15 risultati
Perché Capterra è gratis
A data analytics tool that translates quantitative and qualitative data from multiple sources into visuals & dashboards.
UpMetrics provides impact organizations with the only data reporting and analytics tool that incorporates both quantitative and qualitative data sources. We work with clients across the public, private and social sectors that want to collect, analyze and use data to define their narrative, inform long-term planning and evaluate their impact.
UpMetrics provides impact organizations with the only data reporting and analytics tool that incorporates both quantitative and qualitative data sources. We work with clients across the public, private...
  • Segmentazione del pubblico
  • Analisi dei dati comportamentali
  • Analisi della concorrenza
  • Mappatura del percorso del cliente
Lotame è uno tra i fornitori leader di soluzioni di arricchimento dei dati per le imprese globali.
Lotame è uno tra i fornitori leader di soluzioni di arricchimento dei dati per le imprese globali. Le tecnologie per i dati connesse e brevettate, gli scambi di dati di seconda e terza parte curati e il servizio clienti di alto livello rendono questo prodotto una scelta di fiducia per operatori di marketing, agenzie e società di media che desiderano creare una visione panoramica dei propri clienti e attivarsi su ambienti web, app mobili e OTT senza cookie.
Lotame è uno tra i fornitori leader di soluzioni di arricchimento dei dati per le imprese globali. Le tecnologie per i dati connesse e brevettate, gli scambi di dati di seconda e terza parte curati e i...
  • Segmentazione del pubblico
  • Analisi dei dati comportamentali
  • Analisi della concorrenza
  • Mappatura del percorso del cliente
Sistema con piattaforma di gestione dei dati (Data Management Platform, DMP), che consente agli inserzionisti e agli editori di ottenere visualizzazioni fruibili, creare segmenti di pubblico e vendere a un pubblico mirato.
Sistema con piattaforma di gestione dei dati (Data Management Platform, DMP), che consente agli inserzionisti e agli editori di ottenere visualizzazioni fruibili, creare segmenti di pubblico e vendere a un pubblico mirato.
Sistema con piattaforma di gestione dei dati (Data Management Platform, DMP), che consente agli inserzionisti e agli editori di ottenere visualizzazioni fruibili, creare segmenti di pubblico e vendere ...
  • Segmentazione del pubblico
  • Analisi dei dati comportamentali
  • Analisi della concorrenza
  • Mappatura del percorso del cliente
Online platform designed to manage video, social, and mobile advertising campaigns.
Online platform designed to manage video, social, and mobile advertising campaigns.
Online platform designed to manage video, social, and mobile advertising campaigns....
  • Segmentazione del pubblico
  • Analisi dei dati comportamentali
  • Analisi della concorrenza
  • Mappatura del percorso del cliente
Cloud-based solution that enables professionals to manage business processes with ETL processing, access management, debugging & more.
Cloud-based solution that enables professionals to manage business processes with ETL processing, access management, debugging & more.
Cloud-based solution that enables professionals to manage business processes with ETL processing, access management, debugging & more....
  • Segmentazione del pubblico
  • Analisi dei dati comportamentali
  • Analisi della concorrenza
  • Mappatura del percorso del cliente
Cloudera delivers the modern platform for machine learning and analytics optimized for the cloud
Cloudera helps businesses use data to make what's impossible today possible tomorrow. We empower people to transform complex data into clear and actionable insights. The worlds largest enterprises trust Cloudera to help solve their most challenging business problems, from driving customer insights, to connecting products and services, to reducing business risk.
Cloudera helps businesses use data to make what's impossible today possible tomorrow. We empower people to transform complex data into clear and actionable insights. The worlds largest enterprises trus...
  • Segmentazione del pubblico
  • Analisi dei dati comportamentali
  • Analisi della concorrenza
  • Mappatura del percorso del cliente
MediaMath combines audience, media and intelligence in a single efficient platform to help marketers execute at scale.
MediaMath combines audience, media and intelligence in a single efficient platform to help marketers execute at scale.
MediaMath combines audience, media and intelligence in a single efficient platform to help marketers execute at scale....
  • Segmentazione del pubblico
  • Analisi dei dati comportamentali
  • Analisi della concorrenza
  • Mappatura del percorso del cliente
The Data Management Platform built for publishers, Permutive Publisher DMP allows you to see, analyze and activate your entire audience
The Data Management Platform built for publishers, Permutive Publisher DMP allows you to see, analyze and activate your entire audience in real-time. Permutive uses first-party data giving publishers, for the first time, visibility of their entire audience. Built on Edge computing, our DMP processes data in real-time so passer-by traffic can be targeted in-session on their first visit. This gives publishers the tools to increase audience match rates, inventory scale and data-driven revenue.
The Data Management Platform built for publishers, Permutive Publisher DMP allows you to see, analyze and activate your entire audience in real-time. Permutive uses first-party data giving publishers,...
  • Segmentazione del pubblico
  • Analisi dei dati comportamentali
  • Analisi della concorrenza
  • Mappatura del percorso del cliente
Raccogli e gestisci i dati degli utenti su una piattaforma a prova di GDPR, che offre accesso a oltre 27 profili B.
Data Management Platform (DMP), di OnAudience, mira ad aiutare le aziende a raccogliere e gestire i dati degli utenti. Questa tecnologia viene principalmente utilizzata dai professionisti del marketing per migliorare le loro iniziative pubblicitarie online. È offerta nel modello SaaS, utilizza algoritmi per Big Data e l'IA, consentendo agli utenti di generare segmenti e mirarli in campagne programmatiche. La piattaforma è collegata a uno più grandi set di dati di terze parti del mondo di proprietà di OnAudience.com, che contiene oltre 27 profili utente B provenienti da 200 mercati.
Data Management Platform (DMP), di OnAudience, mira ad aiutare le aziende a raccogliere e gestire i dati degli utenti. Questa tecnologia viene principalmente utilizzata dai professionisti del marketing...
  • Segmentazione del pubblico
  • Analisi dei dati comportamentali
  • Analisi della concorrenza
  • Mappatura del percorso del cliente
Amobee

Amobee

(0 recensioni)
Cloud-based solution that helps with multi-channel advertisement planning, execution, campaign monitoring, and more.
Cloud-based solution that helps with multi-channel advertisement planning, execution, campaign monitoring, and more.
Cloud-based solution that helps with multi-channel advertisement planning, execution, campaign monitoring, and more....
  • Segmentazione del pubblico
  • Analisi dei dati comportamentali
  • Analisi della concorrenza
  • Mappatura del percorso del cliente
Admixer.DMP is a data platform with access to the 1st party data with custom-built and specialized branded audiences.
Admixer.DMP is a data platform with access to the 1st party data with custom-built and specialized branded audiences. Admixer.DMP helps advertisers, ad agencies, and publishers improve their performance and monetization capabilities with laser-focused audience targeting. Admixer.DMP fuels every ad campaign and marketing strategy with audience insights and data
Admixer.DMP is a data platform with access to the 1st party data with custom-built and specialized branded audiences. Admixer.DMP helps advertisers, ad agencies, and publishers improve their performanc...
  • Segmentazione del pubblico
  • Analisi dei dati comportamentali
  • Analisi della concorrenza
  • Mappatura del percorso del cliente
Data management platform that helps businesses capture, analyze, and store customer and marketing data in a centralized repository.
Data management platform that helps businesses capture, analyze, and store customer and marketing data in a centralized repository.
Data management platform that helps businesses capture, analyze, and store customer and marketing data in a centralized repository....
  • Segmentazione del pubblico
  • Analisi dei dati comportamentali
  • Analisi della concorrenza
  • Mappatura del percorso del cliente
Data Management Platform to understand consumer behavior through path-to-purchase data and customer journey tools.
Data Management Platform to understand consumer behavior through path-to-purchase data and customer journey tools.
Data Management Platform to understand consumer behavior through path-to-purchase data and customer journey tools....
  • Segmentazione del pubblico
  • Analisi dei dati comportamentali
  • Analisi della concorrenza
  • Mappatura del percorso del cliente
Data Management Platform (DMP) that gathers customer data and helps deliver relevant and personalized advertisements to consumers.
Data Management Platform (DMP) that gathers customer data and helps deliver relevant and personalized advertisements to consumers.
Data Management Platform (DMP) that gathers customer data and helps deliver relevant and personalized advertisements to consumers....
  • Segmentazione del pubblico
  • Analisi dei dati comportamentali
  • Analisi della concorrenza
  • Mappatura del percorso del cliente
The lite data services platform for a code-free, agile, one-stop solution to data service provisioning.
The lite data services platform for a code-free, agile, one-stop solution to data service provisioning.
The lite data services platform for a code-free, agile, one-stop solution to data service provisioning....