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Perché Capterra è gratis
LeadsRx è una piattaforma di attribuzione del marketing, utilizzata dalle aziende B2B e B2C e dalle agenzie di marketing. Il sistema aiuta gli esperti di marketing a comprendere l'andamento di ciascun canale pubblicitario in termini di aumento dei ricavi e degli eventi di acquisizione dei clienti. I team che utilizzano LeadsRx massimizzano il ritorno sulla spesa pubblicitaria (Return on Ad Spend, ROAS), riducendo la spesa pubblicitaria persa, migliorando i tassi di conversione e comprendendo i percorsi dei clienti. LeadsRx funziona attraverso un'ampia selezione di canali di marketing tra cui digitale, radio e TV. Ulteriori informazioni su LeadsRx Attribution Software Attribuzione multi-touch imparziale per B2B, B2C e agenzie. Ulteriori informazioni su LeadsRx Attribution Software
Oribi is a powerful analytics tool that does the heavy lifting for you, translating your data into concrete steps you can take for better results. A fantastic alternative to Google Analytics, Oribi allows you to auto-track events without coding, easily keep track of your website's changes and trends, create fully customizable reports, and get the insights you need to increase conversions. Ulteriori informazioni su Oribi Marketers from all kinds of businesses use Oribi to get amazing marketing results without having to rely on developers or analysts. Ulteriori informazioni su Oribi
ClosePlan consente alle organizzazioni di vendita aziendali di ottimizzare il processo da opportunità a chiusura. Le schede di valutazione delle trattative di ClosePlan consentono ai team di vendita di determinare con maggior efficacia la loro idoneità, fornendo una lingua di classificazione comune a tutto il team. Grazie alle mappe relazionali di ClosePlan puoi creare organigrammi con funzionalità di trascinamento, di facile utilizzo. I Playbook di vendita di ClosePlan facilitano l'esecuzione della strategia di vendita da parte del team, guidandolo attraverso l'utilizzo di una sequenza di migliori procedure di eventi, basata sulla tua metodologia di vendita. Ulteriori informazioni su ClosePlan ClosePlan è una piattaforma di esecuzione delle vendite che aiuta i team di vendita B2B aziendali a portare opportunità qualificate verso la chiusura. Ulteriori informazioni su ClosePlan
Smartlook è una soluzione di analisi qualitativa per il web e i dispositivi mobili che aiuta oltre 200.000 aziende di tutte le dimensioni e settori a rispondere alle domande sul comportamento degli utenti. Perché gli utenti abbandonano un'azienda o perché non utilizzano una specifica funzionalità? Ora puoi fare a meno delle congetture: registrazioni e mappe termiche sempre attive sui visitatori, ti permettono di visualizzare il comportamento reale degli utenti, mentre il rilevamento automatico degli eventi e le canalizzazioni delle conversioni rivelano le tendenze comportamentali. Non solo numeri e grafici: Smartlook ti spiega anche perché gli utenti si comportano in una certa maniera. Ulteriori informazioni su Smartlook Smarlook è una soluzione di analisi qualitativa per siti web e applicazioni mobili con registrazioni, mappe termiche, eventi automatici e canalizzazioni sempre attivi. Ulteriori informazioni su Smartlook
Twik personalizza automaticamente i siti web per aumentare le conversioni e la fidelizzazione. Basato su algoritmi di machine learning unici in grado di comprendere i visitatori anonimi, le strutture del sito e il traffico, Twik fornisce ai tuoi visitatori contenuti personalizzati e messaggistica e crea un'esperienza coinvolgente per tutti gli utenti. Twik è stata inclusa fra le startup promettenti per l'esperienza dei clienti, fra le 100 migliori startup in Europa e dichiarata fra le 5 migliori startup rivoluzionarie del Consumer Retail. Ulteriori informazioni su Twik Twik personalizza automaticamente i siti web per aumentare la conversione e la fidelizzazione e crea un'esperienza coinvolgente per tutti, automaticamente. Ulteriori informazioni su Twik
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EasySend consente alle banche e agli istituti finanziari di trasformare i documenti in un'esperienza digitale. Non richiede alcun codice. EasySend è una piattaforma che non richiede competenze di programmazione per la creazione e l'ottimizzazione dei percorsi digitali dei clienti. EasySend è fatto su misura per soddisfare le esigenze specifiche degli istituti finanziari globali e delle compagnie assicurative. Supporta qualsiasi caso d'uso bancario e assicurativo con componenti predefiniti, tra cui mutui digitali end-to-end, prestiti, rinnovi delle polizze, reclami e onboarding dei clienti. Ulteriori informazioni su EasySend EasySend consente alle banche e agli istituti finanziari di trasformare i documenti in un'esperienza digitale. Non richiede alcun codice. Ulteriori informazioni su EasySend
Strumenti di feedback e analisi creati per migliorare l'esperienza dei visitatori del tuo sito web. Fornisce mappe termiche, sondaggi di feedback, interviste e altro ancora. Hotjar è uno strumento che risponde alle domande sui tuoi utenti a cui l'analisi tradizionale non può rispondere. Ascolta la vera voce dei tuoi utenti.
CardBoard è un'eccellente app per la mappatura delle storie dell'utente. Collabora con il tuo team in tempo reale anche se i membri sono sparsi in tutto il mondo. Facile da usare, aiuta il team a creare prodotti che i clienti amano. Sincronizza le tue schede con strumenti come Jira, Trello, Azure DevOps, VersionOne e Pivotal Tracker. Le tue schede rimarranno aggiornate ogni volta che apporti una modifica. Scopri cosa ti sei perso e prova CardBoard. CardBoard aiuta i team a esplorare e visualizzare in modo collaborativo idee di prodotti, esperienze degli utenti, percorsi dei clienti e altro ancora.
Pendo è stata fondata da ex studenti di Rally, Google, Cisco e Red Hat che hanno unito le proprie capacità e passioni per creare qualcosa che desideravano e che da responsabili di prodotto non avevano mai avuto: un modo semplice per comprendere a applicare ciò che promuove realmente il successo del prodotto. Con potenti funzioni di analisi, feedback degli utenti all'interno dell'applicazione e una guida contestuale progettata per aiutare le aziende a misurare e migliorare l'esperienza dei clienti all'interno delle proprie applicazioni, Pendo mira a migliorare le esperienze aziendali con il software. Permette di acquisire i dati relativi al comportamento degli utenti, segmentare gli utenti e quindi agire tramite messaggi, sondaggi e votazioni interni all'applicazione.
La missione di Mixpanel è aumentare il tasso di innovazione. Questa potente piattaforma di analisi dei clienti consente alle aziende di analizzare modalità e motivi di coinvolgimento, conversione e conservazione degli utenti su dispositivi Web, mobili e intelligenti. I dati raccolti vengono quindi utilizzati per migliorare l'esperienza del cliente. Oltre 26.000 aziende, tra cui il 30% delle Fortune 100, si affidano a Mixpanel per far crescere la propria impresa. Mixpanel ha sede a San Francisco e uffici a New York, Seattle, Austin, Londra, Barcellona e Singapore. Mixpanel aiuta le aziende ad analizzare le modalità di coinvolgimento, conversione e conservazione dei clienti, quindi utilizza i dati raccolti per migliorarne l'esperienza.
Perché i miei visitatori non vengono convertiti in clienti? Ben il 99% dei tuoi visitatori non si convertirà mai in clienti e Lucky Orange sa perché. L'installazione è veloce e richiede solo pochi secondi, senza necessità di immettere codice. Inoltre Lucky Orange è facile da usare, subito pronto all'uso e ogni piano include l'accesso completo a tutte le funzionalità, tra cui mappe di calore, registrazioni degli utenti, live chat, indagini e sondaggi, canali per le conversioni, dashboard in tempo reale e report giornalieri via e-mail. Scopri come i visitatori utilizzano davvero il tuo sito, con mappe di calore dinamiche, registrazioni dei visitatori, analisi dei moduli, live chat, sondaggi e molto altro.
UXPressia è uno strumento online per la mappatura del percorso del cliente, con la creazione di mappe di impatto e utenti. Offre un equilibrio ottimale tra soluzioni table-based e sticker-based, con un'interfaccia di trascinamento della selezione intuitiva e numerose funzionalità personalizzabili. Con UXPressia potrai progettare e offrire un'esperienza eccezionale ai tuoi clienti. Visualizza i percorsi dei tuoi clienti, crea soluzioni personalizzate, analizza i punti di contatto nelle interazioni multicanale e invita i collaboratori a mappare e condividere i propri viaggi online. Una piattaforma online per la creazione di un'esperienza utente eccezionale, tramite la mappatura del percorso del cliente, i profili e le tecniche di impact mapping.
Matomo (formerly Piwik) is the #1 open-source web analytics platform, used on over 1.4 million websites in over 190 countries. Matomo values privacy protection, 100% data ownership and no data sampling. It has two different hosting options - cloud and on-premise. Cloud takes the hassle out of installation, whereas on-premise is the free, open-source and self-hosted PHP/MySQL software you can install on your own server, which gives you max. flexibility. Matomo (formerly Piwik) is the #1 open-source web analytics platform, used on over 1.4 million websites in over 190 countries.
Vizury Engage360 is an AI-driven Omnichannel marketing platform that optimizes the potential of each channel & delivers integrated user experiences across connected devices. It delivers high value user conversions by empowering marketers to seamlessly craft unique consumer journeys & enables timely decision-making across multiple touch-points powered by machine learning that learn & evolve real-time. The platform aims to bring efficiency in marketing spends by integrating CRM & paid channels. Vizury Engage360 is an AI-driven Omnichannel marketing platform that enables marketers to drive incremental conversions & conversations
WebEngage è un software di marketing automation che aiuta le aziende B2C a generare maggiori profitti dai clienti già esistenti e dagli utenti anonimi. WebEngage aiuta le aziende a segmentare i propri clienti e a interagire con loro in modo contestualizzato e personalizzato attraverso vari canali, come notifiche push, in-app, SMS, web push, e-mail, in loco, sondaggi in loco, Facebook e feedback in loco. Tramite WebEngage le aziende possono creare campagne dal ciclo di vita complesso in pochi secondi, utilizzando Journey Designer. WebEngage è uno strumento di marketing automation multicanale B2C. Aiuta a migliorare la fidelizzazione degli utenti e a favorire le conversioni senza spendere troppi soldi.
The easy-to-use tool for creating powerful digital Customer Journey Maps, User Stories, Experience maps and Service Blueprints: Organize all your customer insights, data, solutions and ideas in one place. Present and share your maps for greater commitment and impact. Collaborate on maps IRL with remote teams for higher efficiency. Update and use your maps as change plans by using Custellence's unique status settings The smart online tool for creating professional and powerful Customer Journey Maps that will improve your Customer Experience
Piwik PRO is the first privacy-oriented alternative to Google Analytics. Created in 2013, Piwik PRO Analytics Suite allows for tracking web, app, product and intranet behavior of users. The platform ensures compliance with strict EU, US, Chinese and Russian data protection laws, including the General Data Protection Regulation (GDPR) and the Health Insurance Portability and Accountability Act (HIPAA). Piwik PRO: Analytics, Tag Manager, Personalization, Customer Data Platform, GDPR Consent Manager and Custom Reports.
DemandJump removes the blindspots from digital marketing by revealing more of the customer journey and competitive landscape than you could ever see before. #1 See what consumers are doing - not just which ad they click on, but the websites they visit, the searches they conduct along the path to purchase, and more. #2 See what competitors are doing - where theyre showing up, whats driving their traffic, the content/ads they use, and how you compare. #3 See what you should be doing next. With DemandJump you will see what consumers are doing, see what your competitors are doing, and see what you should be doing next.
Visual Paradigm helps software development teams to capture correct requirements and transform them into accurate design, thus helping developers to build right software according to requirements. Software design tool with wireframing, process mapping, network diagramming, and visual modelling tools for agile software projects.
Non occorre essere esperti di ricerca per capire i propri utenti. Qualaroo è il primo strumento di ricerca sugli utenti creato per i designer UX. Lo scopo è fornire ai progettisti UX le informazioni di cui hanno bisogno per lavorare in sicurezza. Offre una visione reale di come i tuoi utenti vivono il tuo prodotto e i prodotti di design di maggior successo. Soluzione basata su SaaS che offre ai progettisti UX la capacità di condurre ricerche sugli utenti in modo rapido e semplice e di progettare grandi prodotti.
Centralpoint ranks in the Gartner Magic Quadrant for Digital Experience Platforms, either On Premise or Cloud, offering over 220 out of the box functions to manage your entire digital enterprise, in whole or in part, microsites, Mobile, Document Management, MDM (auto apply metadata based on the contents of any content), Scheduled Data Import (SQL, Oracle, PDF, Word, ODBC, JSON). Centralpoint integrates out of the box with ACTIVE DIRECTORY * SAML considerate of roles filtered information for all Oxcyon, in Gartner's Magic Quadrant will build a prototype of your solution before you buy
Cloud-based suite that enables businesses study consumer behavior via review management, social media analysis, journey mapping, etc. Cloud-based suite that enables businesses study consumer behavior via review management, social media analysis, journey mapping, etc.
Journey mapping tools help you visualize your customer's experience. Digitizing your journey maps makes it easy to share, collaborate and export them to create professional presentations. Save time and scale journey mapping in your organization. Create customer journey maps, personas and stakeholder maps online. Collaborate, share, and present journey maps, personas and more.
Cooperate allows your entire team to plan and collaborate on all their marketing activities and assets, from one platform. Get oversight of your activity, campaigns and workload with a shareable marketing calendar. Establish an effective, standardised workflow that increases productivity. At each level of the marketing organisation, Cooperate helps team members to be crystal clear on priorities, better manage their time, all while providing clarity to the wider team. Keep your entire marketing team happy, in one platform. Your people, processes and assets can finally live together.
Meet your customers changing needs with the leading digital engagement technology for top insurers. Our advanced customer communication and document automation solutions integrate into your business to create better experiences, greater efficiency and more agility across any platform. GhostDraft empowers insurers to create better customer experiences, greater efficiency and more agility through advanced CCM.
JourneyLabs helps organizations in healthcare and the workplace rapidly develop and deploy automated digital engagement influenced by real-time customer experience and insights. This cloud-based transformative technology platform uses no-code intelligent journey design. JourneyLabs helps organizations rapidly develop and deploy automated digital engagement through real-time insights & intelligent design
Powerfront is a leading provider of cloud-based, AI-powered customer engagement solutions that aim to flawlessly replicate in-person experiences online. Their product range includes omnichannel customer service, enterprise live chat, chatbots, video-assisted personal shopping and live-streaming, and remote working solutions. Used by some of the worlds most prestigious brands, Powerfront's products enable businesses to connect with their customers in a deeply meaningful, personalized way. Powerfront is a provider of AI-powered customer engagement solutions that aim to flawlessly replicate in-person experiences online.
SatisMeter è uno strumento NPS semplice. Ottieni feedback in tempo reale perfettamente integrato con le tue app preferite. SatisMeter è una piattaforma multicanale che migliora la fidelizzazione dei clienti raccogliendo feedback in-app utilizzando il Net Promoter System (NPS). È uno strumento indispensabile per SaaS, piattaforme utente o aziende e-commerce. Grazie a un widget di sondaggio discreto e leggero, il tasso di risposta medio è del 35%. Chi preferisce le e-mail può utilizzare qualsiasi software di posta elettronica. SatisMeter è uno strumento NPS semplice. Ottieni feedback in tempo reale perfettamente integrato con le tue app preferite.
Digital intelligence cloud that helps businesses drive marketing pursuits basis customer-centric insights and analysis. Digital intelligence cloud that helps businesses drive marketing pursuits basis customer-centric insights and analysis.
Powered by the worlds largest first-party permissioned dataset, Dynata Insights Platform is a single end-to-end solution to address all your insights and advertising needs. It provides seamless access to a wide range of solutions and services to simplify the research process and increase efficiencies. The platform enables researchers and marketers to build actionable insights, drive marketing campaigns at scale, and measure campaign effectiveness with Dynatas connected data solutions. Dynata Insights Platform is a single end-to-end solution to address all your insights and advertising needs.
Customer journey mapping solution that helps businesses understand customer touch-points & underlying processes through brainstorming. Customer journey mapping solution that helps businesses understand customer touch-points & underlying processes through brainstorming.
Premiata nel 2018 con il Customer Journey Mapping Innovation Award, CFN Insight è una piattaforma leader per la mappatura di viaggi, che consente alle aziende di monitorare, gestire e migliorare il viaggio dei propri clienti. La CX (customer experience) sta diventando il più importante elemento di differenziazione di un marchio ed è un indicatore del successo aziendale a lungo termine. Oltre alle semplici mappe di viaggio, CFN Insight aiuta le aziende a identificare, dare priorità, gestire ed eseguire le azioni più efficaci, che permettono loro di offrire esperienze leader del mercato e risultati finanziari migliori. Ti consente di fornire un'esperienza del cliente straordinaria attraverso visualizzazioni del percorso del cliente, collaborazione in team e creazione di report potente.
Helps marketers maximize media spend and get full visibility of their return-on-ad-spend (ROAS) from each mobile campaign. Helps marketers maximize media spend and get full visibility of their return-on-ad-spend (ROAS) from each mobile campaign.
Product analytics and engagement platform. Find most used features, friction points, users cohorts and application performance impact. Product analytics and engagement platform. Find most used features, friction points, users cohorts and application performance impact.
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Record, replay & analyse web & mobile app sessions to understand what customers/visitors do your digital channels and why. Record, replay & analyse web & mobile app sessions to understand what customers/visitors do your digital channels and why.
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A Customer Journey Management Platform providing B2C Businesses with Omni-Channel Solution that helps them deliver personalized, timely, relevant, and memorable customer experience. A cloud-based Customer journey management Platform covering CRM, Marketing, Loyalty, and Analytics.
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Actionable business insights and reports that help to increase in-store revenue. Actionable business insights and reports that help to increase in-store revenue.
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Kitewheel delivers AI driven, omni-channel customer experiences in real time. Kitewheel delivers AI driven, omni-channel customer experiences in real time.
Cloud based journey mapping tool that shows every customer touchpoint and allows for easy collaboration with your team in real time. Cloud based journey mapping tool that shows every customer touchpoint and allows for easy collaboration with your team in real time.
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Customer journey management software that allows you to visualize your customer journey and collaborate with shareholders during the process. Journey management software that allows you to visualize your customer journey and collaborate with shareholders during the process.
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Customer journey analytics solution that enables businesses to build journey maps, measure performance, and personalize customer experience. Customer journey analytics solution that enables you to build journey maps, measure performance, and personalize customer experience.
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Customer journey mapping solution that makes it easy to create personas, measure performance, draw and visualize customer journeys. Customer journey mapping solution that makes it easy to create personas, measure performance, draw and visualize customer journeys.
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Jogogo is changing the future of brick and mortar institutions with real-time analytics that allow companies to reshape the customer journey offline. Our mobile engagement platform provides companies with real-time data from in-store customers using the devices customers carry -- no apps or beacons. We let companies bridge the gap between physical and digital experiences with valuable insights like location intelligence to enhance the customer experience. Digitally connects businesses and in-store customers. Providing visitors with a better experience and retailers with stronger data.
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Apply advanced customer journey analytics to provide a true omni-channel view of the customer journey. Apply advanced customer journey analytics to provide a true omni-channel view of the customer journey.
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A suite of CRM solutions designed to increase sales, optimize customer service, improve marketing performance, and manage contacts of your company. CRM solutions built to increase sales, optimize customer service, improve marketing performance, and manage contacts of your company.
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Visualize and track your customer behavior in store, analyze interactions and demographics to optimize your customer experience. Visualize and track your customer behavior in store, analyze interactions and demographics to optimize your customer experience.
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Smartphone detection solution for measuring customer behavior or counting people within the designated zone. Smartphone detection solution for measuring customer behavior or counting people within the designated zone.
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Auryc is a client-side journey intelligence platform that surfaces real-time insights with powerful visual context across all of your digital ecommerce journeys. We are helping enterprises find and resolve the customer journey issues that directly impact conversions and customer satisfaction. Aurycs like having an expert CX analyst in-house who witnesses and delivers deep ROI insights about what your customers are experiencing and why they are buying- or why not. Auryc is a real-time journey intelligence platform that helps organizations have a visual insight into their customer's journey
CEMantica is a customer journey mapping tool providing a solution to map the interactions and emotions that are generated throughout the journey of your customer. The solution is natively integrated with Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement platform, allowing to -Connect personas to real customer profiles -Generate Analytical dashboards providing actionable results -Centralise siloed data to drive brighter insights Customer journey mapping tool that helps businesses visualise, understand and analyse customer experience through a CRM integration.
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Align your entire organization around your customers' needs by transforming customer research into journey maps, personas and more. Tired of juggling disparate tools, data, and file formats? Cora Journey360 is a single platform for creating and sharing all of your CX and UX assets, with a direct link to the underlying research data. Align your entire organization around your customers' needs by transforming customer research into journey maps, personas and more.
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Compare visitors with different levels of engagment towards your site with our user-friendly visitor journey and highlight tool. Compare visitors with different levels of engagment towards your site with our user-friendly visitor journey and highlight tool.

D1

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D1 enables enterprise digital transformation through better engagement journeys when sending omnichannel communications to customers through the cloud. The platform works as a messages aggregator and an orchestration software that not only optimizes costs but also improves customer experience in the process. Customer experience management solution that helps businesses communicate with clients on multiple channels and generate insights.
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Cerebri AI develops and sells the most sophisticated AI-enabled customer experience (CX) platform. Cerebri Values CX v2 (CVX) is a leap forward in applying artificial intelligence to measure customer engagement and drive financial results for large enterprises at scale. It uses reinforcement learning to gain deeper insights from customer journeys, measure customer commitment across brands and predict Next Best Action{set}s to create personalized experiences throughout the customer life cycle AI-enabled Customer Experience platform for the enterprise.
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ChurnIQ mitigates subscriber churn and increases retention rates along the subscriber lifecycle. When data gets processed and key insights are displayed via robust analytics, decision-makers are empowered to implement retention strategies that strengthen their monthly recurring revenues (MRR). Key competitive advantages are: breaking down fragmented data silos, offering persona relevant data storytelling capabilities and the ability to install it quickly, with no friction. Subscriber retention analytics suite that works with data captured throughout the whole subscriber journey.
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Helps businesses manage customers and their sales teams. Helps businesses manage customers and their sales teams.
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Experience2Go provides you with the insights to identify problem areas with your customer interaction so you can quickly remedy these. It allows you to feedback aggregated customer comments to the salesperson or team in question, and add action standards or dynamic benchmarks to show how they perform compared to their colleagues. Increase brand value and customer satisfaction, and reduce churn. Get fast and timely insights into your customer satisfaction.
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Increase online conversions along the whole customer journey on your website. Determine, where users face difficulties and make data-driven decisions to improve the overall experience to ultimately meet business goals. Visualize your users decision-making process on your website. Gain the actionable insights necessary to make well-informed improvements
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Reveal is A Customer Value Optimization (CVO) platform for Shopify Merchants that serves as an unique source of truth about your Customer Value. Reveal will help you create personalized customer experiences within your store that can ultimately empower you to retain your customers more and make smarter decisions regarding your acquisitions. Reveal is a Customer Value Optimization Platform that provides automated advanced reporting for Shopify.
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