102 risultati
Perché Capterra è gratis
Zendesk crea software per helpdesk che aiuta a migliorare i servizi IT e i rapporti con i clienti. Questi prodotti consentono alle aziende di essere più affidabili, versatili e scalabili. Aiutano a migliorare la comunicazione e a dare un senso a enormi quantità di dati. Soprattutto, lavorano insieme per aiutare a trasformare le interazioni in rapporti duraturi. Oltre 200.000 aziende come Uber, Groupon, Box, Airbnb e Disney utilizzano Zendesk per ridurre i costi di supporto, aumentare la produttività e aumentare la soddisfazione dei clienti. Ulteriori informazioni su Zendesk Zendesk consente alle aziende di fornire un'eccellente assistenza clienti tramite più canali tra cui e-mail, chat, telefono e SMS. Ulteriori informazioni su Zendesk
Atera è una piattaforma di gestione IT basata sul cloud che mette a disposizione una soluzione multifunzione creata per MSP e personale di supporto IT. Atera mette a disposizione funzioni di RMM, PSA, helpdesk e accesso remoto in un'unica potente soluzione. L'innovativa piattaforma di Atera è semplice da utilizzare e consente di eseguire rapidamente l'onboarding il nuovo personale. L'innovativo modello di valutazione di Atera consente agli utenti di pagare ciascun tecnico con agenti illimitati, garantendo così prezzi trasparenti e prevedibili. È disponibile una prova gratuita di 30 giorni; registrati ora per iniziare a utilizzare subito il software! Ulteriori informazioni su Atera Gestione remota del monitoraggio (RMM), automazione dei servizi professionali (PSA) e accesso remoto: soddisfazione di ogni esigenza IT in un unico posto. Ulteriori informazioni su Atera
Opsgenie è un'avanzata piattaforma di allarme e gestione a chiamata per i servizi sempre attivi, che consente ai team di sviluppo e operativi di pianificare le interruzioni del servizio e mantenere il controllo durante gli incidenti. Con oltre 200 integrazioni avanzate e un motore di regole estremamente versatile, Opsgenie centralizza gli allarmi e informa con affidabilità le persone giuste, consentendo loro di agire tempestivamente. Opsgenie monitora tutte le attività, fornendo informazioni utili per migliorare la produttività e incrementare le efficienze operative. Ulteriori informazioni su Opsgenie Più votato: Opsgenie è un'avanzata piattaforma di allarme e di gestione a chiamata per team di sviluppo e operativi che utilizzano servizi sempre attivi. Ulteriori informazioni su Opsgenie
Freshservice è un service desk ITIL online caratterizzato da un tocco di novità. Questo strumento offre un'esperienza utente nuova oltre a potenti funzionalità di gestione di ticket e risorse, come il rilevamento automatico di nuove risorse, potente gestione della configurazione e analisi dell'impatto avanzata. Elaborare le richieste di assistenza e gestire gli incidenti risulterà semplice e intuitivo. Gestione di problemi, modifiche, release e conoscenze sono solo alcune delle funzionalità che rendono Freshservice una soluzione perfetta per le esigenze IT della tua organizzazione. Ulteriori informazioni su Freshservice Service desk ITIL online ti aiuta a gestire la tua infrastruttura IT, senza complicazioni. Ulteriori informazioni su Freshservice
Wrike è un software online per la gestione del lavoro che consente al tuo team di semplificare le richieste di correzione dei bug in entrata con moduli integrati, assegnare automaticamente i team corretti e monitorare l'avanzamento su linee temporali o schede kanban. Con Wrike sarai in grado di creare e delegare attività, tenere traccia delle scadenze, visualizzare i tuoi piani su diagrammi di Gantt e condividere report. Wrike offre anche funzionalità avanzate come flussi di lavoro personalizzati, sicurezza avanzata, accesso limitato ai dati e molto altro. La soluzione perfetta per i team di oltre 20 persone. Ulteriori informazioni su Wrike Semplifica le richieste in arrivo, tieni traccia dell'avanzamento del lavoro e gestisci i progetti IT con Wrike. Perfetto per i team di oltre 20 persone. Ulteriori informazioni su Wrike
Jira Service Desk è considerato il software ITSM più popolare ed economico. Basato sul software Jira di Atlassian, Jira Service Desk fornisce, in modo predefinito, tutto ciò di cui gli uffici IT hanno bisogno: regole di automazione, SLA, creazione di report in tempo reale e processi certificati ITIL come incidenti, problemi e gestione del cambiamento. Offri un ottimo servizio, con costi e tempi di installazione notevolmente inferiori rispetto alla concorrenza. Ulteriori informazioni su Jira Service Desk Jira Service Desk è un software per service desk creato per i moderni uffici IT con un costo che parte da soli 10 $ al mese. Provalo gratuitamente su https://www.atlassian Ulteriori informazioni su Jira Service Desk
L'RMM dell'infrastruttura di rete di Auviks offre agli MSP la visibilità della rete e l'efficienza dei processi di cui hanno bisogno per aumentare la redditività dei propri servizi di rete. Questo software basato sul cloud offre una visione senza precedenti delle reti client, automatizzando le attività complesse e dispendiose in termini di tempo, consentendoti di ampliare con efficacia il tuo ufficio. Fornendo visibilità e dati fruibili sull'infrastruttura di rete, Auvik è un ottimo complemento per i sistemi RMM tradizionali che si concentrano su server ed endpoint. Ulteriori informazioni su Auvik Il software di Auvik semplifica e automatizza la gestione e monitoraggio della rete, per offrirti visibilità e controllo completi della rete. Ulteriori informazioni su Auvik
mHelpDesk è una soluzione molto semplice e potente per la tua azienda d'informatica, che permette di automatizzare tutto, dal primo contatto con il cliente fino al pagamento. Fornisce ai propri clienti strumenti per dispositivi mobili e online che non hanno eguali in termini di prestazioni, affidabilità e funzionalità. mHelpDesk riunisce gli strumenti migliori in un pacchetto estremamente facile da usare e conveniente che non richiede grandi investimenti iniziali. E offre anche esperti di prodotti interni che ti aiutano a metterti subito a lavoro. Il software per la gestione dei servizi d'informatica più semplice e di più alto valore per automatizzare tutto, dal primo contatto con il cliente fino al pagamento.
Samanage unisce i dipendenti di tutto il mondo consentendo alle aziende di gestire e automatizzare una vasta gamma di processi e attività di service desk. Il servizio IT, con intelligenza artificiale, semplifica l'instradamento dei ticket, offrendo soluzioni intelligenti consigliate e garantendo che il tuo help desk possa concentrarsi su progetti più importanti, anziché su attività ripetitive. Realizzato con le migliori procedure ITIL, consente di ottenere risoluzioni dei ticket più veloci, migliorare gli SLA e molto altro ancora fornendo i servizi in modo trasparente, intelligente e significativo. Samanage elimina i problemi dalla gestione IT, consentendo di semplificare e automatizzare attività e processi grazie alla potenza dell'intelligenza artificiale.
Monitora tutti i tuoi dispositivi facilmente e in un unico posto! Con Spiceworks Network Monitor puoi tenere d'occhio da una dashboard i tuoi server e dispositivi abilitati SNMP, come router e switch. Avrai una visibilità totale sulla tua rete, in modo da poter rilevare i problemi prima di tutti i tuoi utenti ed essere l'eroe IT che eri destinato a diventare. Dopo l'orario di lavoro, fai affidamento sugli avvisi e-mail per tenerti aggiornato sui problemi critici che riguardano i tuoi sistemi. E tutto questo è gratuito! Scarica adesso Network Monitor. Monitoraggio in tempo reale, avvisi e-mail, monitoraggio di più dispositivi in un'unica dashboard, facile da usare per server e switch Windows e Linux.
LogMeIn Central è una soluzione di gestione degli endpoint potente e facile da usare, che consente ai professionisti IT di monitorare, gestire e proteggere in modo efficace la propria infrastruttura di endpoint. Che si tratti di dipendenti remoti o endpoint sparsi in tutto il mondo, LogMeIn Central offre alle organizzazioni IT la velocità, la flessibilità e le informazioni necessarie per aumentare la produttività, ridurre i costi IT e mitigare i rischi. Gestione degli endpoint semplificata per desktop, server e portatili.
Realizzata per le aziende che vendono, supportano e forniscono assistenza per prodotti tecnologici, ConnectWise Manage può aiutarti a standardizzare i flussi di lavoro dei servizi, automatizzare la comunicazione con i clienti e persino le attività ricorrenti. La piattaforma integra completamente l'automazione dei processi aziendali, l'helpdesk e il servizio clienti, le vendite, il marketing, la gestione dei progetti, i servizi cloud e l'analisi aziendale, che semplificano notevolmente le operazioni di un'azienda. ConnectWise Manage ti aiuta a distinguerti dalla concorrenza mediante l'offerta di servizi tecnologici proattivi e incentrati sul business.
Vivantio offre un software di gestione dei servizi leader e versatile che soddisfa le esigenze di tutti i team di assistenza all'interno di un'organizzazione, senza essere limitativo in termini di costi o crescita. Questa piattaforma è ideale per aziende di medie dimensioni e piccole imprese con una traiettoria di crescita in una moltitudine di settori. Centralizzando le operazioni di gestione dei servizi, le aziende possono ridurre i costi delle licenze, migliorare l'efficienza inter-dipartimentale, condividere le conoscenze e centralizzare i report di gestione. Soluzione ITSM basata sul web che fornisce la gestione dei servizi tramite routing automatizzato, avvisi, monitoraggio delle interazioni e altro ancora.
ManageEngine ServiceDesk Plus è un software di helpdesk e gestione delle risorse. Offre un pacchetto integrato con gestione degli incidenti (generazione di ticket per richiesta di assistenza), localizzazione dei beni, acquisti, gestione dei contratti, portale self-service e knowledge base disponibile a un prezzo accessibile. ServiceDesk Plus mette a disposizione tutto il necessario per ottenere un helpdesk IT perfettamente funzionale e un personale di helpdesk produttivo. ManageEngine ServiceDesk Plus è disponibile sia sul posto che on-demand. Il software di supporto per l'helpdesk e lo strumento di gestione delle risorse comprendono knowledge base, gestione degli SLA, monitoraggio dei ticket e gestione dello stock.
Splunk è una piattaforma di analisi dei dati personalizzabile che trasforma i dati in risposte. Potrai indagare, monitorare e agire per acquisire informazioni operative e migliorare i risultati aziendali. Splunk è una piattaforma di analisi dei dati personalizzabile che trasforma i dati in risposte.
BMC Helix IT Service Management rivoluziona la gestione dei servizi aziendali. Disponibile on-premise o sul cloud, Helix ITSM è una piattaforma configurabile ed espandibile radicalmente riprogettata per soddisfare le esigenze di ogni organizzazione IT in fase di trasformazione. Più facile da usare, più veloce da implementare e ricca delle ultime innovazioni nella gestione dei servizi, Helix IT Service Management è la gestione dei servizi IT più completa e potente per ogni azienda. Radicalmente riprogettata per stabilire un nuovo standard nella gestione dei servizi IT in locale o sul cloud.
Sviluppato da fornitori di servizi IT con esperienza reale nel settore dei servizi IT, la piattaforma di automazione IT ConnectWise Automate, in precedenza nota come LabTech, è stata progettata per offrirti maggiore visibilità sulle reti IT dei tuoi clienti e gli strumenti necessari per automatizzare i servizi IT. Con Automate, i tecnici possono eseguire qualsiasi supporto IT o attività di gestione in remoto in modo efficiente e non intrusivo. Se riesci a pensare a un'attività o un processo IT, Automate può farlo. Fai un tour gratuito. Automate è la piattaforma RMM più potente, più ricca di funzionalità e più riconosciuta nel mercato IT. Semplifica la consegna dei tuoi servizi IT.
The BOSS Solutions Suite is a fully integrated ITIL based Service Desk/Help Desk and IT Asset Management solution available on-premise or on the cloud. It incorporates capabilities for ensuring a productive and efficient remote work experience including an award winning user-friendly interface and a powerful Service Catalog. BOSS has been highly ranked by customers for providing an affordable ITSM solution with great user experience, wide range of features, and excellent customer support. The BOSS Solutions Suite is an award winning fully integrated Help Desk / ITSM solution available both on the Cloud and On-Premise.
NinjaRMM è una piattaforma multifunzione per la gestione dei servizi IT con un solido set di funzionalità che aiutano a progettare, pianificare, fornire, gestire e controllare i servizi IT. Consente di gestire i dispositivi di rete compresi gli endpoint Windows e Mac, eseguire patch, accedere da remoto, implementare ed eseguire scansioni antivirus, automatizzare gli script su tutti i dispositivi, monitorare le prestazioni dei siti web e altro ancora. Costruito su una piattaforma basata sul cloud semplice e intuitiva, può essere operativo in 5 minuti e non richiede alcun server. NinjaRMM è la soluzione multifunzione per la gestione e il monitoraggio dei servizi IT da remoto più semplice e apprezzata dai professionisti IT.
InvGate Service Desk è una soluzione ITIL basata sul Web con un'interfaccia utente senza precedenti. Comprende procedure per incidenti, problemi, modifiche, risorse e conoscenze. Service Desk offre una collaborazione senza pari tra utenti, un'automazione potente e una gestione intelligente dei ticket. Implementazione SaaS o on-premise multi-tenant basata sul cloud. Configurazione 100% senza codice, generatore di flussi di lavoro grafici tramite trascinamento, creazione di report delle analisi aziendali, dashboard personalizzati, SLA, gestione dei ticket via e-mail e ludicizzazione. Software di service desk intuitivo e basato su web che permette di gestire, analizzare e automatizzare il supporto del servizio IT.
OTRS è una suite completa per la gestione dei servizi che include, tra le sue numerose funzionalità, la gestione di ticket e l'automazione e le notifiche per flusso di lavoro e processi. I processi possono essere personalizzati per incorporare ITIL e/o requisiti di sicurezza specifici. I professionisti nel settore IT utilizzano OTRS per strutturare la comunicazione e semplificare i processi interni, in modo da poter rispondere rapidamente a qualsiasi situazione e fornire il miglior servizio possibile in modo conveniente. Richiedi una demo oggi stesso. Suite completa per la gestione dei servizi che include gestione dei ticket, automazione e notifiche del flusso di lavoro per professionisti nel settore IT.
JumpCloud Directory-as-a-Service significa Active Directory e LDAP reimmaginati JumpCloud gestisce e collega in modo sicuro gli utenti ai loro sistemi, applicazioni, file e reti. JumpCloud gestisce gli utenti e i loro sistemi Mac, Linux o Windows,fornendo accesso a risorse cloud e sul posto come Office 365, G Suite, AWS, Salesforce e Jira. Lo stesso login collega gli utenti a reti e condivisioni di file tramite RADIUS e Samba, rispettivamente, proteggendo il WiFi della tua organizzazione. JumpClouds Directory-as-a-Service gestisce e collega in modo sicuro gli utenti ai loro sistemi, applicazioni, file e reti.
Questa esclusiva soluzione multifunzione combina le migliori funzionalità di una soluzione di strumenti PSA, un'affidabile soluzione CRM e una soluzione software BPM per creare una piattaforma in grado di offrire visibilità, coordinamento e controllo completi su ogni aspetto della propria attività. Con Tigerpaw One, ogni dipendente, dal CEO al tecnico esterno e dal responsabile di vendite e marketing al rappresentante del servizio clienti, può disporre degli strumenti e delle risorse necessarie per essere più produttivo. Automatizza la tua attività. Semplifica la tua vita. Tigerpaw è una completa soluzione di automazione aziendale end-to-end.
Questo software ottimizzato per i dispositivi mobili e basato sul cloud per la gestione di servizi è stato progettato da zero per fornire strumenti di servizio potenti e sicuri ai team IT esterni. FieldAware permette di stupire i clienti, rendere più produttivo il proprio team e rimanere un passo avanti alla concorrenza. Le imprese meritano il sistema di gestione dei servizi esterni più potente e facile da usare disponibile, con gestione degli ordini di lavoro, gestione delle risorse per la pianificazione dei lavori e altro ancora. Questo software di servizi ottimizzato per i dispositivi mobili e basato sul cloud offre potenza e versatilità totale per una migliore gestione dei servizi esterni.
Scopri la prossima generazione di servizi di gestione. Fornisce un innovativo ed economico sistema ITSM. Il software ChangeGear di SunView mette a disposizione una soluzione ITSM su piattaforma singola che va oltre l'ambito del reparto IT per soddisfare le esigenze dell'intera impresa. Il software ChangeGear di SunView offre un servizio ITSM di livello enterprise veloce da implementare, facile da configurare e meno costoso da mantenere.
Lansweeper è una soluzione di gestione delle risorse IT senza agente, in grado di scansionare qualsiasi configurazione di rete. Utilizza un intervallo IP e la scansione integrata di Active Directory o specifica i server essenziali da scansionare più regolarmente. Ottieni un inventario completo di tutte le workstation, i server, i router, gli switch, i monitor, le stampanti, i telefoni VoIP e gli altri dispositivi di rete. Vengono scansionate numerose informazioni sull'hardware e sul software, che possono anche essere utilizzate per creare report tramite l'intuitivo editor apposito. Conosci il tuo IT. Software di gestione delle risorse IT che trova e gestisce tutte le risorse in tutta l'impresa.
Basato sul cloud e disponibile a livello globale, Automox offre gestione di sistemi operativi e patch di terze parti, configurazioni di sicurezza e script personalizzati su Windows, Mac e Linux, da un'unica console intuitiva. I reparti IT e sicurezza possono acquisire rapidamente il controllo e condividere la visibilità degli endpoint on-premise, remoti e virtuali senza la necessità di implementare infrastrutture costose. Automox è una piattaforma di gestione delle patch basata sul cloud: la moderna igiene informatica per innalzare la fiducia del mondo nella sicurezza.
The Service Program è un'estensione per QuickBooks fra le più apprezzate del settore, per le imprese dei servizi. Smistamento, instradamento, monitoraggio degli ordini di lavoro, programmi di manutenzione, chiamata clienti, attrezzatura per localizzazione, GPS, soluzione mobile e portale servizio clienti: compatibile con qualsiasi iPhone, telefono o tablet Android o laptop con sincronizzazione in tempo reale, acquisizione firme, stampa esterna, aggiunta immagini, fatture, noleggi, codici a barre, fatturazione e molto altro. Include formazione settimanale, supporto tecnico e aggiornamenti software. Semplicità. Estensione di servizio per QuickBooks che offre smistamento, instradamento, ordini di lavoro, programmi di manutenzione, GPS, strumenti mobili e di servizio clienti.
Raggiungere livelli di assistenza clienti elevati mentre si gestiscono operazioni IT complesse è fondamentale per ogni azienda IT. Questo è il motivo per cui è stata progettata una soluzione di gestione dei servizi IT intuitiva, collaborativa e in grado di integrarsi in modo trasparente con la pratica flessibilità del flusso di lavoro intelligente, le dashboard intuitive e le visualizzazioni in tempo reale. Associato con i potenti strumenti di gestione delle risorse, Navigator è una soluzione di gestione IT completa. Alloy Navigator è una soluzione per il mondo reale, appositamente progettata per i clienti reali, creata da personale IT reale.
Il software basato sul cloud TOPdesk aiuta le aziende a offrire servizi migliori ai propri clienti. Con un software ITSM di facile utilizzo e oltre 20 anni di esperienza, il software consente di gestire gli incidenti, creare flussi di lavoro e tenere traccia di tutte le configurazioni. Rendi i tuoi utenti finali più autosufficienti grazie al portale self-service. Oltre 4.500 organizzazioni in tutto il mondo utilizzano già TOPdesk per aumentare l'efficienza e migliorare la soddisfazione dei clienti. Vuoi sviluppare un servizio eccellente? Affidati a questo prodotto. Software di gestione dei servizi allineato a ITIL con dashboard dei KPI, che consente di tenere traccia del carico di lavoro per ciascun dipendente e assegnare le attività in modo efficiente.
Symantec Ghost Solution Suite è una soluzione software pluripremiata per la creazione di file immagine e l'implementazione di desktop, laptop, tablet e server. Ghost Solution Suite 3.1 include la console Deployment Solution 6.9 e le sue funzionalità principali per l'implementazione di sistemi operativi, la migrazione e la gestione multipiattaforma. Combinata con le funzionalità chiave di Ghost Solution Suite 2.5, come Ghost Cast Server e DeployAnywhere, Ghost Solution Suite accelera e semplifica la creazione di file immagine e l'implementazione. Suite di creazione di file immagine dei dischi che aiuta le aziende offrendo implementazione dei sistemi operativi, gestione delle migrazioni multipiattaforma, mappatura dei dispositivi e altro ancora.
BlueFolder è una soluzione per la gestione dell'assistenza tecnica basata sul web, che offre una combinazione unica di facilità d'uso e ampiezza delle funzionalità. Insieme a funzionalità come la gestione dei ticket, la pianificazione/invio e la fatturazione, BlueFolder si distingue per funzionalità quali un potente portale clienti, la localizzazione di beni/attrezzature e le notifiche ai clienti. Provalo gratuitamente per 15 giorni (nessuna carta di credito richiesta) e scopri quanto è facile e potente da usare. Software creato per professionisti del settore dei servizi IT, che centralizza la gestione di ticket e clienti, la fatturazione, la pianificazione dei team e altro ancora.
Naverisk è un'eccellente soluzione di monitoraggio e gestione in remoto per MSP e fornitori di servizi IT alla ricerca delle funzionalità chiave necessarie nel software RMM. Racchiuso in un'unica soluzione multifunzione, Naverisk offre strumenti per il monitoraggio degli IP e la scansione di dispositivi e reti, avvisi, auditing, patch, creazione di report, ticketing, flussi di lavoro, automazione, script e molto altro. Inoltre, gli utenti godono di un eccezionale supporto globale per la piattaforma 24 ore su 24, 7 giorni su 7, senza costi aggiuntivi. Richiedi oggi stesso una prova gratuita. Software multifunzione per servizi IT, progettato per i fornitori di servizi gestiti per la gestione di servizi IT, il monitoraggio e la gestione in remoto.
Intelligent Service Management è una suite di gestione dei servizi robusta, completa, semplice ed economica, supportata da Luma, l'agente di supporto virtuale dotato di intelligenza artificiale. La soluzione riduce gli oneri del supporto e migliora l'esperienza dell'utente finale. Grazie all'aiuto della configurazione senza codice e dell'automazione dei servizi con trascinamento della selezione, la personalizzazione è semplice e l'amministrazione è minima. L'interfaccia conversazionale basata sulla IA di Luma comprende le intenzioni degli utenti, garantendo l'attuabilità delle richieste. Intelligent Service Management è una suite di gestione dei servizi robusta e completa, supportata da Luma, l'agente di supporto virtuale dotato di IA.
Tutto ciò di cui hai bisogno per gestire la tua impresa IT a un prezzo imbattibile! Kaseya BMS è la soluzione di gestione per imprese IT più ricca di funzionalità disponibile oggi sul mercato, creata per supportare tutti i requisiti del back-end di tali aziende. service desk, CRM, finanza, gestione progetti, fatturazione, monitoraggio dei tempi e delle spese, gestione dello stock e altro ancora. Inizia la tua prova gratuita! Kaseya BMS è una soluzione di gestione aziendale di prossima generazione creata appositamente per assistere MSP e reparti IT.
HarmonyPSA supporta l'intero ciclo di vita di un'azienda, dalla generazione dei lead al rinnovo dei contratti. Progettato e realizzato specificamente per le aziende di software e servizi, automatizza le funzioni aziendali in un'unica piattaforma ed è disponibile nel cloud su qualsiasi dispositivo. La prossima generazione di strumenti per l'automazione dei servizi professionali (PSA). Pacchetto completo di automazione dei servizi professionali per imprese di software e servizi.
SCSM Analyst Portal di Cireson si integra perfettamente con Microsoft Service Manager, consentendo la gestione delle attività quotidiane su qualsiasi browser, dispositivo o sistema operativo. Creato sfruttando le più recenti tecnologie HTML5, Analyst Portal è veloce, adattivo e altamente funzionale. Incidenti, richieste di servizio, richieste di modifica, CMDB e creazione di report possono essere gestiti con semplicità e rapidità, con o senza l'uso di un sistema desktop. Estendi la potenza della console SCSM grazie al Web Portal di Cireson. Gestisci rapidamente incidenti, richieste di servizio e modifiche.
JDisc Discovery crea automaticamente la documentazione IT relativa alle reti dell'utente e rileva tutti i sistemi operativi più comuni (inclusi HP-UX, Solaris e AIX). La documentazione IT comprende informazioni dettagliate su hardware e software, reti IP, domini Windows e installazioni di Active Directory. Lo scopo di JDisc è rendere la documentazione IT il più completa e aggiornata possibile. Software di gestione dello stock e documentazione relativi alla rete che raccoglie i dettagli di software e hardware di ogni tipo di dispositivo connesso alla rete.
4me was built from the ground up to support SIAM and the collaboration of an unlimited number of service providers. Not just by re-creating records in different service management tools but by allowing service providers and organizations to seamlessly work together (even when using a different tool) on any request a customer may have. Enterprise-class IT service management application built for multinational organizations around Service Integration and Management.
As a SaaS IT Management expert for more than 10 years, RG System offers a centric portal designed to help both MSPs and IT Pros manage efficiently IT infrastructures. The solution combines on the same interface 3 complementary modules: Remote Monitoring & Management, Data Backup & Restore and Endpoint Security. You can easily monitor, remote control, backup, restore and protect hybrids IT environements from a centric SaaS portal. Make IT Easy with RG System! RG System is a SaaS IT Management Platform that offers on a unified interface RMM, Data Backup & Restore and Endpoit Security features.
Canfigure has been designed to provide a scalable, cost effective solution. Its library of well-designed modules enables you to implement only the functionality you require, and then expand at a pace that suits you. The out-of-the-box functionality includes support for integrated CMDB, Asset Management, Change Management and Service Desk. The intuitive administrative functions enable you to customize and expand the database to incorporate any configuration information you may wish to track. Canfigure is a modular ITSM and ITAM solution based on ITIL principles. Canfigure can be deployed on premise or cloud hosted.
IT service management solution that provides automation, change management, and practice content to reduce risks and costs. IT service management solution that provides automation, change management, and practice content to reduce risks and costs.
Capacity is a secure, AI-native support automation platform to help you and your team save time and work smarter. With the help of state-of-the-art AI, companies such as USA Mortgage, Newell Brands, Penguin Random House, and many more are turning to Capacity for their knowledge base, helpdesk and workflow automation needs. Thousands of employees at organizations large and small use Capacity to help do their best work. See what Capacity can do for you, your customers, and your team today! Capacity is a secure, AI-native support automation platform to help you and your team save time and work smarter.
TeamHeadquarters is a deeply integrated suite of full-function tools for Project Management, Portfolio Management, Service Desk, and Time Sheets. TeamHeadquarters helps your people focus on the right work at the right time. It helps your managers be great managers. Available On Demand, you can start using this powerful enterprise software suite right away. Project management software with integrated Service desk. Keeps projects on track while you provide awesome customer support.
Hornbill's 100% codeless environment, out-of-the-box workflows, and powerful process automation delivers an ITSM solution that is up-and-running in weeks, at a fraction of the cost. Configuring Hornbill is child's play. Self-sufficient teams can take ownership, and rapidly adapt the solution to their service delivery needs, without developers or dedicated resources. Automatic software updates deliver new functionality, keeping your Service Desk on the latest version, without lifting a finger. Make life at work better. A faster, easier way to automate, integrate, and streamline your ITSM workflows without technical gurus.
ServiceLedger Software is designed for field service organizations requiring powerful service tracking, scheduling, dispatching and invoicing functionality. ServiceLedger is focused on your success and provides measurable results that you can easily identify and realize. ServiceLedger is primarily designed for U.S., Canadian and Australian markets, however can be used in other markets. Includes work order management, project management, scheduling and dispatch management and quoting management.
vScope is an asset management platform that enables IT professionals to do more with less. Based on the industry-leading network discovery, vScope offers something to every role in the team. - Consolidate documentation of your IT environment Every IT asset in one place. - A self-populating CMDB for IT operations or IT service management. - No more scripting. - IT billing or automated cost analysis. - Customer-specific reporting for MSPs And much, much more... There should never be more than one truth no matter if you are responsible for infrastructure, IT services, support or IT security.
Comprehensive, automated IT services via AI - designed for small to midsized business. Comprehensive, automated IT services via AI - designed for small to midsized business.
ITIL Service Management solution. Pink Verified for 10 processes. IncidentMonitor is a service management framework that comes out of the box with multiple free process templates. The application offers Enterprise features at an low SMB price. All processes can easily be customized using the graphical workflow and smart service catalog designer. No coding is needed to create most advanced workflows and webforms. Unlimited processes can run next to each other created a real shared service center Enterprise ITIL Service Desk solution at a low cost SMB price. Advanced and Feature rich. FREE ITIL process templates available
CMDBuild is robust, customizable and extensible. Despite of its name, CMDBuild is not only a Modeling Environment for CMDB applications: it manages Configuration Items and their conditions of use within the entire life cycle (processes, business rules, documents, reports, georeferences, interoperability with other systems, etc.). The verticalization CMDBuild READY2USE is a configuration of CMDBuild basic environment, dedicated to the IT Governance management. CMDBuild is an open source web environment for the configuration of custom applications for the Asset Management.
Stellar MBOX to PST Converter migrates MBOX email clients like Thunderbird, Entourage, Spicebird, Pocomail, AppleMail, Eudora, Mulberry, SeaMonkey, Netscape, ClawsMail, OperaMail, Mozilla Mail, Evolution, Sylpheed, Cone, Mutt, Gnu Mail clients into PST. Email migration tool that converts MBOX files of Thunderbird, Entourage, Spicebird, Pocomail, AppleMail email clients to '.PST' files.
Mobile form building system that offers image and audio recording, signature capture, offline data collection, GPS, and mapping. Mobile form building system that offers image and audio recording, signature capture, offline data collection, GPS, and mapping.
A full-featured software solution that simplifies static and dynamic Windows deployments and migrations. A full-featured software solution that simplifies static and dynamic Windows deployments and migrations.
Network Detective è l'unico strumento di valutazione IT non invadente che non richiede l'installazione di funzioni di analisi, agenti o software. I modelli di licenza illimitati e a basso costo lo rendono un ottimo strumento di valutazione IT che consente agli MSP di conquistare nuovo business, integrare nuovi clienti e migliorare l'erogazione del servizio. Tutti i report sono modificabili e completamente personalizzabili. Si integra con IT Glue e il tuo PSA preferito. Il componente Reporter aggiuntivo automatizza le scansioni di rete pianificate, la generazione di report e la consegna a te o ai tuoi clienti ed è provvisto di garanzia soddisfatti o rimborsati valida per 30 giorni. Network Detective è un ottimo strumento di valutazione IT utilizzato da migliaia di fornitori di servizi gestiti e professionisti IT multifunzionali.
Built from the ground up on ITIL best practices and pre-configured for immediate usage, Octopus is a very user-friendly, accessible and constantly evolving application, ideal for small / mid-sized IT depts. Features include incident, service request, problem, change and event management, SLA and automated escalation, CMDB and automated inventory, web portal with custom forms, email notifications for all important events and advanced reporting. Octopus is supported by a unique service package. Helpdesk / IT Service Management software. Document and resolve daily incidents and requests in the most efficient way possible.
With Youzer, you manage all the accounts, the software and hardware assets from a single centralized tool made for IT, HR and managers. Follow in real time the use of the assets for all your employees from onboarding to offboarding and optimize the cost for your company. Affect, create, deactivate and protect your IT and "non-IT" assets. Youzer is a powerfull online software that helps companies to manage the IT accounts and assets of their employees.
Total Network Inventory 3 fornisce strumenti avanzati per l'inventario del software e la gestione delle licenze. Introduzione al modulo Gestione delle risorse software. Tutti i software dei dispositivi Windows e Mac OS sono raccolti in un'unica piattaforma con funzionalità di ricerca e filtraggio complete. Sfoglia, organizza e scopri il tuo software e le tue installazioni, aggiungi articoli importanti, assegna tag, aggiungi commenti e molto altro ancora. Total Network Inventory fornisce strumenti avanzati per la gestione dei software e delle licenze. Introduzione al modulo Gestione delle risorse software.
Perspectium delivers process integration solutions for service management, providing the comprehensive real-time and batch integration capabilities required by IT departments and service providers. Delivered as an end-to-end managed service, Perspectium enables the automation of workflows that span applications, databases, and business teams. Some of the worlds largest organizations use Perspectium to master intricate integration challenges, allowing IT to focus on moving the business forward. Subscription based integration solution for IT service management, designed for enterprise IT departments and service providers.
Centralized IT management platform that includes remote monitoring, patch management, and more. Centralized IT management platform that includes remote monitoring, patch management, and more.
IT software that helps customize, integrate and facilitate operations for CRM, billing, sales & service management. Designed for MSPs. IT software that helps customize, integrate and facilitate operations for CRM, billing, sales & service management. Designed for MSPs.
Allows you to automatically create a dynamic knowledge base and provide access to it via the corporate website or intranet. Allows you to automatically create a dynamic knowledge base and provide access to it via the corporate website or intranet.
Routezilla is the UBER like booking and routing engine for On the Go business. It will reach, route and book customers online, 24/7. Eliminate phone tag, routing and scheduling conflicts with its brand-able mobile solution. Unlike OpenCal (acquired by Groupon) which is designed for hair salons and spas, Routezilla maps customer locations, automatically books and reduces the driving distance from one job to the next. Routezilla is scalable technology that can be used anywhere in the world. An UBER like Booking and Routing Engine for On the Go businesses.
ONEview is a cloud-based SaaS Asset Management Software that allows technology provider organizations to maximize recurring service revenues through an end-to-end automated asset and contract management solution. With ONEview, you can attach more services, sell more maintenance renewals and manage the complete product lifecycle of your customers asset base while gaining a 360 degree view of your customers environment. Allows technology provider organizations to maximize service revenues through an automated asset and contract management solution.
TD/OMS supports IBM i (Power) Windows and Unix/Linux. It incorporates fundamental IT business process support to manage software changes, software development, deployment and modernization projects. TD/OMS enables development teams to work in a collaborative way and to share any information at various development stages in any environment. TD/OMS is a powerful software solution that incorporates all the functionalities to support modern software development requirements. Scalable ALM/SCM solution to control all software assets and changes within any organization.
Intelligent management system. Intelligent management system.
ServiceTonic is a powerful and easy-to-manage solution for any company that needs to automate services without programming skills. ServiceTonic is a Spanish based company, founded in 2009 and rapidly enlarged its operations globally in more than 14 countries with strategic partners through all markets: Service Providers, finance, government, industry, consulting,etc. ServiceTonic brings IT Service Management, Customer Service and Enterprise Service Management to all range of customers. From sma Powerful, flexible and easy-to-manage Web-based help desk, issue tracking and service management software.
VIZOR is an ITIL Certified helpdesk issue tracking solution for delivering full IT end-user and customer support. Features include powerful email integration, SLA support, knowledgebase, team-working, automatic ticket assignment and a self-service portal. VIZOR is ready to use out-of-the-box or can easily be customized to meet your exact requirements. Available on-premise or in the cloud. Try now for Free. VIZOR is an ITIL Certified helpdesk issue tracking solution for IT end user and customer support. Try now for Free.
Enables automated connection between Help Desks, Service Dispatch systems to one or more service vendors. Enables automated connection between Help Desks, Service Dispatch systems to one or more service vendors.
L'ambiente IT delle organizzazioni è molto prezioso. Il software ITSM fornisce immediatamente maggiori informazioni su risorse e infrastruttura IT, consentendo di adattare correttamente i relativi criteri. Con il software IT Service Management è possibile usufruire di: - Visione ampia ed efficienza durante l'elaborazione di incidenti e richieste di assistenza. - Conformità e registrazione dei contratti del livello del servizio. - Controllo dei costi. - Maggiore disponibilità delle risorse IT. Ultimo IT Service Management consente di gestire con efficacia le risorse IT all'interno dell'organizzazione.
SCC enable people to do business by planning, supplying, integrating and managing IT for leading public and private sector businesses across the UK. We optimise IT infrastructure to reduce cost and increase business agility and competitiveness. SCC keeps your business secure, mobile, agile, connected and supported. SCC enable people to do business by planning, supplying, integrating and managing their IT.
Shrinking margins, competitive pricing and increasing pressure from public cloud services are forcing you to transition your business model. Our white-label, user-friendly, self-service web portal processes customer orders and then provisions and delivers those services, unifying your entire business into one profitable system. And it works with solutions you already offer to your customers! Microsoft, VMware, Google, and many, many other vendors are supported. A SaaS-based Cloud services ordering, provisioning, and delivery platform. Works with your existing vendors! No rip and replace!
Powerful monitoring tool for SAP systems with real time alerts. System Guard is a SaaS tool, works with "Monitoring as a service" and "pay as you go" concept includes a Free Trial. Features :SAP Downtime Monitoring, SAP Performance Monitoring, SAP Job Monitoring, SAP Security Monitoring, SAP Hardware Monitoring, SAP Transport Monitoring, SAP Lock Monitoring SAP Monitoring Software .. Real-time, Mobile, Easy to Install
(0 recensioni)
Visualizza profilo
Designed to meet the needs of businesses across all sectors, Service Geeni can help you with a whole range of things including order management, dispatching technicians, capturing and storing customer information, stock management processes, invoicing and more. Ultimately, its about making your life easier while helping to boost your productivity and your bottom line. So its no wonder that we are the first choice for many organisations across the UK; regardless of size or sector. Simple installation, remarkable scalability, unrivalled depth of features & continual updates our software is considered best in class
(0 recensioni)
Visualizza profilo
Netmon is a comprehensive network monitoring system featuring our proprietary high-performance traffic sniffing technology. Our combination of deep analysis and instant alerting make Netmon a complete solution for organizations who need to monitor the health and current status of mission-critical systems. Our product offerings combined with flexible licensing terms scale to put enterprise-level systems monitoring capabilities into the hands of small and medium-sized businesses. Comprehensive network monitoring appliance. Monitor network traffic, devices, and services. Integrated alert system.
(0 recensioni)
Visualizza profilo
Seerenes Digital Engineering Platform provides IT decision-makers with the information needed to actively drive their organization towards software excellence. The analytics technology extracts and fuses the data traces left by all tools in your software development infrastructure and derives insights of high strategic and operational relevance for both managers as well as development experts. Actively drive IT change, balance productivity and innovation while massively reducing risk and increasing transparency.
(0 recensioni)
Visualizza profilo
HyperTeams Ticketing Application is designed to help companies hurdle pesky work obstacles and deliver superior customer service! When used internally, this system gives employees a better way to send, track, and manage their work tickets. That means no more running marathons around the office when you need help or stalking IT when your computer crashes! When used externally, this solution gives your customers the opportunity to submit their own complaints or cases directly to the system. HyperTeam¿s Ticketing Application is designed to help companies hurdle pesky work obstacles and deliver superior customer service!
(0 recensioni)
Visualizza profilo
Requuest is web-based SaaS service desk software designed for delivering worry-free IT support, a platform allowing agent's productivity to go beyond client expectations. Requuest gives you an edge in reducing ticket volume, automating quick response and make IT results shine across your business. Create workflows. Manage assets. Set business rules. Visualize key reports. Auto-assign. Prepare survey. Customize portal. Filter dispatch tickets. Meet all around service levels. Requuest. You got IT. Requuest is web-based SaaS service desk software designed for delivering worry-free IT support.
(0 recensioni)
Visualizza profilo
Sightline Enterprise Data Manager (EDM) is a powerful IT infrastructure monitoring and performance analytics solution that provides real-time visibility across todays modern cloud, virtual and hybrid IT environments. Sightline leverages big data visualization, predictive analytics and machine learning to deliver root cause analysis, anomaly detection and capacity planning to help large enterprises, Fortune 500 companies and Global 2,000 organizations rapidly identify infrastructure problems. Sightline helps IT departments proactively predict performance issues, prevent unplanned downtime and reduce mean time to resolution.
(0 recensioni)
Visualizza profilo
Trigent brings 22 years of software development experience combined with a track record of over 300 successful applications projects in the last three years alone. Our Software Development Center accelerates development, transforms applications, and increases cost savings. Our software development services helps to increase development bandwidth, build and launch products faster and transform legacy applications or just maintain them at a fraction of the cost. Enterprise Product, Software, Cloud, Infrastructure & Mobile Development
(0 recensioni)
Visualizza profilo
EBC group is a managed IT service provider that offers solutions such as document capture, business intelligence, and cyber security EBC group is a managed IT service provider that offers solutions such as document capture, business intelligence, and cyber security
(0 recensioni)
Visualizza profilo
Alhambra-Eidos provides managed IT, infrastructure, cyber security, and cloud computing services to medium and large organizations Alhambra-Eidos provides managed IT, infrastructure, cyber security, and cloud computing services to medium and large organizations
(0 recensioni)
Visualizza profilo
AlertFind ensures that IT departments can reach team members and users during unplanned incidents and emergency disruptions. Unlike other alerting solutions, we use machine learning, artificial intelligence and data science to monitor your company's HR information systems and automatically update your emergency contact database, ensuring that it's 100% accurate at all times. With AlertFind's SmartContact feature, you'll never have to worry about reaching employees when time is of the essence. The only IT alerting and emergency notification system that guarantees a 100% complete contact database. Every employee, every time.
(0 recensioni)
Visualizza profilo
Mobile Reach is an award-winning mobility software platform that automates and improve service delivery for IT and field service organizations. Our mobility platform and mobile apps let field technicians be more productive and serve customers better. Ii also helps IT and field service directors and IT asset managers ensure optimal productivity, improve operational processes and drive revenue. Rapidly deploy process-driven, highly usable mobile field service apps that extend your service platform, ERP or CRM into techs' hands.
Helps you manage services by taking a lifecycle approach to IT service management, offering consistent improvement. Helps you manage services by taking a lifecycle approach to IT service management, offering consistent improvement.
(0 recensioni)
Visualizza profilo
decidalo takes over most of your time-consuming internal tasks, allowing you to use your time more profitably. With decidalo you increase your sales opportunities through shorter response times, bid-specific CVs, and relevant project references. By linking skills, project requirements, employee capacities, and accounting data, decidalo shows you how to utilize existing skills as profitably as possible. Skills & CV management ; Resource & Reference management ; Quotation and effort calculation ; Time recording and budget tracking
(0 recensioni)
Visualizza profilo
Software for IT service providers to run vCIO programs and quarterly business reviews-QBR. Software for IT service providers to run vCIO programs and quarterly business reviews-QBR.
(0 recensioni)
Visualizza profilo
Service Support is a ticket management solution for all service centers (DSI, General Services, Human Resources, etc.) With Service Support, you offer your employees an interactive portal on which they can submit requests, report incidents, communicate with your support teams. This service can also be offered to your service providers, customers, suppliers, partners ... Service Support is a ticket management solution for all service centers.
(0 recensioni)
Visualizza profilo
Customizable call center solution for recognizing and analyzing content in real time to reduce time on decision making. Customizable call center solution for recognizing and analyzing content in real time to reduce time on decision making.
(0 recensioni)
Visualizza profilo
Our goal is to provide Innovative 3rd Platform Solutions including Mobile computing, Cloud computing, and IT outsourcing to our customers and exceed their expectations by constantly innovating and evolving as a Next gen solutions provider. We provide innovative and cost effective technology solutions to your business problems.
(0 recensioni)
Visualizza profilo
Technical service management solution that makes it possible for service centers to monitor maintenance operations and manage calls. Technical service management solution that makes it possible for service centers to monitor maintenance operations and manage calls.
(0 recensioni)
Visualizza profilo
- Made in Germany - EcholoN, die Service Management Software Suite, stellt eine umfassende Loesung fuer Service, Support und Kundenbetreuung dar. Modular und erweiterbar: | Ticket System | Helpdesk | IT Service | Management (nach ITIL) | Service Management | Service Desk | Field Service Management | Notfallmanagement | Qualitaetsmanagement. Software von und aus Deutschland. Programmierung und Support mit Sitz in Borstel-Hohenraden bei Hamburg. Jetzt kostenfreie Demo-Tour buchen. EcholoN, die Service Management Software Suite, stellt eine umfassende Lösung für Service, Support und Kundenbetreuung dar.
The SysInfo OST to PST Converter is robust software that can easily and accurately exports offline OST files to MS Outlook PST format. The OST to PST Conversion tool allows the users to export them as our software supports the damaged or corrupted OST files and converts them into desired file formats like PST, DBX, EML, MBOX, Archive, and MSG file formats easily. This software converts all the emails, contacts, calendar events, journal, etc. with their attachments. OST to PST converter is an ultimate utility to convert OST files into Outlook PST Format
(0 recensioni)
Visualizza profilo
Get an RMM to manage your customers IT, so you can protect your business. Don't settle when it comes to managing your customers IT infrastructure. With Continuum Command, exceed their expectations with our Remote Monitoring and Management (RMM) solution that provides proactive tools and NOC services regardless of device environment. An RMM for servers, desktops, networks and mobile. Continuum Command, an RMM to manage your customers IT, so you can protect your business. For servers, desktops, networks and mobile.
(0 recensioni)
Visualizza profilo
T-HelpDesk è un sistema di ticketing per supporto e assistenza semplice e intuitivo. Massimizza l'efficienza della gestione dei servizi offerti grazie ad interfacce intuitive e funzionalità di ServiceDesk, HelpDesk, IT Ticketing ed Asset Management in un unico ambiente. Supporta servizi multicanale per clienti o personale interno, servizi dipartimentali (IT, Produzione, Progettazione, ..), SLA, API, SSO, multiruolo, e molto altro. Integrabile con T-Kanban e T-PPM. Software di ServiceDesk, HelpDesk, IT TIcketing e Asset Management con servizi multicanale, KB, SLA, routing, alert, e molto altro.
(0 recensioni)
Visualizza profilo
ky2help is an intuitive all-in-one software for IT & Enterprise Service Management. The standard software is Serview certified and offers ITIL processes out-of-the-box. In addition, ky2help has the simplicity and flexibility it needs to deliver processes to all business units in the shortest possible time. ky2help is arbitrarily scalable and very easy to integrate into your system landscape. You benefit from a short implementation time and low maintenance. ky2help® in combination with the personal 360 degree service by the manufacturer, that's unique!
(0 recensioni)
Visualizza profilo
Next-gen IT Self-Service portal will transform your IT Service Desk in minutes! Knock out high frequency tickets in seconds, 100% error free and have costly IT staff work on high-value strategy based projects instead of daily firefighting. A real solution for businesses to reduce spend and drastically improve operational efficiencies. Built with Security at it's core, easily set up role-based, audit compliant approval based workflows that meet your unique requirements. IT Operations self-service portal. Empowering IT teams to focus on high-value work.
(0 recensioni)
Visualizza profilo
No matter whether you are looking for a pure trouble ticketing, an ITSM software or even Full-Service Management, HEINZELMANN adapts individually to the needs and service processes of your company through its modular structure. It is compliant with ITIL and ISIS12 and can be used throughout the company. > Web-based self-service portal > Workflow Management > Customizing can be carried out largely independently > Support of IT and non-IT assets > E-mail interface > High integration capability No matter whether you are looking for a pure trouble ticketing, an ITSM software or even Full-Service Management -> HEINZELMANN adapts
(0 recensioni)
Visualizza profilo
For businesses that require continual access to a team of industry veterans but cant justify the cost of a full-size team, Team 360 is the solution. Services including UI design, software development, application testing, and more. We take the time to fully understand your business and provide ongoing access to the full 360-degree scope of our service offerings. This allows you to build your IT team using our resources, with our team effectively becoming an affordable extension of your team. A dedicated 360-degree IT support services to successfully maintain a full range of your website and software application needs.
(0 recensioni)
Visualizza profilo
Panther enables building a marketplace where customers and experts can collaborate and take online consultation through advanced audio/video tools. Panther enables building a marketplace where customers and experts can collaborate and take online consultation through advanced tools.