78 risultati
Soluzione di Speech analytics che migliora le performance, il management della qualità e la soddisfazione del cliente. Ulteriori informazioni su VoiceAnalytics
VoiceAnalytics è una soluzione di speech analytics che migliora le prestazioni, la gestione della qualità e la soddisfazione del cliente nei call center, sia in attività commerciali che di servizio ai clienti. La nostra soluzione basata sull'AI è costruita da un potente motore linguistico e algoritmi di Machine Learning ed è in grado di elaborare lo speech-to-text con alta precisione, oltre a riconoscere le parole chiave, permettendo di rilevare contenuti specifici nel 100% delle chiamate. Ulteriori informazioni su VoiceAnalytics

Caratteristiche

  • Analisi delle sensazioni
  • Registrazione delle chiamate
  • Trascrizione automatica
  • Sondaggi e feedback
  • Elaborazione del linguaggio naturale
  • Gestione dell'esperienza del cliente
L'intelligenza artificiale conversazionale multilingue consente di fornire servizi di assistenza clienti di tipo umano. Contatta l'azienda per una demo gratuita. Ulteriori informazioni su assist365 - AI-powered Virtual Assistant
assist365 è un bot vocale conversazionale basato sull'intelligenza artificiale per l'automazione dell'assistenza clienti end-to-end. Il motore NLU e NLP intelligentemente progettato offre un'esperienz a simile a quella umana ai tuoi clienti in oltre 20 lingue. Implementa i bot per vari casi d'uso, come il servizio clienti, le domande frequenti, i sondaggi, gli appuntamenti, ecc. e il resto è gestito dai bot. Il livello di scalabilità di assist365 e la sua automazione possono aiutarti a fornire un servizio clienti 24 ore su 24, 7 giorni su 7, a meno del 30% del costo effettivo. Ulteriori informazioni su assist365 - AI-powered Virtual Assistant

Caratteristiche

  • Analisi delle sensazioni
  • Registrazione delle chiamate
  • Trascrizione automatica
  • Sondaggi e feedback
  • Elaborazione del linguaggio naturale
  • Gestione dell'esperienza del cliente
Real-time speech analytics technology for contact centers that improves customer experience, compliance and quality of the service. Ulteriori informazioni su AgentAssist
Agent Assist helps you to serve your customers better through real-time voice analysis and digital interactions. The solution improves the conversations between customer service agents and customers by turning analysis into unique insight, prompting and recommending actions that enable call centers to give personalized, helpful guidance to callers. Empower agents to be more productive and efficient, reducing stress and increasing job satisfaction. Ulteriori informazioni su AgentAssist

Caratteristiche

  • Analisi delle sensazioni
  • Registrazione delle chiamate
  • Trascrizione automatica
  • Sondaggi e feedback
  • Elaborazione del linguaggio naturale
  • Gestione dell'esperienza del cliente
Software per contact center basato sul cloud che offre realtà virtuale, inoltro basato sulle competenze, intelligenza artificiale, fusione delle chiamate e analisi.
NICE inContact è la piattaforma di esperienza clienti sul cloud n. 1 al mondo. Con instradamento multicanale, analisi, ottimizzazione della forza lavoro, automazione e intelligenza artificiale, CXone consente a organizzazioni di ogni dimensione di offrire esperienze eccezionali ai clienti su più canali. Ulteriori informazioni su NICE CXone

Caratteristiche

  • Analisi delle sensazioni
  • Registrazione delle chiamate
  • Trascrizione automatica
  • Sondaggi e feedback
  • Elaborazione del linguaggio naturale
  • Gestione dell'esperienza del cliente
Gong assicura un'ottima visibilità sulle conversazioni con i clienti. Aggiudicati più contratti, migliora le capacità di vendita e acquisisci informazioni sul mercato.
Gong assicura una grande visibilità nelle conversazioni con i clienti. Registra e analizza automaticamente le chiamate e le riunioni di vendita. Con Gong è possibile: 1) Migliorare drasticamente l'efficacia delle vendite dei propri team. 2) Aggiudicarsi più trattative, mantenendo ciascuna su un percorso in grado di condurre alla sua conclusione. 3) Ascoltare le voci non filtrate provenienti dal mercato. Scopri perché i team commerciali di Hubspot, LinkedIn e DiscoverOrg sono entusiasti di Gong. Ulteriori informazioni su Gong.io

Caratteristiche

  • Analisi delle sensazioni
  • Registrazione delle chiamate
  • Trascrizione automatica
  • Sondaggi e feedback
  • Elaborazione del linguaggio naturale
  • Gestione dell'esperienza del cliente
Qualtrics CustomerXM consente alle aziende di monitorare, rispondere a, e migliorare facilmente ogni momento chiave lungo il percorso del cliente.
Qualtrics CustomerXM (CX) è una piattaforma agile per il miglioramento dell'esperienza del cliente che consente alle aziende di monitorare, rispondere a, e ottimizzare facilmente ogni momento chiave lungo il percorso del cliente, nonché di incorporare il feedback dei clienti in ogni decisione. Grazie alle dashboard versatili basate sui ruoli, alla gestione dinamica dei casi e alla piena integrazione CRM, potrai offrire un'esperienza clienti senza pari. Richiedi una demo personalizzata o registra un account gratuito per iniziare. Ulteriori informazioni su Qualtrics CustomerXM

Caratteristiche

  • Analisi delle sensazioni
  • Registrazione delle chiamate
  • Trascrizione automatica
  • Sondaggi e feedback
  • Elaborazione del linguaggio naturale
  • Gestione dell'esperienza del cliente
Drive documentation productivity - all by voice!
Put your voice to work to create reports, emails, forms and more with Dragon Professional Individual, v15. With a next-generation speech engine leveraging Deep Learning technology, dictate and transcribe faster and more accurately than ever before, and spend less time on documentation and more time on activities that boost the bottom line. Ulteriori informazioni su Dragon Professional Individual

Caratteristiche

  • Analisi delle sensazioni
  • Registrazione delle chiamate
  • Trascrizione automatica
  • Sondaggi e feedback
  • Elaborazione del linguaggio naturale
  • Gestione dell'esperienza del cliente
Leading Speech Recognition tool leveraging AI-enabled technology for the EdTech Industry, with 95%+ accuracy rate for non-native speech
Backed by Google, ELSA provides a proprietary Speech Recognition and AI-enabled technology to help learners speak English more fluently and effectively. Beyond transcription, ELSA provides feedback on pronunciation, fluency, intonation, grammar & vocabulary - even predicting scores for IELTS/TOEFL speaking tests. Technology with 95%+ accuracy, adapted to 100+ global accents (India, Japanese, Indonesia, Brazil, Mexico, etc) from 25M+ users regardless of adults and kids’ voices. Ulteriori informazioni su ELSA Speak

Caratteristiche

  • Analisi delle sensazioni
  • Registrazione delle chiamate
  • Trascrizione automatica
  • Sondaggi e feedback
  • Elaborazione del linguaggio naturale
  • Gestione dell'esperienza del cliente
JustCall è un sistema telefonico basato sul cloud per team di vendita e supporto per effettuare, ricevere, archiviare o registrare le chiamate direttamente dal desktop o dal telefono.
JustCall è un sistema telefonico basato sul cloud che permette alle aziende di raccogliere numeri di telefono da 58 paesi e farli apparire come numeri locali ai propri clienti. Il sistema ti permette di apparire più locale ai tuoi clienti e potenziali clienti internazionali, aiutandoti a costruire la fiducia e ottenere la loro fiducia. JustCall ti offre la piattaforma di cui hai bisogno per gestire i tuoi clienti internazionali in una posizione unificata e comunicare con loro con una soluzione semplice e diretta. Ulteriori informazioni su JustCall

Caratteristiche

  • Analisi delle sensazioni
  • Registrazione delle chiamate
  • Trascrizione automatica
  • Sondaggi e feedback
  • Elaborazione del linguaggio naturale
  • Gestione dell'esperienza del cliente
Acquisisci l'intero percorso del cliente attraverso i team e monitora tutte le conversazioni in un'unica piattaforma con CallTrackingMetrics.
Combinando avanzati strumenti di monitoraggio delle chiamate e per contact center, CallTrackingMetrics aiuta le agenzie e le aziende a fornire un'esperienza cliente più personalizzata. Scopri quali campagne di marketing stanno generando lead e conversioni e gestisci tutti i tuoi canali di conversazione, chiamate, chat, moduli e testi in un'unica piattaforma. Oltre 100.000 utenti si affidano alla piattaforma omnicanale di CallTrackingMetrics per unificare le comunicazioni per i loro team di marketing, vendita e assistenza. Ulteriori informazioni su CallTrackingMetrics

Caratteristiche

  • Analisi delle sensazioni
  • Registrazione delle chiamate
  • Trascrizione automatica
  • Sondaggi e feedback
  • Elaborazione del linguaggio naturale
  • Gestione dell'esperienza del cliente
Chorus è il cloud per conversazioni leader del mercato, creato per acquisire, archiviare e analizzare in modo sicuro le chiamate e le riunioni dei team.
Con ogni chiamata di vendita e riunione con i clienti acquisita e analizzata nel cloud per conversazioni, tutti i membri dell'organizzazione possono collaborare ancor più strettamente, mantenersi rapidamente allineati e incentrarsi di più sui clienti, facendosi orientare dai dati. L'installazione richiede meno di cinque minuti e da subito sono disponibili informazioni dettagliate. A prescindere dalla combinazione di tecnologia per la vendita e il marketing utilizzata dal tuo team, Chorus.ai è presente per potenziare l'organizzazione delle tue entrate. Ulteriori informazioni su Chorus

Caratteristiche

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  • Registrazione delle chiamate
  • Trascrizione automatica
  • Sondaggi e feedback
  • Elaborazione del linguaggio naturale
  • Gestione dell'esperienza del cliente
The speech-to-text software for medical professionals. Processes up to five times the average typing speed. Works everywhere.
Talkatoo is a speech-to-text software. Talkatoo has been built specifically for medical professionals, both in the veterinary and human medical space. Talkatoo is a subscription-based software and starts at $95/month, and goes down in per-user price as you add additional users. Complete your medical records in half the time. Talkatoo works in any field, dictate in all practice management software, electronic health records, MS Word, Google Docs, email, etc. Ulteriori informazioni su Talkatoo

Caratteristiche

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  • Registrazione delle chiamate
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  • Elaborazione del linguaggio naturale
  • Gestione dell'esperienza del cliente
Increase QA coverage by classifying and auto-scoring every call, email, and chat session for CX and regulatory compliance.
EvaluAgent's Quality Assurance software includes all the features you need to deliver performance improvement and demonstrate compliance. Backed by an experience customer success team, EvaluAgent helps you evaluate, coach and engage front-line agents. Access best-in-class cognitive services and machine learning that identifies your business-specific words and phrases to boost call-transcription accuracy. Ulteriori informazioni su EvaluAgent

Caratteristiche

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  • Gestione dell'esperienza del cliente
Programmi SaaS online di incentivi e riconoscimento basati sulla ludicizzazione creati da Snowfly.
Snowfly è una delle principali aziende che si occupano di incentivazione, riconoscimento e analisi dei dati dei dipendenti, basata sulla ludicizzazione. Crea un approccio personalizzato per ogni cliente, così da fornire il miglior coinvolgimento dei dipendenti per la sua organizzazione, utilizzando un esclusivo sistema di ricompense e riconoscimenti a intervalli variabili e il rinforzo positivo. Sfrutta l'analisi per fornire passi attuabili verso il miglioramento individuale e organizzativo, tramite riconoscimento mirato e incentivi in tempo reale. Fornisce risultati misurabili a ciascun cliente. Ulteriori informazioni su Snowfly

Caratteristiche

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  • Elaborazione del linguaggio naturale
  • Gestione dell'esperienza del cliente
Appen provides high-quality training data to confidently deploy world-class AI.
Appen provides reliable training data to give organizations in technology, automotive, financial services, retail, healthcare, and governments the confidence to deploy world-class AI products. Our expertise includes a global crowd of over 1 million skilled contractors who speak over 235 languages, in over 70,000 locations and 170 countries. Ulteriori informazioni su Appen

Caratteristiche

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  • Elaborazione del linguaggio naturale
  • Gestione dell'esperienza del cliente
Omnichannel software solution for contact centers, providing a seamless customer experience across voice, email, chat, & social media.
At ICR Evolution we help you connect with your customers in an agile, simple, effective and productive way. EVOLUTION allows you to be where your customers are, at the right time. Answer calls, emails, chats, chatbots, voicebots and social media messages from the same platform and offer a 100% omnichannel customer service experience. EVOLUTION features intelligent contact routing, IVR, predictive dialer, scripting and flow design tools, integrations with CRMs, ERPs and omnichannel communications Ulteriori informazioni su ICR Evolution

Caratteristiche

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  • Elaborazione del linguaggio naturale
  • Gestione dell'esperienza del cliente
CallFinder® è una soluzione SaaS automatizzata di monitoraggio della qualità, con report di dati personalizzati e informazioni sulle prestazioni del contact center e sui KPI.
CallFinder è un fornitore leader di software di analisi vocale SaaS, valutazione delle chiamate automatizzata e tecnologia di trascrizione vocale in testo, con informazioni sulle conversazioni, come l'analisi del sentiment. La soluzione di analisi vocale CallFinder ricerca nelle registrazioni delle chiamate parole ed espressioni chiave per aiutarti a raggiungere gli obiettivi aziendali e superare le sfide comuni, come la conformità agli script e i bassi punteggi della soddisfazione del cliente (Customer Satisfaction, CSAT). Questa soluzione fornisce anche analisi dell'interazione agente-cliente su ogni chiamata in arrivo. Ulteriori informazioni su CallFinder

Caratteristiche

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  • Elaborazione del linguaggio naturale
  • Gestione dell'esperienza del cliente
MaxContact is a leading cloud-based contact centre solution provider. With unrivalled technology and a fantastic 100% UK-based team.
MaxContact is a leading cloud-based contact centre solution provider. With unrivalled technology, a fantastic 100% UK-based team, we design and develop your solution based on your business requirement s, so as your needs change, so do we. It's the reason MaxContact handle over 100 Million interactions monthly, why 97% of our valued customers choose to stay with us, and why we're growing from strength to strength, alongside our customers. Ulteriori informazioni su MaxContact

Caratteristiche

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  • Elaborazione del linguaggio naturale
  • Gestione dell'esperienza del cliente
Artificial Intelligence Speech analytics software for call centers enabling 100% coverage with automated quality & compliance scoring.
Daisee transforms Customer Experience by utilizing Artificial Intelligence, speech, & text analytics to access deep insight into behavioural and emotional dynamics of your customer base. Daisee transcribes, analyses and automatically scores and ranks 100% of contact centre interactions enabling organisations to focus on the interactions that matter. Daisee's highly accurate insights enable full visibility into your customer service operations and streamline your quality assurance workflows. Ulteriori informazioni su daisee

Caratteristiche

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  • Elaborazione del linguaggio naturale
  • Gestione dell'esperienza del cliente
Reach customers through any channel in one solution and transform the way you do business.
Transform the way you do business! inConcert makes it possible to reach customers through any channel in one solution with all the necessary tools for successful high-demand contact center operations. It’s engineered to deliver excellence in performance and customer experience, from traditional and robust dialing systems and IVRs to AI powered speech analytics, chatbos, voicebots and voice portals. Ulteriori informazioni su inConcert Omnichannel Contact Center

Caratteristiche

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  • Elaborazione del linguaggio naturale
  • Gestione dell'esperienza del cliente
Contact center solution that helps businesses streamline customer service processes across multiple channels.
Amazon Connect - Provide superior customer service at a lower cost with an easy-to-use omnichannel cloud contact center. Save up to 80 percent compared to traditional contact center solutions with no minimum fees, long-term commitments, or upfront license charges. Easily scale up or down to meet demand, with the flexibility to onboard tens of thousands of agents working from anywhere. Download our free eBook on how Amazon Connect can save you contact center costs. Ulteriori informazioni su Amazon Connect

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  • Elaborazione del linguaggio naturale
  • Gestione dell'esperienza del cliente
Soluzione di analisi omnicanale e di gestione delle prestazioni dei call center pervasivi per grandi e piccoli contact center.
CallMiner fornisce soluzioni di analisi omnicanale per migliorare le prestazioni degli agenti e l'intelligence dei clienti. Fondata nel 2002, CallMiner è stata all'avanguardia nel settore dell'analisi vocale. Con anni di leadership nel settore e oltre 2 miliardi di ore di conversazioni estratte, è in grado di offrire un valore eccezionale ai clienti, fornendo soluzioni di analisi del coinvolgimento altamente efficaci, utilizzabili e scalabili. Ulteriori informazioni su Eureka

Caratteristiche

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  • Elaborazione del linguaggio naturale
  • Gestione dell'esperienza del cliente
Cloud-based solution that assists businesses with automating IT operations and customer service processes via AI technology.
Cloud-based solution that assists businesses with automating IT operations and customer service processes via AI technology. Ulteriori informazioni su Amelia

Caratteristiche

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  • Elaborazione del linguaggio naturale
  • Gestione dell'esperienza del cliente
Observe.AI is an AI-powered agent enablement platform. Evaluate 100% of voice calls, analyze performance, and tailor agent coaching.
Observe.AI is an AI-powered agent enablement platform for voice customer service. Leveraging the latest speech and natural language processing technologies, Observe.AI enables organizations to quickly analyze 100% of calls. With Observe.AI, support teams improve call quality, monitor compliance, and coach agents into top performers. Ulteriori informazioni su Observe.AI

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  • Gestione dell'esperienza del cliente
Record, transcribe & analyze interactions for unmatched intelligence via Knowlarity’s Speech Analytics Platform Built with Google Cloud
With Knowlarity’s Speech Analytics Platform Build with Google Cloud, automate conversation analysis for unmatched business intelligence. Improve contact center performance with insights on operations & agents Find customer insights regarding satisfaction, service, intelligence and campaign effectiveness Minimize churn by discovering cause and predicting at-risk customers Enhance your compliance by reviewing large samples and specific call types Ulteriori informazioni su Knowlarity

Caratteristiche

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  • Sondaggi e feedback
  • Elaborazione del linguaggio naturale
  • Gestione dell'esperienza del cliente
End-to-end AI meeting assistant for customer-facing teams.
Avoma is an end-to-end AI meeting assistant for customer-facing teams. Its AI-powered technology help customer-facing teams capture important customer information, before, during, and after important meetings. Avoma analyzes conversation insights, and intelligence to help reps shorten sales cycles and delight more customers. With Avoma, you can automatically record all your meetings, get full transcripts and summarized notes, and actionable insights synced directly to your CRM. Review calls and Ulteriori informazioni su Avoma

Caratteristiche

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  • Gestione dell'esperienza del cliente
Perform highly accurate, automatic forensic voice comparisons using a cutting-edge, language-independent speaker recognition solution.
Phonexia Voice Inspector is an out-of-the-box solution that enables police forces and forensic experts with a highly accurate forensic voice comparison tool to support effective criminal investigation s and give evidence in court. It uses the cutting-edge Phonexia Voice Biometrics technology powered by deep neural networks, providing exceptional accuracy. You can automatically compare the subjects voice, use recordings of any language, and present the results quickly with predefined reports. Ulteriori informazioni su Phonexia Voice Inspector

Caratteristiche

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  • Gestione dell'esperienza del cliente
Rev.ai's suite of speech-to-text APIs allows businesses to build powerful downstream applications.
We train our speech models on 50,000+ hours of human-transcribed audio content to produce the most accurate API-driven, automatic speech recognition (ASR) engine on the market With over 50,000 active freelancers working to train the world’s most accurate English ASR for the last decade, Rev is a leader in the speech-to-text world. - Use only one provider for all your speech to text needs pre-recorded or live - Scale to meet a global audience with 31 languages - Reduce time to market with setup Ulteriori informazioni su Rev.ai

Caratteristiche

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  • Gestione dell'esperienza del cliente
MiaRec helps contact centers unlock the intelligence from their customer interactions for better business results & happy customers.
MiaRec is a provider of conversational intelligence and automated QA for contact centers. Contact centers use MiaRec to modernize QA workflows and surface intelligence at scale. MiaRec's Conversation al Analytics Platform records customer interactions compliantly and securely, offering contact centers Voice AI and machine learning that enables organizations to analyze sentiment and keywords, automatically evaluate agent performance, redact sensitive data, and more. Ulteriori informazioni su MiaRec

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  • Elaborazione del linguaggio naturale
  • Gestione dell'esperienza del cliente
API di analisi vocale rapida da implementare per analisi del sentiment in call center, app native, robotica, ecc. Indipendente dalla lingua e dal dialetto
OTO sfrutta una tecnologia vocale all'avanguardia per comprendere i comportamenti principali e i segnali acustici in tempo reale. DeepToneTM è un motore leggero che estrae oltre 100 misurazioni, più volte ogni secondo, fornendo una vasta gamma di informazioni approfondite. OTO è indipendente dalla lingua e fornisce parametri di output su vari angoli. Questa API consente alle aziende di iniziare ad analizzare il 100% delle conversazioni di chiamata entro un paio di ore. Iscriviti per una prova gratuita e inizia ad analizzare i dati delle tue chiamate. Ulteriori informazioni su OTO

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  • Gestione dell'esperienza del cliente
Deepening and enriching customer and employee insights
Call Journey’s mission is to use Interactive AI to deepen and enrich the way that organisations understand their customers and people. VoiceAI captures and analyses each and every interaction to produce nuanced insights in a simple, searchable and actionable format, helping organisations improve their customer experience, business performance, risk management and compliance. Call Journey’s passionate interaction experts have combined the best of Natural Language Processing and Artificial Intel Ulteriori informazioni su VoiceAI

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  • Gestione dell'esperienza del cliente
SoapBox Labs supporta fantastiche esperienze vocali per bambini.
SoapBox Labs sviluppa una tecnologia di riconoscimento vocale per i bambini. Offre una tecnologia di riconoscimento vocale automatico (Automatic Speech Recognition, ASR) proprietaria e a basso contenuto di codice, che garantisce un'elevata precisione per i bambini di età compresa tra 2 e 12 anni con tutti gli accenti e i dialetti. Il motore vocale SoapBox è stato creato utilizzando l'approccio "privacy by design", per proteggere il diritto fondamentale dei bambini alla riservatezza dei dati vocali. SoapBox concede in licenza la propria tecnologia ad aziende di istruzione e intrattenimento di terze parti e offre due suite di soluzioni principali: SoapBox Educate e SoapBox Play. Ulteriori informazioni su SoapBox

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  • Gestione dell'esperienza del cliente
SaaS solution delivering Inbound, outbound, digital channels, advanced analytics, WFM all the world class support and consultation.
RapportCMS is an extensive and feature rich solution with world class support. The solution enables staff to work from any location with advanced agent and customer analytics. As differences between vendors become smaller, people make the difference. Unity4 provides exceptional staff and support to a cutting edge solution with: - Elegant inbound routing - Powerful outbound dialling - Analytics suite to support, management and develop - Omnichannel portal - Agent Telework space and consultation Ulteriori informazioni su RapportCMS

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  • Gestione dell'esperienza del cliente
Sonar è una piattaforma di ricerca utente intuitiva, basata sull'intelligenza artificiale. Ti consente di effettuare ricerche basate su video su larga scala.
Ottieni rapidamente ottime informazioni. Sonar è una piattaforma di ricerca utente intuitiva, che consente agli specialisti e non della UX di effettuare ricerche basate su video attraverso colloqui qualitativi non moderati. Ulteriori informazioni su Sonar

Caratteristiche

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  • Elaborazione del linguaggio naturale
  • Gestione dell'esperienza del cliente
DeepTranscript is an automatic speech recognition technology for companies dedicated to voice data uses.
DeepTranscript is an automatic speech recognition technology for companies dedicated to voice data uses. Designed as the perfect technology provider for professionals who want to transcribe large volumes by offering a high accuracy and low prices. Let's collect all data available in conversations, talks, interview with a plug and play API with an immediate go to market and relevant features on top of accurate transcription : emotion analysis, recurring reasons for satisfaction... Ulteriori informazioni su DeepTranscript

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  • Gestione dell'esperienza del cliente
An AI powered Data Analytics platform that analyzes and visualizes complex data sets, helping you make decisions.
An AI powered Data Analytics platform that analyzes and visualizes complex data sets, helping you make decisions. Ulteriori informazioni su Stratifyd

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Call center software to help you manage not only your customer service needs but also the quality and compliance metrics you establish
Call center software to help you manage not only your customer service needs but also the quality and compliance metrics you establish Ulteriori informazioni su Contact Cubed

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Software solution that offers speech recognition and synthesis.
Voximal is a software solution that offers speech recognition and synthesis. Voximal integrates cloud speech services like Google Speech API, IBM Watson Speech-To-Text, Azure Bing Speech, but keeps on-premise capability thanks to UNIMRCP connector. Voximal is compliant with VoiceXML 2.1's W3C standard language. Asterisk offers all common VoIP protocols, as SIP. Speech recognition and synthesis is available over MRCP's IETF standard or even native HTTP connector. Voximal runs on the GNU/Linux operating system. Ulteriori informazioni su Voximal

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Tethr integrates with any voice platform and equips your entire enterprise with powerful insights, all from your customer phone calls.
Tethr integrates with any voice platform and equips your entire enterprise with powerful insights, all from your customer phone calls. Ulteriori informazioni su Tethr

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An advanced speech analytics solution for contact centers to improve performance, reduce operational costs & boost customer experience.
An advanced speech analytics solution for contact centers to improve performance, reduce operational costs & boost customer experience. Ulteriori informazioni su SmartSpeech

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  • Gestione dell'esperienza del cliente
A business phone system for global enterprise communications
TeleCMI is a leading innovative business phone system for global enterprise communications. The smartest cloud contact center and hosted PBX product which was built to manage business communications with effective, easy-to-access and live monitoring features. A new-age communication platform which can be integrated with familiar CRM and helpdesk tools. TeleCMI - An intelligent business conversation platform which delivers high voice quality with low latency. Ulteriori informazioni su Telecmi

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  • Gestione dell'esperienza del cliente
A Consumer Finance Intelligence solution that analyzes agent and customer conversations to enhance profits, experience, and compliance.
Prodigal is a Consumer Finance Intelligence solution for optimizing operations and quality assurance. Collection agencies, healthcare providers, and lenders rely on Prodigal to unlock insights that enhance profits, experience, and compliance by analyzing agents' conversations with borrowers and patients. ProAssist guides agents to say and do the right thing every time. ProNotes auto-writes call notes, creating hours of capacity. ProVoice analyzes 100% of calls to reduce risk and strengthen QA. Ulteriori informazioni su Prodigal

Caratteristiche

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  • Gestione dell'esperienza del cliente
CX suite that helps businesses measure and improve customer experience by managing feedback, ratings and reviews on a unified platform.
CX suite that helps businesses measure and improve customer experience by managing feedback, ratings and reviews on a unified platform. Ulteriori informazioni su Verint Experience Management

Caratteristiche

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  • Trascrizione automatica
  • Sondaggi e feedback
  • Elaborazione del linguaggio naturale
  • Gestione dell'esperienza del cliente
As pioneers in cloud technology, ClearTouch has been in business for over 20+ years, worldwide presence, serving over 1500+ clients.
ClearTouch is a cloud-hosted contact center platform provider, which enhances the customer experience of organizations across Banking, Insurance, Healthcare, BPOs, ARM/Collections, eCommerce, and Automotive, among others. Our platform comes packaged with everything – dialer, telephony, team management, analytics & intelligence, data & digital services, and integrations — all of this at a per-minute pricing. You don’t have to depend on multiple providers to manage your contact center. Ulteriori informazioni su Cleartouch Cloud Contact Center Platform

Caratteristiche

  • Analisi delle sensazioni
  • Registrazione delle chiamate
  • Trascrizione automatica
  • Sondaggi e feedback
  • Elaborazione del linguaggio naturale
  • Gestione dell'esperienza del cliente
Solution to create notes automatically for meetings.
Solution to create notes automatically for meetings. Ulteriori informazioni su Marsview Notes

Caratteristiche

  • Analisi delle sensazioni
  • Registrazione delle chiamate
  • Trascrizione automatica
  • Sondaggi e feedback
  • Elaborazione del linguaggio naturale
  • Gestione dell'esperienza del cliente
Real-time compliance monitoring, conduct & fraud risk by analyzing customer & employee communication channels.
Real-time compliance monitoring, conduct & fraud risk by analyzing customer & employee communication channels. Ulteriori informazioni su Cognitive View

Caratteristiche

  • Analisi delle sensazioni
  • Registrazione delle chiamate
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  • Sondaggi e feedback
  • Elaborazione del linguaggio naturale
  • Gestione dell'esperienza del cliente
Verint Speech Analytics is a cloud-based speech analytics solution that helps businesses extract valuable insights from phone calls.
Verint Speech Analytics is a cloud-based speech analytics solution that helps businesses extract valuable insights from phone calls. Users will be able to reduce repeat calls and agent handle times, gain real-time customer insights, reduce churn by finding root issues and more. It also helps businesses measure customer satisfaction levels, run marketing campaigns and analyze agents’ performances. Ulteriori informazioni su Verint Speech Analytics

Caratteristiche

  • Analisi delle sensazioni
  • Registrazione delle chiamate
  • Trascrizione automatica
  • Sondaggi e feedback
  • Elaborazione del linguaggio naturale
  • Gestione dell'esperienza del cliente
Alvaria Engagement Analytics surfaces valuable insights into quality, operational efficiency and customer sat across all channels.
Alvaria Engagement Analytics is a powerful speech and text analytics engine designed for quality analysts, business analysts and other advanced users to surface valuable insights into quality, operational efficiency and customer sat across all customer communication channels. Ulteriori informazioni su Alvaria Engagement Analytics

Caratteristiche

  • Analisi delle sensazioni
  • Registrazione delle chiamate
  • Trascrizione automatica
  • Sondaggi e feedback
  • Elaborazione del linguaggio naturale
  • Gestione dell'esperienza del cliente
Capturi helps teams identify valuable insights using speech analytics to e.g. increase sales numbers or NPS scores and much more.
Capturis customized solution helps you reach your full potential! Using speech analytics and machine learning, Capturi analyzes your customer facing call recordings and transforms them into insights on how to achieve higher NPS, increase sales numbers, reduce the number of non-valuable customer calls and save valuable time on documentation and quality assurance. Ulteriori informazioni su Capturi

Caratteristiche

  • Analisi delle sensazioni
  • Registrazione delle chiamate
  • Trascrizione automatica
  • Sondaggi e feedback
  • Elaborazione del linguaggio naturale
  • Gestione dell'esperienza del cliente
Speech analytics platform for monitoring customer interactions to improve conversion rates, revenue, and buying experiences.
Speech analytics platform for monitoring customer interactions to improve conversion rates, revenue, and buying experiences. Ulteriori informazioni su Signal AI

Caratteristiche

  • Analisi delle sensazioni
  • Registrazione delle chiamate
  • Trascrizione automatica
  • Sondaggi e feedback
  • Elaborazione del linguaggio naturale
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