74 risultati
Perché Capterra è gratis
Citrix Workspace è la soluzione per lo spazio di lavoro digitale: una piattaforma di lavoro unificata, sicura e intelligente, che organizza, guida e automatizza i dettagli più importanti di cui gli utenti hanno bisogno per prendere decisioni tempestive e collaborare con gli altri. Un'interfaccia personalizzata organizza dati, attività e strumenti essenziali in un flusso personalizzato, così che gli utenti possano concentrarsi sul proprio lavoro e aumentare produttività e impegno. Non è più necessario passare da un'app all'altra o vagliare informazioni e attività irrilevanti. Ulteriori informazioni su Citrix Workspace Citrix Workspace è uno spazio di lavoro digitale unificato, sicuro e intelligente, che permette di organizzare e gestire il lavoro, trasformando l'esperienza dei dipendenti. Ulteriori informazioni su Citrix Workspace
KiSSFLOW è stato votato miglior software per la gestione dei flussi e strumento di business process management (BPM) disponibile su Google App Marketplace. KiSSFLOW è l'acronimo di Keep it Simple & Smart Workflow. Come suggerisce il nome, con KiSSFLOW la creazione di flussi di lavoro è molto semplice. I titolari dei processi possono creare flussi di lavoro per i propri requisiti in pochi minuti. Ulteriori informazioni su Kissflow - Digital Workplace KiSSFLOW è stato votato miglior software per la gestione dei flussi e strumento di business process management (BPM) disponibile su Google App Marketplace. Ulteriori informazioni su Kissflow - Digital Workplace
Soluzione intranet altamente sicura e chiavi in mano per le piccole e medie imprese progettata per un'efficace collaborazione, comunicazione, social network, processi aziendali e gestione della conoscenza. Consente una migliore continuità della conoscenza spostando i dati dai silos di rete e dalle unità locali in un repository centralizzato ben protetto. Wiki, blog e forum assicurano knowledge base abilitate ai social per un migliore lavoro di squadra. Ulteriori informazioni su Bitrix24 Soluzione di fascia alta progettata per collaborazione, comunicazione, social network e flusso di lavoro e gestione della conoscenza efficaci. Ulteriori informazioni su Bitrix24
Unily works with the world's biggest brands across all verticals to help them unite their enterprise and engage their people through incredible award-winning employee experiences. Unily sits as the central hub and single pane of glass into all aspects of the digital workplace to help businesses overcome challenges relating to internal communications, culture and engagement, knowledge management, and enabling enterprise networks. Ulteriori informazioni su Unily Unily helps unite enterprises across all verticals through engaging their people with incredible award-winning employee experiences. Ulteriori informazioni su Unily
monday.com è la piattaforma lavorativa più semplice per gestire qualsiasi team e progetto: potrai scegliere tra una varietà di modelli o creare il tuo flusso di lavoro personale per iniziare. Potrai sincronizzare, pianificare, organizzare e monitorare i progetti dei tuoi team, sia attraverso una panoramica generale sia analizzandone i più piccoli dettagli. Oltre 90.000 team si affidano a monday.com per concentrarsi sulle cose importanti, vedere i responsabili di determinate azioni e rimanere aggiornati utilizzando un unico strumento di collaborazione. monday.com è uno strumento di gestione dei progetti che il tuo team amerà davvero utilizzare. Consente di concentrarsi facilmente su ciò che conta.
Process Street offre alle imprese un modo semplice e non tecnico per rendere veloce, divertente e facile la gestione dei flussi di lavoro ricorrenti per i team di tutto il mondo. Solidi processi aziendali sono la spina dorsale di ogni impresa di successo. Senza di essi, un'azienda farà fatica e quasi sicuramente troverà difficile crescere. Consente di creare e personalizzare facilmente liste di controllo con testo, immagini, video e altro ancora. Permette di semplificare il processo di approvazione con logica condizionale, automazioni e integrazioni. Process Street è il modo più semplice per gestire i flussi di lavoro, i processi ricorrenti e le procedure operative standard (SOP) dei propri team.
Creato da un'agenzia pubblicitaria per agenzie pubblicitarie, grafici, società di marketing e altre attività creative, FunctionFox mette a disposizione strumenti di gestione di orari e progetti semplici ma potenti. Niente più errori grazie al rapido e versatile monitoraggio degli orari, alle stime accurate dei progetti, ai report dettagliati e alle informazioni sulle capacità e le prestazioni lavorative complessive del proprio team. Quando il profitto è importante, non c'è tempo da perdere. Richiedi oggi stesso una dimostrazione gratuita. Consente di semplificare, pianificare e rispettare il piano previsto. La facilità nel monitoraggio degli orari, la gestione dei progetti e la creazione di report completi consente di disporre di più tempo per le grandi idee

da Notion Labs

(115 recensioni)
Visualizza profilo
Soluzione di gestione dei progetti on-premise e basata sul cloud, che consente a società di qualsiasi dimensione di gestire note, attività, progetti, database e altro ancora. Soluzione di gestione dei progetti on-premise e basata sul cloud, che consente a società di qualsiasi dimensione di gestire note, attività, progetti, database e altro ancora.
eXo Platform è la soluzione di postazione di lavoro digitale che ti aiuta a connettere e dare più strumenti alla tua forza lavoro per renderla più coinvolta e produttiva. Potrai ottimizzare la comunicazione interna tramite aree di lavoro collaborative e complete, collaborazione sociale e connettività costante. eXo Platform semplifica la gestione del lavoro fornendo al contempo una ricca piattaforma di postazione di lavoro digitale per i dipendenti. Un software per postazioni di lavoro digitali con funzionalità complete che collega dipendenti, strumenti e informazioni in un unico hub digitale incentrato sui dipendenti.
Optimity è una piattaforma di successo e benessere per dipendenti iper-adattivi. È progettata per coinvolgere i dipendenti (77-98% e oltre) e ridurre i costi per i datori di lavoro. Grazie alla scienza del coaching delle micro-abitudini, assicura un'esperienza focalizzata sull'uso mobile per i dipendenti. Le app di Optimity si sincronizzano con le proprie routine attuali (calendario, altre app, dispositivi indossabili, ecc.) per formare micro-abitudini piccole e salutari che aiutano a vivere più felici e a lungo. I responsabili delle Risorse umane possono impiegare il pannello di amministrazione di Optimity per avviare valutazioni dei rischi per la salute e segnalare il ROI. Soluzione SaaS che aiuta le imprese a creare programmi di benessere olistico, pianificare micro-attività e collaborare con i colleghi.
Visualizza profilo
OnSemble è più di una semplice intranet per i dipendenti: è un hub completo che collega le persone alle informazioni di cui hanno bisogno quando ne hanno bisogno. È la homepage della propria organizzazione. L'interfaccia mediante trascinamento di OnSemble fa della propria immaginazione l'unico limite e permette di creare pagine che riflettono la propria cultura senza dover scrivere una singola riga di codice. È un'intranet che i dipendenti apprezzano e usano realmente. Molto più di un portale intranet. Una piattaforma di collaborazione, coinvolgimento e documentazione per i dipendenti che consente di creare senza dover programmare.
talkspirit è un nuovo tipo di piattaforma di gestione aziendale dei social network per il posto di lavoro che fornisce una gamma completa di funzionalità per connettersi, comunicare e collaborare in una semplice panoramica. Tutte le funzionalità si trovano esattamente dove ti aspetti e interagiscono senza problemi con oltre 500 app, strumenti e servizi già utilizzati dalla tua azienda. Inoltre, il sicuro e disponibile contenuto consente di eseguire ricerche mentre sei in movimento attraverso le applicazioni mobili per Android e iOS. La soluzione di social network aziendale personalizzata della tua impresa per essere connessi, comunicare e collaborare.
Beekeeper è una pluripremiata applicazione per il luogo di lavoro digitale che mette in contatto la forza lavoro distribuita, combinando i sistemi operativi e i canali di comunicazione interni in un sicuro e intuitivo portale per i dipendenti. Grazie a una dashboard di analisi intelligente, a un'interfaccia personalizzabile e a strumenti per le Risorse umane completamente automatizzati, come messaggistica di gruppo, sondaggi e chatbot, Beekeeper mette in contatto i dipendenti front-end con i colleghi di quasi tutti i reparti della sede mediante dispositivi mobili o desktop. La piattaforma n. 1 all-in-one per la comunicazione e la produzione utilizzata per raggiungere e mettere in contatto ogni individuo all'interno di un'organizzazione.
Assistente alla pianificazione online che consente di coordinare più rapidamente le riunioni con i contatti all'interno e all'esterno dell'azienda. Funziona con tutti i calendari. Assistente alla pianificazione online che consente di coordinare più rapidamente le riunioni con i contatti all'interno e all'esterno dell'azienda. Funziona con tutti i calendari.

da Jostle Corporation

(49 recensioni)
Visualizza profilo
Jostle è un'intranet progettata per semplificare la vita e mantenerla semplice man mano che l'azienda cresce, in modo che personale e organizzazione possano prosperare. Perché? Oggi i posti di lavoro sono più frammentati che mai, con persone sparse in più sedi e con molte più informazioni e più modi di comunicare che in passato. Molti strumenti promettono di risolvere questa situazione ma senza riuscirci davvero. Queste soluzioni si basano su design obsoleti che li rendono troppo rumorosi e complessi durante la ricerca delle informazioni. Questa soluzione mira a risolvere il problema e I posti di lavoro dovrebbero essere straordinari. Questo è lo scopo di questa soluzione. Questa piattaforma di coinvolgimento delle persone è un'intranet completa e intuitiva.
Jive Software, part of the Aurea family of customer experience solutions, provides the gateway to an organization's most important assets its knowledge and people. Jive accelerates workplace digital transformation with its industry-leading Interactive Intranet solution that connects people, information and ideas to help businesses outpace their competitors. With more than 30 million users worldwide across every industry, Jive is consistently recognized as a leader by top analyst firms. Jive's Interactive Intranet software provides a single platform for employee collaboration without complication.
LumApps is the next step in the evolution of the digital workplace. Fully integrated with Microsoft Office 365, as well as G Suite and other tools, LumApps lets companies (>1000 employees) connect and collaborate to create a more efficient and engaged workforce. LumApps offers the perfect topdown internal communications platform with content customized for each employee, fully interactive content, and beautiful, content rich templates which help get the right information to the right people. The LumApps Platform helps employees connect and collaborate with O365 and G Suite to create a more efficient and engaged workforce.
Give staff a workplace to call home with our feature-rich, beautifully designed intranet software. We're an intranet software solution with a difference, providing your organisation with a one-stop shop for sharing information, boosting productivity, connecting staff, and collaborating. Benefit from our 20 years of intranet expertise: we've built, designed, and deployed intranets for global organisations both large and small, supporting companies in every industry imaginable. Give staff a workplace to call home. Access every app, share information, and collaborate in one central intranet.

da Super Smashing

(20 recensioni)
Visualizza profilo
Long Description (Default) Voted best in 2019 industry awards in Chicago, Sydney, and London. Blink is the Digital Workplace Community app that combines workplace messaging, a personalised feed, and cloud storage, all displayed on your branded portal. Trusted by enterprise clients in frontline sectors, Blink is a mobile-first intranet that lets IT & HR Teams connect their people to their tasks and each other and watch employee happiness soar. Get your free demo today or start a free 14 day trial Voted #1 Digital Workplace for deskless workers, Blink is your new branded app combining a company feed, chat, and cloud storage.
La soluzione di automazione del flusso di lavoro di Integrify si concentra su facilità d'uso, distribuzione rapida e potenti funzionalità. Con Integrify, le organizzazioni possono automatizzare i flussi di lavoro quotidiani e garantire il rispetto degli standard. I clienti la sfruttano per automatizzare un'ampia gamma di flussi di lavoro in ambito finanziario, operativo, delle risorse umane e IT. Offre anche servizi di implementazione completa per contribuire al successo di ogni progetto. Integrify risolve i problemi che le aziende affrontano ogni giorno grazie all'automazione dei flussi di lavoro. Leader nei sistemi di gestione dei flussi di lavoro per l'impresa, che aiutano le organizzazioni a ridurre i costi e a migliorare notevolmente la produttività.
Luogo di lavoro digitale multifunzione, social e collaborativo, specificamente progettato per le aziende che lavorano con G Suite di Google. La piattaforma riunisce una Intranet, funzioni di collaborazione e di social networking in un'unica soluzione unificata. Happeo aiuta a sfruttare il valore del coinvolgimento dei dipendenti ed è vincitore di premi per l'intuitività, le ottime integrazioni per il posto di lavoro e la semplicità di implementazione. Guarda il video dimostrativo completo o richiedine uno in diretta! Intranet con solo G Suite per le aziende. Happeo funziona come ambiente di lavoro digitale, riunendo chat, contenuti e dipendenti in un unico posto.
Visualizza profilo
Interact is a global software company, connecting over 1.4 million users across more than 950 organizations with our digital workplace solutions. We specialize in solving internal communication and collaboration challenges by combining our sophisticated intranet software with outstanding professional services, focusing on developing long-term strategic partnerships with our customers. Interact has offices in Manchester, New York, London & Boston, and operates globally. Interact provides intranet software that connects the employees of over 950 organizations. We are the home to your digital workplace.

da Axero Solutions

(17 recensioni)
Visualizza profilo
Over 5,000,000 users. Communifire is your modern, fully featured digital workplace software that supports your employees and your business. 99% of Communifire Intranet customers are still actively using the platform after 5 years. From connecting your people and streamlining communication to enhancing collaboration and managing content, our full suite of integrated tools will help your organization be more informed, quicker to take action and prepared for tomorrow. Replace your outdated intranet with Communifire. 100% useful. 100% customizable. 100% loved by over 4 million people.
Connect your people to each other and your company with the only digital workplace solution that works for all your employees. Staffbase gives your employees access to all the tools and services they need everywhere, and on any device. Stop letting employees struggle to find the information and resources they need. Staffbase makes work simple, accessible and engaging for everyone. Staffbase connects your entire workforce and gets the right message to the right people--anytime and from any device.
Pianificazione in tempo reale, bacheche sullo stato e mappe per sale riunioni, postazioni e persone del tuo ufficio. La piattaforma Robin lavora a fianco dei calendari Outlook o Google esistenti sincronizzando automaticamente gli aggiornamenti della sala riunioni o delle postazioni nella dashboard web, nell'app mobile o nella visualizzazione della sala, con l'intero calendario dell'ufficio. Oggi Robin pianifica riunioni, postazioni e persone in migliaia di uffici di tutto il mondo. Pianificazione in tempo reale, bacheche sullo stato e mappe per sale riunioni, postazioni e persone del tuo ufficio. Usa qualsiasi dispositivo o calendario.
Eliminate paper and automate processes with a digital office, and let your employees telecommute. Using document imaging to digitize paper plus using eForms to replace paper lets your employees telecommute. Machine learning eliminates manual data entry for invoices and other documents. Cloud or on-premises versions available. Eliminate paper and automate processes with a digital office, and let your employees telecommute.
At Involve we are dedicated to helping leadership drive company alignment using Artificial Intelligence and analytics. Involve's Instagram like platform helps leaders successfully communicate with a dispersed workforce & receive AI-driven real-time insights on sales, customers, & market trends. Our platform has the ability to deep dive into your employee communication channels and delivers the most valuable nuggets of insight in order for proactive, actionable changes to be made. Helping leadership drive company alignment using Artificial Intelligence and analytics.
At Roomzilla, we believe that booking a meeting room should be quick and simple. We're offer a seamless software that blends into your workflow and increases the efficiency of your rooms. Our tool combines a website in harmony with onsite tablet displays to provide real-time access to reservation and availability information. Roomzilla eliminates the stressful logistics and social awkwardness. Booking a meeting room should be quick and simple. Our tool combines a website with at-room tablets to provide real-time availability.

da humbee solutions

(7 recensioni)
Visualizza profilo
humbee is the new, innovative digital workplace! E-mails, files, tasks, documents and internal communication on a topic are available in one place and with one click! This is unique! Do you have recurring processes in your company? Create automated processes in humbee, equip them with workflows and lean back. Success stories from humbee customers: http://bit.ly/2YruQYx Examples: Customer acquisition, development processes, contract manage, ticket system, more: http://bit.ly/2SM44or humbee is the new, innovative digital workplace that bundles all content in one central location which makes collaboration perfect.
Raggiungi i tuoi team in modi altamente efficaci e fantasiosi con SnapComms. Strumenti dinamici e d'impatto per guidare le tue strategie di business e promuovere comunicazioni interne efficaci. Aggira l'e-mail ed elimina il rumore sul luogo di lavoro per inviare comunicazioni critiche, rafforzare la messaggistica e aumentare il coinvolgimento dei dipendenti. Le funzionalità integrate assicurano che il personale veda ogni volta i tuoi messaggi al momento giusto, sia che tu stia cercando di informare i tuoi dipendenti che di coinvolgerli. Aggira l'e-mail ed elimina il rumore sul luogo di lavoro per inviare comunicazioni critiche, rafforzare la messaggistica e aumentare il coinvolgimento dei dipendenti.

da Twine Intranet

(6 recensioni)
Visualizza profilo
Twine connects people, content and ideas together through one simple and secure portal. Enjoy all the tools you need: Knowledge Library, News & Blogs, Forums, Groups, People Directory, Polls and Surveys, File Manager, Calendar and Workflow Builder. Twine is designed for integration: pull data from Salesforce; sign-on using Google Apps, Microsoft or LinkedIn; and easily upload from OneDrive, Google and other major files services. Unexpectedly simple: Twine connects people, content and ideas together through one simple portal.
Dynamic BIM platform (digital twin) that helps you manage as-built documentation, improve collaboration, task automation, and site management. - Compatible with 30 CAD files of which Revit, IFC, Naviworks, CATIA, Solidworks, Creo ... - Equipement vendor agnostic - interoperable with any data type - integrate an Application Enablement Platform to create any type of apps consuming data coming from BMS, CMMS, IWMS, IoT sensors/actuators ... Dynamic BIM platform that helps you manage as-built documentation, improve collaboration, task automation, and site management.
Tutta la tua attività quotidiana racchiusa in un'unica soluzione. Collega le principali applicazioni a livello mondiale al tuo luogo di lavoro intelligente. Accelera il tuo lavoro quotidiano con i widget che mostrano i dati rilevanti delle tue applicazioni più importanti. Esegui ricerche tra le applicazioni direttamente dal tuo luogo di lavoro. Con Basaas per team puoi condividere facilmente le applicazioni con i tuoi team. Gestisci facilmente tutte le applicazioni per gruppi e assegnale ai tuoi colleghi. Tutti i colleghi hanno la giusta serie di applicazioni e possono trovare tutte le informazioni di cui hanno bisogno. Collega le applicazioni leader a livello mondiale al tuo ambiente di lavoro intelligente e condividi facilmente le applicazioni con i tuoi team. Inizia. È gratis!

da New Day at Work

(4 recensioni)
Visualizza profilo
Workspace 365 is an adaptive workspace, which simplifies your work. It integrates Office 365 and gives access to all your (web/hosted/Citrix) applications. Workspace 365 offers a document management system, single sign-on for web- and hosted applications, live tiles to quickly see information (calendar items, unread e-mail, internal- & external news, recent documents) and more. Workspace 365 is easy to manage and makes it easier to work and access applications from any device. An adaptive workspace simplifying Office 365 and giving access to all your (web/hosted) applications and information with one login.
iTacit is a frontline workforce communication app that enables employers to improve employee engagement by simplifying communication and making it easy to reach employees on their own devices. This eliminates the need for company-wide email systems while promoting an active, team-based environment. iTacit connects your workforce to better employee experience. From workforce communication, social engagement, training & onboarding, iTacit puts everything your front-line needs at their fingertips. iTacit is an intuitive mobile workforce communication app and desktop software platform that enhances employee productivity.

Hub

da Pancentric Digital

(3 recensioni)
Visualizza profilo
The Hub is a collaborative intranet portal trusted by big brands like Nikon, Ralph Lauren and Legal & General to securely share resources, boost employee engagement and increase operational efficiency using The Hub's digital workplace. Connect employees & offices effortlessly, manage workloads & tasks more efficiently and gather valuable feedback using polls & surveys. Every Hub has completely customisable features & branding. We listen to your needs & tailor functionality to suit your business. Intelligent intranet solution and secure client portal for businesses to collaborate, communicate and share information.
Workvivo is an employee communication platform designed to increase employee engagement and centralize internal communications. Through a familiar social experience, we help connect employees to their digital environment, to their organization and to each other, ensuring employees feel included and valued. Our technology and services are designed specifically to foster a sense of community and belonging so that employees feel that their work is valued and recognised. Workvivo is an employee communication platform designed to increase employee engagement and centralize internal communications.
Employee experience portal that provides unified task-view, streamlines work processes with tooling, integration, & security. Employee experience portal that provides unified task-view, streamlines work processes with tooling, integration, & security.

da United Planet

(2 recensioni)
Visualizza profilo
Intrexx is the low-code development platform for your digital workplace! With the aid of graphical development tools, business applications can be created at the drop of a hat via drag & drop. This reduces coding to a minimum and greatly relieves the IT department. No matter if you want to automate processes, integrate data, create Industry 4.0 solutions or improve internal/external collaboration with Intrexx, digitalization can be realized easily, individually and up to five times faster. With the development platform Intrexx, you can quickly and easily create an individual digital work platform - your company portal.

da Walkabout Collaborative

(2 recensioni)
Visualizza profilo
Award-winning online workplace connecting remote teams. Seamlessly. Tired of hunting down your teammates, frustrated figuring out what text messages really mean and just overwhelmed by email and channels, it's time to move into Walkabout Workplace. It's a virtual place where you go to work every day. Everyone and everything you need is there. A remote support solution with three-dimensional online workplace display, messaging, video conferencing, and more.
Safelink is the ultimate digital workplace & secure platform for smart service delivery. - Virtual Data Rooms - Legal Extranets - Secure File Sharing - Litigation Support - Electronic Bundling - Process Automation - Collaboration Safelink is the ultimate digital workplace & secure platform for smart service delivery. Collaborate - Transact - Litigate
Panviva is a cloud knowledge management system that empowers your employees to provide top quality customer service. Panviva captures information from wherever it is stored in your organization, optimizes it for better understanding and delivers it to any employee, anywhere. It eliminates the need to search endlessly for critical process information. Panviva delivers it right to your employees at the moment-of-need! Panviva captures information, optimizes it for better understanding and delivers it to your employees, anywhere.
Pristima è una soluzione aziendale completamente integrata per la gestione dei dati preclinici, che offre automazione durante l'intero ciclo di vita e supporto per la gestione degli studi di ricerca su farmacologia e sicurezza dei farmaci, la gestione dei terrari e le cure veterinarie. Dalle colture e dagli ordini fino al processo di presentazione dello studio, Pristima Suite gestisce la pianificazione e la registrazione dei dati, controlla le modifiche autorizzate e assembla i dati per la presentazione alle agenzie di regolamentazione. Pristima® Suite è un software preclinico completamente integrato, che offre automazione durante l'intero ciclo di vita e supporto per ricerca e sviluppo preclinici.
NoSQL datastore and search engine that provides data indexing, full-text search, SQL querying, and built-in analytics components. NoSQL datastore and search engine that provides data indexing, full-text search, SQL querying, and built-in analytics components.

da Impiger Technologies

(1 recensione)
Visualizza profilo
People1 is a digital workspace software solution that boosts employee productivity. As a mobile centric intranet solution for O365 users, we integrate all an employee's digital tools in a single place. Teams are empowered to do their best work through better communication, collaboration and social engagement on the People1 platform. Digital workspace software to boost employee productivity through engagement across business, social, communication and content means

da adenin TECHNOLOGIES

(0 recensioni)
Visualizza profilo
Digital Assistant is the new way to work. It's a personal workplace assistant that proactively sends actionable Cards about relevant changes and upcoming events, understands voice commands, and offers an enterprise-wide search. It automatically connects with existing business software, databases and APIs from the cloud and on-premise to deliver a central productivity hub for the digital worker. Talk to your data in a human way, be in the know about your workday and take action from any device. Digital Assistant is the award-winning AI workplace assistant. Receive real-time notifications, ask questions and more.

da Jamespot

(0 recensioni)
Visualizza profilo
Jamespot is your easy to configure Digital Workplace to simplify your communication. Our highly configurable Digital Workplace will maximise your collaboration & communication potential. Allow your teammates to get an easy access to all the Business Applications you use, all the information and knowledge, to easily manage their projects...and much more. Simple, beautiful, efficient. All-in-one Digital Workplace with all the required applications to efficiently boost your teams on a daily basis.

da WPS Management

(0 recensioni)
Visualizza profilo
wescale is an open business integration platform that supports firms to master the digital transformation in procurement. Therefore, wescale provides applications and features that ingeniously help to define and implement their customers digitization strategy through integrating internal and external applications, partners, and suppliers within a global collaboration network. Guided Procurement, Strategy Management and a modern Shopping frontend are just some of many highlights wescale offers. wescale is your open business integration platform, which integrates all your procurement apps and business relationships in one place.

da Sift

(0 recensioni)
Visualizza profilo
Connect your employees with a single people-focused digital hub. Sift sits alongside all your existing systems and acts as a force multiplier for collaboration, transparency, and accessibility. Our powerfully simple people search, dynamic org charts, and rich employee profiles make your most important people data accessible to your team on-demand. Enable better collaboration and connection across your company. Add Sift to your digital workplace stack to leverage your people data.

da PortalCMS

(0 recensioni)
Visualizza profilo
PortalCMS is the ultimate low-code platform for efficient web apps development and delivery to your end users, personalized and secure. The PortalCMS eco system is growing with a great diversity in web apps that are widely used in branches like healthcare, education and high tech business services. -Joint benefits, new web apps are released frequently -Short lead times for deploying new and existing web apps -Professional development according to industry standards Low code platform platform for online collaboration with existing building blocks to improve performance.

da FastrackOnboard

(0 recensioni)
Visualizza profilo
FastrackOnboard Is The Employee Onboarding System That Protects You And Your Business By Keeping You Fully Compliant With Employee Documentation Requirements With An Easy-To-Delegate Labor Compliance Process. So Easy It Makes Hiring A Breeze For You And Your Team. If you'd like to have Error-free Employee Documentation and Worry-free Labor Compliance in your Hiring Processes, then you've come to the right place. The Employee Onboarding System That Protects You And Your Business By Keeping You Fully Compliant With Employee Documentation Rules.

da Powell Software

(0 recensioni)
Visualizza profilo
Powell Software is an international Software Vendor, that drives digital transformation by offering customizable and evergreen intranet solutions, built on top of Office 365 and SharePoint. Powell 365 transforms the user experience and boosts communicationcollaboration and productivity of companies. Behind each of the portals is the designer of WYSIWYG, Powell Manager, who parametrizes Digital Workplaces based on Office 365 and SharePoint. Powell Software drives digital transformation by offering customizable and evergreen intranet solutions, based on O365 and Sharepoint.

da Invotra

(0 recensioni)
Visualizza profilo
Invotra is a leading SaaS provider of enterprise intranet and portal solutions. Each day, thousands of people around the globe rely upon our software services. We power over 45% of central UK Government department intranets, as well as local authorities. We provide a comprehensive toolset designed specifically to help organisations achieve digital transformation by supplying you with an intranet that gives you both control and flexibility, in a highly secure, scalable and accessible way. Invotra is a leading SaaS provider of enterprise intranet and portal solutions.

da Akumina

(0 recensioni)
Visualizza profilo
Akumina is a modern intranet platform founded on a simple yet powerful belief that empowering employees through technology to work smarter, not harder will make them more engaged and more effective at building your business. Akumina makes building and deploying customizable, branded workplace experiences quick and easy. Akumina¿s customers include the Boston Red Sox, Walt Disney Corporation, iRobot, The World Trade Center and the Department of Defense to name a few. Akumina is the modern intranet platform that empowers global enterprises.

da BMC Software

(0 recensioni)
Visualizza profilo
Assists businesses in creating a fully functional workplace to collaborate with your team from anywhere. Assists businesses in creating a fully functional workplace to collaborate with your team from anywhere.

da Prysm

(0 recensioni)
Visualizza profilo
Digital workplace platform that allows global teams to easily collaborate and hold meetings on any type of device. Digital workplace platform that allows global teams to easily collaborate and hold meetings on any type of device.

da INDIDESK Technologies

(0 recensioni)
Visualizza profilo
INDIDESK offers you the ability to virtually work and manage your projects, teams, freelancers, clients and more. INDIDESK offers you the ability to virtually work and manage your projects, teams, freelancers, clients and more.

da Maddox

(0 recensioni)
Visualizza profilo
Built-In Data Leak Prevention Keep connectivity secure and prevent information leakage through no-caching and no data-storing protocols. Cost-Effective & Trusted Secure & Seamless Connectivity Promote a secure digital workspace by working in the office and on-the-go, with secure access to corporate resources. Simple Installation & Mgt No data center restructuring, SAN, VPN etc. User Flexibility User privacy & enterprise data co-exist, your business can now take advantage of BYOD. Remote-access service for business. A secure environment seamlessly access on-premise corporate systems & cloud services w/ any device!

da Client Hub

(0 recensioni)
Visualizza profilo
One platform for your team and your clients so that everything works seamlessly -- standard workflows, client communication, file sharing, task tracking and more! Finally - a workflow solution where there is no waiting for client

da Opensky Data

(0 recensioni)
Visualizza profilo
Enabling a Digital strategy requires Government to not only put in place the capabilities for Digital Delivery of services but also ensures the organisational enablers to deliver these capabilities such as strategy, governance and organisation are developed & executed. Engage Your Citizens, Empower Your Workers & Optimise Operations. Provide Citizens With Digital Access To Key Government Services & Red

da mediaBEAM

(0 recensioni)
Visualizza profilo
Cloud-based collaboration tool that helps firms with file sharing, data backup, appointment scheduling and CRM integration. Cloud-based collaboration tool that helps firms with file sharing, data backup, appointment scheduling and CRM integration.

da ideare

(0 recensioni)
Visualizza profilo
ref2space is a Web-based application divided into modules that allows the interactive management of the plans and assets. ref2space is a Web-based application divided into modules that allows the interactive management of the plans and assets.

da IntellaCar

(0 recensioni)
Visualizza profilo
IntellaCar is the iPad and Digital Selling Solution for your Sales team that provides the ultimate Customer Experience. IntellaCar is the iPad and Digital Selling Solution for your Sales team that provides the ultimate Customer Experience.

da Ambi

(0 recensioni)
Visualizza profilo
Collaborative learning solution built to maximize potential of your employees through organized and centralized hub for training and work. Employee engagement solution built to maximize potential of your employees through organized and centralized hub for training and work.

da QueryNow

(0 recensioni)
Visualizza profilo
Helps employees with internal collaboration to improve workplace efficiency. Helps employees with internal collaboration to improve workplace efficiency.

da Modo Labs

(0 recensioni)
Visualizza profilo
Digital workplace solution that allows employees to streamline communications, manage content, book conference rooms and more. Digital workplace solution that allows employees to streamline communications, manage content, book conference rooms and more.

da ChartOk

(0 recensioni)
Visualizza profilo
Operations & collaboration Software that makes hospitality staff communications and task management easy. Our App boosts and enhances hospitality staff collaboration and productivity. We deliver the right solution to achieve your hotel goals: Work smarter, reduce employee turnover, reduce emails, increase productivity, revenues and create a vibrant & strong company culture. Operations & collaboration Software that makes hospitality staff communications and task management easy.

da ClearPeople

(0 recensioni)
Visualizza profilo
Atlas is a next generation digital workspace for communication, knowledge and collaboration beautifully brought together in one place. With an award-winning history as a people-centric, digital transformation Consultagency, ClearPeople created Atlas to deliver a unique digital workspace solution for Office 365. Atlas is a next generation digital workspace for communication, knowledge and collaboration beautifully brought together in one place.

da Generation Digital

(0 recensioni)
Visualizza profilo
An easy to use mobile first tool where employees can connect communicate and collaborate. An easy to use mobile first tool where employees can connect communicate and collaborate.

da Workdeck

(0 recensioni)
Visualizza profilo
Workdeck is an award-winning all-in-one Digital Workplace software that provides mid-market knowledge businesses with a next generation platform that automates, connects & synchronises all the critical work management processes. Workdeck eliminates tool overload by substituting all the functionality of single function apps with one multi-featured Platform covering projects, tasks, leave, resource planning, communication, travel booking, purchases & expense management & reporting. Workdeck brings to market a unique, intelligent and multifeatured Digital Workplace Platform

da My Digital Office

(0 recensioni)
Visualizza profilo
My Digital Office is the world's first fully functional digital office for remote teams. Collaborate in real time with your co-workers in a virtual office space. Fully functional digital office for remote-first teams.

da OpenStudio

(0 recensioni)
Visualizza profilo
An all-in-one cloud workspace helping businesses manage and develop their own internal/external organization and workflow. An all-in-one cloud workspace helping businesses manage and develop their own internal/external organization and workflow.

da Smarten Spaces

(0 recensioni)
Visualizza profilo
A complete technology solution to digitize your workspace and create a better employee experience. Helps use spaces optimally, enhance energy efficiency and make operational improvements. AI & IoT powered digital workspace solution. An integrated solution with social intelligence for the ultimate employee experience.

da Orion Labs

(0 recensioni)
Visualizza profilo
Orion Labs, Inc. is the voice-first enterprise software platform to connect frontline workers with voice automation solutions. The companys global customers transform their workforce productivity and safety with the secure instant communications, AI Workflows, advanced location services, and software integrations of Orions enterprise-grade and cloud-delivered service. Voice-activated business communication and automation for the mobile, frontline workforce.