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Consente di creare ricette dettagliate, visualizzare i menu sugli schermi della cucina, importare gli ingredienti per il monitoraggio degli allergeni, calcolare il costo degli alimenti e molto altro. Ulteriori informazioni su APICBASE Food Management
Monitora i costi del cibo e ottimizza i profitti. Soluzione all'avanguardia per la gestione dei costi degli alimenti per la redditività nel settore delle strutture ricettive. Ottieni il controllo totale sui costi degli alimenti, determina i margini e raggiungi continuamente i tuoi obiettivi. Il software per la gestione dei costi degli alimenti di Apicbase permette di aggiornare automaticamente tutti i costi di ricette e menu con i prezzi recenti degli ingredienti. L'aggiornamento dei fogli di calcolo è un'altra attività faticosa che si può eliminare dalla lista di cose da fare. Finalmente è arrivato! Ulteriori informazioni su APICBASE Food Management

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Gestione dello stock dei ristoranti e calcolo del costo del cibo semplificati. Tieni sotto controllo i tuoi costi e semplifica le operazioni. Ulteriori informazioni su Marketman
Applicazione per la gestione dello stock di ristoranti e il calcolo del costo del cibo basata sul cloud. MarketMan ti fornisce gli strumenti necessari per gestire il tuo stock, i fornitori, gli ordini e i prezzi dei menu. Ottieni informazioni accurate sui costi relativi al cibo e scopri, in tempo reale, come stanno andando i tuoi guadagni. Imposta avvisi quando le voci sui menu diventano meno redditizie e ricevi notifiche quando i prezzi dei fornitori oscillano. Il risultato è un controllo migliore e un maggior profitto. MarketMan offre funzionalità multisito avanzate per catene di medie e grandi dimensioni. Ulteriori informazioni su Marketman

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ERPAG è un servizio cloud ERP che copre tutti i processi aziendali per le piccole e medie imprese. Ulteriori informazioni su ERPAG
ERPAG è un servizio cloud ERP che copre tutti i processi aziendali per le piccole e medie imprese. Gestione dello stock e degli ordini in tempo reale. FUNZIONALITÀ: Riordinamento. Completamento degli ordini. Stampa di etichette su cloud. Tracciamento degli eventi (codice a barre, numero di serie, lotto). Varie unità di misura. Magazzini multipli. Valute multiple. Interfaccia multilingua. Prodotti compositi (distinte base, kitting, articoli variabili). Gestione a livello di utente. Modulo di fatturazione e acquisto integrato. Produzione di supporti. Ulteriori informazioni su ERPAG

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ERP reso semplice per imprese di vendita al dettaglio, ristorazione, distribuzione che operano nel mondo digitale per aiutarle a rimanere competitive.
GOFRUGAL Technologies fornisce software per punti vendita al dettaglio. Al servizio delle attività di ristorazione e distribuzione dal 2004, sotto forma di soluzioni di automazione aziendale complete abbinate ad app mobili e soluzioni basate sul cloud. Con sede a Chennai, in India, l'impronta tecnologica di questa azienda è cresciuta a beneficio di oltre 25.000 negozi al dettaglio di oltre 50 Paesi. Lo scopo principale di questa azienda è fornire una grande esperienza al cliente con le proprie soluzioni digitali. Ulteriori informazioni su GoFrugal

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Join our 60 day program. We prove to you we do what we say. No one else in the market has our confidence. Just check our reviews.
Restaurant Systems Pro will give you your life back. We have a 60 Day program where we give you everything. Software systems for the whole restaurant. Connects to your POS system. Our 60 Day program gives you over $5k of consulting and services for no cost. We put our money where our mouth is and prove we can get massively increase profits and kill the 80hr workweek. All integrations and free, automatic invoicing included in the 60 days. On average our clients have been with us 11 years. Ulteriori informazioni su Restaurant Systems Pro

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The professional's recipe tool.
meez is the recipe tool for culinary professionals centralizing the development process, making menus easier to execute, and offering a universally accessible and editable recipe format. Created for chefs by chefs, meez has laser-accurate food costing, intuitive scaling, built-in conversions and yields, docs for training materials, and photo and video prep steps. Ulteriori informazioni su meez

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Restaurant365 è una soluzione di contabilità e back office basata sul cloud per aziende di ristorazione con diverse sedi.
Il software di gestione dei ristoranti Restaurant365 viene utilizzato per gestire in modo efficiente le operazioni chiave nel mondo della ristorazione. Sperimenta un maggiore controllo e visibilità sui costi alimentari e di manodopera, automatizza le noiose attività contabili e accedi alla creazione di report efficaci. I dati sono accessibili in tempo reale su qualsiasi dispositivo, tramite potenti integrazioni per punto vendita e un eccellente supporto. Restaurant365 è basato sul cloud, quindi le tue informazioni sono sempre a portata di mano, rendendo la contabilità, lo stock, la programmazione e la contabilità di fine mese semplici e indolori. Ulteriori informazioni su Restaurant365

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Il POS Simphony si adatta a qualsiasi dimensione e formato di ristorante: informale, a servizio rapido, indipendente, in franchising, pub, negli stadi e altri ancora.
La gestione dello stock è la chiave dei profitti. Il sistema POS Oracle MICROS Simphony si rivolge al settore alimentare e delle bevande ed è stato progettato per aumentare la redditività dell'azienda . Questo POS basato sul cloud collega ogni aspetto delle operazioni: ordini online, operazioni in cucina, stock e menu, consegna, fidelizzazione e altro ancora. L'analisi in tempo reale è inclusa, in modo da avere sempre un riscontro su vendite, costi degli alimenti, menu e prestazioni del personale. L'ampio marketplace sul cloud e l'API aperta di Simphony offrono flessibilità e scalabilità illimitate. Ulteriori informazioni su Simphony POS

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MEINbusiness is a food service and restaurant management solution offering automated accounting, reporting, f&B management & more.
The SaaS solution MEINbusiness creates automated live reporting with little effort. The productivity report becomes standard and each week or month becomes transparent. All invoices come directly into MEINbusiness, form the basis of the reports and go directly to accounting, saving a lot of time. In this way, not only are automatisms and full transparrency achieved, but in combination with the service of the F&B management also better cost of goods and savings in purchasing. Ulteriori informazioni su MEINbusiness

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Software di gestione del ristorante che ti consente di aumentare i profitti, ad es. con calcoli, progettazione dei menu, registrazione di HACCP e scarti digitali.
Ottieni il massimo dalla tua attività. Horeko è uno strumento eccellente per gestire la tua cucina e la tua forza lavoro. Determinazione del costo delle ricette e registrazione HACCP. Pianificazione e cronometraggio. Disponibile online e semplice. HOREKO KITCHEN MANAGER Aumenta il tuo profitto. Ottieni il controllo dei tuoi profitti e tieni facilmente traccia di una perfetta registrazione HACCP. HOREKO EMPLOYEE MANAGER Semplifica la pianificazione della forza lavoro e ottieni informazioni dettagliate sui costi del personale. Horeko Employee Manager ti semplifica il lavoro. Ulteriori informazioni su Horeko

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CrunchTime è un piattaforma pensata per le operazioni delle attività che gestiscono cibi e manodopera per i ristoranti con più unità.
CrunchTime è un'ottima piattaforma per la gestione dei ristoranti per operatori multi-unità. La sua missione è fornire strumenti e soluzioni tecnologici eccellenti per aiutare i clienti a ridurre i costi di bici e bevande, ottimizzando le efficienze della manodopera e della forza lavoro. Ulteriori informazioni su CrunchTime

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- Food Costing that include food inventory yield - Production and operational costs - Financial Analysis - Starting at $42/Month
Integrated USDA & CNF Food databases - Gross and Net inventory cost calculation based on yield of Raw Materials - Production cost analysis including output & operational factors - Profitability analysis that includes all aspects of food production, packaging and sales. Bonus features that are included in subscription: accounting, nutrition labelling, lot/batch tracking, recall, customer and supplier management. Ulteriori informazioni su NutraSoft

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Document management for food production quality assurance. Manage documents online, Email alerts, Supplier ratings, Complaint handling.
Introducing, Food Safety Plus Audit Software Suite, a revolutionary and vastly superior alternative to current Q.A. documentation and approved supplier management practices. Paper? Who needs paper? All of your reports will be saved on our cloud servers so you can access them without running to the filing cabinet or going down to the basement and digging through archives! Our mobile app will save you time, make you more productive and save you money! Ulteriori informazioni su Gorriladox

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Cloud-based restaurant management software, recipe costing, inventory control, vendor pricing comparison, and integrated point of sale.
You need the right tools to manage your operations in an organized manner. Information must be at your finger tips to make operational decisions on the fly. Recipe Costing Software is a restaurant management platform that is powerful and easy to use. Most importantly, were not going to over charge you. Weve been in the restaurant business and we know that every penny counts. Ulteriori informazioni su Recipe Costing

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Kafoodle enables complete transparency of cost, nutrition, allergens and an oversight of ordering.
Kafoodle is an award-winning food technology company on a mission to digitise commercial kitchens within hospitals, care homes, schools, corporate catering, restaurants, high street and retail. Helpi ng the foodservice industry manage and communicate their food allergens, calculate nutrition and control costs. This leads to a safer and more transparent food environment that benefits both the business and their end customer. Ulteriori informazioni su Kafoodle

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FoodCo is designed to successfully handle all aspects of food service operations and maximize your profits!
FoodCo is a professional food cost accounting software designed to pinpoint where revenue is being lost, maximize profits, and systematically gain control of your food service operation. With a focus on back office inventory, menu development, forecasting and production management, it's an across-the-board solution to potential profits being lost daily by your business. The software provides broad based integration to suppliers, POS and accounting packages. Contact us today to learn more! Ulteriori informazioni su FoodCo

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Master operations with real-time inventory and food costing, empowering business intelligence, and a platform that scales with you.
Put your kitchen on autopilot. Galley helps you master day-to-day operations with real-time inventory and food costing, empowering business intelligence, and a platform that scales with you. Ulteriori informazioni su Galley

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Optimum Control è la soluzione completa per la gestione dei ristoranti.
Software di gestione per ristoranti con: valutazione dei costi di ricette e liquori, analisi delle vendite, integrazione punto vendita, controllo stock, acquisti, ordinazione, integrazione dei fornitori e della contabilità, gestione di impresa per le catene con diverse sedi, app di conteggio mobile (per iPad e iPhone), gestione centralizzata dei ricavi per hotel e casinò e analisi nutrizionali. Ulteriori informazioni su Optimum Control

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The best all-in-one, back-of-house platform for multi-unit restaurants, to manage inventory, scheduling, ops, HR, food safety and more!
SynergySuite gives multi-unit restaurants the insight and tools they need to manage the back office. Our cloud-based, mobile-first platform simplifies back-of-house management for brands like Tropical Smoothie Cafe, Beef OBradys and Costa Vida. SynergySuite customers save an average of 4-6% on food and labor costs, using SynergySuites streamlined modules for inventory, purchasing, recipe costing, food safety, scheduling, cash management, human resources and business intelligence. Ulteriori informazioni su SynergySuite

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Fantastic recipe costing software for small and medium food businesses. We help with costing, pricing, suppliers, inventory and more.
Software designed to help food businesses succeed. Built by developers who spent over a decade owning and operating food businesses, we provide a modern easy-to-use interface for: - costing recipes - categorizing ingredients - nutrition labels - allergen tracking - production planning and event management - inventory management - par levels - tools to help stay on top of inflation - dozens of other money-saving features Ulteriori informazioni su Recipe Cost Calculator

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Gstock is the most complete purchasing management software for restaurants and hotels on the market.
Gstock is the most complete purchasing management software for restaurants and hotels on the market. Ulteriori informazioni su Gstock

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Integrated back-office software built to improve restaurant profitability. Manage labor, control food costs and increase sales.
SmartLynX is a fully integrated Back of House restaurant management solution designed to solve problems surrounding food and labor costs, and overall restaurant operation. We ensure that restaurant management has the information and tools needed to enhance their efficiency, service and profitability. This includes 3rd party integrations and mobile apps. Our software can be individualized for each customer to meet their specific requirements. Ulteriori informazioni su SmartLynx

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In just a few clicks, our platform allows you to place orders and manage food cost as well as register your deliveries.
In just a few clicks, our platform allows you to place orders and manage food cost as well as register your deliveries. More control - more time - clear insights - and a lot of money saved. Growzer makes running your business easy. Ulteriori informazioni su Growzer

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Inventory control for food service operations that enables you to extend your inventory instantly.
CostGuard is a complete foodservice software for managing inventory, recipes, menus, sales mixes, and reporting. CostGuard analyzes actual and ideal food costs, and calculates variance (shrinkage) by major and minor food groups, as well as by the individual item. There are interfaces with supplier data, POS systems, accounting (including QuickBooks), and Catering systems. We have thousands of CostGuard users worldwide; we have been industry leaders for more than 25 years. Ulteriori informazioni su CostGuard Inventory Control Software

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Hospitality point of sale solutions to ensure your venue thrives.
The Impos POS software is designed to suit a range of hospitality business types, from cafes and restaurants and bars to multi-site restaurant groups and national service organisations. For more than 10 years we have been providing fast and reliable POS software and hardware to Australian hospitality venues. Impos is partner to the hospitality industry. We understand that the industry doesn't work 9 to 5 so neither do we. Ulteriori informazioni su ImSTOCK

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Restaurant food cost management solution, taking invoices and turning them into real time costing data for restaurants.
Restaurant food cost management solution, taking invoices and turning them into real time costing data for restaurants. Ulteriori informazioni su CostBrain

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Italia Prodotto locale
Software per la archiviazione e la condivisione di ricette di cucina per catene di ristoranti e consulenze ristorative.
Mirorecipes è un software gestionale in cloud sviluppato da Micropedia per la gestione l'archiviazione e la condivisione delle ricette di cucina per gli chef, i personal chef, i consulenti della ristorazione e le catene di ristoranti. Uno dei punti di forza del programma è la possibilità per il consulente di scrivere una volta sola le ricette, di duplicarle e di condividerle con una serie di ristoranti che vedranno solo le loro ricette. Ulteriori informazioni su Microrecipes

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Fast and accurate food costing, recipe costing, inventory management software for restaurants, retail prepared foods, and institutions
Fast and accurate food costing, recipe costing and robust inventory management software for restaurants, retail prepared foods, and institutions. Uses the built in Book of Yields with instant access to yield and shrinkage data for over 1000 raw ingredients. Import order guides and invoices, create requisitions, import sales mix for any POS system. Track waste and variance. From the makers of CostGuard with over 30 years experience in food service. Ulteriori informazioni su reciProfity

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Cloud ERP for food manufacturing, distribution, trading, and much more.
Cloud ERP for food manufacturing, distribution, trading, and much more. Keep food manufacturing and distribution fresh, fast, and safe with our food-specific solution. Ulteriori informazioni su iNECTA Food

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An intuitive, powerful, and easy to use Excel based program to manage restaurant inventory & create fully costed menu items.
An intuitive, powerful, and easy to use Excel based program to manage restaurant inventory & create fully costed menu items. Ulteriori informazioni su EZchef Software

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Ratatool is the web application for catering professionals to improve their productivity by managing recipe forms, costs, and orders.
Online secured software developed for restaurant owners and catering businesses to manage their recipe production sheets, evaluate their recipe and menus costs. Main features : - Manage your recipe datasheets in details (allergens, nutrition tags, categories ...) - Evaluate your food costs, margin and ratios indicators - Generate your purchase orders for food supplies. - Follow stocks and export your inventories. - Create menus and combos for costs estimates. - Organizations, team work Ulteriori informazioni su Ratatool

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A restaurant inventory management solution that handles food ordering, accounts payable and receivable, food costing, and more.
A restaurant inventory management solution that handles food ordering, accounts payable and receivable, food costing, and more. Ulteriori informazioni su FoodBam

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Manage your restaurants' inventory easier, faster, cheaper and smarter with Skrible software & a dedicated rep to offer tips & feedback
Manage your restaurants' inventory easier, faster, cheaper and smarter with the Skrible software and your dedicated Skrible rep who will periodically review your reports in order to provide tips and feedback. Skrible software is designed for your restaurants' food & alcohol inventory management. Our software features include the ability to count inventory using your phone or tablet, suggested pars & orders, low inventory alerts, connects to your POS, unlimited vendor invoice uploads and more. Ulteriori informazioni su Skrible

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Food management software helping restaurants to organize multiple things at the same platform.
Food management software helping restaurants to organize multiple things at the same platform. Ulteriori informazioni su Kitchen Coster

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We digitalize the foodservice industry through a SaaS software for the food service business based on Big Data, Ai and analytics
We digitalize the foodservice industry through a SaaS software for the food service business based on Big Data, Ai and analytics Ulteriori informazioni su MyChefTool

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Improve efficiency by managing kitchen operations from the palm of the hand.
Improve efficiency by managing kitchen operations from the palm of the hand. Ulteriori informazioni su Mise En Place

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Point of sale solution for Mexico-based restaurants. Features include multi-location, time tracking, inventory management and more.
Point of sale solution for Mexico-based restaurants. Features include multi-location, time tracking, inventory management and more. Ulteriori informazioni su Parrot Software

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ERP platform that helps with managing staff, deliveries, inventory, price lists, recipes, orders, margins and training.
ERP platform that helps with managing staff, deliveries, inventory, price lists, recipes, orders, margins and training. Ulteriori informazioni su melba

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Rapidbarapp is an easy and faster way to control the inventory of your restaurant, bar, or hotel.
Rapidbar is simply the best bar and restaurant inventory app. With assisted onboarding and expert coaching available, you will gain food cost control in no time. Features like POS sales integration, automated suppliers orders and more will help you reduce the time spent on stock management so you can focus on delivering an outstanding customer experience. Ulteriori informazioni su RapidBar

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Journey Foods is a product management and food intelligence platform for packaged food ecosystem (CPGs, grocers, manufacturers).
Journey Foods is a product management and food intelligence platform for packaged food ecosystem (CPGs, grocers, manufacturers, ingredient suppliers). The software helps companies save time and money improving product performance and quality with a focus on nutrition, sustainability and cost. Ulteriori informazioni su Journey Foods

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Italia Prodotto locale
qubisoftware

qubisoftware

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Gestisci il tuo ristorante in cloud, tieni sotto controllo il tuo magazzino e gestisci il food e beverage cost.
Il software cloud dedicato al mondo della ristorazione Qubì è un software cloud per il calcolo del food cost. Con Qubì riduci gli sprechi e ottimizzi i costi per la tua attività. Il software, oltre al suo compito principale che ti permette di capire perfettamente come calcolare il food cost di un piatto, funziona da dispensa virtuale e magazzino, generatore lista della spesa, comparatore prezzi, calcolatore di costi, valori energetici e pesi, ricettario, sistema HACCP. Qubì si interfaccia perfettamente con i sistemi di cassa in cloud e in locale, e con un software di contabilità dedicato alle attività horeca. Ulteriori informazioni su qubisoftware

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Restaurant management platform that gives you access to all departments of your restaurant business in real-time.
Restaurant management platform that gives you access to all departments of your restaurant business in real-time. Ulteriori informazioni su RestoCloud

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