86 risultati
Perché Capterra è gratis
Ottimizza il tuo utilizzo di SaaS e gestisci tutti i dipendenti in modo efficace, con un ambiente di lavoro intelligente unificato. Ulteriori informazioni su Basaas
Basaas consente alle aziende di combinare tutte le app aziendali individualmente e unirle in una soluzione aziendale completa e integrata. La gestione centralizzata di tutte le app crea trasparenza per l'utilizzo delle soluzioni cloud e la shadow IT viene notevolmente ridotta. Ogni utente ha accesso a tutte le app, i dati e le informazioni da un'unica posizione centrale. Basaas semplifica al massimo l'uso di molte app di diversi fornitori e aumenta la produttività di ogni singolo dipendente. Ulteriori informazioni su Basaas
Basaas consente alle aziende di combinare tutte le app aziendali individualmente e unirle in una soluzione aziendale completa e integrata. La gestione centralizzata di tutte le app crea trasparenza...

Caratteristiche

  • Gestione della spesa
  • Gestione di abbonamenti
  • Gestione delle licenze
  • Monitoraggio/analisi dell'uso
  • Gestione dei fornitori
  • Gestione dei rinnovi
  • Rilevamento di Shadow IT
Yokoy automatizza le spese aziendali e i processi delle carte di credito. Controlla solo i casi speciali manualmente, la nostra AI fa il resto. Ulteriori informazioni su Yokoy
Yokoy è LA soluzione di gestione delle spese all-in-one che stavi cercando! Utilizzando l'intelligenza artificiale, Yokoy automatizza la gestione delle spese per le medie e grandi imprese. La gestione delle spese, l'elaborazione delle fatture, le carte aziendali intelligenti e la gestione degli abbonamenti sono combinate in un'unica piattaforma intuitiva. I vostri vantaggi: - risparmiare tempo - risparmiare denaro - recupero automatico dell'IVA - prevenzione delle frodi - Automazione completa, non solo digitalizzazione - Flussi di processo personalizzati e specifici per l'azienda - Integrato nel vostro sistema esistente Ulteriori informazioni su Yokoy
Yokoy è LA soluzione di gestione delle spese all-in-one che stavi cercando! Utilizzando l'intelligenza artificiale, Yokoy automatizza la gestione delle spese per le medie e grandi imprese. La...

Caratteristiche

  • Gestione della spesa
  • Gestione di abbonamenti
  • Gestione delle licenze
  • Monitoraggio/analisi dell'uso
  • Gestione dei fornitori
  • Gestione dei rinnovi
  • Rilevamento di Shadow IT
Consente ai clienti di gestire in modo efficiente le identità digitali, in modo sicuro e affidabile. Ulteriori informazioni su SailPoint
Le soluzioni di governance delle identità di SailPoint offrono visibilità completa su chi sta facendo cosa, quale tipo di rischio rappresenta e ti consente di agire. Collega persone, applicazioni, dati e dispositivi per creare un'impresa abilitata per le identità. Dai software di gestione degli accessi on-premise e basati sul cloud all'analisi delle identità e alla protezione dei dati non strutturati, SailPoint è in grado di risolvere sfide complesse di gestione delle identità e degli accessi. Ulteriori informazioni su SailPoint
Le soluzioni di governance delle identità di SailPoint offrono visibilità completa su chi sta facendo cosa, quale tipo di rischio rappresenta e ti consente di agire. Collega persone, applicazioni,...

Caratteristiche

  • Gestione della spesa
  • Gestione di abbonamenti
  • Gestione delle licenze
  • Monitoraggio/analisi dell'uso
  • Gestione dei fornitori
  • Gestione dei rinnovi
  • Rilevamento di Shadow IT
Una soluzione di localizzazione dei beni per uffici e IT, che collega dipendenti, hardware, abbonamenti e sedi. Ulteriori informazioni su Setyl
Setyl è una soluzione di localizzazione dei beni IT e per ufficio dedicata. Può essere utilizzata per distribuire, gestire e recuperare le risorse dei dipendenti e gli abbonamenti a software all'interno di un'organizzazione. Setyl può essere implementata autonomamente e rapidamente. Setyl sostituisce i fogli di calcolo e le cartelle condivise e consente di creare relazioni tra risorse, abbonamenti a software e servizi e dipendenti tra sedi ed entità legali. Ulteriori informazioni su Setyl
Setyl è una soluzione di localizzazione dei beni IT e per ufficio dedicata. Può essere utilizzata per distribuire, gestire e recuperare le risorse dei dipendenti e gli abbonamenti a software...

Caratteristiche

  • Gestione della spesa
  • Gestione di abbonamenti
  • Gestione delle licenze
  • Monitoraggio/analisi dell'uso
  • Gestione dei fornitori
  • Gestione dei rinnovi
  • Rilevamento di Shadow IT
Fornisci profili di browser virtuali per la gestione di più account e la privacy online. Ulteriori informazioni su AdsPower
AdsPower è un browser antitracciamento con accesso multiplo. Fornisce agli utenti ambienti di navigazione separati per ogni account, per proteggerli dal rilevamento non autorizzato delle impronte digitali del browser. AdsPower è uno strumento indispensabile per gli utenti attenti alla privacy, nonché per i professionisti di marketing online, e-commerce, pubblicità e data mining sul web. Ulteriori informazioni su AdsPower
AdsPower è un browser antitracciamento con accesso multiplo. Fornisce agli utenti ambienti di navigazione separati per ogni account, per proteggerli dal rilevamento non autorizzato delle impronte...

Caratteristiche

  • Gestione della spesa
  • Gestione di abbonamenti
  • Gestione delle licenze
  • Monitoraggio/analisi dell'uso
  • Gestione dei fornitori
  • Gestione dei rinnovi
  • Rilevamento di Shadow IT
Piattaforma ibrida che aiuta le aziende a gestire il backup, il ripristino e la replica dei dati in ambienti virtuali, fisici e basati sul cloud.
Creato per creare backup di macchine virtuali vSphere e Hyper-V. Offre replica della macchina virtuale basata su immagini, macchina virtuale istantanea e ripristino a livello di file.
Creato per creare backup di macchine virtuali vSphere e Hyper-V. Offre replica della macchina virtuale basata su immagini, macchina virtuale istantanea e ripristino a livello di file.

Caratteristiche

  • Gestione della spesa
  • Gestione di abbonamenti
  • Gestione delle licenze
  • Monitoraggio/analisi dell'uso
  • Gestione dei fornitori
  • Gestione dei rinnovi
  • Rilevamento di Shadow IT
La casella Everything Inbox per i team: un unico posto da cui è possibile supportare i clienti, gestire le attività e concludere affari dal luogo preferito dai team: la propria e-mail.
Lo strumento di collaborazione più semplice e intuitivo in Gmail. Lo strumento multifunzione di Drag si integra perfettamente all'interno di Gmail e mette insieme la posta in arrivo condivisa e la gestione dei flussi di lavoro. Per help desk, punti vendita, gestione delle attività e qualsiasi altra cosa. Drag elimina la necessità di passare da Gmail ad altri strumenti come Trello (per i progetti), Pipedrive (per le vendite) o Zendesk (per l'help desk) e viceversa. In particolare poiché la maggior parte di questi flussi di lavoro inizia e finisce sotto forma di e-mail. Adottato da Google, Techstars, Mashable e altri.
Lo strumento di collaborazione più semplice e intuitivo in Gmail. Lo strumento multifunzione di Drag si integra perfettamente all'interno di Gmail e mette insieme la posta in arrivo condivisa e la...

Caratteristiche

  • Gestione della spesa
  • Gestione di abbonamenti
  • Gestione delle licenze
  • Monitoraggio/analisi dell'uso
  • Gestione dei fornitori
  • Gestione dei rinnovi
  • Rilevamento di Shadow IT
Capacità di elaborazione sicura e ridimensionabile nel cloud. Lancia le applicazioni quando necessario, senza impegni di pagamento.
Capacità di elaborazione sicura e ridimensionabile nel cloud. Lancia le applicazioni quando necessario, senza impegni di pagamento.
Capacità di elaborazione sicura e ridimensionabile nel cloud. Lancia le applicazioni quando necessario, senza impegni di pagamento.

Caratteristiche

  • Gestione della spesa
  • Gestione di abbonamenti
  • Gestione delle licenze
  • Monitoraggio/analisi dell'uso
  • Gestione dei fornitori
  • Gestione dei rinnovi
  • Rilevamento di Shadow IT
La piattaforma di abbonamento per app mobili
RevenueCat semplifica la creazione di acquisti in-app su diverse piattaforme, la gestione di prodotti e abbonati e l'analisi dei dati tuo fornitore di accesso a Internet senza dover utilizzare codice server.
RevenueCat semplifica la creazione di acquisti in-app su diverse piattaforme, la gestione di prodotti e abbonati e l'analisi dei dati tuo fornitore di accesso a Internet senza dover utilizzare codice...

Caratteristiche

  • Gestione della spesa
  • Gestione di abbonamenti
  • Gestione delle licenze
  • Monitoraggio/analisi dell'uso
  • Gestione dei fornitori
  • Gestione dei rinnovi
  • Rilevamento di Shadow IT
Piattaforma di gestione SaaS che consente di scoprire, ottimizzare e controllare le soluzioni SaaS implementate.
Torii è la piattaforma di gestione SaaS pensata per te. Scelta da clienti come Delivery Hero, Payoneer, Pipedrive e SimilrWeb, questa piattaforma offre un sistema di registrazione per tutte le applicazioni basate sul cloud, i loro utenti e le loro licenze, automatizzando quindi le normali attività del ciclo di vita IT. Torii si integra con centinaia di prodotti SaaS tra cui gestione delle identità, SSO, ERP e qualsiasi applicazione aziendale utilizzata nella tua organizzazione. Torii funziona in modo ottimale per team di almeno 300 dipendenti.
Torii è la piattaforma di gestione SaaS pensata per te. Scelta da clienti come Delivery Hero, Payoneer, Pipedrive e SimilrWeb, questa piattaforma offre un sistema di registrazione per tutte le...

Caratteristiche

  • Gestione della spesa
  • Gestione di abbonamenti
  • Gestione delle licenze
  • Monitoraggio/analisi dell'uso
  • Gestione dei fornitori
  • Gestione dei rinnovi
  • Rilevamento di Shadow IT
Assumi il controllo dei tuoi dati di marketing. Raccogli tutti i tuoi dati di marketing in un unico posto. Problemi con i dati? Fai un fischio. Puoi chiedere assistenza!
Creato da professionisti del marketing per professionisti del marketing, ti consente di raccogliere tutti i tuoi dati di marketing in un unico posto. I report in tempo reale e le dashboard eliminano il 90% del tempo che serve per la creazione manuale di report. Improvado si integra con oltre 150 piattaforme. FB, Google Ads, Linkedin, Twitter, Salesforce, Mailchimp: scegli tu! Estrai i dati e inviali a strumenti di visualizzazione come Tableau, Looker, Google Data Studio, Fogli Google e molti altri ancora. Non sono richiesti sviluppatori né competenze di SQL.
Creato da professionisti del marketing per professionisti del marketing, ti consente di raccogliere tutti i tuoi dati di marketing in un unico posto. I report in tempo reale e le dashboard...

Caratteristiche

  • Gestione della spesa
  • Gestione di abbonamenti
  • Gestione delle licenze
  • Monitoraggio/analisi dell'uso
  • Gestione dei fornitori
  • Gestione dei rinnovi
  • Rilevamento di Shadow IT
Monitors the vulnerability management process, tracks remediation and ensures policy compliance.
Security Risk and Compliance Management - On Time, On Budget, On Demand -- Qualys is the first company to deliver an on demand solution for security risk and compliance management. Qualys monitors your company's vulnerability management process, tracks remediation and ensures policy compliance. QualysGuard is also the widest deployed security on demand platform in the world, performing over 150 million IP audits per year - with no software to install and maintain.
Security Risk and Compliance Management - On Time, On Budget, On Demand -- Qualys is the first company to deliver an on demand solution for security risk and compliance management. Qualys monitors...

Caratteristiche

  • Gestione della spesa
  • Gestione di abbonamenti
  • Gestione delle licenze
  • Monitoraggio/analisi dell'uso
  • Gestione dei fornitori
  • Gestione dei rinnovi
  • Rilevamento di Shadow IT
dbaPlatform pro services account managers ensure consistent execution for every location. It's truly a "done for you" service.
As an agency, you know Google My Business listings require constant attention. If you don't have time to use the dbaPlatform SaaS, our white glove pro services team allows you to focus on working with your clients while we do all of the heavy lifting. Whether you need help managing hundreds of listings in a region or thousands of listings nationwide, dbaPlatform can help you save time.
As an agency, you know Google My Business listings require constant attention. If you don't have time to use the dbaPlatform SaaS, our white glove pro services team allows you to focus on working...

Caratteristiche

  • Gestione della spesa
  • Gestione di abbonamenti
  • Gestione delle licenze
  • Monitoraggio/analisi dell'uso
  • Gestione dei fornitori
  • Gestione dei rinnovi
  • Rilevamento di Shadow IT
Powerful low-code integration toolkit for SaaS developers - create, amplify, manage & publish native integrations from within your app.
Cyclr is a SaaS integration toolkit for SaaS platforms and app developers, providing a complete solution to serve your customers integration needs -- all from within your application. Manage your SaaS¿ native integrations across your team, from integration creation, in-app publishing and usage management. We handle all the updates, providing developer tools and a drag and drop designer to build and publish new self-serve integrations, to hundreds of applications, and workflows in minutes.
Cyclr is a SaaS integration toolkit for SaaS platforms and app developers, providing a complete solution to serve your customers integration needs -- all from within your application. Manage your...

Caratteristiche

  • Gestione della spesa
  • Gestione di abbonamenti
  • Gestione delle licenze
  • Monitoraggio/analisi dell'uso
  • Gestione dei fornitori
  • Gestione dei rinnovi
  • Rilevamento di Shadow IT
Keepit is a software company dedicated to data protection that specializes in cloud data backup and recovery covering all SaaS apps.
Keepit is the industry leader in cloud-to-cloud backup that provides complete coverage across all Microsoft 365 workloads: Teams, Exchange, OneDrive, SharePoint, Groups, and Public Folders. Keepit's architecture runs on a secure, private infrastructure offering data immutability and securing data availability - always. With Keepit, you can manage your data independently from your SaaS provider.
Keepit is the industry leader in cloud-to-cloud backup that provides complete coverage across all Microsoft 365 workloads: Teams, Exchange, OneDrive, SharePoint, Groups, and Public Folders. ...

Caratteristiche

  • Gestione della spesa
  • Gestione di abbonamenti
  • Gestione delle licenze
  • Monitoraggio/analisi dell'uso
  • Gestione dei fornitori
  • Gestione dei rinnovi
  • Rilevamento di Shadow IT
BetterCloud is the mission control center for discovering, managing, and securing SaaS applications, data, and users.
BetterCloud is the leading SaaS Management Platform (SMP) that enables IT professionals to discover, manage, and secure their cloud applications in a best-of-breed world. The driving force behind our work is to ensure organizations get the transformative value and benefits of adopting SaaS applications, while ensuring IT has complete control over their environment and can serve as an enabler for the business.
BetterCloud is the leading SaaS Management Platform (SMP) that enables IT professionals to discover, manage, and secure their cloud applications in a best-of-breed world. The driving force behind our...

Caratteristiche

  • Gestione della spesa
  • Gestione di abbonamenti
  • Gestione delle licenze
  • Monitoraggio/analisi dell'uso
  • Gestione dei fornitori
  • Gestione dei rinnovi
  • Rilevamento di Shadow IT
Zluri is the new normal in SaaS management tools. Easily manage, optimize, control & track your entire SaaS portfolio.
Stop managing your SaaS apps on spreadsheets. Zluri is a simple & secure tool that helps you to automate your SaaS management. Easily manage, optimize, control & track your entire SaaS stack performance. Reduce costs & optimize SaaS utilization based on data and actionable insights. Bring your shadow IT to light, proactively monitor & manage SaaS spend. Reduce your SaaS sprawl & wastage. Your spreadsheets can't scale, but Zluri can. Avoid human errors & automate your SaaS management with ease.
Stop managing your SaaS apps on spreadsheets. Zluri is a simple & secure tool that helps you to automate your SaaS management. Easily manage, optimize, control & track your entire SaaS stack...

Caratteristiche

  • Gestione della spesa
  • Gestione di abbonamenti
  • Gestione delle licenze
  • Monitoraggio/analisi dell'uso
  • Gestione dei fornitori
  • Gestione dei rinnovi
  • Rilevamento di Shadow IT
Comprehensive in-app payments infrastructure to grow your mobile app.
Apphud is the smartest way to integrate, measure and grow in-app purchases, including subscriptions, in iOS and Android apps. Made for leading mobile developers, marketers and product managers. Apphud provides a reliable subscriptions' infrastructure, deep real-time mobile analytics, powerful pricing A/B testing platform and tool set to increase app revenue, reduce churn and get customers insights.
Apphud is the smartest way to integrate, measure and grow in-app purchases, including subscriptions, in iOS and Android apps. Made for leading mobile developers, marketers and product managers....

Caratteristiche

  • Gestione della spesa
  • Gestione di abbonamenti
  • Gestione delle licenze
  • Monitoraggio/analisi dell'uso
  • Gestione dei fornitori
  • Gestione dei rinnovi
  • Rilevamento di Shadow IT
Intello consente all'IT di gestire le operazioni SaaS con una dashboard centralizzata per l'utilizzo, la sicurezza e la spesa SaaS di tutti i dipendenti.
Gestione automatizzata dell'utilizzo, della sicurezza e della spesa SaaS. Il tutto in un'unica posizione. La piattaforma SaaS Operations leader di Intello consente ai leader di IT, finanza e sicurezza di riprendere il controllo di ogni strumento SaaS utilizzato in tutta l'azienda. Le dashboard in tempo reale mettono automaticamente in luce i lati meno chiari dell'IT, le licenze inutilizzate e altro ancora attraverso integrazioni dirette come Zoom, Google, Slack e centinaia di altre. I clienti di Intello includono aziende come Peloton, Epic Games, Instacart, Dropbox, Jamf e altre ancora.
Gestione automatizzata dell'utilizzo, della sicurezza e della spesa SaaS. Il tutto in un'unica posizione. La piattaforma SaaS Operations leader di Intello consente ai leader di IT, finanza e...

Caratteristiche

  • Gestione della spesa
  • Gestione di abbonamenti
  • Gestione delle licenze
  • Monitoraggio/analisi dell'uso
  • Gestione dei fornitori
  • Gestione dei rinnovi
  • Rilevamento di Shadow IT
Blissfully is the only complete IT platform that empowers IT teams to get the most from their two largest investments: people and tech.
Blissfully empowers IT teams with a platform that does it all. Blissfully provides organization, automation, and security to every aspect of your technology stack. Blissfully's complete IT platform includes ten key functionalities: SaaS management, Vendor Management, SAM, ITAM, IT Automations, SaaS Operations, Employee Help Desk, Workflows, Employee Lifecycle Management, and Access Management.
Blissfully empowers IT teams with a platform that does it all. Blissfully provides organization, automation, and security to every aspect of your technology stack. Blissfully's complete IT...

Caratteristiche

  • Gestione della spesa
  • Gestione di abbonamenti
  • Gestione delle licenze
  • Monitoraggio/analisi dell'uso
  • Gestione dei fornitori
  • Gestione dei rinnovi
  • Rilevamento di Shadow IT
onetool è il centro di controllo che consente a tutti gli strumenti basati sul cloud di gestire ed effettuare facilmente il provisioning degli utenti.
onetool è una piattaforma che aiuta le aziende a eseguire il provisioning (onboarding) e il de-provisioning (offboarding) degli utenti sui loro strumenti basati sul cloud in un unico posto e con pochi clic. Che tu sia un esperto di gestione IT o meno, la dashboard di facile utilizzo di onetool ti consente di connettere gli strumenti basati sul cloud della tua azienda e gestire gli utenti (aggiunta e rimozione) individualmente e in blocco, per dipartimenti e facilmente. Inoltre puoi ottenere una panoramica di tutti gli utenti attivi, della spesa per i tuoi strumenti e molto altro ancora.
onetool è una piattaforma che aiuta le aziende a eseguire il provisioning (onboarding) e il de-provisioning (offboarding) degli utenti sui loro strumenti basati sul cloud in un unico posto e con...

Caratteristiche

  • Gestione della spesa
  • Gestione di abbonamenti
  • Gestione delle licenze
  • Monitoraggio/analisi dell'uso
  • Gestione dei fornitori
  • Gestione dei rinnovi
  • Rilevamento di Shadow IT
Identify which apps your organization is using, the people using them, and how much your spending.
Substly was created because we got fed up by the time consuming and painful task of trying to keep track of all subscriptions, users, and costs in a spreadsheet. Dont get us wrong. We love spreadsheets. But lets face it, when it comes to keeping track of your company subscriptions there are better ways than using spreadsheets.
Substly was created because we got fed up by the time consuming and painful task of trying to keep track of all subscriptions, users, and costs in a spreadsheet. Dont get us wrong. We love spreadsheet...

Caratteristiche

  • Gestione della spesa
  • Gestione di abbonamenti
  • Gestione delle licenze
  • Monitoraggio/analisi dell'uso
  • Gestione dei fornitori
  • Gestione dei rinnovi
  • Rilevamento di Shadow IT
Con Zylo potrai scoprire, gestire, misurare e ottimizzare le applicazioni SaaS e il software basato sul cloud all'interno di un unico sistema di registrazione.
Zylo, una grande piattaforma di gestione SaaS aziendale indipendente, trasforma il modo in cui le aziende gestiscono i propri portafogli di applicazioni SaaS. Attraverso un metodo di rilevamento SaaS in attesa di brevetto, Zylo crea trasparenza su spesa, proprietà, utilizzo delle licenze SaaS e feedback degli utenti. La piattaforma di gestione SaaS di Zylo fornisce un sistema di registrazione centralizzato, che consente ai leader aziendali di gestire, misurare e ottimizzare completamente i propri investimenti SaaS.
Zylo, una grande piattaforma di gestione SaaS aziendale indipendente, trasforma il modo in cui le aziende gestiscono i propri portafogli di applicazioni SaaS. Attraverso un metodo di rilevamento SaaS...

Caratteristiche

  • Gestione della spesa
  • Gestione di abbonamenti
  • Gestione delle licenze
  • Monitoraggio/analisi dell'uso
  • Gestione dei fornitori
  • Gestione dei rinnovi
  • Rilevamento di Shadow IT
Youzer è un software online avanzato che aiuta le aziende a gestire gli account IT e le risorse dei propri dipendenti.
Youzer è un software online che aiuta le aziende a gestire le risorse software e hardware, inclusi gli account, per i propri dipendenti. Con Youzer puoi automatizzare la creazione/la disattivazione degli account, il rilevamento delle anomalie e la gestione dell'utilizzo. Il tutto in un'unica dashboard centralizzata dove ogni tipo di utente (membro dell'IT, delle HR, Manager) può trovare ciò che desidera.
Youzer è un software online che aiuta le aziende a gestire le risorse software e hardware, inclusi gli account, per i propri dipendenti. Con Youzer puoi automatizzare la creazione/la disattivazione...

Caratteristiche

  • Gestione della spesa
  • Gestione di abbonamenti
  • Gestione delle licenze
  • Monitoraggio/analisi dell'uso
  • Gestione dei fornitori
  • Gestione dei rinnovi
  • Rilevamento di Shadow IT
Lyme can transform a normal email into a formal notification with legal force.
Lyme is the electronic equivalent of registered mail. The only platform that can transform a normal email into a notification with legal value, providing a reduction of 90% on costs and time comparing with the traditional postal service, for massive use by governments and big corporations.
Lyme is the electronic equivalent of registered mail. The only platform that can transform a normal email into a notification with legal value, providing a reduction of 90% on costs and time...

Caratteristiche

  • Gestione della spesa
  • Gestione di abbonamenti
  • Gestione delle licenze
  • Monitoraggio/analisi dell'uso
  • Gestione dei fornitori
  • Gestione dei rinnovi
  • Rilevamento di Shadow IT
Create your own digital HQ with Desktop.com's unlimited customizable workspaces, secure access management and cross-app chat.
Desktop.com is the ultimate online HQ for teams and individuals, providing organization, management and collaboration all in one place. As a complete remote team solution as well as digital life organizer Desktop.com is the smarter way to manage web-based resources and collaborate online. Enjoy Password Manager, SSO, MFA, organizational features as well as integrated chat and full HD quality video conferencing.
Desktop.com is the ultimate online HQ for teams and individuals, providing organization, management and collaboration all in one place. As a complete remote team solution as well as digital life...

Caratteristiche

  • Gestione della spesa
  • Gestione di abbonamenti
  • Gestione delle licenze
  • Monitoraggio/analisi dell'uso
  • Gestione dei fornitori
  • Gestione dei rinnovi
  • Rilevamento di Shadow IT
Reduce SaaS costs by 30% with a complete overview of your SaaS environment, so you can optimize subscription contracts automatically.
USU Software Asset Management helps enterprises reduce SaaS costs by 30% by giving them a complete overview of their SaaS environment so they can optimize subscription contracts automatically and permanently. Data is accessed directly from SaaS providers, then processed, aligned with company data, and made available for evaluation. USU is the leading provider of software and services for IT & Customer Service Management, with over 40 years of experience and more than 50 Fortune 500 customers.
USU Software Asset Management helps enterprises reduce SaaS costs by 30% by giving them a complete overview of their SaaS environment so they can optimize subscription contracts automatically and...

Caratteristiche

  • Gestione della spesa
  • Gestione di abbonamenti
  • Gestione delle licenze
  • Monitoraggio/analisi dell'uso
  • Gestione dei fornitori
  • Gestione dei rinnovi
  • Rilevamento di Shadow IT
ExhibitDay is an online trade show management and collaboration software for trade show managers, exhibitors and event teams.
ExhibitDay is a trade show planning, project management and collaboration tool for trade show managers, exhibitors and event teams.
ExhibitDay is a trade show planning, project management and collaboration tool for trade show managers, exhibitors and event teams.

Caratteristiche

  • Gestione della spesa
  • Gestione di abbonamenti
  • Gestione delle licenze
  • Monitoraggio/analisi dell'uso
  • Gestione dei fornitori
  • Gestione dei rinnovi
  • Rilevamento di Shadow IT
SaaSTrax helps you manage and save money on company-wide SaaS. Get started in three easy steps with a free trial today!
SaaStrax is a software solution to help you manage and control your subscription expenditures. With SaaSTrax you can easily view and manage all software license across your organization, see wasted spend, and audit employee use of software subscriptions. One secure platform gives you complete control to all of your company-wide software subscriptions. Get started with a free trial!
SaaStrax is a software solution to help you manage and control your subscription expenditures. With SaaSTrax you can easily view and manage all software license across your organization, see wasted...

Caratteristiche

  • Gestione della spesa
  • Gestione di abbonamenti
  • Gestione delle licenze
  • Monitoraggio/analisi dell'uso
  • Gestione dei fornitori
  • Gestione dei rinnovi
  • Rilevamento di Shadow IT
Cledara helps companies bring visibility and control to their growing SaaS stack so that they can focus on serving their customers.
Cledara helps companies bring visibility and control of all their SaaS so they can scale their operational processes, comply with regulation and save money. From discovery to purchasing, management and cancellation, Cledara is the All-in-One SaaS management platform that companies love.
Cledara helps companies bring visibility and control of all their SaaS so they can scale their operational processes, comply with regulation and save money. From discovery to purchasing, management...

Caratteristiche

  • Gestione della spesa
  • Gestione di abbonamenti
  • Gestione delle licenze
  • Monitoraggio/analisi dell'uso
  • Gestione dei fornitori
  • Gestione dei rinnovi
  • Rilevamento di Shadow IT
SaaSLicense is a SaaS optimization platform assisting enterprise leaders with managing & optimizing SaaS licensing costs.
With SaaSLicense, eliminate inefficient, manual tracking of SaaS applications and contracts. With the SaaSLicense platform, gain full visibility into license utilization across the enterprise, uncovering Shadow IT, potential overage and waste. SaaSLicense simplifies contract management with a single system of record, renewal timelines and approval workflows. Gain maximum value in purchased SaaS applications and manage your SaaS budget with confidence.
With SaaSLicense, eliminate inefficient, manual tracking of SaaS applications and contracts. With the SaaSLicense platform, gain full visibility into license utilization across the enterprise,...

Caratteristiche

  • Gestione della spesa
  • Gestione di abbonamenti
  • Gestione delle licenze
  • Monitoraggio/analisi dell'uso
  • Gestione dei fornitori
  • Gestione dei rinnovi
  • Rilevamento di Shadow IT
Gain a bird¿s-eye view of your SaaS & vendor expenses so you can optimize your spending,Track vendor spend, products & cloud
Genuity's tools to help IT leaders navigate the IT market with our full IT platform - Gain a bird¿s-eye view of your SaaS & vendor expenses so you can optimize your spending. Track vendor spend, products, cloud and more. Eliminate unused applications and instances. Easily identify opportunities to reduce spend and save. Set alerts to track changes in vendor spend, products and usage.
Genuity's tools to help IT leaders navigate the IT market with our full IT platform - Gain a bird¿s-eye view of your SaaS & vendor expenses so you can optimize your spending. Track vendor spend,...

Caratteristiche

  • Gestione della spesa
  • Gestione di abbonamenti
  • Gestione delle licenze
  • Monitoraggio/analisi dell'uso
  • Gestione dei fornitori
  • Gestione dei rinnovi
  • Rilevamento di Shadow IT
Control all subscriptions in one account by paying each vendor with a separate virtual credit card.
Control all subscriptions in one account by paying each vendor with a separate virtual credit card.
Control all subscriptions in one account by paying each vendor with a separate virtual credit card.

Caratteristiche

  • Gestione della spesa
  • Gestione di abbonamenti
  • Gestione delle licenze
  • Monitoraggio/analisi dell'uso
  • Gestione dei fornitori
  • Gestione dei rinnovi
  • Rilevamento di Shadow IT
Use Cloudmore to solve your B2B subscription billing and management challenges.
Cloudmore is a SaaS delivered end-to-end subscription commerce, management, and billing solution that can be used stand-alone or integrated via API with other parts of your technology stack. Use Cloudmore to market, sell, manage, and offer your customers an easy-to-use self-service experience. Cloudmore customers can build their service catalog without coding or use one of the pre-integrated services, with your commercial agreement with your vendor, or access one of the integrated distrstack.
Cloudmore is a SaaS delivered end-to-end subscription commerce, management, and billing solution that can be used stand-alone or integrated via API with other parts of your technology stack. Use...

Caratteristiche

  • Gestione della spesa
  • Gestione di abbonamenti
  • Gestione delle licenze
  • Monitoraggio/analisi dell'uso
  • Gestione dei fornitori
  • Gestione dei rinnovi
  • Rilevamento di Shadow IT
Manage VMs, Kubernetes or Serverless Functions with 99.9% SLA guarantee on ANY infrastructure: on-prem, public clouds, or at the Edge.
Platform9 delivers a SaaS-managed hybrid cloud solution that turns existing infrastructure into a cloud, instantly. We help enterprises drive digital transformation by enabling them to manage VMs, Containers and Serverless Functions on ANY infrastructure -- on-premises, in public clouds, or at the edge -- with a self-service, simple and unified experience. Customers such as Cadence, S&P Global, Autodesk, EBSCO, Juniper, and Aruba see +300% improvement in IT efficiency, +50% faster time to market
Platform9 delivers a SaaS-managed hybrid cloud solution that turns existing infrastructure into a cloud, instantly. We help enterprises drive digital transformation by enabling them to manage VMs,...

Caratteristiche

  • Gestione della spesa
  • Gestione di abbonamenti
  • Gestione delle licenze
  • Monitoraggio/analisi dell'uso
  • Gestione dei fornitori
  • Gestione dei rinnovi
  • Rilevamento di Shadow IT
Soluzione per la gestione dei costi del cloud che offre monitoraggio della spesa, creazione di report su allocazione, pianificatore RI, utilizzo di EC2 e analisi dei costi di AWS.
Soluzione per la gestione dei costi del cloud che offre monitoraggio della spesa, creazione di report su allocazione, pianificatore RI, utilizzo di EC2 e analisi dei costi di AWS.
Soluzione per la gestione dei costi del cloud che offre monitoraggio della spesa, creazione di report su allocazione, pianificatore RI, utilizzo di EC2 e analisi dei costi di AWS.

Caratteristiche

  • Gestione della spesa
  • Gestione di abbonamenti
  • Gestione delle licenze
  • Monitoraggio/analisi dell'uso
  • Gestione dei fornitori
  • Gestione dei rinnovi
  • Rilevamento di Shadow IT
Software asset management and license compliance. Avoid legal liability by capturing, analyzing, and managing your agreements.
Software asset management and license compliance. Avoid legal liability by capturing, analyzing, and managing your agreements.
Software asset management and license compliance. Avoid legal liability by capturing, analyzing, and managing your agreements.

Caratteristiche

  • Gestione della spesa
  • Gestione di abbonamenti
  • Gestione delle licenze
  • Monitoraggio/analisi dell'uso
  • Gestione dei fornitori
  • Gestione dei rinnovi
  • Rilevamento di Shadow IT
An all-in-one solution to track, optimize, and benchmark your cloud software subscriptions.
Cleanshelf is the leading provider of software expense management solution focused exclusively on tracking, optimizing, and benchmarking cloud software spend. Cleanshelf's cloud technologies help companies save up to 30% on their SaaS spending by identifying unused subscriptions and wasteful plans. Headquartered in San Meteo, CA, Cleanshelf serves dozens of clients, including Drawbridge, Liip, DailyDeal, and Codeable. To learn more about Cleanshelf, please visit www.cleanshelf.com.
Cleanshelf is the leading provider of software expense management solution focused exclusively on tracking, optimizing, and benchmarking cloud software spend. Cleanshelf's cloud technologies help...

Caratteristiche

  • Gestione della spesa
  • Gestione di abbonamenti
  • Gestione delle licenze
  • Monitoraggio/analisi dell'uso
  • Gestione dei fornitori
  • Gestione dei rinnovi
  • Rilevamento di Shadow IT
Extend ITAM/SAM control to Cloud IaaS / PaaS & SaaS applications on an enterprise scale. Simply select & activate the options you need.
Certero for Cloud gives IT centralized visibility & control over Cloud Infrastructure and SaaS subscriptions. Measure SaaS usage and clearly report and eliminate over-spend with products including O365, Salesforce.com, GSuite, Adobe, Dropbox, Wrike, Zoom +many more. Discover, inventory AWS, Azure IaaS/PaaS, measure usage, and performance and capacity planning. Identify & eradicate costly wasted assets. Part of the Certero unified platform for complete, single-pane-of-glass IT Asset Management.
Certero for Cloud gives IT centralized visibility & control over Cloud Infrastructure and SaaS subscriptions. Measure SaaS usage and clearly report and eliminate over-spend with products including...

Caratteristiche

  • Gestione della spesa
  • Gestione di abbonamenti
  • Gestione delle licenze
  • Monitoraggio/analisi dell'uso
  • Gestione dei fornitori
  • Gestione dei rinnovi
  • Rilevamento di Shadow IT
Spend and vendor management tool that helps manage SaaS subscriptions and keeps track of unused, underused and abandoned licenses.
Software that manages SaaS subscriptions to keep track of unused, underused, and abandoned licenses. Flexera SaaS Manager helps to optimize spend, uncover Shadow SaaS, secure accounts, and better manage renewals. Identify and monitor over 32,000+ apps getting detailed usage and cost data to better allocate investments. Secure SaaS blind spots to protect against unauthorized use of apps and identify unsanctioned apps. Reduce manual tasks by proactively monitoring SaaS and generating easy reports.
Software that manages SaaS subscriptions to keep track of unused, underused, and abandoned licenses. Flexera SaaS Manager helps to optimize spend, uncover Shadow SaaS, secure accounts, and better...

Caratteristiche

  • Gestione della spesa
  • Gestione di abbonamenti
  • Gestione delle licenze
  • Monitoraggio/analisi dell'uso
  • Gestione dei fornitori
  • Gestione dei rinnovi
  • Rilevamento di Shadow IT
SaaS management solution that helps you to visualize and optimize SaaS spend, detect shadow IT, and monitor application activity.
SaaS management solution that helps you to visualize and optimize SaaS spend, detect shadow IT, and monitor application activity.
SaaS management solution that helps you to visualize and optimize SaaS spend, detect shadow IT, and monitor application activity.

Caratteristiche

  • Gestione della spesa
  • Gestione di abbonamenti
  • Gestione delle licenze
  • Monitoraggio/analisi dell'uso
  • Gestione dei fornitori
  • Gestione dei rinnovi
  • Rilevamento di Shadow IT
SaaS subscription and cost management solution that helps you forecast subscription costs, manage renewals and licenses.
SaaS subscription and cost management solution that helps you forecast subscription costs, manage renewals and licenses.
SaaS subscription and cost management solution that helps you forecast subscription costs, manage renewals and licenses.

Caratteristiche

  • Gestione della spesa
  • Gestione di abbonamenti
  • Gestione delle licenze
  • Monitoraggio/analisi dell'uso
  • Gestione dei fornitori
  • Gestione dei rinnovi
  • Rilevamento di Shadow IT
Identify unused or underutilized licenses and track SaaS application usage to evaluate and optimize your IT investments.
Identify unused or underutilized licenses and track SaaS application usage to evaluate and optimize your IT investments.
Identify unused or underutilized licenses and track SaaS application usage to evaluate and optimize your IT investments.

Caratteristiche

  • Gestione della spesa
  • Gestione di abbonamenti
  • Gestione delle licenze
  • Monitoraggio/analisi dell'uso
  • Gestione dei fornitori
  • Gestione dei rinnovi
  • Rilevamento di Shadow IT
Helping companies manage saas subscriptions by optimizing and discovering.
Helping companies manage saas subscriptions by optimizing and discovering.
Helping companies manage saas subscriptions by optimizing and discovering.

Caratteristiche

  • Gestione della spesa
  • Gestione di abbonamenti
  • Gestione delle licenze
  • Monitoraggio/analisi dell'uso
  • Gestione dei fornitori
  • Gestione dei rinnovi
  • Rilevamento di Shadow IT
Italia Prodotto locale
CoreSuite

CoreSuite

(0) Italia Prodotto locale
Software per soluzioni di gestione, creazione di report, monitoraggio e controllo della sicurezza di Office 365.
Software per soluzioni di gestione, creazione di report, monitoraggio e controllo della sicurezza di Office 365.
Software per soluzioni di gestione, creazione di report, monitoraggio e controllo della sicurezza di Office 365.

Caratteristiche

  • Gestione della spesa
  • Gestione di abbonamenti
  • Gestione delle licenze
  • Monitoraggio/analisi dell'uso
  • Gestione dei fornitori
  • Gestione dei rinnovi
  • Rilevamento di Shadow IT
MailSlurp is an API to generate test email accounts for sending and receiving real emails in tests.
MailSlurp is an API to generate test email accounts for sending and receiving real emails in tests.
MailSlurp is an API to generate test email accounts for sending and receiving real emails in tests.

Caratteristiche

  • Gestione della spesa
  • Gestione di abbonamenti
  • Gestione delle licenze
  • Monitoraggio/analisi dell'uso
  • Gestione dei fornitori
  • Gestione dei rinnovi
  • Rilevamento di Shadow IT
Discovers and manages all the SaaS applications in use across the organisation, reducing costs and managing cyber-risk.
Discovers and manages all the SaaS applications in use across the organisation, reducing costs and managing cyber-risk.
Discovers and manages all the SaaS applications in use across the organisation, reducing costs and managing cyber-risk.

Caratteristiche

  • Gestione della spesa
  • Gestione di abbonamenti
  • Gestione delle licenze
  • Monitoraggio/analisi dell'uso
  • Gestione dei fornitori
  • Gestione dei rinnovi
  • Rilevamento di Shadow IT
Workload placement and transformation insight across public, private, and hybrid cloud environments.
CloudGenera helps you visualize technical debt and analyze ways to modernize applications. Our analytics platform scores apps against public, private, and hybrid cloud environments. We capture input around security, sla, user demographics, and application architecture to create scorecards and recommendations for how and where to deploy your applications. Our detailed recommendations address 5 factors: Venue, service, configuration, licensing model, and pricing model.
CloudGenera helps you visualize technical debt and analyze ways to modernize applications. Our analytics platform scores apps against public, private, and hybrid cloud environments. We capture input...

Caratteristiche

  • Gestione della spesa
  • Gestione di abbonamenti
  • Gestione delle licenze
  • Monitoraggio/analisi dell'uso
  • Gestione dei fornitori
  • Gestione dei rinnovi
  • Rilevamento di Shadow IT
Productiv helps enterprises maximize application value for their people, their budgets, and their business.
Productiv provides application engagement analytics for IT leaders who are rethinking SaaS management. Using more than 50 engagement dimensions, Productiv continuously rationalizes application portfolios and answers questions about investments and effectiveness with insights about actual use. Companies like Fox and Equinix use Productiv to maximize application value for their people, their budget, and their business.
Productiv provides application engagement analytics for IT leaders who are rethinking SaaS management. Using more than 50 engagement dimensions, Productiv continuously rationalizes application...

Caratteristiche

  • Gestione della spesa
  • Gestione di abbonamenti
  • Gestione delle licenze
  • Monitoraggio/analisi dell'uso
  • Gestione dei fornitori
  • Gestione dei rinnovi
  • Rilevamento di Shadow IT
Promuove un utilizzo efficiente e sicuro dei sistemi SaaS.
La piattaforma di gestione SaaS di Trelica mette a disposizione dei team IT informazioni su quali app sono in uso e perché sono impiegate, per permettere di prendere decisioni informate sulle spese, la sicurezza delle informazioni e la privacy dei dati.
La piattaforma di gestione SaaS di Trelica mette a disposizione dei team IT informazioni su quali app sono in uso e perché sono impiegate, per permettere di prendere decisioni informate sulle spese,...

Caratteristiche

  • Gestione della spesa
  • Gestione di abbonamenti
  • Gestione delle licenze
  • Monitoraggio/analisi dell'uso
  • Gestione dei fornitori
  • Gestione dei rinnovi
  • Rilevamento di Shadow IT