30 risultati
Perché Capterra è gratis
Italia Prodotto locale
KPI6 Suite che fornisce insight su contenuti non-sollecitati per la comprensione del consumatore che migliora l'efficacia dei processi strategici e decisionali di un'azienda Ulteriori informazioni su KPI6
KPI6 è una suite Software as a Service adottata da grandi Brand e dalle agenzie Media per comprendere i consumatori, identificare le loro esigenze e definire segmenti di pubblico. Analizza una moltitudine di contenuti generati dagli utenti da fonti non-sollecitate come recensioni online, social media, panel digitali e open data per fornire le informazioni strategiche di cui un'azienda ha bisogno per guidare l'innovazione, la valutazione delle opportunità, la pianificazione strategica, la segmentazione, lo sviluppo creativo e la strategia media. Ulteriori informazioni su KPI6
KPI6 è una suite Software as a Service adottata da grandi Brand e dalle agenzie Media per comprendere i consumatori, identificare le loro esigenze e definire segmenti di pubblico. Analizza una...

Caratteristiche

  • Apprendimento automatico
  • Sistema plurilingue
  • Riconoscimento ottico dei caratteri
  • Riconoscimento vocale
Grooper: intelligenza artificiale disponibile, accessibile e trasparente; progettata per integrare la comprensione in tempo reale dei dati.
Grooper consente una rapida innovazione per le organizzazioni che elaborano e integrano grandi quantità di dati difficili. Creata da un team di sviluppatori coraggiosi e frustrati dalle limitazioni delle soluzioni esistenti, Grooper è una piattaforma intelligente per l'integrazione di documenti e dati digitali. Grooper sfrutta una sofisticata tecnologia di acquisizione brevettata, il machine learning, l'elaborazione del linguaggio naturale e l'elaborazione avanzata delle immagini. Grooper: intelligenza artificiale disponibile, accessibile e trasparente.
Grooper consente una rapida innovazione per le organizzazioni che elaborano e integrano grandi quantità di dati difficili. Creata da un team di sviluppatori coraggiosi e frustrati dalle limitazioni...

Caratteristiche

  • Apprendimento automatico
  • Sistema plurilingue
  • Riconoscimento ottico dei caratteri
  • Riconoscimento vocale
Leading end-to-end data science platform that fully automates & augments the data prep, model creation, model operations processes.
RapidMiner is reinventing enterprise AI so that anyone has the power to positively shape the future. We’re doing this by enabling ‘data loving’ people of all skill levels, across the enterprise, to rapidly create and operate AI solutions to drive immediate business impact. We offer an end-to-end platform that unifies data prep, machine learning, and model operations with a user experience that provides depth for data scientists and simplifies complex tasks for everyone else.
RapidMiner is reinventing enterprise AI so that anyone has the power to positively shape the future. We’re doing this by enabling ‘data loving’ people of all skill levels, across the enterprise, to...

Caratteristiche

  • Apprendimento automatico
  • Sistema plurilingue
  • Riconoscimento ottico dei caratteri
  • Riconoscimento vocale
Brandwatch is a digital consumer intelligence platform that allows allow companies to understand consumer insights via social listening
Brandwatch is the worlds pioneering digital consumer intelligence suite. The companys AI-powered deep social listening and content marketing analytics products help over 2,000 of the worlds most admired brands and agencies make insightful, data-driven decisions. Brandwatch includes leading content marketing platform BuzzSumo in its portfolio. Brandwatch has 10 offices around the world and is headquartered in Brighton, UK.
Brandwatch is the worlds pioneering digital consumer intelligence suite. The companys AI-powered deep social listening and content marketing analytics products help over 2,000 of the worlds most...

Caratteristiche

  • Apprendimento automatico
  • Sistema plurilingue
  • Riconoscimento ottico dei caratteri
  • Riconoscimento vocale
Apply artificial intelligence to your customer feedback that learns from your data and helps you make better decisions.
Get real time insights to drive customer loyalty and growth. Chattermill automatically analyses customer feedback and detects sentiment across multiple channels to identify trends in customer behaviour and helps teams answer questions faster. Listen to customers, uncover what drives behaviour and
Get real time insights to drive customer loyalty and growth. Chattermill automatically analyses customer feedback and detects sentiment across multiple channels to identify trends in customer...

Caratteristiche

  • Apprendimento automatico
  • Sistema plurilingue
  • Riconoscimento ottico dei caratteri
  • Riconoscimento vocale
Piattaforma di intelligenza artificiale per analizzare testo con Machine Learning e trasformare e-mail, tweet, sondaggi o qualsiasi testo in dati utilizzabili.
MonkeyLearn è una piattaforma basata sull'intelligenza artificiale che consente di analizzare testi attraverso il Machine Learning, per automatizzare i flussi di lavoro aziendali e risparmiare ore di elaborazione manuale dei dati. Clienti come Clearbit, Segment e Drift utilizzano MonkeyLearn per classificare ed estrarre dati utilizzabili da testi non elaborati come e-mail, chat, pagine web, documenti, tweet e molto altro! MonkeyLearn può essere facilmente integrato tramite integrazioni come Fogli Google, Zapier, Zendesk o Rapidminer (non è richiesta alcuna codifica) o tramite splendide API e SDK.
MonkeyLearn è una piattaforma basata sull'intelligenza artificiale che consente di analizzare testi attraverso il Machine Learning, per automatizzare i flussi di lavoro aziendali e risparmiare ore di...

Caratteristiche

  • Apprendimento automatico
  • Sistema plurilingue
  • Riconoscimento ottico dei caratteri
  • Riconoscimento vocale
Accern è una piattaforma di data science che consente alle aziende di ricavare informazioni approfondite da una vasta quantità di dati, per garantire efficienza e decisioni ottimali.
Accern è una piattaforma di intelligenza artificiale a zero contenuto di codice, che consente ai data scientist delle organizzazioni finanziarie di ricavare rapidamente informazioni approfondite da una vasta quantità di dati, aumentando l'efficienza e informando su rischi e decisioni finanziarie ottimali. I data scientist e data analyst utilizzano Accern per creare e implementare modelli di elaborazione adattiva del linguaggio naturale (Natural Language Processing, NLP) e di previsione, appositamente formati per casi d'uso finanziario, per un coinvolgimento dei clienti ottimale, una maggiore efficienza operativa e decisioni intelligenti su rischi e investimenti.
Accern è una piattaforma di intelligenza artificiale a zero contenuto di codice, che consente ai data scientist delle organizzazioni finanziarie di ricavare rapidamente informazioni approfondite da...

Caratteristiche

  • Apprendimento automatico
  • Sistema plurilingue
  • Riconoscimento ottico dei caratteri
  • Riconoscimento vocale
Clarabridge helps you understand and improve your customer's experience by putting customer feedback to work.
Clarabridge helps hundreds of the worlds leading brands improve the customer experience by putting customer feedback to work. Our solution offers the only omni-source listening, best in class customer analytics, and real-time, guided actions for fast front-line response. With customer feedback trends, correlation, and root cause analysis the best and biggest companies in the world use the Clarabridge SaaS solution to power their CEM programs.
Clarabridge helps hundreds of the worlds leading brands improve the customer experience by putting customer feedback to work. Our solution offers the only omni-source listening, best in class...

Caratteristiche

  • Apprendimento automatico
  • Sistema plurilingue
  • Riconoscimento ottico dei caratteri
  • Riconoscimento vocale
Language processing platform that supports 22 languages and a Twitter-mode. Includes sentiment, categorization, and entity extraction.
Lexalytics transforms global conversations into meaningful and actionable insights. Every day, our leading on-premise Salience and SaaS Semantria text analysis technology platforms process billions of pieces of unstructured data, translating thoughts and feelings into profitable decisions for our customers. We support 22 languages, and features include sentiment, named entities, themes, categorization, boolean queries, summarization, taxonomies, POS tagging, intentions and more.
Lexalytics transforms global conversations into meaningful and actionable insights. Every day, our leading on-premise Salience and SaaS Semantria text analysis technology platforms process billions...

Caratteristiche

  • Apprendimento automatico
  • Sistema plurilingue
  • Riconoscimento ottico dei caratteri
  • Riconoscimento vocale
An AI powered Data Analytics platform that analyzes and visualizes complex data sets, helping you make decisions.
An AI powered Data Analytics platform that analyzes and visualizes complex data sets, helping you make decisions.
An AI powered Data Analytics platform that analyzes and visualizes complex data sets, helping you make decisions.

Caratteristiche

  • Apprendimento automatico
  • Sistema plurilingue
  • Riconoscimento ottico dei caratteri
  • Riconoscimento vocale
A business intelligence solution for social listening, customer support, and brand development utilizing text analytics.
A business intelligence solution for social listening, customer support, and brand development utilizing text analytics.
A business intelligence solution for social listening, customer support, and brand development utilizing text analytics.

Caratteristiche

  • Apprendimento automatico
  • Sistema plurilingue
  • Riconoscimento ottico dei caratteri
  • Riconoscimento vocale
Provides services for automatic extraction of insights from unstructured information sources, including social media posts.
Provides services for automatic extraction of insights from unstructured information sources, including social media posts.
Provides services for automatic extraction of insights from unstructured information sources, including social media posts.

Caratteristiche

  • Apprendimento automatico
  • Sistema plurilingue
  • Riconoscimento ottico dei caratteri
  • Riconoscimento vocale
Insights-driven tool that assists businesses to achieve structured data through accurate financial analysis, and language processing.
Insights-driven tool that assists businesses to achieve structured data through accurate financial analysis and language processing.
Insights-driven tool that assists businesses to achieve structured data through accurate financial analysis and language processing.

Caratteristiche

  • Apprendimento automatico
  • Sistema plurilingue
  • Riconoscimento ottico dei caratteri
  • Riconoscimento vocale
Une plateforme SaaS pour améliorer l'expérience client en analysant les émotions des clients dans les commentaires et en extrayant des
Priorisez les irritants de vos parcours clients, augmentez votre NPS et gagnez du temps sur le traitement de vos verbatim grâce à notre plateforme d'Intelligence Artificielle. Q°emotion est une solution sémantique et émotionnelle pour analyser les avis de vos clients et collaborateurs à partir d'enquêtes, d'avis en ligne, etc. Notre outil d'analyse sémantique et émotionnelle vous permet d'identifier en un clic les étapes les plus commentées et critiques de votre parcours client.
Priorisez les irritants de vos parcours clients, augmentez votre NPS et gagnez du temps sur le traitement de vos verbatim grâce à notre plateforme d'Intelligence Artificielle. Q°emotion est une...

Caratteristiche

  • Apprendimento automatico
  • Sistema plurilingue
  • Riconoscimento ottico dei caratteri
  • Riconoscimento vocale
Queste soluzioni di automazione consistono principalmente nella risoluzione automatica di ogni tipo di richiesta da parte dei clienti.
Mr Wolf è un sistema che consente l'automazione dei processi aziendali riguardanti servizio clienti, vendite, contabilità, finanza, logistica o IT. Queste soluzioni di automazione consistono principalmente nella risoluzione automatica di ogni tipo di richiesta da parte dei clienti. Mr Wolf rende l'automazione più efficace mediante moduli di machine learning e NLP intelligenti che consentono al sistema di catalogare in modo indipendente le richieste, comprendere il testo e riconoscere oltre 30 lingue o persino le emozioni del mittente.
Mr Wolf è un sistema che consente l'automazione dei processi aziendali riguardanti servizio clienti, vendite, contabilità, finanza, logistica o IT. Queste soluzioni di automazione consistono...

Caratteristiche

  • Apprendimento automatico
  • Sistema plurilingue
  • Riconoscimento ottico dei caratteri
  • Riconoscimento vocale
Strumento abilitato all'intelligenza artificiale, che aiuta a ridimensionare le conversazioni con i clienti in tutta l'organizzazione.
Strumento abilitato all'intelligenza artificiale, che aiuta a ridimensionare le conversazioni con i clienti in tutta l'organizzazione.
Strumento abilitato all'intelligenza artificiale, che aiuta a ridimensionare le conversazioni con i clienti in tutta l'organizzazione.

Caratteristiche

  • Apprendimento automatico
  • Sistema plurilingue
  • Riconoscimento ottico dei caratteri
  • Riconoscimento vocale
Natural Language Processing, Data Extraction, and Intelligent Document Processing for Insurance Policy and Claims Management
ExB offers an AI/ML Driven Cognitive Process Automation platform that allows insurers to convert any form of text into actionable information for input management and process automation.Insurers can implement ready-to-use pre-trained policy management, claims management, and invoice assessment modules, request us to train ad-hoc models for their unique business needs, or directly utilize our Cognitive Workbench to independently create and train any sort of text mining and input management models
ExB offers an AI/ML Driven Cognitive Process Automation platform that allows insurers to convert any form of text into actionable information for input management and process automation.Insurers can...

Caratteristiche

  • Apprendimento automatico
  • Sistema plurilingue
  • Riconoscimento ottico dei caratteri
  • Riconoscimento vocale
The smartest, fastest way to analyze customer and employee sentiments in any language.
12X FASTER THAN SIMILAR PLATFORMS AND 50% MORE ACCURATE. Repustate's AI-powered technology is granular, accurate, and targeted. There's no coding or training required, so you can quickly integrate with your existing tech stack and start collecting insights with a few clicks. With an API that's infinitely scalable and capable of analyzing 1,000 comments per second – you'll get the data you need, faster than you ever thought possible.
12X FASTER THAN SIMILAR PLATFORMS AND 50% MORE ACCURATE. Repustate's AI-powered technology is granular, accurate, and targeted. There's no coding or training required, so you can quickly integrate...

Caratteristiche

  • Apprendimento automatico
  • Sistema plurilingue
  • Riconoscimento ottico dei caratteri
  • Riconoscimento vocale
Organizations embarking on intelligent process automation initiatives use Automate Studio to rapidly build and deploy AI workflow
Organizations embarking on intelligent process automation initiatives use Automate Studio to rapidly build and deploy AI-powered workflows and integrate resulting insights into business applications and processes. Transform audio, video, text and data content into actionable intelligence, at scale, with no AI expertise.
Organizations embarking on intelligent process automation initiatives use Automate Studio to rapidly build and deploy AI-powered workflows and integrate resulting insights into business applications...

Caratteristiche

  • Apprendimento automatico
  • Sistema plurilingue
  • Riconoscimento ottico dei caratteri
  • Riconoscimento vocale
Production-ready NLP API for NER, sentiment-analysis, classification, summarization, question answering, translation, and more.
NLP Cloud is a high performance production-ready NLP API based on spaCy and HuggingFace transformers. You can do Named Entity Recognition (NER), sentiment-analysis, classification, summarization, generation, question answering, translation, language detection, tokenization, and Part-Of-Speech (POS) tagging. The best open-source pre-trained models are available, but you can also deploy your own custom models. Pricing is fair, and all the pre-trained models are actually available for free.
NLP Cloud is a high performance production-ready NLP API based on spaCy and HuggingFace transformers. You can do Named Entity Recognition (NER), sentiment-analysis, classification, summarization,...

Caratteristiche

  • Apprendimento automatico
  • Sistema plurilingue
  • Riconoscimento ottico dei caratteri
  • Riconoscimento vocale
NLP solution designed to extract insight from documents.
NLP solution designed to extract insight from documents.
NLP solution designed to extract insight from documents.

Caratteristiche

  • Apprendimento automatico
  • Sistema plurilingue
  • Riconoscimento ottico dei caratteri
  • Riconoscimento vocale
NLP platform in Java to analyze text and extract sentiment.
NLP platform in Java to analyze text and extract sentiment.
NLP platform in Java to analyze text and extract sentiment.

Caratteristiche

  • Apprendimento automatico
  • Sistema plurilingue
  • Riconoscimento ottico dei caratteri
  • Riconoscimento vocale
Turnkey solution that helps businesses with process automation, analysis and scheduling on a centralized dashboard.
Smart Roby is a cloud Robot as a Service platform that allows you to automate all your business processes. Our solution is accessible to all organizations, whatever their size, because we believe that it is our role as a digital player to democratize access to smart automation. Smart Roby offers invoicing for the use of robots. You will be able to manage your organization's processes through a business-oriented interface. You can access our self-service data extraction and automation APIs.
Smart Roby is a cloud Robot as a Service platform that allows you to automate all your business processes. Our solution is accessible to all organizations, whatever their size, because we believe...

Caratteristiche

  • Apprendimento automatico
  • Sistema plurilingue
  • Riconoscimento ottico dei caratteri
  • Riconoscimento vocale
Social Listening platform that lets businesses monitor social presence via alerts, interaction analysis, comparisons, reports & more.
Websays is a Social Listening platform focused on web search, natural language processing and AI.  We are experts in analysing Markets, Tribes and Trends.  Thanks to a powerful and user-friendly control panel and a mixed team of developers and specialised data analysts, we offer successful experiences in Social Data. With Websays, businesses can monitor their social presence, understand the market via alerts, interaction analysis, comparisons, reports & more.
Websays is a Social Listening platform focused on web search, natural language processing and AI.  We are experts in analysing Markets, Tribes and Trends.  Thanks to a powerful and user-friendly...

Caratteristiche

  • Apprendimento automatico
  • Sistema plurilingue
  • Riconoscimento ottico dei caratteri
  • Riconoscimento vocale
Natural Language Process (NLP) solution that lets businesses handle text analysis, parsing, spell-checking, machine translation & more.
Natural Language Process (NLP) solution that lets businesses handle text analysis, parsing, spell-checking, machine translation & more.
Natural Language Process (NLP) solution that lets businesses handle text analysis, parsing, spell-checking, machine translation & more.

Caratteristiche

  • Apprendimento automatico
  • Sistema plurilingue
  • Riconoscimento ottico dei caratteri
  • Riconoscimento vocale
Designed emotional intelligence platform that puts the human touch into automated client interactions.
Designed emotional intelligence platform that puts the human touch into automated client interactions.
Designed emotional intelligence platform that puts the human touch into automated client interactions.

Caratteristiche

  • Apprendimento automatico
  • Sistema plurilingue
  • Riconoscimento ottico dei caratteri
  • Riconoscimento vocale
Natural language processing (NLP) tool that helps businesses analyze customers' sentiment and gain insights from texts.
Natural language processing (NLP) tool that helps businesses analyze customers' sentiment and gain insights from texts.
Natural language processing (NLP) tool that helps businesses analyze customers' sentiment and gain insights from texts.

Caratteristiche

  • Apprendimento automatico
  • Sistema plurilingue
  • Riconoscimento ottico dei caratteri
  • Riconoscimento vocale
Highly accurate Natural Language enterprise grade intent based search. Focus on the intent of the question not key words.
Highly accurate, enterprise grade conversational search. The platform is easily deployed to your website giving accurate results based on search intent not just key words. The platform also allows dialog integration to Fluent Converse. This give any business and amazing opportunity to take any search and either sell, upsell or serve your customers at the point of information request.
Highly accurate, enterprise grade conversational search. The platform is easily deployed to your website giving accurate results based on search intent not just key words. The platform also allows...

Caratteristiche

  • Apprendimento automatico
  • Sistema plurilingue
  • Riconoscimento ottico dei caratteri
  • Riconoscimento vocale
USAN Contact Suite optimizes Amazon Connect by managing inbound and outbound calls, web chats, emails, and more.
USAN Contact Suite is a set of capabilities natively built for Amazon Connect, AWS' cloud-based contact center platform. These solutions require no integration effort and can be seamlessly implemented to work with Amazon Connect services. Agents have access to a single, unified interface in which to interact with customers across all communication channels. A workflow-driven agent desktop, outbound dialing campaign management, web chat, and email are fully integrated with Amazon Connect.
USAN Contact Suite is a set of capabilities natively built for Amazon Connect, AWS' cloud-based contact center platform. These solutions require no integration effort and can be seamlessly implemented...

Caratteristiche

  • Apprendimento automatico
  • Sistema plurilingue
  • Riconoscimento ottico dei caratteri
  • Riconoscimento vocale
Neural machine translation solution that offers custom MT engines, data creation, industry domains, docker containers, and more.
Neural machine translation solution that offers custom MT engines, data creation, industry domains, docker containers, and more.
Neural machine translation solution that offers custom MT engines, data creation, industry domains, docker containers, and more.

Caratteristiche

  • Apprendimento automatico
  • Sistema plurilingue
  • Riconoscimento ottico dei caratteri
  • Riconoscimento vocale