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Analisi del testo che utilizza la modellazione degli argomenti di ML con navigazione tramite mappe 2D/3D. Scopri gli argomenti prima della lettura. Mappe 2D e 3D intelligenti. Ulteriori informazioni su VizRefra
Analisi del testo che utilizza la modellazione degli argomenti di ML con navigazione tramite mappe 2D/3D. Riassumi grandi contenuti di testo in mappe 2D/3D interattive per navigare. Riconoscimento di entità e sentiment. Servizi di riconoscimento di entità e sentiment, intelligenza artificiale per riepilogare e visualizzare, scoperta degli argomenti prima della lettura e intelligenza testuale. Ulteriori informazioni su VizRefra

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Sistema di elaborazione tecnica che fornisce strumenti per l'elaborazione delle immagini, la geometria, la visualizzazione, il machine learning, il data mining e altro ancora.
Sistema di elaborazione tecnica che fornisce strumenti per l'elaborazione delle immagini, la geometria, la visualizzazione, il machine learning, il data mining e altro ancora. Ulteriori informazioni su Wolfram Mathematica

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Analisi di testi collaborative basate sul web per accademici, aziende e governi per cercare, filtrare, raggruppare, programmare e classificare testi.
Sistema di analisi del testo collaborativo, basato sul web, che consente ad accademici, aziende e governi di pianificare raccolte di testi da Twitter, eseguire importazioni da SurveyMonkey, e-mail o da un foglio di calcolo, per cercare, filtrare, raggruppare, programmare e classificare automaticamente testi. Per la ricerca sul web il brevetto CoderRank di Texifter si concentra su tecniche algoritmiche analoghe a PageRank di Google, ma adattate per migliorare le analisi collaborative dei testi su larga scala mediante un potenziamento del machine-learning e la ludicizzazione della programmazione in crowdsourcing. Ulteriori informazioni su DiscoverText

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NVivo è il software di ricerca più potente e intuitivo per l'organizzazione, l'archiviazione, l'analisi e l'acquisizione di informazioni approfondite da dati diversificati.
NVivo è il software di ricerca più potente e intuitivo per l'organizzazione, l'archiviazione, l'analisi e l'acquisizione di informazioni approfondite da dati diversificati. Con NVivo hai un unico posto da cui importare, analizzare ed esplorare virtualmente qualsiasi fonte di dati, dalle informazioni demografiche quantificabili alle domande qualitative aperte e ai colloqui. Puoi aumentare la potenza di NVivo aggiungendo i moduli basati sul cloud per NVivo Collaboration Cloud e NVivo Transcription, come e quando ne hai bisogno. Ulteriori informazioni su NVivo

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Fornitore della piattaforma di scraping web full stack. Dati come servizio gestito o come suite di strumenti per sviluppatori. Accedi ai dati come vuoi tu.
Trasforma i siti web in dati con i principali servizi di web scraping e strumenti da Scrapinghub. - Esperti di estrazione dati: 12 anni di attività, oltre 100 esperti, oltre 300 miliardi di pagine analizzate per l'indicizzazione. - Scelto dagli sviluppatori e dai clienti: oltre 2.000 aziende e 1 milione di sviluppatori si affidano a questi strumenti e servizi per ottenere i dati di cui hanno bisogno. - Open Source: creatori di Scrapy, con oltre 33.000 stelle su Github e più di 40 progetti open source. Ulteriori informazioni su Zyte

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Miglior software e servizio di Web scraping, trasforma milioni di pagine web in dati. Scelto da 1/3 delle aziende delle classifiche Fortune 500.
Classificato come miglior software e servizio di Web scraping. Scelto da 1/3 delle aziende delle classifiche Fortune 500 e con assistenza clienti a cinque stelle. Mozenda mette a disposizione: 1) Software ospitato sul cloud 2) Software sul posto 3) Servizi di dati Con oltre 15 anni di esperienza Mozenda consente di automatizzare l'estrazione dei dati web da qualsiasi sito web. Ulteriori informazioni su Mozenda

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Document analysis software for proposal and contract teams. Optimize every step of the proposal and contract review process.
VT Docs is a document analysis software for proposal and contract teams. Shred RFPs and create a compliance matrix in minutes. Make faster bid decisions. Save 66.7 hours per proposal. Ensure compliance by spotting gaps & risks. Reduce ‘Scope Creep’ in RFP/BID Responses. VT Docs allows government contractors to optimize every step of their proposal and contract review process, without forcing behavior change. Improve compliance, reduce risk and boost efficiency. Ulteriori informazioni su VT Docs

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Keatext helps you easily analyze and build a 360-degree view of your customer feedback to understand what drives customer satisfaction.
Understanding how customers feel and what drives behavior at each step of the customer journey is difficult. With Keatext, you can easily build a 360-degree view of your customer feedback to understand what drives NPS in surveys, star ratings in reviews, or problems in support tickets - all in one platform. Reduce your analysis time by 98% and improve CX with our innovative AI, seamless integration with apps like Zendesk and Surveymonkey, interactive dashboards, and shareable reports! Ulteriori informazioni su Keatext

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Piattaforma Customer Insights.
Creato per aziende di piccole, medie e grandi dimensioni, Thematic è una piattaforma di informazioni approfondite sui clienti per team basati sui dati che mirano a migliorare l'esperienza di prodotti e servizi dei clienti. Grazie a eccellenti algoritmi di intelligenza artificiale, Thematic analizza il feedback raccolto tramite sondaggi NPS, recensioni, social media e registri del contact center e lo trasforma in informazioni chiare e fruibili a cui è possibile accedere in tutta l'azienda. Thematic si integra con Qualtrics, SurveyMonkey, AskNicely e altri software. Ulteriori informazioni su Thematic

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Go from customer feedback to action without the guesswork. Lumoa analyses feedback in 60+ languages and in real time.
Most companies today use NPS, CSAT, online ratings, and other numbers to assess how happy their customers are. What they miss though is a way to tell what actions will move the numbers up or down. Lumoa is the feedback analytics solution that looks at any interaction with your customers and tells you what to do next to grow your business. Ulteriori informazioni su Lumoa

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SaaS basato sul cloud per l'analisi automatica del feedback multilingue dei clienti e delle domande aperte.
Cauliflower è una piattaforma di intelligenza artificiale che consente di analizzare testi parola per parola e risparmiare ore di lavoro manuale. I clienti utilizzano Cauliflower per classificare ed estrarre informazioni utili da testi non elaborati come domande aperte, chat, commenti, recensioni e altro ancora. Scopri cosa pensano migliaia di persone in pochi minuti, quali sono i punti deboli o le possibilità attuali. Supporta più lingue e funzionalità tra cui estrazione degli argomenti, analisi del sentiment, visualizzazioni coinvolgenti ed esportazione Excel. Ulteriori informazioni su Cauliflower

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Strumento abilitato all'intelligenza artificiale, che aiuta a ridimensionare le conversazioni con i clienti in tutta l'organizzazione.
Strumento abilitato all'intelligenza artificiale, che aiuta a ridimensionare le conversazioni con i clienti in tutta l'organizzazione. Ulteriori informazioni su HumanFirst

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Analisi predittiva automatizzata per il testo. Non è necessario essere esperti di dati per creare modelli accurati.
Potrai utilizzare l'analisi predittiva automatizzata per creare modelli accurati con dati testuali quali voce del cliente, garanzia, reclami, recensioni, richieste di risarcimento e così via. Questa soluzione utilizza una tecnologia proprietaria sviluppata da un'università e intesa all'utilizzo da parte di scienziati non abituati ad avvalersi di dati. Ottimizza le prestazioni dei modelli con il minimo intervento umano. Ulteriori informazioni su PrediCX

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Analisi dei dati di testo e conversazionali utilizzando modelli di deep learning come servizio
Deep learning per i team di successo dei clienti, vendite e IA. Analizza testo, e-mail, chat, sondaggi, social network o dati di testo generici utilizzando l'intelligenza artificiale. Rileva opportunità di vendita, reclami, lead, miglioramento delle funzionalità, ecc. Ulteriori informazioni su Deep Talk

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Language Analysis Platform for teams across the enterprise. Improves the quality of mission critical business writing.
VT Writer is a Language Analysis Platform that improves the quality of mission critical business writing. Analyze your Word Docs, PDFs or text snippets for plain language and readability. This solution is for all teams in large organizations to eliminate off-brand and non-compliant language. It ensures all employees are adhering to the organization’s style guide. Get instant readability scores and suggestions on how to improve your writing. Edit in-app or export results to an annotated Word Doc. Ulteriori informazioni su VT Writer

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The most effective Web & Social Listening tool. Search and analyse all reviews, comments, opinions on Web & Social Media in real time.
PaloPro is a powerful tool for monitoring and analysing all Web and Social Media, collecting in real time mentions published on websites, forums, blogs, Twitter, Facebook, Instagram, YouTube. Utilising state-of-the-art AI and Machine Learning algorithms, PaloPro achieves up to 90% accuracy in Sentiment Analysis, delivering accurate analytics & alerts in real time, helping brands manage their online reputation, evaluate their communications strategy and deal with crisis on the ever-moving web. Ulteriori informazioni su Palo Pro

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Customer experience management tool that helps business personalization through daily support and analysis.
Customer experience management tool that helps business personalization through daily support and analysis. Ulteriori informazioni su InMoment

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Schedule, Scan, Index and Apply metadata and keywords to data, pdf, word, based on the contents of each (against your rules)!
Centralpiont by Oxcyon empowers you to set up scheduled routines to scan, index, and apply new classifications, keywords, metadata to any information (Strucutred (Oracle, SQL, JSON, XML) and MORE IMPORTANT UNSTRUCTURED (Data from file folders like PDF, Word, XLS, PPT). Centralpoint will mine each record against your metadata and rules, and apply! Ulteriori informazioni su Centralpoint

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Caplena is an AI-based text analysis solution for market research to capture insights from survey, reviews, and more in many languages.
Caplena is an AI-based text analysis solution for market research to capture insights from surveys, reviews, and more in many languages. Ulteriori informazioni su Caplena

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uCrawler ti consente di raccogliere articoli di notizie da qualsiasi fonte e in qualsiasi lingua, senza dover utilizzare il codice.
uCrawler estrae automaticamente dati dai siti web di notizie e dai canali Telegram, in qualsiasi lingua, senza dover utilizzare linguaggi di programmazione. Puoi recuperare i dati di output mediante API, XML, RSS o esportazione diretta nei database SQL o ElasticSearch. Ulteriori informazioni su uCrawler

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Natural Language Processing system that helps with entity extraction, sentiment and emotion analysis, and keyword extraction.
Natural Language Processing solution designed to help with extracting metadata and meaning from unstructured text. Features of the platform include text analytics, customized insights, data categoriza tion, sentiment analysis, high-level concept identification, and metadata extraction. Ulteriori informazioni su IBM Watson Natural Language Understanding

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Piattaforma di intelligenza artificiale per analizzare testo con Machine Learning e trasformare e-mail, tweet, sondaggi o qualsiasi testo in dati utilizzabili.
MonkeyLearn è una piattaforma basata sull'intelligenza artificiale che consente di analizzare testi attraverso il Machine Learning, per automatizzare i flussi di lavoro aziendali e risparmiare ore di elaborazione manuale dei dati. Clienti come Clearbit, Segment e Drift utilizzano MonkeyLearn per classificare ed estrarre dati utilizzabili da testi non elaborati come e-mail, chat, pagine web, documenti, tweet e molto altro! MonkeyLearn può essere facilmente integrato tramite integrazioni come Fogli Google, Zapier, Zendesk o Rapidminer (non è richiesta alcuna codifica) o tramite splendide API e SDK. Ulteriori informazioni su MonkeyLearn

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Cx MOMENTS automatically detects and trends customer issues in support tickets. Connect to Zendesk, Freshdesk, Salesforce in 3 clicks.
Cx MOMENTS is used by Customer Support Managers to automatically find and trend customer issues in their helpdesk customer support tickets. Cx MOMENTS connects to Zendesk, Freshdesk, Salesforce and Intercom, and detects the topics and problems that regularly crop up in customer support conversations. Our Natural Language Processing and AI help you gain valuable insights from all support tickets in your helpdesk. Ulteriori informazioni su Cx MOMENTS

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Console di text mining basata sul cloud che aiuta le aziende ad analizzare i dati di testo tramite NLP.
Console universale di text mining basata sul cloud, che aiuta le aziende ad analizzare i dati di testo tramite l'elaborazione del linguaggio naturale (Natural Language Processing, NLP) e l'intelligenz a artificiale (IA). SimpleX è basato su funzionalità NLP all'avanguardia fornite tramite un'eccellente interfaccia utente (User Interface, UI) per un'interfaccia uomo-macchina ottimale. Questo strumento di produttività riduce di 10 volte il tempo dedicato all'analisi dei dati di testo. Include funzionalità standard (estrazione delle parole chiave, analisi del sentiment, ecc.) oltre a molte funzionalità proprietarie (originalità, autoclustering, ecc.). Ulteriori informazioni su SimpleX

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Qordoba è un assistente di scrittura per le aziende basato sull'intelligenza artificiale.
Qordobas AI aiuta ogni persona in azienda a scrivere con lo stesso stile, la stessa terminologia e la stessa voce del marchio. Grazie alle linee guida dinamiche per i contenuti di Qordobas, le organizzazioni possono essere sempre chiare e coerenti su tutti i tipi di contenuti, dalle comunicazioni al marketing, dai prodotti alle risorse umane. Aziende come Marriott, Braintree e Postmates usano Qordoba per creare contenuti migliori, fino al 90% più rapidamente di prima. Qordoba è stata riconosciuta da Forbes come Rising Star Cloud100 per il 2018. Ulteriori informazioni su Writer

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Text analytics tool that helps users analyze written documents such as customer surveys, political speeches, academic papers, and more.
WordStat is a software that helps people analyze very large amounts of written documents. eg.customer surveys, political speeches, academic papers, emails or twitter feeds. The software helps people find common topics, themes and hidden meanings in unstructured text data. A hotel chain may have 100,000 customer comments about their rooms, food service or outdoor facilities. The software helps search those responses and generate common themes or topics to target where they need to improve. Ulteriori informazioni su WordStat

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Strumento di analisi del sentiment e dei testi basato sull'intelligenza artificiale che offre informazioni operative istantanee.
Analisi del testo. Di qualità. In qualsiasi lingua. Analizza i dati di feedback dei clienti per scoprire i tuoi punti di debolezza e di forza in 46 lingue. È un'analisi basata sull'intelligenza artificiale per tutti. Scopri cosa pensano migliaia di persone in pochi minuti. Scopri cosa dicono tutti i tuoi clienti nella loro lingua. Carica i tuoi testi in formato Excel o CSV e inizia a ottenere risultati immediatamente. È veloce, facile da usare e renderà i tuoi clienti soddisfatti. Ulteriori informazioni su Gavagai

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Text mining system that contains automatic boolean rule generation, term profiling, document theme discovery, and text importing.
Text mining system that contains automatic boolean rule generation, term profiling, document theme discovery, and text importing. Ulteriori informazioni su SAS Text Miner

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Text analyzing solution that enables companies to find frequent phrases or words and count number of words or characters.
Text analyzing solution that enables companies to find frequent phrases or words and count number of words or characters. Ulteriori informazioni su Text Analyzer

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Cloud-based ML solution that helps manage text mining & ticketing systems to streamline analytics & data classification operations.
Klassifier is an artificial intelligence platform that uses machine learning to evaluate text to automate corporate operations and save hours of manual data processing. It is a purpose-built application that does not need any ML background for the users. We make it easy to use and easy to train. With simple steps, consumers can save hours through Klassifier. Klassifier integrates with excel, google docs via our well-constructed API. Ulteriori informazioni su Klassifier

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Phedone is a portfolio of artificial intelligence solutions that use semantic analysis to streamline customer support.
Phedone is a Saas service platform of NLP (natural language processing) that automates the analysis and processing of customer feedback by leveraging the power of artificial intelligence and proprietary algorithms. Integrated natively or via API through Zapier with all customer relationship management (CRM) solutions such as Zendesk, the Phedone platform is accessible in a self-service mode called no-code, a free discovery mode is available to experiment all the automatic analysis. Ulteriori informazioni su Phedone

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Cloud-based feedback analysis tool that assists enterprises with customer analytics, product management and employee experience.
EFC is a real-time and automatic service that extracts the topics of discussion and the sentiment for each mention of a topic using Natural Language Processing and Artificial Intelligence. EFC is easy to take into use and operate, requiring no special knowledge from the customer in the areas of linguistics or statistical analysis. EFC runs in the cloud (Amazon Web Services) within the EU (in Ireland). Ulteriori informazioni su Surveytagger

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Sinequa è una piattaforma di ricerca intelligente che fornisce approfondimenti estratti da dati aziendali strutturati e non.
Sinequa fornisce una piattaforma di ricerca aziendale per le imprese e i governi Global 2000, che collega i lavoratori digitali con i dati, le competenze e le conoscenze necessarie affinché le organizzazioni si basino sulle informazioni. Questo si traduce in informazioni contestualizzate che consentono decisioni più sagge, promuove l'innovazione e aumenta la produttività. Altamente scalabile, per supportare le esigenze aziendali e tecniche attuali e future, Sinequa aiuta le organizzazioni ad accelerare la loro trasformazione digitale. Ulteriori informazioni su Sinequa

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A feedback analytics platform that makes sense of unstructured customer feedback data, enabling better decision-making and results.
Kapiche is a feedback analytics platform built to make sense of customer feedback data, empowering you to improve decision-making and positively impact your company’s bottom line. Kapiche allows you to combine multiple data sources and analyze 1,000s of customer feedback responses in minutes. Our platform requires no setup, no manual coding, and no code frames. You'll start finding insights immediately. It's time for an evolution in customer insights. Go to the next level with Kapiche. Ulteriori informazioni su Kapiche

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Big data open source enterprise search and analytics solution (aka insights engine). Increases employees productivity.
Datafari is an open source Enteprise Search Solution. It is able to crawl and index all the documents and data that are important for an enterprise. Datafari is both multisource (Fileshares, DBs, websites, Documentum, Alfresco, Sharepoint ...) and multiformats (pdf, MS Office, zip, images...). It can connect to 3rd party IA systems to enrich the unstructured data with Entity Extraction services. It provides analytics dashboards, for both the user search behaviors and the indexed data corpus. Ulteriori informazioni su Datafari

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Intuitively captures data from both email and paper invoices using AI and capture automation. Seamless integration with your ERP.
Intelligently captures data from both email and paper documents using AI and capture automation to search, interpret, validate, and extrapolate semantic meaning from invoices, sales and purchase orders and shipping receipts. Intuitively performs field mapping and data collection. Gets high marks for ease of use and an intuitive interface - Minimal I.T. involvement - Integrates seamlessly with your ERP - It's next generation OCR! Ulteriori informazioni su EchoVera Intelligent OCR

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Unlock the value hidden within text and visuals to optimize your business processes.
Built with enterprise scalability, OpenText Magellan is a fully integrated AI & Analytics platform that lets users explore and understand data from disparate unstructured data, such as text, images, or social media, and then create consumer-friendly, engaging dashboards, reports and interactive visualizations that can be easily embedded, socialized and shared. Ulteriori informazioni su OpenText Magellan

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Connect siloed voice of the customer feedback and get AI-powered insights into what your customers care about.
Advize integrates Voice of the Customer data from across the customer journey to deliver actionable insights and automate personalized next best actions that drive revenue, reduce churn and improve customer satisfaction. Ulteriori informazioni su Advize

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Text analysis software that's as easy to understand as it is to use
GRANULAR, ACCURATE, AND ACTIONABLE DATA Repustate's AI-driven technology gives you the tools you need to capture and take action on customer sentiments from text and media channels in real time – so you can proactively align your business with customer needs. Ulteriori informazioni su Repustate

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Piattaforma di IA a zero contenuto di codice per il data mining di dati testuali non strutturati.
Accern è una piattaforma di IA a zero contenuto di codice che consente alle organizzazioni finanziarie di creare modelli NLP in pochi minuti per estrarre temi, sentiment e informazioni dai dati testuali (notizie, documenti finanziari e altro) per decisioni ottimali su rischi e investimenti. Ulteriori informazioni su Accern

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Maple handles all mathematical needs while enabling the ability to treat your calculations like the valuable assets they are.
Maple is math software which brings world's most powerful math engine to an interface that allows for analyzing, exploring, visualizing, and solving mathematical problems. Ulteriori informazioni su Maple

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Retrieve & Relate is a multi-omics search engine for sequence data.
Retrieve & Relate is a multi-omics search engine for sequence data. This self-service multiple sequence alignment solution can align sequences against 440 million sequences across all known databases within 3 seconds. R&R is the ultimate go-to tool for: sequence searching & comparison, multiple sequence alignment, motif search, protein domain analysis and DNA mapping. It is capable of performing cross database lookups, simultaneous multi database search and searching across all omics layers. Ulteriori informazioni su Retrieve & Relate

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Separate signals from noise and accelerate insight through powerful natural language understanding as service platform for social text
Conversus.AI is the first machine learning as a service platform specifically for text analysis of social and voice of customer data. The platform allows even non data scientists to rapidly build, validate and deploy high performance text models for language data for a variety of uses including accuracy improvement for social listening, brand tracking, customer care and experience. Users can also choose from large library of prebuilt industry models. Deploy immediately to key SLPs. Ulteriori informazioni su Conversation Miner

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Guide your decisions with Sphinx iQ3: expert multi-channel questionnaires, statistical and textual analysis, interactive reports.
Sphinx iQ3 is the innovative tool to make the most out of your studies and guide your decisions. Design and distribute multi-channel attractive questionnaires at the right time to optimize response rates. Leverage your data and turn raw information into valuable actionable insights by combining statistical and textual analysis with data visualization in a few clicks. Share results with interactive reports. All-in-one, advanced, intuitive. Get started now with the help of our industry experts! Ulteriori informazioni su Sphinx iQ3

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Pioneer in the semantic analysis of textual Big Data.Turn words into actionable insights
We offer SaaS software solutions to analyse large volumes of textual data so that our clients can extract relevant information in real time from the web, social media, emails, satisfaction surveys and more. We aggregate all your information onto a multi-source, multi-lingual & multi-topic software solution. Proxem Software offers the best in user-friendly text mining tools in the field of Human Resources, Customer Knowledge and Market Intelligence. Ulteriori informazioni su Ubiq CRM Analytics

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Language processing platform that supports 22 languages and a Twitter-mode. Includes sentiment, categorization, and entity extraction.
Lexalytics transforms global conversations into meaningful and actionable insights. Every day, our leading on-premise Salience and SaaS Semantria text analysis technology platforms process billions of pieces of unstructured data, translating thoughts and feelings into profitable decisions for our customers. We support 22 languages, and features include sentiment, named entities, themes, categorization, boolean queries, summarization, taxonomies, POS tagging, intentions and more. Ulteriori informazioni su Semantria

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Akio.CX is a unified omnichannel customer relations platform, combined with a complete listening and analytics system.
Akio proposes Akio.CX, a unified customer relations platform - with all channels including voice, emails, chat, social media,... - combined with a complete listening and analytics system of media coverage, social conversations and customer feedback. Our offer is designed to help companies to optimise customer service experience and increase customer knowledge. Ulteriori informazioni su Akio.CX

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Provides services for automatic extraction of insights from unstructured information sources, including social media posts.
Provides services for automatic extraction of insights from unstructured information sources, including social media posts. Ulteriori informazioni su MeaningCloud

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Insights-driven tool that assists businesses to achieve structured data through accurate financial analysis, and language processing.
Insights-driven tool that assists businesses to achieve structured data through accurate financial analysis and language processing. Ulteriori informazioni su Amenity Analytics

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Text analytics platform that inspects and categorizes content and discovers connections between data items.
Text analytics platform that inspects and categorizes content and discovers connections between data items. Ulteriori informazioni su Cogito

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