57 risultati
Perché Capterra è gratis
Strumento di analisi del sentiment e dei testi basato sull'intelligenza artificiale che offre informazioni operative istantanee. Ulteriori informazioni su Gavagai
Analisi del testo. Di qualità. In qualsiasi lingua. Analizza i dati di feedback dei clienti per scoprire i tuoi punti di debolezza e di forza in 46 lingue. È un'analisi basata sull'intelligenza artificiale per tutti. Scopri cosa pensano migliaia di persone in pochi minuti. Scopri cosa dicono tutti i tuoi clienti nella loro lingua. Carica i tuoi testi in formato Excel o CSV e inizia a ottenere risultati immediatamente. È veloce, facile da usare e renderà i tuoi clienti soddisfatti. Ulteriori informazioni su Gavagai
Analisi del testo. Di qualità. In qualsiasi lingua. Analizza i dati di feedback dei clienti per scoprire i tuoi punti di debolezza e di forza in 46 lingue. È un'analisi basata sull'intelligenza...

Caratteristiche principali

  • Analisi delle sensazioni
  • Analisi di testo
  • Visualizzazione grafica dei dati
  • Etichettatura
  • Riepilogo
  • Creazione di cluster basati su argomenti

Production-ready NLP API for NER, sentiment-analysis, classification, summarization, question answering, translation, and more. Ulteriori informazioni su NLP Cloud
NLP Cloud is a high performance production-ready NLP API based on spaCy and HuggingFace transformers. You can do Named Entity Recognition (NER), sentiment-analysis, classification, summarization, question answering, translation, language detection, tokenization, and Part-Of-Speech (POS) tagging. The best open-source pre-trained models are available, but you can also deploy your own custom models. Pricing is fair, and all the pre-trained models are actually available for free. Ulteriori informazioni su NLP Cloud
NLP Cloud is a high performance production-ready NLP API based on spaCy and HuggingFace transformers. You can do Named Entity Recognition (NER), sentiment-analysis, classification, summarization,...

Caratteristiche principali

  • Analisi delle sensazioni
  • Analisi di testo
  • Visualizzazione grafica dei dati
  • Etichettatura
  • Riepilogo
  • Creazione di cluster basati su argomenti

Sistema di elaborazione tecnica che fornisce strumenti per l'elaborazione delle immagini, la geometria, la visualizzazione, il machine learning, il data mining e altro ancora.
Sistema di elaborazione tecnica che fornisce strumenti per l'elaborazione delle immagini, la geometria, la visualizzazione, il machine learning, il data mining e altro ancora.
Sistema di elaborazione tecnica che fornisce strumenti per l'elaborazione delle immagini, la geometria, la visualizzazione, il machine learning, il data mining e altro ancora.

Caratteristiche principali

  • Analisi delle sensazioni
  • Analisi di testo
  • Visualizzazione grafica dei dati
  • Etichettatura
  • Riepilogo
  • Creazione di cluster basati su argomenti

Analisi di testi collaborative basate sul web per accademici, aziende e governi per cercare, filtrare, raggruppare, programmare e classificare testi.
Sistema di analisi del testo collaborativo, basato sul web, che consente ad accademici, aziende e governi di pianificare raccolte di testi da Twitter, eseguire importazioni da SurveyMonkey, e-mail o da un foglio di calcolo, per cercare, filtrare, raggruppare, programmare e classificare automaticamente testi. Per la ricerca sul web il brevetto CoderRank di Texifter si concentra su tecniche algoritmiche analoghe a PageRank di Google, ma adattate per migliorare le analisi collaborative dei testi su larga scala mediante un potenziamento del machine-learning e la ludicizzazione della programmazione in crowdsourcing.
Sistema di analisi del testo collaborativo, basato sul web, che consente ad accademici, aziende e governi di pianificare raccolte di testi da Twitter, eseguire importazioni da SurveyMonkey, e-mail o...

Caratteristiche principali

  • Analisi delle sensazioni
  • Analisi di testo
  • Visualizzazione grafica dei dati
  • Etichettatura
  • Riepilogo
  • Creazione di cluster basati su argomenti

Miglior software e servizio di Web scraping, trasforma milioni di pagine web in dati. Scelto da 1/3 delle aziende delle classifiche Fortune 500.
Classificato come miglior software e servizio di Web scraping. Scelto da 1/3 delle aziende delle classifiche Fortune 500 e con assistenza clienti a cinque stelle. Mozenda mette a disposizione: 1) Software ospitato sul cloud 2) Software sul posto 3) Servizi di dati Con oltre 15 anni di esperienza Mozenda consente di automatizzare l'estrazione dei dati web da qualsiasi sito web.
Classificato come miglior software e servizio di Web scraping. Scelto da 1/3 delle aziende delle classifiche Fortune 500 e con assistenza clienti a cinque stelle. Mozenda mette a disposizione: 1)...

Caratteristiche principali

  • Analisi delle sensazioni
  • Analisi di testo
  • Visualizzazione grafica dei dati
  • Etichettatura
  • Riepilogo
  • Creazione di cluster basati su argomenti

Document analysis software proposal & contract teams. Designed to help generate compliance matrices, manage bids, maintain doc versions
Increase Your Win Rate by 9.8% and save 66.7h per proposal with VT Docs. Our document analysis software for proposal and contract teams is used by 9 of the top 15 U.S. government contractors. Boeing, General Dynamics, Northrop Grumman and others use it to improve compliance and efficiency. Shred RFPs and create compliance matrices in minutes. Extract acronym definitions and compare docs, Make faster bid / no-bid decisions. Manage bids, ensure compliance, shred multiple documents and more.
Increase Your Win Rate by 9.8% and save 66.7h per proposal with VT Docs. Our document analysis software for proposal and contract teams is used by 9 of the top 15 U.S. government contractors....

Caratteristiche principali

  • Analisi delle sensazioni
  • Analisi di testo
  • Visualizzazione grafica dei dati
  • Etichettatura
  • Riepilogo
  • Creazione di cluster basati su argomenti

Keatext is an AI-powered text analytics platform for customer feedback and conversation data.
Keatext is an AI-powered text analytics platform for customer feedback and conversation data. With no manual setup, you can upload data like reviews, surveys, and support tickets. Keatext also integrates directly with Zendesk, Intercom, and 400+ other platforms. Get access to dashboards with top insights based on your KPIs, or dive into the sentiments, topics, and opinions in your data. Create powerful charts, filter data, and share analytics to guide business decisions.
Keatext is an AI-powered text analytics platform for customer feedback and conversation data. With no manual setup, you can upload data like reviews, surveys, and support tickets. Keatext also...

Caratteristiche principali

  • Analisi delle sensazioni
  • Analisi di testo
  • Visualizzazione grafica dei dati
  • Etichettatura
  • Riepilogo
  • Creazione di cluster basati su argomenti

Piattaforma Customer Insights.
Creato per aziende di piccole, medie e grandi dimensioni, Thematic è una piattaforma di informazioni approfondite sui clienti per team basati sui dati che mirano a migliorare l'esperienza di prodotti e servizi dei clienti. Grazie a eccellenti algoritmi di intelligenza artificiale, Thematic analizza il feedback raccolto tramite sondaggi NPS, recensioni, social media e registri del contact center e lo trasforma in informazioni chiare e fruibili a cui è possibile accedere in tutta l'azienda. Thematic si integra con Qualtrics, SurveyMonkey, AskNicely e altri software.
Creato per aziende di piccole, medie e grandi dimensioni, Thematic è una piattaforma di informazioni approfondite sui clienti per team basati sui dati che mirano a migliorare l'esperienza di prodotti...

Caratteristiche principali

  • Analisi delle sensazioni
  • Analisi di testo
  • Visualizzazione grafica dei dati
  • Etichettatura
  • Riepilogo
  • Creazione di cluster basati su argomenti

Una domanda di analisi dei documenti per i consulenti e aziende di piccole e grandi dimensioni. Genera matrici di conformità, altri artefatti e report.
Condividi e analizza documenti (RFP), genera matrici di conformità (incluso X-Ref), trova differenze tra le versioni, genera matrici RACI reali, sfrutta la leggibilità con ranking per "ciò che è importante per te", quindi trova e convalida gli acronimi e altro ancora. - Ti offre il controllo tramite attività dinamiche, modelli, dizionari con valori ponderati che rivelano il significato o il contenuto importante e altro. Metti al sicuro il tuo ambienti (SCIF): i clienti includono Boeing, General Dynamics, AECOM, Raytheon, L3Harris e altri.
Condividi e analizza documenti (RFP), genera matrici di conformità (incluso X-Ref), trova differenze tra le versioni, genera matrici RACI reali, sfrutta la leggibilità con ranking per "ciò che è...

Caratteristiche principali

  • Analisi delle sensazioni
  • Analisi di testo
  • Visualizzazione grafica dei dati
  • Etichettatura
  • Riepilogo
  • Creazione di cluster basati su argomenti

Analisi predittiva automatizzata per il testo. Non è necessario essere esperti di dati per creare modelli accurati.
Potrai utilizzare l'analisi predittiva automatizzata per creare modelli accurati con dati testuali quali voce del cliente, garanzia, reclami, recensioni, richieste di risarcimento e così via. Questa soluzione utilizza una tecnologia proprietaria sviluppata da un'università e intesa all'utilizzo da parte di scienziati non abituati ad avvalersi di dati. Ottimizza le prestazioni dei modelli con il minimo intervento umano.
Potrai utilizzare l'analisi predittiva automatizzata per creare modelli accurati con dati testuali quali voce del cliente, garanzia, reclami, recensioni, richieste di risarcimento e così via. Questa...

Caratteristiche principali

  • Analisi delle sensazioni
  • Analisi di testo
  • Visualizzazione grafica dei dati
  • Etichettatura
  • Riepilogo
  • Creazione di cluster basati su argomenti

VisibleThread - Improve the clarity and compliance of mission-critical business writing with quantifiable metrics.
VisibleThread improves the efficiency, clarity and compliance of RFPs, contracts and mission-critical business writing with quantifiable metrics. VT Writer supports teams by allowing them to self-score critical documentation and text in one click. VT Insights measures quality improvement across all organization assets, both offline and online. Improving the clarity of your communications drives a stronger customer experience, achieves call center savings and builds customer trust.
VisibleThread improves the efficiency, clarity and compliance of RFPs, contracts and mission-critical business writing with quantifiable metrics. VT Writer supports teams by allowing them to...

Caratteristiche principali

  • Analisi delle sensazioni
  • Analisi di testo
  • Visualizzazione grafica dei dati
  • Etichettatura
  • Riepilogo
  • Creazione di cluster basati su argomenti

Schedule, Scan, Index and Apply metadata and keywords to data, pdf, word, based on the contents of each (against your rules)!
Centralpiont by Oxcyon empowers you to set up scheduled routines to scan, index, and apply new classifications, keywords, metadata to any information (Strucutred (Oracle, SQL, JSON, XML) and MORE IMPORTANT UNSTRUCTURED (Data from file folders like PDF, Word, XLS, PPT). Centralpoint will mine each record against your metadata and rules, and apply!
Centralpiont by Oxcyon empowers you to set up scheduled routines to scan, index, and apply new classifications, keywords, metadata to any information (Strucutred (Oracle, SQL, JSON, XML) and MORE...

Caratteristiche principali

  • Analisi delle sensazioni
  • Analisi di testo
  • Visualizzazione grafica dei dati
  • Etichettatura
  • Riepilogo
  • Creazione di cluster basati su argomenti

uCrawler ti consente di raccogliere articoli di notizie da qualsiasi fonte e in qualsiasi lingua, senza dover utilizzare il codice.
uCrawler estrae automaticamente dati dai siti web di notizie e dai canali Telegram, in qualsiasi lingua, senza dover utilizzare linguaggi di programmazione. Puoi recuperare i dati di output mediante API, XML, RSS o esportazione diretta nei database SQL o ElasticSearch.
uCrawler estrae automaticamente dati dai siti web di notizie e dai canali Telegram, in qualsiasi lingua, senza dover utilizzare linguaggi di programmazione. Puoi recuperare i dati di output mediante...

Caratteristiche principali

  • Analisi delle sensazioni
  • Analisi di testo
  • Visualizzazione grafica dei dati
  • Etichettatura
  • Riepilogo
  • Creazione di cluster basati su argomenti

Cloud-based SaaS for the automatic analysis of multilingual customer feedback.
Cauliflower is an AI platform that allows you to analyze customer feedback and save hours of manual work. Our customers use Cauliflower to classify and extract actionable insights from raw texts like open-ended questions, chats, comments, reviews and more! Understand what thousands think in a matter of minutes, what are current pain points or possibilities. We support multiple languages and features including topic extraction, sentiment analysis, engaging visualizations and individual filters.
Cauliflower is an AI platform that allows you to analyze customer feedback and save hours of manual work. Our customers use Cauliflower to classify and extract actionable insights from raw texts like...

Caratteristiche principali

  • Analisi delle sensazioni
  • Analisi di testo
  • Visualizzazione grafica dei dati
  • Etichettatura
  • Riepilogo
  • Creazione di cluster basati su argomenti

The most effective Web & Social Listening tool. Search and analyse all reviews, comments, opinions on Web & Social Media in real time.
PaloPro is a powerful tool for monitoring and analysing all Web and Social Media, collecting in real time mentions published on websites, forums, blogs, Twitter, Facebook, Instagram, YouTube. Utilising state-of-the-art AI and Machine Learning algorithms, PaloPro achieves up to 90% accuracy in Sentiment Analysis, delivering accurate analytics & alerts in real time, helping brands manage their online reputation, evaluate their communications strategy and deal with crisis on the ever-moving web.
PaloPro is a powerful tool for monitoring and analysing all Web and Social Media, collecting in real time mentions published on websites, forums, blogs, Twitter, Facebook, Instagram, YouTube....

Caratteristiche principali

  • Analisi delle sensazioni
  • Analisi di testo
  • Visualizzazione grafica dei dati
  • Etichettatura
  • Riepilogo
  • Creazione di cluster basati su argomenti

Customer experience management tool that helps business personalization through daily support and analysis.
Customer experience management tool that helps business personalization through daily support and analysis.
Customer experience management tool that helps business personalization through daily support and analysis.

Caratteristiche principali

  • Analisi delle sensazioni
  • Analisi di testo
  • Visualizzazione grafica dei dati
  • Etichettatura
  • Riepilogo
  • Creazione di cluster basati su argomenti

APL's text analysis system providing companies with entity extraction, sentiment and emotion analysis, keyword extraction, and other.
APL's text analysis system providing companies with entity extraction, sentiment and emotion analysis, keyword extraction, and other.
APL's text analysis system providing companies with entity extraction, sentiment and emotion analysis, keyword extraction, and other.

Caratteristiche principali

  • Analisi delle sensazioni
  • Analisi di testo
  • Visualizzazione grafica dei dati
  • Etichettatura
  • Riepilogo
  • Creazione di cluster basati su argomenti

Cx MOMENTS automatically detects and trends customer issues in support tickets. Connect to Zendesk, Freshdesk, Salesforce in 3 clicks.
Cx MOMENTS is used by Customer Support Managers to automatically find and trend customer issues in their helpdesk customer support tickets. Cx MOMENTS connects to Zendesk, Freshdesk, Salesforce and Intercom, and detects the topics and problems that regularly crop up in customer support conversations. Our Natural Language Processing and AI help you gain valuable insights from all support tickets in your helpdesk.
Cx MOMENTS is used by Customer Support Managers to automatically find and trend customer issues in their helpdesk customer support tickets. Cx MOMENTS connects to Zendesk, Freshdesk, Salesforce and...

Caratteristiche principali

  • Analisi delle sensazioni
  • Analisi di testo
  • Visualizzazione grafica dei dati
  • Etichettatura
  • Riepilogo
  • Creazione di cluster basati su argomenti

Qordoba è un assistente di scrittura per le aziende basato sull'intelligenza artificiale.
Qordobas AI aiuta ogni persona in azienda a scrivere con lo stesso stile, la stessa terminologia e la stessa voce del marchio. Grazie alle linee guida dinamiche per i contenuti di Qordobas, le organizzazioni possono essere sempre chiare e coerenti su tutti i tipi di contenuti, dalle comunicazioni al marketing, dai prodotti alle risorse umane. Aziende come Marriott, Braintree e Postmates usano Qordoba per creare contenuti migliori, fino al 90% più rapidamente di prima. Qordoba è stata riconosciuta da Forbes come Rising Star Cloud100 per il 2018.
Qordobas AI aiuta ogni persona in azienda a scrivere con lo stesso stile, la stessa terminologia e la stessa voce del marchio. Grazie alle linee guida dinamiche per i contenuti di Qordobas, le...

Caratteristiche principali

  • Analisi delle sensazioni
  • Analisi di testo
  • Visualizzazione grafica dei dati
  • Etichettatura
  • Riepilogo
  • Creazione di cluster basati su argomenti

Text analytics tool that helps users analyze written documents such as customer surveys, political speeches, academic papers, and more.
WordStat is a software that helps people analyze very large amounts of written documents. eg.customer surveys, political speeches, academic papers, emails or twitter feeds. The software helps people find common topics, themes and hidden meanings in unstructured text data. A hotel chain may have 100,000 customer comments about their rooms, food service or outdoor facilities. The software helps search those responses and generate common themes or topics to target where they need to improve.
WordStat is a software that helps people analyze very large amounts of written documents. eg.customer surveys, political speeches, academic papers, emails or twitter feeds. The software helps people...

Caratteristiche principali

  • Analisi delle sensazioni
  • Analisi di testo
  • Visualizzazione grafica dei dati
  • Etichettatura
  • Riepilogo
  • Creazione di cluster basati su argomenti

Text mining system that contains automatic boolean rule generation, term profiling, document theme discovery, and text importing.
Text mining system that contains automatic boolean rule generation, term profiling, document theme discovery, and text importing.
Text mining system that contains automatic boolean rule generation, term profiling, document theme discovery, and text importing.

Caratteristiche principali

  • Analisi delle sensazioni
  • Analisi di testo
  • Visualizzazione grafica dei dati
  • Etichettatura
  • Riepilogo
  • Creazione di cluster basati su argomenti

Text analyzing solution that enables companies to find frequent phrases or words and count number of words or characters.
Text analyzing solution that enables companies to find frequent phrases or words and count number of words or characters.
Text analyzing solution that enables companies to find frequent phrases or words and count number of words or characters.

Caratteristiche principali

  • Analisi delle sensazioni
  • Analisi di testo
  • Visualizzazione grafica dei dati
  • Etichettatura
  • Riepilogo
  • Creazione di cluster basati su argomenti

Piattaforma di intelligenza artificiale per analizzare testo con Machine Learning e trasformare e-mail, tweet, sondaggi o qualsiasi testo in dati utilizzabili.
MonkeyLearn è una piattaforma basata sull'intelligenza artificiale che consente di analizzare testi attraverso il Machine Learning, per automatizzare i flussi di lavoro aziendali e risparmiare ore di elaborazione manuale dei dati. Clienti come Clearbit, Segment e Drift utilizzano MonkeyLearn per classificare ed estrarre dati utilizzabili da testi non elaborati come e-mail, chat, pagine web, documenti, tweet e molto altro! MonkeyLearn può essere facilmente integrato tramite integrazioni come Fogli Google, Zapier, Zendesk o Rapidminer (non è richiesta alcuna codifica) o tramite splendide API e SDK.
MonkeyLearn è una piattaforma basata sull'intelligenza artificiale che consente di analizzare testi attraverso il Machine Learning, per automatizzare i flussi di lavoro aziendali e risparmiare ore di...

Caratteristiche principali

  • Analisi delle sensazioni
  • Analisi di testo
  • Visualizzazione grafica dei dati
  • Etichettatura
  • Riepilogo
  • Creazione di cluster basati su argomenti

Cloud-based feedback analysis tool that assists enterprises with customer analytics, product management and employee experience.
EFC is a real-time and automatic service that extracts the topics of discussion and the sentiment for each mention of a topic using Natural Language Processing and Artificial Intelligence. EFC is easy to take into use and operate, requiring no special knowledge from the customer in the areas of linguistics or statistical analysis. EFC runs in the cloud (Amazon Web Services) within the EU (in Ireland).
EFC is a real-time and automatic service that extracts the topics of discussion and the sentiment for each mention of a topic using Natural Language Processing and Artificial Intelligence. EFC is...

Caratteristiche principali

  • Analisi delle sensazioni
  • Analisi di testo
  • Visualizzazione grafica dei dati
  • Etichettatura
  • Riepilogo
  • Creazione di cluster basati su argomenti

Sinequa è una piattaforma di ricerca intelligente che fornisce approfondimenti estratti da dati aziendali strutturati e non.
Sinequa fornisce una piattaforma di ricerca aziendale per le imprese e i governi Global 2000, che collega i lavoratori digitali con i dati, le competenze e le conoscenze necessarie affinché le organizzazioni si basino sulle informazioni. Questo si traduce in informazioni contestualizzate che consentono decisioni più sagge, promuove l'innovazione e aumenta la produttività. Altamente scalabile, per supportare le esigenze aziendali e tecniche attuali e future, Sinequa aiuta le organizzazioni ad accelerare la loro trasformazione digitale.
Sinequa fornisce una piattaforma di ricerca aziendale per le imprese e i governi Global 2000, che collega i lavoratori digitali con i dati, le competenze e le conoscenze necessarie affinché le...

Caratteristiche principali

  • Analisi delle sensazioni
  • Analisi di testo
  • Visualizzazione grafica dei dati
  • Etichettatura
  • Riepilogo
  • Creazione di cluster basati su argomenti

Unlock the value hidden within text and visuals to optimize your business processes.
Built with enterprise scalability, OpenText Magellan is a fully integrated AI & Analytics platform that lets users explore and understand data from disparate unstructured data, such as text, images, or social media, and then create consumer-friendly, engaging dashboards, reports and interactive visualizations that can be easily embedded, socialized and shared.
Built with enterprise scalability, OpenText Magellan is a fully integrated AI & Analytics platform that lets users explore and understand data from disparate unstructured data, such as text, images,...

Caratteristiche principali

  • Analisi delle sensazioni
  • Analisi di testo
  • Visualizzazione grafica dei dati
  • Etichettatura
  • Riepilogo
  • Creazione di cluster basati su argomenti

Connect siloed voice of the customer feedback and get AI-powered insights into what your customers care about.
Advize integrates Voice of the Customer data from across the customer journey to deliver actionable insights and automate personalized next best actions that drive revenue, reduce churn and improve customer satisfaction.
Advize integrates Voice of the Customer data from across the customer journey to deliver actionable insights and automate personalized next best actions that drive revenue, reduce churn and improve...

Caratteristiche principali

  • Analisi delle sensazioni
  • Analisi di testo
  • Visualizzazione grafica dei dati
  • Etichettatura
  • Riepilogo
  • Creazione di cluster basati su argomenti

Separate signals from noise and accelerate insight through powerful natural language understanding as service platform for social text
Conversus.AI is the first machine learning as a service platform specifically for text analysis of social and voice of customer data. The platform allows even non data scientists to rapidly build, validate and deploy high performance text models for language data for a variety of uses including accuracy improvement for social listening, brand tracking, customer care and experience. Users can also choose from large library of prebuilt industry models. Deploy immediately to key SLPs.
Conversus.AI is the first machine learning as a service platform specifically for text analysis of social and voice of customer data. The platform allows even non data scientists to rapidly build,...

Caratteristiche principali

  • Analisi delle sensazioni
  • Analisi di testo
  • Visualizzazione grafica dei dati
  • Etichettatura
  • Riepilogo
  • Creazione di cluster basati su argomenti

Pioneer in the semantic analysis of textual Big Data.Turn words into actionable insights
We offer SaaS software solutions to analyse large volumes of textual data so that our clients can extract relevant information in real time from the web, social media, emails, satisfaction surveys and more. We aggregate all your information onto a multi-source, multi-lingual & multi-topic software solution. Proxem Software offers the best in user-friendly text mining tools in the field of Human Resources, Customer Knowledge and Market Intelligence.
We offer SaaS software solutions to analyse large volumes of textual data so that our clients can extract relevant information in real time from the web, social media, emails, satisfaction surveys...

Caratteristiche principali

  • Analisi delle sensazioni
  • Analisi di testo
  • Visualizzazione grafica dei dati
  • Etichettatura
  • Riepilogo
  • Creazione di cluster basati su argomenti

Clarabridge helps you understand and improve your customer's experience by putting customer feedback to work.
Clarabridge helps hundreds of the worlds leading brands improve the customer experience by putting customer feedback to work. Our solution offers the only omni-source listening, best in class customer analytics, and real-time, guided actions for fast front-line response. With customer feedback trends, correlation, and root cause analysis the best and biggest companies in the world use the Clarabridge SaaS solution to power their CEM programs.
Clarabridge helps hundreds of the worlds leading brands improve the customer experience by putting customer feedback to work. Our solution offers the only omni-source listening, best in class...

Caratteristiche principali

  • Analisi delle sensazioni
  • Analisi di testo
  • Visualizzazione grafica dei dati
  • Etichettatura
  • Riepilogo
  • Creazione di cluster basati su argomenti

Language processing platform that supports 22 languages and a Twitter-mode. Includes sentiment, categorization, and entity extraction.
Lexalytics transforms global conversations into meaningful and actionable insights. Every day, our leading on-premise Salience and SaaS Semantria text analysis technology platforms process billions of pieces of unstructured data, translating thoughts and feelings into profitable decisions for our customers. We support 22 languages, and features include sentiment, named entities, themes, categorization, boolean queries, summarization, taxonomies, POS tagging, intentions and more.
Lexalytics transforms global conversations into meaningful and actionable insights. Every day, our leading on-premise Salience and SaaS Semantria text analysis technology platforms process billions...

Caratteristiche principali

  • Analisi delle sensazioni
  • Analisi di testo
  • Visualizzazione grafica dei dati
  • Etichettatura
  • Riepilogo
  • Creazione di cluster basati su argomenti

Akio.CX is a unified omnichannel customer relations platform, combined with a complete listening and analytics system.
Akio proposes Akio.CX, a unified customer relations platform - with all channels including voice, emails, chat, social media,... - combined with a complete listening and analytics system of media coverage, social conversations and customer feedback. Our offer is designed to help companies to optimise customer service experience and increase customer knowledge.
Akio proposes Akio.CX, a unified customer relations platform - with all channels including voice, emails, chat, social media,... - combined with a complete listening and analytics system of media...

Caratteristiche principali

  • Analisi delle sensazioni
  • Analisi di testo
  • Visualizzazione grafica dei dati
  • Etichettatura
  • Riepilogo
  • Creazione di cluster basati su argomenti

Provides services for automatic extraction of insights from unstructured information sources, including social media posts.
Provides services for automatic extraction of insights from unstructured information sources, including social media posts.
Provides services for automatic extraction of insights from unstructured information sources, including social media posts.

Caratteristiche principali

  • Analisi delle sensazioni
  • Analisi di testo
  • Visualizzazione grafica dei dati
  • Etichettatura
  • Riepilogo
  • Creazione di cluster basati su argomenti

A self service text analytics tool requiring no machine training. Just upload your data and get actionable insights in seconds.
Kapiche empowers you to quickly understand what your customers think about your company, in their own words, from your NPS, CSAT, customer survey and product review data. Find actionable insights using proven Text Analytics technology: -Unbiased and transparent -No setup required, no built-in models. Actionable insight automatically identified using your own customer data. Get true visibility of customer opinion. -Deep insights, easy reporting -Compare customer opinion across segments
Kapiche empowers you to quickly understand what your customers think about your company, in their own words, from your NPS, CSAT, customer survey and product review data. Find actionable insights...

Caratteristiche principali

  • Analisi delle sensazioni
  • Analisi di testo
  • Visualizzazione grafica dei dati
  • Etichettatura
  • Riepilogo
  • Creazione di cluster basati su argomenti

Insights-driven tool that assists businesses to achieve structured data through accurate financial analysis, and language processing.
Insights-driven tool that assists businesses to achieve structured data through accurate financial analysis and language processing.
Insights-driven tool that assists businesses to achieve structured data through accurate financial analysis and language processing.

Caratteristiche principali

  • Analisi delle sensazioni
  • Analisi di testo
  • Visualizzazione grafica dei dati
  • Etichettatura
  • Riepilogo
  • Creazione di cluster basati su argomenti

Text analytics platform that inspects and categorizes content and discovers connections between data items.
Text analytics platform that inspects and categorizes content and discovers connections between data items.
Text analytics platform that inspects and categorizes content and discovers connections between data items.

Caratteristiche principali

  • Analisi delle sensazioni
  • Analisi di testo
  • Visualizzazione grafica dei dati
  • Etichettatura
  • Riepilogo
  • Creazione di cluster basati su argomenti

Intuitively captures data from both email and paper invoices using AI and capture automation. Seamless integration with your ERP.
Intelligently captures data from both email and paper documents using AI and capture automation to search, interpret, validate, and extrapolate semantic meaning from invoices, sales and purchase orders and shipping receipts. Intuitively performs field mapping and data collection. Gets high marks for ease of use and an intuitive interface - Minimal I.T. involvement - Integrates seamlessly with your ERP - It's next generation OCR!
Intelligently captures data from both email and paper documents using AI and capture automation to search, interpret, validate, and extrapolate semantic meaning from invoices, sales and purchase...

Caratteristiche principali

  • Analisi delle sensazioni
  • Analisi di testo
  • Visualizzazione grafica dei dati
  • Etichettatura
  • Riepilogo
  • Creazione di cluster basati su argomenti

Analyze text in 27 languages for aspect-based sentiment analysis, grammar, hate speech, sexual harassment and more.
Analyze text in 27 languages for aspect-based sentiment analysis, grammar, hate speech, sexual harassment and more.
Analyze text in 27 languages for aspect-based sentiment analysis, grammar, hate speech, sexual harassment and more.

Caratteristiche principali

  • Analisi delle sensazioni
  • Analisi di testo
  • Visualizzazione grafica dei dati
  • Etichettatura
  • Riepilogo
  • Creazione di cluster basati su argomenti

Une plateforme SaaS pour améliorer l'expérience client en analysant les émotions des clients dans les commentaires et en extrayant des
Priorisez les irritants de vos parcours clients, augmentez votre NPS et gagnez du temps sur le traitement de vos verbatim grâce à notre plateforme d'Intelligence Artificielle. Q°emotion est une solution sémantique et émotionnelle pour analyser les avis de vos clients et collaborateurs à partir d'enquêtes, d'avis en ligne, etc. Notre outil d'analyse sémantique et émotionnelle vous permet d'identifier en un clic les étapes les plus commentées et critiques de votre parcours client.
Priorisez les irritants de vos parcours clients, augmentez votre NPS et gagnez du temps sur le traitement de vos verbatim grâce à notre plateforme d'Intelligence Artificielle. Q°emotion est une...

Caratteristiche principali

  • Analisi delle sensazioni
  • Analisi di testo
  • Visualizzazione grafica dei dati
  • Etichettatura
  • Riepilogo
  • Creazione di cluster basati su argomenti

Customizable call center solution for recognizing and analyzing content in real time to reduce time on decision making.
Customizable call center solution for recognizing and analyzing content in real time to reduce time on decision making.
Customizable call center solution for recognizing and analyzing content in real time to reduce time on decision making.

Caratteristiche principali

  • Analisi delle sensazioni
  • Analisi di testo
  • Visualizzazione grafica dei dati
  • Etichettatura
  • Riepilogo
  • Creazione di cluster basati su argomenti

Semeon is an AI-powered text analytics platform for customer feedback― understand what they think and want in real time.
Semeon can help you understand and prioritize large-scale employee, customer and marketplace feedback data from anywhere like social, surveys, reviews and CRM data. Our platform automatically extracts the most relevant multi-word concepts from your data, measures sentiment and generates insightful dashboards. With unmatched analytical power, you can dive into custom data classification and multi-layered filters to get actionable KPI insights in real-time to power your CX programs.
Semeon can help you understand and prioritize large-scale employee, customer and marketplace feedback data from anywhere like social, surveys, reviews and CRM data. Our platform automatically...

Caratteristiche principali

  • Analisi delle sensazioni
  • Analisi di testo
  • Visualizzazione grafica dei dati
  • Etichettatura
  • Riepilogo
  • Creazione di cluster basati su argomenti

Link discovery solution that automates text processing, context analysis, link generation and updating for all your business documents.
Link discovery solution that automates text processing, context analysis, link generation and updating for all your business documents.
Link discovery solution that automates text processing, context analysis, link generation and updating for all your business documents.

Caratteristiche principali

  • Analisi delle sensazioni
  • Analisi di testo
  • Visualizzazione grafica dei dati
  • Etichettatura
  • Riepilogo
  • Creazione di cluster basati su argomenti

Text analytics tool that helps extract information from customer surveys, emails, academic papers, or social media feeds.
Text analytics tool that helps extract information from customer surveys, emails, academic papers, or social media feeds.
Text analytics tool that helps extract information from customer surveys, emails, academic papers, or social media feeds.

Caratteristiche principali

  • Analisi delle sensazioni
  • Analisi di testo
  • Visualizzazione grafica dei dati
  • Etichettatura
  • Riepilogo
  • Creazione di cluster basati su argomenti

Uses artificial intelligence to uncover hidden relationships in data.
Uses artificial intelligence to uncover hidden relationships in data.
Uses artificial intelligence to uncover hidden relationships in data.

Caratteristiche principali

  • Analisi delle sensazioni
  • Analisi di testo
  • Visualizzazione grafica dei dati
  • Etichettatura
  • Riepilogo
  • Creazione di cluster basati su argomenti

Instantly uncover insights in open-ended text feedback to take immediate action and drive value for the people you serve.
Luminoso builds text analytics for analyzing open-ended text like survey responses, support tickets, and reviews. Using conceptual NLU and unsupervised AI, we offer the only solutions that work across all domains and industries. The tech underpinning Luminoso products is paired with a vast knowledge base to learn words from context without ontologies or training data. Our products provide native support in 15 languages, to surface leading indicators, driving critical actions and decision-making.
Luminoso builds text analytics for analyzing open-ended text like survey responses, support tickets, and reviews. Using conceptual NLU and unsupervised AI, we offer the only solutions that work...

Caratteristiche principali

  • Analisi delle sensazioni
  • Analisi di testo
  • Visualizzazione grafica dei dati
  • Etichettatura
  • Riepilogo
  • Creazione di cluster basati su argomenti

An agile and interactive text mining application for the extraction and analysis of information.
An agile and interactive text mining application for the extraction and analysis of information.
An agile and interactive text mining application for the extraction and analysis of information.

Caratteristiche principali

  • Analisi delle sensazioni
  • Analisi di testo
  • Visualizzazione grafica dei dati
  • Etichettatura
  • Riepilogo
  • Creazione di cluster basati su argomenti

Support your organizations long term goals with an AI solution.
Support your organizations long term goals with an AI solution.
Support your organizations long term goals with an AI solution.

Caratteristiche principali

  • Analisi delle sensazioni
  • Analisi di testo
  • Visualizzazione grafica dei dati
  • Etichettatura
  • Riepilogo
  • Creazione di cluster basati su argomenti

teX.ai is a niche one of a kind Ai based Text Analytics product. teX.ai helps conert unstructured, complex data into accurate insights.
teX.ai is one of the leading Ai based Text Analytics product. It’s completely customizable and helps convert complex text data into accurate insights. teX.ai is a hands-on, easy to use text analytics tool built on sophisticated Python libraries. This SaaS based text analytics suite provides insights to enhance customer experience by processing raw text data using NLP, Ai and DL algorithms. It can effectively solve challenges faced by industries Banking, Retail, Ecommerce, Manufacturing.
teX.ai is one of the leading Ai based Text Analytics product. It’s completely customizable and helps convert complex text data into accurate insights. teX.ai is a hands-on, easy to use text analytics...

Caratteristiche principali

  • Analisi delle sensazioni
  • Analisi di testo
  • Visualizzazione grafica dei dati
  • Etichettatura
  • Riepilogo
  • Creazione di cluster basati su argomenti

Social media analytics tool that helps businesses analyze text & sentiments from company's data & turn into actionable intelligence.
Need to find hidden meaning in your mountains of text data and content? Repustate offers knowledge management services in Text Analytics, Sentiment Analysis & Semantic Search all in 24 languages. We help you understand your customers, employees and competitors quicker and more accurately than any other company. Our Deep Semantic Search engine automatically extracts topic level meaning from text documents, audio and videos.
Need to find hidden meaning in your mountains of text data and content? Repustate offers knowledge management services in Text Analytics, Sentiment Analysis & Semantic Search all in 24 languages. We...

Caratteristiche principali

  • Analisi delle sensazioni
  • Analisi di testo
  • Visualizzazione grafica dei dati
  • Etichettatura
  • Riepilogo
  • Creazione di cluster basati su argomenti

Text Analytics Platform for Detecting Errors in Clinical Trial Submissions.
Text Analytics Platform for Detecting Errors in Clinical Trial Submissions.
Text Analytics Platform for Detecting Errors in Clinical Trial Submissions.

Caratteristiche principali

  • Analisi delle sensazioni
  • Analisi di testo
  • Visualizzazione grafica dei dati
  • Etichettatura
  • Riepilogo
  • Creazione di cluster basati su argomenti