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Perché Capterra è gratis
Soluzione di Speech analytics che migliora le performance, il management della qualità e la soddisfazione del cliente. Ulteriori informazioni su VoiceAnalytics
VoiceAnalytics è una soluzione di speech analytics che migliora le prestazioni, la gestione della qualità e la soddisfazione del cliente nei call center, sia in attività commerciali che di servizio ai clienti. La nostra soluzione basata sull'AI è costruita da un potente motore linguistico e algoritmi di Machine Learning ed è in grado di elaborare lo speech-to-text con alta precisione, oltre a riconoscere le parole chiave, permettendo di rilevare contenuti specifici nel 100% delle chiamate. Ulteriori informazioni su VoiceAnalytics
VoiceAnalytics è una soluzione di speech analytics che migliora le prestazioni, la gestione della qualità e la soddisfazione del cliente nei call center, sia in attività commerciali che di servizio...

Caratteristiche

  • Analisi delle sensazioni
  • Registrazione delle chiamate
  • Trascrizione automatica
  • Sondaggi e feedback
  • Elaborazione del linguaggio naturale
  • Gestione dell'esperienza del cliente
Sonar è una piattaforma di ricerca utente intuitiva, basata sull'intelligenza artificiale. Ti consente di effettuare ricerche basate su video su larga scala. Ulteriori informazioni su Sonar
Ottieni rapidamente ottime informazioni. Sonar è una piattaforma di ricerca utente intuitiva, che consente agli specialisti e non della UX di effettuare ricerche basate su video attraverso colloqui qualitativi non moderati. Ulteriori informazioni su Sonar
Ottieni rapidamente ottime informazioni. Sonar è una piattaforma di ricerca utente intuitiva, che consente agli specialisti e non della UX di effettuare ricerche basate su video attraverso colloqui...

Caratteristiche

  • Analisi delle sensazioni
  • Registrazione delle chiamate
  • Trascrizione automatica
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  • Elaborazione del linguaggio naturale
  • Gestione dell'esperienza del cliente
Software per contact center basato sul cloud che offre realtà virtuale, inoltro basato sulle competenze, intelligenza artificiale, fusione delle chiamate e analisi.
NICE inContact è la piattaforma di esperienza clienti sul cloud n. 1 al mondo. Con instradamento multicanale, analisi, ottimizzazione della forza lavoro, automazione e intelligenza artificiale, CXone consente a organizzazioni di ogni dimensione di offrire esperienze eccezionali ai clienti su più canali.
NICE inContact è la piattaforma di esperienza clienti sul cloud n. 1 al mondo. Con instradamento multicanale, analisi, ottimizzazione della forza lavoro, automazione e intelligenza artificiale, CXone...

Caratteristiche

  • Analisi delle sensazioni
  • Registrazione delle chiamate
  • Trascrizione automatica
  • Sondaggi e feedback
  • Elaborazione del linguaggio naturale
  • Gestione dell'esperienza del cliente
Gong assicura un'ottima visibilità sulle conversazioni con i clienti. Aggiudicati più contratti, migliora le capacità di vendita e acquisisci informazioni sul mercato.
Gong assicura una grande visibilità nelle conversazioni con i clienti. Registra e analizza automaticamente le chiamate e le riunioni di vendita. Con Gong è possibile: 1) Migliorare drasticamente l'efficacia delle vendite dei propri team. 2) Aggiudicarsi più trattative, mantenendo ciascuna su un percorso in grado di condurre alla sua conclusione. 3) Ascoltare le voci non filtrate provenienti dal mercato. Scopri perché i team commerciali di Hubspot, LinkedIn e DiscoverOrg sono entusiasti di Gong.
Gong assicura una grande visibilità nelle conversazioni con i clienti. Registra e analizza automaticamente le chiamate e le riunioni di vendita. Con Gong è possibile: 1) Migliorare drasticamente...

Caratteristiche

  • Analisi delle sensazioni
  • Registrazione delle chiamate
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  • Elaborazione del linguaggio naturale
  • Gestione dell'esperienza del cliente
Acquisisci l'intero percorso del cliente attraverso i team e monitora tutte le conversazioni in un'unica piattaforma con CallTrackingMetrics.
Combinando avanzati strumenti di monitoraggio delle chiamate e per contact center, CallTrackingMetrics aiuta le agenzie e le aziende a fornire un'esperienza cliente più personalizzata. Scopri quali campagne di marketing stanno generando lead e conversioni e gestisci tutti i tuoi canali di conversazione, chiamate, chat, moduli e testi in un'unica piattaforma. Oltre 100.000 utenti si affidano alla piattaforma omnicanale di CallTrackingMetrics per unificare le comunicazioni per i loro team di marketing, vendita e assistenza.
Combinando avanzati strumenti di monitoraggio delle chiamate e per contact center, CallTrackingMetrics aiuta le agenzie e le aziende a fornire un'esperienza cliente più personalizzata. Scopri quali...

Caratteristiche

  • Analisi delle sensazioni
  • Registrazione delle chiamate
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Increase QA coverage by classifying and auto-scoring every call, email, and chat session for CX and regulatory compliance.
EvaluAgent's Quality Assurance software includes all the features you need to deliver performance improvement and demonstrate compliance. Backed by an experience customer success team, EvaluAgent helps you evaluate, coach and engage front-line agents. Access best-in-class cognitive services and machine learning that identifies your business-specific words and phrases to boost call-transcription accuracy.
EvaluAgent's Quality Assurance software includes all the features you need to deliver performance improvement and demonstrate compliance. Backed by an experience customer success team, EvaluAgent...

Caratteristiche

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  • Registrazione delle chiamate
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Programmi SaaS online di incentivi e riconoscimento basati sulla ludicizzazione creati da Snowfly.
Snowfly è una delle principali aziende che si occupano di incentivazione, riconoscimento e analisi dei dati dei dipendenti, basata sulla ludicizzazione. Crea un approccio personalizzato per ogni cliente, così da fornire il miglior coinvolgimento dei dipendenti per la sua organizzazione, utilizzando un esclusivo sistema di ricompense e riconoscimenti a intervalli variabili e il rinforzo positivo. Sfrutta l'analisi per fornire passi attuabili verso il miglioramento individuale e organizzativo, tramite riconoscimento mirato e incentivi in tempo reale. Fornisce risultati misurabili a ciascun cliente.
Snowfly è una delle principali aziende che si occupano di incentivazione, riconoscimento e analisi dei dati dei dipendenti, basata sulla ludicizzazione. Crea un approccio personalizzato per ogni...

Caratteristiche

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  • Registrazione delle chiamate
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CallFinder® è una soluzione SaaS automatizzata di monitoraggio della qualità, con report di dati personalizzati e informazioni sulle prestazioni del contact center e sui KPI.
CallFinder è un fornitore leader di software di analisi vocale SaaS, valutazione delle chiamate automatizzata e tecnologia di trascrizione vocale in testo, con informazioni sulle conversazioni, come l'analisi del sentiment. La soluzione di analisi vocale CallFinder ricerca nelle registrazioni delle chiamate parole ed espressioni chiave per aiutarti a raggiungere gli obiettivi aziendali e superare le sfide comuni, come la conformità agli script e i bassi punteggi della soddisfazione del cliente (Customer Satisfaction, CSAT). Questa soluzione fornisce anche analisi dell'interazione agente-cliente su ogni chiamata in arrivo.
CallFinder è un fornitore leader di software di analisi vocale SaaS, valutazione delle chiamate automatizzata e tecnologia di trascrizione vocale in testo, con informazioni sulle conversazioni, come...

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Artificial Intelligence Speech analytics software for call centers enabling 100% coverage with automated quality & compliance scoring.
Daisee transforms Customer Experience by utilizing Artificial Intelligence, speech, & text analytics to access deep insight into behavioural and emotional dynamics of your customer base. Daisee transcribes, analyses and automatically scores and ranks 100% of contact centre interactions enabling organisations to focus on the interactions that matter. Daisee's highly accurate insights enable full visibility into your customer service operations and streamline your quality assurance workflows.
Daisee transforms Customer Experience by utilizing Artificial Intelligence, speech, & text analytics to access deep insight into behavioural and emotional dynamics of your customer base. Daisee...

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MaxContact is a leading cloud-based contact centre solution provider. With unrivalled technology and a fantastic 100% UK based team.
MaxContact is a leading cloud-based contact centre solution provider. With unrivalled technology, a fantastic 100% UK based team, we design and develop your solution based on your business requirements, so as your needs change, so do we. It's the reason MaxContact now handles over 100Million interactions monthly, why 97% of our valued customers choose to stay with us, and why we're growing from strength to strength, alongside our customers.
MaxContact is a leading cloud-based contact centre solution provider. With unrivalled technology, a fantastic 100% UK based team, we design and develop your solution based on your business requirement...

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Appen provides high-quality training data to confidently deploy world-class AI.
Appen provides reliable training data to give organizations in technology, automotive, financial services, retail, healthcare, and governments the confidence to deploy world-class AI products. Our expertise includes a global crowd of over 1 million skilled contractors who speak over 235 languages, in over 70,000 locations and 170 countries.
Appen provides reliable training data to give organizations in technology, automotive, financial services, retail, healthcare, and governments the confidence to deploy world-class AI products. Our...

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Soluzione di analisi omnicanale e di gestione delle prestazioni dei call center pervasivi per grandi e piccoli contact center.
CallMiner fornisce soluzioni di analisi omnicanale per migliorare le prestazioni degli agenti e l'intelligence dei clienti. Fondata nel 2002, CallMiner è stata all'avanguardia nel settore dell'analisi vocale. Con anni di leadership nel settore e oltre 2 miliardi di ore di conversazioni estratte, è in grado di offrire un valore eccezionale ai clienti, fornendo soluzioni di analisi del coinvolgimento altamente efficaci, utilizzabili e scalabili.
CallMiner fornisce soluzioni di analisi omnicanale per migliorare le prestazioni degli agenti e l'intelligence dei clienti. Fondata nel 2002, CallMiner è stata all'avanguardia nel settore dell'analisi...

Caratteristiche

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Observe.AI is an AI-powered agent enablement platform. Evaluate 100% of voice calls, analyze performance, and tailor agent coaching.
Observe.AI is an AI-powered agent enablement platform for voice customer service. Leveraging the latest speech and natural language processing technologies, Observe.AI enables organizations to quickly analyze 100% of calls. With Observe.AI, support teams improve call quality, monitor compliance, and coach agents into top performers.
Observe.AI is an AI-powered agent enablement platform for voice customer service. Leveraging the latest speech and natural language processing technologies, Observe.AI enables organizations to...

Caratteristiche

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Business and contact center call recording solution for IP telephony and unified communication system
MiaRec is an enterprise-level solution for call recording and quality monitoring in contact centers and businesses of any size and type, from SMB to large multi-site enterprises. MiaRec top features include an intuitive web-based interface, easy installation within minutes, rich functionality, Live Monitoring, and many others. Advanced security, PCI compliance support and tight integration with contact center systems and telephony equipment like those from Cisco, Avaya, Broadsoft, Asterisk etc.
MiaRec is an enterprise-level solution for call recording and quality monitoring in contact centers and businesses of any size and type, from SMB to large multi-site enterprises. MiaRec top features...

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API di analisi vocale rapida da implementare per analisi del sentiment in call center, app native, robotica, ecc. Indipendente dalla lingua e dal dialetto
OTO sfrutta una tecnologia vocale all'avanguardia per comprendere i comportamenti principali e i segnali acustici in tempo reale. DeepToneTM è un motore leggero che estrae oltre 100 misurazioni, più volte ogni secondo, fornendo una vasta gamma di informazioni approfondite. OTO è indipendente dalla lingua e fornisce parametri di output su vari angoli. Questa API consente alle aziende di iniziare ad analizzare il 100% delle conversazioni di chiamata entro un paio di ore. Iscriviti per una prova gratuita e inizia ad analizzare i dati delle tue chiamate.
OTO sfrutta una tecnologia vocale all'avanguardia per comprendere i comportamenti principali e i segnali acustici in tempo reale. DeepToneTM è un motore leggero che estrae oltre 100 misurazioni, più...

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Deepening and enriching customer and employee insights
Call Journey’s mission is to use Interactive AI to deepen and enrich the way that organisations understand their customers and people. VoiceAI captures and analyses each and every interaction to produce nuanced insights in a simple, searchable and actionable format, helping organisations improve their customer experience, business performance, risk management and compliance. Call Journey’s passionate interaction experts have combined the best of Natural Language Processing and Artificial Intel
Call Journey’s mission is to use Interactive AI to deepen and enrich the way that organisations understand their customers and people. VoiceAI captures and analyses each and every interaction to...

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SoapBox Labs supporta fantastiche esperienze vocali per bambini.
SoapBox Labs sviluppa una tecnologia di riconoscimento vocale per i bambini. Offre una tecnologia di riconoscimento vocale automatico (Automatic Speech Recognition, ASR) proprietaria e a basso contenuto di codice, che garantisce un'elevata precisione per i bambini di età compresa tra 2 e 12 anni con tutti gli accenti e i dialetti. Il motore vocale SoapBox è stato creato utilizzando l'approccio "privacy by design", per proteggere il diritto fondamentale dei bambini alla riservatezza dei dati vocali. SoapBox concede in licenza la propria tecnologia ad aziende di istruzione e intrattenimento di terze parti e offre due suite di soluzioni principali: SoapBox Educate e SoapBox Play.
SoapBox Labs sviluppa una tecnologia di riconoscimento vocale per i bambini. Offre una tecnologia di riconoscimento vocale automatico (Automatic Speech Recognition, ASR) proprietaria e a basso...

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Clarabridge helps you understand and improve your customer's experience by putting customer feedback to work.
Clarabridge helps hundreds of the worlds leading brands improve the customer experience by putting customer feedback to work. Our solution offers the only omni-source listening, best in class customer analytics, and real-time, guided actions for fast front-line response. With customer feedback trends, correlation, and root cause analysis the best and biggest companies in the world use the Clarabridge SaaS solution to power their CEM programs.
Clarabridge helps hundreds of the worlds leading brands improve the customer experience by putting customer feedback to work. Our solution offers the only omni-source listening, best in class...

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An AI powered Data Analytics platform that analyzes and visualizes complex data sets, helping you make decisions.
An AI powered Data Analytics platform that analyzes and visualizes complex data sets, helping you make decisions.
An AI powered Data Analytics platform that analyzes and visualizes complex data sets, helping you make decisions.

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Call center software to help you manage not only your customer service needs but also the quality and compliance metrics you establish
Call center software to help you manage not only your customer service needs but also the quality and compliance metrics you establish
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Caratteristiche

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Tethr integrates with any voice platform and equips your entire enterprise with powerful insights, all from your customer phone calls.
Tethr integrates with any voice platform and equips your entire enterprise with powerful insights, all from your customer phone calls.
Tethr integrates with any voice platform and equips your entire enterprise with powerful insights, all from your customer phone calls.

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Speech intelligence software for debt collection and accounts receivables management enterprises.
Speech intelligence software for debt collection and accounts receivables management enterprises.
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Solution to create notes automatically for meetings.
Solution to create notes automatically for meetings.
Solution to create notes automatically for meetings.

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  • Gestione dell'esperienza del cliente
Real-time compliance monitoring, conduct & fraud risk by analyzing customer & employee communication channels.
Real-time compliance monitoring, conduct & fraud risk by analyzing customer & employee communication channels.
Real-time compliance monitoring, conduct & fraud risk by analyzing customer & employee communication channels.

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Speech analytics solution to help businesses extract valuable insights from phone calls.
Speech analytics solution to help businesses extract valuable insights from phone calls.
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Alvaria Engagement Analytics surfaces valuable insights into quality, operational efficiency and customer sat across all channels.
Alvaria Engagement Analytics is a powerful speech and text analytics engine designed for quality analysts, business analysts and other advanced users to surface valuable insights into quality, operational efficiency and customer sat across all customer communication channels.
Alvaria Engagement Analytics is a powerful speech and text analytics engine designed for quality analysts, business analysts and other advanced users to surface valuable insights into quality,...

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Capturi helps teams identify valuable insights using speech analytics to e.g. increase sales numbers or NPS scores and much more.
Capturis customized solution helps you reach your full potential! Using speech analytics and machine learning, Capturi analyzes your customer facing call recordings and transforms them into insights on how to achieve higher NPS, increase sales numbers, reduce the number of non-valuable customer calls and save valuable time on documentation and quality assurance.
Capturis customized solution helps you reach your full potential! Using speech analytics and machine learning, Capturi analyzes your customer facing call recordings and transforms them into insights...

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Speech analytics platform for monitoring customer interactions to improve conversion rates, revenue, and buying experiences.
Speech analytics platform for monitoring customer interactions to improve conversion rates, revenue, and buying experiences.
Speech analytics platform for monitoring customer interactions to improve conversion rates, revenue, and buying experiences.

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Contexta360 is an online platform that uses AI and speech recognition to analyze telephone communications.
Contexta360 software works by using advanced speech analytics. It allows for the analysis of a large number of telephone conversations. It also automatically determines the reasons why customers made contact. The conversations can be from live or automatic answering systems. Automated workflows can be created using gained insights, and the user experience can be improved. Customer interaction analysis is based on natural language processing and AI.
Contexta360 software works by using advanced speech analytics. It allows for the analysis of a large number of telephone conversations. It also automatically determines the reasons why customers made...

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The latest and only behaviourally-informed designed Speech Analytics platform on the market.
The latest and only behaviourally-informed designed Speech Analytics platform on the market, engineered to help you understand what each customer says and feels, right now. Traditional speech tools are complex, designed by analysts for analysts, requiring a technical skillset to get the most from their platforms. Fonetik puts the power into your hands through an intuitive point-and-click interface designed by behavioural scientists.
The latest and only behaviourally-informed designed Speech Analytics platform on the market, engineered to help you understand what each customer says and feels, right now. Traditional speech tools...

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Automate call routing with a smart interactive voice response (IVR) system, to help your customers connect with your company.
Automate call routing with a smart interactive voice response (IVR) system, to help your customers connect with your company.
Automate call routing with a smart interactive voice response (IVR) system, to help your customers connect with your company.

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Analyze phone calls from your marketing campaigns to measure performance of ads, traffic sources, keywords & Web pages.
Analyze phone calls from your marketing campaigns to measure performance of ads, traffic sources, keywords & Web pages.
Analyze phone calls from your marketing campaigns to measure performance of ads, traffic sources, keywords & Web pages.

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Rev.ai's suite of speech-to-text APIs allows businesses to build powerful downstream applications.
We train our speech models on 50,000+ hours of human-transcribed audio content to produce the most accurate API-driven, automatic speech recognition (ASR) engine on the market With over 50,000 active freelancers working to train the world’s most accurate English ASR for the last decade, Rev is a leader in the speech-to-text world. - Use only one provider for all your speech to text needs pre-recorded or live - Scale to meet a global audience with 31 languages - Reduce time to market with setup
We train our speech models on 50,000+ hours of human-transcribed audio content to produce the most accurate API-driven, automatic speech recognition (ASR) engine on the market With over 50,000...

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  • Gestione dell'esperienza del cliente
Analyse the words, emotion and sentiment behind every call to gain a true understanding of your customers’ experience.
Analyse the words, emotion and sentiment behind every call to gain a true understanding of your customers’ experience.
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aingine is a platform, which offers access to countless AI providers supplemented by features for audio, video and text.
aingine is a platform, which offers access to countless AI providers supplemented by features for audio, video and text.
aingine is a platform, which offers access to countless AI providers supplemented by features for audio, video and text.

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