Software con punteggio migliore

Italia Mostra prodotti locali
37 risultati
Votato da Capterra come software n. 1 per la gestione dei servizi esterni più conveniente e per pianificazione avanzata, spedizione, fatturazione, presenze e ordini di lavoro
FieldEZ è un pluripremiato software per i servizi esterni che consente di gestire le operazioni esterne in tempo reale. Oltre 45.000 persone utilizzano FieldEZ per la pianificazione immediata dei lavori, la spedizione e il monitoraggio dei team esterni, la fatturazione ai clienti, la raccolta di feedback e altro ancora. Funziona su QUALSIASI tablet o telefono e ha un ottimo supporto per la configurazione e l'integrazione, compresi QuickBooks e Sage. FieldEZ è gratuito per il primo mese. FieldEZ è stato votato n. 1 nella categoria dei software per la gestione dei servizi esterni più convenienti di Capterra Ulteriori informazioni su FieldEZ

Caratteristiche

  • Gestione dei resi
  • Per case costruttrici/imprese di trasformazione
  • Verifica di idoneità
  • Per gli appaltatori ufficiali
  • Per i servizi esterni
  • Gestione delle riparazioni
  • Monitoraggio della garanzia
Software di gestione delle garanzie con creazione di report, analisi della dashboard, approvazione di RMA, notifiche, promemoria, gestione dei documenti e portale web. Tutti i tipi di garanzie per prodotti, parti, servizi, RMA, reclami, ordini di riparazione e accordi di garanzia. Monitoraggio delle spese e dei costi di manodopera e parziali. Completamente ospitato o in versione autonoma con supporto e formazione professionali. Potente, altamente personalizzabile e facile da utilizzare. Software per richieste di nuova generazione progettato per soddisfare esigenze aziendali esclusive e offrire valore alla propria impresa. Ulteriori informazioni su A1 Tracker

Caratteristiche

  • Gestione dei resi
  • Per case costruttrici/imprese di trasformazione
  • Verifica di idoneità
  • Per gli appaltatori ufficiali
  • Per i servizi esterni
  • Gestione delle riparazioni
  • Monitoraggio della garanzia
Simplified and complete solution for your estimate and jobs, dispatch, inventory, point of sale, accounting, real time tracking.
BOOST YOUR FIELD SERVICE OPERATIONS WITH US. No matter what service you offer we have solution for you. We offer end to end business solutions for everything you need including Schedule, Dispatch, Billing,Invoice, Route Optimization, GPS Tracking, CRM. With all the features you get excellent customer service for FREE. The onboarding to the site is made EASY and PAINLESS as we import all your customer and price list data. Ulteriori informazioni su ServiceWorks

Caratteristiche

  • Gestione dei resi
  • Per case costruttrici/imprese di trasformazione
  • Verifica di idoneità
  • Per gli appaltatori ufficiali
  • Per i servizi esterni
  • Gestione delle riparazioni
  • Monitoraggio della garanzia
Manage warranties, define policies, create contracts and get actionable insights. Our dynamic software lets you create what you need.
Configure a cloud database into business solutions without coding. Build prototypes or big enterprise applications. Start your no-code journey with a predefined template or build your own custom solution from scratch. Our most popular templates: - CRM - Workflow - Service - Unity - GDPR - Planning - Automotive - Archiving - Asset Management - Medical & Portal And if we don't have your template we will create it for you free of charge! Ulteriori informazioni su VobeSoft

Caratteristiche

  • Gestione dei resi
  • Per case costruttrici/imprese di trasformazione
  • Verifica di idoneità
  • Per gli appaltatori ufficiali
  • Per i servizi esterni
  • Gestione delle riparazioni
  • Monitoraggio della garanzia
Blitzz empowers Customer Support, Sales & Field Service teams with remote video, AR & AI without an app download.
Blitzz provides users a user-friendly solution for remote video inspections and customer support over live video without an app download. Customer Support techs can remotely see a customer’s equipment and use Blitzz to diagnose and solve the problem remotely. Use advanced features like markup images to collaborate on solutions and get tips about where they could get stuck while doing repairs. Blitzz is deeply integrated with CRMs and ITSMs like Salesforce, Zendesk, and ServiceNow. Ulteriori informazioni su Blitzz

Caratteristiche

  • Gestione dei resi
  • Per case costruttrici/imprese di trasformazione
  • Verifica di idoneità
  • Per gli appaltatori ufficiali
  • Per i servizi esterni
  • Gestione delle riparazioni
  • Monitoraggio della garanzia
The only solution specifically designed to manage the overall warranty claim process with analytics to identify issues & reduce costs.
The only solution specifically designed to efficiently track & manage the overall warranty claim process from end-to-end, including field service management. KPI Dashboards, Analytics & Reports give visibility to Identify Trends, Reduce Costs, Improve Service, Quality & Productivity. For post-sale warranty service/repairs: OEM product manufacturers, new home construction builders, extended or home warranty providers, wholesalers, retailer, dealers. Ulteriori informazioni su InsightPro

Caratteristiche

  • Gestione dei resi
  • Per case costruttrici/imprese di trasformazione
  • Verifica di idoneità
  • Per gli appaltatori ufficiali
  • Per i servizi esterni
  • Gestione delle riparazioni
  • Monitoraggio della garanzia
Onsite HQ offre un'ottima supervisione per la gestione e aumenta la sicurezza e la produttività all'interno dell'azienda.
Onsite HQ fornisce liste di controllo per ispezioni digitali per gestori di proprietà, promotori immobiliari e ispettori. Onsite HQ riconosce le inefficienze quando si utilizzano liste di controllo cartacee per le ispezioni degli edifici. Grazie a questo software gli utenti sono in grado di eseguire ispezioni utilizzando una lista di controllo digitale, che sincronizza automaticamente i dati in tempo reale, fornisce liste di controllo su misura per le esigenze dell'azienda, funziona da qualsiasi luogo tramite la funzionalità offline e consente agli utenti di gestire le comunicazioni. Ulteriori informazioni su Onsite HQ

Caratteristiche

  • Gestione dei resi
  • Per case costruttrici/imprese di trasformazione
  • Verifica di idoneità
  • Per gli appaltatori ufficiali
  • Per i servizi esterni
  • Gestione delle riparazioni
  • Monitoraggio della garanzia
Integrated ERP software for discrete manufacturers fully integrating Sales, CRM, Manufacturing, Engineering, Financials and Warranty
Metasystems ERP software is designed for small to mid-sized discrete manufacturers in the "to-order" and mixed mode industry. The software is flexible and integrates Sales, CRM, Manufacturing, Engineering, Financials and Warranty Management. Features: Product configurator, Production & Shop Floor control, Resource Planning, Inventory control, Purchasing, Time and Attendance, Multi-level BOM's, ECR/ECN with date effectivity, S/N, Vin & Lot control, Warranty Registration, WorkFlow notifications. Ulteriori informazioni su Metasystems

Caratteristiche

  • Gestione dei resi
  • Per case costruttrici/imprese di trasformazione
  • Verifica di idoneità
  • Per gli appaltatori ufficiali
  • Per i servizi esterni
  • Gestione delle riparazioni
  • Monitoraggio della garanzia
Italia Prodotto locale
Piattaforma per la Collaboration B2B, che integra la Supply Chain e semplifica i processi più critici delle aziende.
BQUADRO è la piattaforma per la gestione integrata della Supply Chain, che coinvolge clienti, agenti, distributori, importatori, corrieri e fornitori. È la soluzione per la Collaboration B2B che semplifica i processi più critici delle aziende: Marketing, Sales, After Sales, Fulfillment, Invoicing. Può essere integrato con tutti i tipi di software e fonte dati. BQUADRO introduce Innovazione e Tecnologia nelle aziende e concretizza la loro necessità di avviare il processo di Digital Transformation Ulteriori informazioni su BQUADRO

Caratteristiche

  • Gestione dei resi
  • Per case costruttrici/imprese di trasformazione
  • Verifica di idoneità
  • Per gli appaltatori ufficiali
  • Per i servizi esterni
  • Gestione delle riparazioni
  • Monitoraggio della garanzia
Returns, RMA, Repair and Service Management Software for In-house product service teams - easily configure to your process/data
Returns (RMA) and Service Management for manufacturers with warranty checking, serial number checking, claims management, tickets, and free customer portal. In-house repair teams of manufacturers use RenewityRMA to manage and track RMAs and repairs and service requests. RenewityRMA allows the service team to define and quickly implement their specific/unique returns and service management processes, themselves, without programming. RenewityRMA is a complete online portal for product service. Ulteriori informazioni su RenewityRMA

Caratteristiche

  • Gestione dei resi
  • Per case costruttrici/imprese di trasformazione
  • Verifica di idoneità
  • Per gli appaltatori ufficiali
  • Per i servizi esterni
  • Gestione delle riparazioni
  • Monitoraggio della garanzia
Mobile workforce management software with real-time appointment booking, job scheduling, SLA monitoring, and job dispatch options.
We offer: Best in class scheduling and mobility solutions for mid-sized to enterprise level companies, tailored to manage employed work forces and deliver measurable productivity gains of 25-50%. We are an industry leader, with a truly multi-tenant SaaS warranty claims processing and dispatch software; of which a large percentage of North American manufacturers, retailers and third party administrators use to automate and improve the 3rd party service delivery process. Ulteriori informazioni su ServicePower

Caratteristiche

  • Gestione dei resi
  • Per case costruttrici/imprese di trasformazione
  • Verifica di idoneità
  • Per gli appaltatori ufficiali
  • Per i servizi esterni
  • Gestione delle riparazioni
  • Monitoraggio della garanzia
Filed service management solution for managing warranty, complaints, and maintenance contracts to streamline after sales processes.
Filed service management solution for managing complaints, annual maintenance contracts, spare parts consumption, and service quotations to streamline after sales processes. Ulteriori informazioni su SalesBabu CRM

Caratteristiche

  • Gestione dei resi
  • Per case costruttrici/imprese di trasformazione
  • Verifica di idoneità
  • Per gli appaltatori ufficiali
  • Per i servizi esterni
  • Gestione delle riparazioni
  • Monitoraggio della garanzia
360 Degree After-Sales Service Management Software Suite
A 360 Degree After-Sales Service Management Software Suite. Key Software Features: Customer Call Management Service Work-order / Job-sheet Tracking Warranty Management (In-Warranty / Out of Warranty / Warranty Void) Service and repair management Spares Inventory Management Logistics & Warehouse Management [Complete Forward & Reverse Logistics Management] Service Channel Management [Different Levels of Service Centers] Service & Warranty Claim Management Many More.. Ulteriori informazioni su Zed-Service

Caratteristiche

  • Gestione dei resi
  • Per case costruttrici/imprese di trasformazione
  • Verifica di idoneità
  • Per gli appaltatori ufficiali
  • Per i servizi esterni
  • Gestione delle riparazioni
  • Monitoraggio della garanzia
PCMI offre un pacchetto modulare di soluzioni software per l'amministrazione di prodotti di finanza e assicurazioni, contratti di assistenza e garanzie estese.
PCMI Corporation offre un pacchetto di soluzioni software modulare per l'amministrazione di prodotti di finanza e assicurazioni, contratti di assistenza e garanzie estese. La piattaforma modulare Policy Claim and Reporting Solutions (PCRS), supporta e automatizza l'intero ciclo di vita di tutti i prodotti post-vendita. Ulteriori informazioni su PCRS

Caratteristiche

  • Gestione dei resi
  • Per case costruttrici/imprese di trasformazione
  • Verifica di idoneità
  • Per gli appaltatori ufficiali
  • Per i servizi esterni
  • Gestione delle riparazioni
  • Monitoraggio della garanzia
Manage warranty claims, returns, and supplier recovery centrally and in a product context and analyze product performance.
PTCs award-winning warranty and management and analytics solutions allow you to define your warranty and contract policies in the context of the product itself. This lets you manage warranty claims, returns, and supplier recovery centrally and in a product context. By doing it this way, you can now capture warranty and service history for each unit across your entire service network. This allows you to analyze product performance from a single unit to your entire install base. Ulteriori informazioni su iWarranty

Caratteristiche

  • Gestione dei resi
  • Per case costruttrici/imprese di trasformazione
  • Verifica di idoneità
  • Per gli appaltatori ufficiali
  • Per i servizi esterni
  • Gestione delle riparazioni
  • Monitoraggio della garanzia
ScalePad helps MSPs scale with The Best Apps in Your Stack™️, Lifecycle Manager and Backup Radar.
ScalePad Lifecycle Manager automates asset lifecycle management for hardware, software and warranty services. Over 10,000 Partners in 76 countries use and trust it over other offerings in the market. Lifecycle Manager is part of every stage of the cycle of asset lifecycle management, from discovering risk and reporting it, to taking action and mitigating it, or removing it from client environments. Ulteriori informazioni su ScalePad

Caratteristiche

  • Gestione dei resi
  • Per case costruttrici/imprese di trasformazione
  • Verifica di idoneità
  • Per gli appaltatori ufficiali
  • Per i servizi esterni
  • Gestione delle riparazioni
  • Monitoraggio della garanzia
Project closeout, warranty management, and facilities maintenance.
Post-construction platform for contractors and owners that optimizes project closeout, warranty management, and facilities maintenance. Ulteriori informazioni su Buildr

Caratteristiche

  • Gestione dei resi
  • Per case costruttrici/imprese di trasformazione
  • Verifica di idoneità
  • Per gli appaltatori ufficiali
  • Per i servizi esterni
  • Gestione delle riparazioni
  • Monitoraggio della garanzia
WarrantyWatcher is a homebuilder warranty solution that manages punch lists and homeowner service requests with efficient web portals.
Punch List & Warranty Management. Record punch lists and homeowner request on any device. Generate work orders to vendors and track the whole process! Improve your customer service by providing a portal for requests, status updates, and history logs. Complete punch items or homeowner requests sooner by providing your vendor access to work orders & supporting documents. Upload images, warranty manuals, local utilities, service contact sheets to share with vendors and homeowners. Ulteriori informazioni su WarrantyWatcher

Caratteristiche

  • Gestione dei resi
  • Per case costruttrici/imprese di trasformazione
  • Verifica di idoneità
  • Per gli appaltatori ufficiali
  • Per i servizi esterni
  • Gestione delle riparazioni
  • Monitoraggio della garanzia
Cloud-based tools to share critical information, facilitate requests, automate processes, resolve concerns, and manage home records.
SiteOne is a cloud-based software toolbox for home builders and developers to deliver superior customer experiences. Our tools are designed to fit every step in the customer service process and help organizations be more responsive and competitive by guaranteeing reduced costs and increased productivity. SiteOne's solutions allow builders to share critical information with homeowners, facilitate requests, automate processes, resolve concerns, and manage home records. Ulteriori informazioni su SiteOne

Caratteristiche

  • Gestione dei resi
  • Per case costruttrici/imprese di trasformazione
  • Verifica di idoneità
  • Per gli appaltatori ufficiali
  • Per i servizi esterni
  • Gestione delle riparazioni
  • Monitoraggio della garanzia
Software to Manage Home Builders Warranty, Service, and Quality Assurance/Quality Control Departments.
Punchlist Manager.Net allows your enterprise to communicate with homeowner and trades via the Internet 24/7/365. Manage open, closed, and pending requests and service work orders in real time anywhere you have web access. Use a collaborative schedule to know where your field technicians and your trade partners are scheduled for inspection and repair. Ulteriori informazioni su Punchlist Manager.NET

Caratteristiche

  • Gestione dei resi
  • Per case costruttrici/imprese di trasformazione
  • Verifica di idoneità
  • Per gli appaltatori ufficiali
  • Per i servizi esterni
  • Gestione delle riparazioni
  • Monitoraggio della garanzia
Mize Warranty Management enables manufacturers to automate warranty processes, reduce warranty cost, and increase visibility to KPIs.
Mize Warranty Management Solution connects manufacturers, distributors, dealers, suppliers, service providers, and customers to automate warranty processes, reduce warranty costs, improve supplier recovery, and increase visibility to warranty KPIs and product quality issues. Request a demo now to learn how you can optimize warranty management and maximize service plan revenue. Ulteriori informazioni su Syncron Warranty

Caratteristiche

  • Gestione dei resi
  • Per case costruttrici/imprese di trasformazione
  • Verifica di idoneità
  • Per gli appaltatori ufficiali
  • Per i servizi esterni
  • Gestione delle riparazioni
  • Monitoraggio della garanzia
Warranty lifecycle management solution that streamlines claims management, parts management, supplier contract management, and more.
Tavant's warranty software offers end-to-end warranty lifecycle management and helps organizations reduce warranty costs, increase supplier recovery, and improve aftermarket excellence. Tavant warranty is a combination of our warranty expertise, industry best practices, and technology innovation. The solution leverages the power of the Salesforce ® platform and enables closed-loop warranty management. Ulteriori informazioni su Tavant Warranty

Caratteristiche

  • Gestione dei resi
  • Per case costruttrici/imprese di trasformazione
  • Verifica di idoneità
  • Per gli appaltatori ufficiali
  • Per i servizi esterni
  • Gestione delle riparazioni
  • Monitoraggio della garanzia
Warranty management system that makes it easy to manage all warranty processes from product registration to part return management.
Warranty management system that makes it easy to manage all warranty processes from product registration to part return management. Ulteriori informazioni su Evia Warranty Management System

Caratteristiche

  • Gestione dei resi
  • Per case costruttrici/imprese di trasformazione
  • Verifica di idoneità
  • Per gli appaltatori ufficiali
  • Per i servizi esterni
  • Gestione delle riparazioni
  • Monitoraggio della garanzia
Keeping your business connected, DealersCircle is an innovative way to manage your manufacturing business.
DealersCircle is an innovative way to manage your manufacturing business. Through an easy to use web-based set of applications, manufacturers can communicate efficiently with their dealers and customers. The application is cross-browser capable and is built to help administer a myriad of processes across a multitude of business models. DealersCircle greatly enhances the business of order management, customer tracking, warranty claim submission, and much more. Ulteriori informazioni su DealersCircle

Caratteristiche

  • Gestione dei resi
  • Per case costruttrici/imprese di trasformazione
  • Verifica di idoneità
  • Per gli appaltatori ufficiali
  • Per i servizi esterni
  • Gestione delle riparazioni
  • Monitoraggio della garanzia
Helps businesses in the service industry manage their workforce and allows for complaints to be filed 24 hours a day.
Helps businesses in the service industry manage their workforce and allows for complaints to be filed 24 hours a day. Ulteriori informazioni su Service CRM 24x7

Caratteristiche

  • Gestione dei resi
  • Per case costruttrici/imprese di trasformazione
  • Verifica di idoneità
  • Per gli appaltatori ufficiali
  • Per i servizi esterni
  • Gestione delle riparazioni
  • Monitoraggio della garanzia
Enterprise platform designed to manage aftermarket services with highly customized workflows within a single site or complex ecosystem.
ServiceManager is a cloud-based, comprehensive service management platform that is fully configurable for any business managing the after-sales service and repair of products in any industry. It provides a configurable workflow management system and a powerful set of reporting tools. Whether ServiceManager is implemented as a point solution or used to support end-to-end returns, service and repair, the platform enables seamless workflow and reporting across the entire service organization. Ulteriori informazioni su ServiceManager

Caratteristiche

  • Gestione dei resi
  • Per case costruttrici/imprese di trasformazione
  • Verifica di idoneità
  • Per gli appaltatori ufficiali
  • Per i servizi esterni
  • Gestione delle riparazioni
  • Monitoraggio della garanzia
Track & manage assets, plan new capacity to acquire the best value from legacy assets.
Infozechs asset lifecycle module takes complete care of asset lifecycle from procurement to disposal, enables towercos to gain better control of assets present at remote locations thereby, increasing asset visibility and maximizing assets ROI. Ulteriori informazioni su iAsset

Caratteristiche

  • Gestione dei resi
  • Per case costruttrici/imprese di trasformazione
  • Verifica di idoneità
  • Per gli appaltatori ufficiali
  • Per i servizi esterni
  • Gestione delle riparazioni
  • Monitoraggio della garanzia
Automates your entire process including policy configuration, contract sales and management, claims processing, and reporting
Automates your entire process including policy configuration, contract sales and management, claims processing, and reporting Ulteriori informazioni su Home One

Caratteristiche

  • Gestione dei resi
  • Per case costruttrici/imprese di trasformazione
  • Verifica di idoneità
  • Per gli appaltatori ufficiali
  • Per i servizi esterni
  • Gestione delle riparazioni
  • Monitoraggio della garanzia
E2E service management system with GST.
E2E service management system with GST. Ulteriori informazioni su BrillApp

Caratteristiche

  • Gestione dei resi
  • Per case costruttrici/imprese di trasformazione
  • Verifica di idoneità
  • Per gli appaltatori ufficiali
  • Per i servizi esterni
  • Gestione delle riparazioni
  • Monitoraggio della garanzia
Warranty management solution that helps businesses manage returns, repairs, inventory status and estimates via data import & more.
Warranty management solution that helps businesses manage returns, repairs, inventory status and estimates via data import & more. Ulteriori informazioni su TracReturns

Caratteristiche

  • Gestione dei resi
  • Per case costruttrici/imprese di trasformazione
  • Verifica di idoneità
  • Per gli appaltatori ufficiali
  • Per i servizi esterni
  • Gestione delle riparazioni
  • Monitoraggio della garanzia
Warranty management solution that enables businesses to identify resources, track warranties, and present potential claims for review.
WorkAlign Warranty Tracker, a purpose-built solution for Maintenance, flags work orders that are under warranty and presents claims for your review and submission. Fully integrated with all the major maintenance systems, Warranty Tracker tracks and identifies resources by item or asset level, then monitors activity through the warranty expiration date. This allows users to manage warranties for assets which have sub-assemblies covered under different warranty terms. Ulteriori informazioni su WorkAlign Warranty Tracker

Caratteristiche

  • Gestione dei resi
  • Per case costruttrici/imprese di trasformazione
  • Verifica di idoneità
  • Per gli appaltatori ufficiali
  • Per i servizi esterni
  • Gestione delle riparazioni
  • Monitoraggio della garanzia
Mobile-based solution that helps add and archive receipts and invoices in cloud and receive reminders before warranty expiration.
With MyItems, you can easily save all your receipts forever. Ulteriori informazioni su My Items

Caratteristiche

  • Gestione dei resi
  • Per case costruttrici/imprese di trasformazione
  • Verifica di idoneità
  • Per gli appaltatori ufficiali
  • Per i servizi esterni
  • Gestione delle riparazioni
  • Monitoraggio della garanzia
Asset Insider bolsters you in managing the asset lifecycle with its' Digital Twin nature and the freedom to customize it with Low-Code.
Asset Insider is a Low-Code application based on the Microsoft Power Platform, empowering asset-heavy organizations to manage their assets throughout their whole lifecycle - from demand to disposal.​ It brings Enterprise Asset Management, the Low-Code technology, and the Digital Twin concept combined in the hands of its users to help them maintain a resilient asset portfolio, utilize it effectively and extend the asset lifecycle. Ulteriori informazioni su Asset Insider

Caratteristiche

  • Gestione dei resi
  • Per case costruttrici/imprese di trasformazione
  • Verifica di idoneità
  • Per gli appaltatori ufficiali
  • Per i servizi esterni
  • Gestione delle riparazioni
  • Monitoraggio della garanzia
CRM platform for warranty, real estate and maintenance with allocation to field service agents, compliance controls.
Warranty management platform with allocation to field service agents Ulteriori informazioni su TradieConnect

Caratteristiche

  • Gestione dei resi
  • Per case costruttrici/imprese di trasformazione
  • Verifica di idoneità
  • Per gli appaltatori ufficiali
  • Per i servizi esterni
  • Gestione delle riparazioni
  • Monitoraggio della garanzia
A QR Code based Warranty Management Solution that fully automates the Warranty and offers unique benefits to amplify business growth.
NeuroWarranty is a fully Automated QR Code based Warranty solution that enables brands and their customers to get the best out of their Warranty Process. Brands get a data benefit that helps cross-sell and upsell products to a massive scale of happy customers. Unique software that redefines the role of an efficient warranty system in your business. Ulteriori informazioni su NeuroWarranty

Caratteristiche

  • Gestione dei resi
  • Per case costruttrici/imprese di trasformazione
  • Verifica di idoneità
  • Per gli appaltatori ufficiali
  • Per i servizi esterni
  • Gestione delle riparazioni
  • Monitoraggio della garanzia
Web-based tool that lets businesses handle real-estate warranty processes including contract management, reporting and more.
Web-based tool that lets businesses handle real-estate warranty processes including contract management, reporting and more. Ulteriori informazioni su BidBoxPro

Caratteristiche

  • Gestione dei resi
  • Per case costruttrici/imprese di trasformazione
  • Verifica di idoneità
  • Per gli appaltatori ufficiali
  • Per i servizi esterni
  • Gestione delle riparazioni
  • Monitoraggio della garanzia
Cloud-based solution that enables businesses to manage warranties via multi-channel interactions, automated tasks, reports, and more.
Cloud-based solution that enables businesses to manage warranties via multi-channel interactions, automated tasks, reports, and more. Ulteriori informazioni su Pega Warranty

Caratteristiche

  • Gestione dei resi
  • Per case costruttrici/imprese di trasformazione
  • Verifica di idoneità
  • Per gli appaltatori ufficiali
  • Per i servizi esterni
  • Gestione delle riparazioni
  • Monitoraggio della garanzia