80 risultati
Perché Capterra è gratis
Utility Cloud è la soluzione di Enterprise Asset Management più semplice e potente per l'acqua, le acque reflue, l'elettricità, il gas naturale e i servizi energetici di qualsiasi dimensione. Gestione delle risorse verticali e orizzontali in un unico posto, automatizzazione di gestione del lavoro, comunicazioni, creazione di report e conformità. Archiviazione di moduli, tracciamento delle risorse e raccolta i dati alla fonte, una sola volta. Configurazione rapida, modifiche apportate sul momento, alti tassi di adozione e utilizzo coerente. Utility Cloud è completamente configurabile in base al proprio modo di lavorare. Ulteriori informazioni su Utility Cloud Soluzione di Enterprise Asset Management e di gestione delle operazioni per la gestione di risorse, lavori di manutenzione, conformità e dati. Ulteriori informazioni su Utility Cloud
EZOfficeInventory è il software leader per la localizzazione dei beni che semplifica la gestione delle risorse aziendali. La sua intuitiva interfaccia ne rende facile l'implementazione grazie a funzionalità appositamente create per soddisfare ogni esigenza di gestione delle risorse. Supporta la collaborazione dei team per prenotazioni di risorse, manutenzione, check-out e ispezioni, con funzionalità di scansione di codici a barre, codici QR ed etichette RFID. Questo sistema consente la localizzazione dei beni dall'acquisizione alla dismissione. Richiedi una prova gratuita di 15 giorni per scoprire perché! Ulteriori informazioni su EZOfficeInventory Software EAM che comprende moduli di localizzazione dei beni, PO, scansione di etichette RFID, codici QR e codici a barre e manutenzione. 15 giorni di prova gratuita! Ulteriori informazioni su EZOfficeInventory
PowerMaint è una piattaforma SaaS estremamente innovativa, scalabile e personalizzabile, che integra i 4 moduli principali e fondamentali di una gestione ottimizzata di apparecchiature industriali basata su gestione dei dati Swift, manutenzione, ispezione e business intelligence. PowerMaint è una soluzione innovativa per il mondo industriale, che rappresenta un enorme potenziale di miglioramento delle operazioni di manutenzione e ispezione, di riduzione dei rischi industriali e ambientali e di incremento dell'affidabilità. Ulteriori informazioni su SIRFULL ASSET PERFORMANCE MANAGEMENT Applicazioni mobili e collaborative per l'Enterprise Asset Management, adatte ad aziende ad alta intensità di risorse essenziali. Ulteriori informazioni su SIRFULL ASSET PERFORMANCE MANAGEMENT
L'EAM/CMMS di UpKeep è una moderna soluzione di gestione della manutenzione e delle risorse per il tuo team. Dal tuo desktop al telefono e persino al tablet, UpKeep è facilmente accessibile da qualsiasi luogo e in qualsiasi momento. Tieni sotto controllo le risorse, gli ordini di lavoro durante gli spostamenti, ricevi notifiche quando le attività vengono aggiornate e quando le risorse diminuiscono, ricevi avvisi direttamente dalla tua applicazione, rendendo la tua impresa più efficiente che mai. EAM/CMMS basato su cloud che semplifica gli ordini di lavoro e la gestione delle strutture. Crea progetti, assegna ordini di lavoro e gestisci le risorse.
Asset Panda è una potente piattaforma per la localizzazione dei beni con app sul cloud/mobili. Questa soluzione aiuta a monitorare, gestire e supportare le risorse durante il loro intero ciclo di vita. Questo software è configurato in base al modo in cui i clienti impiegano, proteggono e sfruttano i dispositivi mobili in dotazione ai dipendenti. Funzionalità: Check-in/check-out, scansione dei codici a barre, genitore/figlio, creazione di report robusti, supporto del flusso di lavoro dei ticket, gestione dell'intero ciclo di vita, ammortamento, API, sicurezza basata sui ruoli e molto altro. Utenti illimitati. Partecipa oggi stesso a una dimostrazione guidata gratuita! Piattaforma di localizzazione dei beni basata sul cloud con app mobili (per IOS/Android). Valutato eccellente da PC Mag! Partecipa oggi stesso a una dimostrazione guidata gratuita!
Fracttal è la piattaforma Enterprise Asset Management per l'Internet of Things (IoT). Fracttal è una soluzione completa di software e hardware che combina comunicazione Machine to Machine (M2M), telematica e una potente tecnologia di gestione delle risorse. Utilizzando Fracttal, le aziende risolvono le sfide relative alle prestazioni delle loro risorse. Ciò permette loro di ridurre i tempi di fermo e aumentare la produttività, il che consentirà loro di funzionare in modo più efficiente che mai. Un software di gestione della manutenzione basato sul cloud (CMMS) e Enterprise Asset Management (EAM), disponibile da qualsiasi luogo o dispositivo.
Software CMMS di livello enterprise. Software di gestione delle risorse intelligente e facile da usare che consente alle aziende di organizzare i propri reparti di manutenzione e trasformare i dati in utili informazioni. Il suo innovativo CMMS multi-tenant basato sul cloud mobilita la forza lavoro di manutenzione con un'esperienza senza pari su dispositivo mobile e si interfaccia perfettamente con il software aziendale per connettere l'intera organizzazione rivoluzionando il modo in cui migliaia di aziende pianificano, organizzano e monitorano la manutenzione. Fiix è il percorso più rapido per una migliore manutenzione.
Maintenance Connection è un'applicazione SaaS basata su browser, realizzata per la manutenzione e la gestione in tempo reale delle risorse organizzative. Grazie all'interfaccia configurabile, alle automazioni aziendali versatili, all'app per dispositivi mobili/all'avanguardia e all'API RESTful, Maintenance Connection offre una soluzione ibrida unica che ingloba un sistema di Enterprise Asset Management (CMMS) e una piattaforma di gestione delle risorse aziendali (EAM). Realizzato per comunicare con la toolchain software promuovendo al contempo la collaborazione a livello di organizzazione. Soluzione basata sul web per il monitoraggio degli ordini di lavoro, la manutenzione preventiva e predittiva, la gestione delle risorse e il monitoraggio dello stock.
eMaint, una soluzione Fluke CMMS, da oltre 30 anni consente alle organizzazioni di tutto il mondo di implementare operazioni di manutenzione di altissimo livello con le proprie soluzioni CMMS/EAM basate sul cloud. eMaint consente alle aziende di risparmiare tempo prezioso e denaro organizzando, pianificando e gestendo meglio le attività di manutenzione. eMaint può essere adattato per soddisfare le specifiche di ogni reparto di manutenzione e può essere consultato in più sedi, in più lingue, da qualsiasi dispositivo basato su browser. eMaint CMMS/EAM aiuta le organizzazioni a migliorare l'efficienza e ridurre i costi di manutenzione, con un'interfaccia configurabile, di facile utilizzo.
Hippo CMMS è una soluzione di gestione della manutenzione basata su web avanzata, economica e intuitiva. La sua piattaforma versatile e le essenziali funzionalità CMMS soddisfano una varietà di esigenze del settore, dalla produzione, assistenza sanitaria e le strutture ricettive fino all'istruzione e altro ancora. Hippo semplifica i processi complessi grazie alla sua interfaccia grafica, a licenze utente illimitate e a un team di supporto amichevole. Con oltre dieci anni di esperienza, Hippo ha contribuito a semplificare le operazioni di manutenzione per centinaia di organizzazioni. Applicabile alla maggior parte dei settori, Hippo CMMS è una soluzione di gestione della manutenzione avanzata, basata su web, economica e intuitiva.
MaintainX is mobile-first work order and procedure digitization software that allows frontline teams to know what they need to do and how to do it. Here's what we digitize and take away from the clipboard: -Safety Procedures -Environmental Checklists -Tooling & Gauge Reporting -Maintenance Procedures -Auditing/Inspection Workflows -Training Checklists We help operational leaders become more efficient by delivering real-time business insights from the field. MaintainX is mobile-first work order and procedure digitization software that increases efficiency and real-time insights.
La soluzione Enterprise Asset Management di NETfacilities è in cima alle classifiche. Questa soluzione di prim'ordine è dotata di numerosissime funzionalità. Il suo design moderno e ben congegnato semplifica la navigazione nell'interfaccia anche per gli utenti meno esperti. Consente di taggare in modo incredibilmente facile le risorse con identificatori esclusivi, inserire informazioni relative a marca, modello e numeri di serie di fabbricazione, nonché caricare un'immagine in modo che tutti possano vedere l'aspetto dell'apparecchiatura. NETfacilities assicura un ROI maggiore tramite avanzate funzionalità di gestione delle risorse.
Pronto a modernizzare la manutenzione? Versatile, potente e facile da usare, il software MaintiMizer è da oltre 30 anni leader nel settore CMMS. L'azienda che lo produce si basa sulla convinzione che un sistema CMMS debba essere in grado di adattarsi a qualsiasi ambiente, sia on-premise che sul cloud. Questo concetto, insieme a un team di supporto di livello mondiale, ha consentito di aumentare i profitti e migliorare l'efficienza per le aziende in settori che vanno dagli alimenti/dalle bevande alla produzione alla logistica e a ogni altro aspetto. Permette di modernizzare la manutenzione con la migliore soluzione CMMS del settore per piccole e grandi aziende. Disponibili edizioni on-premise o basate sul cloud.
Soluzione software di prima manutenzione mobile di facile utilizzo che consente di gestire facilmente risorse, PM, WO e altro. Soluzione software di prima manutenzione mobile di facile utilizzo che consente di gestire facilmente risorse, PM, WO e altro.
Soluzione modulare progettata per gestire tutti i tipi di risorse, attività lavorative, servizi, stock di risorse, contratti e approvvigionamento. Soluzione modulare progettata per gestire tutti i tipi di risorse, attività lavorative, servizi, stock di risorse, contratti e approvvigionamento.
Lascia che il miglior software EAM in Australia svolga il lavoro per te. MEX è un software per la gestione completa della manutenzione utilizzato in tutto il mondo per aiutare le imprese a gestire le risorse aziendali, ottimizzare gli ordini di lavoro e pianificare la manutenzione preventiva. MEX aiuta a uniformare i carichi di lavoro dei team incaricati della manutenzione in modo da garantire che le attività ricevano le giuste priorità e siano completate in tempo. Questa soluzione è semplice da usare e facilmente configurabile e MEX dispone della versatilità necessaria per essere semplice o sofisticata quanto basta. Lascia che il miglior software EAM/CMMS in Australia svolga il lavoro per te. MEX aiuta a gestire le risorse aziendali, ottimizzare gli ordini di lavoro e pianificare i lavori di PM.
Il sistema di Enterprise Asset Management di eWorkOrders mette a disposizione un set di funzionalità CMMS più ampio e completo. Questa è la soluzione ideale per le organizzazioni ad alto impiego di beni che devono gestire un ampio portafoglio di risorse fisiche ubicate in più sedi. Organizzazioni alla ricerca di un potente software per la gestione delle scorte, un sistema di gestione dei documenti, strumenti per la gestione di più sedi e delle prestazioni e altro possono disporre di queste funzionalità a supporto della strategia EAM. eWorkOrders è progettato per semplificare i processi di ogni azienda/settore. EAM mette a disposizione un set di funzionalità CMMS più completo.
TrackAbout semplifica il monitoraggio dei cespiti e della relativa manutenzione. Applica codici a barre o tag RFID alle risorse. Utilizza smartphone, tablet o solidi palmari per rilevare e gestire lo stock. Aggiungi campi personalizzati e flussi di lavoro mobili. Cresci con TrackAbout e aggiungi moduli aggiuntivi quando sei pronto. L'assistenza clienti gratuita e illimitata è compresa per tutti i clienti. I clienti possono ricevere aiuto in ogni fase del processo. Consente di monitorare, gestire, manutenere e noleggiare risorse materiali restituibili e riutilizzabili.
SapphireIMS aiuta mettendo a disposizione i dati necessari per gestire le risorse forniti da un'"unica fonte di verità" che copre l'intera organizzazione. Questa soluzione automatizzata garantisce che i dati sulle risorse fluiscano senza interruzioni dai sistemi finanziari a quelli operativi e viceversa. Singola piattaforma che permette di gestire ogni tipo di risorsa organizzativa. Le soluzioni di Enterprise Asset Management di SapphireIMS consentono di ottenere una visibilità del 100% e di risparmiare oltre il 40% sui costi.
CHAMPS, il primo sistema di gestione della manutenzione informatizzato (Computerized Maintenance Management System, CMMS) disponibile in commercio, fornisce da oltre 40 anni soluzioni aziendali per il controllo del lavoro, la gestione delle risorse e dei materiali, l'approvvigionamento e la sicurezza. I componenti dell'applicazione possono essere forniti singolarmente o come parte di un modulo della suite aziendale. Opzioni di distribuzione del sistema: su dispositivi mobili, su cloud basato sul Web, on-premise basato sul Web e Windows C/S. Opzioni di licenza: SaaS, ospitato e per uso perpetuo. CHAMPS è il primo software CMMS disponibile in commercio e fornisce soluzioni aziendali da oltre 40 anni.
Le soluzioni Sage Fixed Assets aiutano le aziende a eliminare l'immissione di dati ridondanti, aumentare l'accuratezza e ridurre i costi, proteggendole al contempo dalla non conformità normativa. Combina oltre 300.000 regole fiscali prese da IRS (Internal Revenue Service) e GAAP (Generally Accepted Accounting Principles), oltre a più di 50 metodi di ammortamento e un'interfaccia intuitiva, calcoli completi dell'ammortamento per la creazione di report finanziari e fiscali, monitoraggio e riconciliazione dello stock delle risorse, gestione dei lavori in corso e creazione di report personalizzati. Dall'acquisizione alla cessione, Sage Fixed Assets offre una soluzione per la gestione dei cespiti di facile utilizzo per le organizzazioni di tutte le dimensioni.
Struttura della licenza versatile a prezzi competitivi. Puoi utilizzare il CMMS o l'EAM più potente sul mercato senza spendere una fortuna. Una delle migliori soluzioni CMMS o EAM, che riduce i tempi di inattività non pianificati e aumenta l'efficienza operativa per la tua organizzazione. Ora è possibile farlo senza spendere l'intero budget, grazie a una distribuzione rapida e ad abbonamenti con licenza versatili. Struttura della licenza versatile a prezzi competitivi. La soluzione CMMS o EAM più potente sul mercato.
Il software di gestione patrimoniale di AssetCloud rende la gestione dei beni fisici della tua azienda facile e indolore. Esegui ispezioni rapide per sapere sempre cosa hai e chi lo gestisce. Le informazioni di cui hai bisogno saranno sempre a portata di mano con le app per smartphone e tablet, disponibili per utenti iOS e Android. Se desideri implementare una soluzione completa di localizzazione dei beni, Wasp offre tutto ciò di cui hai bisogno, inclusi scanner portatili, stampanti di codici a barre, classificazione delle risorse, formazione personalizzata e supporto tecnico. Soluzione di localizzazione dei beni leader del settore, per organizzazioni di tutte le dimensioni che desiderano semplificare la gestione dei propri beni.
BlueFolder è una soluzione per la gestione della manutenzione basata sul web, che offre una combinazione unica di facilità d'uso e ampiezza delle funzionalità. Insieme a funzionalità come gli ordini di lavoro illimitati, la pianificazione/invio e la fatturazione, BlueFolder si distingue per un potente portale clienti, per la localizzazione di beni/attrezzature e per le notifiche ai clienti. Provalo gratuitamente per 15 giorni (nessuna carta di credito richiesta) e scopri quanto è facile e potente da usare. Software creato per i professionisti della manutenzione, che centralizza la gestione di ticket e clienti, la fatturazione, la pianificazione dei team e altro ancora.
BarScan utilizza la tecnologia dei codici a barre e potenti computer portatili per tenere traccia delle risorse dello stock in modo più preciso e in meno tempo di un metodo manuale. Sistema completo di codici a barre con software specializzato, progettato per soddisfare le esigenze delle aziende in termini di informazioni sulle risorse a livello d'impresa. Una soluzione chiavi in mano che include software, hardware, etichette, formazione e servizi di integrazione e riconciliazione dati. Sistema completo di codici a barre con software specializzato progettato per soddisfare le esigenze delle aziende in termini di informazioni sulle risorse a livello d'impresa.
Software di manutenzione per flotte aziendali scelto da oltre 4.000 flotte private, di noleggio e per sevizi pubblici, Dossier riduce i costi e i tempi di inattività, automatizzando il controllo dei registri della flotta, la pianificazione della manutenzione preventiva, ordini e cronologia delle riparazioni, costi del carburante e consumo, controllo costi orari/al km, controllo stock ricambi con riordino automatico, lavori da completare e gestione delle campagne, gestione di budget, garanzie e pneumatici, controllo del lavoro e dei fornitori, rinnovo di patenti/permessi, controllo del conducente, analisi comparative del parco mezzi, codici degli standard per i report di manutenzione dei veicoli (Vehicle Maintenance Reporting Standards, VMRS) e altro ancora. Sul mercato dal 1979, è un software di manutenzione molto diffuso, facile da usare e ben supportato, per flotte aziendali che vogliono migliorare continuamente.
Ideale per aziende con più sedi che gestiscono oltre 500 ordini di lavoro al mese: Corrigo Enterprise, la piattaforma intelligente leader del settore per strutture ad alta intensità di risorse. - Automazione end-to-end. - Applica automaticamente le garanzie, sia per i servizi che per le attrezzature - Gestisci facilmente la manutenzione preventiva - App mobile per ispezioni delle condizioni delle risorse - Applica i tuoi standard, dalla richiesta di assistenza al pagamento finale. - Utilizzata da aziende globali, che riescono a risparmiare milioni di dollari entro 12 mesi dall'adozione. Ideale per aziende con più sedi che gestiscono oltre 500 ordini di lavoro al mese, per operazioni di manutenzione, riparazione e installazione di nuove attrezzature.
MicroMain CMMS/EAM software is the most powerful, flexible, & easy-to-use maintenance management software. The software gives you the tools to streamline maintenance operations, maximize productivity, and reduce costs. The platform is easy-to-use with robust features and an intuitive interface that makes it easy to set-up, track, and report on Work Orders, Preventive Maintenance Scheduling, Assets, Labor, Inspections, Parts Inventory, and much more. Cloud-based with available on-premise option. MicroMain CMMS/EAM software is the most powerful, flexible, & easy-to-use maintenance management software.
Gestione di strutture, risorse e manutenzione con due applicazioni per ingegneri e per il team centrale: gestione dei lavori e pianificazione mediante trascinamento della selezione, manutenzione preventiva pianificata con ispezioni e liste di controllo, gestione di siti ed edifici, gestione di progetti e compiti, richieste di lavoro da parte di clienti e utenti, gestione delle risorse con codici QR, pianificazione di spese e costi dei lavori, registrazione delle ore lavorate e monitoraggio delle posizioni, valutazioni dei rischi e permessi di lavoro, conformità e gestione dei terzisti. Gestione di strutture, risorse e manutenzione con gestione del portafoglio di progetti (Project portfolio management, PPM), lavori reattivi, programmazione, valutazione dei rischi, permessi di lavoro, ispezioni, due applicazioni.
Infraspeak is the #1 CMMS in the world powered by NFC Technology. Trusted by SMBs and the Enterprise (Siemens, L'Oreal, Mitsubishi), Infraspeak adapts to you and your operations. It is a maintenance and facilities management platform created to make your life easier, your operations much more efficient, and your business data-driven. Talk to our team of specialists and find out how to make the most out of Infraspeak! Infraspeak is a desktop and mobile management software for maintenance, facilities, and innovative teams.
WithWith roots in the industrial manufacturing and energy sectors, TabWares CMMS/EAM solution helps customers maintain critical assets that are crucial to production uptime by avoiding costly and catastrophic equipment failures. TabWare was designed by maintenance professionals with extensive maintenance and inventory experience in asset intensive industries where asset reliability is essential. It uniquely combines deep functionality with configurability, ease-of-use and advanced technology. TabWare CMMS / EAM is trusted by Oil & Gas organizations to maximize asset performance and increase productivity and profitability.
UNA VERA GESTIONE D'IMPRESA- Azzier facilita l'inserimento dei dati e la creazione di report in tempo reale nel nuovo e dinamico ambiente di lavoro di oggi. PREDISPOSTO PER DISPOSITIVI MOBILI- La connettività dei dispositivi mobili è integrata nel programma principale. SEMPRE CONNESSO- Azzier velocizzerà e ottimizzerà le operazioni e la pianificazione delle spese aziendali, indipendentemente dal luogo in cui ci si trova. DATI PERSONALIZZATI IN QUALSIASI MOMENTO E LUOGO- Sia per fare revisioni che per dare la priorità agli ordini di lavoro del giorno, il pannello di controllo di Azzier è lo strumento ideale. Sistema di gestione della manutenzione: al 100% basato sul web, completamente configurabile per qualsiasi settore, pronto per qualsiasi PC, tablet o dispositivo mobile.
Il dipartimento dei servizi di manutenzione deve affrontare la sfida quotidiana di assicurare che le risorse siano il più possibile disponibili. Gli strumenti che utilizzi attualmente ti consentono di ascoltare i segnali che le tue risorse ti mandano? Con il software di Enterprise Asset Management (EAM) puoi trarre vantaggio da: - Processi di manutenzione efficienti. - Migliore comprensione, per ottimizzare il processo decisionale e vedere i risultati. - Controllo dei costi. - Maggiore disponibilità delle risorse. Sistema EAM che offre gestione dei contratti e degli ordini di lavoro, manutenzione periodica e funzionalità di gestione dell'installazione.
Asset Infinity è uno dei principali software di gestione e localizzazione dei beni, utilizzato in vari settori da una moltitudine di marchi. È un software di monitoraggio e localizzazione dei beni, ospitato sui servizi cloud di Microsoft Azure con il 99,9% di tempo di attività garantito. Facilita la localizzazione dei beni, la gestione dello stock, la manutenzione preventiva, i reclami/il ticketing/la manutenzione dei guasti, la gestione degli ammortamenti e la gestione dell'allocazione delle risorse, sostituendo i vecchi metodi con una nuova esperienza. Traccia, assegna, assisti, esegui manutenzione, effettua check-in e check out ed elimina le risorse con avvisi, promemoria ed e-mail per semplificare la gestione delle risorse.
iMaint EAM centralizes data and automates maintenance management tasks to help companies resolve critical maintenance challenges, maximize ROI, enhance productivity, ensure compliance and more. iMaint boasts a simple and easy-to-use interface, and is highly customizable at company and user levels. Suitable for organizations of all sizes, iMaint can easily be expanded to multiple sites and includes free updates. Online access, mobile options and a variety of cloud-based solutions are available. Easy-to-use, customizable, flexible and scalable EAM software helping users resolve critical maintenance challenges and maximize ROI.
Equipment uptime and Operational Excellence is critical to your business. With No User Fees, Tofino delivers CMMS/EAM maintenance management integrated with real-time MRO inventory and procurement visibility. Streamlining processes while ensuring you have the parts you need, when you need them. Easy preventative maintenance scheduling, automated work order requests with approvals, Point-of-use MRO parts procurement, view inventory at all locations, across all facilities including vending. Easy to use Maintenance Management, Inventory, Asset Tracking and Procurement. SaaS model No User Fees. Realize end-to-end savings.
Blue Mountain Regulatory Asset Manager (RAM) is a fully integrated system that combines the functions of an EAM, CMMS and CCMS into one solution that is purpose-built for Life Sciences. Depending on your needs, you can implement it as a full-scale EAM or a single point CMMS or CCMS. With Blue Mountain RAM, you can choose from a custom configuration or a template solution with all the work done for you. We have a solution for any budget. An integrated system that combines the functions of an EAM, CMMS and CCMS into one solution that's purpose-built for Life Sciences.
Agility is a simple to use, yet powerful software delivering CMMS and EAM solutions. Used by organisations large and small across manufacturing, facilities, healthcare, transport and services, Agility enables you to manage production downtime, control labour and inventory costs and gives you visibility of asset and people performance. Agility Mobile Solutions gives you on/offline system access to all field and site roaming teams facilitating quick completion times and satisfied customers. Agility is a simple to use, yet powerful software delivering CMMS and CAFM solutions to organisations in industries around the world.
Tenna delivers industrial asset tracking and analytics. Clients in construction, industrials and utilities use Tenna to track and manage all their assets, equipment and materials on one integrated platform, with our QR, RFID, Bluetooth or GPS asset trackers. Gain control and efficiency of physical assets with history, status, maintenance, routing, documentation, photos and even satellite maps. Connect crews in the field, shop and office for a clear vision of all your assets. Free live demo. Tenna affordably tracks and manages your entire inventory on one consolidated platform, connecting your field with your office.
La piattaforma Prometheus è una suite di soluzioni integrate che estendono e migliorano in modo nativo la funzionalità di EAM, ERP o CMMS con aggiornamenti istantanei e in tempo reale dei dati su dispositivi mobili o desktop. La piattaforma crea un ambiente scalabile, che integra tutto il software EAM in un'esperienza unica e completa. I sei moduli della piattaforma Prometheus sono Manutenzione ordinaria, Mobilità, Permessi e isolamenti, Report e analisi, Gestione dei tempi di consegna e delle interruzioni e Governance dei dati master. La piattaforma Prometheus è una suite di soluzioni integrate che estendono e migliorano in modo nativo la funzionalità di EAM, ERP o CMMS.
infomante es un sistema de gestin de mantenimiento de activos, basado en planeacin, programacin y control de las intervenciones, esta orientado a la normalizacin de procedimientos, administra la informacin de las intervenciones realizadas a los activos, vehculos, reas locativas e instalaciones, integra todas las necesidades del rea de mantenimiento: control de actividades; registro de tareas, repuestos/materiales, mano de obra; control de herramientas, documentacin tcnica y Llantas. infomante® es una herramienta para optimizar y facilitar la gestión del mantenimiento con aplicación a todo tipo de activos y empresas.
Valuekeep has the commitment to be the best CMMS solution to help companies manage and organize their assets and maintenance operations efficiently through an innovative product, with security at a competitive price. We are focused on helping you achieve an increase in uptime and longevity of assets under the best security and cost controlled way, and we clearly assume as business drivers: optimizing maintenance management improving asset tracking increasing the ROA Valuekeep has everything you will ever need to easily manage your assets and your maintenance operations.
Starter plans @ $59/m include UNLIMITED USERS. Imagine having No Setup Costs, No Contract, Unlimited Users while being gentle on the company's pocket book. Maxpanda CMMS requires no staff training, runs on any PC, MAC, smartphone or tablet. We've partnered with AWS so the only thing you'll ever need is your smartphone, tablet or computer. START TODAY: Sign up to any plan or request a FREE TRIAL for a week or a month to compare Maxpanda against the other overpriced over-complicated CMMS. We continue to disrupt the cmms industry with a platform that's faster, simpler & more affordable than your bosses outdated software.
Turnkey solution for your Mobile Inspection Rounds & Logbooks: WebView AMS is an Asset Management System utilized by operation and maintenance professionals to improve efficiency, compliance, and reliability. Our cloud based software employs mobile technology to help users make the right equipment and maintenance decisions. First launched in 1998, our software is used by hundreds of plants & facilities backed by our expert implementation and consultative support teams. Mobile Operator Rounds, Electronic Logbooks, & CMMS solutions for power generation, energy, health care and pharma industries.
Efficiently manage and sustain a comprehensive asset management program through a single software solution. Efficiently manage and sustain a comprehensive asset management program through a single software solution.
Keep your maintenance department information dated with this practical software for maintenance planning and scheduling. Every day, the MP reports on the maintenance jobs to be carried out and once they are performed, the MP reschedules the following date to do them again, automatically adjusting the maintenance calendars. Get a free download of our CMMS and start the implementation of your computerized maintenance management software today. Manage equipment and facilities, schedules, reports, unlimited work orders and control spare parts inventory.
AiM is a facility and asset management solution (aka Integrated workplace management system or IWMS software) that's ideal for large organizations managing many buildings. The system addresses real estate and property management, space management, operations and maintenance, capital planning and project management, energy management and more. The complete ReADY-AiM-Go product suite includes a customer engagement portal (ReADY) and a series of role-specific apps for use in the field (Go). IWMS solution that helps manage real estate processes including leasing, project management, budgeting, and more.
Managing Maintenance as a Business. EPAC provides EAM/CMMS solutions for client-server, web-based and mobile applications. EPAC was written by maintenance people for maintenance people. The easy user interface, along with superior functionality, makes EPAC a great value. EPAC is available in SQL Server or Oracle DB. EAM and CMMS solution designed for maintaining both facilities and physical plant and equipment.
Enterprise asset maintenance management software including preventive maintenance, predictive maintenance, corrective maintenance, service request, complete purchasing process and inventory functions. Guide Ti is design for facilities, fleet, production equipment and technological equipment maintenance. More than 500 satisfied customers in North America. Enterprise asset maintenance management software that includes maintenance, purchasing, and inventory functionality.
Service requests processing, assets tracking, pre-defined collection plans, and more for plants, property, and public infrastructure. Service requests processing, assets tracking, pre-defined collection plans, and more for plants, property, and public infrastructure.
The Asset Guardian (TAG) is the only CMMS/EAM to feature perfect integration into Microsoft Dynamics. TAG is a flexible, easy-to-integrate tool to plan, control, and monitor all your scheduled and preventive maintenance activities. TAG is also a powerful tool to evaluate the impact of unscheduled repairs on your downtime and bottom line, providing all the flexibility, mobility, and power you need to better manage your daily maintenance activities. TAG - Maintenance Made Easy The Asset Guardian (TAG) is the only CMMS to feature perfect integration into Microsoft Dynamics with editable Drag and Drop calendar.
EAMbrace - Enterprise Asset Management Solution is the most modular, configurable solution designed for organization of all size to better manage its capital assets which are spread across various users/departments/locations. This solution help organization to manage their assets from R to R i.e. from Requisition stage till Retirement of assets. Globally recognized enterprise asset management. Completely configurable & scalable browser based software to meet your business need.
VIZOR is an ITIL Certified IT Asset Management solution. VIZOR manages the complete IT asset life-cycle combining network discovery and inventory data with purchase, warranty and maintenance details. Allocation of assets to employees and locations is simplified so you always know exactly who has what. VIZOR audits your network or integrates with existing tools such as Microsoft SCCM and LANSweeper. VIZOR is completely modular so you only purchase the features you need. Try now for Free. ITIL Certified IT Asset Management solution. Network discovery, SCCM, inventory data, manage purchase & warranty details. Free Trial.
An asset performance management solution designed to meet the sophisticated maintenance management requirements of today's asset-centric organizations. It enables you to organize, track and understand your asset utilization, performance, and availability, as well as the scope of the effort and costs incurred over time to maintain these assets. Asset performance management software that enables you to organize, track, and understand your asset utilization and availability.
Cloud-based system that allows hedge funds, investors, asset management companies to manage documents, vendors, and expenses. Cloud-based system that allows hedge funds, investors, asset management companies to manage documents, vendors, and expenses.
Ramco is a fast growing cloud enterprise software player across HCM & Global Payroll, Time & Attendance, ERP, Logistics, Asset Management & Aviation MRO. Ramco's post-modern Asset Management software addresses the needs of mid to large-sized Asset Intensive firms across Utilities, Manufacturing, Infrastructure, logistics etc. It enables enterprises to effectively manage the complete asset life-cycle like Asset Planning, Acquisition, Installation, Operation, Maintenance & Disposal. bit.ly/2bYuxgl Ramco offers post-modern and comprehensive Asset Management software on cloud integrated with financials & HCM in a unified platform.
Hector is a SaaS tool for monitoring and tracking your equipment and software from the planning phase to the end of the product lifecycle. The application allows, among other things, the management of equipment loans, software licenses, asset depreciation, and Barcode Inventory Management. Pay only for the number of assets registered in the system ! Cloud based asset management software to build custom asset inventories based on real business needs.
(0 recensioni)
Visualizza profilo
Mainpac provide enterprise asset management (EAM) solutions across the United States and within 23 international markets to asset-intensive industries including manufacturing, mining and resources, ports and terminals, utilities, government and facilities management. Mainpacs EAM on-premise and on-demand software solutions are complemented by consulting, implementation, training and support services. Mainpac products fit for any enterprise size from small, SMBs to larger businesses. The core Mainpac provide enterprise asset management (EAM) solutions within 23 international markets to asset-intensive organizations.
(0 recensioni)
Visualizza profilo
Predictive Service offers an unparalleled approach to Enterprise Asset Management, achieving improved utilization, enhanced performance and reliability while reducing capital and operating costs. Specializing in infrared, vibration monitoring and overall managed maintenance programs, including consulting services focused on reliability, predictive maintenance, work management, asset and technology optimization. As an innovative, technology leader for maintenance and reliability programs, we are changing the benchmark for service companies.
(0 recensioni)
Visualizza profilo
Fixed Asset Management & tracking including Accessories and software. Barcode/RFID based audit through Handheld reader or mobile phone Fixed Asset Management & tracking including Accessories and software. Barcode/RFID based audit through Handheld reader or mobile phone
Visualizza profilo
CityWide Asset Manager (CityWide AM) is the core module in Citywide's Enterprise Asset Management (EAM) System. It serves as one central asset database for all asset classes, providing users with a single corporate-wide source for asset information. More than just an asset register, AM powers accurate and efficient financial reporting, along with sophisticated asset management functions, including lifecycle planning, risk management, levels of service, and decision optimization. CityWide Asset Manager (CityWide AM) is an enterprise asset management solution and asset register that supports all asset classes.
(0 recensioni)
Visualizza profilo
The profitability of process operations are significantly driven by maximizing asset utilization and plant productivity. With PULSE you get the right tool to integrate downtime analyses (DTA) into your everyday business. According to your freely definable equipment models PULSE accurately collects equipment data, offers trend detection, and supports valuation metrics such as OEE cumulation, Semi E-10 interpretations or RAM analyses. LineWorks PULSE is a solution for integrated shop floor monitoring and reporting.
(0 recensioni)
Visualizza profilo
Seerenes Digital Engineering Platform provides IT decision-makers with the information needed to actively drive their organization towards software excellence. The analytics technology extracts and fuses the data traces left by all tools in your software development infrastructure and derives insights of high strategic and operational relevance for both managers as well as development experts. Actively drive IT change, balance productivity and innovation while massively reducing risk and increasing transparency.
(0 recensioni)
Visualizza profilo
KloudGin Intelligent Field Service & Asset Management Cloud is fully integrated suite for both short-cycle and long-cycle work. Its designed to take advantage of the latest Mobile, Big Data, Cloud. It helps companies of all sizes, manage real-time routing & scheduling, dispatching, capacity planning, asset, inventory, contract management, track mileage, shift/time sheet management,GPS tracking, collaboration, alerts, google maps, Connected customer APP, Executive Analytics, Offline Mobile. All-in-one Big Data solution for the Field Service industry. Optimize field operations, increase efficiency, eliminate costs, and more.
Manage performance and monitor conditions of your assets with infrastructure assets lifecycle management solution. Manage performance and monitor conditions of your assets with infrastructure assets lifecycle management solution.
(0 recensioni)
Visualizza profilo
Enterprise asset management system for maintenance automation and indirect materials supply chain management. Enterprise asset management system for maintenance automation and indirect materials supply chain management.
(0 recensioni)
Visualizza profilo
Solution for plant maintenance and field services management with real time synchronization of data from the field. Solution for plant maintenance and field services management with real time synchronization of data from the field.
(0 recensioni)
Visualizza profilo
ABB Ability Asset Suite is a comprehensive solution for the power generation industry that unifies world-class functionality for enterprise asset management (EAM), equipment reliability management (ERM) and shift operations management (SOMS). As a trusted partner with deep industry expertise, ABB works closely with our customers to provide integrated power and automation solutions to improve asset availability and performance, and reduce operation and maintenance costs. Asset management suite that assists businesses in power generation industry with equipment reliability and shift operations management.
(0 recensioni)
Visualizza profilo
ViewPoint On-Demand is a mobile companion to SEAM Group's award winning ViewPoint web-based software application. ViewPoint is where the approach, management and results of predictive maintenance and safety technologies come together. This innovative program provides easy access to information about your facilities, essential infrastructure systems and individual assets from anywhere, at any time. To get started, all you need is a valid ViewPoint web application user account. ViewPoint is where the approach, management and results of predictive maintenance and safety technologies come together.
(0 recensioni)
Visualizza profilo
Bob! Desk is a SaaS solution (Software-as-a-Service) for professionals in charge of maintenance. Available on all web browsers and all devices, everyday tasks do come easy: this demand and contact management tool automatize the maintenance attribution process in every aspect. Without needing your phone and emails, share information and follow up intervention simultaneously, edit, validate and archive your quotes in one place. Bob! Desk is a SaaS solution for professionals in charge of maintenance. Everyday tasks do come easy!
(0 recensioni)
Visualizza profilo
Tego's enterprise asset management (EAM) solution allows field workers to access lifecycle data from assets themselves, enabling real-time data visibility and decision-making. Powered by the company's Asset Intelligence Platform (AIP), it provides asset owners, operators, and field maintenance personnel access to critical maintenance histories directly from equipment, components, and parts themselves. Tego's Enterprise Asset Management (EAM) Solution: Digitized asset histories residing on capital assets.
(0 recensioni)
Visualizza profilo
CMMS di Drober è una moderna soluzione di gestione della manutenzione per il tuo team, accessibile da qualsiasi dispositivo desktop, mobile o tablet. Crea ordini di lavoro durante gli spostamenti o offline, ricevi notifiche quando le attività vengono aggiornate, rendendo la tua impresa più efficiente che mai. Si tratta di una soluzione moderna per la gestione della manutenzione e delle risorse per il tuo team. Puoi portarla ovunque e usarla anche offline.
(0 recensioni)
Visualizza profilo
Aladdin, is an industry-leading, Cloud-based solution, supported by an in-field local team of Asset and FM experts. Aladdin, helps you enforce compliance to best-practices that automate several labor-intensive, time-consuming and error-prone processes through Web and Mobile Apps that connect the office to the field. Aladdin, fuels iNTELLIGENT business decisions to optimize business operations and boost your profits. Fuels business decisions to optimize business operations and boost your profits.
(0 recensioni)
Visualizza profilo
Suite of solutions that assist businesses with their asset management needs. Suite of solutions that assist businesses with their asset management needs.
(0 recensioni)
Visualizza profilo
Microcat Live is an Electronic Parts Catalog with automated weekly updates, transfer to DMS or order list and flexible search options. Microcat Live is an Electronic Parts Catalog with automated weekly updates, transfer to DMS or order list and flexible search options.
(0 recensioni)
Visualizza profilo
The EAM/CMMS module from Dynaway is the standard Enterprise Asset Management in Microsoft Dynamics AX 2012 with a seamless integration to finance, inventory, procurement, projects, and production. Mobile EAM client provides a complete overview for maintenance workers regarding the equipment that requires maintenance or service, as well as related work orders and schedules. A perfect tool for Preventive Maintenance Checklists, Corrective and Condition Based Maintenance. Maintenance planning, execution, and analysis in Microsoft Dynamics AX 2012.
(0 recensioni)
Visualizza profilo
SAP Cloud for Real Estate is a strategic financial cloud application that provides centralized information for an organizations corporate real estate portfolio. The application has strong financial integration, provides analytics and is connected through the cloud to web applications. Built on the SAP Cloud Platform, this IFRS 16-compliant solution assists CFOs and corporate real estate managers in answering key questions regarding space utilization, facility costs, portfolio composition & more Strategic financial cloud application that provides centralized information for an organizations corporate real estate portfolio.
(0 recensioni)
Visualizza profilo
Ticked Off is the repairs & maintenance solution for your business to manage all support services- assets, contractors, programmed maintenance, repairs and safety -in one simple to use platform, on whatever device you use. Save your business time & money today with everything from customisable approvals, site limits, live job tracking and scheduled preventative maintenance. Make confident and informed decisions with unparalleled reporting, so that you can prepare your business for tomorrow. A repairs & maintenance solution that manages everything, from anywhere - in one simple to use platform, on whatever device you use.
(0 recensioni)
Visualizza profilo
As the first and only mobile application specifically designed for Maximo, EZMaxMobile fully leverages the underlying IBM software architecture, leaving none of the Maximo power or functionality behind. The result, EZMaxMobile follows all of the Maximo business rules including all authorizations and security profiles with no separate maintenance for mobile functionality. With out-of-the-box installation in 15 minutes, the switch to a paperless, real-time mobile solution has never been easier. Harness the full power of Maximo with the full potential of mobile in connected and disconnected modes. iOS, Android Windows Devices.
(0 recensioni)
Visualizza profilo
Cloud-enabled system designed to make maintenance work easier. Cloud-enabled system designed to make maintenance work easier.