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Perché Capterra è gratis
Gestisci le liste d'attesa e le prenotazioni, accomoda i clienti e servi più clienti in arrivo. Ulteriori informazioni su Carbonara
La lista di attesa dei ristoranti di Carbonara è una lista di attesa digitale semplice e facile da usare per i ristoranti. Carbonara include anche un semplice strumento di monitoraggio dei clienti e una gestione dello stock dei tavoli per le prenotazioni. Quando i tavoli sono al completo, gli operatori di ristoranti possono inserire i clienti nella coda digitale, includendo un numero di telefono per inviare un SMS all'ospite quando è disponibile un tavolo. All'interno dell'app è stato integrato anche un semplice strumento di monitoraggio dei clienti. Grazie a quest'app i ristoranti possono dire di sì a più ospiti. Ulteriori informazioni su Carbonara

Caratteristiche

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SignInSafe è una piattaforma di gestione dei visitatori contactless, che aiuta le aziende a semplificare i check-in dei clienti tramite la scansione del codice QR. Ulteriori informazioni su SignInSafe
SignInSafe è un'applicazione basata sul web, che fornisce accesso digitale, senza contatto, a visitatori e ospiti tramite un codice QR. SignInSafe può essere utilizzato ovunque siano richiesti l'accesso e l'uscita. SignInSafe viene utilizzato per monitorare i registri dei visitatori dei cantieri edili, l'elenco degli ospiti dei ristoranti per la lista di attesa o il tracciamento COVID, l'accesso e l'uscita dei visitatori scolastici o degli studenti e l'accompagnamento/ritiro presso i centri sportivi. SignInSafe è gestito centralmente sul cloud e non richiede l'installazione di alcuna app da parte di clienti o visitatori. Ulteriori informazioni su SignInSafe

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L'applicazione intelligente per le liste d'attesa e la piattaforma di gestione delle file.
Waitwhile è una piattaforma intelligente per liste d'attesa e la loro pianificazione, che aiuta le organizzazioni a ridurre le file e a creare fantastiche esperienze durante le attese. Waitwhile risolve tutti gli aspetti relativi alle file: dal consentire agli ospiti di effettuare il check-in online al mostrare i tempi di attesa e a mantenere tutti informati via SMS e e-mail. Inoltre, ha una potente API per integrazioni. Sempre gratis da usare per 100 ospiti al mese. Ulteriori informazioni su Waitwhile

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Capture waitlists for high-demand appointments and send automated notifications to patients when new spots become available.
Waitlist Management Software, designed specifically for healthcare organizations. Trusted by Walmart Pharmacies. Capture waitlists for high-demand appointments and send automated notifications to patients when new spots become available. Ulteriori informazioni su Pomelo Health

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Attira più clienti verso la tua attività con FlexBooker, il modo meravigliosamente semplice per accettare prenotazioni online.
Un modo meravigliosamente semplice, veloce e potente per accettare prenotazioni online direttamente dal tuo sito web. Attivo e funzionante in pochi minuti. FlexBooker include anche una potente gestione automatizzata delle liste d'attesa, la pianificazione del personale e l'elaborazione dei pagamenti con carta di credito, oltre a commissioni opzionali per la mancata presentazione per gli appuntamenti. Ulteriori informazioni su FlexBooker

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Sistema digitale di gestione delle code che migliora l'esperienza dei visitatori e fornisce informazioni dettagliate in tempo reale.
Qminder è un sistema di gestione delle code basato sul cloud. Con pochi clic Qminder consente ai punti vendita di gestire i propri spazi di vendita, permettendo ai clienti di fare acquisti invece di aspettare in fila. La personalizzazione del servizio assicura clienti soddisfatti e aumento delle vendite. Qminder serve attivamente milioni di clienti di tutto il mondo ed è la scelta affidabile di AT&T, Sprint, i rivenditori di Verizon e il servizio clienti di Uber, Banca Mondiale e Comitato Olimpico. Ulteriori informazioni su Qminder

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SMS-Powered Waitlist and Queue Management for all business types.
TablesReady offers an SMS-powered Waitlist & Queue Management for all business types. Customizable notifications, SMS automations, detailed analytics, reservations/online bookings, and self-service options for your guests, all in a fully embeddable, customizable, easy-to-use app. We're not just for restaurants; we support hotels, doctors' offices and pharmacies, bowling alleys, dispensaries, barbershops and hair salons, daycares and more. Create your free trial account today! Ulteriori informazioni su TablesReady

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Restaurant waitlist, reservation, and table management system to help you eliminate walkaways and seat up to 7% more guests.
CAKE Guest Manager is a waitlist, reservation, and table management system. Guests are alerted via text message when their table is ready. A glance at a guest's visit history lets you greet them with a personal touch, while a real-time view of your floormap provides accurate wait times. Making smarter decisions from the host stand helps you make every guest feel like a VIP, so you can eliminate walkaways and seat up to 7% more guests. Ulteriori informazioni su CAKE Guest Manager

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DaycareWaitlist helps you to organize your waiting list. That's our primary focus and we've developed awesome tools to do it well.
Effectively manage your waiting list. Organize your list quick and easy. Add, remove, and change children on the list using very simple actions.

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Virtual Waiting Rooms can provide a safe, secure and seamless transition to a hybrid care model.
COVID-19 has changed the way providers deliver healthcare. To ensure the health and safety of patients; crowded, in-person waiting rooms are becoming a thing of the past. Through EMR integration, Waiting Room Concierge runs in the background and updates patients without the need for staff intervention. Patients can check estimated wait times, view where they stand in a provider’s queue and be reminded when it’s time to return - all while reducing the need for contact with your staff. Ulteriori informazioni su Cliniconex

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Manage appointments and walk-ins from one screen. Get powerful insights into the customer experience and staff performance.
Appointments or Walk-Ins? With WaitWell, your organization can optimize service delivery by combining Appointments with Walk-In service. Clients make an appointment or join the virtual queue using a QR code, weblink, SMS text or optional kiosk and receive real-time updates about position in line and estimated wait time. A real-time dashboard provides at-a-glance overview of your location and powerful analytics allow you to identify service and customer experience trends over time. Ulteriori informazioni su WaitWell

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Una piattaforma per operazioni, marketing e coinvolgimento degli ospiti di ristoranti, hotel, locali notturni e luoghi di intrattenimento.
Dai ristoranti di quartiere fino ai gruppi alberghieri multi-concept internazionali, SevenRooms consente agli operatori di creare e coltivare relazioni significative e dirette con i propri ospiti e di offrire loro esperienze eccezionali. La piattaforma per le prenotazioni, la disposizione dei posti a sedere e il coinvolgimento degli ospiti offre agli operatori gli strumenti di cui hanno bisogno per sviluppare relazioni dirette con i propri ospiti, facendo aumentare i profitti e consentendo servizi e marketing personalizzati. Ulteriori informazioni su SevenRooms

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Say goodbye to transactions, and hello to customers with Wisely, the leading Customer Intelligence platform for restaurants.
Wisely enables Chuy’s, First Watch, Global Franchise Group, Lazy Dog, P.F. Chang’s, and thousands of other restaurants to personalize the guest experience to maximize customer lifetime value with Customer Intelligence. Wisely’s best-in-class software solutions include the first CDP built for restaurants, a CRM with Marketing Automation, Waitlist, Reservations, Table & Order Management, and Guest Sentiment. Say goodbye to transactions and hello to customers with Wisely. Ulteriori informazioni su Wisely

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Manage your waitlist, better. Boost reviews, increase efficiency, and engage with your waiting customers in real time.
NextME makes it simple for businesses to manage their waitlists and appointments to serve more customers. Track visits and wait times, engage your guests in real-time with a custom virtual waiting room, and grow your business like never before. Ulteriori informazioni su NextMe

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Web-based application designed to help restaurant owners manage waitlists, reservations, online booking, payments, and more.
Web-based application designed to help restaurant owners manage waitlists, reservations, online booking, payments, and more.

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Fill more tables faster using this modern front-of-house app that manages your tables, reservations, servers and loyalty programs.
You dreamed it, we've built it. Seat more & spend less with Hostme. With Hostme, maximize your restaurant seatings through advanced reservation management, table management, server rotation management, waitlist management and customized loyalty programs - all from a completely customizable app. Start accepting online reservation today! Ulteriori informazioni su Hostme

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Easy visitor management. Virtual queuing, appointment booking, integrated online and physical visits via Web, mobile, kiosk & wearable.
A suite of customizable apps which seamlessly manages both pre-booked appointments and walk-ins, with easy rescheduling and push notifications. Functionality includes appointment booking, virtual queuing, occupancy control, and integrated online & physical visits. Book online or on the premises. Compatible with Web, kiosk, digital signage, printed tickets, mobile and wearable devices. Ulteriori informazioni su Ombori Grid

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Queue management app with booking system, save time and money by efficiently managing waitlist, line and booking.
QTix (QueueTix) is a smart queue management app with booking system, save time and money by replacing the expensive and ineffective pagers, call-back and juggling papers to manage waitlist, line and booking. The system helps businesses to manage queues and bookings efficiently and effectively which frees you up to focus on serving the customers and maximise turnover. Also, QTix saves you time by giving freedom to run other errands while waiting and notify you when ready to be served. Ulteriori informazioni su QueueTix

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A simple virtual queueing solution for your business. Promote social distancing and let your customers check-in from anywhere.
Allow customers to get in line from home, their vehicle, or work. Works with web, SMS and app, they are told via Text (SMS) or App, their wait times and when to arrive in the lobby for your service. This helps keeping your waiting rooms clear and customers happy while reducing wait times. FACTS: 95% less lineups and wait times, 80% customer walk away reduction, No costly hardware required. Works on any Android/iOS phone/tablet. Free plan has all essential features of virtual queuing. Ulteriori informazioni su Q Waits Business

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Create profitable relationships with your guests by tracking customer preferences and contact information.
Create profitable relationships with your guests by tracking customer preferences and contact information while while improving table management and customer service. Quick phone and on-line reservation-taking; full customer information available at all times; easily move and reconfigure tables; color-coded reservation and table status; track customer preferences and dining history; prepare servers with guest data; identify most frequent guests; contact guests who have not visited recently. Ulteriori informazioni su GuestBridge Reserve

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NOQ provides a digital ordering solution to events and venues through a cashless and contactless mobile app.
NOQ provides digital ordering to events and venues through a cashless and contactless mobile app solution. It allows customers to order food & drinks from anywhere, for collection or on-site delivery, whilst allowing them to enjoy the moment. Vendors can easily manage their orders and have access to live sales reports through the NOQ vendor app. Our app integrates with EPOS, providing an even more seamless digital ordering tool. Ulteriori informazioni su NOQ

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A complete Customer Journey Management system for a smooth and efficient visitor flow, all integrated into one solution.
Reduce wait times, eliminate crowd, and manage visitor flow efficiently with a complete Customer Journey Management system. Appointment scheduling and arrival management, queue management, Mobile Ticket, staff apps, Business Intelligence, and more. All integrated into one solution. Lots of add-ons and possibilities to tailor the solution to just your needs. Ulteriori informazioni su Qmatic

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Simple and flexible appointment scheduling for remote or in-person services: - Consultations - Salespeople - Walk-in services
Online appointment scheduling for $10/month. Allow customers to easily book appointments in under than 30 seconds. - Fast and easy setup. - Show pricing and performance times for services. - Disable days and time slots from your calendar on-the-fly. - Add custom padding time between appointments. - SMS confirmations and status updates to customers. Ulteriori informazioni su Notice

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Client management system that provides restaurants of all sizes with online booking, wait list management, and table allocation tools.
Client management system that provides restaurants of all sizes with online booking, wait list management, and table allocation tools.

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Gamify the sign up process for your new applications while they are still in development stage with product waitlist management tool.
Gamify the sign up process for your new applications while they are still in development stage with product waitlist management tool.

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Waitlist app that enables small businesses to inform their customers about queue status and waiting time via mobile devices.
Waitlist app that enables small businesses to inform their customers about queue status and waiting time via mobile devices.

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Appointment scheduling and waitlist management app that allows you to notify your customers when their waiting time is over.
Appointment scheduling and waitlist management app that allows you to notify your customers when their waiting time is over.

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Digital intelligence system that helps restaurants manage queue and reservations, communicate with customers, and analyze statistics.
Digital intelligence system that helps restaurants manage queue and reservations, communicate with customers, and analyze statistics.

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Built with food trucks and restaurants, in mind. We help manage waitlisting and send SMS alerts when it's your turn.
Built with food trucks and restaurants, in mind. We help manage waitlisting and send SMS alerts when it's your turn.

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A live wait-time aggregator that helps evenly distribute the patient population during healthcare surges like the COVID-19 pandemic.
Checked In is a hospital wait-time aggregator invented by an ER nurse. Our software collects real-time patient waits and publishes them to the internet, allowing patients to choose the shortest wait and get there fast. Current wait-time measurement methods are not consistent or published, so emergency rooms become overcrowded too quickly during healthcare surges such as the COVID-19 Pandemic, natural disasters, or terrorist attacks. Ulteriori informazioni su Checked In

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Quickly manage your wait list and text customers with a tap and swipe. So simple you can have it installed and running in minutes.
Digital Wait List runs on any iOS or Android device. Simple enter name, party size, cell phone number, special instructions, and wait time. When the table is ready, just swipe right and text them that their table is ready. Simple and effective. Perfect for managing during COVID-19 restrictions on waiting areas. Ulteriori informazioni su Digital Wait List

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Virtual waiting for businesses operating at capacity limits, like during COVID pandemic.
Virtual waiting for businesses operating at capacity limits, like during COVID pandemic. Retailers, restaurants, beauty salons, and more can track visitors entering their business or interacting with their staff in curbside transactions. The easiest way to manage customers includes no typing and one-touch quick responses. Ulteriori informazioni su Awaiting

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Waitlist software that can work for any business including restaurants, retail, entertainment, bars, bowling ally's and more.
Waitlist software that can work for any business including restaurants, retail, entertainment, bars, bowling ally's and more.

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VirtualQ minimizes customer exposure to "outside" lines when visiting stores by providing a contactless way to manage customer flow.
VirtualQ is a digital contactless platform designed for stores that want to keep operating safely during the pandemic with features that benefit both customers and employees. VirtualQ helps you give a real sense of security to your customers, manage customer flow inside your store, create separate specialty lines, keep your employees safe and healthy, and even receive valuable customer feedback from our platform. Ulteriori informazioni su VirtualQ

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Virtual waiting room solution.
Virtual waiting room solution.

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Let shoppers reserve a spot in advance or upon arrival. Plan resources based on anticipated demand.
Let shoppers reserve a spot in advance or upon arrival. Plan resources based on anticipated demand.

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Allows customers to check-in remotely using the store website or a QR Code.
Allows customers to check-in remotely using the store website or a QR Code.

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Kiddo provides best-in-class wait list software for both Large and Small Child Care Centers.
Kiddo provides best-in-class wait list software for Child Care Centers. We are the only software that can handle the complexity of 5+ locations, allowing parents to select multiple locations during sign-up. It's also not uncommon for us to organize and import your existing waitlist of 5K+ children. Kiddo also serves small centers that require simplicity and automation of routine communications with parents. We are going to save you HOURS every week. Ulteriori informazioni su Kiddo

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SMS Virtual Queuing System provides a unique, modern, personalized way of managing customers wait time. Increase customer satisfaction
SMS Virtual Queuing System provides a unique, modern, personalized way of managing customers wait time. Increase customer satisfaction

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Italia Prodotto locale
Sistema per la gestione delle code che consente alle aziende di gestire le code virtuali dei clienti e ricevere notifiche automatizzate in tempo reale sul loro stato.
Sistema per la gestione delle code che consente alle aziende di gestire le code virtuali dei clienti e ricevere notifiche automatizzate in tempo reale sul loro stato.

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Qtrac, brought to you by Lavi Industries, offers a world-leading virtual queue management system to optimize customer flow solutions.
With more than 40 years of queuing experience, our team of professionals is dedicated to improving the customer journey by focusing on the way people interact with your physical stores and maximizing the overall customer experience. Our solutions: - Enhance the customer experience - Effectively schedule customer appointments - Eliminate lines - Grow sales - Help you develop data-driven customer strategies See the experience at www.qtrac.com. Ulteriori informazioni su Qtrac Electronic Queuing

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Qwaiting is a queue management system.
Qwaiting is a queue management system.

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Now Book It is a ¿restaurant reservations system that to accepts and manages online bookings directly.
Now Book It is a ¿restaurant reservations system that to accepts and manages online bookings directly.

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Build for the public sector, our queue and appointment manager platform will take your customer experience to the next level.
Build for the public sector, our queue and appointment manager platform will take your customer experience to the next level. From our 10 years of experience, we know the complexity of government operations. Your department's varying schedules and services are easily managed in FrontDesk's intuitive admin module. Create online booking sites in minutes and eliminate both peak hours and wait times! With FrontDesk, you'll get satisfied employees and citizens from day one. Ulteriori informazioni su FrontDesk

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Digital Token provides the rich user experience to valuable customers by optimizing the service chain and greatly reduces wait times.
Remote Digital Token provides the rich user experience to your valuable customers by optimizing the service chain and greatly reducing customer wait times. With Remote Digital Token, organizations and businesses gain insight and detail workflow efficiency, accountability, and performance of personnel. Ulteriori informazioni su Digital Token

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Queue-it ti consente di controllare l'afflusso di traffico al tuo sito, fungendo da punto di controllo di sicurezza per bloccare i bot nocivi e gli abusi.
Offri equità e migliora la tua protezione contro abusi e bot nocivi con Queue-it. La sala d'attesa virtuale ti offre il pieno controllo sull'afflusso di traffico all'app e al sito, fungendo da punto di controllo di sicurezza in cui bloccare bot e abusi. Puoi convalidare i clienti in base a identificatori univoci come ID utente o indirizzo e-mail, facendo sì che solo i clienti verificati accedano ai tuoi prodotti. Inoltre l'analisi avanzata ti offre informazioni dettagliate sulla qualità e la quantità del traffico, in modo da poter adattare la mitigazione dei bot alla tua prossima vendita. Ulteriori informazioni su Queue-it Virtual Waiting Room

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Appointments and Virtual Queues platform for individuals & businesses. Book tables at establishment & virtually skip queues in advance.
Appointments and Virtual Queues platform for individuals & businesses. Book tables at establishment & virtually skip queues in advance. Features include maps, online payments, and joining virtual queues remotely. Ulteriori informazioni su 2cool 2q

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Allgood Waitlist is a waitlist/appointment management system on iPad/web designed for restaurants.
Allgood Waitlist is a waitlist/appointment management system on iPad/web designed for restaurants. Customers can check themselves in and all information is sent to the host.

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Secure online form for subscribing to a waiting list. Subscribers can be notified with a push of a button about a change in availabilit
Take the pain out of managing waiting lists, and notifying your contacts. Backfill cancellations with a push of a button. Your contacts (e.g., patients) can subscribe to receive notifications about changes in availability, so that they can contact your office to take the available spot. Each subscriber can choose the method of contact they want to use, like email or text message, for different types of notifications. Their email addresses and phone numbers are verified by sending them a code. Ulteriori informazioni su OfficeFLO Sign Up & Notify

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