Italia Mostra prodotti locali
113 risultati
Fai luce su shadow IT e il rischio di accesso a e SaaS. Ulteriori informazioni su SailPoint
La gestione SaaS di SailPoint amplia la visibilità sulla sicurezza delle identità, consentendo di scoprire e mitigare i rischi di accesso nascosti dovuti a shadow IT e account con over-provisioning. Porta tutte le applicazioni SaaS sotto gestione e governance centralizzate per evitare combinazioni di accesso tossico e rischi per la sicurezza. Ulteriori informazioni su SailPoint

Caratteristiche

  • Gestione della spesa
  • Gestione di abbonamenti
  • Gestione delle licenze
  • Monitoraggio/analisi dell'uso
  • Gestione dei fornitori
  • Gestione dei rinnovi
  • Rilevamento di Shadow IT
Ottimizza il tuo utilizzo di SaaS e gestisci tutti i dipendenti in modo efficace, con un ambiente di lavoro intelligente unificato. Ulteriori informazioni su Basaas
Basaas consente alle aziende di combinare tutte le app aziendali individualmente e unirle in una soluzione aziendale completa e integrata. La gestione centralizzata di tutte le app crea trasparenza per l'utilizzo delle soluzioni cloud e la shadow IT viene notevolmente ridotta. Ogni utente ha accesso a tutte le app, i dati e le informazioni da un'unica posizione centrale. Basaas semplifica al massimo l'uso di molte app di diversi fornitori e aumenta la produttività di ogni singolo dipendente. Ulteriori informazioni su Basaas

Caratteristiche

  • Gestione della spesa
  • Gestione di abbonamenti
  • Gestione delle licenze
  • Monitoraggio/analisi dell'uso
  • Gestione dei fornitori
  • Gestione dei rinnovi
  • Rilevamento di Shadow IT
Una piattaforma multifunzione per l'adozione dei prodotti che consente di eseguire facilmente l'onboarding degli utenti, promuovere il rilevamento delle funzionalità e aumentare il tasso di conversione. Ulteriori informazioni su Product Fruits
Product Fruits ti consente di aggiungere facilmente tour interattivi, procedure guidate e suggerimenti alla tua app, offrendo agli utenti la possibilità di inviare il proprio feedback. Tutto questo tramite un editor facile da usare, senza la necessità di programmazione o progettazione. Che tu abbia una startup piccola ma dinamica con un'applicazione innovativa o sia una grande azienda che fornisce soluzioni aziendali complesse, con Product Fruits accompagnerai efficacemente i tuoi utenti, aumenterai notevolmente le conversioni e ridurrai i costi di supporto. Ulteriori informazioni su Product Fruits

Caratteristiche

  • Gestione della spesa
  • Gestione di abbonamenti
  • Gestione delle licenze
  • Monitoraggio/analisi dell'uso
  • Gestione dei fornitori
  • Gestione dei rinnovi
  • Rilevamento di Shadow IT
Yokoy automatizza le spese aziendali e i processi delle carte di credito. Controlla solo i casi speciali manualmente, la nostra AI fa il resto. Ulteriori informazioni su Yokoy
Yokoy è LA soluzione di gestione delle spese all-in-one che stavi cercando! Utilizzando l'intelligenza artificiale, Yokoy automatizza la gestione delle spese per le medie e grandi imprese. La gestione delle spese, l'elaborazione delle fatture, le carte aziendali intelligenti e la gestione degli abbonamenti sono combinate in un'unica piattaforma intuitiva. I vostri vantaggi: - risparmiare tempo - risparmiare denaro - recupero automatico dell'IVA - prevenzione delle frodi - Automazione completa, non solo digitalizzazione - Flussi di processo personalizzati e specifici per l'azienda - Integrato nel vostro sistema esistente Ulteriori informazioni su Yokoy

Caratteristiche

  • Gestione della spesa
  • Gestione di abbonamenti
  • Gestione delle licenze
  • Monitoraggio/analisi dell'uso
  • Gestione dei fornitori
  • Gestione dei rinnovi
  • Rilevamento di Shadow IT
La casella Everything Inbox per i team: un unico posto da cui è possibile supportare i clienti, gestire le attività e concludere affari dal luogo preferito dai team: la propria e-mail.
Lo strumento di collaborazione più semplice e intuitivo in Gmail. Lo strumento multifunzione di Drag si integra perfettamente all'interno di Gmail e mette insieme la posta in arrivo condivisa e la gestione dei flussi di lavoro. Per help desk, punti vendita, gestione delle attività e qualsiasi altra cosa. Drag elimina la necessità di passare da Gmail ad altri strumenti come Trello (per i progetti), Pipedrive (per le vendite) o Zendesk (per l'help desk) e viceversa. In particolare poiché la maggior parte di questi flussi di lavoro inizia e finisce sotto forma di e-mail. Adottato da Google, Techstars, Mashable e altri. Ulteriori informazioni su Drag

Caratteristiche

  • Gestione della spesa
  • Gestione di abbonamenti
  • Gestione delle licenze
  • Monitoraggio/analisi dell'uso
  • Gestione dei fornitori
  • Gestione dei rinnovi
  • Rilevamento di Shadow IT
La piattaforma di abbonamento per app mobili
RevenueCat semplifica la creazione di acquisti in-app su diverse piattaforme, la gestione di prodotti e abbonati e l'analisi dei dati tuo fornitore di accesso a Internet senza dover utilizzare codice server. Ulteriori informazioni su RevenueCat

Caratteristiche

  • Gestione della spesa
  • Gestione di abbonamenti
  • Gestione delle licenze
  • Monitoraggio/analisi dell'uso
  • Gestione dei fornitori
  • Gestione dei rinnovi
  • Rilevamento di Shadow IT
Keepit is a software company dedicated to data protection that specializes in cloud data backup and recovery covering all SaaS apps.
Keepit is the industry leader in cloud-to-cloud backup that provides complete coverage across all Microsoft 365 workloads: Teams, Exchange, OneDrive, SharePoint, Groups, and Public Folders. Keepit's architecture runs on a secure, private infrastructure offering data immutability and securing data availability - always. With Keepit, you can manage your data independently from your SaaS provider. Ulteriori informazioni su Keepit

Caratteristiche

  • Gestione della spesa
  • Gestione di abbonamenti
  • Gestione delle licenze
  • Monitoraggio/analisi dell'uso
  • Gestione dei fornitori
  • Gestione dei rinnovi
  • Rilevamento di Shadow IT
Piattaforma di gestione SaaS che consente di scoprire, ottimizzare e controllare le soluzioni SaaS implementate.
Torii è la piattaforma di gestione SaaS pensata per te. Scelta da clienti come Delivery Hero, Payoneer, Pipedrive e SimilrWeb, questa piattaforma offre un sistema di registrazione per tutte le applicazioni basate sul cloud, i loro utenti e le loro licenze, automatizzando quindi le normali attività del ciclo di vita IT. Torii si integra con centinaia di prodotti SaaS tra cui gestione delle identità, SSO, ERP e qualsiasi applicazione aziendale utilizzata nella tua organizzazione. Torii funziona in modo ottimale per team di almeno 300 dipendenti. Ulteriori informazioni su Torii

Caratteristiche

  • Gestione della spesa
  • Gestione di abbonamenti
  • Gestione delle licenze
  • Monitoraggio/analisi dell'uso
  • Gestione dei fornitori
  • Gestione dei rinnovi
  • Rilevamento di Shadow IT
Assumi il controllo dei tuoi dati di marketing. Raccogli tutti i tuoi dati di marketing in un unico posto. Problemi con i dati? Fai un fischio. Puoi chiedere assistenza!
Creato da professionisti del marketing per professionisti del marketing, ti consente di raccogliere tutti i tuoi dati di marketing in un unico posto. I report in tempo reale e le dashboard eliminano il 90% del tempo che serve per la creazione manuale di report. Improvado si integra con oltre 150 piattaforme. FB, Google Ads, Linkedin, Twitter, Salesforce, Mailchimp: scegli tu! Estrai i dati e inviali a strumenti di visualizzazione come Tableau, Looker, Google Data Studio, Fogli Google e molti altri ancora. Non sono richiesti sviluppatori né competenze di SQL. Ulteriori informazioni su Improvado

Caratteristiche

  • Gestione della spesa
  • Gestione di abbonamenti
  • Gestione delle licenze
  • Monitoraggio/analisi dell'uso
  • Gestione dei fornitori
  • Gestione dei rinnovi
  • Rilevamento di Shadow IT
Zluri is the new normal in SaaS management tools. Easily manage, optimize, control & track your entire SaaS portfolio.
Stop managing your SaaS apps on spreadsheets. Zluri is a simple & secure tool that helps you to automate your SaaS management. Easily manage, optimize, control & track your entire SaaS stack performance. Reduce costs & optimize SaaS utilization based on data and actionable insights. Bring your shadow IT to light, proactively monitor & manage SaaS spend. Reduce your SaaS sprawl & wastage. Your spreadsheets can't scale, but Zluri can. Avoid human errors & automate your SaaS management with ease. Ulteriori informazioni su Zluri

Caratteristiche

  • Gestione della spesa
  • Gestione di abbonamenti
  • Gestione delle licenze
  • Monitoraggio/analisi dell'uso
  • Gestione dei fornitori
  • Gestione dei rinnovi
  • Rilevamento di Shadow IT
Unisciti a migliaia di aziende che utilizzano Mine PrivacyOps per automatizzare i flussi di lavoro e semplificare le richieste di privacy, riducendo i rischi di conformità.
Una piattaforma aziendale dedicata alle operazioni di privacy dei dati, mettendo al centro consumatori ed esperienza utente (User eXperience, UX). - Flusso di facilitazione rapido per richiesta dell'interessato (Data Subject Request, DSR) e di richiesta di accesso ai dati degli interessati (Data Subject Access Request, DSAR). - Controllo e rilevamento delle fonti di dati basato sull'intelligenza artificiale. - Riduzione istantanea dei rischi per la privacy e massima tranquillità. - Integrazioni a zero contenuto di codice con le fonti di dati della tua azienda (tra cui Salesforce, Hubspot, Shopify, Klaviyo, Zendesk e altre). - Conformità semplificata alle normative sulla privacy come GDPR e CCPA. Ulteriori informazioni su Mine PrivacyOps

Caratteristiche

  • Gestione della spesa
  • Gestione di abbonamenti
  • Gestione delle licenze
  • Monitoraggio/analisi dell'uso
  • Gestione dei fornitori
  • Gestione dei rinnovi
  • Rilevamento di Shadow IT
Monitors the vulnerability management process, tracks remediation and ensures policy compliance.
Security Risk and Compliance Management - On Time, On Budget, On Demand -- Qualys is the first company to deliver an on demand solution for security risk and compliance management. Qualys monitors your company's vulnerability management process, tracks remediation and ensures policy compliance. QualysGuard is also the widest deployed security on demand platform in the world, performing over 150 million IP audits per year - with no software to install and maintain. Ulteriori informazioni su Qualys Cloud Platform

Caratteristiche

  • Gestione della spesa
  • Gestione di abbonamenti
  • Gestione delle licenze
  • Monitoraggio/analisi dell'uso
  • Gestione dei fornitori
  • Gestione dei rinnovi
  • Rilevamento di Shadow IT
dbaPlatform pro services account managers ensure consistent execution for every location. It's truly a "done for you" service.
As an agency, you know Google My Business listings require constant attention. If you don't have time to use the dbaPlatform SaaS, our white glove pro services team allows you to focus on working with your clients while we do all of the heavy lifting. Whether you need help managing hundreds of listings in a region or thousands of listings nationwide, dbaPlatform can help you save time. Ulteriori informazioni su Google My Business Pro Services

Caratteristiche

  • Gestione della spesa
  • Gestione di abbonamenti
  • Gestione delle licenze
  • Monitoraggio/analisi dell'uso
  • Gestione dei fornitori
  • Gestione dei rinnovi
  • Rilevamento di Shadow IT
Monitor,manage,automate license usagestat Facilitates maintenance of license inventory License compliance, availability Reduce IT spend
OpenLM is a leader in engineering & specialty software license management solutions (saas, node-locked, token). Its innovative solutions enable IT professionals, to get a clear view of the organization's license inventory, effectively manage, monitor, right-size software assets, plan license maintenance & procurement, and optimize the utilization of expensive software licenses. OpenLM fully supports 60+ license managers e.g., FLEXlm, DSLS, IBM, Sentinel & thousands of CAD, BIM, GIS applications. Ulteriori informazioni su OpenLM

Caratteristiche

  • Gestione della spesa
  • Gestione di abbonamenti
  • Gestione delle licenze
  • Monitoraggio/analisi dell'uso
  • Gestione dei fornitori
  • Gestione dei rinnovi
  • Rilevamento di Shadow IT
Powerful low-code integration toolkit for SaaS developers - create, amplify, manage & publish native integrations from within your app.
Cyclr is a SaaS integration toolkit for SaaS platforms and app developers, providing a complete solution to serve your customers integration needs -- all from within your application. Manage your SaaS' native integrations across your team, from integration creation, in-app publishing and usage management. We handle all the updates, providing developer tools and a drag and drop designer to build and publish new self-serve integrations, to hundreds of applications, and workflows in minutes. Ulteriori informazioni su Cyclr

Caratteristiche

  • Gestione della spesa
  • Gestione di abbonamenti
  • Gestione delle licenze
  • Monitoraggio/analisi dell'uso
  • Gestione dei fornitori
  • Gestione dei rinnovi
  • Rilevamento di Shadow IT
Italia Prodotto locale
Jamio openwork è la prima piattaforma no-code italiana in cloud per la digitalizzazione dei processi di business.
Jamio openwork è la prima piattaforma no-code italiana in cloud per la digitalizzazione dei processi di business. La piattaforma permette di ideare, realizzare ed utilizzare applicazioni software di classe enterprise rapidamente, gestendo informazioni, documenti, processi e servizi in ottica collaborativa. Nominata da Gartner come Cool Vendor in PaaS e segnalata per l’originalità dell’approccio Model Driven e no-code nell’ambito delle BPM Suite. Jamio sposa il motto one platform, many solutions: su di un’unica area Jamio è possibile infatti aggiungere illimitate soluzioni, a partire da modelli d’esempio disponibili gratuitamente. Ulteriori informazioni su Jamio openwork

Caratteristiche

  • Gestione della spesa
  • Gestione di abbonamenti
  • Gestione delle licenze
  • Monitoraggio/analisi dell'uso
  • Gestione dei fornitori
  • Gestione dei rinnovi
  • Rilevamento di Shadow IT
Patronum Google Workspace Management, Email Signature, Contact Sharing, Drive Management and more.
Google Workspace Management, Email Signature, Contact Sharing, Drive Management and more. Patronum takes the Google Workspace (G Suite) administrators wish list in order to create a set of must-have features to transform the way Google Workspace users, groups and resources are managed. Onboarding and Off-boarding users within Google Workspace can be time-consuming and costly. Patronum makes the whole process simple and intuitive. Ulteriori informazioni su Patronum

Caratteristiche

  • Gestione della spesa
  • Gestione di abbonamenti
  • Gestione delle licenze
  • Monitoraggio/analisi dell'uso
  • Gestione dei fornitori
  • Gestione dei rinnovi
  • Rilevamento di Shadow IT
BetterCloud is the mission control center for discovering, managing, and securing SaaS applications, data, and users.
BetterCloud is the leading SaaS Management Platform (SMP) that enables IT professionals to discover, manage, and secure their cloud applications in a best-of-breed world. The driving force behind our work is to ensure organizations get the transformative value and benefits of adopting SaaS applications, while ensuring IT has complete control over their environment and can serve as an enabler for the business. Ulteriori informazioni su BetterCloud

Caratteristiche

  • Gestione della spesa
  • Gestione di abbonamenti
  • Gestione delle licenze
  • Monitoraggio/analisi dell'uso
  • Gestione dei fornitori
  • Gestione dei rinnovi
  • Rilevamento di Shadow IT
Comprehensive in-app payments infrastructure to grow your mobile app.
Apphud is the smartest way to integrate, measure and grow in-app purchases, including subscriptions, in iOS and Android apps. Made for leading mobile developers, marketers and product managers. Apphud provides a reliable subscriptions' infrastructure, deep real-time mobile analytics, powerful pricing A/B testing platform and tool set to increase app revenue, reduce churn and get customers insights. Ulteriori informazioni su Apphud

Caratteristiche

  • Gestione della spesa
  • Gestione di abbonamenti
  • Gestione delle licenze
  • Monitoraggio/analisi dell'uso
  • Gestione dei fornitori
  • Gestione dei rinnovi
  • Rilevamento di Shadow IT
Free-to-use for one year includes G3.2GB Windows or Linux Cloud Server, 50 GB of Secure Block Storage & Snapshots, DNS, API, and More!
Create and deploy one or thousands of virtual machines in seconds. Atlantic.Net Cloud is easy-to-use, secure, scalable, and reliable. Get started with a free tier today for one full year, which includes G3.2GB Windows or Linux Cloud Server, 50 GB of Secure Block Storage, 50 GB of Snapshots, DNS, Dedicated IPv4 or IPV6 Address, Full Root Access, One-Click Apps, User-Friendly Control Panel, RESTful API, and More. Managed Services available to support HIPAA, and PCI projects. Ulteriori informazioni su Atlantic.Net Cloud Platform

Caratteristiche

  • Gestione della spesa
  • Gestione di abbonamenti
  • Gestione delle licenze
  • Monitoraggio/analisi dell'uso
  • Gestione dei fornitori
  • Gestione dei rinnovi
  • Rilevamento di Shadow IT
Setyl è una piattaforma di gestione IT completa: risorse, licenze software, gestione delle spese, inserimento dei neoassunti/termine del rapporto lavorativo dei dipendenti e altro ancora.
IT, finanza e operazioni: gestisci risorse IT, licenze software, spese e altro da un'unica piattaforma intuitiva e moderna. Riprendi il controllo della tecnologia con Setyl. Ulteriori informazioni su Setyl

Caratteristiche

  • Gestione della spesa
  • Gestione di abbonamenti
  • Gestione delle licenze
  • Monitoraggio/analisi dell'uso
  • Gestione dei fornitori
  • Gestione dei rinnovi
  • Rilevamento di Shadow IT
Use Cloudmore to solve your B2B subscription billing and management challenges.
Cloudmore is a SaaS delivered end-to-end subscription commerce, management, and billing solution that can be used stand-alone or integrated via API with other parts of your technology stack. Use Cloudmore to market, sell, manage, and offer your customers an easy-to-use self-service experience. Cloudmore customers can build their service catalog without coding or use one of the pre-integrated services, with your commercial agreement with your vendor, or access one of the integrated distrstack. Ulteriori informazioni su Cloudmore

Caratteristiche

  • Gestione della spesa
  • Gestione di abbonamenti
  • Gestione delle licenze
  • Monitoraggio/analisi dell'uso
  • Gestione dei fornitori
  • Gestione dei rinnovi
  • Rilevamento di Shadow IT
Intello consente all'IT di gestire le operazioni SaaS con una dashboard centralizzata per l'utilizzo, la sicurezza e la spesa SaaS di tutti i dipendenti.
Gestione automatizzata dell'utilizzo, della sicurezza e della spesa SaaS. Il tutto in un'unica posizione. La piattaforma SaaS Operations leader di Intello consente ai leader di IT, finanza e sicurezza di riprendere il controllo di ogni strumento SaaS utilizzato in tutta l'azienda. Le dashboard in tempo reale mettono automaticamente in luce i lati meno chiari dell'IT, le licenze inutilizzate e altro ancora attraverso integrazioni dirette come Zoom, Google, Slack e centinaia di altre. I clienti di Intello includono aziende come Peloton, Epic Games, Instacart, Dropbox, Jamf e altre ancora. Ulteriori informazioni su Intello

Caratteristiche

  • Gestione della spesa
  • Gestione di abbonamenti
  • Gestione delle licenze
  • Monitoraggio/analisi dell'uso
  • Gestione dei fornitori
  • Gestione dei rinnovi
  • Rilevamento di Shadow IT
Blissfully is the only complete IT platform that empowers IT teams to get the most from their two largest investments: people and tech.
Blissfully empowers IT teams with a platform that does it all. Blissfully provides organization, automation, and security to every aspect of your technology stack. Blissfully's complete IT platform includes ten key functionalities: SaaS management, Vendor Management, SAM, ITAM, IT Automations, SaaS Operations, Employee Help Desk, Workflows, Employee Lifecycle Management, and Access Management. Ulteriori informazioni su Blissfully

Caratteristiche

  • Gestione della spesa
  • Gestione di abbonamenti
  • Gestione delle licenze
  • Monitoraggio/analisi dell'uso
  • Gestione dei fornitori
  • Gestione dei rinnovi
  • Rilevamento di Shadow IT
onetool è il centro di controllo che consente a tutti gli strumenti basati sul cloud di gestire ed effettuare facilmente il provisioning degli utenti.
onetool è una piattaforma che aiuta le aziende a eseguire il provisioning (onboarding) e il de-provisioning (offboarding) degli utenti sui loro strumenti basati sul cloud in un unico posto e con pochi clic. Che tu sia un esperto di gestione IT o meno, la dashboard di facile utilizzo di onetool ti consente di connettere gli strumenti basati sul cloud della tua azienda e gestire gli utenti (aggiunta e rimozione) individualmente e in blocco, per dipartimenti e facilmente. Inoltre puoi ottenere una panoramica di tutti gli utenti attivi, della spesa per i tuoi strumenti e molto altro ancora. Ulteriori informazioni su onetool

Caratteristiche

  • Gestione della spesa
  • Gestione di abbonamenti
  • Gestione delle licenze
  • Monitoraggio/analisi dell'uso
  • Gestione dei fornitori
  • Gestione dei rinnovi
  • Rilevamento di Shadow IT
Identify which apps your organization is using, the people using them, and how much your spending.
Substly was created because we got fed up by the time consuming and painful task of trying to keep track of all subscriptions, users, and costs in a spreadsheet. Dont get us wrong. We love spreadsheets. But lets face it, when it comes to keeping track of your company subscriptions there are better ways than using spreadsheets. Ulteriori informazioni su Substly

Caratteristiche

  • Gestione della spesa
  • Gestione di abbonamenti
  • Gestione delle licenze
  • Monitoraggio/analisi dell'uso
  • Gestione dei fornitori
  • Gestione dei rinnovi
  • Rilevamento di Shadow IT
A low-code iPaaS for SMEs – made and hosted in Germany.
Locoia is a Germany-based all-in-one integration & automation platform (iPaaS) tailored-to-the European market with its special requirements in terms of data protection and GDPR-compliance. Locoia is a fully-fledged iPaaS with everything growth companies, SMEs, and enterprise customers could ask for: 1000+ connectors, incl. old-fashioned ERP systems, a low-code, and drag & drop workflow builder, advanced low-code programming helpers, scalable, and secure infrastructure, as well as strong support Ulteriori informazioni su Locoia

Caratteristiche

  • Gestione della spesa
  • Gestione di abbonamenti
  • Gestione delle licenze
  • Monitoraggio/analisi dell'uso
  • Gestione dei fornitori
  • Gestione dei rinnovi
  • Rilevamento di Shadow IT
Companies like Budweiser, Honda, Michaels, and Tabasco all count on AnyRoad to measure the impact of their experiential marketing.
AnyRoad is the leading Experience Relationship Management (ERM) platform enabling brands to measure, scale, and implement their experiential programs. We empower companies to create brand loyalty, change consumer behavior, and understand their brand associations by providing data intelligence sourced from experiences. Our software integrates into CRM, ERP, and POS systems to complete the loop, building the model of how these experiences build loyalty, brand perception, and increase revenue. Ulteriori informazioni su AnyRoad

Caratteristiche

  • Gestione della spesa
  • Gestione di abbonamenti
  • Gestione delle licenze
  • Monitoraggio/analisi dell'uso
  • Gestione dei fornitori
  • Gestione dei rinnovi
  • Rilevamento di Shadow IT
Con Zylo potrai scoprire, gestire, misurare e ottimizzare le applicazioni SaaS e il software basato sul cloud all'interno di un unico sistema di registrazione.
Zylo, una grande piattaforma di gestione SaaS aziendale indipendente, trasforma il modo in cui le aziende gestiscono i propri portafogli di applicazioni SaaS. Attraverso un metodo di rilevamento SaaS in attesa di brevetto, Zylo crea trasparenza su spesa, proprietà, utilizzo delle licenze SaaS e feedback degli utenti. La piattaforma di gestione SaaS di Zylo fornisce un sistema di registrazione centralizzato, che consente ai leader aziendali di gestire, misurare e ottimizzare completamente i propri investimenti SaaS. Ulteriori informazioni su Zylo

Caratteristiche

  • Gestione della spesa
  • Gestione di abbonamenti
  • Gestione delle licenze
  • Monitoraggio/analisi dell'uso
  • Gestione dei fornitori
  • Gestione dei rinnovi
  • Rilevamento di Shadow IT
Youzer è un software online avanzato che aiuta le aziende a gestire gli account IT e le risorse dei propri dipendenti.
Youzer è un software online che aiuta le aziende a gestire le risorse software e hardware, inclusi gli account, per i propri dipendenti. Con Youzer puoi automatizzare la creazione/la disattivazione degli account, il rilevamento delle anomalie e la gestione dell'utilizzo. Il tutto in un'unica dashboard centralizzata dove ogni tipo di utente (membro dell'IT, delle HR, Manager) può trovare ciò che desidera. Ulteriori informazioni su YOUZER

Caratteristiche

  • Gestione della spesa
  • Gestione di abbonamenti
  • Gestione delle licenze
  • Monitoraggio/analisi dell'uso
  • Gestione dei fornitori
  • Gestione dei rinnovi
  • Rilevamento di Shadow IT
Lyme can transform a normal email into a formal notification with legal force.
Lyme is the electronic equivalent of registered mail. The only platform that can transform a normal email into a notification with legal value, providing a reduction of 90% on costs and time comparing with the traditional postal service, for massive use by governments and big corporations. Ulteriori informazioni su Lyme

Caratteristiche

  • Gestione della spesa
  • Gestione di abbonamenti
  • Gestione delle licenze
  • Monitoraggio/analisi dell'uso
  • Gestione dei fornitori
  • Gestione dei rinnovi
  • Rilevamento di Shadow IT
Frontegg is a developer platform that enables product-led-growth via a user-management UI interface embedded seamlessly for SaaS apps.
Frontegg is a developer platform that enables self-service, security and enterprise-capabilities through a rich user-management interface, freeing up creativity and differentiation. Frontegg's platform doesn’t just provide you with Authentication & SSO via an embeddable login-box, but a full Admin Portal serving as the Settings area for SaaS app's end-users. Ulteriori informazioni su Frontegg

Caratteristiche

  • Gestione della spesa
  • Gestione di abbonamenti
  • Gestione delle licenze
  • Monitoraggio/analisi dell'uso
  • Gestione dei fornitori
  • Gestione dei rinnovi
  • Rilevamento di Shadow IT
Open iT is a leading provider of advanced hardware & software usage reporting and optimization solutions.
Our flagship application, the LicenseAnalyzer 2022, increases organizational efficiency and reduces engineering applications spending. It meters and analyzes the license and software usage of over 6000 applications - license manager-enabled, standalone or SaaS-based - to simulate license models including named-user, local vs global concurrent user, token, and pay-per-use. LicenseAnalyzer 2022 also automates license harvesting and goes beyond check-in/check-outs in uncovering true active usage. Ulteriori informazioni su Open iT LicenseAnalyzer

Caratteristiche

  • Gestione della spesa
  • Gestione di abbonamenti
  • Gestione delle licenze
  • Monitoraggio/analisi dell'uso
  • Gestione dei fornitori
  • Gestione dei rinnovi
  • Rilevamento di Shadow IT
ExhibitDay is an online trade show management and collaboration software for trade show managers, exhibitors and event teams.
ExhibitDay is a trade show planning, project management and collaboration tool for trade show managers, exhibitors and event teams. Ulteriori informazioni su ExhibitDay

Caratteristiche

  • Gestione della spesa
  • Gestione di abbonamenti
  • Gestione delle licenze
  • Monitoraggio/analisi dell'uso
  • Gestione dei fornitori
  • Gestione dei rinnovi
  • Rilevamento di Shadow IT
Create your own digital HQ with Desktop.com's unlimited customizable workspaces, secure access management and cross-app chat.
Desktop.com is the ultimate online HQ for teams and individuals, providing organization, management and collaboration all in one place. As a complete remote team solution as well as digital life organizer Desktop.com is the smarter way to manage web-based resources and collaborate online. Enjoy Password Manager, SSO, MFA, organizational features as well as integrated chat and full HD quality video conferencing. Ulteriori informazioni su Desktop.com

Caratteristiche

  • Gestione della spesa
  • Gestione di abbonamenti
  • Gestione delle licenze
  • Monitoraggio/analisi dell'uso
  • Gestione dei fornitori
  • Gestione dei rinnovi
  • Rilevamento di Shadow IT
It is a SaaS subscription management tool that helps founders & managers track the expenses, usage, and efficiency of their platforms.
It is a SaaS subscription management tool that helps founders & managers track the expenses, usage, and efficiency of their platforms. Recurring is a simple way to keep track of your recurring expenses. Our live dashboard lets you keep tags on your subscriptions the moment you get charged. We use anonymized company data to find companies similar to you, and recommend tools that startups like yours are using. Just forward your invoices. Get a LIVE dashboard of your recurring expenses. Ulteriori informazioni su Recurring

Caratteristiche

  • Gestione della spesa
  • Gestione di abbonamenti
  • Gestione delle licenze
  • Monitoraggio/analisi dell'uso
  • Gestione dei fornitori
  • Gestione dei rinnovi
  • Rilevamento di Shadow IT
Reduce SaaS costs by 30% with a complete overview of your SaaS environment, so you can optimize subscription contracts automatically.
USU Software Asset Management helps enterprises reduce SaaS costs by 30% by giving them a complete overview of their SaaS environment so they can optimize subscription contracts automatically and permanently. Data is accessed directly from SaaS providers, then processed, aligned with company data, and made available for evaluation. USU is the leading provider of software and services for IT & Customer Service Management, with over 40 years of experience and more than 50 Fortune 500 customers. Ulteriori informazioni su USU Software Asset Management

Caratteristiche

  • Gestione della spesa
  • Gestione di abbonamenti
  • Gestione delle licenze
  • Monitoraggio/analisi dell'uso
  • Gestione dei fornitori
  • Gestione dei rinnovi
  • Rilevamento di Shadow IT
SaaSTrax helps you manage and save money on company-wide SaaS. Get started in three easy steps with a free trial today!
SaaStrax is a software solution to help you manage and control your subscription expenditures. With SaaSTrax you can easily view and manage all software license across your organization, see wasted spend, and audit employee use of software subscriptions. One secure platform gives you complete control to all of your company-wide software subscriptions. Get started with a free trial! Ulteriori informazioni su Saastrax

Caratteristiche

  • Gestione della spesa
  • Gestione di abbonamenti
  • Gestione delle licenze
  • Monitoraggio/analisi dell'uso
  • Gestione dei fornitori
  • Gestione dei rinnovi
  • Rilevamento di Shadow IT
Cledara helps companies bring visibility and control to their growing SaaS stack so that they can focus on serving their customers.
Cledara helps companies bring visibility and control of all their SaaS so they can scale their operational processes, comply with regulation and save money. From discovery to purchasing, management and cancellation, Cledara is the All-in-One SaaS management platform that companies love. Ulteriori informazioni su Cledara

Caratteristiche

  • Gestione della spesa
  • Gestione di abbonamenti
  • Gestione delle licenze
  • Monitoraggio/analisi dell'uso
  • Gestione dei fornitori
  • Gestione dei rinnovi
  • Rilevamento di Shadow IT
Upzelo helps SaaS businesses reduce churn and increase retention, through real-time data, customised offers and feedback.
Upzelo is a web based platform that helps SaaS businesses reduce their churn and improve their subscription retention. Don't just analyse churn, fix it. Upzelo steps in before cancellation and through customised offers, real time data and better customer feedback it works to help reduce your churn. This allows you to stop wasting your time and money trying to win back lapsed customers. It's time to give retention more attention. Ulteriori informazioni su Upzelo

Caratteristiche

  • Gestione della spesa
  • Gestione di abbonamenti
  • Gestione delle licenze
  • Monitoraggio/analisi dell'uso
  • Gestione dei fornitori
  • Gestione dei rinnovi
  • Rilevamento di Shadow IT
SaaSLicense is a SaaS optimization platform assisting enterprise leaders with managing & optimizing SaaS licensing costs.
With SaaSLicense, eliminate inefficient, manual tracking of SaaS applications and contracts. With the SaaSLicense platform, gain full visibility into license utilization across the enterprise, uncovering Shadow IT, potential overage and waste. SaaSLicense simplifies contract management with a single system of record, renewal timelines and approval workflows. Gain maximum value in purchased SaaS applications and manage your SaaS budget with confidence. Ulteriori informazioni su SaaSLicense

Caratteristiche

  • Gestione della spesa
  • Gestione di abbonamenti
  • Gestione delle licenze
  • Monitoraggio/analisi dell'uso
  • Gestione dei fornitori
  • Gestione dei rinnovi
  • Rilevamento di Shadow IT
Gain a bird¿s-eye view of your SaaS & vendor expenses so you can optimize your spending,Track vendor spend, products & cloud
Genuity's tools to help IT leaders navigate the IT market with our full IT platform - Gain a bird¿s-eye view of your SaaS & vendor expenses so you can optimize your spending. Track vendor spend, products, cloud and more. Eliminate unused applications and instances. Easily identify opportunities to reduce spend and save. Set alerts to track changes in vendor spend, products and usage. Ulteriori informazioni su Genuity IT Admin Suite

Caratteristiche

  • Gestione della spesa
  • Gestione di abbonamenti
  • Gestione delle licenze
  • Monitoraggio/analisi dell'uso
  • Gestione dei fornitori
  • Gestione dei rinnovi
  • Rilevamento di Shadow IT
Italia Prodotto locale
Software per soluzioni di gestione, creazione di report, monitoraggio e controllo della sicurezza di Office 365.
Software per soluzioni di gestione, creazione di report, monitoraggio e controllo della sicurezza di Office 365. Ulteriori informazioni su CoreSuite

Caratteristiche

  • Gestione della spesa
  • Gestione di abbonamenti
  • Gestione delle licenze
  • Monitoraggio/analisi dell'uso
  • Gestione dei fornitori
  • Gestione dei rinnovi
  • Rilevamento di Shadow IT
Manage all your SaaS in one place, pay each vendor with a unique virtual credit card and purchase your SaaS at discounts up to 30% off.
NachoNacho allows businesses to manage all their software as a service subscriptions (SaaS) in one place. Separate, unique virtual credit cards are created for each subscription vendor, and spending limits and date restrictions are set for every card. A company-wide dashboard shows all subscriptions for every team member in one place. Cards can be issued to employees and suspended or canceled at any time. NachoNacho also features a SaaS marketplace with discounts of up to 30%. Ulteriori informazioni su NachoNacho

Caratteristiche

  • Gestione della spesa
  • Gestione di abbonamenti
  • Gestione delle licenze
  • Monitoraggio/analisi dell'uso
  • Gestione dei fornitori
  • Gestione dei rinnovi
  • Rilevamento di Shadow IT
Stackshine helps you discover, track, and manage your software subscriptions in one simple platform.
Stackshine is a SaaS Management platform designed to help companies easily track their software spend and usage. Through integrations with tools you currently use, Stackshine brings together the information you need to make smarter decisions, control costs, monitor security risks, and collaborate with your team, all in one simple platform. Ulteriori informazioni su Stackshine

Caratteristiche

  • Gestione della spesa
  • Gestione di abbonamenti
  • Gestione delle licenze
  • Monitoraggio/analisi dell'uso
  • Gestione dei fornitori
  • Gestione dei rinnovi
  • Rilevamento di Shadow IT
Veeam® Backup for Microsoft Office 365 è una soluzione completa che consente di eseguire il backup e il ripristino dei dati di Office 365.
Veeam® Backup for Microsoft Office 365 è una soluzione completa che consente di eseguire il backup e il ripristino dei dati di Office 365, tra cui Exchange Online, SharePoint Online, OneDrive for Business e Microsoft Teams in modo che i dati siano sempre protetti e accessibili. Veeam ti offre la possibilità di eseguire in modo sicuro il backup di Office 365 in qualsiasi luogo, anche on-premise, su cloud hyperscale o su un fornitore di servizi. Ulteriori informazioni su Veeam Backup for Microsoft Office 365

Caratteristiche

  • Gestione della spesa
  • Gestione di abbonamenti
  • Gestione delle licenze
  • Monitoraggio/analisi dell'uso
  • Gestione dei fornitori
  • Gestione dei rinnovi
  • Rilevamento di Shadow IT
IT Management Cloud simply helps companies discover, manage and optimize SaaS applications.
IT Management Cloud simply helps companies discover, manage and optimize SaaS applications. It allows businesses to gain complete visibility of SaaS applications and help them understand what SaaS apps they have, what those apps cost, and how they’re used, allowing them to identify underused and unused applications, as well as discover Shadow ITs. ITMC’s actionable insights help you make better decisions and manage every aspect of your SaaS investment confidently. Ulteriori informazioni su Money Forward IT Management Cloud

Caratteristiche

  • Gestione della spesa
  • Gestione di abbonamenti
  • Gestione delle licenze
  • Monitoraggio/analisi dell'uso
  • Gestione dei fornitori
  • Gestione dei rinnovi
  • Rilevamento di Shadow IT
Manage VMs, Kubernetes or Serverless Functions with 99.9% SLA guarantee on ANY infrastructure: on-prem, public clouds, or at the Edge.
Platform9 delivers a SaaS-managed hybrid cloud solution that turns existing infrastructure into a cloud, instantly. We help enterprises drive digital transformation by enabling them to manage VMs, Containers and Serverless Functions on ANY infrastructure -- on-premises, in public clouds, or at the edge -- with a self-service, simple and unified experience. Customers such as Cadence, S&P Global, Autodesk, EBSCO, Juniper, and Aruba see +300% improvement in IT efficiency, +50% faster time to market Ulteriori informazioni su Platform9

Caratteristiche

  • Gestione della spesa
  • Gestione di abbonamenti
  • Gestione delle licenze
  • Monitoraggio/analisi dell'uso
  • Gestione dei fornitori
  • Gestione dei rinnovi
  • Rilevamento di Shadow IT
Soluzione per la gestione dei costi del cloud che offre monitoraggio della spesa, creazione di report su allocazione, pianificatore RI, utilizzo di EC2 e analisi dei costi di AWS.
Soluzione per la gestione dei costi del cloud che offre monitoraggio della spesa, creazione di report su allocazione, pianificatore RI, utilizzo di EC2 e analisi dei costi di AWS. Ulteriori informazioni su Cloudability

Caratteristiche

  • Gestione della spesa
  • Gestione di abbonamenti
  • Gestione delle licenze
  • Monitoraggio/analisi dell'uso
  • Gestione dei fornitori
  • Gestione dei rinnovi
  • Rilevamento di Shadow IT
Software asset management and license compliance. Avoid legal liability by capturing, analyzing, and managing your agreements.
Software asset management and license compliance. Avoid legal liability by capturing, analyzing, and managing your agreements. Ulteriori informazioni su Binadox

Caratteristiche

  • Gestione della spesa
  • Gestione di abbonamenti
  • Gestione delle licenze
  • Monitoraggio/analisi dell'uso
  • Gestione dei fornitori
  • Gestione dei rinnovi
  • Rilevamento di Shadow IT