73 risultati
Perché Capterra è gratis
Wrike è una piattaforma di gestione del cambiamento utilizzata da oltre due milioni di persone in tutto il mondo. Questo versatile software consente ai tuoi team di pianificare,... Ulteriori informazioni su Wrike

Caratteristiche

  • Tracking delle modifiche
  • Gestione del rilascio
  • Tracciato di controllo
  • Flusso di lavoro per le valutazioni
  • Gestione delle attività
  • Pianificazione delle modifiche
Jira Service Desk è un moderno software per service desk che tutti possono facilmente utilizzare, facilmente configurabile dal l'amministratore e dotato di tutto ciò di cui i team IT... Ulteriori informazioni su JIRA Service Management

Caratteristiche

  • Tracking delle modifiche
  • Gestione del rilascio
  • Tracciato di controllo
  • Flusso di lavoro per le valutazioni
  • Gestione delle attività
  • Pianificazione delle modifiche
IdeaScale è la più grande piattaforma software di innovazione basata sul cloud del mondo, con oltre 25.000 clienti e 4,5 milioni di utenti. Questo software consente alle organizzazioni... Ulteriori informazioni su IdeaScale

Caratteristiche

  • Tracking delle modifiche
  • Gestione del rilascio
  • Tracciato di controllo
  • Flusso di lavoro per le valutazioni
  • Gestione delle attività
  • Pianificazione delle modifiche
I cambiamenti possono essere scomodi e richiedere un grande sforzo in un'azienda. I cambiamenti di software e processi sono spesso pianificati a causa dei loro benefici a lungo... Ulteriori informazioni su Newired

Caratteristiche

  • Tracking delle modifiche
  • Gestione del rilascio
  • Tracciato di controllo
  • Flusso di lavoro per le valutazioni
  • Gestione delle attività
  • Pianificazione delle modifiche
Freshservice è una soluzione online di gestione dei cambiamenti pronta per ITIL, caratterizzata da un tocco di novità. Offre agli utenti una piacevole esperienza, associata a potenti... Ulteriori informazioni su Freshservice

Caratteristiche

  • Tracking delle modifiche
  • Gestione del rilascio
  • Tracciato di controllo
  • Flusso di lavoro per le valutazioni
  • Gestione delle attività
  • Pianificazione delle modifiche
Sfrutta la funzionalità di gestione delle modifiche di Device42 per pianificare la tua strategia di modifica dell'infrastruttura. L'efficace CMDB di Device42 consente di rilevare in... Ulteriori informazioni su Device42

Caratteristiche

  • Tracking delle modifiche
  • Gestione del rilascio
  • Tracciato di controllo
  • Flusso di lavoro per le valutazioni
  • Gestione delle attività
  • Pianificazione delle modifiche
I team IT implementano Nlyte per automatizzare, gestire e ridurre i rischi dell'infrastruttura critica. Da data center, colocation, edge e cloud, Nlyte scopre, gestisce e genera... Ulteriori informazioni su Nlyte DCIM

Caratteristiche

  • Tracking delle modifiche
  • Gestione del rilascio
  • Tracciato di controllo
  • Flusso di lavoro per le valutazioni
  • Gestione delle attività
  • Pianificazione delle modifiche
Issuetrak consente di gestire le richieste di modifica e le approvazioni, dall'inizio alla fine. Flessibile, personalizzabile e facile da utilizzare. Nel cloud o sul posto.
Il software di gestione del cambiamento di Issuetrak è perfettamente adatto alle industrie manifatturiere e ingegneristiche. Hai bisogno di documentare il processo di produzione, tenere traccia della manutenzione preventiva e gestire le richieste di modifiche tecniche? Puoi avere tutto ciò di cui hai bisogno. Questo software offre gestione semplice da qualsiasi luogo, potenti strumenti di automazione che permettono di assegnare o inoltrare automaticamente richieste di modifica, avvisi e notifiche quando le richieste vengono inviate, attività, flussi di lavoro e molto altro ancora. Inizia a utilizzarlo oggi stesso.
Il software di gestione del cambiamento di Issuetrak è perfettamente adatto alle industrie manifatturiere e ingegneristiche. Hai bisogno di documentare il processo di produzione, tenere traccia della...

Caratteristiche

  • Tracking delle modifiche
  • Gestione del rilascio
  • Tracciato di controllo
  • Flusso di lavoro per le valutazioni
  • Gestione delle attività
  • Pianificazione delle modifiche
La suite di soluzioni BOSS è una pluripremiata soluzione di helpdesk/ITSM completamente integrata, disponibile sia sul cloud che on-premise.
La suite di soluzioni BOSS è una soluzione di service desk/help desk e gestione delle risorse IT completamente integrata, disponibile on-premise o sul cloud. Include funzionalità per garantire un'esperienza di lavoro a distanza produttiva ed efficiente, tra cui un'interfaccia pluripremiata e intuitiva e un potente catalogo di servizi. BOSS è molto apprezzato dai clienti perché fornisce una soluzione ITSM conveniente con un'ottima esperienza utente, un'ampia gamma di funzionalità e un'eccellente assistenza clienti.
La suite di soluzioni BOSS è una soluzione di service desk/help desk e gestione delle risorse IT completamente integrata, disponibile on-premise o sul cloud. Include funzionalità per garantire...

Caratteristiche

  • Tracking delle modifiche
  • Gestione del rilascio
  • Tracciato di controllo
  • Flusso di lavoro per le valutazioni
  • Gestione delle attività
  • Pianificazione delle modifiche
STRATWS One helps companies to collect and consolidate data in KPIs and empowers managers to act when results are below the target.
STRATWS ONE helps companies to collect and consolidate data in KPIs. It empowers managers to act when results are below the target using problem solving methodologies as DMAIC and PDCA. Our collaborative platform increases the engagement in company's goals and performance.
STRATWS ONE helps companies to collect and consolidate data in KPIs. It empowers managers to act when results are below the target using problem solving methodologies as DMAIC and PDCA. Our...

Caratteristiche

  • Tracking delle modifiche
  • Gestione del rilascio
  • Tracciato di controllo
  • Flusso di lavoro per le valutazioni
  • Gestione delle attività
  • Pianificazione delle modifiche
Il software ChangeGear di SunView consente di creare un repository centrale che permette di gestire, monitorare ed elaborare facilmente tutti i cambiamenti IT.
Porta il processo di gestione del cambiamento al livello successivo. Fornisce una gestione del cambiamento di livello enterprise progettata per consentire l'agilità aziendale. Il software ChangeGear di Sunview utilizza l'automazione e i controlli avanzati per semplificare l'intero processo di gestione e rilascio del cambiamento.
Porta il processo di gestione del cambiamento al livello successivo. Fornisce una gestione del cambiamento di livello enterprise progettata per consentire l'agilità aziendale. Il software ChangeGear...

Caratteristiche

  • Tracking delle modifiche
  • Gestione del rilascio
  • Tracciato di controllo
  • Flusso di lavoro per le valutazioni
  • Gestione delle attività
  • Pianificazione delle modifiche
Alloy Navigator è una soluzione per il mondo reale, appositamente progettata per i clienti reali, creata da personale IT reale.
I cambiamenti imprevisti in un ambiente IT possono creare problemi notevoli e causare la riduzione della qualità dei servizi. Data la natura critica dei cambiamenti, per ottenere il successo sarà necessario assicurarsi di creare consapevolezza, adottare processi di protezione e tenere traccia delle modifiche a livello di dispositivo. Alloy Navigator fornisce approvazioni in più fasi con il supporto del portale self-service, informazioni sulle risorse e la pratica flessibilità del flusso di lavoro intelligente che permettono di ottenere una soluzione IT completa.
I cambiamenti imprevisti in un ambiente IT possono creare problemi notevoli e causare la riduzione della qualità dei servizi. Data la natura critica dei cambiamenti, per ottenere il successo sarà...

Caratteristiche

  • Tracking delle modifiche
  • Gestione del rilascio
  • Tracciato di controllo
  • Flusso di lavoro per le valutazioni
  • Gestione delle attività
  • Pianificazione delle modifiche
The Apple MAC of change management software in the cloud.
Standalone ITIL Change Management that is cloud based. Get up-and-running fast with Giva's out-of-the-box defaults to meet your organizational, regulatory and HIPAA compliance requirements. Dashboards, notifications and alerts keep everyone informed, enabling peer reviews and collaboration on new releases. Easily define ITIL processes to speed up approvals and manage the documentation. Gain visibility into code and configuration changes with Giva's central system of record for all IT changes.
Standalone ITIL Change Management that is cloud based. Get up-and-running fast with Giva's out-of-the-box defaults to meet your organizational, regulatory and HIPAA compliance requirements....

Caratteristiche

  • Tracking delle modifiche
  • Gestione del rilascio
  • Tracciato di controllo
  • Flusso di lavoro per le valutazioni
  • Gestione delle attività
  • Pianificazione delle modifiche
Tieni traccia dell'avanzamento del tuo piano strategico con scorecard bilanciate, mappe strategiche, dashboard ed esportazioni generate istantaneamente.
ESM+Strategy aiuta le organizzazioni a progettare, tracciare e adattare i propri piani strategici. Con scorecard automatizzate bilanciate, mappe strategiche, dashboard e report istantanei, ESM darà vita alla tua strategia. All'inizio potrai seguire un tutorial per inserire obiettivi, misure e iniziative strategiche chiave. Una volta implementata l'architettura strategica, le organizzazioni utilizzano ESM per raccogliere e centralizzare gli aggiornamenti sui progressi, eliminando la necessità di dover continuamente creare fogli di calcolo e presentazioni.
ESM+Strategy aiuta le organizzazioni a progettare, tracciare e adattare i propri piani strategici. Con scorecard automatizzate bilanciate, mappe strategiche, dashboard e report istantanei, ESM darà...

Caratteristiche

  • Tracking delle modifiche
  • Gestione del rilascio
  • Tracciato di controllo
  • Flusso di lavoro per le valutazioni
  • Gestione delle attività
  • Pianificazione delle modifiche
Intelligent Service Management è una suite di gestione dei servizi robusta e completa, supportata da Luma, l'agente di supporto virtuale dotato di IA.
Intelligent Service Management è una suite di gestione dei servizi robusta, completa, semplice ed economica, supportata da Luma, l'agente di supporto virtuale dotato di intelligenza artificiale. La soluzione riduce gli oneri del supporto e migliora l'esperienza dell'utente finale. Grazie all'aiuto della configurazione senza codice e dell'automazione dei servizi con trascinamento della selezione, la personalizzazione è semplice e l'amministrazione è minima. L'interfaccia conversazionale basata sulla IA di Luma comprende le intenzioni degli utenti, garantendo l'attuabilità delle richieste.
Intelligent Service Management è una suite di gestione dei servizi robusta, completa, semplice ed economica, supportata da Luma, l'agente di supporto virtuale dotato di intelligenza artificiale. La...

Caratteristiche

  • Tracking delle modifiche
  • Gestione del rilascio
  • Tracciato di controllo
  • Flusso di lavoro per le valutazioni
  • Gestione delle attività
  • Pianificazione delle modifiche
Progettazione di moduli e processi automatizzati e intuitivi per garantire la conformità dei dipendenti al cambiamento e supportare la trasformazione digitale.
È necessario assicurarsi che i dipendenti seguano i nuovi processi e le nuove procedure? L'obiettivo è la trasformazione digitale dell'organizzazione? Integrify è leader nel software di process management incentrato sull'esperienza utente, sulla rapida distribuzione a un'ampia base di utenti, grande scalabilità e conformità ai cambiamenti. Progettazione di moduli e processi automatizzati e intuitivi per garantire la conformità dei dipendenti. Report con ispezione completa delle attività per i dirigenti, in grado di mostrare le prestazioni individuali, di gruppo e organizzative.
È necessario assicurarsi che i dipendenti seguano i nuovi processi e le nuove procedure? L'obiettivo è la trasformazione digitale dell'organizzazione? Integrify è leader nel software di process...

Caratteristiche

  • Tracking delle modifiche
  • Gestione del rilascio
  • Tracciato di controllo
  • Flusso di lavoro per le valutazioni
  • Gestione delle attività
  • Pianificazione delle modifiche
Cognician activates behavior change at scale.
Cognician is a digital change management system that activates behavior change consistently within global teams. Our bite-sized change and learning activities are customized, social, gamified, mobile, blended, insightful, data-rich, simple, and user-friendly. Accenture and other Fortune 500 clients use Cognician's capabilities to shift mindsets and behavior: digital coaching, multi-day quests, surveys, reminders, reflections, adaptive learning paths, gamification, assessments & more.
Cognician is a digital change management system that activates behavior change consistently within global teams. Our bite-sized change and learning activities are customized, social, gamified,...

Caratteristiche

  • Tracking delle modifiche
  • Gestione del rilascio
  • Tracciato di controllo
  • Flusso di lavoro per le valutazioni
  • Gestione delle attività
  • Pianificazione delle modifiche
Achieve your corporate alignment around common goals with our software. Boost an innovation and collaboration corporate culture.
An innovation Management Software that will enable your organization's transformation through collaborative innovation. Boost your corporate innovation program with us, spark your team best ideas and make innovation happens! The companys Management can monitor the entire process in real time, take action directed at a specific part of the process, receive detailed information on its evolution, and ensure that the most powerful, innovative and disruptive ideas become concrete implementations.
An innovation Management Software that will enable your organization's transformation through collaborative innovation. Boost your corporate innovation program with us, spark your team best ideas and...

Caratteristiche

  • Tracking delle modifiche
  • Gestione del rilascio
  • Tracciato di controllo
  • Flusso di lavoro per le valutazioni
  • Gestione delle attività
  • Pianificazione delle modifiche
Enterprise-class IT service management application built for multinational organizations around Service Integration and Management.
4me was built from the ground up to support SIAM and the collaboration of an unlimited number of service providers. Not just by re-creating records in different service management tools but by allowing service providers and organizations to seamlessly work together (even when using a different tool) on any request a customer may have.
4me was built from the ground up to support SIAM and the collaboration of an unlimited number of service providers. Not just by re-creating records in different service management tools but by...

Caratteristiche

  • Tracking delle modifiche
  • Gestione del rilascio
  • Tracciato di controllo
  • Flusso di lavoro per le valutazioni
  • Gestione delle attività
  • Pianificazione delle modifiche
Best-in-class software adoption platform to transform the way your users work with their digital technology.
BrainStorm QuickHelp drives change for mid-size and enterprise organizations by helping users become more proficient with their software. QuickHelp is an unparalleled learning solution that combines content expertise with a highly personalized approach to change management, getting users and their technology on the same team, preventing user frustration, alleviating IT workloads, and helping organizations reach their software and digital adoption goals.
BrainStorm QuickHelp drives change for mid-size and enterprise organizations by helping users become more proficient with their software. QuickHelp is an unparalleled learning solution that combines...

Caratteristiche

  • Tracking delle modifiche
  • Gestione del rilascio
  • Tracciato di controllo
  • Flusso di lavoro per le valutazioni
  • Gestione delle attività
  • Pianificazione delle modifiche
One place to communicate product change, keeping every internal team aligned at all times and every user excited about product updates.
LaunchNotes delivers exceptional customer experiences by keeping your teams aligned with the product development and release pipelines and your users excited about and engaged with every product update.
LaunchNotes delivers exceptional customer experiences by keeping your teams aligned with the product development and release pipelines and your users excited about and engaged with every product...

Caratteristiche

  • Tracking delle modifiche
  • Gestione del rilascio
  • Tracciato di controllo
  • Flusso di lavoro per le valutazioni
  • Gestione delle attività
  • Pianificazione delle modifiche
Spekit is the #1 digital adoption & enablement platform. Help your team learn while working in the tools they already use.
Spekit is the #1 digital adoption & enablement platform. Help your team learn while working in the tools they already use. Drive productivity and work smarter in the cloud. Your training methods today are likely outdated. Spekit is the future of work. Make sure your employees can find all the answers they need with just one click. Spekit surfaces contextual knowledge and training automatically in any application.
Spekit is the #1 digital adoption & enablement platform. Help your team learn while working in the tools they already use. Drive productivity and work smarter in the cloud. Your training methods...

Caratteristiche

  • Tracking delle modifiche
  • Gestione del rilascio
  • Tracciato di controllo
  • Flusso di lavoro per le valutazioni
  • Gestione delle attività
  • Pianificazione delle modifiche
OnScreen is the top agile digital adoption platform for SAP or Any web-applications like Salesforce, SuccessFactors, etc.
Top agile Digital Adoption Platform for SAP or Any web-based enterprise application like Salesforce, SuccessFactors, Ariba, Dynamics & more. OnScreen real-time Walkthroughs provide business users in enterprise organizations with the confidence to complete any task regardless of system or process complexity. Fortune 500 companies use OnScreen to Improve Onboarding and Training effectiveness. OnScreen makes it so simple for authors to create and manage content in minutes.
Top agile Digital Adoption Platform for SAP or Any web-based enterprise application like Salesforce, SuccessFactors, Ariba, Dynamics & more. OnScreen real-time Walkthroughs provide business users in...

Caratteristiche

  • Tracking delle modifiche
  • Gestione del rilascio
  • Tracciato di controllo
  • Flusso di lavoro per le valutazioni
  • Gestione delle attività
  • Pianificazione delle modifiche
Canfigure è una soluzione ITSM e ITAM modulare, basata sui principi ITIL. Canfigure può essere implementato on-premise oppure in hosting nel cloud.
Canfigure è stato progettato per fornire una soluzione scalabile e conveniente. La sua libreria di moduli ben progettati consente di implementare solo le funzionalità necessarie, per poi espandersi a un ritmo che fa al caso tuo. Le funzionalità pronte all'uso includono supporto per CMDB integrato, gestione delle risorse, gestione del cambiamento e Service Desk. Le funzioni amministrative intuitive consentono di personalizzare ed espandere il database, per incorporare tutte le informazioni di configurazione che desideri monitorare.
Canfigure è stato progettato per fornire una soluzione scalabile e conveniente. La sua libreria di moduli ben progettati consente di implementare solo le funzionalità necessarie, per poi espandersi a...

Caratteristiche

  • Tracking delle modifiche
  • Gestione del rilascio
  • Tracciato di controllo
  • Flusso di lavoro per le valutazioni
  • Gestione delle attività
  • Pianificazione delle modifiche
S.A.V.E is web based strategic performance assessment, management 360, automated strategic/tactical growth plan for 90 D/10 M/ 2 Y.
Strategic Assessment of Vital Elements - S.A.V.E. - assesses all change management areas in HR & Operations in minutes not months, which helps us to stand out from the competition. Powerful online feature automate business strategy: identifies areas needing: immediate,current and future changes. It names areas and describes in details change actions for stakeholders, while targeting: prioritization, status, task management and need for training in concise reports.
Strategic Assessment of Vital Elements - S.A.V.E. - assesses all change management areas in HR & Operations in minutes not months, which helps us to stand out from the competition. Powerful online...

Caratteristiche

  • Tracking delle modifiche
  • Gestione del rilascio
  • Tracciato di controllo
  • Flusso di lavoro per le valutazioni
  • Gestione delle attività
  • Pianificazione delle modifiche
La gestione del cambiamento nell'IT è impegnativa. Virima la semplifica con strumenti che automatizzano e applicano in modo coerente i processi di cambiamento.
La gestione del cambiamento conforme a ITIL 2011 e certificata dalla suite Virima ITSM semplifica la creazione di flussi di lavoro avanzati che permettono di scegliere il modo in cui i processi di modifica vengono automatizzati, applicati e registrati. Virima Discovery rileva e segnala automaticamente le modifiche della configurazione che devono essere esaminate, per assicurarsi che siano state eseguite e documentate correttamente, prima di passare al CMDB. Virima offre tutto il necessario per gestire in modo efficace e coerente le modifiche IT approvate e non approvate.
La gestione del cambiamento conforme a ITIL 2011 e certificata dalla suite Virima ITSM semplifica la creazione di flussi di lavoro avanzati che permettono di scegliere il modo in cui i processi di...

Caratteristiche

  • Tracking delle modifiche
  • Gestione del rilascio
  • Tracciato di controllo
  • Flusso di lavoro per le valutazioni
  • Gestione delle attività
  • Pianificazione delle modifiche
Organizational change portfolio and planning tool that helps organizations manage change impacts on people and customers.
Key features include: Manage customer impacts, improve change governance, track strategy execution, manage business-as-usual capacity during change, and generate change heatmaps. Join a cohort of organizations focused on improving change maturity through data-based management. Project/Portfolio/Change managers can better plan change, operations managers can better plan for capacity, and senior managers can better visualize and plan for strategy execution.
Key features include: Manage customer impacts, improve change governance, track strategy execution, manage business-as-usual capacity during change, and generate change heatmaps. Join a cohort of...

Caratteristiche

  • Tracking delle modifiche
  • Gestione del rilascio
  • Tracciato di controllo
  • Flusso di lavoro per le valutazioni
  • Gestione delle attività
  • Pianificazione delle modifiche
Model, monitor, manage, access and control Physical, Virtual and Cloud IT Infrastructure to increase server utilization and workflow.
NetZoom focuses on providing software solutions for data center professionals helping them to model, monitor, manage, access and control Physical, Virtual and Cloud IT Infrastructure, along with Facility Infrastructure to create the source of truth with an emphasis on capacity analysis and optimizing power, space and cooling to achieve increased server utilization, virtualization and power density to attain desired power usage effectiveness (PUE) and other optimization goals.
NetZoom focuses on providing software solutions for data center professionals helping them to model, monitor, manage, access and control Physical, Virtual and Cloud IT Infrastructure, along with...

Caratteristiche

  • Tracking delle modifiche
  • Gestione del rilascio
  • Tracciato di controllo
  • Flusso di lavoro per le valutazioni
  • Gestione delle attività
  • Pianificazione delle modifiche
Empower your organization with the world's most pragmatic project management solution.
TrueNxus is a remote work tool that helps organizations easily manage projects and strategic initiatives. TrueNxus was built for organizations that require a strategic and collaborative way to manage projects across functional teams and business units, as well as intra-department projects and client delivery.
TrueNxus is a remote work tool that helps organizations easily manage projects and strategic initiatives. TrueNxus was built for organizations that require a strategic and collaborative way to manage...

Caratteristiche

  • Tracking delle modifiche
  • Gestione del rilascio
  • Tracciato di controllo
  • Flusso di lavoro per le valutazioni
  • Gestione delle attività
  • Pianificazione delle modifiche
Soluzione per l'adozione di prodotti che offre assistenza e supporto in tempo reale, all'interno di applicazioni aziendali per clienti e dipendenti.
letzNav è una piattaforma di adozione del prodotto e di coinvolgimento degli utenti per applicazioni basate sul web. Gli strumenti di letzNav mostrano agli utenti come completare un'attività, li assistono nella correzione degli errori e semplificano la ricerca di contenuti di supporto. letzNav è la soluzione ideale per una più rapida adozione del prodotto, l'onboarding utente semplificato e la gestione del cambiamento senza interruzioni. letzNav può fornire: - Riduzione del 60% dei costi di formazione e abilitazione - Risparmio del 30% sui costi di assistenza continui - Adozione del prodotto 3 volte più rapida
letzNav è una piattaforma di adozione del prodotto e di coinvolgimento degli utenti per applicazioni basate sul web. Gli strumenti di letzNav mostrano agli utenti come completare un'attività, li...

Caratteristiche

  • Tracking delle modifiche
  • Gestione del rilascio
  • Tracciato di controllo
  • Flusso di lavoro per le valutazioni
  • Gestione delle attività
  • Pianificazione delle modifiche
ITSM application that handles incident, problem, change, service asset & configuration,release, identity & access management processes.
ITSM application that handles incident, problem, change, service asset & configuration, release and identity & access management processes. 15 ITIL4 practices are certified, more are available in the ITSM suite. The application can be extended by other fully integrated applications, such as project management, contract management, risk management and more to serve as comprehensive Enterprise Service Management platform.
ITSM application that handles incident, problem, change, service asset & configuration, release and identity & access management processes. 15 ITIL4 practices are certified, more are available in the...

Caratteristiche

  • Tracking delle modifiche
  • Gestione del rilascio
  • Tracciato di controllo
  • Flusso di lavoro per le valutazioni
  • Gestione delle attività
  • Pianificazione delle modifiche
Complete quality, supplier, compliance, and risk management solutions for life sciences.
SmartSolve solutions by Pilgrim, an IQVIA Company, automate and simplify the complex challenges of quality, supplier, regulatory, and risk management by incorporating best-practice workflows, document and process management, electronic signatures, audit trails, dashboards and analytics, and automated validation. With SmartSolve, you have solutions to efficiently handle audits, take control of quality and supplier management, and maintain compliance with regulatory requirements.
SmartSolve solutions by Pilgrim, an IQVIA Company, automate and simplify the complex challenges of quality, supplier, regulatory, and risk management by incorporating best-practice workflows,...

Caratteristiche

  • Tracking delle modifiche
  • Gestione del rilascio
  • Tracciato di controllo
  • Flusso di lavoro per le valutazioni
  • Gestione delle attività
  • Pianificazione delle modifiche
The orchestration platform for Planned Change, Disaster Recovery and Service Recovery enabling you to meet your Operational Resilience.
ICEFLO is a cloud-based platform that helps teams meet operational resilience objectives across planned change, disaster and service recovery. Enabling effective planning, stress testing, orchestration, audits of business and technology events. Replace spreadsheet runbooks, emails, text messages, conference calls and management "war rooms" with an OpRes solution you can trust. ICEFLO is ISO27001 certified. Clients include IBM, Lloyds Banking Group, ABN Amro, NatWest and First Abu Dhabi Bank.
ICEFLO is a cloud-based platform that helps teams meet operational resilience objectives across planned change, disaster and service recovery. Enabling effective planning, stress testing,...

Caratteristiche

  • Tracking delle modifiche
  • Gestione del rilascio
  • Tracciato di controllo
  • Flusso di lavoro per le valutazioni
  • Gestione delle attività
  • Pianificazione delle modifiche
An easy to use, thin-client application which provides you with complete control over your Genesys configuration environment.
An easy to use, thin-client application which provides you with complete control over your Genesys configuration environment.
An easy to use, thin-client application which provides you with complete control over your Genesys configuration environment.

Caratteristiche

  • Tracking delle modifiche
  • Gestione del rilascio
  • Tracciato di controllo
  • Flusso di lavoro per le valutazioni
  • Gestione delle attività
  • Pianificazione delle modifiche
The Projector browser extension provides on-screen guidance for users to effectively navigate through online systems and processes.
Projector solves the challenge of users not optimizing their time while using an organization's web-based system by providing on-screen guidance. Projector allows an organization to create custom on-screen guides and lead the end-user efficiently through the correct step-by-step processes. Projector eliminates the need for labor-intensive paper guides, time-consuming training sessions and extensive change implementations.
Projector solves the challenge of users not optimizing their time while using an organization's web-based system by providing on-screen guidance. Projector allows an organization to create custom...

Caratteristiche

  • Tracking delle modifiche
  • Gestione del rilascio
  • Tracciato di controllo
  • Flusso di lavoro per le valutazioni
  • Gestione delle attività
  • Pianificazione delle modifiche
Integrated into your SaaS applications, Lemon Learning personalized walkthroughs drive software adoption and users engagement.
Is it time to implement new tools and business processes within your organization? Lemon Learning supports your teams towards better use of their everyday applications, thanks to interactive guides integrated into your software (Salesforce, Workday, Infor, SAP, Oracle, etc.). The benefit? Better tools, more engaged and productive users, and dramatically reduced support costs.
Is it time to implement new tools and business processes within your organization? Lemon Learning supports your teams towards better use of their everyday applications, thanks to interactive guides...

Caratteristiche

  • Tracking delle modifiche
  • Gestione del rilascio
  • Tracciato di controllo
  • Flusso di lavoro per le valutazioni
  • Gestione delle attività
  • Pianificazione delle modifiche
VisiumKMS, a Rolls-Royce solution, is a world-class comprehensive suite of EHS, Quality, and Operational Risk Management applications.
VisiumKMS Change Management solutions help you manage all changes including process, technology, organizational, equipment, software, etc. The automation solution turns complexity into simplicity. VisiumKMS is designed with powerful best practice workflows, content, communication and reporting functionality. VisiumKMS helps ensure that all the steps are addressed in the right order and your operational experience and learnings are embedded. This ensures that your lessons learned are lesson
VisiumKMS Change Management solutions help you manage all changes including process, technology, organizational, equipment, software, etc. The automation solution turns complexity into simplicity. ...

Caratteristiche

  • Tracking delle modifiche
  • Gestione del rilascio
  • Tracciato di controllo
  • Flusso di lavoro per le valutazioni
  • Gestione delle attività
  • Pianificazione delle modifiche
Scalable ALM/SCM solution to control all software assets and changes within any organization.
TD/OMS supports IBM i (Power) Windows and Unix/Linux. It incorporates fundamental IT business process support to manage software changes, software development, deployment and modernization projects. TD/OMS enables development teams to work in a collaborative way and to share any information at various development stages in any environment. TD/OMS is a powerful software solution that incorporates all the functionalities to support modern software development requirements.
TD/OMS supports IBM i (Power) Windows and Unix/Linux. It incorporates fundamental IT business process support to manage software changes, software development, deployment and modernization projects....

Caratteristiche

  • Tracking delle modifiche
  • Gestione del rilascio
  • Tracciato di controllo
  • Flusso di lavoro per le valutazioni
  • Gestione delle attività
  • Pianificazione delle modifiche
User-friendly Management of Change (MOC) Software that helps you efficiently review workplace changes.
User-friendly Management of Change (MOC) Software that helps you efficiently review workplace changes with streamlined review forms, automated notifications and comprehensive reporting.
User-friendly Management of Change (MOC) Software that helps you efficiently review workplace changes with streamlined review forms, automated notifications and comprehensive reporting.

Caratteristiche

  • Tracking delle modifiche
  • Gestione del rilascio
  • Tracciato di controllo
  • Flusso di lavoro per le valutazioni
  • Gestione delle attività
  • Pianificazione delle modifiche
Howspace is a digital facilitation platform powered by AI. It allows users to collaborate on organizational and learning programs.
Howspace is a digital facilitation platform powered by Artificial Intelligence. It allows users to collaborate on organizational and learning programs.
Howspace is a digital facilitation platform powered by Artificial Intelligence. It allows users to collaborate on organizational and learning programs.

Caratteristiche

  • Tracking delle modifiche
  • Gestione del rilascio
  • Tracciato di controllo
  • Flusso di lavoro per le valutazioni
  • Gestione delle attività
  • Pianificazione delle modifiche
Coreworx builds project information management solutions for complex engineering projects
Coreworx provides project information management solutions for complex engineering and construction projects, including the industry's leading interface management solution, document control, collaboration, contract management, and project change request solutions. Coreworx proven solutions are used around the globe by top EPC and owner organizations to automate best practices, mitigate business risk, and improve performance to budget throughout the entire project life cycle.
Coreworx provides project information management solutions for complex engineering and construction projects, including the industry's leading interface management solution, document control,...

Caratteristiche

  • Tracking delle modifiche
  • Gestione del rilascio
  • Tracciato di controllo
  • Flusso di lavoro per le valutazioni
  • Gestione delle attività
  • Pianificazione delle modifiche
Your easy to use DCIM solution for asset, capacity, and change management.
inteliPhy net from R&M is your easy-to-use DCIM solution for asset, capacity and change management. Reduce deployment time and ensure high data quality of your documentation with great IT infrastructure visualization. Explore your data center from a bird's eye view to the depths of your cabinets, and drill into interdependencies with pre-defined views without leaving your desk. Experience unexpected simplicity in buying, deploying, using and maintaining inteliPhy net.
inteliPhy net from R&M is your easy-to-use DCIM solution for asset, capacity and change management. Reduce deployment time and ensure high data quality of your documentation with great IT...

Caratteristiche

  • Tracking delle modifiche
  • Gestione del rilascio
  • Tracciato di controllo
  • Flusso di lavoro per le valutazioni
  • Gestione delle attività
  • Pianificazione delle modifiche
Panviva supercharges your organizations knowledge and delivers it to your employees and customers through any channel.
Panviva is a cloud knowledge management software that not only provides the ultimate customer service experience, but it empowers your employees with a single source of truth. Panviva captures information wherever it is stored in your organization, optimizes it for better understanding and delivers it to internal teams. Contact centers will love it too! It eliminates the need to search endlessly for critical information and provides the right answers to your customers through any channel.
Panviva is a cloud knowledge management software that not only provides the ultimate customer service experience, but it empowers your employees with a single source of truth. Panviva captures...

Caratteristiche

  • Tracking delle modifiche
  • Gestione del rilascio
  • Tracciato di controllo
  • Flusso di lavoro per le valutazioni
  • Gestione delle attività
  • Pianificazione delle modifiche
Ease the administrative burden of the audit and inspection process by automating standard tasks across your organization.
Spheras Audits & Assessments solution allows you to use your data to identify areas of risk and make adjustments in your business processes and behavioral observations to actually lower risk and the potential of an adverse event. Enable personnel or contractors to capture key events and facts that present exposure to your company. They are uncovered through casual analysis, assessments, inspections, and incident discoveries.
Spheras Audits & Assessments solution allows you to use your data to identify areas of risk and make adjustments in your business processes and behavioral observations to actually lower risk and the...

Caratteristiche

  • Tracking delle modifiche
  • Gestione del rilascio
  • Tracciato di controllo
  • Flusso di lavoro per le valutazioni
  • Gestione delle attività
  • Pianificazione delle modifiche
Changes in project planning, approvals of change requests from the steering committee, change requests from the customer? Projektron BC
Does your project planning change, do change requests need to be approved by the steering committee before you take action as project manager? Flexibly choose the appropriate option for approval. Whether via tickets with a status history and a process-specific process configuration or via open items that the members of the steering committee can check and approve directly in their personal overview with one click - change management in your project is mapped transparently.
Does your project planning change, do change requests need to be approved by the steering committee before you take action as project manager? Flexibly choose the appropriate option for approval....

Caratteristiche

  • Tracking delle modifiche
  • Gestione del rilascio
  • Tracciato di controllo
  • Flusso di lavoro per le valutazioni
  • Gestione delle attività
  • Pianificazione delle modifiche
Easy, secure & smart. Real-time monitoring, change tracking and inventory reporting solution for Hyper-V, VMware, Red Hat, IIS and SQL.
VirtualMetric is a realtime monitoring, change tracking and inventory reporting software that is flexible and easy to use. You can configure and start monitoring in minutes. You don't need to install any agent on monitored hosts. VirtualMetric provides complete visibility with its pre-configured more than 800 performance counters and detailed inventory scannings. You can set alarms, analyze performance, track changes, correlate different counters, generate reports and forecast usage trends.
VirtualMetric is a realtime monitoring, change tracking and inventory reporting software that is flexible and easy to use. You can configure and start monitoring in minutes. You don't need to install...

Caratteristiche

  • Tracking delle modifiche
  • Gestione del rilascio
  • Tracciato di controllo
  • Flusso di lavoro per le valutazioni
  • Gestione delle attività
  • Pianificazione delle modifiche
SAP Monitoring Software .. Real-time, Mobile, Easy to Install
Powerful monitoring tool for SAP systems with real time alerts. System Guard is a SaaS tool, works with "Monitoring as a service" and "pay as you go" concept includes a Free Trial. Features :SAP Downtime Monitoring, SAP Performance Monitoring, SAP Job Monitoring, SAP Security Monitoring, SAP Hardware Monitoring, SAP Transport Monitoring, SAP Lock Monitoring
Powerful monitoring tool for SAP systems with real time alerts. System Guard is a SaaS tool, works with "Monitoring as a service" and "pay as you go" concept includes a Free Trial. Features :SAP...

Caratteristiche

  • Tracking delle modifiche
  • Gestione del rilascio
  • Tracciato di controllo
  • Flusso di lavoro per le valutazioni
  • Gestione delle attività
  • Pianificazione delle modifiche
Affordable web based solution for environments that need complete change auditing with flexible workflow.
SLAM's Change Management Control is a web-based change management software that enables users to track, manage, and control change from any browser. Change Management Control provides a solution designed to meet the following essential requirements: Flexible Workflow, Secure Data and Operations, Complete Audit Trail, Ease of Use and Implementation. Full Help Desk integration, Asset Management, Task Management and Advanced Permission Settings are default modules.
SLAM's Change Management Control is a web-based change management software that enables users to track, manage, and control change from any browser. Change Management Control provides a solution...

Caratteristiche

  • Tracking delle modifiche
  • Gestione del rilascio
  • Tracciato di controllo
  • Flusso di lavoro per le valutazioni
  • Gestione delle attività
  • Pianificazione delle modifiche
Scalable cloud-based process safety management solution with real-time KPI reports and inbuilt document management.
Scalable cloud-based process safety management solution with real-time KPI reports and inbuilt document management.
Scalable cloud-based process safety management solution with real-time KPI reports and inbuilt document management.

Caratteristiche

  • Tracking delle modifiche
  • Gestione del rilascio
  • Tracciato di controllo
  • Flusso di lavoro per le valutazioni
  • Gestione delle attività
  • Pianificazione delle modifiche
eQCM è una soluzione software di gestione della qualità leader del settore, che può essere implementata on-premise o come servizio ospitato.
Semplificazione delle procedure di conformità e gestione dei rischi con il software di gestione della qualità basato sul cloud (eQCM-XD) e facile da integrare di Xybion. Implementa subito ciò di cui hai bisogno per la gestione della qualità e dei processi secondo le tue esigenze d'impresa. È possibile completare la personalizzazione in pochi giorni. La piattaforma integra funzionalità BPM adattabili per assisterti nella gestione di un gran numero di attività, tra cui raccolta di dati, problemi, azioni, ispezioni, reclami e altro.
Semplificazione delle procedure di conformità e gestione dei rischi con il software di gestione della qualità basato sul cloud (eQCM-XD) e facile da integrare di Xybion. Implementa subito ciò di cui...

Caratteristiche

  • Tracking delle modifiche
  • Gestione del rilascio
  • Tracciato di controllo
  • Flusso di lavoro per le valutazioni
  • Gestione delle attività
  • Pianificazione delle modifiche