features that sets Ready Track apart from the competition is offering a complete end to end solution that can revolutionise the way you do business, utilising the latest in 4G LTE technology. GPS Fleet Tracking solutions to help your business lower labour costs, reduce fleet related expenses and increase productivity
(0 recensioni)
Visualizza profilo
Keeps track of customers, sales leads, shipping points, customs brokers, tractors, trailers, drivers and carriers. Keeps track of customers, sales leads, shipping points, customs brokers, tractors, trailers, drivers and carriers.
(0 recensioni)
Visualizza profilo
Records the date, time call was received, the time the tow was started, the pickup location, the owners name - address - phone no., who called in, license or tag number, V.I.N., year - make - model, color, tow truck driver, odometer readings, invoice number, charges and remarks. Software that records relevant details from tow calls.
(0 recensioni)
Visualizza profilo
Windows-based accounting program for towing companies with modules for towing, dispatch and lien sale. Windows-based accounting program for towing companies with modules for towing, dispatch and lien sale.
(0 recensioni)
Visualizza profilo
Tow management software with front desk features and back office reporting. Tow management software with front desk features and back office reporting.
(0 recensioni)
Visualizza profilo
Web-based fleet management solution that helps businesses with vehicle deployment, location tracking, invoicing, and more. Web-based fleet management solution that helps businesses with vehicle deployment, location tracking, invoicing, and more.
(0 recensioni)
Visualizza profilo
TowDesk provides easy order-entry, dispatching, accounting, driver tracking, back office tools and more, for your towing business. TowDesk provides easy order-entry, dispatching, accounting, driver tracking, back office tools and more, for your towing business.
(0 recensioni)
Visualizza profilo
Full featured software suite built for the towing industry in order to help you run your business smoothly and efficiently. Full featured software suite built for the towing industry in order to help you run your business smoothly and efficiently.
(0 recensioni)
Visualizza profilo
Software solution for your Recovery and towing Business. Software solution for your Recovery and towing Business.