40 risultati
Perché Capterra è gratis
Il modo più semplice per pianificare e comunicare con i tuoi dipendenti. Risparmia quantità impressionanti di tempo e riduci l'assenteismo. Gratuito per un massimo di 75 dipendenti.
When I Work è ora gratis per sempre e offre ai proprietari e ai responsabili di birrifici il modo più semplice per pianificare e comunicare con il proprio personale. Dai birrai ai venditori, puoi mettere la pianificazione e l'orologio in tasca a tutti. Pianifica durante gli spostamenti con app gratuite per iPhone e Android. Risparmia tempo e denaro con semplici strumenti di pianificazione del personale. When I Work ti consente di pianificare il lavoro per oltre 700.000 persone di tutto il mondo. Migliaia di aziende si iscrivono a When I Work ogni settimana. Ulteriori informazioni su When I Work

Caratteristiche

  • Gestione delle ricette
  • Fatturazione e contabilizzazione
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione degli ordini
  • Monitoraggio della produzione
  • Previsione della domanda
Tripleseat è un'applicazione web di gestione delle vendite e degli eventi che aumenta le vendite degli eventi e semplifica il processo di programmazione.
Tripleseat è un'applicazione web di gestione delle vendite e degli eventi che genera vendite semplificando il processo di pianificazione di ristoranti, hotel e luoghi unici. È il primo sistema basato su web creato dai gestori di eventi nel settore delle strutture ricettive per i gestori di eventi di tale tipo. Dal 2008 Tripleseat ha conquistato il settore della ristorazione fornendo soluzioni e semplificando il processo dell'evento dall'inizio alla fine. Oltre 2.500 sedi e più di 18.000 esperti del settore eventi si affidano a Tripleseat. Ulteriori informazioni su Tripleseat

Caratteristiche

  • Gestione delle ricette
  • Fatturazione e contabilizzazione
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione degli ordini
  • Monitoraggio della produzione
  • Previsione della domanda
Unleashed Software fornisce un'avanzata piattaforma per gestire accuratamente lo stock in tempo reale.
Unleashed Software offre un'avanzata piattaforma basata sul cloud per tutte le esigenze di gestione dello stock. Unleashed ti consente di monitorare lo stock in tempo reale in modo semplice e accurato e in varie località. Ottieni visibilità su tutti i processi di gestione dello stock e le transazioni tra magazzini a livello globale. Con tali informazioni dinamiche sullo stock, potrai prendere decisioni aziendali migliori basate sui dati. Unleashed si integra anche con vari software per l'e-commerce per fornire una soluzione di business olistica. Ulteriori informazioni su Unleashed

Caratteristiche

  • Gestione delle ricette
  • Fatturazione e contabilizzazione
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione degli ordini
  • Monitoraggio della produzione
  • Previsione della domanda
Con pianificazione dei lavori con aggiornamenti dello stato GPS, note sui turni e altro, l'app multifunzione di Connecteam è potente e facile da usare.
L'app multifunzione di Connecteam consente di pianificare i lavori e monitorare i tempi ed è potente e facile da usare, progettata e realizzata appositamente per i dipendenti che lavorano fuori ufficio. La pianificazione comprende funzionalità avanzate come la spedizione con trascinamento, turni privati o di gruppo, caricamento dei turni via Excel e molto altro, per rendere veloce, facile e produttiva l'esperienza di pianificazione. Questa soluzione consente anche di usufruire dell'unica vera collaborazione per i turni con aggiornamenti dello stato GPS, note e chat integrata. Costi a partire da soli 29 $/mese per un massimo di 200 utenti. Ulteriori informazioni su Connecteam

Caratteristiche

  • Gestione delle ricette
  • Fatturazione e contabilizzazione
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione degli ordini
  • Monitoraggio della produzione
  • Previsione della domanda
La soluzione software per punti vendita basata sul cloud può essere utilizzata in modo sicuro su qualsiasi dispositivo, online o offline. Si collega senza problemi ai componenti aggiuntivi.
Progettato specificamente per l'industria alberghiera, il POS Kounta è ideato per la vendita al dettaglio diretta. È versatile e si adatta ad attività di ogni tipo e dimensione. Si basa su di un database di sicurezza rafforzato contenente tutti i dati più preziosi. Otterrai lo stesso tipo di strumenti di creazione di report e analisi pensati per le grandi imprese per tutti i tuoi archivi, con il backup di tutto ciò che accade. Inoltre, funziona su qualsiasi dispositivo: iPad, Android, Mac, PC o persino hardware per punto vendita legacy, un POS mobile completo e sempre disponibile. Ulteriori informazioni su Lightspeed POS

Caratteristiche

  • Gestione delle ricette
  • Fatturazione e contabilizzazione
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione degli ordini
  • Monitoraggio della produzione
  • Previsione della domanda
Risparmia tempo, accompagna i fan assetati nella tua attività e aumenta le entrate con un dashboard di facile utilizzo. Inizia:
Risparmia ore ogni settimana, accompagna i clienti nella tua attività e coinvolgi i tuoi fan con Evergreen (in precedenza noto come TapHunter for Business). Automatizza gli aggiornamenti della tua carta dei vini e i tuoi piatti su menu digitali, sul web, su carta, su Facebook, su Google; indirizza il traffico via Facebook, Twitter e Instagram; semplifica la gestione dello stock; gestisci le recensioni; e altro ancora Inoltre, entra nell'elenco della popolare app e sito web di consumo TapHunter. Inizia: Ulteriori informazioni su Evergreen

Caratteristiche

  • Gestione delle ricette
  • Fatturazione e contabilizzazione
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione degli ordini
  • Monitoraggio della produzione
  • Previsione della domanda
Solves beverage alcohol compliance for producers, shippers & government agencies through accurate, real-time, cloud-based technology.
Solves beverage alcohol compliance for producers, shippers & government agencies through accurate, real-time, cloud-based technology.

Caratteristiche

  • Gestione delle ricette
  • Fatturazione e contabilizzazione
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione degli ordini
  • Monitoraggio della produzione
  • Previsione della domanda
Ekos is a business management software for craft producers, enabling makers to manage inventory, production, sales and accounting.
Ekos is the leader in business management software for craft beer producers. Since 2014, Ekos has partnered with breweries in 40 countries to manage their day-to-day operations in inventory, production, sales and accounting. The Ekos software is designed and built to help organize and operate craft breweries more efficiently and profitably, delivering insights unavailable from spreadsheets and traditional methods. Ulteriori informazioni su Ekos

Caratteristiche

  • Gestione delle ricette
  • Fatturazione e contabilizzazione
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione degli ordini
  • Monitoraggio della produzione
  • Previsione della domanda
Modern cloud-based keg tracking software with powerful reporting and mobile iOS and Android applications. Get started today!
A powerful keg tracking software trusted by breweries worldwide. Comprehensive reporting and affordable prices allow breweries to gain deep insight into their entire keg fleet. With mobile iOS and Android scanning applications, unlimited user accounts, and barcode stickers included at no extra cost, it is easy to deploy Kegshoe across your entire workforce with no additional equipment required. Learn more or get started today with our free 30-day trial to see how Kegshoe can help your brewery! Ulteriori informazioni su Kegshoe

Caratteristiche

  • Gestione delle ricette
  • Fatturazione e contabilizzazione
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione degli ordini
  • Monitoraggio della produzione
  • Previsione della domanda
Plex Systems, Inc.® delivers the first smart manufacturing platform that empowers innovators to make awesome products.
Plex gives manufacturers the ability to connect, automate, track and analyze every aspect of their business -- from the shop floor to the top floor -- to drive business transformation. Built in the cloud, the Plex Smart Manufacturing Platform includes MES, ERP, supply chain management, Industrial IoT and analytics to connect people, systems, machines, and supply chains, enabling them to lead with precision, efficiency and agility in an ever-changing market. Ulteriori informazioni su Plex Smart Manufacturing Platform

Caratteristiche

  • Gestione delle ricette
  • Fatturazione e contabilizzazione
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione degli ordini
  • Monitoraggio della produzione
  • Previsione della domanda
Restaurant Commerce Platform | Contactless Ordering & Payment | Mobile POS | Kitchen Display App | Inventory Management.
GoTab empowers consumers with contactless technology that puts them in control. GoTab operators run lean, profitable hospitality operations with easy-to-use tools restaurant commerce tools. With contactless ordering, contactless payment, and a full suite of restaurant commerce solutions, GoTab streamlines hospitality operations for consumers and operators. Schedule a Free Trial Today! https://gotab.io/en/free-two-week-trial/ Ulteriori informazioni su GoTab POS

Caratteristiche

  • Gestione delle ricette
  • Fatturazione e contabilizzazione
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione degli ordini
  • Monitoraggio della produzione
  • Previsione della domanda
Built for brewery operations management. Functionality includes brewhouse scheduling, recipe management, and automated IBU calculation.
Built for brewery operations management. Functionality includes brewhouse scheduling, recipe management, and automated IBU calculation.

Caratteristiche

  • Gestione delle ricette
  • Fatturazione e contabilizzazione
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione degli ordini
  • Monitoraggio della produzione
  • Previsione della domanda
BrewPlanner is a brewer-inspired, production planning platform for craft beverage producers.
Elevate Your Craft. BrewPlanner is a brewer-inspired production planning platform that enables all key players in the brewery to effectively and efficiently collaborate to make great beer. This SAAS solution includes scheduling, inventory and raw material mangement, multiple users, reports, QC, and more. The software is designed to think like a brewer, making it intuitive and easy-to-use. Subsequently, the brewer can focus on optimizing their brews and not on how to use the software. Ulteriori informazioni su BrewPlanner

Caratteristiche

  • Gestione delle ricette
  • Fatturazione e contabilizzazione
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione degli ordini
  • Monitoraggio della produzione
  • Previsione della domanda
Software for batch processing manufacturers. Serving formula manufacturers in the chemical, food and brewing markets.
Manufacturing software for batch processing companies. Anyone who uses a recipe or formula is a candidate for Vicinity Software. From formulation to batch tickets, scheduling to compliance, lot traceability to costing. Vicinity is a scalable technology partner serving formula-based manufacturers in the chemical, food, and brewing markets. Ulteriori informazioni su Vicinity

Caratteristiche

  • Gestione delle ricette
  • Fatturazione e contabilizzazione
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione degli ordini
  • Monitoraggio della produzione
  • Previsione della domanda
Brewery software for employee scheduling, training, expense and payroll reporting, manager log book entries + more
Run your brewery operations more efficiently with employee management, scheduling, online training, expense and payroll reporting, manager log book, and more. Jam packed with features to save time and money. Reduce the amount of time spent with data entry, messing around with spreadsheet schedules, or dealing with employee time off requests piling up on your desk. Use BarSight to streamline your operations. Available as a free web-app to employees. Ulteriori informazioni su BarSight

Caratteristiche

  • Gestione delle ricette
  • Fatturazione e contabilizzazione
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione degli ordini
  • Monitoraggio della produzione
  • Previsione della domanda
Encompass Cloud provides software solutions for food and beverage distributors including RAS, WMS, Integrated Financials, and more.
Encompass Cloud provides comprehensive ERP SaaS solutions uniquely designed for distributors with products like warehouse management, sales execution, logistics, warehouse automation, retailer ordering tools, and more. Encompass features a collection of solutions that seamlessly connect the supply chain to drive business growth, improve operational efficiencies, leverage real-time data for better decision-making, unlock demand forecasting, and enhance team dynamics. Ulteriori informazioni su Encompass Cloud

Caratteristiche

  • Gestione delle ricette
  • Fatturazione e contabilizzazione
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione degli ordini
  • Monitoraggio della produzione
  • Previsione della domanda
Consente ai birrifici di gestire la produzione di birra, il tracciamento delle botti, la fatturazione, le vendite telefoniche, la pianificazione della distribuzione, il calcolo delle imposte e molto altro.
Il software di Premier basato sul cloud per la gestione di un birrificio, BrewMan, è stato progettato e scritto appositamente per i birrifici. BrewMan ti consente di gestire la tua attività in modo più efficiente e ti aiuta a ottenere il massimo dalla tua risorsa più preziosa: i tuoi clienti. Consente a birrifici e distillerie di gestire la produzione, il tracciamento delle botti, la fatturazione, le vendite telefoniche, la pianificazione della distribuzione, il calcolo delle imposte e molto altro. Ulteriori informazioni su BrewMan

Caratteristiche

  • Gestione delle ricette
  • Fatturazione e contabilizzazione
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione degli ordini
  • Monitoraggio della produzione
  • Previsione della domanda
Easily forecast raw materials, generate your brewer's report of operations, plan production and more for your brewery!
Easily forecast raw materials, generate your brewer's report of operations, plan production and more for your brewery!

Caratteristiche

  • Gestione delle ricette
  • Fatturazione e contabilizzazione
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione degli ordini
  • Monitoraggio della produzione
  • Previsione della domanda
Wastage and Theft get reduced from 30% to 5% in 1 week. Proven $1000 Monthly Savings for Existing Customers using our Free Version.
Wastage and Theft get reduced from 30% to 5% in 1 week. Proven $1000 Monthly Savings for Existing Customers using our Free Version. Free Invoice Scanning. Just upload an image of invoices and Save Time. Complete functionality is accessible in Mobile. Sign Up Today. Get Biz1book Complete Version Free For 6 months. Ulteriori informazioni su Biz1Book

Caratteristiche

  • Gestione delle ricette
  • Fatturazione e contabilizzazione
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione degli ordini
  • Monitoraggio della produzione
  • Previsione della domanda
Drink-IT is a set of extensions to MS Business Central that enables fully integrated processes to optimize your beverage business.
Are you looking for a solution that supports your beverage specific processes? Are you in need of a solution that scales with your growing business? Do not look any further, with Drink-IT built by NORRIQ, you are getting a business solution that brings operational excellence to the heart of your company. Drink-IT's functionality and process flows are built on industry best practices. Used by top beverage businesses, and a growing community of companies who have chosen Drink-IT. Ulteriori informazioni su Drink-IT CRM

Caratteristiche

  • Gestione delle ricette
  • Fatturazione e contabilizzazione
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione degli ordini
  • Monitoraggio della produzione
  • Previsione della domanda
SCADA system that includes scripting engine, parser function, PID control, data logging, alarming functionality, and more.
HMI/SCADA software that includes scripting engine, function parser, PID control, data logging, and alarming functionality.

Caratteristiche

  • Gestione delle ricette
  • Fatturazione e contabilizzazione
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione degli ordini
  • Monitoraggio della produzione
  • Previsione della domanda
Designed to automate and control brewery processes with automated billing, temperature control, and brewhouse monitoring capability.
Designed to automate and control brewery processes with automated billing, temperature control, and brewhouse monitoring capability.

Caratteristiche

  • Gestione delle ricette
  • Fatturazione e contabilizzazione
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione degli ordini
  • Monitoraggio della produzione
  • Previsione della domanda
Cloud-based management tool that allows you to plan, manage, and track brewery production.
Cloud-based management tool that allows you to plan, manage, and track brewery production.

Caratteristiche

  • Gestione delle ricette
  • Fatturazione e contabilizzazione
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione degli ordini
  • Monitoraggio della produzione
  • Previsione della domanda
Orchestra Cloud is the #1 ERP software for the beverage industry, focused on helping you master your brewery & distillery operations.
Orchestra Cloud is uniquely designed for beverage manufacturers, bringing planning, purchasing, production, QC, inventory, sales, accounting, and finance together in one system for a single source of truth. Orchestra Cloud is part of Encompass' family of solutions that seamlessly connect the supply chain to drive business growth, improve operational efficiencies, leverage real-time data for better decision-making, unlock demand forecasting, and enhance team dynamics and employee satisfaction. Ulteriori informazioni su Orchestra Cloud

Caratteristiche

  • Gestione delle ricette
  • Fatturazione e contabilizzazione
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione degli ordini
  • Monitoraggio della produzione
  • Previsione della domanda
Open source beer recipe creation software that offers mash designer, brew timer, OG correction, refractometer, and pitch rate tools.
Open source beer recipe creation software that offers mash designer, brew timer, OG correction, refractometer, and pitch rate tools.

Caratteristiche

  • Gestione delle ricette
  • Fatturazione e contabilizzazione
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione degli ordini
  • Monitoraggio della produzione
  • Previsione della domanda
Real-time digital beer menu, quality/popularity beer ratings, beer inventory management, software keg flow control and more
Real-time digital beer menu, quality/popularity beer ratings, beer inventory management, software keg flow control and more

Caratteristiche

  • Gestione delle ricette
  • Fatturazione e contabilizzazione
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione degli ordini
  • Monitoraggio della produzione
  • Previsione della domanda
Brewery management in one comprehensive system. Accounting, Reporting, Sales, Inventory, Production, Distribution, CRM, POS, eCommerce
Brewery management in one comprehensive system. Accounting, Reporting, Sales, Inventory, Production, Distribution, CRM, POS, eCommerce

Caratteristiche

  • Gestione delle ricette
  • Fatturazione e contabilizzazione
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione degli ordini
  • Monitoraggio della produzione
  • Previsione della domanda
A cloud based asset tracking and ingredient tracing solution designed by brewers. Uses robust NFC tags, mobile app and cloud portal.
iSpaniel has been designed with brewers to reduce container loss and improve utilisation by tracking with a robust NFC (Near Field Communication) tag and smart phone app. This removes the need for barcodes or dedicated and expensive RFID scanners, and provides important information about your containers and their contents. Ingredient traceability is also provided to assist food safety standards compliance and audits. Try our ROI calculator and see how iSpaniel can help you turn beer into gold Ulteriori informazioni su iSpaniel for Breweries

Caratteristiche

  • Gestione delle ricette
  • Fatturazione e contabilizzazione
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione degli ordini
  • Monitoraggio della produzione
  • Previsione della domanda
Crafted ERP makes many of the complicated tasks that come with running a batch manufacturing business much easier.
Crafted ERP makes many of the complicated tasks that come with running a batch manufacturing business much easier.

Caratteristiche

  • Gestione delle ricette
  • Fatturazione e contabilizzazione
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione degli ordini
  • Monitoraggio della produzione
  • Previsione della domanda
Breww è la scelta giusta per aiutarti a gestire il tuo micro-birrificio con sede nel Regno Unito. Breww è moderno, basato sul cloud e sicuro. Effettua l'upgrade.
Breww è stato creato da zero su uno stack tecnologico moderno da un produttore di birra frustrato dagli altri prodotti presenti sul mercato. Il software antiquato basato su desktop è ormai un lontano ricordo: Breww viene eseguito in modo sicuro nel cloud e funziona su tutti i tuoi dispositivi, in modo da poter accedervi mentre sei in movimento. Ogni settimana numerosi birrifici si semplificano la vita passando a Breww. Breww è progettato specificamente per il mercato del Regno Unito e si occupa dei resi del tuo servizio di birra. Contatta il produttore per ottenere una demo gratuita. Ulteriori informazioni su Breww

Caratteristiche

  • Gestione delle ricette
  • Fatturazione e contabilizzazione
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione degli ordini
  • Monitoraggio della produzione
  • Previsione della domanda
Brewery management solution that assists businesses with POS automation, order entry, sales management and more.
Brewery management solution that assists businesses with POS automation, order entry, sales management and more.

Caratteristiche

  • Gestione delle ricette
  • Fatturazione e contabilizzazione
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione degli ordini
  • Monitoraggio della produzione
  • Previsione della domanda
Remote work tool that allows businesses to manage inventories, generate automatic incoices, streamline the ordering process, and more.
Remote work tool that allows businesses to manage inventories, generate automatic incoices, streamline the ordering process, and more.

Caratteristiche

  • Gestione delle ricette
  • Fatturazione e contabilizzazione
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione degli ordini
  • Monitoraggio della produzione
  • Previsione della domanda
Arryved is an all-in-one mobile POS and hospitality management system built specifically for dynamic bars, taprooms and restaurants.
Arryved is an all-in-one POS and hospitality management system. Built specifically for dynamic bars, taprooms and restaurants, Arryved is remarkably easy to use. With online ordering, advanced real-time reporting, QR code ordering & payments and loyalty programs built-in, Arryved makes your life easier and your guest and staff happier. Arryved is dedicated to transparent pricing—no contracts, no monthly fees—priced to lower costs and maximize margins. Ulteriori informazioni su Arryved

Caratteristiche

  • Gestione delle ricette
  • Fatturazione e contabilizzazione
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione degli ordini
  • Monitoraggio della produzione
  • Previsione della domanda
BrewOptix allows you to streamline your ordering process with a self-service portal for distributors to place their orders.
BrewOptix allows you to streamline your ordering process with a self-service portal for distributors to place their orders.

Caratteristiche

  • Gestione delle ricette
  • Fatturazione e contabilizzazione
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione degli ordini
  • Monitoraggio della produzione
  • Previsione della domanda
All-in-one brewery management system that makes it easy to use your data for real-time process improvement.
All-in-one brewery management system that makes it easy to use your data for real-time process improvement.

Caratteristiche

  • Gestione delle ricette
  • Fatturazione e contabilizzazione
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione degli ordini
  • Monitoraggio della produzione
  • Previsione della domanda
Online safety workplace management system for breweries . Manage incidents, risks, compliance, document with app/online and dashboards
Online safety workplace management system for breweries . Manage incidents, risks, compliance, document with app/online and dashboards

Caratteristiche

  • Gestione delle ricette
  • Fatturazione e contabilizzazione
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione degli ordini
  • Monitoraggio della produzione
  • Previsione della domanda
Brewery management solution that helps businesses streamline logistics operations such as asset tracking, payment processing and more.
Brewery management solution that helps businesses streamline logistics operations such as asset tracking, payment processing and more.

Caratteristiche

  • Gestione delle ricette
  • Fatturazione e contabilizzazione
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione degli ordini
  • Monitoraggio della produzione
  • Previsione della domanda
BRYG is an e-commerce platform tailored specifically to breweries, which offers a variety of functions to help breweries sell directly
BRYG is an e-commerce platform tailored specifically to breweries, which offers a variety of functions to help breweries sell directly to consumers and business customers. BRYG is an easy to use platform that requires no technical skills, enabling breweries to sell their products within minutes. Bringing the brewers into the digital era, allowing them to keep focus on their passion: brewing delicious beers. Ulteriori informazioni su BRYG

Caratteristiche

  • Gestione delle ricette
  • Fatturazione e contabilizzazione
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione degli ordini
  • Monitoraggio della produzione
  • Previsione della domanda
Solution that helps breweries and distributors to optimize processes and increase sales power.
Solution that helps breweries and distributors to optimize processes and increase sales power.

Caratteristiche

  • Gestione delle ricette
  • Fatturazione e contabilizzazione
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione degli ordini
  • Monitoraggio della produzione
  • Previsione della domanda
Douano is all-in-one software tailored for breweries and distilleries in Belgium and The Netherlands.
Douano is all-in-one software tailored for breweries and distilleries in Belgium and The Netherlands. Douano simplifies administration in your brewery or distillery with user-friendly software and personalised support. Functionalities that are covered include: - customer management (CRM) - sales - stock management with batch tracing - logistics - production management - excise calculation and registration - extensive reporting Ulteriori informazioni su Douano

Caratteristiche

  • Gestione delle ricette
  • Fatturazione e contabilizzazione
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione degli ordini
  • Monitoraggio della produzione
  • Previsione della domanda