Company Secretarial Software

Utilizza Capterra in Italia per trovare il miglior Company Secretarial Software per la tua attività.

Perché Capterra è gratis

da iDeals Solutions Group

(0 recensioni)
Niente più mix di sistemi per scopi generici come e-mail, chat e archivi di documenti inadatti alla gestione degli organi di governance. I membri del comitato possono finalmente accedere alle informazioni nel contesto originale senza dover fare affidamento su verbali abbreviati dell'intera riunione. Consente di guardare le riunioni da un punto di vista completamente nuovo. Ulteriori informazioni su BoardMaps Un unico portale per gestire comunicazioni, attività e riunioni. Ulteriori informazioni su BoardMaps
Diligent Boards è una soluzione leader a livello mondiale per creare, distribuire e collaborare in modo sicuro alla creazione di registri e materiali per le riunioni di un consiglio di amministrazione Il software per la segreteria di un'azienda di Diligent è stato scelto da più di 450.000 membri e dirigenti di consigli di amministrazione per facilitare riunioni più efficaci. In Diligent, il prodotto per i consigli di amministrazione, è stato creato con sicurezza inattaccabile e impareggiabile semplicità, ed è supportato dal pluripremiato servizio di assistenza personalizzata disponibile 24 ore su 24, 7 giorni su 7, 365 giorni l'anno. Ulteriori informazioni su Diligent Boards Diligent Boards è una soluzione leader a livello mondiale per creare, distribuire e collaborare in modo sicuro sui materiali per le riunioni di un consiglio di amministrazione. Ulteriori informazioni su Diligent Boards
Athennian è l'unico software per la gestione delle entità basato sul cloud. Grazie a strumenti moderni che aiutano a gestire i dati delle entità, archiviazione dei promemoria, creazione di organigrammi, funzione di firma digitale integrata, creazione di report e automazione dei documenti della segreteria aziendale, Athennian è la piattaforma di gestione delle entità più potente e facile da utilizzare presente sul mercato. Ulteriori informazioni su Athennian Software per piattaforma di gestione delle entità basato sul cloud con funzione di firma digitale, automazione dei documenti, gestione dei dati, calendario e organigrammi. Ulteriori informazioni su Athennian
Convene è un software per la gestione dei consigli di amministrazione utilizzato per compilare e distribuire documenti, generare verbali e portare avanti azioni per le riunioni. La sua pluripremiata facilità di utilizzo lo rende la scelta ideale per le aziende quotate in borsa, le PMI, le banche, le amministrazioni, l'assistenza sanitaria e le organizzazioni non-profit di oltre 70 paesi. Sviluppato da Azeus Systems, azienda con oltre 25 anni di esperienza nello sviluppo IT, Convene è una piattaforma sicura certificata per ogni organizzazione. Disponibile nel cloud e sul posto per Windows, Mac OS X, iOS e Android. Ulteriori informazioni su Azeus Convene Convene è un software per la gestione dei consigli di amministrazione che consente ai segretari di organizzare riunioni e documenti dei consigli di amministrazione su qualsiasi dispositivo e in qualsiasi momento e luogo. Ulteriori informazioni su Azeus Convene
One shared space for meeting prep, document sharing, communication & followup. Helping everyone save time and get more out of meetings. More and more organisations are making the switch to iBabs to manage their board meetings. Cheaper, faster and more reliable, iBabs gives users complete control to manage their account in a way that works for them (like adding or removing users month to month as they see fit). Ulteriori informazioni su iBabs Board Portal Software One shared place for meeting prep, document sharing, communication & followup. Helping everyone save time and get more out of meetings. Ulteriori informazioni su iBabs Board Portal Software
Boardable è un software di gestione delle riunioni, utilizzato dalle organizzazioni non-profit e profit per gestire le riunioni del consiglio di amministrazione e delle commissioni. Utilizza lo strumento di pianificazione per allineare il calendario dei partecipanti alle riunioni, quindi automatizza inviti e promemoria. Crea e condividi calendari dinamici con notazioni private. Archivia e condividi in modo sicuro i documenti. Boardable è facile da utilizzare e conveniente e ogni account inizia con una prova gratuita senza rischi. Inoltre, Boardable si integra con e-mail, servizi di condivisione di file e calendari. Ulteriori informazioni su Boardable Software che semplifica l'esperienza del consiglio di amministrazione, mettendo in contatto i volontari e automatizzando la comunicazione. E sì! Boardable è anche conveniente! Ulteriori informazioni su Boardable
Winner of Capterra's Ease of Use Badge for Board Management Software, OnBoard is board management software that makes boards happy. It delights directors and empowers administrators by being comprehensive and simple to use. Engineered to drive good governance and improve meeting outcomes, OnBoard is board meeting software your board will actually use and love. OnBoard is board management software that delights directors. Start a no-strings, full-feature, 30-day Free Trial, today.
Company Secretarial software streamlines corporate recordkeeping and annual filings required to stay in compliance with local regulations. This type of software is also used in administering officer and shareholder documentation and communications. BoardBookit is a secure board portal software that transforms the way companies engage and collaborate with their board.
Loomion è il fornitore di software per la gestione dei consigli di amministrazione preferito quando è necessario avere massima sicurezza e prestazioni affidabili. Il twelve Directors Portal di Loomion è conforme ai più elevati standard di sicurezza bancaria ed è realizzato con tecnologia SharePoint. Loomion commercializza l'unica soluzione affidabile presente sul mercato per i clienti che desiderano utilizzare un'installazione sul posto. Questa soluzione è disponibile anche fuori sede come SaaS in data center privati, situati in Svizzera, Lussemburgo e Germania. Loomion è il fornitore di software per la gestione dei consigli di amministrazione preferito quando sono richieste massima sicurezza e prestazioni affidabili.
For financial service providers, enVisual 360 is a modular integrated CRM, compliance, document management, trust and company administration/accounting, company accounting, practice management/time recording and enterprise billing. Scalable, self-hosting or private cloud. Module based license only the modules you need. Optional customer web portal. Powerful, simple to use, immediately productive. Integrated CRM, entity compliance, document management, trust & company administration/ accounting, practice management, web portal.
The #1 board management software for simplifying board meetings, board member communications, and administration; all for an affordable price with training and 24/7 service. Clients range from Fortune 500 companies to nonprofit charities and include The American Heart Association, The Academy of Motion Picture Arts and Sciences (The Oscars), The Olympics, NASA, full service banks, hospitals, universities, and more... The best-in-class affordable board management software to simplify communications, increase engagement, and streamline administration.
Founded in 2000, Brainloop is the fastest growing UK provider of highly secure Corporate Governance and Collaboration Solutions. Brainloop BoardRoom is a portal for efficient and secure board and committee communications. It streamlines and simplifies how meeting packs are created, distributed, reviewed and updated, while end users are able to access and collaborate on packs via any devices, online and offline. Web-based platform for boards, committees and teams to manage meetings and communications efficiently and securely.
A tool that helps UK companies complete their confirmation statements online. A tool that helps UK companies complete their confirmation statements online.
Global Governance Advisors presents the emPower Digital Boardroom Platform, the first cloud solution that includes board evaluations, scorecards and streaming video, maximizes the incentive plans for senior management, and improves oversight of stakeholder engagement activity while ensuring corporate governance, regulatory compliance and risk mitigation. First cloud solution that includes board evaluations, scorecards, and streaming video.
As a leading platform for managing board operations, Nasdaq Boardvantage provides governance and collaboration solutions for boards, committees, and leadership. It's purpose-built to meet the critical needs of today's leaders, equipped with powerful security features, ease-of-use and mobility. Public, private, and non-profit companies worldwide, including ~50% of the Fortune 500, rely on Nasdaq Boardvantage to streamline meeting processes, accelerate decision-making, and strengthen governance. Nasdaq Boardvantage® is the leading provider of governance and collaboration solutions for boards, committees, and senior leadership.

da Blueprint OneWorld

(0 recensioni)
Blueprint OneWorld helps organisations centralise its corporate data and simplify its processes to remain compliant with local legislation. It puts you in control of your corporate data to ensure timely compliance for statutory filing and corporate record-keeping. Our trusted software works independently or alongside your existing compliance systems. We identify, monitor and manage your requirements enabling us to integrate Blueprint OneWorld seamlessly. Blueprint OneWorld helps an organisation centralise and simplify its processes to remain compliant with local legislation.
Secretarial software that allows UK accountants to detect potential fraud and generate annual returns. Secretarial software that allows UK accountants to detect potential fraud and generate annual returns.
A tool that helps secretarial firms convert company data into professionally looking documents that comply with local ROC regulations. A tool that helps secretarial firms convert company data into professionally looking documents that comply with local ROC regulations.
Web-based system for managing all company secretarial requirements from new company formation to e-filing. Web-based system for managing all company secretarial requirements from new company formation to e-filing.
Company secretarial solution that offers form filler, CIPC annual returns due dates monitoring, and interest score calculator. Company secretarial solution that offers form filler, CIPC annual returns due dates monitoring, and interest score calculator.
Web-based secretarial system for managing multiple companies including filing annual returns and tracking dividends. Web-based secretarial system for managing multiple companies including filing annual returns and tracking dividends.
Company secretarial platform that helps UK-based companies to manage filing deadlines and meet regulatory demands. Company secretarial platform that helps UK-based companies to manage filing deadlines and meet regulatory demands.

da Formations Direct

(0 recensioni)
Online company register and company secretarial solution that enables entities registration and online filing. Online company register and company secretarial solution that enables entities registration and online filing.
Secretarial system compliant with the New Companies Act 2014. Enables user to manage company returns and maintain company registers. Secretarial system compliant with the New Companies Act 2014. Enables user to manage company returns and maintain company registers.

da Corporatek

(0 recensioni)
A Corporate Compliance and Subsidiary Management Software System fully-integrated with powerful functionalities and features designed for large corporations and financial institutions meeting the stringiest legal and regulatory requirements across various jurisdictions. From highly specific corporate subsidiaries management tasks to the automation and production of legal documents, regulatory forms and filings, EnGlobe is one complete solution for enterprise-wide deployment Worldwide Subsidiary Management and Compliance Software System for Large Corporations and Financial Institutions.
Legal automation platform designed for startups and investors to create all the documents they need to do a UK funding round. Legal automation platform designed for startups and investors to create all the documents they need to do a UK funding round.
Cloud-based secretarial platform that streamlines administrative functions with electronic filing, full dividend processing, & uploads. Cloud-based secretarial platform that streamlines administrative functions with electronic filing, full dividend processing, & uploads.
HETIKUS Boards & Committees utilizza un design intuitivo per rivoluzionare la gestione dei consigli di amministrazione, offrendo un'esperienza senza precedenti. Boards & Committees consente di tenere unita la tua organizzazione attraverso la completa personalizzazione dei consigli di amministrazione, la gestione integrata delle attività, dashboard in tempo reale, votazioni in diretta e minute automatiche. L'integrazione avanzata con gli altri moduli della gamma HETIKUS assicura un crescente snellimento dei processi di conformità, mentre i team inizieranno a collaborare come non hanno mai fatto prima. Controllo dei consigli di amministrazione per tutta l'azienda, con personalizzazione, gestione delle attività integrate e funzionalità di collaborazione avanzate.

da Easy2Meet BV

(0 recensioni)
Easy2Meet is software for efficient, completely paperless meetings. Developed entirely according to Microsoft's guidelines and roadmap, based on Office 365 and in particular SharePoint. Easy2Meet is a (SharePoint) add-in that facilitates the entire meeting process. It is a shell over your SharePoint environment with all the benefits that comes with it. All this digitally and completely paperless! Easy2Meet is software for efficient and completely paperless meetings on Microsoft Office 365.
We make high quality, innovative and affordable integrated software, trusted by over 8,000 accountancy practices, backed up with industry-leading levels of customer support provided at no further cost. Innovation to us means continually improving and creating new products to add to our growing portfolio. All our products work beautifully together on the same platform, seamlessly sharing data and featuring our famous SimpleStep and Check & Finish processes. TaxCalc provides accountancy practices and individuals with affordable and trusted software to file tax returns, VAT and accounts.
EntityKeeper helps you manage entities, track filing dates, and organize corporate data in one secure solution. Never miss a filing deadline with custom notifications of important dates. Create and view organizational structure across your entities in one easy to navigate chart. Streamline compliance activities across your organization with one single point of truth. Our customer support team is here to help you every step of the way. The onboarding process is quick and easy. Manage, track, organize, and access your important entity documents in one secure solution with EntityKeeper.