49 risultati
Perché Capterra è gratis
Strumento di analisi del sentiment e dei testi basato sull'intelligenza artificiale che offre informazioni operative istantanee. Ulteriori informazioni su Gavagai
Analisi del testo. Di qualità. In qualsiasi lingua. Analizza i dati di feedback dei clienti per scoprire i tuoi punti di debolezza e di forza in 46 lingue. È un'analisi basata sull'intelligenza artificiale per tutti. Scopri cosa pensano migliaia di persone in pochi minuti. Scopri cosa dicono tutti i tuoi clienti nella loro lingua. Carica i tuoi testi in formato Excel o CSV e inizia a ottenere risultati immediatamente. È veloce, facile da usare e renderà i tuoi clienti soddisfatti. Ulteriori informazioni su Gavagai
Analisi del testo. Di qualità. In qualsiasi lingua. Analizza i dati di feedback dei clienti per scoprire i tuoi punti di debolezza e di forza in 46 lingue. È un'analisi basata sull'intelligenza artific...
  • Analisi delle sensazioni
  • Analisi di testo
  • Visualizzazione grafica dei dati
  • Etichettatura
  • Riepilogo
  • Creazione di cluster basati su argomenti
Sistema di elaborazione tecnica che fornisce strumenti per l'elaborazione delle immagini, la geometria, la visualizzazione, il machine learning, il data mining e altro ancora.
Sistema di elaborazione tecnica che fornisce strumenti per l'elaborazione delle immagini, la geometria, la visualizzazione, il machine learning, il data mining e altro ancora.
Sistema di elaborazione tecnica che fornisce strumenti per l'elaborazione delle immagini, la geometria, la visualizzazione, il machine learning, il data mining e altro ancora....
  • Analisi delle sensazioni
  • Analisi di testo
  • Visualizzazione grafica dei dati
  • Etichettatura
  • Riepilogo
  • Creazione di cluster basati su argomenti
Analisi di testi collaborative basate sul web per accademici, aziende e governi per cercare, filtrare, raggruppare, programmare e classificare testi.
Sistema di analisi del testo collaborativo, basato sul web, che consente ad accademici, aziende e governi di pianificare raccolte di testi da Twitter, eseguire importazioni da SurveyMonkey, e-mail o da un foglio di calcolo, per cercare, filtrare, raggruppare, programmare e classificare automaticamente testi. Per la ricerca sul web il brevetto CoderRank di Texifter si concentra su tecniche algoritmiche analoghe a PageRank di Google, ma adattate per migliorare le analisi collaborative dei testi su larga scala mediante un potenziamento del machine-learning e la ludicizzazione della programmazione in crowdsourcing.
Sistema di analisi del testo collaborativo, basato sul web, che consente ad accademici, aziende e governi di pianificare raccolte di testi da Twitter, eseguire importazioni da SurveyMonkey, e-mail o da...
  • Analisi delle sensazioni
  • Analisi di testo
  • Visualizzazione grafica dei dati
  • Etichettatura
  • Riepilogo
  • Creazione di cluster basati su argomenti
Miglior software e servizio di Web scraping, trasforma milioni di pagine web in dati. Scelto da 1/3 delle aziende delle classifiche Fortune 500.
Classificato come miglior software e servizio di Web scraping. Scelto da 1/3 delle aziende delle classifiche Fortune 500 e con assistenza clienti a cinque stelle. Mozenda mette a disposizione: 1) Software ospitato sul cloud 2) Software sul posto 3) Servizi di dati Con oltre 15 anni di esperienza Mozenda consente di automatizzare l'estrazione dei dati web da qualsiasi sito web.
Classificato come miglior software e servizio di Web scraping. Scelto da 1/3 delle aziende delle classifiche Fortune 500 e con assistenza clienti a cinque stelle. Mozenda mette a disposizione: 1) Sof...
  • Analisi delle sensazioni
  • Analisi di testo
  • Visualizzazione grafica dei dati
  • Etichettatura
  • Riepilogo
  • Creazione di cluster basati su argomenti
Keatext is an AI-driven text analytics platform with comprehensive dashboards and driver insights for large volumes of feedback.
Keatext is an AI-driven text analytics platform that delivers comprehensive dashboards and driver insights for large volumes of customer or employee feedback. Our platform has no manual setup and integrates seamlessly with CRMs, helpdesks, and review platforms. Keatext enables you to create custom dashboards and easy reporting that's right for your business, and take immediate action with alerts for negative feedback. With Keatext, every piece of feedback is a business opportunity.
Keatext is an AI-driven text analytics platform that delivers comprehensive dashboards and driver insights for large volumes of customer or employee feedback. Our platform has no manual setup and integ...
  • Analisi delle sensazioni
  • Analisi di testo
  • Visualizzazione grafica dei dati
  • Etichettatura
  • Riepilogo
  • Creazione di cluster basati su argomenti
Piattaforma Customer Insights.
Creato per aziende di piccole, medie e grandi dimensioni, Thematic è una piattaforma di informazioni approfondite sui clienti per team basati sui dati che mirano a migliorare l'esperienza di prodotti e servizi dei clienti. Grazie a eccellenti algoritmi di intelligenza artificiale, Thematic analizza il feedback raccolto tramite sondaggi NPS, recensioni, social media e registri del contact center e lo trasforma in informazioni chiare e fruibili a cui è possibile accedere in tutta l'azienda. Thematic si integra con Qualtrics, SurveyMonkey, AskNicely e altri software.
Creato per aziende di piccole, medie e grandi dimensioni, Thematic è una piattaforma di informazioni approfondite sui clienti per team basati sui dati che mirano a migliorare l'esperienza di prodotti e...
  • Analisi delle sensazioni
  • Analisi di testo
  • Visualizzazione grafica dei dati
  • Etichettatura
  • Riepilogo
  • Creazione di cluster basati su argomenti
Analisi predittiva automatizzata per il testo. Non è necessario essere esperti di dati per creare modelli accurati.
Potrai utilizzare l'analisi predittiva automatizzata per creare modelli accurati con dati testuali quali voce del cliente, garanzia, reclami, recensioni, richieste di risarcimento e così via. Questa soluzione utilizza una tecnologia proprietaria sviluppata da un'università e intesa all'utilizzo da parte di scienziati non abituati ad avvalersi di dati. Ottimizza le prestazioni dei modelli con il minimo intervento umano.
Potrai utilizzare l'analisi predittiva automatizzata per creare modelli accurati con dati testuali quali voce del cliente, garanzia, reclami, recensioni, richieste di risarcimento e così via. Questa so...
  • Analisi delle sensazioni
  • Analisi di testo
  • Visualizzazione grafica dei dati
  • Etichettatura
  • Riepilogo
  • Creazione di cluster basati su argomenti
Una domanda di analisi dei documenti per i consulenti e aziende di piccole e grandi dimensioni. Genera matrici di conformità, altri artefatti e report.
Condividi e analizza documenti (RFP), genera matrici di conformità (incluso X-Ref), trova differenze tra le versioni, genera matrici RACI reali, sfrutta la leggibilità con ranking per "ciò che è importante per te", quindi trova e convalida gli acronimi e altro ancora. - Ti offre il controllo tramite attività dinamiche, modelli, dizionari con valori ponderati che rivelano il significato o il contenuto importante e altro. Metti al sicuro il tuo ambienti (SCIF): i clienti includono Boeing, General Dynamics, AECOM, Raytheon, L3Harris e altri.
Condividi e analizza documenti (RFP), genera matrici di conformità (incluso X-Ref), trova differenze tra le versioni, genera matrici RACI reali, sfrutta la leggibilità con ranking per "ciò che è import...
  • Analisi delle sensazioni
  • Analisi di testo
  • Visualizzazione grafica dei dati
  • Etichettatura
  • Riepilogo
  • Creazione di cluster basati su argomenti
VisibleThread - Improve the clarity and compliance of mission-critical business writing with quantifiable metrics.
VisibleThread improves the efficiency, clarity and compliance of RFPs, contracts and mission-critical business writing with quantifiable metrics. VT Writer supports teams by allowing them to self-score critical documentation and text in one click. VT Insights measures quality improvement across all organization assets, both offline and online. Improving the clarity of your communications drives a stronger customer experience, achieves call center savings and builds customer trust.
VisibleThread improves the efficiency, clarity and compliance of RFPs, contracts and mission-critical business writing with quantifiable metrics. VT Writer supports teams by allowing them to self-score...
  • Analisi delle sensazioni
  • Analisi di testo
  • Visualizzazione grafica dei dati
  • Etichettatura
  • Riepilogo
  • Creazione di cluster basati su argomenti
Schedule, Scan, Index and Apply metadata and keywords to data, pdf, word, based on the contents of each (against your rules)!
Centralpiont by Oxcyon empowers you to set up scheduled routines to scan, index, and apply new classifications, keywords, metadata to any information (Strucutred (Oracle, SQL, JSON, XML) and MORE IMPORTANT UNSTRUCTURED (Data from file folders like PDF, Word, XLS, PPT). Centralpoint will mine each record against your metadata and rules, and apply!
Centralpiont by Oxcyon empowers you to set up scheduled routines to scan, index, and apply new classifications, keywords, metadata to any information (Strucutred (Oracle, SQL, JSON, XML) and MORE IMPOR...
  • Analisi delle sensazioni
  • Analisi di testo
  • Visualizzazione grafica dei dati
  • Etichettatura
  • Riepilogo
  • Creazione di cluster basati su argomenti
uCrawler ti consente di raccogliere articoli di notizie da qualsiasi fonte e in qualsiasi lingua, senza dover utilizzare il codice.
uCrawler estrae automaticamente dati dai siti web di notizie e dai canali Telegram, in qualsiasi lingua, senza dover utilizzare linguaggi di programmazione. Puoi recuperare i dati di output mediante API, XML, RSS o esportazione diretta nei database SQL o ElasticSearch.
uCrawler estrae automaticamente dati dai siti web di notizie e dai canali Telegram, in qualsiasi lingua, senza dover utilizzare linguaggi di programmazione. Puoi recuperare i dati di output mediante AP...
  • Analisi delle sensazioni
  • Analisi di testo
  • Visualizzazione grafica dei dati
  • Etichettatura
  • Riepilogo
  • Creazione di cluster basati su argomenti
Customer experience management tool that helps business personalization through daily support and analysis.
Customer experience management tool that helps business personalization through daily support and analysis.
Customer experience management tool that helps business personalization through daily support and analysis....
  • Analisi delle sensazioni
  • Analisi di testo
  • Visualizzazione grafica dei dati
  • Etichettatura
  • Riepilogo
  • Creazione di cluster basati su argomenti
The most effective Web & Social Listening tool. Search and analyse all reviews, comments, opinions on Web & Social Media in real time.
PaloPro is a powerful tool for monitoring and analysing all Web and Social Media, collecting in real time mentions published on websites, forums, blogs, Twitter, Facebook, Instagram, YouTube. Utilising state-of-the-art AI and Machine Learning algorithms, PaloPro achieves up to 90% accuracy in Sentiment Analysis, delivering accurate analytics & alerts in real time, helping brands manage their online reputation, evaluate their communications strategy and deal with crisis on the ever-moving web.
PaloPro is a powerful tool for monitoring and analysing all Web and Social Media, collecting in real time mentions published on websites, forums, blogs, Twitter, Facebook, Instagram, YouTube. Utilising...
  • Analisi delle sensazioni
  • Analisi di testo
  • Visualizzazione grafica dei dati
  • Etichettatura
  • Riepilogo
  • Creazione di cluster basati su argomenti
APL's text analysis system providing companies with entity extraction, sentiment and emotion analysis, keyword extraction, and other.
APL's text analysis system providing companies with entity extraction, sentiment and emotion analysis, keyword extraction, and other.
APL's text analysis system providing companies with entity extraction, sentiment and emotion analysis, keyword extraction, and other....
  • Analisi delle sensazioni
  • Analisi di testo
  • Visualizzazione grafica dei dati
  • Etichettatura
  • Riepilogo
  • Creazione di cluster basati su argomenti
Cx MOMENTS automatically detects and trends customer issues in support tickets. Connect to Zendesk, Freshdesk, Salesforce in 3 clicks.
Cx MOMENTS is used by Customer Support Managers to automatically find and trend customer issues in their helpdesk customer support tickets. Cx MOMENTS connects to Zendesk, Freshdesk, Salesforce and Intercom, and detects the topics and problems that regularly crop up in customer support conversations. Our Natural Language Processing and AI help you gain valuable insights from all support tickets in your helpdesk.
Cx MOMENTS is used by Customer Support Managers to automatically find and trend customer issues in their helpdesk customer support tickets. Cx MOMENTS connects to Zendesk, Freshdesk, Salesforce and Int...
  • Analisi delle sensazioni
  • Analisi di testo
  • Visualizzazione grafica dei dati
  • Etichettatura
  • Riepilogo
  • Creazione di cluster basati su argomenti
Qordoba è un assistente di scrittura per le aziende basato sull'intelligenza artificiale.
Qordobas AI aiuta ogni persona in azienda a scrivere con lo stesso stile, la stessa terminologia e la stessa voce del marchio. Grazie alle linee guida dinamiche per i contenuti di Qordobas, le organizzazioni possono essere sempre chiare e coerenti su tutti i tipi di contenuti, dalle comunicazioni al marketing, dai prodotti alle risorse umane. Aziende come Marriott, Braintree e Postmates usano Qordoba per creare contenuti migliori, fino al 90% più rapidamente di prima. Qordoba è stata riconosciuta da Forbes come Rising Star Cloud100 per il 2018.
Qordobas AI aiuta ogni persona in azienda a scrivere con lo stesso stile, la stessa terminologia e la stessa voce del marchio. Grazie alle linee guida dinamiche per i contenuti di Qordobas, le organiz...
  • Analisi delle sensazioni
  • Analisi di testo
  • Visualizzazione grafica dei dati
  • Etichettatura
  • Riepilogo
  • Creazione di cluster basati su argomenti
Text analytics tool that helps users analyze written documents such as customer surveys, political speeches, academic papers, and more.
WordStat is a software that helps people analyze very large amounts of written documents. eg.customer surveys, political speeches, academic papers, emails or twitter feeds. The software helps people find common topics, themes and hidden meanings in unstructured text data. A hotel chain may have 100,000 customer comments about their rooms, food service or outdoor facilities. The software helps search those responses and generate common themes or topics to target where they need to improve.
WordStat is a software that helps people analyze very large amounts of written documents. eg.customer surveys, political speeches, academic papers, emails or twitter feeds. The software helps people fi...
  • Analisi delle sensazioni
  • Analisi di testo
  • Visualizzazione grafica dei dati
  • Etichettatura
  • Riepilogo
  • Creazione di cluster basati su argomenti
Text mining system that contains automatic boolean rule generation, term profiling, document theme discovery, and text importing.
Text mining system that contains automatic boolean rule generation, term profiling, document theme discovery, and text importing.
Text mining system that contains automatic boolean rule generation, term profiling, document theme discovery, and text importing....
  • Analisi delle sensazioni
  • Analisi di testo
  • Visualizzazione grafica dei dati
  • Etichettatura
  • Riepilogo
  • Creazione di cluster basati su argomenti
Text analyzing solution that enables companies to find frequent phrases or words and count number of words or characters.
Text analyzing solution that enables companies to find frequent phrases or words and count number of words or characters.
Text analyzing solution that enables companies to find frequent phrases or words and count number of words or characters....
  • Analisi delle sensazioni
  • Analisi di testo
  • Visualizzazione grafica dei dati
  • Etichettatura
  • Riepilogo
  • Creazione di cluster basati su argomenti
Piattaforma di intelligenza artificiale per analizzare testo con Machine Learning e trasformare e-mail, tweet, sondaggi o qualsiasi testo in dati utilizzabili.
MonkeyLearn è una piattaforma basata sull'intelligenza artificiale che consente di analizzare testi attraverso il Machine Learning, per automatizzare i flussi di lavoro aziendali e risparmiare ore di elaborazione manuale dei dati. Clienti come Clearbit, Segment e Drift utilizzano MonkeyLearn per classificare ed estrarre dati utilizzabili da testi non elaborati come e-mail, chat, pagine web, documenti, tweet e molto altro! MonkeyLearn può essere facilmente integrato tramite integrazioni come Fogli Google, Zapier, Zendesk o Rapidminer (non è richiesta alcuna codifica) o tramite splendide API e SDK.
MonkeyLearn è una piattaforma basata sull'intelligenza artificiale che consente di analizzare testi attraverso il Machine Learning, per automatizzare i flussi di lavoro aziendali e risparmiare ore di e...
  • Analisi delle sensazioni
  • Analisi di testo
  • Visualizzazione grafica dei dati
  • Etichettatura
  • Riepilogo
  • Creazione di cluster basati su argomenti
Cloud-based feedback analysis tool that assists enterprises with customer analytics, product management and employee experience.
EFC is a real-time and automatic service that extracts the topics of discussion and the sentiment for each mention of a topic using Natural Language Processing and Artificial Intelligence. EFC is easy to take into use and operate, requiring no special knowledge from the customer in the areas of linguistics or statistical analysis. EFC runs in the cloud (Amazon Web Services) within the EU (in Ireland).
EFC is a real-time and automatic service that extracts the topics of discussion and the sentiment for each mention of a topic using Natural Language Processing and Artificial Intelligence. EFC is easy ...
  • Analisi delle sensazioni
  • Analisi di testo
  • Visualizzazione grafica dei dati
  • Etichettatura
  • Riepilogo
  • Creazione di cluster basati su argomenti
Sinequa è una piattaforma di ricerca intelligente che fornisce approfondimenti estratti da dati aziendali strutturati e non.
Sinequa fornisce una piattaforma di ricerca aziendale per le imprese e i governi Global 2000, che collega i lavoratori digitali con i dati, le competenze e le conoscenze necessarie affinché le organizzazioni si basino sulle informazioni. Questo si traduce in informazioni contestualizzate che consentono decisioni più sagge, promuove l'innovazione e aumenta la produttività. Altamente scalabile, per supportare le esigenze aziendali e tecniche attuali e future, Sinequa aiuta le organizzazioni ad accelerare la loro trasformazione digitale.
Sinequa fornisce una piattaforma di ricerca aziendale per le imprese e i governi Global 2000, che collega i lavoratori digitali con i dati, le competenze e le conoscenze necessarie affinché le organizz...
  • Analisi delle sensazioni
  • Analisi di testo
  • Visualizzazione grafica dei dati
  • Etichettatura
  • Riepilogo
  • Creazione di cluster basati su argomenti
Unlock the value hidden within text and visuals to optimize your business processes.
Built with enterprise scalability, OpenText Magellan is a fully integrated AI & Analytics platform that lets users explore and understand data from disparate unstructured data, such as text, images, or social media, and then create consumer-friendly, engaging dashboards, reports and interactive visualizations that can be easily embedded, socialized and shared.
Built with enterprise scalability, OpenText Magellan is a fully integrated AI & Analytics platform that lets users explore and understand data from disparate unstructured data, such as text, images, or...
  • Analisi delle sensazioni
  • Analisi di testo
  • Visualizzazione grafica dei dati
  • Etichettatura
  • Riepilogo
  • Creazione di cluster basati su argomenti
Connect siloed voice of the customer feedback and get AI-powered insights into what your customers care about.
Advize integrates Voice of the Customer data from across the customer journey to deliver actionable insights and automate personalized next best actions that drive revenue, reduce churn and improve customer satisfaction.
Advize integrates Voice of the Customer data from across the customer journey to deliver actionable insights and automate personalized next best actions that drive revenue, reduce churn and improve cus...
  • Analisi delle sensazioni
  • Analisi di testo
  • Visualizzazione grafica dei dati
  • Etichettatura
  • Riepilogo
  • Creazione di cluster basati su argomenti
Separate signals from noise and accelerate insight through powerful natural language understanding as service platform for social text
Conversus.AI is the first machine learning as a service platform specifically for text analysis of social and voice of customer data. The platform allows even non data scientists to rapidly build, validate and deploy high performance text models for language data for a variety of uses including accuracy improvement for social listening, brand tracking, customer care and experience. Users can also choose from large library of prebuilt industry models. Deploy immediately to key SLPs.
Conversus.AI is the first machine learning as a service platform specifically for text analysis of social and voice of customer data. The platform allows even non data scientists to rapidly build, va...
  • Analisi delle sensazioni
  • Analisi di testo
  • Visualizzazione grafica dei dati
  • Etichettatura
  • Riepilogo
  • Creazione di cluster basati su argomenti
Pioneer in the semantic analysis of textual Big Data.Turn words into actionable insights
We offer SaaS software solutions to analyse large volumes of textual data so that our clients can extract relevant information in real time from the web, social media, emails, satisfaction surveys and more. We aggregate all your information onto a multi-source, multi-lingual & multi-topic software solution. Proxem Software offers the best in user-friendly text mining tools in the field of Human Resources, Customer Knowledge and Market Intelligence.
We offer SaaS software solutions to analyse large volumes of textual data so that our clients can extract relevant information in real time from the web, social media, emails, satisfaction surveys and ...
  • Analisi delle sensazioni
  • Analisi di testo
  • Visualizzazione grafica dei dati
  • Etichettatura
  • Riepilogo
  • Creazione di cluster basati su argomenti
Clarabridge text analytics is best in class solution for voice of the customer programs.
Clarabridge text analytics are the cornerstone of our CEM solution, allowing for highly accurate interpretation of the customer voice. We turn unstructured text into structured data and pair it with demographic and behavior data for immediate front line response and driving business strategy.
Clarabridge text analytics are the cornerstone of our CEM solution, allowing for highly accurate interpretation of the customer voice. We turn unstructured text into structured data and pair it with d...
  • Analisi delle sensazioni
  • Analisi di testo
  • Visualizzazione grafica dei dati
  • Etichettatura
  • Riepilogo
  • Creazione di cluster basati su argomenti
Language processing platform that supports 22 languages and a Twitter-mode. Includes sentiment, categorization, and entity extraction.
Lexalytics transforms global conversations into meaningful and actionable insights. Every day, our leading on-premise Salience and SaaS Semantria text analysis technology platforms process billions of pieces of unstructured data, translating thoughts and feelings into profitable decisions for our customers. We support 22 languages, and features include sentiment, named entities, themes, categorization, boolean queries, summarization, taxonomies, POS tagging, intentions and more.
Lexalytics transforms global conversations into meaningful and actionable insights. Every day, our leading on-premise Salience and SaaS Semantria text analysis technology platforms process billions of...
  • Analisi delle sensazioni
  • Analisi di testo
  • Visualizzazione grafica dei dati
  • Etichettatura
  • Riepilogo
  • Creazione di cluster basati su argomenti
Akio.CX is a unified omnichannel customer relations platform, combined with a complete listening and analytics system.
Akio proposes Akio.CX, a unified customer relations platform - with all channels including voice, emails, chat, social media,... - combined with a complete listening and analytics system of media coverage, social conversations and customer feedback. Our offer is designed to help companies to optimise customer service experience and increase customer knowledge.
Akio proposes Akio.CX, a unified customer relations platform - with all channels including voice, emails, chat, social media,... - combined with a complete listening and analytics system of media cover...
  • Analisi delle sensazioni
  • Analisi di testo
  • Visualizzazione grafica dei dati
  • Etichettatura
  • Riepilogo
  • Creazione di cluster basati su argomenti
Provides services for automatic extraction of insights from unstructured information sources, including social media posts.
Provides services for automatic extraction of insights from unstructured information sources, including social media posts.
Provides services for automatic extraction of insights from unstructured information sources, including social media posts....
  • Analisi delle sensazioni
  • Analisi di testo
  • Visualizzazione grafica dei dati
  • Etichettatura
  • Riepilogo
  • Creazione di cluster basati su argomenti
A self service text analytics tool requiring no machine training. Just upload your data and get actionable insights in seconds.
Kapiche empowers you to quickly understand what your customers think about your company, in their own words, from your NPS, CSAT, customer survey and product review data. Find actionable insights using proven Text Analytics technology: -Unbiased and transparent -No setup required, no built-in models. Actionable insight automatically identified using your own customer data. Get true visibility of customer opinion. -Deep insights, easy reporting -Compare customer opinion across segments
Kapiche empowers you to quickly understand what your customers think about your company, in their own words, from your NPS, CSAT, customer survey and product review data. Find actionable insights usin...
  • Analisi delle sensazioni
  • Analisi di testo
  • Visualizzazione grafica dei dati
  • Etichettatura
  • Riepilogo
  • Creazione di cluster basati su argomenti
Insights-driven tool that assists businesses to achieve structured data through accurate financial analysis, and language processing.
Insights-driven tool that assists businesses to achieve structured data through accurate financial analysis and language processing.
Insights-driven tool that assists businesses to achieve structured data through accurate financial analysis and language processing....
  • Analisi delle sensazioni
  • Analisi di testo
  • Visualizzazione grafica dei dati
  • Etichettatura
  • Riepilogo
  • Creazione di cluster basati su argomenti
Cogito

Cogito

(0 recensioni)
Text analytics platform that inspects and categorizes content and discovers connections between data items.
Text analytics platform that inspects and categorizes content and discovers connections between data items.
Text analytics platform that inspects and categorizes content and discovers connections between data items....
Intuitively captures data from both email and paper invoices using AI and capture automation. Seamless integration with your ERP.
Intelligently captures data from both email and paper documents using AI and capture automation to search, interpret, validate, and extrapolate semantic meaning from invoices, sales and purchase orders and shipping receipts. Intuitively performs field mapping and data collection. Gets high marks for ease of use and an intuitive interface - Minimal I.T. involvement - Integrates seamlessly with your ERP - It's next generation OCR!
Intelligently captures data from both email and paper documents using AI and capture automation to search, interpret, validate, and extrapolate semantic meaning from invoices, sales and purchase orders...
  • Analisi delle sensazioni
  • Analisi di testo
  • Visualizzazione grafica dei dati
  • Etichettatura
  • Riepilogo
  • Creazione di cluster basati su argomenti
Tisane

Tisane

(0 recensioni)
Analyze text in 27 languages for aspect-based sentiment analysis, grammar, hate speech, sexual harassment and more.
Analyze text in 27 languages for aspect-based sentiment analysis, grammar, hate speech, sexual harassment and more.
Analyze text in 27 languages for aspect-based sentiment analysis, grammar, hate speech, sexual harassment and more....
  • Analisi delle sensazioni
  • Analisi di testo
  • Visualizzazione grafica dei dati
  • Etichettatura
  • Riepilogo
  • Creazione di cluster basati su argomenti
Customizable call center solution for recognizing and analyzing content in real time to reduce time on decision making.
Customizable call center solution for recognizing and analyzing content in real time to reduce time on decision making.
Customizable call center solution for recognizing and analyzing content in real time to reduce time on decision making....
  • Analisi delle sensazioni
  • Analisi di testo
  • Visualizzazione grafica dei dati
  • Etichettatura
  • Riepilogo
  • Creazione di cluster basati su argomenti
Biz7

Biz7

(0 recensioni)
Link discovery solution that automates text processing, context analysis, link generation and updating for all your business documents.
Link discovery solution that automates text processing, context analysis, link generation and updating for all your business documents.
Link discovery solution that automates text processing, context analysis, link generation and updating for all your business documents....
  • Analisi delle sensazioni
  • Analisi di testo
  • Visualizzazione grafica dei dati
  • Etichettatura
  • Riepilogo
  • Creazione di cluster basati su argomenti
TeX

TeX

(0 recensioni)
Text analytics tool that helps extract information from customer surveys, emails, academic papers, or social media feeds.
Text analytics tool that helps extract information from customer surveys, emails, academic papers, or social media feeds.
Text analytics tool that helps extract information from customer surveys, emails, academic papers, or social media feeds....
  • Analisi delle sensazioni
  • Analisi di testo
  • Visualizzazione grafica dei dati
  • Etichettatura
  • Riepilogo
  • Creazione di cluster basati su argomenti
Instantly uncover insights in open-ended text feedback to take immediate action and drive value for the people you serve.
Luminoso builds text analytics for analyzing open-ended text like survey responses, support tickets, and reviews. Using conceptual NLU and unsupervised AI, we offer the only solutions that work across all domains and industries. The tech underpinning Luminoso products is paired with a vast knowledge base to learn words from context without ontologies or training data. Our products provide native support in 15 languages, to surface leading indicators, driving critical actions and decision-making.
Luminoso builds text analytics for analyzing open-ended text like survey responses, support tickets, and reviews. Using conceptual NLU and unsupervised AI, we offer the only solutions that work across ...
  • Analisi delle sensazioni
  • Analisi di testo
  • Visualizzazione grafica dei dati
  • Etichettatura
  • Riepilogo
  • Creazione di cluster basati su argomenti
I2E

I2E

(0 recensioni)
An agile and interactive text mining application for the extraction and analysis of information.
An agile and interactive text mining application for the extraction and analysis of information.
An agile and interactive text mining application for the extraction and analysis of information....
Kyndi

Kyndi

(0 recensioni)
Support your organizations long term goals with an AI solution.
Support your organizations long term goals with an AI solution.
Support your organizations long term goals with an AI solution....
teX-ai

teX-ai

(0 recensioni)
Our Saas based customizable text analytics product provides accurate insights by processing raw text data using NLP, Ai and DL algorith
teX.ai is one of the leading Ai based Text Analytics product. Its completely customizable and helps convert complex text data into accurate insights. teX.ai is a hands-on, easy to use text analytics tool built on sophisticated Python libraries. This SaaS based text analytics suite provides insights to enhance customer experience by processing raw text data using NLP, Ai and DL algorithms. It can effectively solve challenges faced by industries Banking, Retail, Ecommerce, Manufacturing, etc.,
teX.ai is one of the leading Ai based Text Analytics product. Its completely customizable and helps convert complex text data into accurate insights. teX.ai is a hands-on, easy to use text analytics to...
  • Analisi delle sensazioni
  • Analisi di testo
  • Visualizzazione grafica dei dati
  • Etichettatura
  • Riepilogo
  • Creazione di cluster basati su argomenti
Social media analytics tool that helps businesses analyze text & sentiments from company's data & turn into actionable intelligence.
Need to find hidden meaning in your mountains of text data and content? Repustate offers knowledge management services in Text Analytics, Sentiment Analysis & Semantic Search all in 24 languages. We help you understand your customers, employees and competitors quicker and more accurately than any other company. Our Deep Semantic Search engine automatically extracts topic level meaning from text documents, audio and videos.
Need to find hidden meaning in your mountains of text data and content? Repustate offers knowledge management services in Text Analytics, Sentiment Analysis & Semantic Search all in 24 languages. We he...
  • Analisi delle sensazioni
  • Analisi di testo
  • Visualizzazione grafica dei dati
  • Etichettatura
  • Riepilogo
  • Creazione di cluster basati su argomenti
Text Analytics Platform for Detecting Errors in Clinical Trial Submissions.
Text Analytics Platform for Detecting Errors in Clinical Trial Submissions.
Text Analytics Platform for Detecting Errors in Clinical Trial Submissions....
Analyses your text documents to find high-level concepts within their context.
Analyses your text documents to find high-level concepts within their context.
Analyses your text documents to find high-level concepts within their context....
AI-Compare helps you to search for, compare and use the best Artificial Intelligence APIs in the market
AI-Compare is a SaaS providing an API connected to big (AWS, GCP, etc.) and small AI providers: object detection, OCR, NLP, speech-to-text, custom vision, etc. Our solution allows users to compare the performance of these providers APIs according to their data and use them directly via our API thus offering great flexibility and making it very easy to change supplier. In particular, we offer better performance with the "Genius" feature that cleverly combines results from multiple providers.
AI-Compare is a SaaS providing an API connected to big (AWS, GCP, etc.) and small AI providers: object detection, OCR, NLP, speech-to-text, custom vision, etc. Our solution allows users to compare the ...
  • Analisi delle sensazioni
  • Analisi di testo
  • Visualizzazione grafica dei dati
  • Etichettatura
  • Riepilogo
  • Creazione di cluster basati su argomenti
DeepOpinion Studio is the leading platform for Opinion Mining and Sentiment Analysis (ABSA). Our ever-growing library of industry-speci
Based on our technological framework, AutoNLU, we developed the leading AI for detecting topics and the respective sentiment (ABSA). As our AI can differentiate between contexts and industries and is capable of detecting aspects in a fine-granular manner, we could outperform international benchmarks and scientifically prove to offer the worlds leading technology. In our DeepOpinion Studio we combine the latest Deep-Tech in AIs fastest-moving field NLP/NLU with pure user friendliness. Here we
Based on our technological framework, AutoNLU, we developed the leading AI for detecting topics and the respective sentiment (ABSA). As our AI can differentiate between contexts and industries and is c...
  • Analisi delle sensazioni
  • Analisi di testo
  • Visualizzazione grafica dei dati
  • Etichettatura
  • Riepilogo
  • Creazione di cluster basati su argomenti
Web application for the automatic analysis of customer feedback.
Customer feedback is far too valuable to be evaluated only incompletely. That's why Cauliflower offers a Web application for evaluating customer feedback as a self-service. Users in all industries can use the Cauliflower Data-Handler to upload comments from surveys, review platforms, customer feedback systems or social media with just a few clicks. The results are presented in interactive dashboards that can be shared within a team or with stakeholders.
Customer feedback is far too valuable to be evaluated only incompletely. That's why Cauliflower offers a Web application for evaluating customer feedback as a self-service. Users in all industries can ...
  • Analisi delle sensazioni
  • Analisi di testo
  • Visualizzazione grafica dei dati
  • Etichettatura
  • Riepilogo
  • Creazione di cluster basati su argomenti
Unstructured text analytics solution that uses machine learning to mine customers.
Unstructured text analytics solution that uses machine learning to mine customers.
Unstructured text analytics solution that uses machine learning to mine customers....