Perché Capterra è gratis
Zoho Desk è la migliore applicazione per la gestione dei reclami basata sul cloud che consente alle aziende di creare relazioni più solide con i clienti. Grazie a Zoho Desk gli agenti saranno più produttivi, i manager più incisivi e i clienti più autonomi. Potrai assistere i clienti tramite e-mail, telefono, chat, social media e altri mezzi, quindi monitorare e migliorare automaticamente il loro livello di soddisfazione. Crea una knowledge base con domande frequenti e articoli pertinenti in cui i clienti possono trovare risposte alle proprie domande senza dover attendere. Ulteriori informazioni su Zoho Desk Zoho Desk è un software che consente di creare facilmente i ticket, riducendo il carico di lavoro e permettendo di rispondere più rapidamente ai ticket di reclamo. Prova la versione gratuita. Ulteriori informazioni su Zoho Desk
Con Freshdesk puoi gestire i reclami dei clienti tramite telefono, e-mail, chat, Twitter e Facebook o persino attraverso la tua applicazione mobile! Puoi convertire i reclami in ticket, organizzarli e assegnarli ai team, rispondere in blocco per reclami frequenti e ottenere informazioni su problemi che riguardano il servizio. Freshdesk è intuitivo, a prezzi accessibili e gratuito per tre agenti, quindi puoi iniziare subito e rendere felici i tuoi clienti! Ulteriori informazioni su Freshdesk Un helpdesk basato sul web e un software di assistenza clienti per monitorare e gestire i reclami dei clienti da qualsiasi canale. Ulteriori informazioni su Freshdesk
HelpDesk è un sistema di gestione dei ticket online che semplifica il lavoro dei tuoi team. È ricco di funzionalità pensate per promuovere la collaborazione all'interno dei team. Puoi utilizzare i tag, aggiungere note private, assegnare ticket a membri specifici del team e creare risposte predefinite. Per garantire il massimo livello di sicurezza, il sistema crittografa i tuoi dati con protocollo SSL a 256 bit. HelpDesk è progettato per consentire ai tuoi agenti di risparmiare tempo, permettendo loro di fornire il massimo livello di servizio clienti. Senza alcuna fatica. Ulteriori informazioni su HelpDesk HelpDesk è un sistema di gestione dei ticket online progettato per semplificare il lavoro dei tuoi team. Assicura un'assistenza clienti eccezionale. Senza alcuna fatica. Ulteriori informazioni su HelpDesk
Zendesk è il software di gestione dei reclami, basato sul cloud, leader del settore, realizzato per migliorare le relazioni con i clienti. Risolvi facilmente i ticket e monitora i reclami dei clienti su qualsiasi canale: SMS, web, app per dispositivi mobili, telefono, e-mail, social media. Scopri perché oltre 200.000 team utilizzano Zendesk per ridurre i costi del supporto e aumentare la soddisfazione dei clienti. Ulteriori informazioni su Zendesk Zendesk Support è un software di gestione dei reclami leader del settore, realizzato per migliorare le relazioni con i clienti. Ulteriori informazioni su Zendesk
Qualtrics Customer Experience (CX) è fra le piattaforme di gestione dei reclami più all'avanguardia per il follow-up del feedback su vasta scala. Grazie a uno strumento a circuito chiuso puoi seguire e risolvere un problema per un cliente e capire, durante il processo, perché il problema si è verificato, riuscendo a risolverlo prima che diventi ricorrente. Comprendi la causa principale e riduci tempestivamente la ricorrenza. Richiedi una demo personalizzata per vedere come Qualtrics può migliorare il tuo sistema di feedback dei clienti. Ulteriori informazioni su Qualtrics Customer Experience Qualtrics (CX) è fra le piattaforme di gestione dei reclami più all'avanguardia per comprendere la causa principale ed effettuare il follow-up del feedback su vasta scala. Ulteriori informazioni su Qualtrics Customer Experience

da FCS Computer Systems

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FCS Recovery è un sistema di gestione dei problemi multilingua, basato sul web per reclami e incidenti di ospiti e visitatori, progettato per sostituire il tradizionale registro dell'industria alberghiera. Consente di monitorare e registrare lo stato di reclami, incidenti, infortuni ed incidenti di emergenza nel tuo hotel per ospiti interni, visitatori e persino dipendenti, se desideri, unitamente agli elementi di azione risolutivi che vengono assegnati automaticamente al personale appropriato. Ulteriori informazioni su FCS Recovery Monitora e documenta i reclami degli ospiti e i processi di recupero degli incidenti, compresi soluzioni, compensi e controlli finali. Ulteriori informazioni su FCS Recovery
Soluzione nº 1 di gestione dei reclami e dei clienti gratuita (CRM) Bitrix24, utilizzata da 4 milioni di aziende in tutto il mondo. Edizioni cloud/mobile/open source disponibili. Servizio clienti multicanale: sono supportati e-mail, telefonia, chat sul sito web, Facebook, Instagram, Viber, WhatsApp, Skype, Slack e altri messenger mobili. Ulteriori informazioni su Bitrix24 Soluzione nº 1 di gestione dei reclami e dei clienti gratuita (CRM) Bitrix24, utilizzata da 4 milioni di aziende in tutto il mondo. Ulteriori informazioni su Bitrix24
Freshservice è una soluzione di helpdesk per la gestione dei reclami IT, caratterizzata da un tocco di novità. Questo strumento offre un'esperienza utente nuova oltre a potenti funzionalità di gestione di ticket e risorse, come il rilevamento automatico di nuove risorse, potente gestione della configurazione e analisi dell'impatto avanzata. Gestione di incidenti, problemi, modifiche, release e conoscenze sono solo alcune delle funzionalità che rendono Freshservice una soluzione perfetta per le esigenze di gestione IT della tua organizzazione. Ulteriori informazioni su Freshservice I reclami presso il reparto IT continuano ad accumularsi? Inizia a risolverli in maniera 2 volte più veloce! Prova Freshservice: è pronto per ITIL! Ulteriori informazioni su Freshservice
Jira Service Desk è un moderno software per service desk che tutti possono facilmente utilizzare, facilmente configurabile dal l'amministratore e dotato di tutto ciò di cui i team IT hanno bisogno: regole di automazione, SLA, creazione di report in tempo reale e processi certificati ITIL come incidenti, problemi e gestione del cambiamento. Offri un ottimo servizio, con costi e tempi di installazione notevolmente inferiori rispetto alla concorrenza. Ulteriori informazioni su Jira Service Desk Jira Service Desk è un software per service desk creato per i moderni uffici IT con un costo che parte da soli 10 $ al mese. Provalo gratuitamente su https://www.atlassian Ulteriori informazioni su Jira Service Desk
LiveAgent è un software di gestione dei reclami omnicanale completo di tutte le funzionalità. Il flusso di ticket ibridi permette di seguire i clienti su canali diversi, ma rimanendo sempre all'interno dello stesso ticket. Una casella di posta universale combina tutti i canali di comunicazione utilizzati dai clienti in un'unica casella di posta unificata. Con LiveAgent, fornire un eccellente servizio clienti è estremamente facile. Inizia la prova gratuita. Carta di credito non richiesta. Ulteriori informazioni su LiveAgent Un ottimo servizio clienti inizia con un software di helpdesk migliore. Ottieni più clienti offrendo un eccellente servizio clienti con LiveAgent. Ulteriori informazioni su LiveAgent
TeamSupport ti aiuta a gestire meglio i reclami dei clienti. TeamSupport non è come altri prodotti perché è progettato per aziende di software e tecnologia: comprende l'importanza dell'assistenza clienti B2B e aiuta a semplificare la comunicazione e a organizzare i reclami in base a prodotto, problema o persino reparto, mantenendo comunque la visibilità dell'azienda cliente. Completamente personalizzabile e scalabile in base a prodotto e database dei clienti, offre integrazione con strumenti per sviluppatori e CRM, supporto multicanale e creazione di report avanzata. Gestione dei reclami basata sul web facile da implementare e Software di Help Desk progettato per aziende di software e tecnologia B2B.

da SoGoSurvey Enterprise

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La piattaforma di gestione del feedback SoGoSurvey automatizza perfettamente la raccolta e l'analisi di dati per le organizzazioni. Dalla progettazione e distribuzione di un questionario ad analisi e raccomandazioni, la piattaforma fa tutto con facilità e con un livello di sofisticazione raro nel settore. SoGoSurvey si distingue dalla concorrenza per le sue valutazioni costantemente elevate degli utenti, un motore di creazione di report secondo a nessuno, la sicurezza dei dati leader del settore e la migliore assistenza clienti 24 ore su 24, 7 giorni su 7. La piattaforma di gestione del feedback end-to-end SoGoSurvey automatizza perfettamente la raccolta e l'analisi di dati. Ottieni una demo oggi stesso!
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Instabug fornisce feedback in-app e creazione di report sui bug alle applicazioni per dispositivi mobili che necessitano di uno strumento per la registrazione dei bug. Una volta integrato l'SDK, sarà possibile avere una comunicazione bidirezionale, senza interruzioni con gli utenti. Puoi raccogliere feedback, sia che si tratti di reclami o di richieste specifiche, e inviare sondaggi per ricevere opinioni sui miglioramenti apportati. Le migliori applicazioni del mondo si basano su Instabug. Supportato da un servizio assistenza eccezionale 24 ore su 24, 7 giorni su 7, è costantemente valutato come uno dei migliori strumenti di segnalazione e monitoraggio dei bug. Una soluzione incentrata sul feedback dei clienti, il coinvolgimento degli utenti e altro ancora. Integrala già da adesso nel tuo sistema, per disporre di funzioni per creazione di report sugli arresti improvvisi e sui bug!

da Preferred Market Solutions

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Run your own branded loyalty program! You get an advanced rewards program with incentive campaigns and built-In multi-channel communication with autopilot operation. Recognize customers for purchases and/or visits, increase customer retention and foster growth. This is NOT a community program; you own ALL your data! Web, Tablet, Mobile and PC interfaces available. Run your own branded loyalty and rewards program where you own ALL your data! Web, Tablet, Mobile and PC interfaces available.
HappyFox è un software di servizio clienti basato su web e ospitato nel cloud. Aiuta a tracciare e gestire tutte le richieste di assistenza clienti su più canali come e-mail, chat, social media e telefono in un unico sistema di supporto ticket centralizzato. L'integrazione con altre applicazioni web come CRM, chat live, applicazioni vocali e di registrazione dei bug lo rende un pratico help desk. Domande di assistenza clienti simili possono essere gestite utilizzando azioni predefinite e regole intelligenti per automatizzare le risposte. I forum della community aiutano i clienti ad essere connessi tra di loro. Un software di ticketing per l'help desk che ti aiuta a evitare il disordine e a gestire facilmente le tue domande di assistenza clienti da più canali.
Marker.io makes it easy for testers and product stakeholders to report visual feedback directly to developers. Capturing, annotating and reporting bugs that developers will know how to reproduce has never been easier. Deep integrations with your team's existing issue tracking tools - Jira, Trello, GitHub, Asana, Gitlab and more - means you won't need to train and onboard your team to new tools and workflows. Report visual bugs & issues directly into Jira, Trello, GitHub, Gitlab, Asana and more
NABD is a flexible, scalable and user friendly customer service platform that aims to provide and deliver optimum omnichannel customer support services. NABD helps in transforming customer support teams into customer success engine resulting in customer satisfaction. NABD can be deployed as SaaS solution or on-premise for all business verticals and for different business sizes. NABD System is revamping the customer service space with its future thinking technology. A flexible, scalable, user friendly customer service software to deliver omnichannel and automated customer support at best price.
A powerful idea mangement solution. Pricing starts at $15/month. Could be used as a self-hosted solution installed on your server or Cloud option, UseResponse can be embedded and deployed easily. A powerful help desk ticketing with idea management system. Pricing starts at $15/month.
Free service desk / Helpdesk application with lots of other features for whole organisation. 1. service request management (Not only for IT but for all departments) so service category can be assigned to anyone and he starts receiving requests raised by others for that category.. 2. Asset management (Manual) So covers life cycle of all assets not only IT and networked assets.. 3. Knowledge base. 4. Photo gallery 5. notice board 6. Log book 7. Active directory 8. Customer Care Help desk solution with service request management, knowledge base, task management, surveys.
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Medallias award-winning SaaS platform, the Medallia Experience Cloud, leads the market in the understanding and management of experience for customers, employees and citizens. Medallia captures experience signals created on daily journeys in person, digital and IoT interactions and applies proprietary AI technology to reveal personalized and predictive insights that can drive action with tremendous business results. Cloud-based customer experience management tool that helps businesses capture and analyze customers' feedback to improve brand value.
Today's workplaces are shaken by risk. You can't prevent every employee relations issue, but you can manage how your organization responds. Achieve consistency in how you track, investigate and analyze with HR Acuity - the only technology platform built for employee relations management. We equip you with built-in intelligence, templates and reporting to conduct best practice, fair investigations, provide trends through forward-looking analytics, and provide trusted experiences for your people. The employee relations & investigation solution that companies trust to help them track, investigate and analyze issues the right way.
Complaint management software made easy. Centrally manage customer feedback records and customer complaints with the cloud-based QT9 QMS. Quickly connect & collaborate with employees from multiple locations using email alerts and automated workflows. Manage complaints, faster, easier and more accurately. The QT9 QMS includes interconnected modules, so you can connect complaints to corrective actions (CAPA) for better quality management. Schedule a Demo Today and Start a Free 30-Day Trial! Complaint management software made easy. QT9's cloud-based complaint management solution is scalable and highly adaptable. Free Trial.
Efficiently manage customer issues and prevent them from churning. Wix Answers provides a unified complaint management tool, in order to quickly identify and prioritize issues as well as proactively receive customer feedback. Wix Answers offer your customers an end-to-end support experience, allowing them to find raise issues easily with their preferred channels: Email, Phone, Live Chat or through the knowledge base. Wix Answers provides proactive complaint management support channels, easy to navigate to provide customers fast, informed solutions.
eCasework is the all-in-one solution for elected representatives. It's a notebook, address book, email inbox, diary and filing system rolled into one: a place to collect cases, keep track of people's issues and solve problems efficiently. Our web-based casework software is hosted in the cloud, meaning you can manage your cases anytime, anywhere on your computer, tablet and smartphone. Case management & CRM for representatives and their staff. Record casework, keep track of people's issues, and stick to deadlines.

da SurveySquare.com

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Why wait weeks or months to respond to a customers survey response, do it now! Our ActionTracker is a powerful and fully-integrated system that puts you in full control of your customer comments, inquiries, and small projects. When a customer responds, ActionTracker takes over. Assign issue codes, personnel, priorities, and next-steps action items. Track the life of the response through History Notes. ActionTracker gives you complete control of your customer experience management. Manage your Customer Experience with our Fully integrated ActionTracker.
WowDesk is ISO compliant complaint management software with powerful workflow engine, SLA and automation rules for customer-centric organizations at best price Wowdesk is a flexible, scalable and user friendly customer engagement platform that is installed in multitude of industries with different sizes across the globe. They call it help desk, we call it WOWdesk! Learn more at wowdesk.com ISO compliant complaint management software with powerful workflow engine, SLA and automation rules for customer-centric organizations
Migliora la tua efficienza e aumenta la soddisfazione dei clienti. i-Sight consente di rispondere in modo rapido e preciso alle richieste di servizio clienti inviate tramite qualsiasi canale. i-Sight è un software di gestione dei casi, integrato, basato su web, per la gestione delle richieste e dei reclami relativi al servizio clienti. Registra rapidamente nuove richieste, utilizza lo scripting delle chiamate, gestisci le e-mail in arrivo, personalizza il flusso di lavoro e le assegnazioni dei casi e monitora le tue prestazioni. Software di gestione dei reclami conforme, che semplifica la collaborazione e la condivisione delle informazioni per la tua organizzazione.
Hundreds of government entities and call centers across the country use our citizen request management software (QAlert) to improve citizen service, increase efficiency, re-engineer processes, and measure performance, making QScend Technologies, Inc. the preferred provider of CRM/311 software in the U.S. CRM/311 cloud-based software solution suite, complete with web-app, mobile-app, internal workflow, knowledgebase, and robust reporting.
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Survey software that allows you to send surveys over multiple platforms and provides easy analytics and reports to assist. Survey software that allows you to send surveys over multiple platforms and provides easy analytics and reports to assist.

da Cention Group

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With Cention you can: * handle all your channels in one system with pure OMNI-channel support * get a full 360 view of all your customers communication, including complete history * have chat bots working side by side with your agents with seamless transfers and full history * route all errands to the right queue, right agents and right bots automatically * get external and internal help with our Collaboration feature * get full statistic coverage with our Reports module Handle all channels in one system with pure OMNI-channel support and get a 360° view of all your customers communication.

da Peacock Consulting

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Customer complaint resolution and compliance system design specifically for collection industry. Customer complaint resolution and compliance system design specifically for collection industry.

da Coretec Solutions

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Complaints Pro was designed from ground up to provide a unified voice the customer platform that spans all the channels / touch points and provides a single set of business rules acting on a single set of data. This means everyone in your organisations sees the same thing and function as part of the same process. One Process across Departments nothing ever falls through the cracks Seamless cross department processes result in nothing falling through the cracks. Everything is monito Complaints Pro enables you to take control of Customer Complaints, Corrective Actions and other quality functions.
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Workpro complaints management software improves complaints handling and reporting - while reducing costs and risks. Log and track all complaints and customer feedback in one secure system. FOI, EIR and SAR case types also included. Specialist version available for Financial Services with FCA targets, templates and reports. Highly configurable and more case types can be added. Can be integrated with other systems e.g. CRM. Workpro complaints management system improves complaints handling and reporting. Configurable, compliant, consistent processes.
UsefulFeedback is an on-demand service for capturing, managing and reporting on complaints and feedback across your entire business network. Highly configurable, UsefulFeedback can be fine tuned to your organisation's complaint management needs, enabling your organisation to adhere to regulations, improve service levels and enhance customer experience. We provide industry specific solutions for most business sectors. User friendly, scalable, enterprise-ready, on-demand complaint management system. Complaints, compliance and risk management.

da Lynk Software

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E7 Compliance includes complaint management, CAPA, web portals, call center complaint handling, supplier portal and compliance auditing. E7 goes far beyond help desk software to manage in-depth product and service issues. Configure E7 to track product defects, returns, repairs and more. Track issues across divisions, departments and locations. Improve customer service and quality while meeting and exceeding industry standards for compliance. Handle customer concerns professionally; well beyond help desk applications. Capture, communicate, classify and document everything.

da ConSol Consulting & Solutions Software

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Mit der Reklamationsmanagement Software ConSol CM/Complaint bearbeiten Sie Kundenreklamationen unternehmensweit. Workflow-gesteuert, strukturiert und effizient. berprfen Sie mit dem System Reklamationen & Garantieansprche, hinterlegen Sie die gesamte Kommunikation mit dem Kunden und steuern Sie bedarfsgerecht Retouren, Reparaturprozesse und Rcksendungen. ConSol CM/Complaint beinhaltet Austausch und Reparaturablufe, integrierte E-Mail-Kommunikation und Fehleranalysen fr Ihre QA. Die workflowgesteuerte Reklamations- und Beschwerdemanagement-Lösung CM/Complaint für effiziente Reklamationsbearbeitung und Auswertung

da eTracker

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Software to automate and track the full lifecycle of a customer complaint from registration to response, with space for attachments. Software to automate and track the full lifecycle of a customer complaint from registration to response, with space for attachments.

da mycustomerfeedback.com

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mycustomerfeedback.com is a cloud based customer complaint and feedback management service that lets organisations of all sizes easily manage all complaints and feedback without the need to install and support an on premise software solution. Our unique on-line service lets you quickly capture, manage and analyse every customer query, comment and complaint to help you improve your company's profitability and give you a competitive business advantage. A unique online service that lets you capture and use customer feedback to improve business.

da Epiance Software

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Web-based solution that provides business process management delivering contextual performance support, compliance and more. Web-based solution that provides business process management delivering contextual performance support, compliance and more.

da Places for People Group

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Complaint management system for the housing industry that works flawlessly on smartphones and tablets as well as computers. Complaint management system for the housing industry that works flawlessly on smartphones and tablets as well as computers.

da isoTracker Solutions

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Affordable cloud-based Complaints Management system with workflows that automate processes, integrated Corrective and Preventive Action (CAPA) capabilities, automatic email task notifications and advanced analytics and reporting, so you can identify and address issues proactively. Can integrate with other isoTracker modules to provide a comprehensive QMS system. Cost-effective, cloud-based Complaints Management system with full CAPA integration.

da QADEX

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QADEX brings every aspect of food safety, quality management systems, compliance, customers and new product development together in one simple dashboard. Its unique user friendly, real time features allow technical managers to see at a glance how their operations are performing and, should a problem arise, identify corrective actions. Working in partnership with our customers and their global supply base we ensure that information required from suppliers is timely and accurate. Scalable, flexible & configurable modules for vendor & product management, customer complaint management & product launch management.

da Biggrey

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Customer Case Management System for Retailers with in-store or/and online sale. Features include history and tracking on all cases. Multiple Languages. You can share cases with your suppliers. Email service to your customers with case updates. Handle as many stores and cases as you like from one single platform. Case management for you and your customers. Increase productivity by 68%. Reduce processing time by 72% Customer Case Management System for customers in-store and online. Features include history and tracking on all cases.

da Cyfeon

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SaaS workflow automation tool with regulatory and internal integration, document mgmt., ad hoc reporting. Ingests any form of data. SaaS workflow automation tool with regulatory and internal integration, document mgmt., ad hoc reporting. Ingests any form of data.

da Flovate

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Bespoke software, Zero-code: digitise your business fast with the our business process management platform. Bespoke software, Zero-code: digitise your business fast with the our business process management platform.

da Riliance Software

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Risk and compliance are issues that cant be ignored. However, it can be difficult and time- consuming to keep up with the ever-changing regulations that affect firms. However, Riliance has the solution. Weve developed purpose-built software, consultancy and training that take the time and trouble out of compliance. Riliance specialises in providing market-leading risk and compliance solutions, innovations and support to regulated sectors.

da Akio

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Akio proposes Akio.CX, a unified customer relations platform - with all channels including voice, emails, chat, social media,... - combined with a complete listening and analytics system of media coverage, social conversations and customer feedback. Our offer is designed to help companies to optimise customer service experience and increase customer knowledge. Akio.CX is a unified omnichannel customer relations platform, combined with a complete listening and analytics system.

da Gladly

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Gladly is a Radically Personal Customer Service Platform. Unlike legacy customer service platforms that are case centric, only Gladly is designed with people at the center and uniquely enables a single lifelong customer conversation from voice to modern messaging. Gladly powers some of the most innovative consumer companies like JetBlue, JOANN, and TUMI to deliver exceptional customer experiences and makes customer service a competitive advantage. Gladly is a Radically Personal Customer Service Platform that puts people at the center of a single, lifelong conversation.

da Bashen

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Provides a secure web-based system for complaint submission, investigations, document upload and case management. Provides a secure web-based system for complaint submission, investigations, document upload and case management.

da ConSense

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ConSense IMS ENTERPRISE is highly configurable process and quality management software solution for decentralized and complex management systems with distributed organizational structures - for companies from all industries, from SMEs to international corporate groups. Flexible and secure solution with which you fulfil the requirements of complex management systems while still having a system that is easy to use and maintain. Furthermore ConSense QMS is an integral component of ConSense IMS. User-friendly, modularly constructed, and scalable process management, quality management and integrated management system solution

da TurnFriendly Software

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TurnFriendly helps your customer service teams to handle complaints professionally. Industry-specific software platforms are individually integrated into existing system landscapes and form the basis for efficient customer service processes. TurnFriendly helps your customer service teams to handle complaints professionally

da Worksmart

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A comprehensive complaints management system supporting both the General Market and the Lloyd's of London Market complaints management regulatory processes. A complete regulated complaints management system.

da Voxya

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Voxya is an online consumer complaint forum that helps consumers to raise a voice against consumer fraud or online fraud. Voxya is an online consumer complaint forum that helps consumers to raise a voice against consumer fraud or online fraud.

da Aptean

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Manage complex customer feedback and elevate the customer experience with Aptean Respond. Respond is a complaint management platform that helps teams capture and resolve complex customer complaints while identifying areas for business and process improvement. Design your ideal complaint management process, drive quality and efficiency with customizable templates and escalation paths, and identify trends and root causes with Responds interactive dashboards and reporting tools. Respond is an enterprise complaint management platform that helps manage complex customer feedback & elevate the customer experience.