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Perché Capterra è gratis
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CloudTalk è un sistema softphone creato per le aziende moderne. Oltre 2.500 imprese, tra cui DHL, Yves Rocher e Glovo, si affidano a CloudTalk per la qualità superiore delle chiamate e l'impareggiabile gamma di funzionalità. Semplifica le cose per i tuoi team di vendita e assistenza clienti, con oltre 70 funzionalità di chiamata avanzate e integrazioni facili da configurare con i tuoi sistemi di helpdesk, CRM e e-commerce esistenti. È un sistema telefonico perfetto per le aziende di medie dimensioni che desiderano crescere. Usa una versione di prova di 14 giorni, assolutamente gratuita. Ulteriori informazioni su CloudTalk

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Softphone gratuito Bitrix24 nº 1 e soluzione di telefonia per l'impresa. Utilizzato da 4 milioni di aziende. Cloud, mobile e open source. Ulteriori informazioni su Bitrix24
Bitrix24 è la soluzione gratuita n°1 con softphone, sistema VoIP, dialer automatico e CRM d'impresa in uno. Chiamate in entrata e in uscita, IVR, telemarketing, robocalling, voice mail, registrazione delle chiamate, instradamento delle chiamate, noleggio di numeri telefonici nazionali e internazionali. Utilizzato da oltre 4 milioni di aziende in tutto il mondo! Ulteriori informazioni su Bitrix24

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Un ottimo servizio clienti inizia con un software di helpdesk migliore. Ottieni più clienti offrendo un eccellente servizio clienti con LiveAgent. Ulteriori informazioni su LiveAgent
LiveAgent è un software di helpdesk completo. Aziende come BMW, Yamaha, Huawei, Orange o Forbesfone utilizzano LiveAgent per soddisfare 150 milioni di utenti finali in tutto il mondo. Unisciti a loro per ottenere un vantaggio competitivo. Inizia con una versione di prova di 14 giorni, senza fornire una carta di credito e firmare contratti. LiveAgent è un software di helpdesk multicanale ricco di funzionalità con oltre 180 funzioni per l'helpdesk, tra cui live chat, supporto telefonico, integrazioni con i social media, portale di supporto e API. Ulteriori informazioni su LiveAgent

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GoToConnect unisce la potenza e l'affidabilità dei sistemi telefonici VoIP cloud di Jive con le conferenze Web.
GoToConnect unisce la potenza e l'affidabilità dei sistemi telefonici VoIP cloud di Jive con le conferenze Web, audio e video di GoToMeeting in un'unica soluzione semplice, affidabile e flessibile. Gli utenti possono incontrarsi, parlare, chattare, inviare messaggi di testo e collaborare senza problemi tramite browser Web, applicazione desktop o telefono fisso. A partire da $ 19,95 al mese, GoToConnect elimina la seccatura e le spese di gestione di più fornitori di soluzioni di collaborazione. Ulteriori informazioni su GoToConnect

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3CX è un centralino IP avanzato a standard aperto con funzionalità UC. Adatto a qualsiasi esigenza è facile da gestire e installare.
3CX è un centralino IP a standard aperto con avanzate e complete funzioni UC, pronte all'uso. Adatto a qualsiasi dimensione aziendale e settore, 3CX può soddisfare qualunque esigenza: mobilità, stato delle presenze, funzionalità avanzate di Contact Center, Conferenza WEB e molto altro. Il tutto a costi contenuti. 3CX è semplice da installare, gestire e mantenere in autonomia, su un appliance dedicato, un server di tua proprietà o in cloud. Ulteriori informazioni su 3CX

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Transforming your customer experience through a simple communication solution that seamlessly works with your leading business tools.
Ringover is the no.1 softphone system that gives you unlimited calls to 110 countries, video conferencing, SMS and group messaging, call recording, call whispering and more features focused on improving your teams productivity. Integrate and make calls from your CRM. Increase your team¿s productivity. Reduce staff training time. Easy setup. No expertise needed. Your teams will never miss a costly call again. No more supervision worries with remote workers. From only £17 per month. Ulteriori informazioni su Ringover

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RingCentral Contact Center mette a disposizione funzionalità omnicanale che consentono ai clienti di decidere come interagire con l'utente.
RingCentral Contact Centre è stato progettato specificamente per oltre 10 utenti e mette a disposizione potenti funzionalità multicanale che permettono ai clienti di decidere come interagire con l'utente. Grazie a un gruppo di funzionalità complete, è possibile risolvere i problemi in modo più rapido ed efficace e aumentare la fidelizzazione dei clienti. I punti salienti comprendono routing avanzato basato sulle competenze, accodamento e distribuzione, funzionalità di agente e supervisore, analisi e creazione di report, integrazioni di terze parti e fatturazione semplificata incorporata. Ulteriori informazioni su RingCentral Contact Center

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Softphone VoIP SIP completo. Risposta automatica, trasferimento di chiamata, attesa e registrazione. Disponibile su Mac, Windows, iOS e Android.
Softphone pluripremiato progettato per aiutarti a ottenere il massimo dal tuo IP-PBX preferito. Sperimenta chiamate audio/video cristalline sia in ufficio che in movimento. Gestisci le chiamate con semplici funzioni di trasferimento e di messa in attesa. Organizza riunioni con chiamate audio/video a più vie. Hai bisogno di una risposta rapida? Invia contatti istantanei e condividi documenti. Bria è progettato per rendere semplice la telefonia IP, ma è pienamente in grado di diventare una soluzione di comunicazione aziendale unificata. Ulteriori informazioni su Bria

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Progettata per imprese di ogni dimensione, la piattaforma softphone consente di effettuare chiamate audio e video insieme ad altre funzionalità.
Progettata per imprese di ogni dimensione, la piattaforma softphone consente di effettuare chiamate audio e video insieme ad altre funzionalità.

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JustCall è un sistema telefonico basato sul cloud per team di vendita e supporto per effettuare, ricevere, archiviare o registrare le chiamate direttamente dal desktop o dal telefono.
JustCall è un sistema telefonico basato sul cloud che permette alle aziende di raccogliere numeri di telefono da 58 paesi e farli apparire come numeri locali ai propri clienti. Il sistema ti permette di apparire più locale ai tuoi clienti e potenziali clienti internazionali, aiutandoti a costruire la fiducia e ottenere la loro fiducia. JustCall ti offre la piattaforma di cui hai bisogno per gestire i tuoi clienti internazionali in una posizione unificata e comunicare con loro con una soluzione semplice e diretta. Ulteriori informazioni su JustCall

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Software VoIP che mette a disposizione funzionalità per la gestione delle sessioni, messaggistica, video, voce, mobilità e conferenze sul Web.
Software VoIP che mette a disposizione funzionalità per la gestione delle sessioni, messaggistica, video, voce, mobilità e conferenze sul Web.

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Promuovi le vendite e offri servizi da qualsiasi parte del mondo con questa piattaforma di contact center e di monitoraggio delle chiamate basata sul cloud.
Combinando avanzati strumenti di monitoraggio delle chiamate e per contact center, CallTrackingMetrics aiuta le agenzie e le aziende a fornire un'esperienza cliente più personalizzata. Scopri quali campagne di marketing stanno generando lead e conversioni e gestisci tutti i tuoi canali di conversazione, chiamate, chat, moduli e testi in un'unica piattaforma. Oltre 100.000 utenti si affidano alla piattaforma omnicanale di CallTrackingMetrics per unificare le comunicazioni per i loro team di marketing, vendita e assistenza. Ulteriori informazioni su CallTrackingMetrics

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#1 Inbound Video Call and Customer Engagement Platform for Revenue Teams.
Very few organizations pay attention to optimizing the customer journey from the first engagement. Even though, your first meeting with a prospect represents 80% of your deal's success. Introducing 11Sight's #1 Inbound Video Call and Customer Engagement Platform for Revenue Teams. Convert more qualified leads and nail that first meeting with 11Sight. All it takes is one click from any online channel. Ulteriori informazioni su 11Sight

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Il dialer predittivo Matrix di Squaretalk automatizza le comunicazioni in uscita e aumenta il tempo di conversazione degli agenti fino al 400%.
Perfettamente integrato in qualsiasi CRM, il dialer predittivo Matrix automatizza le campagne di marketing. Tiene traccia delle prestazioni e del comportamento degli agenti su tutti i canali di comunicazione e li abbina ai lead che hanno maggiori probabilità di rispondere. Inoltre Matrix controlla la frequenza delle chiamate, ottimizzando la composizione in base alla disponibilità degli agenti. Matrix offre ai clienti una presenza locale in tutto il mondo con accesso a numeri locali, mobili e verdi in oltre 100 Paesi e 3.400 aree geografiche. Ulteriori informazioni su Squaretalk

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No matter your business communication requirement, Acefone has you covered with its bespoke cloud telephony solutions.
Acefone is a leading provider of cloud telephony services like VoIP phone systems, toll-free numbers and contact centers - each meant to simplify and automate your business communication processes. Be it 24x7 support, an all-in-one admin portal, HD audio or reliable, customizable remote solutions, our products are built for your convenience. Even better, our products come at a pay-as-you-go model that starts at just USD 9.99. With Acefone, you always get the very best. Ulteriori informazioni su Acefone

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CloudCall create innovative technology that makes business communications easier, quicker and more powerful.
CloudCall create innovative technology that makes business communications easier, quicker and more powerful. Through providing advanced software that integrates with CRMs, our users can manage their communications in the same space as their data, providing insight that has the power to transform the way they work. Ulteriori informazioni su CloudCall

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Il call center nel cloud efficace, economico e facile da usare, AVOXI Genius. Scopri quanto è facile provandolo per 30 giorni senza rischi.
Il software per call center basato sul cloud, efficace, economico e facile da usare, AVOXI Genius. Gestisci con facilità le comunicazioni commerciali da un contact center intuitivo e basato sul web. AVOXI Genius è la prima piattaforma a integrare la soluzione di contact center con il tuo servizio vocale, con numeri di telefono virtuali disponibili per l'attivazione istantanea in oltre 160 paesi. Con piani che vanno da 4,99 $ a 24,99 $ per utente, AVOXI Genius è una soluzione molto conveniente. Goditi 30 giorni senza rischi. Ulteriori informazioni su AVOXI

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Freshcaller è un softphone basato sul cloud per i team di assistenza clienti e vendita che offre numeri di telefono in oltre 90 paesi.
Freshcaller è un softphone moderno per i team di assistenza clienti, vendita, IT e risorse umane. Grazie alla sua architettura basata sul cloud, Freshcaller combina le migliori funzionalità legacy, come IVR, con funzioni avanzate quali escalation intelligenti, voicebot e creazione di report sulle prestazioni personalizzabili per aiutarti a configurare operazioni telefoniche all'avanguardia. Freshcaller offre numeri di telefono in oltre 90 paesi, non richiede hardware telefonico ed è estremamente facile da usare. Ulteriori informazioni su Freshdesk Contact Center

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Our products include: Cloud Phone System, Progressive Dialer, CRM & Lead Management, Marketing Automation, and Mobile CRM.
Ricochet360 is the All-in-One Auto Dialer, CRM/Lead Management, and Marketing Automation Platform that creates predictable revenue outcomes by automating 95% of your agents daily sales workflow. Designed for both inbound & outbound agents looking for a competitive advantage, Ricochet360 enables your team to call a new lead in less than one second, then automatically nurture and engage prospects throughout the entire sales process. Ulteriori informazioni su Ricochet360

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Desktop client tool that helps businesses in retail, healthcare industries manage communications such as emails, video calls and more.
Ideal for businesses in retail, healthcare & more, it is a desktop client tool that helps users operate various communication functions, that includes sending emails, controlling phone calls, conducting audio/video calls and launching web conferences. Ulteriori informazioni su Zultys MX System

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Ottieni minuti locali illimitati per la tua azienda a partire da $18,99/mese. Risparmia dal 40% all'80% rispetto ai tradizionali sistemi telefonici d'impresa.
**Ottieni chiamate illimitate a partire da $18,99/mese** Il softphone più potente del settore. Questa elegante, affidabile e intuitiva applicazione per softphone di VirtualPBX consente di trasformare qualsiasi telefono cellulare o computer desktop in un'estensione VoIP con funzionalità complete. Identifica le chiamate commerciali, gestisci i contatti, trasferisci le chiamate, acquisisci analisi e molto altro. Per iniziare, semplicemente scegli un piano telefonico commerciale Dash. Ulteriori informazioni su VirtualPBX

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Virtual phone system solution that helps businesses choose a toll-free number & manage business calls, voicemails, as well as faxes.
Virtual phone system and toll free number service designed to help entrepreneurs start, run and grow their business.

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Softphone.Pro software for VoIP provides call centers and offices access to PBX system features at a fraction of the hardline cost.
With its preconfigured set up and ease of compatibility with any VoIP provider, cloud PBX and open-source PBX, you can have Softphone.Pro running in your business within minutes. The program works with most CRM systems and offers click-to-call, pop-up, recording and screen capture for just pennies. Adaptable to any work setting, Softphone.Pro is used by large call centers and small offices. You get an intuitive interface with large buttons providing ease of use for all members of your team. Ulteriori informazioni su Softphone.Pro

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Ubefone is a telecommunication operator and publisher of SAAS software specializing in pro telephony.
Ubefone is a telecommunication operator and publisher of SAAS software specializing in pro telephony.

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Auto dialer, Voice Broadcasting, Cloud PBX, CRM, DIDs, Videoconference. Collaborating with your customers and teams becomes easier!
Hosted VoIP Business Phone Services and More KAVKOM business cloud hosted solutions help enterprises serve their customers better and increase sales with mobile and flexible solutions that allow do business faster, anywhere, anytime. From hosted VoIP business phone services and cloud-based call center software to unified communications, our services are easy to use, advanced, reliable and tailor-made. Collaborating with your customers and your teams becomes easier! Ulteriori informazioni su Kavkom

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Revenue.io is the complete AI-powered RevOps platform that delivers real-time guidance in the moments that matter.
ringDNA is a sales engagement platform for Salesforce customer that helps businesses scale revenue growth through AI. The leading choice for Salesforce customers, ringDNA offers a complete solution for sales engagement, sales playbook execution, performance insight, conversation intelligence and much more. Ulteriori informazioni su Revenue.io

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Ring4 is a video conferencing and business phone system in the cloud.
Ring4 provides companies and individuals with video conferencing and a phone system in the cloud. The Ring4 smart numbers work on any iOS or Android devices and can be managed via the Admin Console. Ring4 phone numbers are mobile and support unlimited texting, unlimited calling, voicemail and call recording. Ring4 starts at $9.99/month/line. The Ring4 video meetings works on every device from the browser with no software install, with a simple link. Ulteriori informazioni su Ring4

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Global Call Forwarding fornisce numeri verdi e locali da oltre 160 Paesi.
Global Call Forwarding fornisce numeri verdi e locali da oltre 160 Paesi. Fai e ricevi chiamate tramite l'app softphone o qualsiasi altro dispositivo. Puoi gestire facilmente i tuoi numeri di telefono virtuali tramite un portale online o contattare l'assistenza tecnica 24 ore su 24, 7 giorni su 7. È considerato affidabile da migliaia di marchi multinazionali di tutto il mondo. Global Call Forwarding è di proprietà e gestito da United World Telecom (UWT), fondata nel 1996. Ha sede a Delray Beach, Florida, Stati Uniti. Ulteriori informazioni su Global Call Forwarding

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VoIP solution that helps businesses to streamline communication across teams via video calls, instant messaging and more.
VoIP solution that helps businesses to streamline communication across teams via video calls, instant messaging and more.

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Empowering business owners with an affordable, reliable and flexible phone system.
It's our mission to empower business owners with an affordable, reliable, and flexible virtual phone system. With robust features, eVoice can assist users professionally answer and route incoming business calls, making a business of any size sound like a large, established business. Ulteriori informazioni su eVoice

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Italia Prodotto locale
BeInContact è una piattaforma omnicanale 100% Cloud Contact Center Software.
Migliora la tua Customer Experience con BeInContact, un call center software omnicanale 100% cloud. BeInContact è progettato per essere intuitivo e semplice da usare e offre funzionalità come AI, IVR, ACD, predictive dialer e molto altro. BeInContact è nativamente integrato con i principali CRM leader di mercato (Salesforce, Oracle Service Cloud, Microsoft Dynamics, Zendesk, ServiceNow, SAP e Vtiger) per consentire ai team di vendita o di assistenza di avere conversazioni dirette e personalizzate con i tuoi clienti. Ulteriori informazioni su BeInContact

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Softphone app that allows users to link their desk phone to their mobile devices.
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Modern-day business communications. All your calls, numbers & features in powerful desktop, web & mobile apps. No contract
UK-based Business VoIP Provider offering a modern, cloud-based phone system in powerful desktop, web and mobile apps (no additional hardware required). Starting at just 5.00 per user/month (7 day FREE trial). Uniquely, a CircleLoop subscription includes all features including call recording, call transfer, menus and greetings, contact management, conference calling, voicemail to text and call forwarding to name a few. CircleLoop integrations include Google, Pipedrive, Hubspot, Capsule. Ulteriori informazioni su CircleLoop

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On-premise softphone solution that allows businesses to streamline VoIP calls, encrypt data, detect voice activity and more.
On-premise softphone solution that allows businesses to streamline VoIP calls, encrypt data, detect voice activity and more.

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Mobile app that enables business professionals to have a separate business phone number on their personal smartphone.
Add a business line to your smartphone. Its the right call. The SmartLine app gives you a second phone number to separate your business calls from personal calls. You look professional and that leads to more business. Ulteriori informazioni su SmartLine

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OnSIP cloud VoIP offers many business features, including softphone apps, video conferencing, queue reporting, and remote work tools.
OnSIP's VoIP phone system offers all the features of a traditional phone system but with even more features! Enjoy a free softphone, video chat, video conference calls, auto attendants, voicemail-to-email, call management, queue reporting, and so much more. And with the free OnSIP app, available on Android, iOS, Mac, and Windows, you can use your mobile phone or computer to make HD voice and video calls, view coworker presence, dial contacts with a click, and manage your voicemails. Ulteriori informazioni su OnSIP

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Contact Cloud is an all-in-one virtual business phone system for any business.
Contact Cloud is an all-in-one virtual business phone system for any business, and offers local/toll free phone numbers in 85+ countries. Unlimited users on every plan, pay-as-you-go options and low per minutes rates make Contact Cloud the clear choice. You get 6 apps in one platform: Virtual phone system (desktop and mobil app), text marketing platform, live chat, eFax, call tracking (to track calls from ads) and lead capture automation + fully customizable workflow automation. ALL INCLUDED! Ulteriori informazioni su Contact Cloud

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Aline is a cloud-based, VoIP phone system that makes your business more efficient and easier to manage.
Aline provides you with the flexibility to work from the office, from your home, from your local coffee shop, or from anywhere you need to. Anywhere you need to be, your business is with you. With Alines mobile app, you can work wherever, whenever, without worrying about having to use your personal phone number. Ulteriori informazioni su Aline

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Upgrade your phone system with remote work capabilities in less than 10 minutes.
Ringotel is an easy-to-use, secure and cost-effective softphone solution that supercharges your phone system with remote work capabilities without the need to make any changes to existing infrastructure or PBX configuration. With feature-rich apps on iOS, Android, Windows, Mac and Linux, your calls, messages and contacts will be synchronized between all your devices. And with the built-in provisioning platform, your IT and PBX administration becomes much easier. Ulteriori informazioni su Ringotel

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PipeGen.ai was developed for inside sales team and combines prospect data with outbound automation across email, phone, and LinkedIn.
Inside sales teams depend on PipeGen for prospect data and multi-channel engagement. Enable your inside sales team with the most up-to-date direct dials and email addresses. Automate your outbound sequences across email, phone, LinkedIn, and hand-written cards. The only platform that has a built in cloud VoIP phone ready to dial. PipeGen.ai was developed for mid-size companies to accelerate their growth within a single platform. Ulteriori informazioni su PipeGen

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Customizable softphone for Windows compatible with SIP devices based on Mizutech JVoIP SIP/media engine.
Customizable softphone for Windows compatible with SIP devices based on Mizutech JVoIP SIP/media engine.

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Open source video conferencing, softphone, and messaging app for Linux desktop. High quality voice & standard telephony functionality.
Open source video conferencing, softphone, and messaging app for Linux desktop. High quality voice & standard telephony functionality.

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A flexible and robust replacement for your desk phone.
Softphone that comes with a basic set of features that allow you to make audio and video calls, send messages, and receive push notifications. It¿s a fully flexible replacement for your office/desk phone Ulteriori informazioni su Cloud Softphone

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Call management solution that assists organizations with caller identification, visual voicemail message, spam blocking & call routing.
Call management solution that assists organizations with caller identification, visual voicemail message, spam blocking & call routing.

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We provide you with the tools you need to stay in touch with your customers, no matter where they are or where you are.
At FFB Hosted Services, we work to provide cost savings to small and medium sized businesses and provide you with a high quality and reliable phone system that has over 40 features including vFax, Audio Conferencing, Call Recording, Auto Attendant, Call Transfer, Calling Line ID, and more, at an affordable price. We offer an unlimited calling package within the USA, Canada and Mexico regions with no hidden fees at all. At FFB Hosted Services, we focus on quality and offer a 99.9% up-time Ulteriori informazioni su FFB VoIP

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Softphone designed with ease of use in mind with a built in address book and automatically configured settings.
Softphone designed with ease of use in mind with a built in address book and automatically configured settings.

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H.323-compliant softphone for enterprise telephony. Support call logging and call recording.
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A telecommunications company that offers on-site and web-based business phone systems to manage inbound and outbound phone calls.
A telecommunications company that offers on-site and web-based business phone systems to manage inbound and outbound phone calls.

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A virtual PBX is a telephone system that uses the internet to manage the external and internal calls of a company.
The virtual PBX is a telephone system that is hosted in the cloud, so it does not require any device or software or hardware installation. It works from an internet connection, and its function is to manage the incoming and outgoing calls of a company in order to provide good customer service. Ulteriori informazioni su Fonvirtual Virtual PBX

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  • ID chiamante
Softphone VoIP solution that allows configuration of up to six lines with conferencing, recording, hold, and voice commands.
Express Talk works like a computer telephone. Call from your computer to any other computer with a softphone installed. Additional signup with a VoIP service provider to use Express Talk to call regular telephone numbers as well. Works with almost any VoIP gateway provider or office PBX. Features include conferencing, recording, and voice commands. Configure up to 6 telephone lines on Express Talk. Supports caller ID display and logging. Works on PC & Mac. Ulteriori informazioni su Express Talk

Caratteristiche

  • Registrazione delle chiamate
  • Videoconferenze
  • Instradamento delle chiamate
  • Registrazione delle chiamate
  • Profilo del chiamante
  • ID chiamante