30 risultati
Perché Capterra è gratis
Il controllo della versione è una funzionalità del software di gestione dei documenti FileHold da acquistare a parte. Conveniente per le organizzazioni grandi, da 20 o più utenti. Il controllo della versione tiene traccia di ogni modifica dei documenti e include una traccia di controllo dell'utente che ha apportato la modifica. In grado di ripristinare qualsiasi versione precedente dei documenti e avviare un flusso di lavoro per l'approvazione o la revisione. Include: ricerca, sicurezza utente, cloud, mobile, scansione, API, AD opzionale, SharePoint e firma elettronica. Integrato con MS Office. Ulteriori informazioni su FileHold Il controllo della versione per grandi organizzazioni è una funzionalità del software di gestione dei documenti FileHold da acquistare a parte. Ulteriori informazioni su FileHold
Samepage è un pluripremiato software di collaborazione creato per aiutare i team a condividere la stesura di documenti e file, gestire attività e calendari, disegnare diagrammi, modificare fogli di calcolo e altro ancora operando in tempo reale. La condivisione sicura aiuta a collaborare con colleghi, appaltatori, clienti, ecc. La funzionalità di chat e videochiamata di gruppo integrata consente di vedere il proprio team e le sue conversazioni assieme al contenuto a cui si sta lavorando insieme. Questa soluzione può anche essere integrata con centinaia di applicazioni che permettono di consolidare i flussi di lavoro ed evitare il sovraccarico del servizio e-mail. Ulteriori informazioni su Samepage Software di collaborazione concepito per aiutare i team a condividere file, gestire attività, collaborare sui contenuti, comunicare più velocemente e fare di più. Ulteriori informazioni su Samepage
(0 recensioni)
Visita il sito web
Lo strumento ottimizzato per gestire dinamicamente i dati e il contenuto dei prodotti e produrre output per diversi media. Attraverso l'integrazione virtuosa delle funzionalità DAM, PIM, DMS, MAM e CMS, aiuta le aziende di ogni settore a gestire gli asset e i dati di prodotto e integrarli nella propria comunicazione multicanale. Trova la sua massima applicazione nella creazione di aree riservate, intranet aziendali, siti web, pubblicazioni multimediali, listini e cataloghi digitali e cartacei. Ulteriori informazioni su eTEAM Fornisce efficienza, sicurezza dei dati e controllo globale per la gestione e pubblicazione di contenuti strategici su diversi media. Ulteriori informazioni su eTEAM
Seismic è una soluzione leader a livello globale per il marketing e le vendite online che consente di migliorare i tassi di chiusura e ottenere accordi migliori per le vendite, aumentando gli effetti del marketing sui profitti. Le grandi imprese utilizzano Seismic per aumentare la produttività delle vendite grazie alla distribuzione automatica di informazioni e contenuti personalizzati inerenti a qualsiasi interazione con l'acquirente. Seismic è la soluzione leader a livello globale per la facilitazione di marketing e vendite.
Il software di Enterprise Content Management di OnBase combina la gestione dei documenti integrata, il Business Process Management e la gestione dei record in un'unica applicazione. Implementato come soluzione ospitata o on-premise, OnBase consente alle organizzazioni di automatizzare i processi aziendali e ridurre i tempi e i costi da sostenere per svolgere importanti funzioni aziendali tramite la gestione e il controllo dei contenuti. Soluzione ECM che combina gestione integrata dei documenti, Business Process Management e gestione dei record.
Il software Document Control Management di Intellect organizza tutti i documenti in un database centralizzato e tiene traccia di tutte le versioni, revisioni e approvazioni dei documenti al fine di soddisfare le normative e la conformità. Quality Suite di Intellect è una soluzione software comprovata, che migliora le operazioni sui documenti e incrementa la produttività complessiva del 90%. Le applicazioni sono state progettate da esperti della qualità certificati e possono essere personalizzate con facilità, senza bisogno di inserire codice, con la tecnologia di trascinamento della selezione, per soddisfare con precisione le tue esigenze d'impresa. La soluzione QMS (Quality Management System, sistema di gestione della qualità) di Intellect migliora la qualità dei prodotti e l'efficienza operativa, con conseguente aumento dei profitti e dei clienti soddisfatti.
Qualtrax è un completo sistema software di qualità e conformità utilizzato per gestire e controllare la documentazione, automatizzare i processi aziendali, gestire flussi di lavoro personalizzabili, semplificare la gestione della formazione, gestire le ispezioni interne ed esterne e garantire l'implementazione in tempo reale delle normative di settore critiche. Ideale per le industrie soggette a normative severe per cui è richiesta la conformità agli standard ISO 17025, 17020, 13485 e 9001, TNI, GFSI, FDA e FQS. Soluzione per la gestione della qualità che aiuta gli utenti a gestire documentazione, conformità, flussi di lavoro, rischi, formazione dei dipendenti e altro ancora.
Stanco di documenti duplicati, obsoleti ed erroneamente compilati? 12d Synergy crea un efficiente ambiente dati comune con controllo completo della versione, apprezzato da oltre 5.000 professionisti dell'architettura, dell'ingegneria e dell'edilizia. 12d Synergy è un sistema di check-in e check-out che tiene traccia automaticamente delle revisioni, fornendo un audit trail completo per tutte le modifiche. Massimizza la tua efficienza e produttività con un rollback facile, l'accesso remoto e regole di denominazione. Scopri come risparmiare ore di grattacapi ogni giorno. 12d Synergy è un ambiente dati comune, con check-in e check-out e controllo completo della versione, apprezzato da oltre 5.000 architetti e ingegneri.
Cattura automaticamente modifiche e revisioni con il sofisticato sistema di controllo della versione basato su Windows di Document Locator. Il controllo delle versioni sostituisce gli schemi di denominazione dei file ad hoc con un approccio sistematico, per eliminare errori, confusione e perdite di file. Registra versioni, sotto-versioni, proprietà a livello di versione, promuovi versioni precedenti, il tutto con un registro di controllo. Il controllo delle versioni è integrato nel sistema di gestione dei documenti basato su Windows di Document Locator, che lo rende facile e intuitivo da usare. Il controllo delle versioni del documento è integrato in Windows utilizzando il software di gestione dei documenti Document Locator, che ne semplifica l'utilizzo.
GlobalVision is an inspection platform that finds errors in your work before they become problems. Our mission is to build software that standardizes quality approvals for product packaging and critical content. Our goal is to eliminate errors and automate quality inspections so companies can release products with confidence and move away from manual proofreading processes. Helping Businesses Bring Confidence to Packaging Quality Control
Inizia una versione di prova gratuita di 30 giorni del QMS basato sul cloud di QT9 per accedere a un software per il controllo delle versioni dei documenti reso semplice. Gestisci centralmente i tuoi documenti e collabora con gli utenti in diverse sedi. Modernizza il controllo dei documenti e mantieni la conformità normativa con gli avvisi via e-mail e le approvazioni delle firme elettroniche, conformi al titolo 21 CFR Parte 11. Accedi all'ultima versione dei tuoi documenti sempre e ovunque. Collega i documenti ai tuoi altri processi aziendali con oltre una dozzina di moduli inclusi. Inizia una versione di prova gratuita di 30 giorni del QMS basato sul cloud di QT9 per accedere a un software per il controllo delle versioni dei documenti reso semplice.
Alfresco Content Services provides open, flexible, scalable Enterprise Content Management (ECM) capabilities. Content is accessible wherever and however you work and easily integrates with other business applications. When Alfresco Content Services is combined with the platforms extensive Alfresco Process Services, your content works for you and business flows. Adding context to content supports better decision making, improves productivity and enhances information governance. Open source out-of-the-box portal integration and full content control with integrated document management and workflow.
Affordable, cloud-based Document Version Control software with no set-up costs, ideal for small to medium sized businesses. Features a central document repository, integrated workflow tools that automate document review and approval processes, automated email notifications, and integrated analytics and reports. Can combine with other isoTracker modules to provide a comprehensive QMS system. Cost-effective, cloud-based Document Version Control software with no set-up costs, ideal for small to medium sized businesses.
A complete Document Management Software that allows you to Capture, Centralize, Manage, and Secure all your paper documents, electronic files and emails. Docsvault allows organizations to manage and secure their documents, coordinate changes, and control access.
Virtual Cabinet provides a Version Control history as a document is being edited. Users may also set access controls/permissions for documents, perform version rollback, see audit trails, implement archiving and retention policies and check-in/check-out documents. Our Document Management and Portal software is used by 45,000+ businesses and professionals world-wide. Virtual Cabinet suits any industry: from accounting, to financial services, property, legal, manufacturing and more. Free Demo! Trusted by 45,000+ customers world-wide. Version control, automate filing, share files online, use e-signatures and more. Free demo!
TargetDocs is a shared inbox for contractors that collects and tracks all key documents from subcontractors, suppliers and vendors. A shared inbox provides your project teams with automated document checklists that report what documents have been turned in and which ones are still missing. It will also send out email file requests to external organizations for those missing documents. Learn how you can put your project document collection on autopilot by visiting us at www.targetdocs.com. TargetDocs is a shared inbox for contractors that collects and tracks all key documents from subcontractors, suppliers and vendors.
QUALITYWEB 360 è uno strumento all-in-one per la certificazione ISO 9001 che consente di organizzare tutte le informazioni e la documentazione generata al loro interno. Include 15 moduli per controllo documenti, ispezioni interne, azioni correttive, KPI, ecc. che consentono di ottimizzare tutti i processi amministrandoli elettronicamente. Sviluppato secondo i requisiti della normativa ISO 9001 garantisce la conformità con questo standard e con quelli di pari livello. Migliore strumento per organizzare tutte le informazioni e la documentazione della propria azienda assicura la conformità con la normativa ISO 9001 e con quelle di pari livello.
Synergis Adept simplifies how you find, manage, share & integrate engineering and enterprise information to improve efficiency and accelerate growth. Adept provides users everywhere with a unified view of engineering and enterprise content, regardless of where it's stored. With everyone on a common platform, silos are eliminated, document access is fast, workflow is automated, and your intellectual property is protected. Adept is the foundation of any digital transformation initiative. Adept simplifies how you find, manage, share & integrate engineering & enterprise content to improve efficiency & accelerate growth.
DocThreads is a platform people use to communicate while creating or refining a document. Simply create a thread, invite people, and attach documents and comments to it. As documents are distributed between people, or across systems, or even to paper, you'll know if all of the copies match and if not, which are different and exactly what is different between them. As you communicate with people, DocThreads automatically takes care of versioning, revision history and backups for you. A clean, efficient platform to capture and communicate ideas while creating or refining a document, where version control is automated.
Coreworx provides project information management solutions for complex engineering and construction projects, including the industry's leading interface management solution, document control, collaboration, contract management, and project change request solutions. Coreworx proven solutions are used around the globe by top EPC and owner organizations to automate best practices, mitigate business risk, and improve performance to budget throughout the entire project life cycle. Coreworx builds project information management solutions for complex engineering projects
ImageSite is a comprehensive yet affordable document management system for scanned and native digital documents. ImageSite provides a secure environment to organize, store, version control and provide a central point of distribution point for your important company content. ImageSite is totally web-based, JAVA-less solution that is installed on a computer on your network. No app for mobile devices, installation in days, not months, no software to download and single viewer for all types. A comprehensive web-based document management solution extensive security, version control, checkin/out, web-based viewing and markup.
DynaFile is scan to cloud document management software. Take an entire department paperless fast with scanning automation tools. Then, easily manage all of your files from the cloud. Instantly retrieve, share and collaborate on documents securely from anywhere. Integrated online forms and esignatures also provide an effective solution to get forms and other documentation filled out and signed completely digitally. DynaFile's scan to cloud document management software lets you go paperless fast and manage your files more efficiently from anywhere.
Designed with modular approach, RicohDocs is an intuitive document management system that has fully customizable suite of features with drag and drop dashboard support. It is integrated with smart security options to streamline all your business processes in an efficient & effective manner. Main features of RicohDocs includes: 1. Document Digitization 2. OCR (Optical Character Recognition) 3. Metadata Scanning 4. Smart Calendar 5. Office automation 6. Quick Search and so on. An intuitive document management system designed and developed with modular approach by Ricoh India.
airSlate is the first and only holistic no-code business automation platform. It combines e-signing, contract negotiation, document generation, no-code robotic process automation and web forms into a single business automation platform. Configure and automate any business process and integrate it into multiple systems of record without writing a single line of code. airSlate is a no-code business automation platform offering a genuinely intuitive toolkit for businesses and citizen developers.
(0 recensioni)
Visualizza profilo
Alienbrain provides version control for digital art and design. It will securely store, version, manage, and share any file, with an intuitive visual user interface. High-quality thumbnails and previews are available (even for 3D scenes and models), so you can find the right file at a glance. Alienbrain is integrated with tools such as Unreal Engine, 3dsMax, Maya and Photoshop and so you can access files in the Alienbrain repository without switching away from those applications. Alienbrain is version control for art & design. It will store, version, manage, and share any file allowing creatives to work visually.
With award winning HyperOffice all your important documents are just a click away. Store, access, share and collaborate on documents from any PC, Mac or mobile device, including iPhone. Track changes with versioning, audit trails and automatic change notifications. Desktop integration allows you to work on documents directly from your desktop and drag-and-drop lets you upload multiple folders & files. 128 bit encryption and automatic backups keep you secure. Start your free trial now! Store, share and collaborate on files online. Version control, permissions, desktop web folders, notifications and more.
(0 recensioni)
Visualizza profilo
Increases deal velocity, accelerates revenue & saves 40% users' time. Automates end to end contract management. Increases deal velocity, accelerates revenue & saves 40% users' time. Automates end to end contract management.

VCE

(0 recensioni)
Visualizza profilo
GUI client for SVN version control system. Makes it easy for engineers, designers, and scientists to collaborate and control changes in text documents and CAD/CAM files. GUI client for SVN system. Makes it easy for engineers and designers to collaborate and control changes in CAD/CAM files and documents.
(0 recensioni)
Visualizza profilo
RSData Document is a powerful, easy using, cloud-based intelligent document system. Our goal: you shouldn't be worried about "software," "hardware" and other unclear terms from informational technology! We should! Move your paper document into electronic form, put in order all kind of paper and electronic docs, take versions of documents under control and keep them reliably with fast access to there. Create your templates, workflows, plans, and whatever you want and securely control content! The using of the RSData Document allows you to turn your routine hand workflows to automated processes.
(0 recensioni)
Visualizza profilo
Enzyme is a web-based platform encompassing Document Control & Training, Design Control, and Post-market Improvement processes including Complaints, NC & CAPA. Enzyme's user-oriented design facilitates compliance, allowing customers to focus on developing and commercializing their product. Enzyme is built for 21 CFR 11 and 820 plus ISO 13485 and 14971. Enzyme offers numerous tool integrations making medical device development easier than other conventional QMS means. Enzyme is a web based quality platform that supports good documentation practices up to Design Control and post market activities.