22 risultati
Perché Capterra è gratis

da My Service Depot

(255 recensioni)
Visualizza profilo
Utilizzi già QuickBooks per gestire le finanze della tua azienda. Fai ora un salto di qualità con Smart Service, il componente aggiuntivo diretto di QuickBooks che gestisce abilmente pianificazione, fatturazione, smistamento, gestione dei clienti, ordini di lavoro, instradamento e ogni altra esigenza che le moderne aziende di servizi esterni si trovano ad affrontare. Sostituisci gli appunti e i casellari con un sistema per dispositivi mobili privo di supporti cartacei che semplificherà le tue operazioni, eliminerà gli sprechi e aumenterà i tuoi profitti. Aggiungi funzioni di pianificazione, smistamento, gestione dei clienti e altro ancora a QuickBooks con Smart Service, un software per la gestione del lavoro dei servizi esterni.
Il software di gestione dei servizi esterni per amministrare l'intera azienda è quello che il proprietario, il personale dell'ufficio e i tecnici trovano realmente utile. Potrai tenere facilmente traccia della cronologia dei clienti, dello smistamento, delle finanze, dei contratti di assistenza e di altro ancora. Classificata come azienda migliore tra gli appaltatori, FieldEdge consente di risparmiare oltre 20 ore settimanali al personale dell'ufficio, offrendo una perfetta integrazione con QuickBooks ed eliminando qualsiasi possibilità di doppia immissione. L'app mobile offre ai tecnici tutte le informazioni di cui hanno bisogno per fornire un ottimo servizio clienti ed essere più efficienti in loco. FieldEdge è un software eccellente per gestire l'intera azienda, ti aiuta a risparmiare tempo e guadagnare di più.
Facile. Potente. Dispositivi mobili. Consente di creare preventivi e lavori e di pianificarli in meno di 60 secondi. Fatturazione ed elaborazione delle carte di credito. Monitoraggio della cronologia delle attrezzature dei clienti, esecuzione di report su ricavi delle vendite e commissioni. Invio di promemoria ai clienti via SMS e e-mail. Integrazione con QuickBooks Desktop e Online. Nessun canone per utente, nessun contratto. A partire da 99 $ al mese per azienda. Richiedi oggi stesso una dimostrazione gratuita. Facile. Potente. Dispositivi mobili. Gestione di preventivi e lavori, smistamento, fatturazione, pagamenti elettronici e mobili. A partire da 99 $/mese senza canoni per utente
Workiz aiuta migliaia di professionisti dei servizi esterni a gestire operazioni più redditizie a cinque stelle. Fabbri, elettricisti, tuttofare, idraulici e molti altri usano Workiz per essere pagati più velocemente, aggiudicarsi più lavori e ottenere più recensioni a cinque stelle. Permette di monitorare ogni aspetto della propria attività, dalla pianificazione alla fatturazione in tempo reale, di ricevere i pagamenti, eliminare i furti da parte dei dipendenti, aumentare l'efficacia della pubblicità e creare report su desktop, tablet o dispositivi mobili. Questo team aiuta a diventare operativi e a vedere i risultati in pochi giorni. Consente di gestire la pianificazione dei servizi aziendali, monitorare i lavori in tempo reale, creare fatture e preventivi, ricevere pagamenti e ottenere statistiche.
Geo is job management software for small businesses working in trades and services looking to simplify their day-to-day tasks. Its a complete toolkit to help businesses save 14 hours on admin time a week, win more jobs and get paid faster. Assign jobs, create quotes and invoices, fill out timesheets and integrate directly with accounting software - Geo does all this and more. With Geo, you can replace annoying and time-consuming paper processes that are holding your business back. Geo gets the job done. Its the complete toolkit to schedule jobs, create quotes and invoices so you save time and get paid faster.
Replace QuickBooks and other bolt-ons with ONE software program that does it all; accounting, certified, payroll, scheduling, GPS mapping, sales and marketing, inventory & more. Total Office Manager is award-winning software that has been improving thousands of companies since 2004. Become more efficient and profitable by requesting a free demo today! Award-winning field service management accounting software with dispatching, equipment tracking, scheduling, and more.

da Ai Field Management

(31 recensioni)
Visualizza profilo
Piattaforma intelligente di gestione dei servizi per fabbri con GPS e traduzione di messaggi (in oltre 100 lingue). NESSUN contratto (puoi iniziare/interrompere in qualsiasi momento). A partire da 5 $ a licenza al mese. Queste applicazioni indipendenti dalla piattaforma possono essere utilizzate su notebook, tablet o dispositivi mobili e possono essere espanse facilmente partendo da 1 fino a 10.000 dipendenti. Evita assegnazioni doppie con il sistema di gestione della disponibilità dei dipendenti. Condividi documenti e immagini in tempo reale, a livello globale... ==> Non sei sicuro di chi sia il tuo miglior dipendente per un determinato lavoro? Basta chiedere e "Digital Sherpa" prenderà una decisione in base a criteri personalizzati dell'utente. Piattaforma per fabbri: gestisci la tua impresa… Monitoraggio attivo di chi, cosa, quando, perché, dove (GPS) e del relativo costo in $. A partire da 5 $ per licenza al mese. In tempo reale. Accesso globale.
FieldPulse is a fresh new way for field service business owners and managers to easily run their operations. With a focus on being ridiculously easy for the entire team to use both in the field and back in the office, FieldPulse ensures that you're in control of a professional, prompt, prepared, and profitable business. Control the job schedule, stay in touch with your crews and customers, and ensure the quality, word-of-mouth experience that your customers expect. It's an all-in-one solution! Build and gain control of your field service business with an easy and complete platform that your entire team will love using.
A combination of customizable back-office system and mobile app with offline mode, invoicing integration, and scheduling planner. A combination of customizable back-office system and mobile app with offline mode, invoicing integration, and scheduling planner.
Enable your small to medium-enterprise level service business to run more efficiently and effectively with High 5 Software so you can 'Run a Better Service Business. Better manage dispatch, inventory, work orders, scheduling, and customer details and history all in one place. Automated email and mobile technician products to improve operations. SME delivers an affordable and complete service & inventory management solution for all aspects of Locksmith companies Service and customer management software for locksmith and security companies for stand alone and sync with QuickBooks USA and Canada.
The way you think about operating your locksmith business will never be the same. Send estimates and invoices remotely from the palm of your hand. Take credit cards, venmo, cash app, zelle, ACH and checks. Get FREE leads in your local area. Let customers download the SendWork client app and book instantly. Send en-route notifications and communicate directly. Assign jobs to workers, GPS and time tracking. Gain repeat and loyal customers and grow your business. $19.99/Mo Manage your business from the app. Take and receive bookings, send estimates, invoices, get paid. Reduce your admin - 14-Day Free Trial
Schedule jobs via timeslots and the GPS tracking allows for effective and efficient dispatch of field workers. Tryoup is a powerful tool for field service businesses. You can connect with your field workers, allocate the best person for a job and increase your customer service response time. Tryoups dispatch board allows you to easily select a time slot and a team member to carry out the job. Schedule jobs via timeslots and the GPS tracking allows for effective and efficient dispatch of field workers.
Web-based solution that provides field service management through CRM, accounting, billing, maps and more. Web-based solution that provides field service management through CRM, accounting, billing, maps and more.
OctopusPro is a job management software for any field service provider or contractor. The OctopusPro app can be used by your field workers anywhere, anytime, even offline. Together the OctopusPro software and app help you reduce administrative and operational costs, increase conversions and customer retention, and improve communication between your office, field workers, and customers. Manage staff on the move and customers with ease, with one revolutionary field service management software!
Service dispatch software with real time tracking, fully customizable report center, and credit card processing features. Service dispatch software with real time tracking, fully customizable report center, and credit card processing features.
Genio is the #1 Productivity App designed for the millions of Teams who are always on the go. We make Team Scheduling, Chat, Attendance with Face ID, Location, and Task Management a breeze. Join free. Now all work teams, managers, supervisors, and staff can be easily connected inside the Genio platform. In a few clicks, you can sign-up team members, create group chats, schedule shifts, assign tasks, track location. Workforce optimization software that helps with the management of team communication, scheduling, attendance, location, task and more.

da FieldSurf

(0 recensioni)
Visualizza profilo
Streamlines any service business, improves your dispatching & scheduling, billing, inventory control & technician tracking. Streamlines any service business, improves your dispatching & scheduling, billing, inventory control & technician tracking.

da Hudson Lock

(0 recensioni)
Visualizza profilo
Code retrieval solution for locksmiths. Supports custom codes, customer database, key blank cross reference on 30 manufacturers, etc. Code retrieval solution for locksmiths. Supports custom codes, customer database, key blank cross reference on 30 manufacturers, etc.

da LockShop Software

(0 recensioni)
Visualizza profilo
Master keying systems designing and management tool for locksmiths. Master keying systems designing and management tool for locksmiths.

da Blackhawk Products

(0 recensioni)
Visualizza profilo
Key blank cross reference and management solution that groups blanks with their equivalents. Key blank cross reference and management solution that groups blanks with their equivalents.

da Autotel

(0 recensioni)
Visualizza profilo
A tool that helps locksmiths by consolidating vehicle key information, key blank usage, and pricing. A tool that helps locksmiths by consolidating vehicle key information, key blank usage, and pricing.

da treskat usa

(0 recensioni)
Visualizza profilo
A tool that allows locksmiths to create master key systems with 4, 5, 6, and 7 pin locks. A tool that allows locksmiths to create master key systems with 4, 5, 6, and 7 pin locks.