92 risultati
Perché Capterra è gratis
Dreamdata.io è uno strumento di analisi delle attribuzioni e delle entrate B2B di livello mondiale. La tecnologia Dreamdata raccoglie, unisce e pulisce tutti i dati relativi alle entrate al fine di presentare un'analisi trasparente e attuabile di ciò che favorisce le entrate B2B. Ciò consente alle aziende di effettuare e comprendere l'attribuzione B2B e il lifetime value (LTV) degli annunci, di misurare il ROI dei contenuti e la crescita del benchmark, di prevedere le entrate e prendere le decisioni sugli sforzi da scalare successivamente. Ulteriori informazioni su Dreamdata.io Dreamdata.io è uno strumento di analisi delle attribuzioni e delle entrate B2B di livello mondiale. Ulteriori informazioni su Dreamdata.io
Mediatool è uno sportello unico per tutte le esigenze di pianificazione dei contenuti multimediali. Mediatool riunisce tutti i tuoi piani e dati multimediali in un unico hub centralizzato. Con questo strumento di pianificazione dei contenuti multimediali basato sul cloud otterrai una fonte affidabile per tutte le tue attività multimediali, senza perdere tempo con fogli Excel del budget e thread di e-mail obsoleti. Controlla lo stato del tuo budget, imposta e gestisci le scadenze, tieni d'occhio le azioni di marketing e scopri quali di esse offrono il miglior rendimento. Ulteriori informazioni su Mediatool Fornisce una panoramica di tutte le attività di marketing, i piani delle campagne e i riepiloghi annuali in un unico posto. Ulteriori informazioni su Mediatool
GoodDay è una piattaforma di gestione del lavoro, progetti, prodotti, attività, orari e team che offre alle organizzazioni i migliori strumenti per la pianificazione di alto livello, in linea con il lavoro quotidiano. Assicura il miglioramento continuo di tutti i processi in termini di trasparenza, responsabilità, agilità e riconoscimento. Ulteriori informazioni su GoodDay GoodDay è una piattaforma di gestione del lavoro che consente di gestire progetti, attività, prodotti, tempi e team e di ottenere una collaborazione produttiva e trasparente. Ulteriori informazioni su GoodDay
Jira è lo strumento di sviluppo software più utilizzato dai team Agile. Milioni di sviluppatori scelgono Jira per pianificare e realizzare prodotti straordinari. Jira consente ai team di offrire valore ai clienti rilasciando prodotti in minor tempo e con maggiore frequenza e ripetitività. I team utilizzano Jira per trasformare il feedback in nuove funzionalità, assicurando una maggiore soddisfazione dei clienti. Con Jira i team ottengono visibilità sugli obiettivi a lungo termine e sullo stato del lavoro, oltre a informazioni sul rilascio. Mentre i team si adattano ai cambiamenti del mercato, Jira contribuisce a garantire che i processi si evolvano alla stessa velocità. Ulteriori informazioni su JIRA Jira è lo strumento di sviluppo software più utilizzato dai team Agile. Milioni di sviluppatori scelgono Jira per pianificare e realizzare prodotti straordinari. Provalo gratis! Ulteriori informazioni su JIRA
Toggl Plan (precedentemente Teamweek) è uno strumento di pianificazione visiva di facile utilizzo. Pianificazione dei team: assegna, codifica mediante colori e contrassegna le attività una volta terminate, ottenendo una semplice panoramica visiva che ti informa su chi sta facendo cosa e quando. Gestione dei progetti: pianifica le fasi dei progetti su una sequenza temporale colorata, ottenendo una chiara panoramica che ti informa su quando devono essere effettuate le varie attività, oppure sfrutta la vista con schede per seguire gli stati delle attività. Gestione delle attività: utilizza la vista con schede per stabilire le priorità delle attività in base al loro stato corrente, senza doverti concentrare sulle stime dei tempi. Ulteriori informazioni su Toggl Plan Pianifica i tuoi team di marketing, le attività e i progetti con strumenti visivi meravigliosamente semplici. Utilizza la sequenza temporale e le schede Kanban per mantenerti aggiornato. Ulteriori informazioni su Toggl Plan
Piattaforma gratuita n° 1 di pianificazione e gestione delle campagne di marketing Bitrix24, utilizzata da oltre 4 milioni di aziende in tutto il mondo. Puoi pianificare ED eseguire le tue campagne e-mail di marketing direttamente da Bitrix24. L'e-mail marketing, la trasmissione di SMS, il telemarketing, il remarketing tramite Facebook e Google fanno già parte di Bitrix24. Progetti di marketing illimitati, diagrammi di Gantt, registrazione dei tempi e report sulle vendite. Ulteriori informazioni su Bitrix24 Piattaforma gratuita n° 1 di pianificazione e gestione delle campagne di marketing Bitrix24, utilizzata da oltre 4 milioni di aziende in tutto il mondo. Ulteriori informazioni su Bitrix24
Pubblica le tue campagne di marketing in tempo utilizzando il software di gestione del lavoro di Wrike. Semplifica le richieste interne ed esterne, configura flussi di lavoro personalizzati per le campagne, pianifica la tua linea temporale interattiva, delega attività, tieni traccia dell'avanzamento in tempo reale e crea facilmente report sulle prestazioni. Inizia ora! Ulteriori informazioni su Wrike Pubblica le tue campagne di marketing in tempo con lo strumento di gestione del lavoro di Wrike. Ulteriori informazioni su Wrike
Smartsheet è una piattaforma di esecuzione del lavoro che consente ai team di tutte le dimensioni di pianificare, gestire e monitorare le proprie campagne di marketing, dall'ideazione al completamento, da un'unica posizione centrale. Pianifica facilmente le campagne, gestisci i calendari dei contenuti e collabora su obiettivi e iniziative per garantire che i tuoi progetti siano allineati, dalla strategia alla produzione. Rivedi e approva i contenuti, gestisci i problemi di controllo delle versioni ed elimina i silos tra risorse interne ed esterne con Smartsheet. Ulteriori informazioni su Smartsheet Smartsheet è una piattaforma di esecuzione del lavoro online che consente alle organizzazioni di tutte le dimensioni di pianificare, gestire, automatizzare e generare report sul lavoro. Ulteriori informazioni su Smartsheet
La pianificazione del marketing necessita di una struttura e questo è lo strumento in cui è possibile ottenerla. Va oltre le attività e le attività secondarie: grazie a dipendenze delle attività con ripianificazione automatica, feedback istantaneo, commenti in tempo reale, registrazione dei tempi e monitoraggio del budget, filtraggio, creazione di report e altre funzionalità, i progetti di successo e la collaborazione significativa sono a portata di mano. Ulteriori informazioni su ActiveCollab Riprendi il controllo della tua pianificazione! Utilizza le attività per organizzare il lavoro, impostare le priorità, registrare tempi e fondi e creare report. Ulteriori informazioni su ActiveCollab
Taskworld è un modo semplice per i team di marketing di pianificare e tenere traccia del lavoro. Include la gestione delle attività visive, la pianificazione dei progetti, il monitoraggio del lavoro da remoto e la messaggistica di gruppo in un'unica app solida. Con attenzione particolare alla pianificazione dei progetti, Taskworld include anche funzionalità come il monitoraggio del tempo, le notifiche automatizzate, le dipendenze, le visualizzazioni delle sequenze temporali e le integrazioni, in modo che il tuo team possa ottenere risultati ottimali e veloci per ogni progetto e lavorare in modo efficace. Ulteriori informazioni su Taskworld Taskworld è un'applicazione di pianificazione marketing che combina schede visive, messaggistica di gruppo e pianificazione dei progetti in un'unica semplice app. Ulteriori informazioni su Taskworld
ProWorkflow è il software di gestione dei progetti più amato per team composti da 5 a 5.000 utenti. Consente di collaborare con clienti, appaltatori e colleghi, oltre che tenere traccia delle attività e degli orari e rispettare le scadenze. Flessibile e intuitivo, ProWorkflow consente una visibilità semplice o dettagli approfonditi. Che tu sia una start-up di software, una grande azienda di contabilità o un produttore globale di beni, ProWorkflow ti darà il tempo necessario per concentrarti su ciò che è importante facendo crescere il tuo business. Inizia la tua prova gratuita oggi stesso! Ulteriori informazioni su ProWorkflow Gestione dei progetti, collaborazione e monitoraggio del tempo per team di qualsiasi dimensione: dalle agenzie alle grandi aziende. Inizia la tua prova gratuita oggi stesso! Ulteriori informazioni su ProWorkflow
productboard è un sistema di gestione del prodotto che consente di concentrare il lavoro di tutti sulle funzionalità che è necessario creare. Progettato in base alla metodologia dell'eccellenza del prodotto, è utilizzato da organizzazioni moderne e orientate al cliente come Zendesk, UiPath, Avast e Envoy. Grazie alle sue schede personalizzabili, productboard offre il giusto equilibrio tra orientamento e flessibilità, per aiutare i team del prodotto a comprendere ciò di cui gli utenti hanno veramente bisogno, dare la priorità alle cose da creare e indurre tutti a rispettare la roadmap. Ulteriori informazioni su productboard productboard è un sistema di gestione del prodotto che consente di concentrare il lavoro di tutti sulle funzionalità che è necessario creare. Ulteriori informazioni su productboard
"Potrai organizzare qualsiasi cosa insieme ad altri" Trello è uno strumento di collaborazione che organizza progetti in schede. In un colpo d'occhio, potrai vedere il lavoro in corso, chi sta facendo cosa e dove viene eseguita qualche attività che richiede tempo. Tutti i progetti, tutte le attività e il team possono essere organizzati, considerati e facilmente visibili a colpo d'occhio. I nuovi utenti comprendono immediatamente il significato dell'elenco e delle carte e sono in grado di diventare operativi nel giro di minuti. Trello è uno strumento di collaborazione che organizza progetti in schede. In un batter d'occhio, Trello ti dice su cosa stai lavorando.
Non dovrai sprecare tempo ad affannarti tra riunioni e-mail, chat e fogli di calcolo per coordinare e gestire tutto il lavoro dei team. Asana organizza tutto, dagli obiettivi aziendali alle attività di routine in un unico posto, affinché i team abbiano chiarezza su priorità e responsabilità, permettendoti di monitorare i progressi in tempo reale per mantenere i progetti aderenti alla tabella di marcia. Dì addio a catene di e-mail infinite e corse dell'ultimo minuto e dai il benvenuto a un approccio che consente al tuo team di muoversi più rapidamente e con maggiore impatto. Asana è il modo più semplice per organizzare e gestire tutto il lavoro del tuo team. Scopri perché oltre 7.000 clienti danno ad Asana un punteggio di 4.5 stelle su 5.
monday.com è la piattaforma lavorativa più semplice per gestire qualsiasi team e progetto: potrai scegliere tra una varietà di modelli o creare il tuo flusso di lavoro personale per iniziare. Potrai sincronizzare, pianificare, organizzare e monitorare i progetti dei tuoi team, sia attraverso una panoramica generale sia analizzandone i più piccoli dettagli. Oltre 90.000 team si affidano a monday.com per concentrarsi sulle cose importanti, vedere i responsabili di determinate azioni e rimanere aggiornati utilizzando un unico strumento di collaborazione. monday.com è uno strumento di gestione dei progetti che il tuo team amerà davvero utilizzare. Consente di concentrarsi facilmente su ciò che conta.
La pluripremiata soluzione ProjectManager.com è dotata di potenti strumenti per la gestione dei progetti online, il monitoraggio dei tempi e di strumenti di collaborazione per responsabili e relativi team. Grazie alla visibilità in tempo reale, i responsabili possono garantire che progetti e team procedano sempre in modo corretto. Inoltre, i membri del team possono usufruire della possibilità di aggiornare i fogli presenza e le attività in qualsiasi momento e da ovunque. È facile capire perché ProjectManager.com è impiegato da team di oltre 100 paesi, tra cui NASA, Ralph Lauren, Volvo e Brookstone. Pluripremiato software per la gestione dei progetti online con dashboard di progetti, diagrammi di Gantt, schede kanban e collaborazione tra team.
Scelta preferita dei professionisti creativi, FunctionFox consente di pianificare i programmi di produzione, gestire e tracciare facilmente budget e risorse dei progetti, allocare le risorse del team tramite assegnazioni basati sui compiti, collaborare mediante gli strumenti per le comunicazioni interne e generare rapidamente report completi. Permette di gestire le capacità del proprio team e di aumentare la produttività e la redditività. FunctionFox può aiutare a mettere in atto i piani di marketing. Richiedi oggi stesso una dimostrazione gratuita. Gli strumenti di monitoraggio del tempo e gestione dei progetti di FunctionFox aiutano a raggiungere gli obiettivi di marketing per pianificare e attuare con successo i propri progetti.
CoSchedule è un ottimo modo di organizzare il tuo marketing in un unico posto. In quanto famiglia di prodotti di marketing agile, CoSchedule serve oltre 5.000 clienti in tutto il mondo, aiutandoti a rimanere concentrato, a consegnare progetti in tempo e a rendere felice l'intero team di marketing. In quanto uno dei 10 principali fornitori di software di marketing nell'elenco Inc. 5000 e riconosciuto nel Magic Quadrant di Gartner del 2019 per le piattaforme di Content Marketing, CoSchedule è una soluzione in rapida crescita per le aziende di medie dimensioni e le grandi imprese. CoSchedule è uno dei migliori modi di organizzare il tuo marketing in un unico posto. La soluzione in più rapida crescita per le aziende di dimensioni medie e le grandi imprese.
inMotion è una soluzione per flussi di lavoro che aiuta i team di marketing e design a diffondere contenuti sul mercato più rapidamente. Con inMotion il tuo team ha il controllo e la visibilità sull'avanzamento dei progetti, con un unico strumento per: raccogliere richieste di progetti, lanciare progetti e allocare risorse, tenere traccia delle attività e delle scadenze, collaborare a lavori in corso, gestire il processo di approvazione e riferire sulle principali metriche di produttività. Ti aiuterà ad automatizzare le attività amministrative, consentendoti di guadagnare 7 ore a settimana per ciascun membro del team. Gestione dei flussi di lavoro per i team di marketing e design che necessitano di migliore visibilità e controllo, allo scopo di diffondere contenuti sul mercato più rapidamente.
MarketPlan.io è fra le poche applicazioni che ti consentono di: Mappare i tuoi marketing funnel, Garantire la congruenza con il tuo messaggio di marketing e il tuo marchio su tutti i canali, Assegnare compiti e collaborare con il tuo team, Commentare e chattare con il tuo team in tempo reale, Effettuare proiezioni realistiche, Valutare le tue offerte correttamente per ottenere il massimo potenziale di guadagno, Impostare il tuo funnel live e osservare i tuoi piani in azione con 1 clic, Impostare le modifiche in tempo reale. Pianifica, esegui, collabora, analizza e ottimizza la tua prossima grande idea di marketing.
Il marketing è in transizione. I marchi di tutto il mondo stanno subendo una trasformazione a livello digitale e investono sempre di più in tecnologia e dati. Tuttavia, la crescente complessità del marketing sta superando le risorse disponibili, con le organizzazioni che non sempre dispongono di un sistema di registrazione per gestire tutto. Percolate fornisce software per aiutare i team a mettere in atto le proprie strategie di marketing con successo. Solo Percolate riunisce tutti i tuoi contenuti, canali e campagne in un unico strumento per potenziare le tue prestazioni di marketing. Percolate è il sistema di archiviazione per il marketing. Un software per aiutarti a vedere, organizzare e migliorare tutto ciò che fa il dipartimento del marketing.
Slope è uno strumento di gestione dei progetti per team di marketing e creativi. A differenza degli strumenti generici di gestione dei progetti, Slope offre strumenti di revisione creativi e integrati, come commenti con codici temporali per i video e commenti con annotazioni per i progetti. Slope rende facile per i team di marketing e creativi pianificare, tenere traccia e collaborare a progetti.
IBM Marketing Cloud is the marketing technology provider offering advanced email marketing and marketing automation solutions. IBM Marketing Cloud's products are designed for marketers that want to increase revenue, improve ROI, and operate more efficiently. Marketers using IBM Marketing Cloud can devote time to strategy as well as execution as a result of the company's focus on innovative, easy-to-use technology, simple implementation and services and support. Marketing automation software that allows you to manage your customer data, execute targeted campaigns, and track results.
Long Description (Customized) MRMcentral is the Marketing Resource Management (MRM) platform formerly known as Marketing Operations On-Demand (MOOD) and prior to that, it was known as MarketingCentral. In fact, it is far and away the system that has been in the longest continued use and operation in the Marketing Resource Management (MRM) industry. A combined project, resource and financial management system for marketers. Everyone works smarter, better and faster! We are a cloud-based Project, Collaboration and Resource Management platform developed specifically for marketers.
Built for media planners, Bionic is award-winning SaaS media planning software. Bionic is the only all-in-one tool that gives you effortless RFPs, perfect media plans, beautiful flowcharts, one-click media authorizations, custom IOs, flawless trafficking, award-winning performance, and more. Same day setup. Free on-boarding. Unlimited free training and support. $125 per month per user. Flexible month-to-month contract. 14-day trial with Satisfaction Guarantee. Built for media planners by media planners, Bionic is award-winning media planning software.
Google My Business (GMB) has recently added a new feature for post updates. The content appears in both Google search and maps results. The dbaPlatform features a post publishing tool that allows you to create, schedule, and publish posts for multiple Google My Business locations. Built for agencies, the dbaPlatform also allows you to publish Google My Business posts to multiple locations in one click.
La soluzione basata su cloud di Wedia è l'hub centrale per tutte le attività di marketing, fornendo strumenti di collaborazione per semplificare e coordinare i processi creativi tra team, partner e canali di pubblicazione. Potrai trasformare facilmente le tue idee in storie, video, infografica e così via, semplificando i processi di pianificazione, gestione e approvazione dei tuoi progetti e ottenere le informazioni necessarie per monitorare e misurare le tue campagne. La soluzione di Wedia unifica la produzione di contenuti con flussi di lavoro flessibili per aiutarti a pianificare, monitorare e lanciare i tuoi progetti di marketing.
DW helps aggressive brand builders to activate their products in more brick & mortar stores and enables them to scale field marketing efforts from a few demos a month to hundreds. In store demos produce the best Customer Acquisition results, and DW Schedule Maker helps to reduce costs and increase Marketing ROI even further. Demo Wizard helps supermarket executives to bring more product demos to their stores building measurable uplift in foot traffic, revenue and brand recognition. In-store (brick and mortar) demo management automation platform that helps CPG Brand Builders to manage every step in the workflow.
Desk-Net is a powerful editorial calendar software. Plan content across any number of platforms. Monitor statuses, manage topics, and coordinate tasks & staff. Desk-Net provides plugins for bidirectional integrations with many CMS like WordPress or Drupal. Desk-Net streamlines the planning and coordination workflows for editorial teams, corporate communications and content marketers.
BrandMaker Marketing Planner marks the starting point for planning and budgeting marketing activities and putting them into action - on every classic and digital channel. Maintain one marketing calendar to schedule campaigns, plan budgets, and monitor results. With only one mouse click, switch between time bars in the calendar and the budget view. Use saved filters and dimensions to quickly create the overview and insights needed. Access your marketing plan even on-the-go with the mobile app. With BrandMaker Marketing Planner you gain full visibility and control over your financial planning, campaigns and performance.
T-Pro Optimum is a trade promotion optimization solution designed for CPG manufacturers, which applies advanced analytics and AI to analyze and optimize your promotional events and customer plans. T-Pro Optimum offers comprehensive post-event analytics and powerful, predictive constraint-based planning to quantify and improve your return on investment. Our customer list includes organizations such as Kellogg's, Welch's, Land O' Lakes and more. A trade promotion optimization solution designed for CPG manufacturers, that applies advanced analytics and AI to analyze and optimize.
Allows marketers to accurately analyze and benchmark every competitor in their industry across 15 different search marketing KPIs. Allows marketers to accurately analyze and benchmark every competitor in their industry across 15 different search marketing KPIs.
Per i professionisti e i team del marketing la gestione dei progetti non deve semplicemente limitarsi allo svolgimento delle attività e dei progetti. Husky consente di avere una visione integrata della pianificazione delle comunicazioni, la definizione del budget, le note e gli indicatori di prestazioni chiave (KPI). Non è necessario disporre di fogli di calcolo separati o di strumenti online per gestire i progetti di marketing. Potrai collaborare facilmente con colleghi, freelance e fornitori. Assumi il controllo! L'azienda produttrice è anche orgogliosa di fornire il sostegno del personale da parte di esperti professionisti del marketing. Gestione dei progetti per il personale e i team del marketing, con funzionalità di pianificazione delle comunicazioni e definizione del budget, note strategiche e KPI.
Cloud-based planning tool that helps measure, analyze & gain insights into sales & marketing data & drive innovation across operations. Cloud-based planning tool that helps measure, analyze & gain insights into sales & marketing data & drive innovation across operations.
MyMarketingMate helps you get set for great marketing, with the right strategies and ideas in a Marketing Plan that will help you achieve the results you want, despite your marketing knowledge or experience. Follow ten easy steps while the Wizard builds your plan for you, or choose a ready-made plan with proven strategies and ideas already laid out that work well for your industry. From businesses, to non-profits, to large orgs - we help you get on with great marketing that achieves results! MyMarketingMate is smart marketing planning software that helps you get a great marketing plan for your industry that achieves results.
A marketing visualization and collaboration software platform for brand and agency teams with staging, planning & workflow functions. "We make visual marketing calendars for brands and agencies. Whether youre working on an editorial calendar, marketing communications calendar, brand planning calendar or publishing calendar, weve got you covered. Forget the spreadsheets and workarounds for creative reviews and campaign planning. Its time to give your content a new home!" A marketing visualization and collaboration software platform for brand and agency teams with staging, planning & workflow functions.
PPC audit and reporting tool that helps identify budget waste and optimize account structure and spending. PPC audit and reporting tool that helps identify budget waste and optimize account structure and spending.
Easy to use marketing planning and budget management system for Consumer Packaged Goods brands and their agencies. Track sources of funds, standardize tactical planning, actualize invoices, customer deductions, and coupon redemptions, automate reporting and build beautiful marketing calendars with just a few clicks of a button. Generate high-quality, granular, and timely data for post-promotional and marketing mix analytics. We automate minutiae so marketers can do marketing! Easy to use marketing planning and budget management system for Consumer Packaged Goods brands and their marketing agencies.
Keen's innovative Marketing decision platform unifies marketing planning across all of your channels (digital, traditional media and even in-store). Keen goes beyond short-term ROIs to calculate each program's total financial contribution. More importantly, it's forward-focused modeling lets marketers build prescriptive plans that specify the optimal investment by channel, by week. As a result our customers experience an average 25% lift in year one. Keen's platform measures Marketing's financial impact across all channels and models the optimal future investment by channel by week.
Turn your marketing strategy into a well oiled machine Marketing planning solution that enables businesses to automate SEO QA processes by monitoring multiple domains on a custom dashboard.
Plan your marketing with Measured's unified and cross-channel view across all your media channels. Plus, run media incrementality testing to scale your marketing budget profitably Turn on 100+ audience level experiments across Google, Facebook and on 70+ integrated media platforms. Identify Media Waste, Test for Scale. Capture up to 30% marketing efficiency. Powered by incrementality measurement. Plan your marketing w/ Measured's unified & cross-channel view across all your media channels; improve marketing efficiency up to 30%+
We help your marketing team plan, track and manage your marketing spend and activities. Allocadia makes the entire marketing planning process easier, more collaborative, and more strategic. We help you achieve a standardized marketing planning process across your entire organization, and prove how your investments support the big-picture priorities of the business. No matter how big your marketing org, Allocadia lets you manage every dollar spent. Allocadia Marketing Performance Management is planning, investment, and ROI measurement software built for marketing teams.
Hive9 integra il tuo intero piano di marketing in un calendario intelligente, fornendo visibilità immediata, approfondimenti e una migliore collaborazione, assicurando al contempo che il tuo piano sia allineato con la tua strategia. Collega automaticamente il tuo piano al budget e alle spese effettive per garantire l'assenza di sorprese con il tuo CFO e fornire una migliore conoscenza delle spese in base al fornitore, alla regione, al prodotto, al pubblico di riferimento e molto altro ancora. Infine, grazie al modulo delle prestazioni mostra chiaramente cosa sta funzionando e cosa invece no. Soluzione MRM basata sul cloud che aiuta a gestire e pianificare il calendario di marketing e i budget e ottimizzare le prestazioni, il ROI e il successo dei clienti.
Programmatic advertising made easy. Match2One helps you find new customers online by placing ads across 1000's of relevant websites in front of people who are likely to become your next customer. Features: * Ad Creation Tool, (Animations included) * Auto-optimisation algorithm designed for higher performance using Collective AI. * Global access to premium ad inventory * Prospecting * Retargeting High performance, easy to use and premium support, Match2One helps you all the way. Match2One's platform helps marketers save time and increase sales through smarter programmatic advertising solutions.
All-in-one SaaS solution enables you to create, market, and manage all of your email campaigns, landing pages and events. All-in-one SaaS solution enables you to create, market, and manage all of your email campaigns, landing pages and events.
Interactive marketing planning tool that helps B2B startup marketers get started with their marketing. Interactive marketing planning tool that helps B2B startup marketers get started with their marketing.
Funnel Plan is an online planning tool that will help you clarify your yearly sales and marketing plan. Funnel Plan's step-by-step approach helps you uncover the answers to questions every business, sales or marketing leader should know, like, how many deals do you need to close to meet your sales target next year? Or who is your ideal client? Or what problem do you solve? Capture your entire strategy into a beautiful one-page plan that downloads into a PDF. Get a free trial plan today. Cloud-based sales and marketing tool that assists firms with knowledge sharing, collaboration, campaign briefs and analysis.
Ruum is a powerful, intuitive, lightweight project management and collaboration tool. It's the only productivity software fully integrated with the SAP C/4HANA suite. Use Ruum to manage teams, projects, and keep track of your and your team's progress. With Ada, Ruum's AI-powered virtual assistant, losing track of milestones and tasks is a thing of the past. You can monitor progress, generate reports, and collaborate all in one place. Collaboration and project management software at its best. Ruum is a powerful, intuitive, lightweight, AI-driven project management and collaboration tool with native SAP C/4HANA integrations.
Plannuh empowers marketers to create winning marketing plans, maximize budget impact, and improve ROI. Unlike disconnected spreadsheets, Plannuh unifies your budgets and plans in a cloud-based, collaborative platform for achieving true marketing visibility, efficiency, and forecast accuracy. AI-driven automation of expense management and reconciliation makes it easy. In less than one week, marketers can align teams, optimize budgetary spend and exceed organizational goals using Plannuh. Ditch spreadsheets, and use Plannuh to create and manage your marketing budget and plan for significantly improved spend performance.
MARMIND combines campaigns, budgets and results into one central marketing plan. This allows better planning, improved team collaboration and comprehensive analysis of marketing activities. Using MARMIND, marketers gain control over their marketing and make smarter investment decisions. In addition to state-of-the-art implementation methods, we use a Europe-wide network of marketing experts and technology partners. This way, we ensure the proper use and acceptance of new technologies. MARMIND® combines campaigns, budgets and results into one central marketing plan.
Cloud solution for creating shareable marketing plans with pop-up diagrams. Cloud solution for creating shareable marketing plans with pop-up diagrams.
Allisian is a project management application for marketing agencies. We stand apart from traditional project management tools by providing a platform for team management and client communication. Our easy-to-navigate application facilitates client communication, internal teamwork, and automation of tasks for a streamlined project development. A project management app for agencies and creatives. Features include task management, project notes, charts and more. Try us today!
Automated marketing insights for brands and creators. Monitor all marketing and social platforms in one beautiful report. Automated marketing insights for brands and creators. Monitor all marketing and social platforms in one beautiful report.
Plan, track, manage and store marketing advertisements for businesses through planners, sales trackers, result calculator and more. Plan, track, manage and store marketing advertisements for businesses through planners, sales trackers, result calculator and more.
YouGov is a global provider of data and analysis generated by consumer panels in 42 markets. We are powered by our unique connected data set, The YouGov Cube, encompassing hundreds of thousands of variables and over a decade of data on our panel members. With our continuously updated data we are able to provide the most accurate, complete, and dynamic portrait of the world. YouGov is a global research and data analytics group, collecting consumer data in 42 markets.
Increase your digital visibility in eCommerce automatically and discover growth opportunities, reduce costs and automatically receive recommendations - that's boomerank. Increase your digital visibility in eCommerce automatically with boomerank
Individual marketing communication -define centrally and carry it out locally. The individualization of marketing content no longer has to be complex and expensive. With the marketingportal, a large number of users can individualize and personalize their marketing templates without specific know-how. This enables you to reach your customers on the print, e-mail and web channel with highly personalised communication media. With just a few clicks, you can set up a marketingportal for distribution. Individual marketing communication - define centrally and carry it out locally.
The Designs.ai Calendar is an easily navigable collection of all major social media holidays around the world. Each listed holiday contains key information including a detailed description, celebrating countries, and relevant hashtags. Features: - 800+ events including historical dates, holidays, and trends - Detailed description of each event - Easily navigable interface - Daily, weekly, and monthly view - Social sharing to Facebook, Twitter, and Instagram A complete calendar of all social media holidays.
Powering 1 MIL projects and events worldwide with award-winning applications, ExhibitForce is the event professional's toolkit that redefines best practices in overseeing every aspect of an event program - from registration to lead capture with measurable ROI. The result is more than 30% of Fortune 500 Companies worldwide trust Exhibit Force to drive results and brings together all of the resources in an organization to dramatically boost productivity and currently has 300,000 global end-users Award Winning Web-based application for centralized Professional Event Management of staffing, tasks, budgeting, and reporting.
(0 recensioni)
Visualizza profilo
NewsCred, the world's leading marketing work management software transforms the way marketing organizations work, elevating team performance through an integrated approach to marketing. Through its complete solution of technology, content, and services, NewsCred brings marketing teams together to easily plan, collaborate, and manage work across your entire marketing organization for seamless execution. NewsCred brings marketing teams together to easily plan, collaborate, and manage work for seamless execution and elevated performance.
(0 recensioni)
Visualizza profilo
In Simple, every asset is assigned relevant information such as keywords and usage rights, so you can quickly find the material you need and have the confidence to use it. Use our DAM to view all marketing materials across channels and throughout the customer journey, so you can ensure youre creating beautiful, consistent customer experiences. Through our open API, assets can be mapped to intelligent workflows and passed off to common cloud-based channel execution tools eg. CRMs & CMS systems. Simple provides a central place for teams to manage their marketing assets across all media channels.
(0 recensioni)
Visualizza profilo
Combines marketing calendars, project management, collaboration, requests forms and more in one app to help any size marketing group. Combines marketing calendars, project management, collaboration, requests forms and more in one app to help any size marketing group.
(0 recensioni)
Visualizza profilo
Media Link Software is designed to be a comprehensive tool for agency media buyers looking to find the most efficient choices for their clients across all media types at a reasonable price. It also features automated invoice/make-good tracking and detailed reports which combine different media types in one place for easy presentation. Training/Support for MLS is free and unlimited. It is provided by people who are using the software as buyers every day. Web-based advertising solution that enables businesses to manage client database, campaigns, invoices, and more.
Cloud solution that provides economic benchmarking and helps simulate future campaigns, optimize scheduling and allocation. Cloud solution that provides economic benchmarking and helps simulate future campaigns, optimize scheduling and allocation.
(0 recensioni)
Visualizza profilo
Aprimo Plan and Spend is a marketing planning and spend management solution. The solution enables marketers to create and approve marketing plans, control budget, track invoices, manage outstanding quotes and vendor information. With more visibility and transparency into marketing budgeting and spend management, marketing organizations can get the most value from their allocated dollars. Aprimo Plan and Spend enables marketers to create marketing plans, control budget, track invoices, and manage quotes.
CrossCap Marketing Calendar Software is a single and consolidated marketing calendar planning software for medium to large-sized businesses that ensures alignment of all marketing activity to the creative brief and other strategy documents, lets the stakeholders make updates in real-time, and keeps corporate teams focused on the bigger picture with goals and KPIs captured inside the CrossCap marketing calendar. CrossCap omni-channel marketing calendar helps marketing stakeholders plan and consolidate campaign activity, and track its performance
(0 recensioni)
Visualizza profilo
Consumer analysis tool that provides business insights through social data reporting, merchandising and more. Consumer analysis tool that provides business insights through social data reporting, merchandising and more.
(0 recensioni)
Visualizza profilo
A marketing planning solution for the Indian market with email & SMS integration, analytics, SEO, media planning, and more. A marketing planning solution for the Indian market with email & SMS integration, analytics, SEO, media planning, and more.
(0 recensioni)
Visualizza profilo
Technology is everywhere in Marketing. Open Lantern is a way for business users to manage their marketing ecosystem in a simple, intuitive way. Visually create your technology landscape and integrations across platforms to manage your marketing ecosystem
(0 recensioni)
Visualizza profilo
Web-based media buying solution that works with or without comScore and Nielsen Integration. Web-based media buying solution that works with or without comScore and Nielsen Integration.
(0 recensioni)
Visualizza profilo
InfiniGrow is an AI-powered marketing planning and analytics platform that enables marketing teams to optimally allocate their budget across all marketing channels, according to the most relevant and updated data, at any given moment. Using the platform's unique technology, InfiniGrow automatically provides ongoing recommendations so that the marketing team can focus on the execution - the creative work, without worrying about all the numbers and guesswork that surrounds it. InfiniGrow is an AI-powered marketing planning and analytics platform for data-driven marketing teams.
(0 recensioni)
Visualizza profilo
Fortvision is a widespread user engagement & targeting software for content creation as well as promotion and monitoring. Fortvision is a widespread user engagement & targeting software for content creation as well as promotion and monitoring.
(0 recensioni)
Visualizza profilo
Promoboxx is a software platform with services for brands to engage their independent retailers with brand-compliant digital marketing, driving better business outcomes by reaching the right consumers via the trusted channel of brands local retailers. With Promoboxx, channel managers and brand marketers can easily organize and engage their retailer networks; build, manage, and optionally fund organic and paid digital campaigns through their local retailers; then report on the business outcomes. Promoboxx is a software platform for brands to engage their independent retailers with brand-compliant digital marketing.
(0 recensioni)
Visualizza profilo
A low cost marketing and PR management tool that saves smaller businesses time and money. A low cost marketing and PR management tool that saves smaller businesses time and money.
(0 recensioni)
Visualizza profilo
Brand Base is a marketing management system that helps to ensure a consistent brand image locally. Brand Base is a marketing management system that helps to ensure a consistent brand image locally.
(0 recensioni)
Visualizza profilo
PromoPrep provides Premium and no-cost Starter software solutions that help teams to better plan, share, communicate, alert, and report on marketing or promotional activities - organizing your calendar in one intuitive platform. Say goodbye to massive or multiple spreadsheets, manual performance pulls, disparate email chains, and untracked contributor communications. Try Premium to access all the features for 30 days, or experiment with the no-cost Starter solution - and get prepping! An intuitive calendar-based software to manage your marketing and promotional cadence - built by marketers, for marketers.
(0 recensioni)
Visualizza profilo
Mercury Media is a web-based SaaS solution which automates all media work steps in one solution to help both agencies and advertisers run media campaigns more efficiently. The software collects all media data in standardized formats and stores it on a central platform, making media activities more transparent than ever. With Mercury Media agencies can intensify their focus on consulting and strategy and advertisers regain control over their media activities. Software which automates all media work steps in one solution to help agencies and advertisers run media campaigns efficiently.
SP Marketing provides an operational portal for marketing teams to track campaigns, events, collateral, and related tasks, documents, and activities. This SharePoint marketing template runs on Office 365 / SharePoint. Access third-party marketing tools for email campaigns, graphic design, or social media with the portal tools icons. Employees can submit service requests and access content through a MyMarketing portal. SP Marketing turns Office 365 and SharePoint into a next generation portal for Marketing Staff.
(0 recensioni)
Visualizza profilo
Lead Mirror is your intelligent marketing assistant to support diverse and vast digital marketing data. Lead Mirror is your intelligent marketing assistant to support diverse and vast digital marketing data.
(0 recensioni)
Visualizza profilo
Optimize your business processes with this no-code business process management solution. Optimize your business processes with this no-code business process management solution.
(0 recensioni)
Visualizza profilo
FIND Market uses A.I. personalization algorithms to dynamically group like-minded customers based on their purchasing behavior. These segments enable marketers to enhance both their message and customer experience. Increase customer lifetime value through predictive personalized email campaigns
(0 recensioni)
Visualizza profilo
JobBag is the premier business management system for creative and design businesses. Bringing your entire team onto one easy-to-use solution. Project management, time management and a full accounting solution all in one. Create plans, quotes, manage job costings, raise POs and invoices, pay bills and run your Single Touch Payroll. Enabling you to build a single source of truth for your business and your clients. Improve your cash flow, manage your projects and grow your business profitably. The business management system for design businesses and creative agencies. One source of truth for all your team.
(0 recensioni)
Visualizza profilo
Turnkey marketing solutions that solves all your marketing needs. Turnkey marketing solutions that solves all your marketing needs.
(0 recensioni)
Visualizza profilo
Digital marketing management platform with artificial intelligence that guides teams to plan campaigns, produce, and optimize. Digital marketing management platform with artificial intelligence that guides teams to plan campaigns, produce, and optimize.
(0 recensioni)
Visualizza profilo
Q:be marketing performance management cloud-software. With Q:be you can enjoy complete budget harmony. Q:be delivers connected planning and spend control, with optional channel partner programme management. It simplifies the capture of files and information and automates approvals, reports and integrations. Marketing performance management software: connected budget planning, spend control, approvals, automations, reports and integrations.
(0 recensioni)
Visualizza profilo
ayeQ is a SaaS software company that defines a new market space for Strategy Automation. Led by veteran marketing and sales leaders with highly technical backgrounds, the ayeQ platform brings together decades of successful strategy methods into a scalable platform to guide B2B companies towards creating and executing successful growth strategies. ayeQ customers consistently outpace their competitors in gaining market share while operating in a constrained-resource environment. ayeQ aligns marketing and sales with strategy, creating predictable revenue and faster growth.
(0 recensioni)
Visualizza profilo
Opal is a collaboration platform purpose-built for the modern marketing teams of the worlds most exceptional brands. Working in Opal helps teams align on strategy, create campaigns with confidence, streamline the reviews process, improve the facilitation of content and seamlessly integrate with a teams preferred distribution method. The Opal Platform tears down silos, reduces complexity and connects teams across the enterprise for winning results. Opal is a marketing collaboration platform to bring visibility, alignment and efficiency to enterprise marketing organizations.
(0 recensioni)
Visualizza profilo
The Hub is a programmatic advertising platform. It covers media planning and buying, cross-channel campaign performance and insights. The Hub is a programmatic advertising platform. It covers media planning and buying, cross-channel campaign performance and insights.
(0 recensioni)
Visualizza profilo
Helps companies build their growth engines by enabling to plan and implement all aspects of your growth process. Helps companies build their growth engines by enabling to plan and implement all aspects of your growth process.
(0 recensioni)
Visualizza profilo
All the tools in one place to efficiently organize & track media plans, operations, and requests of your marketing team. All the tools in one place to efficiently organize & track media plans, operations, and requests of your marketing team.
(0 recensioni)
Visualizza profilo
Media planning and reporting solution. Media planning and reporting solution.
(0 recensioni)
Visualizza profilo
Everything Healthcare Marketers need to plan, activate, analyze and optimize digital health campaigns. Find and engage your DTC and HCP audiences in real time. Everything Healthcare Marketers need to plan, activate, analyze and optimize digital health campaigns.