225 risultati
Perché Capterra è gratis
GoAnywhere MFT è un pluripremiato software di trasferimento file gestito che protegge, automatizza e registra tutte le attività di trasferimento file utilizzando un approccio centralizzato a livello aziendale. Questa soluzione può farti risparmiare tempo e denaro, migliorare la sicurezza e aiutare a soddisfare i requisiti di conformità. **Vincitore del Cybersecurity Excellence Award 2017 per il trasferimento sicuro di file** Ulteriori informazioni su GoAnywhere MFT GoAnywhere MFT è una soluzione di trasferimento file gestita, predisposta per l'impresa, che consente di semplificare, crittografare e automatizzare i trasferimenti di file. Ulteriori informazioni su GoAnywhere MFT
La data room virtuale di ShareVault semplifica la condivisione sicura di documenti riservati con terze parti. Supportata dall'esperienza di miliardi di dollari in transazioni commerciali, ShareVault è la data room virtuale preferita per unioni e fusioni, vendite di attività, raccolta fondi, licenze/creazione di partnership e collaborazione con il consiglio di amministrazione. Migliaia di grandi, medie e piccole aziende, VC, banche di investimento, studi legali e commercialisti si affidano alla semplice e sicura piattaforma di ShareVault per ottenere una due diligence ottimizzata. Ulteriori informazioni su ShareVault La data room virtuale di ShareVault semplifica la condivisione sicura di documenti riservati con terze parti. Ulteriori informazioni su ShareVault
Bitrix24 è una piattaforma gratuita per la condivisione di file e la gestione dei documenti utilizzata da 4 milioni di aziende. Puoi anche implementare Bitrix24 sul posto, installarlo sul tuo server e modificare il codice sorgente, se necessario. Indipendentemente dalla scelta di edizioni gratuite o a pagamento, cloud o self-hosted, ottieni lo stesso set di funzionalità: app desktop per PC e Mac, app mobili per iOS e Android, modifiche online e offline, gestione dei documenti con diritti di accesso flessibili e altro ancora. Ulteriori informazioni su Bitrix24 Condivisione gratuita n° 1 di file per team di 12 persone Bitrix24. Da 5 GB a memoria illimitata (sì, illimitata). Ulteriori informazioni su Bitrix24
Samepage è un pluripremiato software di collaborazione online concepito per permettere al tuo team e ai tuoi consulenti, clienti, partner e fornitori di continuare a lavorare insieme in modo fluido ed efficiente. Potrai combinare file, attività, calendari, mappe, video e conversazioni di gruppo in un'unica pagina. Potrai modificare una pagina contemporaneamente a un'altra persona di tua scelta. Potrai chattare in tempo reale con persone o team senza dover passare a un'altra piattaforma di chat. Tutte le persone vengono sono incluse nel ciclo senza sovraccaricare il servizio e-mail. Ulteriori informazioni su Samepage Software di collaborazione concepito per aiutare i team a condividere file, collaborare sui contenuti, comunicare più velocemente e fare di più. Ulteriori informazioni su Samepage
Software per la gestione dei consigli di amministrazione vincitore del badge per la facilità d'uso di Capterra, OnBoard offre la gestione virtuale delle riunioni con una suite completa di strumenti per prendere decisioni intelligenti, da remoto e in tempo reale. C'è sempre più bisogno di un software per la gestione delle riunioni del consiglio di amministrazione e della dirigenza che sia completo, sicuro e semplice da usare. Semplifica la preparazione delle riunioni e fornisci ai dirigenti informazioni accurate e tempestive su tutti i dispositivi. Predisposto per consentirti di dirigere in modo affidabile da qualsiasi luogo. Ottieni la demo o inizia la prova gratuita. Ulteriori informazioni su OnBoard OnBoard è un software per la gestione di riunioni virtuali del consiglio di amministrazione e della dirigenza. Dirigi in modo affidabile da qualsiasi luogo. Inizia la prova gratuita/Ottieni la demo. Ulteriori informazioni su OnBoard
Wimi è uno strumento di gestione dei progetti che consente di organizzarsi e rendere più efficiente il lavoro in team. Wimi va oltre il tipico software per PM e consente ai team di monitorare tutto ciò a cui stanno lavorando. Con canali di messaggistica, file e unità, attività, calendari e funzioni per videoconferenze, Wimi consente a interi team di collaborare facilmente e lavorare ai progetti in modo più intelligente. L'avanzata gestione dei diritti di accesso di Wimi consente anche di includere i propri clienti e condividere con loro dati specifici. Ulteriori informazioni su Wimi Wimi è lo strumento di gestione dei progetti più semplice e completo, pensato per le PMI. Ulteriori informazioni su Wimi
Filecamp è una soluzione di condivisione dei file personalizzata basata sul cloud che aiuta le aziende a organizzare e condividere i propri media digitali come immagini, video e regolamento del marchio. Utenti illimitati in tutti i piani, ognuno dei quali è configurato con il proprio set di autorizzazioni utente, amministratore e cartella. Le esclusive opzioni di personalizzazione del marchio assicureranno che la soluzione di condivisione di file corrisponda al regolamento del marchio. Oltre 1000 marchi da tutto il mondo affidano a Filecamp le loro risorse digitali e il regolamento del marchio. Ulteriori informazioni su Filecamp Condivisione dei file personalizzata e gestione delle risorse digitali in una singola soluzione integrata, sicura e conveniente. Utenti illimitati in tutti i piani. Ulteriori informazioni su Filecamp
JSCAPE MFT Server è un server di trasferimento gestito file indipendente dalla piattaforma, che centralizza tutti i processi di trasferimento file in un'unica applicazione facile da usare. Il server MFT sicuro di JSCAPE supporta tutti i principali protocolli di trasferimento file, inclusi AS2, FTP/S, SFTP, SCP, HTTP/S, WebDAV e AFTP (Accelerated File Transfer Protocol). Ulteriori informazioni su MFT Server Uno dei principali fornitori di software di trasferimento gestito file per aziende e agenzie governative in oltre 54 Paesi in tutto il mondo. Ulteriori informazioni su MFT Server
Piattaforma di condivisione dei file che consente agli utenti di archiviare e condividere contatti, foto, video, presentazioni, registrazioni e altro ancora. Piattaforma di condivisione dei file che consente agli utenti di archiviare e condividere contatti, foto, video, presentazioni, registrazioni e altro ancora.
Dropbox Business è un'area di lavoro centralizzata che aiuta i team a organizzarsi e a portare avanti il proprio lavoro. I contenuti dei team vengono raccolti in un unico luogo, per aiutare le persone a collaborare e a concentrarsi sui compiti più importanti. Dropbox Business è utilizzato con fiducia da oltre 300.000 team aziendali di tutto il mondo e da oltre il 50% delle imprese Fortune 500 per le sue potenti funzionalità leader di settore per sincronizzazione dei file, collaborazione, amministrazione e sicurezza che si espandono man mano che i team crescono. Dropbox Business è la soluzione sicura per la condivisione e l'archiviazione dei file apprezzata dai dipendenti e utilizzata con fiducia dagli amministratori IT. Inizia a utilizzarla gratuitamente oggi stesso!
Share folders and invite both co-workers and specific users outside your company with easy to use file permissions. Dropbox Business is a digital workplace trusted by over 300,000 business teams worldwide and over 50% of the Fortune 500 for its industry leading file sync, collaboration, and extensive administration and security features that scale as teams grow. Share folders and invite both co-workers and specific users outside your company with easy to use file permissions. Start a free trial!
Software di condivisione dei file basato sul Web che consente di accedere e condividere file e foto su PC, Mac, Android e iOS. Software di condivisione dei file basato sul Web che consente di accedere e condividere file e foto su PC, Mac, Android e iOS.
Box funziona su qualsiasi browser e ti permette di archiviare e gestire facilmente tutti i tuoi contenuti online. Inoltre, consente di condividere file all'istante e accedere a documenti da qualsiasi luogo. Indipendentemente dal dispositivo scelto, accedi rapidamente e facilmente a documenti, piani di progetto, presentazioni e video. Con Boz hai sempre a disposizione la presentazione più aggiornata per i tuoi clienti, online o offline. Box consente agli amministratori di mantenere una visione centrale di tutti i contenuti e di tutti gli utenti nel loro account attraverso una potente console di amministrazione. Box è una moderna piattaforma di gestione dei contenuti che consente di gestire le risorse e i flussi di lavoro di approvazione in un'unica posizione.
Soluzione di trasferimento file con sfondi eleganti ed e-mail personalizzabili in grado di memorizzare 100 GB e trasferire 20 GB di dati. Soluzione di trasferimento file con sfondi eleganti ed e-mail personalizzabili in grado di memorizzare 100 GB e trasferire 20 GB di dati.
Workplace impiega funzionalità familiari di Facebook come chat, videochiamate, post e gruppi per mettere in collegamento tutti gli utenti di un'organizzazione. Questa soluzione opera insieme agli strumenti aziendali già in uso, fornendo un modo semplice, sicuro e più produttivo con cui le persone possono condividere conoscenze, lavorare insieme e creare comunità connesse. Workplace impiega funzionalità familiari di Facebook come chat, videochiamate, post e gruppi per mettere in collegamento tutti gli utenti di un'organizzazione.
Nextcloud rappresenta una delle principali piattaforme in self-hosting per la sincronizzazione di file e la collaborazione sui contenuti, che combina la praticità e la facilità d'uso dei cloud pubblici con le esigenze aziendali di sicurezza, privacy e controllo. Questa soluzione in self-hosting e al 100% open source si implementa rapidamente e si integra in profondità nelle directory esistenti di archiviazione e degli utenti, offrendo una facile collaborazione ai tuoi utenti. È arricchibile con oltre 150 altre applicazioni dello stesso ecosistema. Gli utenti possono accedere ai dati ovunque con queste applicazioni mobili e desktop. Tecnologia in self-hosting per lo scambio sicuro e la collaborazione sui file, che unisce semplici interfacce multipiattaforma con il massimo controllo sui dati.
Con Hightail potrai condividere e trasferire facilmente a qualsiasi persona file di grandi dimensioni fino a 50 GB ciascuno. Funzionalità come l'impostazione del codice di accesso, la verifica del destinatario e la configurazione della data di scadenza aiutano a proteggere i file, mentre le notifiche assicurano che siano stati recapitati. Hightail ti consente anche di raccogliere file dagli ospiti con Uplink, un URL personalizzato per consentire agli altri di trasferire file senza bisogno di un account. Inoltre potrai usufruire di una spazio di archiviazione illimitato, con opzioni di organizzazione e archiviazione. Hightail ti consente di inviare file di grandi dimensioni in modo sicuro, facilitando la condivisione di contenuti sia per te che per i tuoi destinatari.
Citrix ShareFile è una soluzione di condivisione e archiviazione dei file sicura, creata per le aziende. Dotata di un'infrastruttura di sicurezza all'avanguardia a supporto della conformità, sicura e sperimentata, offre un portale online con marchio personalizzato e protetto da password e archiviazione illimitata di file nel cloud. Consente inoltre di inviare file fino a 100 GB di dimensioni a clienti e collaboratori, da qualsiasi computer o dispositivo mobile. ShareFile è la scelta ottimale per le aziende che desiderano semplificare i flussi di lavoro e ottenere una migliore sicurezza dei dati. Una soluzione di condivisione e archiviazione sicura dei file creata per le aziende. Dotata di funzioni di sicurezza all'avanguardia a supporto della conformità.
Semplifica la comunicazione dei team con Flock. Scrivi meno e-mail e aumenta il tuo rendimento lavorativo. Dalla messaggistica immediata e la condivisione di file all'integrazione con le tue app esterne preferite come Google, MailChimp, Dropbox, Jira, Trello e altro ancora, con Flock potrai organizzare tutti i tuoi flussi di lavoro. Flock è un potente strumento di lavoro dotato di funzionalità integrate, quali attività da effettuare condivise, promemoria, note, sondaggi d'opinione e altro ancora. Inizia GRATUITAMENTE! Flock è uno strumento di comunicazione per i team che consente di completare il lavoro più velocemente. Conferenze web, messaggistica immediata, condivisione di file e altro ancora.
M-Files offre una piattaforma di gestione dei file intelligente di prossima generazione che migliora le prestazioni aziendali aiutando le persone a trovare e utilizzare le informazioni in modo più efficace. Migliora il flusso di lavoro, aumenta il riutilizzo delle informazioni, elimina la ridondanza, controlla i contenuti in modo sicuro ed evita conflitti e perdita di dati con un'unica soluzione intuitiva di gestione dei file integrabile con Esplora risorse. Migliaia di organizzazioni in oltre 100 Paesi utilizzano M-Files per gestire le esigenze associate alle informazioni aziendali. Potente applicazione software di gestione dei file che consente di organizzare e gestire facilmente tutti i contenuti e le informazioni.
Fornito gratuitamente. Glip è un’app di messaggistica e collaborazione che mette a disposizione un singolo spazio di lavoro unificato per team. Grazie a Glip, utenti e team possono lavorare, comunicare e collaborare in modo più veloce ed efficace che mai. Quando i team condividono conversazioni, file, attività e calendari, le e-mail e le discussioni e le risorse frammentarie si riducono notevolmente. I team sono più produttivi grazie all’uso dei propri dispositivi preferiti in qualsiasi momento e da ovunque, tutto nell’ambito dell’area di lavoro del team Glip. Piattaforma di collaborazione basata su funzionalità di chat (video e testo) con potenti funzionalità di ricerca per una facile individuazione dei file.
Zoho Docs è un software di gestione e archiviazione dei file online. Salva tutte le tue immagini, video, file e documenti e accedi a essi su tutti i dispositivi da qualsiasi luogo e in qualsiasi momento. Sincronizza i tuoi file offline sul cloud usando Zoho Docs Sync. I tuoi dati vengono protetti e crittografati durante il transito. Condividi file, collabora con il tuo team, gestisci le autorizzazioni di accesso, assegna le attività e fai il tuo lavoro senza problemi. Puoi anche visualizzare in anteprima oltre 160 tipi di file diversi senza doverli scaricare. Un sistema di gestione dei file online che ti consente di creare, archiviare, organizzare, collaborare e condividere file in modo sicuro.
La piattaforma di gestione dei contenuti e delle conoscenze di MangoApps semplifica il lavoro offrendo un punto di riferimento in cui archiviare, condividere e trovare documenti e altre informazioni aziendali. Basato su una piattaforma intelligente per i dipendenti, MangoApps è progettato per servire organizzazioni con 50-50.000 dipendenti di un'ampia gamma di settori tra cui vendita al dettaglio, sanità, produzione, non profit, servizi professionali, servizi finanziari, media, tecnologia e settore pubblico. La piattaforma di gestione dei contenuti e delle conoscenze MangoApps facilita il lavoro offrendo un luogo centralizzato in cui è possibile archiviare, condividere, trovare documenti.
Consente di catturare uno screenshot o eliminare un file. Permette di condividere via e-mail, messaggistica istantanea, Twitter, Facebook e qualunque altro metodo. Consente di condividere in pochi secondi le cose a cui si sta lavorando con clienti e colleghi. Droplr permette di collaborare più velocemente, in modo più intelligente e migliore. Disponibile anche come applicazione nativa per Mac, Windows e iPhone. Soluzione di condivisione file basata sul cloud che aiuta gli utenti a collaborare da remoto con acquisizione dello schermo, appunti, abbreviazione degli URL e altro ancora.
pCloud Business: soluzione di archiviazione su cloud sicura per qualsiasi azienda - Un posto dove archiviare, sincronizzare e collaborare sui file aziendali con i propri colleghi. - 1 TB di spazio di archiviazione e pCloud Crypto ora inclusi per ciascun utente nell'account aziendale. - Condivisione dei documenti aziendali in modo sicuro con colleghi, partner e clienti. - Strumenti facili da utilizzare, progettati per aiutarti a controllare e ottimizzare il tuo flusso di lavoro. Puoi provare pCloud Business (gratuito per 30 giorni). Soluzione di archiviazione basata sul web con trasferimento sicuro dei dati e crittografia a prova di bomba che mantiene al sicuro i tuoi documenti.
Cleo Integration Cloud include una condivisione sicura dei file facile da usare, offre controllo e visibilità completi su tutti i tuoi dati e si integra perfettamente con i processi di trasferimento file e integrazione B2B già in uso. Cleo consente la condivisione sicura dei file, la messaggistica sicura e il trasferimento sicuro dei file gestiti su un'unica piattaforma che elimina la noiosa gestione manuale, diminuisce i rischi per la sicurezza e consente un processo decisionale più rapido e informato per una business intelligence più profonda. Cleo Integration Cloud semplifica la condivisione di file ad hoc permettendo, al tempo stesso, di avere controllo e visibilità completi su tutti i tuoi dati.
Egnyte è in grado di comprendere come vengono creati e utilizzati i contenuti e questo può essere sfruttato per indirizzare meglio i flussi di lavoro. Egnyte è in grado di comprendere come vengono creati e utilizzati i contenuti e questo può essere sfruttato per indirizzare meglio i flussi di lavoro.
FileInvite automatizza il processo di raccolta di informazioni e documenti dai tuoi clienti. Il processo è stato semplificato grazie a un'interfaccia protetta. Tutto quello che devi fare è creare e inviare un FileInvite con le informazioni richieste. Il cliente carica poi i file su un portale sicuro in cui è possibile approvare o rifiutare le informazioni che sono state inviate. Con FileInvite puoi impostare promemoria, modelli e sincronizzare con il tuo sistema di archiviazione su cloud preferito come Google Drive. Invia un FileInvite oggi stesso. Automatizza il processo di raccolta di informazioni e documenti dai tuoi clienti con un'interfaccia semplice e sicura.
Soluzione basata sul Web per la condivisione di file che consente alle imprese di gestire le risorse digitali sul posto di lavoro e in altri luoghi. Soluzione basata sul Web per la condivisione di file che consente alle imprese di gestire le risorse digitali sul posto di lavoro e in altri luoghi.
Needing to collect client documents as part of your job? Clust helps you automate your document collection process and takes care of the reminders in the background. Send a Document request, collect required documents in no time, approve or deny right from the tool, collaborate with stakeholders hassle-free. For those looking for a smart online portal to receive online submissions and applications (from clients, tenants, hires, partners...)
Il server FTP Cerberus offre una soluzione di trasferimento file sicura e affidabile per i professionisti IT più esigenti. Cerberus supporta SFTP, FTP/S e HTTP/S, è in grado di autenticare a fronte di Active Directory e LDAP e funzionare come un servizio Windows, ha un supporto x64 nativo, include un solido set di funzionalità di integrità e sicurezza e offre un sistema di gestione facile da utilizzare, per controllare l'accesso degli utenti ai file e alle operazioni sui file. Una soluzione on-premise che offre trasferimento di file sicuro e affidabile per i professionisti IT più esigenti.
Built-in file-sharing solution that's available on all Apple devices. All files, photos, notes, and messages are stored in one place. Access all files across multiple devices using iCloud Drive and secure data with automatic back-ups. Built-in file-sharing solution that's available on all Apple devices. All files, photos, notes, and messages are stored in one place.
SmartFile è una soluzione per la gestione dei file che consente alle persone di condividere, gestire e controllare i file in modo più sicuro sia on-premise che online. SmartFile mette a disposizione autorizzazioni di accesso ai file migliori e più affidabili e ruoli utente personalizzati per una maggiore sicurezza. I registri di attività relativi alle azioni su utenti e file sono conservati in un registro di controllo perpetuo conforme alle normative HIPAA. Notifiche via e-mail, collegamenti a cartelle virtuali, punti di accesso FTP, SFTP e FTPS. SmartFile consente di gestire i file, controllare gli accessi e limitare gli utenti in modo sicuro tramite autorizzazioni granulari.
Clinked avvicina il tuo team alla tua impresa all'interno di aree di lavoro sul cloud sicure e personalizzabili. Utilizzata da aziende in tutti i settori, dalle PMI alle grandi imprese, la soluzione ricca di funzionalità Clinked farà risparmiare tempo prezioso alla tua azienda, migliorandone l'efficienza. Le funzionalità principali includono la condivisione di file, la chat di gruppo integrata, la gestione dei compiti, i forum di discussione, i calendari dei team, l'applicazione mobile brandizzata e altro ancora. Iscriviti oggi stesso per chiedere una versione di prova gratuita per 10 giorni. Clinked offre soluzioni sul cloud personalizzate per le imprese. Permette di condividere i file in modo sicuro, comunicare con i clienti e monitorare i propri compiti.
SugarSync è una soluzione di archiviazione su cloud sicura, a cui si affidano milioni di utenti in tutto il mondo. Esegui i backup, accedi, sincronizza e condividi documenti, foto, musica, video e altro su qualsiasi dispositivo. Ti è mai capitato di renderti conto di aver bisogno di un file sul tuo computer mentre eri fuori dall'ufficio? SugarSync ti permette di tenere i tuoi file a portata di mano da qualsiasi computer o dispositivo mobile, consentendoti di lavorare con tutti i tuoi file anche mentre sei fuori dall'ufficio. SugarSync è una soluzione di archiviazione su cloud sicura, che consente di condividere, accedere ed eseguire il backup dei file su più dispositivi.
I clienti affermano di essere più efficienti, più sicuri e che i team sono più coinvolti quando utilizzano Huddle. Huddle fornisce la soluzione di collaborazione sui documenti più sicura del settore per governi e imprese. Con Huddle è più semplice collaborare e modificare insieme documenti, controllare le versioni dei file e organizzare le attività del team. Flusso di lavoro con approvazione integrata significa che non salterai mai più una scadenza e questa applicazione mobile gratuita ti terrà connesso anche quando sei in viaggio. Una migliore collaborazione sui documenti per i team: collabora a progetti, crea portali clienti e controlla i tuoi documenti.
Ottieni maggiore sicurezza per i file condivisi direttamente dalla tua casella di posta. Potrai includere allegati di dimensioni fino a 5 GB da Google Drive, OneDrive, SharePoint o dalla tua unità locale per superare le restrizioni sulle dimensioni dei file in entrata. Controlla i documenti prima e dopo la condivisione. Potrai limitare l'inoltro o il download delle informazioni, limitare il tempo di visualizzazione delle informazioni sensibili e richiamare i documenti dopo che sono stati condivisi. Una linea temporale completa delle attività per ogni file supporta i requisiti di ispezione, legali e normativi. Ottieni maggiore sicurezza per la condivisione di file. Condividi file di dimensioni fino a 5 GB da Google Drive, OneDrive e SharePoint. Esegui il controllo dei file dopo l'invio.
A large file delivery service for advertising & marketing agencies, digital media producers, and creative studios. Never miss a deadline with our incredibly fast and reliable service for sending and receiving massive files. We use enterprise-grade Amazon servers to make sure your files are secure and delivered incredibly quickly. We have primary file servers in four continents and edge servers in over 50 major cities around the world. A large file delivery service for advertising & marketing agencies, digital media producers, and creative studios
#1 Enterprise File Sharing, Sync and Backup. Get complete data ownership, residency and control. Filecloud Server: Run your own private Dropbox-like file sharing and sync solution, integrated with your IT infrastructure and storage. Filecloud Online: We host FileCloud for you on a world class infrastructure in the region of your choice. No installation. We take care of all the technical details. #1 Enterprise File Sharing, Sync and Backup. Filecloud is growing faster than Dropbox or Box!
Resilio Sync è una soluzione di condivisione dei file veloce, facile e sicura, che fornisce spazio di archiviazione e dimensioni dei file illimitati. Resilio Sync è utilizzato da migliaia di piccole e grandi aziende. Resilio Sync utilizza la tecnologia peer-to-peer, che in genere migliora la velocità di trasferimento dei file da 2 a 10 volte. Prova Resilio Sync gratis oggi stesso (non è richiesta alcuna carta di credito). Soluzione di condivisione dei file veloce e sicura, che fornisce spazio di archiviazione e dimensioni dei file illimitati. Utilizza la tecnologia P2P per migliorare la velocità da 2 a 10 volte.
Tresorit è una soluzione di sincronizzazione e condivisione end-to-end dei file crittografati, progettata per proteggere i contenuti sensibili. A differenza di altri fornitori di cloud pubblici, Tresorit non ha accesso ai file degli utenti, garantendo pertanto la massima riservatezza. - I file sono protetti dal momento in cui vengono caricati nel cloud fino a quando non raggiungono il destinatario previsto. - Tresorit offre uno spazio di lavoro digitale in cui i documenti altamente sensibili rimangono al sicuro. - Possibilità di gestire e supervisionare tutti gli utenti e i loro dati con opzioni di controllo avanzate. Tresorit è una soluzione di sincronizzazione e condivisione end-to-end di file crittografati, che protegge le informazioni riservate.
RMail è un'estensione di servizio multifunzione per servizi e-mail, con monitoraggio aperto di facile utilizzo, prove di ricezione, crittografia e-mail, firme elettroniche, trasferimenti di file di grandi dimensioni e altro ancora. RMail fornisce un record di ricezione registrata per ogni messaggio inviato, certificando consegna, tempi e contenuti. RMail funziona con la tua piattaforma di posta elettronica esistente, tra cui anche Microsoft Outlook e Gmail. Invia messaggi a chiunque utilizzando il tuo indirizzo e-mail. Non sono necessari software o registrazioni speciali da parte del destinatario. RMail è un'estensione di servizio multifunzione per servizi e-mail, che offre crittografia dei messaggi, prova di consegna elettronica, firme elettroniche e altro ancora.
ownCloud offers a solution to organizations that need to share confidential data internally and externally. The open platform offers better productivity and security within digital collaboration, and enables users to access data no matter where it is stored or which device is being used. With over 50 million users and 200,000 installations worldwide, ownCloud is the most popular open source file sync and share solution.
Filestack è un apprezzato servizio di gestione dei file per gli sviluppatori. Carica i file nella tua app con un'affidabilità 100 volte superiore alla media. Usa i file caricati e trasforma le immagini di qualsiasi URL, aggiungendo parametri e generando automaticamente un'immagine completamente trasformata. Filestack offre un servizio reattivo, affidabile e sicuro, permettendoti di consegnare i tuoi file con una velocità e un controllo senza pari. Filestack è un apprezzato servizio di gestione dei file per gli sviluppatori. Carica i file nella tua app con un'affidabilità 100 volte superiore alla media.
Problemi con l'invio e la ricezione di dati tecnici? 12d Synergy è la soluzione rapida e sicura per la condivisione di file per uffici di architettura, ingegneria ed edilizia. 12d Synergy consente a oltre 5.000 professionisti AEC di lavorare e collaborare più facilmente, creando un ambiente dati comune e un'unica fonte per le informazioni. Audit trail completo, controlli per l'accesso, ricerca potente (89 volte più veloce di Windows Explorer) e trasferimento dati intelligente. Scopri come risparmiare ore di grattacapi sui documenti ogni giorno. 12d Synergy è la soluzione veloce e sicura per la condivisione di dati tecnici, utilizzata da oltre 5.000 professionisti dell'architettura, dell'ingegneria e dell'edilizia.
Easily gather information, files and documents from clients and stakeholders. Content Snare is a single source of truth for all of your information gathering that makes things easy for your clients. Ditch those endless email trails to collect everything you need in one place. Automated client reminders provide keep your stakeholders responsible. Used by digital agencies, higher education, internal marketing teams, event planners, law firms, mortgage, accounting and more. Collect information and request files from stakeholders & clients - automatically. Ditch endless email trails and save time.
Un leader mondiale nella collaborazione, nella condivisione di file e in tutto il resto per la tua impresa. Un leader mondiale nella collaborazione, nella condivisione di file e in tutto il resto per la tua impresa.
Sync.com is a secure Dropbox replacement trusted by over 700,000 businesses and individuals worldwide. Sync makes it easy for your business to share and collaborate securely in the cloud. With zero-knowledge encryption built-in, your files are always safe, secure and private with Sync. Sync's secure cloud storage meets virtually all data privacy rules and regulations in the USA, Canada and the European Union, including HIPAA, PIPEDA and EU-safeguards. Get started with 5 GB free today! Sync.com is a secure Dropbox replacement trusted by over 700,000 businesses and individuals worldwide.
File server Windows ad alte prestazioni che supporta il trasferimento sicuro di file tramite FTPS, SFTP, HTTP, HTTPS, SCP e SSH. L'edizione gratuita supporta i protocolli FTP e FTPS, mentre l'edizione standard include SFTP. L'edizione professionale aggiunge SCP, SSH, HTTP e HTTPS. Supporta gli utenti di domini Windows, le notifiche degli eventi e i trigger dei processi, le quote, l'accesso al terminale SSH e le autorizzazioni avanzate per i file. L'edizione enterprise consente la personalizzazione e aggiunge il supporto ai cluster e ad altre funzionalità aziendali. File server Windows ad alte prestazioni che supporta il trasferimento sicuro di file tramite FTPS, SFTP, HTTP, HTTPS, SCP e SSH.
Il software per il trasferimento gestito di file (Managed File Transfer, MFT) MOVEit viene utilizzato da migliaia di organizzazioni in tutto il mondo per fornire completa visibilità e controllo sulle attività di trasferimento dei file. Garantisci l'affidabilità dei principali processi d'impresa e il trasferimento sicuro e conforme di dati sensibili tra partner, clienti, utenti e sistemi con MOVEit. Trasferimento sicuro e conforme di dati sensibili tra partner, clienti, utenti e sistemi con MOVEit.
Planio è un ottimo software di condivisione file, utilizzato da oltre 1.500 aziende in tutto il mondo. Premiato e costantemente valutato con 5 stelle per la sua facilità d'uso e l'assistenza clienti, Planio aiuterà i tuoi team a gestire in modo collaborativo tutti i tipi di file online, inclusi client gratuiti di sincronizzazione di desktop e dispositivi mobili. Non perdere più tempo a cercare di nuovo lo stesso documento. Planio semplifica la condivisione di file per i team di qualsiasi dimensione. Sono compresi client di sincronizzazione di desktop e dispositivi mobili gratuiti, oltre a supporto offline.
SmartVault delivers all the benefits of a cloud drive, but with best-in-class security and productivity features you need to run your business. Create a custom branded client portal for compliant, secure file sharing. Plus get features built for business, including selective sharing, group security management, custom templates, & audit reporting. With the SmartVault Toolbar, you can attach, view and manage documents right from apps like QuickBooks Online, Xero, and FreshBooks. SmartVault makes it easy to collect, manage, & share documents with a single, integrated document management & client portal solution.
Zoho WorkDrive è una piattaforma di archiviazione, sincronizzazione e collaborazione online per team moderni, piccole imprese e grandi aziende. include cartelle dei team, che consentono ai team di ogni dimensione di lavorare insieme in modo sicuro, come se fossero nello stesso luogo. Fornisce inoltre gli editor di Zoho Office Suite e statistiche di accesso complete a livello di team e cartelle. TeamDrive si prende cura completa di ogni esigenza di mobilità con le applicazioni mobili per Android e iOS e l'applicazione di sincronizzazione per desktop. Zoho WorkDrive è una piattaforma di archiviazione, sincronizzazione e collaborazione online per team moderni che desiderano lavorare insieme.
Access your Windows File Shares without VPN, syncing or storing data in a public cloud from a browser, mapped drive or mobile from anywhere. Share your files externally with OneDrive or edit online in Office 365 while keeping your files stored on your own infrastructure. Add security features like Two Factor Authentication and Data Loss Prevention (2FA) to secure your data. Access your Windows File Shares without VPN, syncing or storing data in a public cloud from a browser, mapped drive or mobile securely.
An ideal remote file-transfer/sharing solution for individuals as well as corporate users, offering a one-time payment cost-effective way to quickly and easily transfer files of any type and size to any machine running a variety of operating systems. With no 3rd party involvement, your files are guaranteed to remain private and secure. An on premise file sharing/transfer solution that can quickly & securely share files of any type and size with no 3rd party involvement
Biscom Secure File Transfer (SFT) is a web-based managed file transfer solution that replaces insecure FTP and email to send and share files all while being easy enough for end users to operate without IT involvement. With the Biscom SFT 6.0 upgrade, Biscom is the most secure and scalable file transfer solution on the market. This release focuses on the issues our clients are most concerned with security, privacy and providing better data governance and control. Biscom Secure File Transfer (SFT) is a web-based managed file transfer solution.
Onehub lets you securely store, share and access your content online. Bank-level encryption of your data and granular, role-based permission structure means you can control who has access to your content and share critical business files with confidence. Customize your Workspace to give your content sharing a more professional, polished look and create your own Client Portal. Onehubs virtual data rooms give your most important deals the security and privacy you require. Manage, share, and collaborate on business files. Offers granular permission control, role assignments and mobile access.
Creativity 365 is a comprehensive, cross-device contention creation toolset designed for business and creative professionals. The suite aims to help individuals and teams collaborate and improve their productivity and efficiency. The set includes 5 apps Animation Desk, NoteLedge, PDF Markup, Pocket Scanner, and Write-on Video along with 1TB Kdan Cloud storage and access to Kdans online communities. *Special and bulk purchasing options available for educational institutions and businesses. Creativity 365 boosts productivity with comprehensive, collaborative, cross-device digital content creation tools for mobile & desktop.
MASV è uno strumento per il trasferimento veloce dei file con pagamento a consumo che consente di inviare file di dimensioni illimitate in qualsiasi parte del mondo. Questo è il prodotto perfetto per inviare file di dimensioni comprese tra 2 e 500 GB. Ora è disponibile la versione di prova gratuita di 14 giorni con 400 GB in crediti di dati. MASV è il modo più veloce, facile e conveniente per inviare file di grandi dimensioni. Ora è disponibile la versione di prova gratuita di 14 giorni con 400 GB di utilizzo incluso.
A compliance management solution that allows you to meet your secure file sharing needs. Leveraging OurRecords Secure Information File Sharing (SIFT) solution you'll be capable of sending or receiving 10 to 100,000 documents transfers month! This robust transnational file sharing solution allow you to send files securely, drag and drop for 1 click sharing, get notified of file access, send with OurRecords email or embed secure links in your own email and set access / file retention expiration. OurRecords Secure Information File Sharing (SIFT) solution you'll be capable of sending or receiving 10 to 100,000 documents / month!
Fast, Friendly and Flexible brand centric digital asset management for marketing teams centralises all digital marketing content in a single central repository. Various File Sharing options include shared collections/lightboxes, WeTransfer¿ like sending built in, Self Service Brand Portal, RSS image feeds, Image Permalinks, Embeddable galleries, Chrome Extension, Automated notifications, Emailed updates, Collaboration features, Commenting, Approval workflows and more. Fast, Friendly and Flexible brand centric digital asset management for marketing teams.
A powerful and unique Office Process Automation solution that lets you describe and order the actions that are applied to each document. Service requests faster by accelerating document creation and preparing them for the automated workflow. Simple, secure cloud storage that eases file management, prevents duplication and lets you self-service your storage capacity needs. Use R2 Docuo powerful, friendly sharing features to drive collaboration between your team, clients and delivery partners. Win back time and increase productivity. The easy to use document management and unique workflow solution chosen by leading companies.
Liscio¿s all-in-one online platform makes it simple for ACCOUNTANTS to work with their CLIENTS. Liscio provides all the tools needed to keep both parties efficient, including secure messaging, secure file sharing and storage, e-signatures, Mobile Apps for firms and clients, a built-in document scanner, and more. Liscio replaces vulnerable email and paperwork with an invite-only client experience platform that empowers you to become the proactive, modern firm your clients deserve. Liscio is a remote work platform for ACCOUNTANTS and their clients.
TDSmaker is the worlds most simple to use software for creating and editing professional datasheets. It is much easier to use than the desktop design software that businesses currently use to create data sheets, such as Microsoft Office, Quark, and Adobe Framemaker. Because TDSmaker is so easy to use, there is essentially zero learning curve for learning how to use it. This saves businesses a tremendous amount of time and money in training costs. TDSmaker is a cloud-based datasheet creation and management system that reduces the time and cost by over 85%
Online storage and file sharing solution that supports saving email attachments directy to the cloud storage space. Cloud storage platform that helps businesses with data archiving, online backup, remote access, encryption, file sharing and more.
Mountain Duck lets you mount server and cloud storage as a disk in Finder on macOS and the File Explorer on Windows. View all files on your remote storage regardless if synced to your computer. Files are synchronized to your local disk when opened to allow offline usage. Select files and folders to always keep offline on your computer. Other files are downloaded and cached on demand only and otherwise do not take space on your local disk. Mountain Duck lets you mount server and cloud storage as a disk in Finder on macOS and the File Explorer on Windows.
Trova qualsiasi file, indipendentemente da dove è archiviato con la soluzione multipiattaforma per la ricerca di file di Digitile. Digitile centralizza i risultati di ricerca su Google Drive, Gmail, GSuite, Dropbox, OneDrive, Slack e Trello in un'unica posizione, evitando di dover accedere e uscire da diversi account. Digitile completa le soluzioni software esistenti. Non ti chiede di smettere di utilizzarle, ma ti aiuta a trovare risorse sparse su tutte le tue piattaforme cloud. Motore di ricerca di file che centralizza i risultati su piattaforme cloud come Google Drive, Dropbox, OneDrive, Slack, Trello e Gmail.
Nomadesk is an easy and secure way to collaborate on and backup critical files from any location, whether you have an internet connection or not. Alleviate the hassles and high costs of traditional document management solutions with Nomadesk. Virtual fileserver that enables both online and offline document management built specifically for small businesses and consultants.
Process images in real-time and deliver results through a Content Delivery Network for faster page load. Process images in real-time and deliver results through a Content Delivery Network for faster page load.
Simple drag and drop uploader that allows the transfer of files too large for email. Cloud-based solution that allows businesses to share & archive large files using document management, backup and other functionalities.
File sharing application that allows businesses to download up to 300 GB of data at a time and share files as big as 10 GB. File sharing application that allows businesses to download up to 300 GB of data at a time and share files as big as 10 GB.
Sync files to the cloud and securely share documents with coworkers for anytime access and collaboration. Always-on backup means your devices and cloud files are continuously backed up and protected from data loss and ransomware. Axcient x360Sync provides secure sync and share with always-on backup, meaning your endpoint devices are continuously backed up.
Powerful enough to solve complex MFT challenges, and flexible enough to scale as your needs evolve, ArcESB provides everything you need to easily automate business-critical processes. Features include Drummond Certified AS2 since 2004, extensible Managed File Transfer with secure messaging capabilities including SFTP, FTPS, FTP, OFTP, and interactive mapping and translation between EDIFACT, X12, IDoc (SAP), XML, JSON & CSV. ArcESB is completely FREE for single connection use. Next-generation Managed File Transfer, EDI & Application Integration solution with support for secure messaging capabilities.
Enterprise-Quality File Sync and Share For Everyone. Files.com is Smart Cloud Storage for modern teams. With Files.com, your team can collaborate, automate, and get things done -- without compromising security. We believe that security and compliance doesnt have to be obtrusive. Files.com is a platform your users will genuinely love. So go ahead and create accounts for your customers, vendors, contractors, and more. Files.com is for everyone. Enterprise-Quality File Sync and Share that helps your team collaborate, automate, and get things done. Unlimited Users allow growth.
We keep your data moving whether you're doing system-system, system-person, or person-person file transfers. Every account includes unlimited users, custom branding, enterprise-grade security, full SFTP & FTP support, a detailed audit log, realtime notifications, web-hooks, and a full-featured developer API. You can use our mobile-friendly web interface to easily send and recieve files with collegaues, and our robust integrated SFTP server to connect backend servers and processes. Secure business file sharing solution - custom branding, direct F/SFTP access, embeddable upload forms, unlimited users, tech support.
Online photo catalog with tagging, sharing and much more we make sure you get the full potential. Online photo catalog with tagging, sharing and much more we make sure you get the full potential.
The #1 board management software for simplifying board meetings, board member communications, and administration; all for an affordable price with training and 24/7 service. Clients range from Fortune 500 companies to nonprofit charities and include The American Heart Association, The Academy of Motion Picture Arts and Sciences (The Oscars), The Olympics, NASA, full service banks, hospitals, universities, and more... The best-in-class affordable board management software to simplify communications, increase engagement, and streamline administration.
Tauria is the only solution that offers true end-to-end encrypted video calls for groups of up to 50 people, 1-on-1 calls and screen sharing. The platform also provides messaging, file storage, and scheduling all encrypted in one place. True end-to-end encrypted business communication platform for video calls, messaging, file storage, scheduling all in one place.
The original cloud storage pioneer. Created file sharing features that are known today as cloud standards. Share, collect and store files of any type. 14+ years of proven reliability for businesses. Online file storage and sharing for individuals and businesses.
Securely transfer, integrate, and transform data between people, systems, and applications with Globalscape's Enhanced File Transfer (EFT). Meet the most stringent data security and compliance standards with this powerful suite of user-friendly tools for automation, collaboration, and analysis. Globalscape's EFT platform enables a modular approach to building a file transfer solution customized to your needs. EFT is available in managed cloud/SaaS, BYOL, and on-premises deployments. Securely transfer, integrate, and transform data between people, systems, and applications with Globalscape's award winning EFT.
Securely transfer files that are too big to fit into an email attachment. Plans start at 25GB for a low cost Starter option. Securely transfer files that are too big to fit into an email attachment. Plans start at 25GB for a low cost Starter option.
Dossiere is a highly secure, feature-rich alternative to traditional document sharing and collaboration tools currently used by boards, executive teams and project teams. Meeting organisers gain greater efficiencies through Dossiere's ability to organise and distribute meeting documents securely into one location for meeting attendees; and decision makers are empowered by this simple, intuitive tool which enables secure electronic sharing and collaboration on documents, both online and offline. A tablet application used by executives to securely receive, annotate, and collaborate using documents distributed to them.
DWG Fastview Plus is lightweight, fast and simple with its familiar and compact interface. It is more than just a viewer for it has advanced measurement and dimensioning tools to enhance project team's communication and secure data exchange when sharing drawings with others. It has good performance as followings: Get accurate information like distance, angle, and area from 2D drawings in quick and intuitive ways. Produce clear and concise measured drawings with advanced dimensioning tools Lightweight and easy-to-use CAD drawing viewer software that opens large drawings within seconds and has function drawing compare, etc.
Combines ease of use with the advanced document control, tracking and protection. It lets you restrict users' ability to copy, print or forward documents, and allows you to wipe and destroy documents you had shared when a transaction falls through - even after they have been downloaded, Cross-platform EFSS solution that lets users protect, share, synchronize, edit and collaborate on files across multiple devices.
It's true. ICFiles is more swift than most other file sharing systems, and more secure than a cabinet with a lock on it. In sum, it's like having a lock on every client file. Here's how we handle safety: ICFiles.com is hosted in a SOC 2 Type II data center. At the core is a SSL DigiCert that supports 4096-bit, SHA2 encryption. All files are stored in an encrypted state on the server using 256-bit AES encryption. ICFiles regularly undergoes security & vulnerability..... Premium Security. Serving CPAs for 15 Years! Affordable SOC 2 Type II compliant secure file transfer system.
Diplomat MFT is a secure file transfer and PGP automation solution, compatible with any OS or container, either on-premises or in the Cloud. Diplomat supports most standard file transfer protocols and Cloud Storage providers. An enterprise-class scheduler combines with alerting, auditing, and visibility to smoothly and reliably automate your file transfer workflows. A simple user interface incorporates over 15 years experience in delivering solutions to happy and loyal customers worldwide. The easy way to automate, integrate and audit your file transfers, whilst maintaining the highest levels of security and compliance.
Thanks to Security & Privacy by Design, TeamDrive meets the highest requirements for data protection and data security. Full end-to-end encryption guarantees perfect protection against data misuse and ransomware. TeamDrive is easy to use, making it the ideal platform for everyone for exchanging data within the team and between companies, both in the Cloud and on your own servers (onPremise). TeamDrive is GDPR-certified. Secure file sharing software with end to end encryption for peace of mind when collaborating on sensitive documents.
Livedrive is an unlimited cloud storage solution that allows you to securely back up, edit and share files, photos, videos and more from any device. With automatic backup and bank-level security, you can rest assured that all your files are kept safe and secure 24/7. Livedrive is also SOC2 self-certified and SOX compliant. Back up your files with Livedrive before its too late! Livedrive is an unlimited cloud storage solution that allows you to automatically backup all your files and access them on any device.
WikiPro simplifies your business communication, providing e-signatures and user-friendly interfaces to approve contracts immediately and securely. Features such as instant chat, file sharing and e-signatures, customized notifications and automated reminders to improve workflow and respond to your clients questions instantly. WikiPro can text enable your existing business landline. Your clients dont need to install WikiPro Mobile App to contact you. They can send standard text messaging. Allows businesses to text with their customer using the existing landline, or send customer unlimited App messages in real time.
Send encrypted email and attachments to any email address, without frustrating recipients with passwords. Clients can send you secure messages and files with a simple link click in your email signature. Showcase your branding, logo, and colors. Fully automated client setup. No special folders, permissions, or client invitations. Comply with HIPAA, GLBA, IRS 4557, FINRA, SEC, SOX, GDPR, others. Free integration with Microsoft Outlook. Mobile friendly. Send encrypted email and attachments to any email address, without frustrating recipients with passwords.
BooleBox is a content security platform that maintains clients data integrity and confidentiality from unauthorized access while ensuring the highest level of encryption to protect sensitive data from attacks. Thanks to an advanced encryption system and various security settings, users can finally create, edit, share and classify files and folders, without compromising the usability. For more info, visit www.boolebox.com Security platform to upload, create, share and work on data, purposely designed for organizations that need to protect sensitive files.
Online document sharing solution that helps businesses create a private workspace to share documents and files with multiple users. Online document sharing solution that helps businesses create a private workspace to share documents and files with multiple users.
The netfiles data room enables companies and project teams to exchange and collaborate on files easily and securely across locations and companies. All project members have access to central, always up-to-date data, regardless of their location. A role-based permissions system defines individual access rights to folders and files with separation of download and editing permissions. The integrated managed file transfer function allows even large files (up to 4GB) to be exchanged securely. Virtual data room for secure data exchange and collaboration.
Online Storage, Sharing and Collaboration, FTP, folder synchronization, version control. Online Storage, Sharing and Collaboration, FTP, folder synchronization, version control.
MediaFiler is a cross-platform, web-based, Digital Asset Management (DAM) system with the ability to manage and display numerous file types. MediaFiler is distinguished from other DAM solutions as it is designed as a content management system (CMS) ensuring both rapid deployment and the ability to change functionality and appearance instantly. MediaFiler is specially designed for marketing and communications professionals. MediaFiler is a cross-platform, web-based, Digital Asset Management (DAM) system for marketing communications professionals.
Secure file sharing system that allows companies to exchange and organize files of all sizes. Includes audit logs and client portal. TitanFile is a complete correspondence system to exchange information and files in a highly secure and efficient way. TitanFile addresses every conceivable use case as a standalone system, and integrates seamlessly into Outlook. TitanFile does all the things other file sharing solutions claim to do but do not. Their limitations are TitanFile's starting point. Secure file sharing system that allows companies to exchange and organize files of all sizes. Includes audit logs and client portal.
Filesharing software for local area networks with features like fast searching, automatic peer detection, and rich user interface. Filesharing software for local area networks with features like fast searching, automatic peer detection, and rich user interface.
vBoxxCloud is a file sharing solution developed for businesses, who need fast and secure access to company documents. Unlike solutions such as Dropbox or OneDrive, vBoxxCloud provides unique administration tools and a deep organizational structure keeping your data safe, private and accessible. All the data is stored in the Netherlands, and as such vBoxxCloud is not subject to any invasive American surveillance legislation. Cloud solution that offers secure file sharing for business hosted in the Netherlands.
Self hosted powerful file manager, turns your own website into a private file sharing service. Upload, share, preview, edit, and create office document files, photos, audio files, video files, CAD plans and more. Turns your own website into a private file sharing service. It's an affordable self hosted DAM (digital asset management) tool.
Web-based secure messaging system that allows end-to-end encryption of messages and attachments for HIPAA and PCI. Web-based secure messaging system that allows end-to-end encryption of messages and attachments for HIPAA and PCI.