44 risultati
AdButler è una piattaforma completa di pubblicazione di annunci AdTech con una serie di soluzioni per clienti aziendali e PMI.
Con oltre 20 anni di esperienza nel settore della tecnologia della pubblicità digitale, AdButler ha creato una solida piattaforma con un'ampia gamma di soluzioni. Gli ingegneri di AdButler sono disponibili per supportare i clienti e creare logica aziendale, interfacce e flussi di lavoro personalizzati. Le soluzioni comprendono: Display e server annunci; Marketplace self-service; Server di annunci programmatico; Server di annunci nativo; Server di annunci video; Server di annunci e-mail; Server di annunci mobile; Server di annunci digitale fuori casa; Server di annunci API; Piattaforma lato domanda; CDN globale. Ulteriori informazioni su AdButler

Caratteristiche

  • Segmentazione del pubblico di riferimento
  • Segmentazione della clientela
  • Strategie di offerta
  • Gestione dell'inventario di annunci
Scibids uniquely develops customizable AI that grows ROI across all addressable paid media bought programmatically through DSP.
Thousands of global brands benefit from Scibids technology to grow ROI across all addressable paid media. It is accessible through established relationships with leading, global demand side platforms. Spend growth is expertly managed by a brands media agency. The company is headquarted in Paris with sales offices in London, New York, Singapore, Madrid and Delhi. Ulteriori informazioni su Scibids

Caratteristiche

  • Segmentazione del pubblico di riferimento
  • Segmentazione della clientela
  • Strategie di offerta
  • Gestione dell'inventario di annunci
SaaS ad serving and ad management solution that ensures flexibility across a broad range of formats, channels, and platforms.
Epom is a family of ad tech products that breaks stereotypes around programmatic and ad technology. Epom DSP offers precision targeting, auto-optimization, real-time analytics, bidding rules, multiple capping algorithms, cross-channel marketing, and more. Much like the ad serving solution, Epom DSP is available as a self-serve or white-label solution along with custom feature development upon request. Ulteriori informazioni su Epom

Caratteristiche

  • Segmentazione del pubblico di riferimento
  • Segmentazione della clientela
  • Strategie di offerta
  • Gestione dell'inventario di annunci
Aumenta al massimo le vendite. Vedrai un aumento medio del ritorno sulla spesa pubblicitaria (ROAS) di 13 volte.
Scelto da 18.000 operatori di marketing di tutto il mondo, Criteo Dynamic Retargeting offre la pubblicità giusta al momento giusto nel percorso dell'acquirente. Criteo Dynamic Retargeting vince costantemente il 90% dei test delle prestazioni della concorrenza, generando un ritorno medio 13 volte maggiore sulla spesa pubblicitaria, con un volume di vendite significativo. Ulteriori informazioni su Criteo

Caratteristiche

  • Segmentazione del pubblico di riferimento
  • Segmentazione della clientela
  • Strategie di offerta
  • Gestione dell'inventario di annunci
Collect data about your target audience, tract account progress along the marketing funnel, and measure success with one platform.
Collect data about your target audience, tract account progress along the marketing funnel, and measure success with one platform. Ulteriori informazioni su Demandbase One

Caratteristiche

  • Segmentazione del pubblico di riferimento
  • Segmentazione della clientela
  • Strategie di offerta
  • Gestione dell'inventario di annunci
A programmatic ad platform built for results...proven results! Reach more targeted people for less, with full attribution.
Genius Monkey is a digital advertising technology firm with an advanced full-service marketing platform designed for today’s real-time programmatic advertising, tracking, and attribution performance needs. We believe in doing it differently (and better) than the status quo. We get your brand, product and/or message in front of more people with a higher propensity to engage--and we do it at the lowest possible cost. We do this via fully managed display, video, OTT + CTV and audio campaigns. Ulteriori informazioni su Genius Monkey

Caratteristiche

  • Segmentazione del pubblico di riferimento
  • Segmentazione della clientela
  • Strategie di offerta
  • Gestione dell'inventario di annunci
Online platform designed to manage video, social, and mobile advertising campaigns.
Online platform designed to manage video, social, and mobile advertising campaigns. Ulteriori informazioni su theTradeDesk

Caratteristiche

  • Segmentazione del pubblico di riferimento
  • Segmentazione della clientela
  • Strategie di offerta
  • Gestione dell'inventario di annunci
Choozle è una piattaforma software di pubblicità digitale indipendente e self-service.
Choozle fornisce una piattaforma software per la pubblicità digitale, che sfrutta i dati dettagliati dei consumatori per alimentare campagne pubblicitarie programmatiche su display, video, dispositivi mobili e altri mezzi, tutto da un'unica interfaccia intuitiva. Pubblicità digitale semplificata. Ulteriori informazioni su Choozle

Caratteristiche

  • Segmentazione del pubblico di riferimento
  • Segmentazione della clientela
  • Strategie di offerta
  • Gestione dell'inventario di annunci
MediaMath combines audience, media and intelligence in a single efficient platform to help marketers execute at scale.
MediaMath combines audience, media and intelligence in a single efficient platform to help marketers execute at scale. Ulteriori informazioni su MediaMath

Caratteristiche

  • Segmentazione del pubblico di riferimento
  • Segmentazione della clientela
  • Strategie di offerta
  • Gestione dell'inventario di annunci
A Self Serve Programmatic Platform For Incremental Growth
mediasmart,a self-serve mobile programmatic platform,provides advertisers,trading desks & agencies an integrated mobile advertising solution with the unique capability of measuring incremental metrics in real-time for Proximity and App marketing campaigns.Advertisers can efficiently invest in advertising through a transparent platform that links the physical world with the digital across mobile devices and connected TVs,all while following a privacy by design approach to all solutions provided. Ulteriori informazioni su mediasmart

Caratteristiche

  • Segmentazione del pubblico di riferimento
  • Segmentazione della clientela
  • Strategie di offerta
  • Gestione dell'inventario di annunci
SmartyAds DSP lets advertisers, media buyers, and digital marketers effectively target their audiences from a single platform.
SmartyAds DSP is an award-winning, omnichannel media buying technology deeply integrated with the worlds best supply partners. The omnichannel approach helps advertisers reach their customers simultaneously in Mobile Web, In-App, Desktop, CTV ecosystem at the right time and screen. ML and AI algorithms at the core of the platform provide automated bidding, optimization, and reporting. Ulteriori informazioni su SmartyAds DSP

Caratteristiche

  • Segmentazione del pubblico di riferimento
  • Segmentazione della clientela
  • Strategie di offerta
  • Gestione dell'inventario di annunci
NT Technology is a Programmatic Platform that aggregates the world's best online advertising solutions.
The NT programmatic solution provides agencies and brands with full and transparent access to a wide range of Inventory. NT support programmatic brand and performance campaigns and offer unique data for precise targeting. NT manage the full cycle of media buying: -media planning & research, -data activation & forming customer segments, -creative production, -campaign launch and optimization using human resources and AI technology (Bid Factors), -post-campaign analytics & insights. Ulteriori informazioni su NT Programmatic Platform

Caratteristiche

  • Segmentazione del pubblico di riferimento
  • Segmentazione della clientela
  • Strategie di offerta
  • Gestione dell'inventario di annunci
Location-based advertising platform that allows businesses to use location data to know more about their audience.
Location-based advertising platform that allows marketers, publishers, and channel partners to use location data to know more about their audience and optimize their advertising campaigns. Ulteriori informazioni su GroundTruth

Caratteristiche

  • Segmentazione del pubblico di riferimento
  • Segmentazione della clientela
  • Strategie di offerta
  • Gestione dell'inventario di annunci
The best performing native advertising platform helps brands accelerate customer engagement and acquisition.
The best performing native advertising platform helps brands accelerate customer engagement and acquisition. Ulteriori informazioni su StackAdapt

Caratteristiche

  • Segmentazione del pubblico di riferimento
  • Segmentazione della clientela
  • Strategie di offerta
  • Gestione dell'inventario di annunci
Growth Channel is an automated marketing intelligence platform for research, planning, advertising, and campaign optimisation
Growth Channel is an automated marketing intelligence platform for research, planning, advertising, and campaign optimisation. Growth Channel applies AI to help you identify personas, map their customer decision journey, define best channels and content opportunities for your campaign, as well as manage advertising and optimize your omni-channel campaigns in real-time. Ulteriori informazioni su Growth Channel

Caratteristiche

  • Segmentazione del pubblico di riferimento
  • Segmentazione della clientela
  • Strategie di offerta
  • Gestione dell'inventario di annunci
Advertising agency solution that helps businesses gain insights into the performance of advertisement campaigns & understand customers.
Advertising agency solution that helps businesses gain insights into the performance of advertisement campaigns & understand customers. Ulteriori informazioni su Google Marketing Platform

Caratteristiche

  • Segmentazione del pubblico di riferimento
  • Segmentazione della clientela
  • Strategie di offerta
  • Gestione dell'inventario di annunci
Cloud-based solution that helps with multi-channel advertisement planning, execution, campaign monitoring, and more.
Cloud-based solution that helps with multi-channel advertisement planning, execution, campaign monitoring, and more. Ulteriori informazioni su Amobee

Caratteristiche

  • Segmentazione del pubblico di riferimento
  • Segmentazione della clientela
  • Strategie di offerta
  • Gestione dell'inventario di annunci
Shockingly Easy Advertising Targeted TV. Internet. Billlboards
AdCritter is the leading small business ad platform which gives small businesses the ability to create and manage effective digital advertising campaigns. Its subscription platform provides access to targeted TV, internet and billboard advertising using pre-made, premium targeting tools and ad placement on ad-supported streaming services, programmatic advertising on top sites on the open internet and digital billboards across the country. Ulteriori informazioni su AdCritter

Caratteristiche

  • Segmentazione del pubblico di riferimento
  • Segmentazione della clientela
  • Strategie di offerta
  • Gestione dell'inventario di annunci
Scalable Real-Time Bidding Platform, Simplified. Reach target audiences and maximize revenue.
Platform.io is an ultimate customizable white-label DSP that enables transparent, resource-efficient, and profitable advertising operations for digital ad agencies, networks, and brands. Manage your campaigns effectively in real time, eliminate disruptions, and minimize time-to-value with low startup costs and full customizability. Ulteriori informazioni su Platform.io

Caratteristiche

  • Segmentazione del pubblico di riferimento
  • Segmentazione della clientela
  • Strategie di offerta
  • Gestione dell'inventario di annunci
Platform that enables retailers access to shoppers and drive purchase leads to retailer sites.
Platform that enables retailers access to shoppers and drive purchase leads to retailer sites. Ulteriori informazioni su Connexity Shopping Ad Platform

Caratteristiche

  • Segmentazione del pubblico di riferimento
  • Segmentazione della clientela
  • Strategie di offerta
  • Gestione dell'inventario di annunci
Displayforce.ai is an all-in-one platform for digital signage content management and targeted advertising including programmatic.
Displayforce.ai allows creating, analyzing and distributing digital signage content, with seamless managing 10 000+ screens of any type from one place. A user gets video analytics (fully compliant with GDPR) with no need to integrate external services; Programmatic ads based on CPV (Cost per View) model; possibility to use all types of content including music and interactive scenarios. Ulteriori informazioni su Displayforce

Caratteristiche

  • Segmentazione del pubblico di riferimento
  • Segmentazione della clientela
  • Strategie di offerta
  • Gestione dell'inventario di annunci
Data Management Platform

Caratteristiche

  • Segmentazione del pubblico di riferimento
  • Segmentazione della clientela
  • Strategie di offerta
  • Gestione dell'inventario di annunci
Customer analytics solution for analyzing the activity and experience of users that interact with your content across media channels.
Customer analytics solution for analyzing the activity and experience of users that interact with your content across media channels. Ulteriori informazioni su RhythmOne

Caratteristiche

  • Segmentazione del pubblico di riferimento
  • Segmentazione della clientela
  • Strategie di offerta
  • Gestione dell'inventario di annunci
Demand-side platform (DSP) that helps businesses programmatically display advertisements across various channels.
Demand-side platform (DSP) that helps businesses programmatically display advertisements across various channels. Ulteriori informazioni su Amazon DSP

Caratteristiche

  • Segmentazione del pubblico di riferimento
  • Segmentazione della clientela
  • Strategie di offerta
  • Gestione dell'inventario di annunci
Programmatic marketing platform that offers audience expansion, elemental insights, campaign management, ad-hoc custom reports, etc.
Programmatic marketing platform that offers audience expansion, elemental insights, campaign management, ad-hoc custom reports, etc. Ulteriori informazioni su Simpli.fi

Caratteristiche

  • Segmentazione del pubblico di riferimento
  • Segmentazione della clientela
  • Strategie di offerta
  • Gestione dell'inventario di annunci
Programmatic advertising platform that assists businesses with campaign management, reporting, collaboration and more.
Programmatic advertising platform that assists businesses with campaign management, reporting, collaboration and more. Ulteriori informazioni su Basis

Caratteristiche

  • Segmentazione del pubblico di riferimento
  • Segmentazione della clientela
  • Strategie di offerta
  • Gestione dell'inventario di annunci
Cloud-based solution to helps businesses run campaigns across targeted audiences and purchase multiple media impressions.
Cloud-based solution to helps businesses run campaigns across targeted audiences and purchase multiple media impressions. Ulteriori informazioni su dmsADX

Caratteristiche

  • Segmentazione del pubblico di riferimento
  • Segmentazione della clientela
  • Strategie di offerta
  • Gestione dell'inventario di annunci
Demand side platform (DSP) designed to help businesses manage display advertisements, marketing campaigns, and digital inventories.
Demand side platform (DSP) designed to help businesses manage display advertisements, marketing campaigns, and inventory management operations. Ulteriori informazioni su Verizon Media DSP

Caratteristiche

  • Segmentazione del pubblico di riferimento
  • Segmentazione della clientela
  • Strategie di offerta
  • Gestione dell'inventario di annunci
Piattaforma di marketing che aiuta con pubblicità ABM, segmentazione, analisi delle campagne, KPI e altro ancora.
Una piattaforma ABM con un componente pubblicitario superiore, con ricche funzionalità di segmentazione, campagna e analisi delle opportunità. I clienti utilizzano il servizio per fornire contenuti ai propri account di destinazione in modo personalizzato, generando coinvolgimento e dati di prima parte sulle intenzioni. I dati generati vengono utilizzati per indirizzare la persona interessata verso un approccio personalizzato, aumentando le possibilità di una transazione commerciale di successo. Ulteriori informazioni su N.Rich

Caratteristiche

  • Segmentazione del pubblico di riferimento
  • Segmentazione della clientela
  • Strategie di offerta
  • Gestione dell'inventario di annunci
It is a DSP solution that helps businesses target audience, manage campaigns, handle creatives, generate reports, and more.
It is a DSP solution that helps businesses target audience, manage campaigns, handle creatives, generate reports, and more. Ulteriori informazioni su AdLib DSP

Caratteristiche

  • Segmentazione del pubblico di riferimento
  • Segmentazione della clientela
  • Strategie di offerta
  • Gestione dell'inventario di annunci
Demand-Side Platform is a DSP solution that offers an intelligent forecasting tool, an accurate reporting dashboard, and geofencing.
Demand-Side Platform is a DSP solution that offers an intelligent forecasting tool, an accurate reporting dashboard, and geofencing. Ulteriori informazioni su Demand-Side Platform

Caratteristiche

  • Segmentazione del pubblico di riferimento
  • Segmentazione della clientela
  • Strategie di offerta
  • Gestione dell'inventario di annunci
Web-based platform designed to help publishers streamline programmatic advertising and marketing automation operations.
Web-based platform designed to help publishers streamline programmatic advertising and marketing automation operations. Ulteriori informazioni su OpenX

Caratteristiche

  • Segmentazione del pubblico di riferimento
  • Segmentazione della clientela
  • Strategie di offerta
  • Gestione dell'inventario di annunci
Demand side platform that helps businesses create and manage advertising campaigns in the form of push notifications, SMS and more.
Demand side platform that helps businesses create and manage advertising campaigns in the form of push notifications, SMS and more. Ulteriori informazioni su MegaPush

Caratteristiche

  • Segmentazione del pubblico di riferimento
  • Segmentazione della clientela
  • Strategie di offerta
  • Gestione dell'inventario di annunci
ORION is a demand side platform (DSP) that helps marketing agencies and advertisers manage programmatic marketing & campaign planning.
ORION is a demand side platform (DSP) that helps marketing agencies and advertisers manage programmatic marketing & campaign planning. Ulteriori informazioni su ORION

Caratteristiche

  • Segmentazione del pubblico di riferimento
  • Segmentazione della clientela
  • Strategie di offerta
  • Gestione dell'inventario di annunci
Ad-trade platform that gives you maximum control of your campaigns in a smarter way
Ad-trading platform that gives you maximum control of your campaigns in a smarter way. We combine advanced RTB Technology, machine learning, analytics & AI to set new standards in transparency and ease of using advertising technology in a streamlined manner. Ulteriori informazioni su Aroscop

Caratteristiche

  • Segmentazione del pubblico di riferimento
  • Segmentazione della clientela
  • Strategie di offerta
  • Gestione dell'inventario di annunci
Demand-side platform (DSP) designed to help mobile advertisers deliver interactive, personalized experiences to targeted audiences.
Demand-side platform (DSP) designed to help mobile advertisers deliver interactive, personalized experiences to targeted audiences. Ulteriori informazioni su MoPub Acquire

Caratteristiche

  • Segmentazione del pubblico di riferimento
  • Segmentazione della clientela
  • Strategie di offerta
  • Gestione dell'inventario di annunci
Cloud-based demand-side platform that helps businesses manage targeted advertising campaigns.
Cloud-based demand-side platform that helps businesses manage targeted advertising campaigns. Ulteriori informazioni su Chartboost

Caratteristiche

  • Segmentazione del pubblico di riferimento
  • Segmentazione della clientela
  • Strategie di offerta
  • Gestione dell'inventario di annunci
Display & Video 360 is an end-to-end campaign management for media planning and creative development.
Display & Video 360 is an end-to-end campaign management for media planning and creative development. This platform offers features such as reach forecasting, audience discovery and management, and TV ad analytics. Ulteriori informazioni su Google Display & Video 360

Caratteristiche

  • Segmentazione del pubblico di riferimento
  • Segmentazione della clientela
  • Strategie di offerta
  • Gestione dell'inventario di annunci
Cloud-based platform that helps businesses target audience and measure the performance of campaigns.
Cloud-based platform that helps businesses target audience and measure the performance of campaigns. Ulteriori informazioni su AUDIOMATIC

Caratteristiche

  • Segmentazione del pubblico di riferimento
  • Segmentazione della clientela
  • Strategie di offerta
  • Gestione dell'inventario di annunci
Demand-side platform solution that provides marketers with document storage, workflow automation, communication portal, and more.
Demand-side platform solution that provides marketers with document storage, workflow automation, communication portal, and more. Ulteriori informazioni su Basis

Caratteristiche

  • Segmentazione del pubblico di riferimento
  • Segmentazione della clientela
  • Strategie di offerta
  • Gestione dell'inventario di annunci
Voluum DSP is a native ads platform to buy, track, optimize, and scale your brand & performance advertising.
Voluum DSP offers Premium Programmatic Media Buying for professionals around the globe. It allows you to buy, track, optimize, and scale your brand & performance advertising with traffic from over 20 ad exchanges – all on one platform. With a broad portfolio of native & banner premium publishers and access to over 50 billion global ad impressions daily, you can take your advertising to the next level. Ulteriori informazioni su Voluum DSP

Caratteristiche

  • Segmentazione del pubblico di riferimento
  • Segmentazione della clientela
  • Strategie di offerta
  • Gestione dell'inventario di annunci
Programmatic advertising platform with access to premium inventory
Programmatic advertising platform with access to premium inventory Ulteriori informazioni su Bidmind DSP

Caratteristiche

  • Segmentazione del pubblico di riferimento
  • Segmentazione della clientela
  • Strategie di offerta
  • Gestione dell'inventario di annunci
Active Agent is a tool for shopping, planning, and optimizing programmatic advertising such as TV program placements.
Active Agent is a demand-side platform which provides direct access to AdExchanges and supply-side platforms (SSP). Its goal is to automate relationships with marketers and to shop, plan, and optimize media such as addressable TV, digital audio, and DOoH without wastage. Users can choose between different bid strategies, including bid factoring, dynamic buying, and pacing. The tool also offers options for target group definition. Ulteriori informazioni su Active Agent

Caratteristiche

  • Segmentazione del pubblico di riferimento
  • Segmentazione della clientela
  • Strategie di offerta
  • Gestione dell'inventario di annunci
ZoomInfo MarketingOS is a demand generation platform that's designed to help businesses build and launch targeted campaigns.
ZoomInfo MarketingOS is a demand generation platform that utilizes advanced B2B intelligence to help businesses build and launch targeted campaigns. Ulteriori informazioni su ZoomInfo MarketingOS

Caratteristiche

  • Segmentazione del pubblico di riferimento
  • Segmentazione della clientela
  • Strategie di offerta
  • Gestione dell'inventario di annunci