Software per live chat

Utilizza Capterra in Italia per trovare il miglior Software per live chat per la tua attività.

Loading...
Perché Capterra è gratis
Visita il sito web
Freshchat è un innovativo software di messaggistica creato per i team di vendita e di coinvolgimento dei clienti per parlare con clienti potenziali ed effettivi tramite siti web, app per cellulari o social network. Evoluzione rispetto alle live chat precedenti, Freshchat aiuta le imprese e i suoi team a concentrarsi su un'esperienza di messaggistica senza interruzioni, basata sul contesto. Grazie a funzionalità quali campagne, bot di vendita, funzioni self-service integrate e instradamento intelligente dei messaggi, le aspettative verranno fissate e soddisfatte, mentre le risposte alle domande dei visitatori saranno più intelligenti e veloci. Ulteriori informazioni su Freshchat Freshchat è un moderno software di messaggistica creato per i team di coinvolgimento dei clienti che consente di parlare con clienti potenziali ed esistenti su tutti i canali. Ulteriori informazioni su Freshchat
Visita il sito web
Offri risultati comprovati alla tua impresa con SnapEngage. Questa soluzione di chat dedicata per le imprese aumenta i tassi di conversione del sito web, migliorando la soddisfazione dei clienti per i team di vendita e di servizio clienti. SnapEngage soddisfa i requisiti avanzati di sicurezza e privacy, offrendo funzionalità omnicanale e integrazioni native con i CRM e le soluzioni di helpdesk più diffuse. Si impegna nel successo a lungo termine con l'assistenza clienti pluripremiata, servizi professionali e formazione personalizzata. Ulteriori informazioni su SnapEngage SnapEngage è una soluzione di live chat, dedicata, per le imprese, che consente ai team di vendita e del servizio clienti di convertire i lead e coinvolgere i clienti. Ulteriori informazioni su SnapEngage
Visita il sito web
I widget per chat incorporabili di Zoho Desk ti consentono di essere raggiungibile quando i clienti non riescono a trovare ciò che stanno cercando nel centro assistenza. Essi potranno quindi contattare subito gli operatori, direttamente nel centro assistenza, affinché possano rispondere e aiutarli a trovare le risposte più in fretta. Se un cliente ha un problema che richiede più tempo e attenzione, con un solo clic gli agenti possono convertire la conversazione sulla chat in un ticket. Prova gratuitamente Zoho Desk per 15 giorni! Ulteriori informazioni su Zoho Desk Zoho Desk è il miglior software di live chat per i team del servizio clienti. Ora puoi supportare i clienti con il tuo sito web e le tue applicazioni. Ulteriori informazioni su Zoho Desk
Visita il sito web
Software per live chat senza complessità, re-immaginato per la crescita di un'impresa. Converti i visitatori del tuo sito web in felici clienti paganti. Aumenta il ROI sui tuoi contenuti, SEO, AdWords e iniziative di e-mail marketing. Inizia ad usarlo ora con un piano gratuito per sempre. Ulteriori informazioni su Zoho SalesIQ Zoho SalesIQ aiuta a coinvolgere i visitatori del sito in tempo reale, per convertirli in clienti paganti. SalesIQ vanta 100.000 utenti in tutto il mondo. Ulteriori informazioni su Zoho SalesIQ
Visita il sito web
LiveAgent è il software di helpdesk e live chat più recensito e considerato n° 1 per le PMI. Aziende come BMW, Yamaha, Huawei, Orange o Forbesfone utilizzano LiveAgent per soddisfare 150 milioni di utenti finali in tutto il mondo. Unisciti a loro per ottenere un vantaggio competitivo. Inizia con una versione di prova di 14 giorni, senza fornire una carta di credito e firmare contratti. LiveAgent è un software di helpdesk multicanale, ricco di funzionalità, con oltre 170 funzioni per l'helpdesk, tra cui risoluzione dei ticket via e-mail, live chat, supporto telefonico, integrazioni con social media, portale di supporto e API. Ulteriori informazioni su LiveAgent LiveAgent consente alle imprese di migliorare il servizio clienti. Crea una comunità di utenti e aumenta la soddisfazione dei clienti per essere vincente! Ulteriori informazioni su LiveAgent
Visita il sito web
Elevio semplifica il modo di imparare a utilizzare i tuoi prodotti. Migliora la fidelizzazione riducendo i carichi di lavoro del supporto. Mette insieme lo stack di supporto esistente per offrire un'esperienza all-in-one ai clienti, portando la loro formazione a un livello superiore e fornendo assistenza su richiesta, quando e dove ne hanno bisogno. Oltre 500 aziende come Atlassian, Heap, Adroll e Dell utilizzano Elevio per migliorare la formazione dei clienti e ridurre i carichi di lavoro del supporto. Versione di prova GRATUITA di 14 giorni Ulteriori informazioni su elevio Aiuta i clienti ad aiutare se stessi! Elevio fornisce supporto self-service e su richiesta ai clienti, quando e dove ne hanno bisogno. Ulteriori informazioni su elevio
Visita il sito web
LivePerson semplifica la vita trasformando il modo in cui le persone comunicano con i marchi mediante chat e messaggistica supportate da bot e AI. 18.000 clienti, tra cui marchi leader come Citibank, HSBC, Orange e The Home Depot, utilizzano queste soluzioni di commercio conversazionale per gestire esseri umani e IA su larga scala e creare una relazione comoda e profondamente personale con milioni di consumatori. Ulteriori informazioni su LiveEngage LivePerson semplifica la vita trasformando il modo in cui le persone comunicano con i marchi mediante chat e messaggistica supportate da bot e AI. Ulteriori informazioni su LiveEngage

da LiveChat Software

(822 recensioni)
Visita il sito web
LiveChat è un'applicazione di chat dal vivo che può essere integrata nel tuo sito web per acquisire più lead e chiudere più vendite. Avere LiveChat sul tuo sito web significa che i visitatori possono inviarti domande e ricevere risposte in poco tempo. Ulteriori informazioni su LiveChat LiveChat consente ai clienti esistenti e potenziali di parlare con la tua azienda tramite il tuo sito web e di vivere un'esperienza personalizzata in tempo reale. Ulteriori informazioni su LiveChat

da CommBox

(0 recensioni)
Visita il sito web
CommBox è una piattaforma multifunzione per messaggistica e servizi di assistenza clienti. CommBox è progettata per aiutare i venditori a instaurare un dialogo produttivo ed efficace con i propri clienti. Trattandosi di una piattaforma completamente aperta, personalizzata e sicura, CommBox offre un sistema fluido di comunicazione omnicanale tra il marketing, le vendite, il dipartimento IT, l'assistenza clienti e i clienti stessi, in qualsiasi momento e in qualsiasi luogo, grazie all'uso di bot, e-mail, chat, video, voce, SMS, social media e altri canali digitali. Ulteriori informazioni su CommBox.io Piattaforma multifunzione per messaggistica e servizi di assistenza clienti. CommBox è progettata per aiutare i venditori a instaurare un dialogo produttivo ed efficace con i propri clienti. Ulteriori informazioni su CommBox.io
Visita il sito web
Combina la chat dei clienti e quella dei dipendenti con la soluzione multifunzione Genesys PureCloud, che unifica le comunicazioni in tutta l'impresa. Interagisci tramite applicazioni di messaggistica o collega un widget di chat sul tuo sito web per consentire ai clienti di raggiungerti direttamente. Risolvi i problemi nelle chat dal vivo con la condivisione dello schermo o la tecnologia di navigazione condivisa per fornire assistenza guidata. Chatta anche internamente per scambiare file e connetterti con esperti in materia in tutta l'azienda. Ulteriori informazioni su Genesys PureCloud Combina la chat dei clienti e quella dei dipendenti con la soluzione multifunzione Genesys PureCloud che unifica le comunicazioni in un'impresa. Ulteriori informazioni su Genesys PureCloud
Visita il sito web
ChatBot offre la migliore piattaforma di bot per progettare, costruire e implementare chatbot conversazionali per parlare con i clienti e fornire informazioni agli utenti. Con il supporto del processo di integrazione con un clic con Facebook Messenger e una gamma di altri servizi, puoi eseguire bot potenti e intelligenti in pochissimo tempo. ChatBot consente di utilizzare entità, creare scenari di conversazione e sfrutta Natural Learning Processing e Machine Learning per sviluppare un'esperienza analoga a quella umana per i clienti. Ulteriori informazioni su ChatBot ChatBot offre alle aziende un modo semplice per progettare, scrivere e implementare chatbot conversazionali interattivi senza competenze di programmazione. Ulteriori informazioni su ChatBot

da FCS Computer Systems

(0 recensioni)
Visita il sito web
La differenza tra FCS Messenger e altre applicazioni Push-To-Talk gratuite è la sua capacità di proteggere la comunicazione all'interno della rete privata degli hotel. Disponibile solo per il personale dell'hotel o per i gruppi, in base a quanto stabilito dalla direzione, per assicurare l'osservanza delle misure di sicurezza. Inoltre, tutte le conversazioni vengono salvate per la registrazione della cronologia, pertanto gli utenti possono anche riprodurle per riascoltarle, una funzionalità sicuramente non disponibile sui tradizionali dispositivi walkie-talkie. Ulteriori informazioni su FCS Messenger Messaggistica istantanea e comunicazioni per le operazioni nell'industria alberghiera. Ulteriori informazioni su FCS Messenger
Visita il sito web
HelpCrunch è una piattaforma di comunicazione con i clienti di prossima generazione che combina una live chat perfetta, messaggistica in-app, automazione del marketing via e-mail e un helpdesk che fornisce un modo semplice per trasformare i lead in clienti, incrementare le vendite, fornire supporto e migliorare la fidelizzazione. Più canali di comunicazione: un solo strumento! Prova gratuita disponibile su helpcrunch.com Ulteriori informazioni su HelpCrunch Una perfetta chat dal vivo, l'automazione delle e-mail e un semplice helpdesk, concentrati in un software conveniente che amerai. Ulteriori informazioni su HelpCrunch
Visita il sito web
La chat dal vivo di Smartsupp ti consente di avviare una conversazione personale con i visitatori del tuo sito web e di trasformarli in clienti soddisfatti. Si tratta di una delle più popolari chat dal vivo con 54.000 utenti attivi in tutto il mondo. Approfitta delle sue funzionalità avanzate quali messaggi automatici, registrazione dei visitatori o statistiche dettagliate. I tuoi clienti stanno visitando il tuo sito web in questo momento. Crea un account GRATIS PER SEMPRE e inizia oggi stesso a chattare con loro. Ulteriori informazioni su Smartsupp live chat Smartsupp è una chat dal vivo GRATUITA con registrazioni video, realizzate per il tuo sito web. Ulteriori informazioni su Smartsupp live chat
Visita il sito web
Se stai cercando un software di chat live gratuito per il tuo sito web, adorerai Bitrix24. Prima di tutto, gratuito significa davvero gratuito: puoi avere tutte le sessioni di chat di cui hai bisogno, senza limitazioni. In secondo luogo, l'edizione gratuita non è limitata a un singolo agente di chat: ricevi dodici agenti di chat gratuitamente. In terzo luogo, Bitrix24 è un contact center omnicanale completo di tutte le funzionalità. Ulteriori informazioni su Bitrix24 Software gratuito n° 1 di chat live e contact center utilizzato da oltre 4 milioni di aziende. Inoltre viene fornito con CRM ed e-mail marketing gratuiti. Ulteriori informazioni su Bitrix24
Visita il sito web
REVE Chat è un software per live chat multicanale basato sul cloud che fornisce assistenza immediata ai visitatori del tuo sito web, offrendo loro un miglior servizio clienti e aumentando le conversioni in vendite. Le imprese possono interagire immediatamente con i clienti su vari canali quali live chat del sito web, chat vocale/video, Messenger di Facebook, Viber, applicazioni su dispositivi mobili (Android, iOS) tramite un'unica piattaforma. REVE Chat è anche dotato di funzionalità avanzate come la condivisione dello schermo e il co-browsing, la gestione del dipartimento e i trigger automatici. Ulteriori informazioni su REVE Chat REVE Chat è un software per live chat multicanale che fornisce assistenza immediata ai clienti per vendite e supporto migliori. Ulteriori informazioni su REVE Chat
Visita il sito web
La piattaforma di conversazione digitale Comm100 consente interazioni in tempo reale tramite web, dispositivi mobili e messaggistica. Permette alle aziende di rispondere alle domande, risolvere i problemi e mantenere i clienti felici quando e dove desiderano. Dal marketing e le vendite di prima linea al servizio di assistenza e supporto continuo, Comm100 assicura esperienze digitali straordinarie che generano entrate senza aumentare i costi. Ulteriori informazioni su Comm100 Live Chat La piattaforma di conversazione digitale Comm100 consente interazioni in tempo reale tramite web, dispositivi mobili e messaggistica. Ulteriori informazioni su Comm100 Live Chat
Visita il sito web
Aiuta i clienti in tempo reale tramite il tuo sito web, Facebook Messenger e Telegram. Invita in modo proattivo i visitatori web a una chat. Offri un modulo di contatto quando sei offline o utilizza una chatbot che risponda alle chat per te. Raccogli lead e informazioni di contatto tramite un modulo di registrazione. Inoltra le chat tra gli operatori e usa le opzioni di gruppo e di abilità per passare le chat in arrivo alle persone giuste. Personalizza la finestra della chat per adattarla al design del tuo sito web. Connetti Userlike con altri strumenti di business (ad esempio CRM/helpdesk). Ulteriori informazioni su Userlike Live chat per supporto sul web, su dispositivi portatili e messenger. Aiuta i tuoi clienti quando e dove necessario. Ulteriori informazioni su Userlike
Visita il sito web
Offri ai tuoi clienti il modo più rapido ed efficace per interagire con gli agenti del supporto per risolvere i loro problemi. Crea relazioni significative e durature parlando con i clienti tramite live chat. Invia un messaggio proattivo per invitare i tuoi clienti a una sessione sulla live chat. Mostra loro il tuo interesse, offrendo supporto in modo proattivo. Automatizza e personalizza il messaggio della chat in base a diversi fattori come la pagina che il visitatore sta esplorando, la posizione, il sito web del referral o se si tratta di un visitatore nuovo o abituale e molto altro. Ulteriori informazioni su EngageBay Offri un supporto personalizzato a tutti i clienti utilizzando un software di live chat gratuito semplice, ma potente, fornito da EngageBay. Ulteriori informazioni su EngageBay
Visita il sito web
Il software per live chat HubSpot facilita le conversazioni personalizzate gratuite con clienti effettivi e potenziali su vasta scala. Potrai connettere gli indirizzi e-mail del team per semplificare la collaborazione e migliorare l'efficienza. I chatbot possono essere utilizzati per automatizzare e ridimensionare le conversazioni. Creato per team di ogni genere, dal marketing alle vendite e al servizio clienti. Ulteriori informazioni su HubSpot Service Hub HubSpot Service Hub consente di mantenere organizzato il tuo team, creare soluzioni proattive per i clienti e monitorare la loro soddisfazione. Ulteriori informazioni su HubSpot Service Hub
Visita il sito web
Il team di HelpOnClick si impegna al massimo per creare un software che aiuti i commercianti a comunicare facilmente con gli utenti che visitano il loro sito web. La live chat e l'help desk semplici e intuitivi, consentono ai clienti di concentrarsi sugli aspetti più importanti: aumentare le vendite e migliorare l'assistenza clienti. Il software HelpOnClick Live Chat include le seguenti funzionalità principali: Monitoraggio del traffico in tempo reale Agente della chat virtuale Icone e testi personalizzabili Integrazione con Facebook Integrazione con i principali sistemi CRM, CMS ed help desk Ulteriori informazioni su HelpOnClick Live Chat Imposta la live chat sul tuo sito web in soli 5 minuti. Parla con i visitatori del tuo sito web dal tuo PC, tablet o telefono cellulare. Aumenta le vendite! Ulteriori informazioni su HelpOnClick Live Chat
Visualizza profilo
Intercom crea una suite di prodotti messaging-first per le imprese, consentendo loro di accelerare la crescita lungo il ciclo di vita dei clienti. Offre una piattaforma di crescita completa per marketing, vendite e supporto. Le aziende di maggior successo al mondo, come Atlassian, Shopify e New Relic, utilizzano Intercom per favorire la crescita attraverso chat, bot e comunicazioni personalizzate con i clienti. La prima piattaforma di messaggistica per i clienti del mondo pensata per la crescita aziendale.
Visualizza profilo
Con le app di helpdesk di Salesforce non è necessario investire in centri di supporto di tutto il mondo. Questa soluzione consente invece di creare un software di helpdesk globale all'avanguardia che funziona sul cloud 24 ore su 24, 7 giorni su 7. Le soluzioni di helpdesk di Salesforce offrono tutti i vantaggi della conduzione di attività sul cloud, inclusi aggiornamenti automatici, nuove funzionalità 3 volte l'anno e nessun problema di gestione delle infrastrutture. Queste soluzioni di helpdesk permettono di semplificare le operazioni di supporto per fornire un supporto globale 24 ore su 24, 7 giorni su 7 che sia anche conveniente.
Visualizza profilo
Olark Live Chat è il modo più semplice per iniziare a parlare con i clienti che navigano nel tuo sito web. Aggiungi il widget della chat Olark al tuo sito e inizia ad aiutare più clienti e a chiudere più vendite. Olark si integra con una serie di piattaforme CRM, di e-commerce e di help desk per fornire dati affidabili e conoscenze avanzate e approfondite sui clienti. Soluzione di live chat con integrazione di CRM e di help desk e funzioni di creazione di report avanzate.
Visualizza profilo
Modern live chat and messaging solution designed to facilitate personal communication between companies and their customers. Chatra welcomes potential buyers with the faces of your team and invites to get in touch through friendly, targeted auto-messages. Its much easier for them to send you a quick instant message than to send a formal, stuffy email from a contacts page. Reply from the agent dashboard in your browser, desktop app or mobile app and we'll make sure it gets delivered. Modern live chat and messaging solution designed to facilitate personal communication between companies and their customers.
Visualizza profilo
Pure Chat helps small and mid-sized organizations engage their website visitors with our powerful, easy-to-use live chat software. Use Pure Chat throughout the entire customer journey to share information with visitors, nurture leads and deliver exceptional customer service to increase sales and improve satisfaction. We now have a 100% Free plan that includes unlimited users and unlimited chats for up to 3 websites! What are you waiting for? Sign up and start chatting today! Pure Chat helps small and mid-sized organizations engage their website visitors with our powerful, easy-to-use live chat software.
Visualizza profilo
Convert your website visitors into customers. Answer visitor questions and close more deals with webchat, designed for businesses of all sizes. Respond to website visitors right from your mobile phone. Personalize messages with your branding, configure your webchat profile, and create targeted messages. Be found, be chosen and be engaged with customers and prospects with BirdEye. Respond to website visitors right from your mobile phone. Be found, be chosen and be engaged with customers and prospects with BirdEye.
Visualizza profilo
Nextiva Chat allows you to increase revenue, deliver faster service, and boost efficiency. Interact with your customers and prospects proactively with Proactive Chat. You can easily talk to hesitant visitors, initiating a conversation without a click. Increase efficiency with chat scheduling, text shortcuts, and unlimited queues. Seamlessly integrate with other Nextiva products for a full view of customers. Nextiva Chat allows you to increase revenue, deliver faster service, & boost efficiency. Easily interact with customers and prospects.
Visualizza profilo
Strumento di chat per la connessione con i clienti tramite un'app mobile o sul tuo sito web. Supporta la cronologia della chat e l'analisi delle prestazioni. Strumento di chat per la connessione con i clienti tramite un'app mobile o sul tuo sito web. Supporta la cronologia della chat e l'analisi delle prestazioni.
Visualizza profilo
Kayako Live Chat Software improves your client services by reducing response rates with quicker connect times. Request a Demo and see how Kayako works for you. Save money and Instantly respond to customers with personalized interactions. Kayako scales our support and pricing to grow your business. Simple set-up and integration for a customized client-service software experience. Kayako connects the Live Chat dots and effortlessly unifies customer service across chat, social, email & phone Kayako Live Chat Software instantly connects with customers to Reduce Response Rates and Connect Times. See a Free Demo + Test Trial!
Visualizza profilo
Drift is the world's first and only conversational marketing platform. Customers use Drift to provide a modern buying experience for potential customers, generate more qualified leads, and dramatically accelerate the sales cycle. Unlike traditional marketing and sales software that relies on forms, cold calls, and countless follow-up emails, Drift connects businesses with website visitors in real-time using bots and artificial intelligence. Get started for free today at drift.com Drift helps your team generate more leads and book meetings faster using messaging.
Visualizza profilo
Zendesk sviluppa software per helpdesk che migliorano i rapporti con i clienti. Questi prodotti consentono alle aziende di essere più affidabili, versatili e scalabili. Aiutano a migliorare la comunicazione e a dare un senso a enormi quantità di dati. Soprattutto, lavorano insieme per aiutare a trasformare le interazioni in rapporti duraturi. Oltre 200.000 aziende come Uber, Groupon, Box, Airbnb e Disney utilizzano Zendesk per ridurre i costi di supporto, aumentare la produttività e aumentare la soddisfazione dei clienti. Zendesk consente alle aziende di fornire un'eccellente assistenza clienti tramite più canali tra cui e-mail, chat, telefono e SMS.
Visualizza profilo
Podium Webchat helps you connect with customers visiting your website in a whole new way. Stop making your customers stay at their computers to talk to your business. Webchat makes the conversation convenient by allowing the conversation to be text based. See how Podium is making it easier for your customers and how Webchat can work for your business. Podium is trusted by 180,000+ users. Turn online conversations into text message conversations with Webchat.
Visualizza profilo
Tidio è una soluzione di comunicazione per le imprese che gestisce chat dal vivo, messaggistica ed e-mail da un unico luogo. Questo software riduce il tempo necessario per comunicare con i clienti, assicurando al contempo un aumento delle vendite e della soddisfazione tramite il coinvolgimento in tempo reale dei visitatori. Questo prodotto è anche disponibile in versione "on-the-go" con funzionalità per iOS e Android che consentono di avere conversazioni fluide con i clienti su tutti i dispositivi. Tidio unisce chat dal vivo e chatbot in un unico strumento per aiutare ad aumentare le vendite e il livello del servizio clienti.
Visualizza profilo
Faster than a phone call, more powerful than an email, able to set appointments and send videos in a single text...yes, were talking about Contact At Once! Our all-in-one messaging platform works across devices, so you can initiate chat and text conversations with consumers and sell more. From the widest software deployment options to the only truly complete conversation management solution, come see why our customers rate us #1 in satisfaction. Contact At Once!, a LivePerson company, provides chat, text and mobile messaging solutions for automotive, multifamily and Real Estate.
Visualizza profilo
Rocket.Chat è una piattaforma di social network per la collaborazione aziendale e di gruppo che offre un ambiente di chat sicuro per comunicare in tempo reale su Web, desktop o mobile. Questa piattaforma è una chat di gruppo open source che offre a ogni organizzazione la libertà di controllare e centralizzare le proprie comunicazioni con clienti interni o esterni scegliendo dove ospitare in modo sicuro i propri dati e optando per un'interfaccia completamente personalizzabile con una gamma illimitata di plugin, temi e integrazioni. Sistema open source per la collaborazione e la comunicazione a livello di team alternativo a Slack e implementabile gratuitamente. Ospitato sul posto o sul cloud. Privacy totale.
Visualizza profilo
TextUs is the leading business-class text messaging platform built specifically for inside sales, recruiting and customer service teams. Increase communication by 10x with a 98% read rate and up to 40% response rates. When we need a response, we text. So why aren't you texting with every lead, candidate and customer? Sign up for a no-risk 30-day free trial today! Trusted by 7,000+ customers to get business done. If your company has business emails and phone numbers, you need business texting.
Visualizza profilo
UJET is an enterprise-grade platform, ideal for companies with 50+ agents, that provides modern cloud contact center software with phone, chat and in-app support and leading innovation in smartphone technology for a superior customer and agent experience. The UJET platform delights end-users with anytime, anywhere access and elevates agent performance through context-aware solutions for voice, chat, image, video, and text. The UJET platform is enterprise-grade, SOC2 Type II and HIPAA compliant. UJET is modern cloud contact center software company with leading innovation in customer support on the web, phone and mobile apps.
Visualizza profilo
Leader and innovator in Help Desk Space. #1 Live Chat Software 8 years in a row by Business.com. LiveHelpNow is a customer messaging and engagement platform with a huge variety of features: Live Chat with SMS Text integration, Support Ticket Email Management, Knowledge Base, Call management and Facebook messenger integration connecting your company with customers in real time. Omnichannel customer engagement platform: Live Chat, SMS Text integration, Support Ticket Management, Knowledge Base, Facebook and more
Visualizza profilo
Build your multichannel customer platform through Crisp and start to communicate with your customers seamlessly. With our Team Inbox, Crisp lets you chat with your customers and makes things simple for busy businesses. Through a wide range of features, we simplify the way you help your customers to reach their goals by automating a lot of stuff. Your all-in-one platform for multi-channel communication.
Visualizza profilo
One App for 22+ messaging services WhatsApp, Facebook Messenger, Hangouts, Telegram, Skype, Slack, Twitter, Discord, GroupMe, Facebook Page messenger, VK,Chat, Tinder and many ,ore Note: One Chat is a wrapper app, combining all the messaging services. Experience will be 100% similar to web extension of those services, which extra features as follows. Features: Schedule message to send them at a planned time. Use Multiple parallel accounts of the same service. Privacy mode. Mac application that allows you to send messages on multiple services, and schedule messages to be sent.
Visualizza profilo
ProProfs Chat is an online live chat software that allows businesses to offer instant support to their customers and engage with their website visitors. Armed with ProProfs Chat your support team can resolve issues faster, provide quick answers to queries about your products & services and assure your customers that they are around anytime they need you. ProProfs Chat will help your support teams reduce tickets,improve customer response time and satisfaction, and ultimately increase sales & ROI. ProProfs Chat is a go-to solution that allows online businesses to engage in open communication with their website visitors.

da Tarsense Technologies

(41 recensioni)
Visualizza profilo
Tars is a chatbot platform that allows marketers to build automated conversational workflow to talk to users clicking on your PPC/Paid campaigns. Tars web-based chatbots replace your static landing pages (forms) to give your users a conversational post-click experience and help you get 2x-3x higher conversion rates. Tars helps marketers to create conversational landing pages and improve their PPC conversion rate by 50%-200%.
Visualizza profilo
With FrontdeskAI, consumers can text, call, or live chat with your business 24/7. Our live chat feature is powered by AI and Machine Learning technology. Responding to your consumers requests in a intelligent and human-like manner. AI allows the conversation to be driven by the consumer vs. the technology. Allowing for a more natural flow than with a traditional chatbot. A Remarkably human-like front desk assistant for Salons, Spas, Fitness, and healthcare.
Visualizza profilo
LiveAdmins is a leader in providing multilingual live chat solutions and services that enrich online visitor experience, customer satisfaction and the bottom line of businesses of all sizes. Our solutions are fully customizable, easy to set-up and always online, catering to over 10 industries across 8 time zones. LiveAdmins is a leader in providing multilingual live chat solutions and services.
Quiq helps brands present their customers with consistently jaw-dropping customer experiences across SMS/text messaging, rich messaging, web chat, and social channels. With Quiqs Conversational Engagement Platform, companies can easily orchestrate commerce and service conversations involving both bots and humans. For more information about Quiq, go to www.goquiq.com. Quiq sells messaging and live chat solutions to help companies and consumers engage over digital channels.
Visualizza profilo
Teckst empowers enterprises with 15 agents or more to build one-on-one relationships with their customers by facilitating real-time human-to-human messaging. We text-enable your current phone numbers and pull SMS and chat messages directly into your CRM, where agents can respond quickly and efficiently. The Teckst platform integrates seamlessly with Zendesk, Salesforce, Oracle, SAP, FreshDesk, SugarCRM, and more, with a dashboard that puts analytics and controls at the fingertips of management. Teckst empowers enterprises to build one-on-one relationships with their customers by facilitating real-time human-to-human messaging.
Visualizza profilo
Software per il ciclo di vita del cliente migliore della categoria: supporto, automazione e feedback. La live chat perfettamente integrata con la tua piattaforma. Videochiamata integrata con condivisione dello schermo. Screenshot. Software per il ciclo di vita del cliente migliore della categoria: supporto, automazione e feedback.
Visualizza profilo
Deskpro is the helpdesk platform for 21st century organizations, offering a modern, real-time web interface, flexible configuration and easy but powerful automation. Includes: user portal with Knowledgebase, news posting, file hosting and customer feedback; live chat that you can add to your website; integration with services you already use: Salesforce, Highrise, JIRA, Active Directory, LDAP, OneLogin, Okta and many more. Full REST API and app development framework. The modern helpdesk platform for every kind of organization. Hosted Cloud or installable On-Premise version for self-hosting.
Visualizza profilo
Web-based live chat and ticketing help desk solution which supports its users to manage large amounts of emails & provide high quality customer service. Trusted by companies such as Radisson, American Express and DHL to reduce response times and bring their customer support to the next level. Option to deploy as an inhouse server installation based on Microsoft SQL. Multi-channel support with SLA, dashboards and reporting. 24/7 global support. Try for free. Help Desk Software with email, live chat, Facebook, WhatsApp, SMS, KB, Phone, SLA, reporting. Run in Cloud or Inhouse. Trusted by DHL.
Visualizza profilo
Grazie al sistema di supporto semplificato di Helpshifts, le aziende possono risolvere i problemi in modo più efficiente, aumentando, al contempo, la soddisfazione dei clienti. Aziende come Viacom, Virgin Media, Microsoft, Western Union, Flipboard e centinaia di altri marchi leader, utilizzano la piattaforma Helpshift per fornire assistenza clienti attraverso la messaggistica. Helpshift è installato su due miliardi di dispositivi in tutto il mondo e serve oltre 600 milioni di consumatori attivi mensilmente. Per ulteriori informazioni, visita il sito https://www.helpshift.com Helpshift è una piattaforma di automazione del servizio clienti leader del settore.
Visualizza profilo
The all-in-one platform for your business to understand and convert more of your web traffic. View real time web analytics of your website visitors, capture and qualify leads with intelligent live chat, and use the unique real time Customer Data Hub to view, manage and segment leads and users. The all-in-one platform for your business. Real time web analytics, intelligent live chat and a customer data hub.
Visualizza profilo
Be where your customers are - with Botsplash your agents and customer engage in conversation across multiple digital channels - SMS, Web Chat, FB and more. Increase your revenues by being quick to respond from one place. All conversations recorded is listed at a single location, for easy access to chat transcripts for compliance/regulatory purposes. Live and automated chat platform helping agents and consumers to engage across digital channels.
Visualizza profilo
Provide Support is a website chat and monitoring solution for online support enabling proactive chat invitation, push pages, call transfer, canned answers, chat session logs, encrypted chats, visitor's geo location, referrer and more. Browser-based and Windows operator client. Fully customizable chat window to fit your website design. No plug-ins or software installation required on customer's side. Easy to setup, easy to use. Fully functional 10-day free trial. Live help chat and website monitoring solution for online customer support.
Visualizza profilo
Formilla.com is a leading provider of customer messaging software for sales, marketing, and support. Over 12,000 companies worldwide use our software for lead generation, marketing automation, and to improve customer support using a combination of Live Chat, Email, and In-app messaging tools in one powerful platform. Formilla.com is a leading provider of customer messaging software for sales, marketing, and support.
Visualizza profilo
JivoChat è la soluzione di messaggistica aziendale di cui il tuo team ha bisogno per far crescere il coinvolgimento online. La live chat offre funzionalità come monitoraggio dei visitatori, comunicazione con i visitatori tramite chat, telefonate, e-mail, Messenger di Facebook, Viber, Telegram e molto altri mezzi, utilizzando una singola applicazione. Non perdere mai l'opportunità di coinvolgere i tuoi visitatori: anche quando sei offline, i visitatori del tuo sito web possono lasciarti messaggi ai quali potrai rispondere in un secondo momento. Usa JivoChat per convertire oggi stesso i visitatori del tuo sito in clienti! Servizio di messaggistica aziendale con funzionalità multicanale, come chiamate, chat online, e-mail, messaggi via Facebook e molto altro ancora. Tutto ciò di cui la tua azienda ha bisogno.
Visualizza profilo
Bold360 is a world-class live chat software for your website. Built with robust and powerful technology, Bold360's live chat solution empowers you to engage and convert more visitors, while boosting agent efficiency and effectiveness. Bold360's proactive chat engine is bolstered with powerful features and AI capabilities. Bold360's live chat solution empowers you to engage and convert more visitors, while boosting agent efficiency and effectiveness.
Visualizza profilo
Modern live chat solution with auto-invitations, offline messaging, employee-to-employee transferring, and group chat capabilities. Chaport is designed as a modern messenger to make communication with customers as easy and enjoyable as chatting with friends. It has beautiful desktop apps for Mac, Windows, Web and full-featured mobile apps. Live chat solution with auto-invitations, employee-to-employee transferring, and group chat capabilities.
Visualizza profilo
NABD is your easy to install and online platform for business live chat. We can connect your customer care division to your customers. We can make a bridge between your consumers and agents. Extend your customer service online and take your relations with your customers to next level. NABD enables you to add online chat for website to open a new convenient line of communication for your customers. The new line would redefine your relations with your customers. Online live chat platform between your agents and customers for quick, satisfactory and efficient service
Instant messaging and live chat solution for online communities and teams working together. Ton of features with flexible subscription. Instant messaging and live chat solution for online communities and teams working together. Ton of features with flexible subscription.
Visualizza profilo
Wix Answers is the professional platform you can use to create your own help desk and support your customers. Built by Wix to support over 120 million users, its now available for any business. And its free. Wix Answers comes with a customizable knowledge base, robust ticketing system, built-in call center and embeddable help widget. Actionable insights gives you all of the data you need to track your business progress. With Wix Answers, you can build better, longer-lasting relationships Wix Answers is the professional platform you can use to create your own help desk and support your customers. Its free.
Visualizza profilo
Streamline customer conversations for sales, support and onboarding. Acquire is a scalable suite of tools equipping your agents with no-download interactive co-browse, live chat, chatbot, video & voice calling. Web and in-app - guide your customers in real time to reduce churn and increase conversion. Get started with a free demo from one of our experts today! Web & in-app real-time customer communication software for sales, support and onboarding. Co-browse, live chat, chatbot, video & voice.
Visualizza profilo
Engati is a chatbot platform that allows you to build, manage, integrate, train, analyse and publish your personalized bot in a matter of minutes. It presently supports eight major messaging platforms including messenger, kik, telegram, line, viber, skype, slack and webchat with a focus on customer engagement. Building bots was never that easy. Using Engati you can design your very own chat bots with a workflow and no programming required. Revolutionize the world of business bots and customer service with a proprietary machine learning engine.
Visualizza profilo
Web-based solution that provides live chat through help desk, social media integration, mobile access, reporting and more. Web-based solution that provides live chat through help desk, social media integration, mobile access, reporting and more.
Visualizza profilo
Applozic powers real time messaging across any device, any platform & anywhere in the world with easy to integrate mobile native SDK Applozic powers real time messaging across any device, any platform & anywhere in the world with easy to integrate mobile native SDK
Visualizza profilo
Web-based solution that provides live chat support through instant messaging, reusable templates and customizable interface. The HelpAlive feature allows management of multiple sessions at real-time and accepts offline messages from visitors when the agent is not active. Web-based solution that provides live chat support with instant messaging, reusable templates, customizable interface & more.
Visualizza profilo
Live chat & virtual chat assistant, for self-service & help portals. Live chat & virtual chat assistant, for self-service & help portals.

da Lime Inspirations

(16 recensioni)
Visualizza profilo
Put Lime Talk live chat on your website and give every customer a chance to get in touch with you and receive a reply in a few seconds. You can reply from your computer or mobile phone. Lime Talk allows you to see in real-time when a visitor comes to your website. You can see the product they are interested in and most importantly, it allows the visitor to ask any question, which you can answer instantly. Lime Talk is fully customizable and you can choose any color or text you want. Easy to use live chat software for your website. Affordable prices, mobile support.

da Etech Global Services

(15 recensioni)
Visualizza profilo
Integrated Customer Engagement (ICE) offers a perfect software solution for businesses to overcome the challenges of todays competitive environment. ICE has Chat, Email, Custom application and Quality Assurance, all integrated, and allows you an easy switch over for different functionalities. ICE has been uniquely designed to offer different solutions built upon a common platform while still being independently operational. ICE ensures greater Customer Engagement ICE Chat is a feature filled solution to meet the standard needs covering all the operational aspects while having a rich web based GUI
Visualizza profilo
The way customer conversations and support is done has been broken, redundant, and time and cost inefficient: Kommunicate aims to correct it. Kommunicate is a human + bot hybrid customer support software. It is a one-stop solution for all your support problems. Kommunicate aims to empower your business to build long-lasting customer relationships that drive growth. You can manage customer conversations, website chat, support agents, team conversations, customer delight aspects at the same place. A human+bot hybrid customer support software for real-time, proactive and personalized customer support.
Visualizza profilo
HappyFox Chat is a powerful live chat software for business, that helps you provide the best customer support and convert more sales. HappyFox Chat's high-performance technology stack is built ground-up for ultra-fast performance. HappyFox Chat offers an amazing user experience and integrates with third party apps that you already use. 7500+ companies over 40+ countries are using HappyFox Chat. Sign-up today and impress your customers with an ultrafast customer support. Powerful live chat software built for super fast customer support.
Visualizza profilo
LiveZilla includes a live chat software with multi-website support, visitor monitoring and a help desk system that allows you to not only integrate emails that you receive from customers but also messages from Twitter and Facebook in your ticket system. Live chat software with multi-website support, visitor monitoring, and offline messaging functionality.
Visualizza profilo
Users are 80% more likely to get in touch with you, when they can use a channel, they already use (according to Entrepreneur.com). HelloBox adds an omnichannel contact widget to every single page of your website. To reach the most people as effectively as possible, HelloBox provides a wide range of communication channels to let visitors choose the medium they feel most comfortable with. Our mission is it to make it easier for your website visitors to get the help they want and need. All your socials in one omni-channel contact widget. Available channels: WhatsApp Facebook Messenger Twitter DM & more..
Visualizza profilo
Chatfuel is the leading chatbot platform for Messenger. You can increase sales, personalize marketing and automate support, all with Chatfuel. Build your bot now, no coding required. Chatfuel is the leading chatbot platform for Messenger. Increase sales, personalize marketing and automate support, all with Chatfuel.
Visualizza profilo
The automated marketing assistant that will get you new customers, 5-star reviews and loyalty. Guaranteed. The automated marketing assistant that will get you new customers, 5-star reviews and loyalty. Guaranteed.
Visualizza profilo
BirdSeed is not only FOREVER FREE Live Chat, but also includes 11 other engagement tools - all built into one button! Live chat is great, but what happens when your website visitors are too early in the sales cycle to want to interact directly, or are ready but don't want to communicate by chat, or when you aren't available real-time? You need OTHER engagement tools and we have them all included. Did I mention, it's FOREVER FREE? All-In-One FREE Website Engagement Tool - 12 Tools Built Into 1 Button
Visualizza profilo
ApexChat has been providing a complete Live Chat solution for businesses since 2008. Over 8,000 businesses rely on ApexChat today. Unlike most Live Chat providers ApexChat not only offers software, but industry trained Live Chat operators behind the software. Our objective is to boost web lead conversions. ApexChat's customizable chat solution uses live agents who are active 24/7 to convert your website traffic into leads.
Visualizza profilo
iAdvize is a conversational platform that allows more than 2,000 brands in 100 countries to bring a profitable human touch to the digital experience at scale, using a blend of human touch and artificial intelligence. We connect customers with experts available 24/7 via messaging. iAdvize is a Gartner Cool Vendor certified platform that generates value for brands such as Disney, TUI, LOral, Nespresso. In 2019, a Forrester study proved that a 64% ROI can be achieved. iAdvize is a conversational platform that brings a profitable human touch to the digital experience at scale.
Visualizza profilo
Jumplead is inbound marketing automation software for people who want to work smarter with their online marketing, but don't want the cost and complexity of most inbound and marketing automation systems. We aim to provide practical tools and a community to support the creation of better, more effective marketing. Convert more visitors to customers with prospect identification, chat, landing pages, email marketing and automations.

da VietnamBiz

(10 recensioni)
Visualizza profilo
Subiz live chat is a powerful communication channel which provide a live chat widget integrated into website platform. It helps to overcome many drawbacks of hotline and email as supporter can answer directly any requirement of website visitors in real-time. An on-site live chat tool make your passive website become a real store with the impact of human touch in real-time
Visualizza profilo
DontGo isn't another live chat. DontGo is an artificial intelligence chat software that increases leads! DontGo senses when a website visitor is disengaging & launches a chat window to initiate a conversation. Our AI chat responds to questions 24x7x365, in real-time, & guides visitors to click or call. DontGo feels like a real person but doesn't require any staffing. DontGo programs, optimizes & compiles weekly status reports to continuously improve results. Sign up for a 30-day free trial! DontGo's patented technology reinvents Chat by utilizing AI to solve how companies convert their web visitors into customers.

da Boomtown Network

(10 recensioni)
Visualizza profilo
Boomtown is a product support platform that makes it simple to sell, activate, and service technology products that are used by real world businesses. Through Boomtown, teams can leverage integrated knowledge, artificial intelligence, and seamless collaboration to orchestrate and automate exceptional customer experiences at scale. Boomtown also has an expert network where teams can seamlessly access programmable remote and field services to augment their existing operations. Boomtown is a product support platform that makes it simple to sell, activate, and service technology products.
Visualizza profilo
PHP Live! is a PHP and MySQL powered live chat software for websites. PHP Live! enables your website visitors to contact you instantly via live chat directly from your webpages. It's simple to configure, easy to use with plethora of live chat features. We offer two types of Live Chat Solutions: Download or On Demand. The Download solution is a self-hosted PHP software that installs on your server and domain. With the On Demand solution, simply signup, setup and be ONLINE in just few minutes. PHP Live! is a PHP and MySQL powered live chat software for websites. PHP Live! enables your website visitors to contact you instantly.
Visualizza profilo
Re:amaze is a web based helpdesk and customer communications platform to help businesses support, engage, and convert customers. Built for high-scalability and designed with your customers in mind, Re:amaze provides crucial support features like chat and automatic customer engagement as well as integrations for your social media, mobile, and email channels. Re:amaze also offers management solutions for team workflows, shared inboxes, FAQ, reporting, and satisfaction surveys. Support, engage, and convert customers on a single platform. Helpdesk and customer communications software designed for your business.

da IntelliTicks Technologies

(9 recensioni)
Visualizza profilo
IntelliTicks is an AI-powered Live Chat platform for Sales (with human fallback). It helps businesses get 2X more leads by being 70% more online than traditional LiveChat. Using AI, IntelliTicks proactively engages each & every visitor in a personalized dialogue with relevant trigger messages. When the visitor engages, it gathers lead information and details about their requirements. If the visitor is identified as a HOT opportunity, the sales team is alerted so that they can take over the chat. AI-powered Live Chat Platform to generate 2X more leads using personalized conversations with a human fallback option.

da CuteSoft Components

(8 recensioni)
Visualizza profilo
My LiveChat is a simple, clean, fast and most user-friendly live chat solution. Seeking a solution to close more sales online? Want to improve your customer satisfaction? My LiveChat is right for you. Simple, clean, fast and most user-friendly live chat solution.
Smith.ai Live Website Chat is the fastest & friendliest way to capture, screen & convert website leads. Our U.S.-based Live Chat agents answer questions, screen leads & schedule appointments during business hours. Custom AI chatbots assist after-hours for 24/7 responsiveness. Pay for relevant chats only. Easy setup on all website platforms. Instant chat transcripts in your email & CRM. Smith.ai Live Chat is the most effective & affordable way to convert website leads to grow your business. Smith.ai Live Chat is the fast & friendly way to capture, screen & convert website leads. Grow your business with qualified clients!
Visualizza profilo
Web based solution that provides one place for your entire business to communicate with customers. Web based solution that provides one place for your entire business to communicate with customers.
Visualizza profilo
CUGIC is a premium live chat and a help desk software for small, medium and large-scale businesses. You can now covert your website visitors into happy paying customers almost anywhere; through the app, on your website or across social mediums. The solution also allows you to fully customize the chat experience to suit your brand, track website visitors, send proactive chat invitations, access all reports, have admin rights and much more. Get started today for FREE! Most of the businesses are converting their web traffic into sales, you will also be able to convert your visitors in customers rapidly
Visualizza profilo
Verloop is a conversational sales and marketing platform built with an automation-first approach. Smart bot-workflows ensure that your teams are spending time on calling and closing, as opposed to the dull and draining lead enrichment. Verloop uses Machine Learning to surface your best leads, attach lead hotness score to users even before they ping you. With an easy to use drag and drop interface, you can train your bot, answer FAQs, generate leads and connect them to right sales rep. Cloud-based conversational marketing and sales platform that assists firms with fetching APIs and analyzing sentiment.
Visualizza profilo
IVCBox è uno strumento di comunicazione con clienti per siti web. Il widget include live chat, videochiamata, condivisione di file, chatbot e gestione dei profili. Lo scopo del widget è automatizzare l'assistenza clienti per le imprese online, aumentare le vendite e massimizzare le conversioni dei clienti. IVCBox è adatto a tutte le imprese che hanno bisogno di migliorare il proprio servizio clienti o la consulenza online oppure di fornire un'assistenza personalizzata, per sviluppare un rapporto di fiducia con i clienti. Fai crescere la tua impresa online utilizzando IVCBox e ottieni la prova gratuita! IVCBox è un widget di comunicazione all-in-one per siti web. Ottieni la tua prova gratuita per una live chat, un chatbot e una chiamata video e vocale!
Visualizza profilo
Bot building and subscriber management platform that specializes in Facebook messenger marketing. Bot building and subscriber management platform that specializes in Facebook messenger marketing.
Visualizza profilo
Set of website widgets managed from a single control panel: surveys, opt-in forms, live chats, contact forms, promotions, follow and share widgets. GetSiteControl widgets are customizable, any of them can be made into a bar, a popup window, a panel or a button. And they are easy to match to the overall look and feel of the website, as the service will analyse the site's color scheme and offer the most suitable color options. Set of website widgets managed from a single dashboard: surveys, opt-in forms, live chats, contact forms, popups. bars and buttons.
Visualizza profilo
Established in the UK at the inception of the Live Chat concept, Click4Assistance was one of the first, ground-breaking providers to introduce Live Chat for Websites. Experiences by Click4Assistance provides a fully customisable instant messaging solution that provides the flexibility to tailor your visitors' Experience on your website. Full UK unrivalled support and advice. Established in the UK. Click4Assistance was one of the first, ground-breaking providers to introduce Live Chat for Websites.
Visualizza profilo
Meet the next generation of live chat. Help.com Chat comes with all of the great features your growing team needs and expects, standard. No extra costs or hidden fees. Help.com Chat also offers in-depth reporting right out of the box. No pivot tables required. Our two-way Salesforce and Zendesk integrations let your teams see information about existing customers as well as create new tickets, leads, contacts, and more from directly within the chat interface. Start your 30-day free trial today. Help.com makes live chat software designed for growing companies. Our Chat comes with unlimited logins and scales with your business.
Visualizza profilo
Live Guide è un software per chat destinato alle imprese. Con Live Guide Chat il team del servizio clienti può fornire servizi di altissimo livello e lavorare in modo più efficiente. I team addetti alle vendite possono utilizzare Live Guide per acquisire i lead e integrare facilmente il programma con qualsiasi software o sistema di terze parti, per un flusso dei dati dei clienti senza ostacoli. Le aziende scelgono Live Guide per l'elevato livello di sicurezza e il supporto e la formazione di altissima qualità. Live Guide Chat per le aziende permette di migliorare il servizio clienti e aumentare l'efficienza e le vendite.
Visualizza profilo
Paldesk è un software di live chat che aiuta a convertire i clienti del tuo sito web. Perfetto sia per le iniziative di marketing che di vendita, collega più canali in un'unica dashboard. Da lì, è facile tenere traccia di tutte le tue conversazioni in tempo reale e proseguire i contatti con facilità tramite e-mail. Offrendo versatilità e un'interfaccia dinamica per l'applicazione, si distingue per essere adattabile e orientato al cliente proprio quando ne hai più bisogno. Provalo ora, è gratis per sempre. Software di live chat che aiuta le imprese e i team a tenere traccia delle conversazioni dei clienti da un'unica interfaccia.
Visualizza profilo
When you have a prospect ready to call, making it easy for them to reach an agent can make all the difference. Brring helps convert more inbound leads and book customer calls faster. Brring helps convert more inbound leads and book customer calls faster.
Visualizza profilo
AliveChat started as an experiment born on the campus of University of Texas in Austin, which evolved quickly into a global operation trusted by more than 11,000 web and mobile sites in over 120 countries around the world. Since 2004, our feature-rich, industry-leading, and award-winning Live Chat and Click-To-Call solutions AliveChat and AliveDial are being used to meet and greet website visitors, answer questions, increase leads and close sales. WebsiteAlive is a online communications provider dedicated to creating an innovative and customized live chat experience.
Visualizza profilo
MobileMonkey helps businesses connect with future customers on Messenger using Facebook chatbots to nurture and qualify leads, convert and retain customers. It's the fastest-growing free Facebook Messenger marketing platform with tools to automate chat conversations, design conversion funnels, run interactive Facebook Ads and integrate with other business applications. MobileMonkey helps businesses connect with leads on Messenger using Facebook chatbots to nurture, qualify, convert & retain customers.