Advertising Agency Software

Utilizza Capterra in Italia per trovare il miglior Advertising Agency Software per la tua attività.

Perché Capterra è gratis
Visita il sito web
È un modo rapido e semplice di pianificare le persone e altre risorse online! Ottieni visibilità sul tuo team con un calendario intelligente. Trascina le prenotazioni in pochi secondi. Gestisci le vacanze e altri tipi di permessi lavorativi e giorni liberi. Una speciale barra delle disponibilità facilita la pianificazione della capacità. La gestione dei conflitti consente di mantenere il controllo. Dashboard, notifiche e-mail e la sincronizzazione del calendario consentono di mantenere tutti aggiornati. Report avanzati permettono di monitorare i tassi di utilizzo. Nessun software da installare. A partire da soli 2,50 $ a persona al mese. Iscriviti per richiedere una prova gratuita di 30 giorni! Ulteriori informazioni su Resource Guru Applicazione di pianificazione delle risorse, basata sul web, con gestione delle ferie, dashboard personali, gestione dei conflitti, visibilità e collaborazione del team. Ulteriori informazioni su Resource Guru
Visita il sito web
In qualità di prodotto leader per l'automazione delle operazioni di servizio, Accelo aiuta oltre 3.000 agenzie creative e digitali di piccole e medie dimensioni in tutto il mondo, consentendo loro di risparmiare tempo e diventare più redditizie. Accelo è una soluzione multifunzione per le operazioni di gestione dei progetti e delle agenzie. Scopri una soluzione di vendita e di gestione dei progetti end-to-end, appositamente creata per le agenzie che lavorano a contatto con i clienti. Nato da un'agenzia digitale, Accelo sa come far crescere le aziende sul web in espansione. Ulteriori informazioni su Accelo Accelo consente ad oltre 2.000 agenzie di tutto il mondo di sperimentare una soluzione multifunzione, dall'acquisizione del potenziale cliente alla chiusura della trattativa e tutto il resto. Ulteriori informazioni su Accelo

da Husky Marketing Planner

(8 recensioni)
Visita il sito web
Per i professionisti e i team del marketing la gestione dei progetti non deve semplicemente limitarsi allo svolgimento delle attività e dei progetti. Husky consente di avere una visione integrata della pianificazione delle comunicazioni, la definizione del budget, le note e gli indicatori di prestazioni chiave (KPI). Non è necessario disporre di fogli di calcolo separati o di strumenti online per gestire i progetti di marketing. Potrai collaborare facilmente con colleghi, freelance e fornitori. Assumi il controllo! L'azienda produttrice è anche orgogliosa di fornire il sostegno del personale da parte di esperti professionisti del marketing. Ulteriori informazioni su Husky Marketing Planner Gestione dei progetti per il personale e i team del marketing, con funzionalità di pianificazione delle comunicazioni e definizione del budget, note strategiche e KPI. Ulteriori informazioni su Husky Marketing Planner
Visita il sito web
Front è la casella di posta n°1 per le agenzie di marketing. Che tu stia organizzando una nuova impresa, lanciando un sito web per un cliente o sia stato incaricato di eseguire tutti i loro programmi di SEO, con Front puoi gestire tutte le tue comunicazioni con i clienti. Front offre la migliore raccolta di funzionalità di collaborazione (riferimenti a membri del team, assegnazioni, editing in tempo reale per tutto il team), consentendo di rispondere 7 volte più velocemente a tutti i tuoi clienti con un'esperienza personalizzata. Concentrati sul fare di più e lascia che Front trasformi la produttività del tuo team. Ulteriori informazioni su Front App Front è la casella di posta n°1 per le agenzie di marketing. Lavora in modo collaborativo con il tuo team, rispondi più rapidamente e fai di più. Ulteriori informazioni su Front App
Visita il sito web
AdPlugg è un moderno sistema con server di annunci basato su cloud che ti permette di semplificare la pubblicazione di annunci sul tuo sito web o sul tuo blog. Migliaia di riviste, giornali e altri tipi di siti utilizzano AdPlugg per gestire, pubblicare e monitorare i propri annunci online. È sufficiente inserire tag AdPlugg in un punto qualsiasi del sito in cui si desidera visualizzare gli annunci, quindi caricare e controllare gli annunci dalla dashboard su adplugg.com. Scegli di mirare, ruotare e pianificare facilmente gli annunci provenienti da qualsiasi fonte. Visualizza grafici e report di alta qualità che mostrano impressioni, clic e CTR. Ulteriori informazioni su AdPlugg Un sistema pubblicitario di facile utilizzo, basato su cloud, per la generazione dei blogger. Pianifica, ruota e monitora gli annunci. Ulteriori informazioni su AdPlugg
Visita il sito web
ReportGarden è uno strumento con dashboard e funzioni di creazione di report per agenzie pubblicitarie che consente di automatizzare la creazione di report su più canali, gestire i budget delle campagne, creare fatture, eseguire ispezioni SEO e tenere traccia delle classifiche delle parole chiave per i tuoi clienti. Oltre 1.000 agenzie del massimo livello si affidano a ReportGarden per automatizzare i propri flussi di lavoro. ReportGarden consente di unificare le metriche di marketing di oltre 35 canali di marketing digitali in tempo reale e di risparmiare molte ore di lavoro. Stupisci i clienti, concludi più affari e automatizza il resto. Provala gratuitamente! Ulteriori informazioni su ReportGarden Il migliore software con dashboard e funzioni di creazione di report per agenzie pubblicitarie di piccole e medie dimensioni che consente di generare proposte, creare fatture, gestire i budget e altro ancora. Ulteriori informazioni su ReportGarden
Visita il sito web
Shortlist è una piattaforma di gestione degli appaltatori intelligente e intuitiva. Semplifica l'esecuzione dell'onboarding, la gestione e il pagamento dei lavoratori in remoto in oltre 200 Paesi con pochi clic. Cura la conformità, la creazione di report e la gestione dei progetti in molto meno tempo. Ulteriori informazioni su Shortlist Gestisci i tuoi freelancer Ulteriori informazioni su Shortlist

da Pixel Paddock

(21 recensioni)
Visita il sito web
Float ha aiutato i migliori team del mondo, tra cui Vice, Buzzfeed e Ogilvy, come principale applicazione di gestione delle risorse per agenzie pubblicitarie, studi e aziende. Con un'interfaccia con trascinamento intuitiva, tecnologia ultrarapida e collaborazione in tempo reale, Float semplifica le previsioni e pianifica il tuo team. Integrazione con Slack, Trello e oltre 1.000 applicazioni per automatizzare il flusso di lavoro del tuo team e scaricare l'applicazione iOS. Inizia con una prova gratuita di 30 giorni. Ulteriori informazioni su Float La principale applicazione per la gestione delle risorse per agenzie pubblicitarie, studi e aziende. Scelta da aziende come Vice, Buzzfeed e Ogilvy. Ulteriori informazioni su Float
Le agenzie di marketing possono risparmiare tempo e ottenere nuovi clienti creando report automatizzati e portali client white-label. Octoboard invia report ai clienti e ospita i loro portali: SEO, PPC, social media, e-mail marketing, analisi dei dati web e altro ancora. * Portali client ospitati: per indirizzare più traffico verso il tuo sito web * Oltre 50 integrazioni con le piattaforme di marketing preferite * Oltre 100 modelli predefiniti per dashboard e report del portale clienti * Report, dashboard e utenti illimitati a partire da soli 5 $ a cliente Ulteriori informazioni su Octoboard for Agencies Octoboard consente alle imprese e alle agenzie di marketing di creare dashboard online e portali clienti e ad automatizzare la creazione di report dei clienti. Ulteriori informazioni su Octoboard for Agencies
Visita il sito web
Wrike è uno strumento di gestione del lavoro per agenzie che consente di consolidare tutti i progetti, le comunicazioni e i file in un unico posto, offrendo la visibilità necessaria per assicurare che le campagne siano completate in tempo. Puoi anche migliorare la trasparenza e la comunicazione con i clienti assegnando loro posti di collaboratore gratuiti all'interno del programma, in modo che possano esaminare le risorse, controllare i progressi e lasciare commenti sul lavoro. Perfetto per team di marketing e creativi di oltre 20 persone. Ulteriori informazioni su Wrike Supera le aspettative dei clienti con un software di gestione dei progetti per le agenzie di facile utilizzo. Perfetto per team di marketing e creativi di oltre 20 persone. Ulteriori informazioni su Wrike
Visita il sito web
Smartsheet è una piattaforma di esecuzione del lavoro online che sta ridefinendo il modo di lavorare dei team. È completamente personalizzabile e facile da condividere in tutta l'organizzazione o con i clienti. Con diversi canali, priorità in conflitto fra loro e richieste infinite, i principali operatori di marketing contano sulle soluzioni di gestione del lavoro di Smartsheet per pianificare strategicamente, riferire sui programmi e coordinare fornitori, team e clienti. Ottieni visibilità su tutti i tuoi progetti, piani, risorse e richieste. Ulteriori informazioni su Smartsheet Dai progressi del quadro generale alla realizzazione dettagliata, Smartsheet aiuta i professionisti del marketing a concentrarsi su ciò che conta di più. Ulteriori informazioni su Smartsheet

da Forecast

(0 recensioni)
Visita il sito web
Forecast è uno strumento efficace che ti consente di gestire correttamente i tuoi progetti digitali, risultando immediatamente familiare ai project manager delle agenzie digitali. Forecast migliora il tuo flusso di lavoro offrendo una collaborazione ininterrotta e perfetta per team di oltre 20 persone. Questo software sfrutta l'intelligenza artificiale per risolvere anche i problemi più complessi dei tuoi clienti. Forecast è in grado di soddisfare le esigenze delle agenzie digitali. Destinato alle aziende che desiderano consegnare i progetti rispettando tempistiche, ambiti e budget. Ulteriori informazioni su Forecast Gestione dei progetti basata sull'intelligenza artificiale. Connetti persone, progetti e profitti: Forecast soddisfa le esigenze delle agenzie digitali. Ulteriori informazioni su Forecast
Visita il sito web
AdScale è una piattaforma di intelligenza artificiale che ottimizza e automatizza le pubblicità di Google e le campagne di Facebook. Ottieni risultati migliori e clienti più soddisfatti con l'intelligenza artificiale di AdScale. Gestisci facilmente migliaia di account e fai crescere la tua agenzia senza aumentare personale e spese. Funzionalità principali: gestione del budget multipiattaforma, ottimizzazione delle offerte 24 ore su 24, 7 giorni su 7, report personalizzati automatizzati, miglioramenti della struttura degli account e dei punteggi di qualità, avvisi in tempo reale, protezione antifrode, dashboard approfondite e molto altro ancora! Ulteriori informazioni su AdScale Ottieni risultati migliori e lavora in modo più efficace grazie ad automazione e ottimizzazione pubblicitaria con l'intelligenza artificiale Soddisfa più clienti con meno carico di lavoro. Ulteriori informazioni su AdScale
Visita il sito web
todo.vu è una suite di produttività che mette a disposizione una combinazione esclusiva di registrazione dei tempi, gestione delle attività, gestione dei contatti e funzionalità di fatturazione. È ideale per freelance, consulenti e team di qualsiasi dimensione che desiderano migliorare efficienza, qualità e trasparenza. todo.vu è completamente gratuito per i freelance e tutti i piani tariffari sono limitati al costo di 11 utenti, vale a dire che si paga solo per i primi 11 utenti, dopodiché l'accesso è illimitato. Ulteriori informazioni su todo.vu CRM, gestione delle attività, registrazione dei tempi e fatturazione per team, agenzie, freelance e consulenti. Ulteriori informazioni su todo.vu
Visita il sito web
Kontentino consente a te e al tuo team di evitare errori durante la creazione e la pianificazione di contenuti/annunci sui social media. La collaborazione semplice e le attività chiaramente definite. La comunicazione e il rapporto agenzia-cliente migliorano. Grazie a Kontentino, le agenzie crescono e sono in grado di acquisire più clienti. Un altro vantaggio è che i clienti adorano il processo di approvazione in Kontentino, perché è estremamente semplice. Ulteriori informazioni su Kontentino Uno strumento per i social media di facile utilizzo per un processo di collaborazione e approvazione efficace tra le agenzie e i loro clienti. Ulteriori informazioni su Kontentino

da DALIM SOFTWARE

(2 recensioni)
Visita il sito web
DALIM ES è il cuore del posto di lavoro digitale. DALIM ES agisce come un'unica fonte di informazioni per l'organizzazione dei contenuti di marketing. DALIM ES soddisfa le esigenze di flusso di lavoro aziendale e gestione del marchio. Integra il DAM crossmediale più avanzato, dotato di funzioni di mappatura e gestione del flusso di lavoro avanzate, in un sistema aperto che può essere interfacciato facilmente con tutti i processi relativi al marketing online e offline. Grazie all'integrazione dei processi e al supporto del lavoro collaborativo, ES offre un elevato potenziale di contrasto delle interruzioni. Ulteriori informazioni su DALIM ES Permette di centralizzare, gestire, collaborare e condividere fotografie, video, PDF e file nativi guidati da flusso di lavoro, metadati e KPI. Ulteriori informazioni su DALIM ES
Visita il sito web
Desideri offrire un servizio clienti eccezionale? Con ActiveCollab ora puoi. Potrai gestire gli accessi dei clienti ad attività e progetti, condividere con loro i progressi fatti e coinvolgerli nel processo. Tutte le comunicazioni avvengono in un unico posto, pertanto non devi cercare parti e frammenti in e-mail e chat. Inoltre, puoi inviare fatture ai clienti direttamente dal progetto! Questo è il luogo in cui si svolge il lavoro reale e i clienti possono assistervi in prima persona! Ulteriori informazioni su ActiveCollab Un unico luogo di collaborazione per te e i tuoi clienti. Riduci le distrazioni, condividi i progressi e ricevi i feedback. In tempo reale! Ulteriori informazioni su ActiveCollab
Visita il sito web
Easy Projects è una piattaforma di gestione dei progetti basata sul cloud, ideale per i team e le agenzie di marketing in rapida evoluzione, che hanno superato le capacità dei propri strumenti di gestione di progetti e attività attuali. Easy Projects fornisce: scheda Kanban e diagramma di Gantt Efficaci funzioni di gestione dei progetti in grado di supportare WBS (gerarchia illimitata), dipendenze multiple, gestione dei percorsi critici e gestione del portafoglio; Moduli personalizzati Applicazione per dispositivi mobili Gestione delle risorse Oltre 1.000 integrazioni Sicurezza dei dati di classe enterprise Ulteriori informazioni su Easy Projects Easy Projects è una piattaforma di gestione dei progetti basata sul cloud per team e agenzie di marketing in rapida evoluzione. Ulteriori informazioni su Easy Projects

da Harmony Business Systems

(1 recensione)
Visita il sito web
HarmonyPSA supporta l'intero ciclo di vita di un'azienda, dalla generazione dei lead al rinnovo dei contratti. Progettato e realizzato specificamente per le aziende di software e servizi, automatizza le funzioni aziendali in un'unica piattaforma ed è disponibile nel cloud su qualsiasi dispositivo. Ulteriori informazioni su HarmonyPSA La prossima generazione di strumenti per l'automazione dei servizi professionali (PSA). Pacchetto completo di automazione dei servizi professionali per imprese di software e servizi. Ulteriori informazioni su HarmonyPSA
Visualizza profilo
Dalle vendite e il marketing alle risorse umane e alle operazioni, i team possono progettare e personalizzare Trello in base alle proprie esigenze e al proprio stile di lavoro. Inoltre, grazie a oltre 100 integrazioni con altri strumenti chiave come Google Drive, Slack, Jira e altri ancora, Trello può diventare un centro di gestione dei progetti vivace e dinamico per la collaborazione tra team, indipendentemente da dove il lavoro viene svolto. Passa dall'idea all'azione in pochi secondi: Le principali funzionalità di Trello sono intuitive come disporre una serie di note adesive su un muro. Trello è uno strumento di collaborazione visivo che crea, in modo divertente e versatile, una prospettiva condivisa per il tuo team, su qualsiasi progetto.
Visualizza profilo
Non dovrai sprecare tempo ad affannarti tra riunioni e-mail, chat e fogli di calcolo per coordinare e gestire tutto il lavoro dei team. Asana organizza tutto, dagli obiettivi aziendali alle attività di routine in un unico posto, affinché i team abbiano chiarezza su priorità e responsabilità, permettendoti di monitorare i progressi in tempo reale per mantenere i progetti aderenti alla tabella di marcia. Dì addio a catene di e-mail infinite e corse dell'ultimo minuto e dai il benvenuto a un approccio che consente al tuo team di muoversi più rapidamente e con maggiore impatto. Asana è il modo più semplice per organizzare e gestire tutto il lavoro del tuo team. Scopri perché oltre 7.000 clienti danno ad Asana un punteggio di 4.5 stelle su 5.
Visualizza profilo
Favro è uno strumento completo di collaborazione e gestione dei progetti con cui sviluppatori, commercianti e dirigenti possono pianificare, monitorare e sviluppare idee in modo rapido e semplice. Progettato per adattarsi alle dimensioni e alle esigenze di qualsiasi progetto, Favro consente agli utenti di aggiungere funzionalità e integrazioni di comune utilizzo in funzione delle loro necessità. Grazie a bacheche dei team, backlog scalabili e report aggregati oltre che al supporto integrato dei framework Kanban e SCRUM, Favro mira a fornire alle imprese soluzioni di gestione dei progetti semplici, ma solide. Favro è un'app di pianificazione e collaborazione all-in-one che consente ai team di pianificare, monitorare e gestire con efficacia le idee.
Visualizza profilo
WordStream's agency solutions allow you to get more done in less time, driving better results for your clients and your business. With WordStream Advisor for Agencies, you can optimize your clients' paid search and social advertising campaigns in just 20 minutes per week. Smart tools and weekly alerts save time and money, and visually stunning reporting makes it easy to show your clients how much you're doing for them. WordStream is a online advertising platform built for agencies to drive productivity and performance for their clients.
Visualizza profilo
Workamajig began over 25 years ago as an operations and technology consulting firm to creative shops. But the available software just wasn't serving our clients needs. So we took our industry knowledge and firsthand experience and built our own fully integrated workflow management solution. And we've been evolving ever since to make Workamajig easier to use, more efficient, and more valuable to our clients. Today, more than 3,000 firms ranging from 10 to 10,000 employees rely on Workamajig. Workamajig - The #1 Workflow Management Software for the creative industry. It's an all-in-one solution for agencies and in-house teams
Visualizza profilo
Gli strumenti di gestione e collaborazione semplificati e limitati non sono più sufficienti. Scoro è una soluzione di gestione aziendale e di progetti end-to-end che consente a servizi professionali e creativi di controllare l'intero flusso di lavoro da un unico luogo. Tutti gli strumenti necessari per gestire un'agenzia: gestione dei progetti, pianificazione e monitoraggio del lavoro, fogli presenze ed elenchi, database di contatti e CRM, preventivi e fatturazione, creazione di report avanzati, dashboard in tempo reale e altro ancora. Partecipa a una prova gratuita di 14 giorni e verifica personalmente! Scoro è la più completa soluzione di gestione aziendale creata per le agenzie pubblicitarie e creative.

da List Partners

(122 recensioni)
Visualizza profilo
Winmo helps Advertising Agencies of all sizes win more clients without referrals or RPFs. Voted #1 most essential new business tool, Winmo helps you get in front of the right brands at the right time, providing decision-maker details at thousands of national advertisers, their current agency partners, and the likelihood of when they¿ll be hiring new ones. Grow your agency and generate new business by gaining direct contact info, quality leads and valuable insight into brands. Winmo's sales intelligence helps advertising agencies reach the right contacts at the right brands at the right time.
Visualizza profilo
Find great prospects, know who makes their buying decisions, deliver a compelling pitch and win more business using MediaRadar. We have the most relevant data, insights, and advice that you need to increase revenue now, alongside our award-winning Customer Service team built to help you win. Ready to see how MediaRadar will help you take your business to the next level? MediaRadar is a cloud-based tool that helps professionals and agencies close more deals.
Visualizza profilo
monday.com è uno strumento di pianificazione e collaborazione per tutti i tipi di agenzie. Potrai pianificare le campagne, elencare le attività, comunicare e scambiare i file con il tuo team e condividere i tuoi progressi con i clienti. Documenti, idee, approvazioni e priorità: monday.com consente alle agenzie di rispettare le scadenze, accontentare i clienti e incrementare gli affari. monday.com è uno strumento di pianificazione e collaborazione per agenzie pubblicitarie. Pianifica le campagne, esegui test a/b e condividi i progressi con i clienti.
Visualizza profilo
Created by an ad agency nearly 20 years ago, Workzone is tailor-made for project management and creative review by agencies, their clients and business partners. Cross-project dashboards let you see where everything stands and who has availability. Personalized to-do lists keep each team member focused on what needs to get done. Share and mark up files prior to sending them to clients for approval. It all gets organized and captured inside Workzone. Pricing starts at $200/month. Created by an ad agency, Workzone is tailored to the project management and creative review needs of busy agencies.
Visualizza profilo
TapClicks -- built to cater to today's digital agencies -- consolidates and visualizes all your marketing campaign data and performance metrics into a unified dashboard, complete with automated reporting. Agencies use this both internally to quickly see how campaigns are pacing, as well as externally -- keeping their clients happy with consistent reporting in their own branding of all the work being done. Results in increased client retention and natural upsells for agency sales users. Web-based data-visualization; reporting platform - consolidating marketing data; performance metrics into a single dashboard.
Visualizza profilo
Opteo is a Google Ads management tool which recommends optimisations based on continuous account monitoring of account performance data. Optimisations can be launched with a single click as pushes changes to Google Ads automatically, without the need to switch between interfaces. Opteo includes over 40 different optimisations including: manage keyword bids, control budgets, optimise ad schedules, get real-time alerts, analyse search terms and more! Google Ads tool for freelancers & small to medium Digital Agencies which makes optimisation suggestions backed by data.
Visualizza profilo
Bric helps manage your business. As a creative agency, you sell an inventory of time and skills. Each hour your inventory expires and is replenished for a cost. Bric helps you make the most of each hour. With Bric you will spend less time managing time. Our reports update automatically, you can see plans and actuals side by side, and Bric automatically finds patterns in past timesheets to make future project plans more accurate. The result is more profit, and time for the work you love. Bric helps creative agencies increase employee utilization through more accurate project planning and time tracking.
Visualizza profilo
Resize and remix 2000+ pixel perfect marketing images in under 5 minutes with no design skills are needed. Resize and remix 2000+ pixel perfect marketing images in under 5 minutes with no design skills are needed.
Visualizza profilo
Rocketium is a cloud based software that helps anyone create beautiful videos in minutes with text, images, voiceovers, footages and motion graphics. While there is no learning curve to using Rocketium, it does give you tons of styling options and customizable templates for different platforms and use cases. Teams can work together to collaborate on video projects and share reviews and comments, all in one place. Rocketium's API can be used to automate video creation at scale as well. The video solution for agencies, news & media cos, content teams & for businesses to acquire and engage with their audience.

da Deltek Professional Services

(44 recensioni)
Visualizza profilo
Developed specifically for Agencies by Deltek, WorkBook works how you work. From daily tasks to the big picture; from the project team who live at the epicenter of the work to the management team charged with the overall success and growth of your agency, WorkBook offers a smart, intuitive web-based system for Financial and Resource Management Clarity. We designed WorkBook for agencies just like yours. Designed for the advertising industry. Includes CRM, project and resource management as well as an integrated accounting system.
Visualizza profilo
Spend hours compiling data for client reports every month? Can't seem to engage clients during performance overview meetings? Struggle to prove the ROI of marketing activities to your client? It can be done differently! ---> Whatagraph is a cross-channel reporting platform created with digital agencies and their clients in mind. Our features will help you improve client communications, deliver engaging and comprehensive reports on time, and spend less time doing repetitive tasks. Improve your client reporting with Whatagraph. Easily build streamlined reports; Tell engaging data stories; Keep everyone in the loop.
Visualizza profilo
Screendragon è una soluzione operativa per le agenzie in grado di gestire il carico di lavoro, le persone e la redditività su un'unica piattaforma. Questo software, facile da utilizzare e ben progettato, semplifica le operazioni delle agenzie, aumentando l'efficienza e riducendo i costi. Soddisfa le esigenze delle agenzie di medie e grandi dimensioni (con oltre 50 dipendenti) a partire dal briefing intelligente, gli ambiti, le stime e la gestione dei progetti, fino alla collaborazione, alle risorse, ai fogli di presenza, al monitoraggio finanziario e altro ancora. I clienti che utilizzano questo software includono WPP, Omnicom, McCann e JWT. Una soluzione operativa per agenzie di medie e grandi dimensioni (con oltre 50 dipendenti). Gestisce il carico di lavoro, le persone e la redditività su un'unica piattaforma.
Visualizza profilo
Slope is a project management tool for marketing and creative teams. Unlike generic project management tools, Slope offers built-in creative review tools like time-coded comments for video and annotated comments for designs. Slope makes it easy for marketing and creative teams to plan, track, and collaborate on projects.
Visualizza profilo
La pubblicità nativa di Outbrain è un elemento fondamentale dei servizi offerti da ogni agenzia pubblicitaria di qualità per marchi e imprese che cercano di aumentare l'esposizione, la consapevolezza e le vendite. Outbrain Amplify offre contenuti nativi, mirati a un pubblico di alta qualità mediante l'eccellente rete editoriale globale di Outbrain. Le avanzate funzionalità di targeting offrono ai team delle agenzie pubblicitarie una serie di strumenti per mirare al miglior pubblico dei clienti, assicurando che le campagne Outbrain siano orientate ai risultati ed efficaci dal punto di vista del ROI. Parte fondamentale dei servizi delle agenzie pubblicitarie, Outbrain Amplify consente loro di raggiungere il miglior pubblico di clienti, garantendo un ROI più efficace.
Visualizza profilo
TimeHero is an automated task and project planner for agencies. It automatically schedules work around meetings, events, and appointments, so you don't need to spend time planning your day. Easily launch team-wide projects in seconds with TimeHero's built-in workflow automation. Timelines, TimeSheets, and GANTTs are instantly updated, so TimeHero will alert you when client work is at risk of missing a deadline before it's too late. Sign up to make your agency more effective with less effort. The first team task management platform for agencies that plans tasks around your meetings, so client work never falls behind.
Visualizza profilo
Pastel is the easiest way for designers and developers to collect feedback on what theyre building Pastel is the easiest way for designers and developers to collect feedback on what theyre building
Visualizza profilo
Advertising that acts on real-time audience profiles. Quantcast Advertise works for all your campaign needs, on all the platforms your audience is on and in many countries around the world. Advertising that uses proprietary real-time audience profiles for targeting on all devices.
According to Google study, customers who see mutually both Product text ads and Shopping ads (PLAs) are 90% more prone to do purchase on retailers website! Create ads for your products in 5 minutes. Google AdWords automation tool for creating and optimizing product text ads from you XML product data feed. Target customerss and sell all your products thanks to 5 campaign types which prevent low search volume. Thousands of unique Product Text Ads for Google Search. Automate your product advertising in Google and boost your sales by 60%.
Visualizza profilo
Ravetree is an award-winning work management solution for project-driven organizations. Our platform includes: Project Management, Resource Planning, Time & Expense Tracking, Digital Asset Management, CRM, and more. Easily see the big picture by having all of your information organized in one place! Ravetree is an award-winning work management solution for project-driven organizations.
Visualizza profilo
Ecco un nuovo modo di gestire i progetti e il team. Semplice e visuale, pensato per ogni membro del team. Non richiede alcuna configurazione o formazione ed è perfetto per l'intera azienda e per progetti di ogni dimensione. Mosaic combina tutte le funzionalità essenziali della gestione di un progetto grazie a un motore di automazione. Trasforma il modo in cui gestisci il lavoro e il team. Finalmente puoi effettuare ogni compito di pianificazione, monitoraggio e gestione da un'unica posizione. Tutte le funzionalità essenziali della gestione di un progetto mediante automazione. Costruito per essere così intuitivo che i team non devono far altro che iniziare a usarlo.
Visualizza profilo
Insightly is a powerful, easy to use CRM software with native integrations to Gmail, Office 365, MailChimp, and other popular applications. With more than 1.5 million users worldwide in a variety of industries, small to mid-sized businesses use Insightly to manage opportunities at every stage of the sales process, link customer relationships, deliver projects, build quotes, and more. CRM solution for SMB to mid-sized businesses that manages opportunities, delivers projects, links relationships, and builds quotes.
Visualizza profilo
Whether you want more site visits, website registration, increased online sales or the number of clients on social media, Zareklamy Ads can help you. When you create ad on Zareklamy Ads, your activity will be immediately recognized online. You will gain access to thousands of potential customers who are just waiting to learn about you. You pay only when someone enters your site, leaves a commitment, completes a survey or does something specifically. In other words, when your ad works. Use modern methods of marketing to grow your business and manage advertisements.
Visualizza profilo
Metadata provides B2B marketers with simple prospect database enrichment using over 150+ data signals to give businesses greater insights into their current prospects, and easy to implement micro-targeting strategies for prospective new customers. Our goal at Metadata is to consistently provide our clients with a predictable channel of SQLs and optimize their demand generation efforts. B2B Demand Generation on Auto-Pilot. Turns your CRM and marketing data into laser-focused targeted paid-media campaigns.
Visualizza profilo
Chatfuel is the leading chatbot platform for Messenger. You can increase sales, personalize marketing and automate support, all with Chatfuel. Build your bot now, no coding required. Chatfuel is the leading chatbot platform for Messenger. Increase sales, personalize marketing and automate support, all with Chatfuel.
Visualizza profilo
Sysomos, now Meltwater Social, offers comprehensive data solution driving your social strategy. By automating many of todays manual efforts within an AI-powered social analytics engine, marketers can turn trillions of owned and earned data points into contextual insights and predictions that drive stronger business decisions. Sysomos, now Meltwater Social, enables marketers to turn data-driven insights into actionable customer engagement opportunities.
Visualizza profilo
Built by 2 ex-Googlers, AdHawk is the easiest way to manage your Google AdWords & Facebook Ad campaigns. After years of manually analyzing & optimizing Ad Accounts for thousands of businesses, we feel confident saying software automation makes the work of an advertiser incredibly efficient. Stop optimizing by hand & start using data science & machine learning to help you increase ROI. Built by 2 ex-Googlers, AdHawk is the easiest way to manage your Google & Facebook Ad campaigns.
Visualizza profilo
Looking for a powerful online proofing tool? WebProof makes it easy for graphics businesses like agencies, designers, translators, newspapers, and retailers to collaborate and review projects anywhere, anytime. Its the perfect solution for teams who want to remove obstacles from their workflow, allowing them to reduce costs and complete projects faster. Plus, WebProof is much more than a proofing platform. You can customize and automate your workflow too. Find out more on our website. Free online proofing tool that allows multiple collaborators/reviewers to access projects anywhere, anytime.
Visualizza profilo
Bannerwise is a Creative Management Platform that empowers agencies to increase their clients' ROI by using a scalable, efficient solution for digital ad production and management. Create relevant and better performing ads for you clients with ease, while at the same time decreasing the set-up and production time. Unlock the full potential of digital advertising! One platform to build, scale and publish HTML5, video and dynamic ads for your clients without any coding knowledge.
Most task & project management tools dont actually help your team save precious time. Plus, they force you into a workflow that doesnt suit your teams needs. Instead, Rindle adapts to *your* internal processes and workflows, empowering everyone to work the way they like while keeping all teams on the same page. Integrations with the tools you already use (Slack, Google Drive, Dropbox, & more) streamline communication, while Automations and Mirrors ensure you work consistently and efficiently. Rindle is a task & project management automation tool that saves your team precious time and money.
Visualizza profilo
Pianificazione temporale efficiente per la tua agenzia! HourStack acquisisce l'elenco di attività esistente, consentendo di pianificarle nel calendario settimanale. Puoi anche monitorare il tempo dedicato ad alcune attività e confrontare il tempo effettivo con quello assegnato per ottenere informazioni su eventuali intoppi e problemi della larghezza di banda durante l'utilizzo settimanale tuo e del tuo team. Iscriviti per la ottenere la versione di prova gratuita di 14 giorni. HourStack è lo strumento che consente di creare correttamente il tuo elenco attività. Strumento semplice per la registrazione dei tempi e la pianificazione per team e singoli individui.

da ClickTech Solutions

(11 recensioni)
Visualizza profilo
Adzooma¿s machine learning based automation and optimisation makes it easy to run multiple Google Ads agency accounts from a single, simple interface. Give your account managers the industry-leading PPC automation and optimisation they need and watch efficiency and productivity rocket. Easily take on more clients by automating workflows and using AI-driven data to make lightning-quick decisions, while staying informed and in complete control of everything with instant notifications. Adzooma makes managing multiple PPC agency accounts fast, easy and stress free. Thanks to state of the art automation and optimisation.

da Synergist Express

(10 recensioni)
Visualizza profilo
Agency project management & job costing tool for teams of 10 - 600. One system for all agency and project information, pre to post project. Produce estimates, schedule work, record time, track time vs budget, report on individual project and overall agency financial health. Synergist gives you control and visibility across all projects allowing you to plug issues such as over-servicing, maximise capacity, keep your team on chargeable work and improve internal & client-based communication. One complete system for all agency and project information, pre to post project. Ideal for teams 10 - 600.
Visualizza profilo
QZZR is the easiest way for companies, publishers and agencies to create beautifully engaging quizzes for their team, organization or users. Easiest way for companies and individuals to create beautiful quizzes for their team, organization or users.
Visualizza profilo
La missione di Marketing 360 è quella di fornire alle piccole imprese la piattaforma di marketing n° 1 al mondo, offrendo software di marketing digitale di livello mondiale e servizi di marketing professionale altamente qualificati, attraverso un'unica piattaforma potente e conveniente. La piattaforma di marketing n° 1 per le PMI! Demo di marketing GRATUITA.
Visualizza profilo
Built for media planners, Bionic is award-winning SaaS media planning software. Bionic is the only all-in-one tool that gives you effortless RFPs, perfect media plans, beautiful flowcharts, one-click media authorizations, custom IOs, flawless trafficking, award-winning performance, and more. Same day setup. Free on-boarding. Unlimited free training and support. $125 per month per user. Flexible month-to-month contract. 14-day trial with Satisfaction Guarantee. Built for media planners by media planners, Bionic is award-winning media planning software.
Visualizza profilo
Mavenlink transforms your agency by uniting resource management, project management, collaboration, time tracking, and project financials all in one place. Users experience better operational execution, greater business agility, and improved financial performance. With Mavenlink, your team can launch campaigns faster and more predictably and manage the metrics that matter. With Mavenlink, your team can launch campaigns faster and more predictably and manage the metrics that matter.
Visualizza profilo
Advertising management system for media companies. Comes with order line templates for packaged and bundled orders. Advertising management system for media companies. Comes with order line templates for packaged and bundled orders.
Visualizza profilo
Schedullo helps you and your team take better control of your most valuable resource: time. Prioritise, organise and manage tasks to timeframes using Schedullos smart Calendar, Kanban and Timer. Invoice your time and projects to customers in a flash. Schedullo helps you and your team take better control of your most valuable resource: time.

da Gale Force Digital

(6 recensioni)
Visualizza profilo
MediaForce is a web-based media planning & buying platform designed by media buyers for media buyers. Plan and buy all major traditional & digital mass media types in a third of the time at a third of the cost. Compare programs, dayparts, vendors & other variables. Get Nielsen television & radio ratings integration, unlimited advertisers, vendors, markets, campaigns & worksheets, seamless invoice importing, unlimited document storage & more. MediaForce is the new way to plan & buy media. Web-based media buying & planning software combining the ease-of-use of modern interfaces with the robust features of legacy systems.
Synup helps businesses unlock the power of local marketing by improving brand awareness, customer acquisition and sales results. Brands can enhance, distribute, analyze, and optimize their local content across all digital channels from a single place to be found and chosen by customers. Today, thousands of companies use Synup to improve local business content and results. Synup is headquartered in New York City with operations in the USA, Canada, APAC, EMEA, Australia, New Zealand, and the UK. Synup unlocks the potential of local marketing by continuously improving brand awareness, customer acquisition and sales results.
Visualizza profilo
Mediatool is a one-stop-shop for all of your media planning needs. Mediatool brings all your plans and media data into one, centralized hub. With our cloud-based media planning tool you get one, reliable source for all of your media activities and waste zero time on outdated excel budget sheets and email threads. Check the status of your budget, set and manage deadlines, keep a close eye on marketing actions, and learn which actions offer the best return. Gives an overview of all your marketing activities, campaign plans and yearly summaries in one place.
Visualizza profilo
Spherexx offers a wide range of services: web design and development, business intelligence, software development, kiosk, lead generation advertising, mobile technology app development, search optimization, custom programming, data storage, and marketing and CRM tools to increase sales and profitability. Spherxx websites are fast loading and engineered with flexible, expandable, graphically superior functionality. Custom programming is available and integrations with multiple software platforms. Exponentially increase your sales or completely redesign your office workflow for more efficiency, accountability and profitability

da The Virtu Group

(4 recensioni)
Visualizza profilo
Scope uniquely creates cost and effort predictions for a piece of agency work by analysing job data from 900+ agencies using AI, algorithms and statistics. There's no other product like it. In minutes a Scope-user can build a job estimate that considers - and budgets for, all the elements needed to complete a job. And, for the first time ever is able to compare their agency's predictions to an industry standard. This benchmark is called the ScopeMark. A unique data-driven scope and cost estimating tool. It enables agencies to build & compare their scopes to an industry standard.

da Avaza Software

(3 recensioni)
Visualizza profilo
Migliaia di agenzie creative e di marketing digitale si affidano ad Avaza per velocizzare la collaborazione dei team, rilevare tempi e spese e inviare le fatture. Avaza è una soluzione multifunzione per la gestione dei progetti, la pianificazione delle risorse, il monitoraggio dei tempi e la gestione di spese, preventivi e fatture. Dai liberi professionisti alle grandi imprese, team di ogni dimensione adoreranno la sua semplicità e il suo intuitivo design dalle potenti funzionalità. Disponibile sul cloud da qualsiasi dispositivo. Consente di collaborare ai progetti, monitorare i tempi, gestire le spese ed emettere le fatture ai clienti. Disponibile sul cloud da qualsiasi dispositivo!
Visualizza profilo
Video advertising platform that provides video advertising management, monitoring, delivery, and campaign insights. Video advertising platform that provides video advertising management, monitoring, delivery, and campaign insights.
Visualizza profilo
Cloud based solution to help advertisers and publishers manage, track, and optimize their ad inventory. Cloud based solution to help advertisers and publishers manage, track, and optimize their ad inventory.
Visualizza profilo
The easiest way for marketing agencies to extend services to their smaller clients. Efficiently manage clients and campaigns. Capture leads on your client's website. Send smarter emails. Nurture prospects ongoing. Deliver hot leads directly to your client through the built-in CRM. Expensive, robust tools are overkill for smaller clients. Expand your retainer business with affordable, all-in-one sales and marketing software. Special pricing for marketing agencies with multiple clients. Hatchbuck is a user-friendly CRM and marketing automation platform for marketing agencies with small business clients.
Visualizza profilo
Choozle provides a digital advertising software platform that leverages detailed consumer data to power programmatic advertising campaigns across display, video, mobile, and other mediumsall from a single, intuitive interface. Digital Advertising Made Easy Choozle is an independent and self-service digital advertising software platform.
Visualizza profilo
Smart is a leading ad monetization platform built for premium publishers to serve demanding buyers. Our fully transparent platform and shared-interest business approach enable premium publishers and brands to get their fair share of ad value at every opportunity, on their terms. Publishers can act with certainty and have the control of all the variables for the right blend of transaction models, channels and formats while activating the right audience data for value path optimization. Smart is a leading ad monetization platform built for premium publishers to serve demanding buyers.
Visualizza profilo
Hightail is built for agency collaboration on creative assets with features that allow you to send large files, preview content (such as PDFs, videos and images), collect precise feedback, assign tasks, monitor activity with team dashboards, control versions and route approvals. Hightail helps teams to reduce the amount of time it takes to review work, keeping projects on track, and is easy for any team member to use, whether inside or outside your organization, while keeping content secure. Hightail lets you share files, get feedback and take projects from concept to completion.
Visualizza profilo
Programmatic advertising made easy. Match2One helps you find new customers online by placing ads across 1000's of relevant websites in front of people who are likely to become your next customer. No minimum investments, no signups fees and easy to use. Programmatic Advertising made easy.
Visualizza profilo
Our software and service hybrid is something the world has never experienced before. DashClicks is a SaaS platform built specifically for digital marketing agencies. DashClicks was created with one thing in mind, scaling. We know how complicated all these state-of-the-art softwares can be for agencies. We wanted DashClicks not only to be easy to use but have the ability to combine all the most popular softwares into one amazing platform. Finally, an incredible marketing platform and white-label fulfillment center, together at last. Get your very own dashboard now.
Visualizza profilo
LumenAd is an advertising management platform that automates and normalizes cross-channel campaign data. Built within our proven framework for unifying programmatic, direct, search and social data, LumenAd consolidates all your advertising efforts into one intuitive hub. Marketers can architect campaigns, connect to any data source, monitor performance in real-time, and quickly craft insightful reports. Free yourself from wrangling data and get back to, well, marketing. End-to-end advertising management platform. Plan, manage, optimize and report on complex cross-channel campaigns from one hub.

da Perpetua Labs

(2 recensioni)
Visualizza profilo
Perpetua is AI-powered optimization software for Sponsored Product and Sponsored Brand Ads on Amazon. We help the worlds smartest Brands, Media Agencies and Sellers increase sales, minimize advertising costs, and dramatically save time on the minutiae of managing Amazon ads. With features like keyword and ASIN harvesting, algorithmic bidding, smart targets (brand, category, competitor), advanced analytics and best-in-class mobile apps, Perpetua gives superpowers to anyone who sells on Amazon. Perpetua is AI-powered optimization software for Sponsored Product and Sponsored Brand Ads on Amazon.
Visualizza profilo
Created by an ad agency for advertising agencies, graphic designers, marketing firms and other creative companies, FunctionFox gives you simple yet powerful time tracking and project management tools. Say goodbye to scope creep with fast and flexible time tracking, accurate project estimates, extensive reports and gain insight into your team's capacity and overall business performance. When the bottom line counts, you have no time to lose! Try a free demo today. Streamline, schedule, & stay on track. Simple time tracking, project management & comprehensive reports means more time for big ideas
Visualizza profilo
esilentpartner is professional services automation software for advertising agencies, in-house teams and other project-driven firms. The system optimizes financial performance and success by seamlessly uniting projects, people and finances into ONE easy-to-use application across the enterprise. esilentpartner is web-based business management software for ad agencies, consulting firms, and other project-centric businesses.

da Function Point Productivity Software

(1 recensione)
Visualizza profilo
Software di gestione dei progetti multifunzione per agenzie, studi di progettazione e dipartimenti di marketing interni che desiderano ottimizzare la propria attività. Il software combina gestione dei progetti, integrazione di QuickBooks, monitoraggio degli orari, CRM, strumenti finanziari e creazione di report per le aziende in un unico sistema basato sul cloud. Questa soluzione aiuta le aziende a migliorare la propria produttività e redditività semplificando i processi, rendendo facile la collaborazione, centralizzando le informazioni e fornendo dati aziendali in tempo reale. Questo sistema multifunzione combina gestione dei progetti, integrazione di QuickBooks, monitoraggio degli orari, CRM e altri strumenti finanziari e aziendali.

da Spongecell

(1 recensione)
Visualizza profilo
Digital advertising tool that allows brands to create and optimize creative experiences via integration, machine learning & automation. Digital advertising tool that allows brands to create and optimize creative experiences via integration, machine learning & automation.
Visualizza profilo
Makes the process of creating and sharing project estimates easier, faster, and more accurate. Makes the process of creating and sharing project estimates easier, faster, and more accurate.

da iAntz IT Solutions

(1 recensione)
Visualizza profilo
iWorkSync-AD integrates functions of all your departments including Accounts,Production,Media and Finance. iWorkSync-AD offers whole business automation, quick-to-implement and easy-to-use. iWorkSync-AD promotes productivity, boosts creativity, and adds to the top and bottom lines of an advertising agency. Some features- Support of Media and Production Job Types Support of 5-types of Media Job Formats Flexible User Access Rights Flawless Calculations Reports can be Export to PDF, EXCEL etc iWorkSync-AD,a fully integrated business management solution designed specifically for Media companies businesses 2 boost productivity
Visualizza profilo
Our software provides multiple ways to monitor and communicate the progress of your project. Our easy-to-navigate application facilitates client communication, internal teamwork, and automation of tasks for a streamlined project development. The combination of features we offer is not offered together in other agency project management suites. This combination of features reduces the amount of work needed and software required to get your jobs done. A project management app for marketing agencies. Features include task management, project notes, charts and more. Try us today!
Visualizza profilo
Smart Timesheets, Invoices, Expense Reporting, Vacation/Sick Tracking, Tasks, & Real-time business Intelligence....all in the Cloud Smart Timesheets, Invoices, Expense Reporting, Vacation/Sick Tracking, Tasks, & Real-time business Intelligence....all in the Cloud
Visualizza profilo
Agency In A Box is an all-in-one project management and media buying software for advertising and marketing departments. The software combines project management, media planning and buying, creative briefing, Xero integration, time tracking, cost estimating and comprehensive reporting tools. Our solution helps agencies improve their productivity and efficiencies by having everything all in one place. All-in-one project management and media buying software for advertising and marketing departments.
Market research platform that helps businesses with feature such as demand score, brand price conjoint, brand association and more. Market research platform that helps businesses with feature such as demand score, brand price conjoint, brand association and more.
Celtra Creative Management Platform is a cloud-based, self-service software for managing the entire creative lifecycle of digital advertising - improving advertising effectiveness while reducing operational costs. It offers cutting-edge features for making unique brand experiences for display, video and native formats, and deploys them flawlessly across all channels and devices. The platform offers detailed data for analysis and sophisticated tools for testing and optimization to maximize ROAS. Celtra's CMP is a cloud-based, self-service software for managing the entire creative lifecycle of digital advertising.

da YOC Mobile Advertising

(1 recensione)
Visualizza profilo
VIS.X is an advertising software that provides efficient execution of media and high impact ad products at scale. VIS.X is an advertising software that provides efficient execution of media and high impact ad products at scale.
Visualizza profilo
For Facebook advertisers, madgicx.com is the first full-stack AI backed solution to build, automate and analyse their ads account. No messy percentage based pricings - Madgicx lets users combine the functionalities of 5 tools, under one platform at lower cost, with actionable expert knowledge on top. The 1st AI backed full-stack Facebook Advertising Platform, creating, automating & analyzing your Ads Strategy.

da PPH Enterprise Solutions

(1 recensione)
Visualizza profilo
TalentDesk.io is an intuitive, easy to use Freelancer Management System perfect for creative, marketing and advertising agencies to manage their freelance and contract workforce. Leveraging over 12 years of experience within the freelance economy, the platform helps companies: - Onboard and source freelancers compliantly - Simplify project management - Automate payments & consolidate multiple invoices into a monthly one TalentDesk.io is a Freelancer Management System ideal for creative & advertising agencies to manage their freelance workforce.

da Gabel Systems

(0 recensioni)
Visualizza profilo
Web-based solution for advertising agencies and public relations firm that helps with estimating, general ledger and media control. Web-based solution for advertising agencies and public relations firm that helps with estimating, general ledger and media control.

da Clients & Profits

(0 recensioni)
Visualizza profilo
Cloud-based & on-premise project management software that helps advertising agencies manage people, project, media & revenue. Cloud-based & on-premise project management software that helps advertising agencies manage people, project, media & revenue.

da Avenue Right

(0 recensioni)
Visualizza profilo
Plan, buy, reconcile, and report on local advertising, across multiple media channels. Plan, buy, reconcile, and report on local advertising, across multiple media channels.

da Developware

(0 recensioni)
Visualizza profilo
CurrentTrack is a cross-platform, web-based workflow management system developed specifically for creative services teams. It's based on industry-standard processes and terminology and adapts to the way you work, so it's easy to use. CurrentTrack captures, documents and reports all time, costs and progress associated with jobs and clients, easing budgeting and billing and virtually eliminating miscommunication in the production process. CurrentTrack is a cross-platform, web-based workflow management system developed specifically for ad agencies.

da Advantage Software Company

(0 recensioni)
Visualizza profilo
All-in-One purpose-built software for managing advertising agencies, creative teams, public relations firms, and marketing firms of all sizes. Over 850 agencies use Advantage for Accounting, Project Management and Media. Unlimited live support provided 12 hrs a day, 5 days a week. Weve been helping our clients maximize productivity, efficiency and profitability for over 40 years. All-in-One purpose-built software for managing ad agencies, creative teams, public relations and marketing firms of all sizes.

da Trajectory

(0 recensioni)
Visualizza profilo
ADhere provides Digital Advertising and Publishing companies with a business execution platform. ADhere provides Digital Advertising and Publishing companies with a business execution platform.

da Automaton

(0 recensioni)
Visualizza profilo
Admation is a cloud based ad agency solution which dynamically blends project management, resource management, approval workflow & DAM into one easy-to-use tool. Plan and track your creative projects with increased transparency, collaboration and productivity. Key features include project timelines, briefing templates, online project tracking, timesheet recording, task management, online markup (all media), and many other user-friendly features. Enabling ad agencies to effectively manage creative projects from project set up to artwork approval and storing final assets.