Top list

Sponsorizzati

Software con punteggio migliore

74 risultati
Prenotazione delle scrivanie e gestione delle sale riunioni in un portale intuitivo e un'app mobile. Installazione rapida, onboarding semplice e prezzi trasparenti Ulteriori informazioni su Clearooms
Clearooms è uno strumento di gestione dello spazio di lavoro per la prenotazione di sale riunioni e hot desk. Ottieni una prova gratuita di 30 giorni e scopri come Clearooms può supportare il tuo ritorno in ufficio in sicurezza. Grazie alla struttura trasparente dei prezzi, pagherai solo ciò che usi. Queste funzionalità sono state sviluppate con attenzione, tenendo conto delle esigenze e dei desideri degli utenti, per supportarli nella gestione delle attività sul luogo di lavoro. Ulteriori informazioni su Clearooms

Caratteristiche

  • Prenotazioni online
  • Gestione dell'occupazione
  • Mappe e planimetrie
  • Prenotazione di spazio
Manage desk bookings, control your office capacity, and track space utilization with the TableAir desk booking solution. Ulteriori informazioni su TableAir Desk Booking
Use TableAir desk booking solution to manage your workday online - book any office desk or space, navigate through the office using the floor map, and find your desk or colleague. Integration with Microsoft 365, Outlook, or Google Calendar gives your team complete visibility across all systems. The data analysis provides a comprehensive view of the most usable space and working patterns. You can use that information to make office changes, increase utilization, or even reduce office costs. Ulteriori informazioni su TableAir Desk Booking

Caratteristiche

  • Prenotazioni online
  • Gestione dell'occupazione
  • Mappe e planimetrie
  • Prenotazione di spazio
Pianificazione in tempo reale, bacheche sullo stato e mappe per sale riunioni, postazioni e persone del tuo ufficio. Usa qualsiasi dispositivo o calendario. Ulteriori informazioni su Robin
Un luogo di lavoro adatto alle persone. Aiuta le persone a prenotare sale riunioni, cambiare scrivanie e trovare colleghi più velocemente. La massima organizzazione? Sì, grazie. Utilizzato da aziende di ogni dimensione per gestire con successo il lavoro ibrido. Oggi Robin pianifica riunioni, postazioni e persone in migliaia di uffici di tutto il mondo. Robin consente alle persone di scegliere come e dove lavorare, fornendo al contempo alle organizzazioni gli strumenti e le informazioni necessari per avere successo. Ulteriori informazioni su Robin

Caratteristiche

  • Prenotazioni online
  • Gestione dell'occupazione
  • Mappe e planimetrie
  • Prenotazione di spazio
Offri ai dipendenti l'accesso alle risorse e alle persone giuste quando vengono in ufficio. Ulteriori informazioni su Witco
I dipendenti scelgono i posti a sedere per ottenere il massimo dalla giornata, funzione disponibile anche tramite il check-in con codice QR. I dipendenti possono prenotare una scrivania con più giorni o settimane di anticipo e salvare le scrivanie e le sale tra i preferiti. Consenti ai dipendenti di filtrare e prenotare la scrivania perfetta con tutto il necessario per la giornata. Ulteriori informazioni su Witco

Caratteristiche

  • Prenotazioni online
  • Gestione dell'occupazione
  • Mappe e planimetrie
  • Prenotazione di spazio
A Digital Workplace SaaS platform that enables organizations to create hybrid workplaces and manage employees’ safe return-to-office. Ulteriori informazioni su WorkInSync
WorkInSync is a cloud-based SaaS platform that enables organizations to convert their offices into hybrid workplaces. Its features include - Employee Scheduling, Desk Booking, Hot-Desking, Distanced Seating Plans, Meeting Room Booking, Conference Room Booking, Contactless Access Management, Visitor Management, Office Commute or Transport Booking (Shuttle, Airport Transfers), Attendance Management, Interactive Maps, Space Management & Space Utilization Analytics. Ulteriori informazioni su WorkInSync

Caratteristiche

  • Prenotazioni online
  • Gestione dell'occupazione
  • Mappe e planimetrie
  • Prenotazione di spazio
App di gestione dello spazio di lavoro versatile o degli edifici per uffici. Automatizzazione di un'ampia serie di attività amministrative. Ulteriori informazioni su Zapfloor
Zapfloor offre una soluzione multifunzione per la gestione di spazi di lavoro versatili. Zapfloor digitalizza l'intero ufficio (o gli uffici), offrendo ai dipendenti una vasta gamma di funzionalità. Con Zapfloor è possibile prenotare strutture in un attimo, rimanere in contatto con la community, utilizzare le funzionalità di contabilità dei costi, utilizzare solide integrazioni con la tecnologia hardware e software e sfruttare informazioni e analisi avanzate. Il software è disponibile come piattaforma web e come app mobile. Ulteriori informazioni su Zapfloor

Caratteristiche

  • Prenotazioni online
  • Gestione dell'occupazione
  • Mappe e planimetrie
  • Prenotazione di spazio
Soluzioni di prenotazione di sale e scrivanie, segnaletica digitale e gestione dei visitatori. Dalla prenotazione dello spazio al lavoro ibrido: basta collegarlo e il gioco è fatto. Ulteriori informazioni su YAROOMS
YAROOMS è una suite software per ambienti di lavoro ibridi, che comprende soluzioni di prenotazione delle sale e delle scrivanie, pianificazione del lavoro, segnaletica digitale e gestione dei visitatori. Con particolare attenzione alla facilità d'uso e all'efficienza, le soluzioni YAROOMS sono adattate a tutte le dimensioni e le esigenze aziendali. Dalla semplice prenotazione dello spazio all'abilitazione completa del lavoro ibrido: basta collegarlo e il gioco è fatto. I clienti segnalano risparmi significativi sui costi immobiliari e sul tempo dei dipendenti, con contestuale aumento dell'efficienza della pianificazione e della soddisfazione dei dipendenti. Ulteriori informazioni su YAROOMS

Caratteristiche

  • Prenotazioni online
  • Gestione dell'occupazione
  • Mappe e planimetrie
  • Prenotazione di spazio
SwipedOn Desks è il modo intelligente e semplice per gestire i tuoi spazi di lavoro condivisi. Controlla la capacità dell'ufficio, visualizza l'occupazione e la cronologia. Ulteriori informazioni su SwipedOn
SwipedOn Desks: il modo intelligente e semplice per gestire i tuoi spazi di lavoro condivisi. Questa applicazione basata sul cloud offre alle imprese di qualsiasi dimensione la possibilità di gestire i propri spazi di lavoro condivisi da una piattaforma centrale. Consenti ai dipendenti di prenotare le scrivanie da un'app web o mentre sono in viaggio da un dispositivo mobile, semplicemente scansionando un codice QR. Ulteriori informazioni su SwipedOn

Caratteristiche

  • Prenotazioni online
  • Gestione dell'occupazione
  • Mappe e planimetrie
  • Prenotazione di spazio
Tribeloo è una soluzione di prenotazione desktop facile da usare per collaborare nei luoghi di lavoro ibridi. Ulteriori informazioni su Tribeloo
Tribeloo è una soluzione di prenotazione di scrivanie facile da usare per collaborare in luoghi di lavoro ibridi. La gestione del cambiamento è difficile. Pertanto, Tribeloo semplifica le riunioni dei dipendenti e ottimizza il luogo di lavoro ibrido. Facile da configurare e intuitivo da utilizzare, facilita l'aggregazione di team agili in ufficio, aumenta l'utilizzo dello spazio e riduce i costi. Ulteriori informazioni su Tribeloo

Caratteristiche

  • Prenotazioni online
  • Gestione dell'occupazione
  • Mappe e planimetrie
  • Prenotazione di spazio
Software di prenotazione di scrivanie per varie esigenze: scrivanie fisse, scrivanie versatili, hot desk per aiutarti a ottimizzare il lavoro in team e l'utilizzo dello spazio Ulteriori informazioni su Pronestor
Software di prenotazione delle scrivanie che permette ai dipendenti di prenotare una scrivania per il giorno o la settimana a venire. Pianifica le settimane in un unico flusso semplice e seleziona l'orario che si adatta al tuo calendario e gli attributi della scrivania che ti supportano nell'esecuzione delle attività. Ottieni una facile panoramica dei colleghi in ufficio e scopri dove sono seduti. Ulteriori informazioni su Pronestor

Caratteristiche

  • Prenotazioni online
  • Gestione dell'occupazione
  • Mappe e planimetrie
  • Prenotazione di spazio
Space management platform helps to create offices where individuals and teams can focus, collaborate and simply be at their best. Ulteriori informazioni su Friday PM
Friday PM is an AI-based workplace evolution platform that helps design an office configuration and experience where people thrive and want to come back. Using computer vision and AI-enabled algorithms, we go beyond people counting and occupancy sensing.  Our platform combines workplace performance, environmental data, and behavioral analysis to determine how to make your physical environment an asset to your people. Ulteriori informazioni su Friday PM

Caratteristiche

  • Prenotazioni online
  • Gestione dell'occupazione
  • Mappe e planimetrie
  • Prenotazione di spazio
Scopri la hall moderna. Dalle persone ai pacchetti, Envoy ti aiuta a gestire tutto ciò che entra dalla porta principale.
Envoy migliora il funzionamento dei luoghi di lavoro. Unisciti ad aziende come Slack, Pinterest, Spotify, Nike e American Express che hanno collaborato con Envoy per accogliere oltre 50 milioni di visitatori in più di 10.000 luoghi in tutto il mondo. L'elegante accesso su iPad porta il fattore wow nella tua reception, mente le funzionalità intelligenti aumentano la sicurezza, rendendo le iniziative per la conformità un gioco da ragazzi. Ulteriori informazioni su Envoy

Caratteristiche

  • Prenotazioni online
  • Gestione dell'occupazione
  • Mappe e planimetrie
  • Prenotazione di spazio
Soluzione per la gestione dei visitatori: dashboard web il personale, reception e sicurezza, applicazione per iPad per il check-in, applicazione per iPhone per le notifiche del personale.
Proxyclick è stato scelto da aziende leader come L'Oreal, Airbnb e Audi per trasformare la propria esperienza di gestione dei visitatori e creare una comunicazione semplificata tra visitatori, ospiti e personale della reception. Grazie alla personalizzazione è possibile creare un'esperienza unica, dalla progettazione dei badge al flusso di check-in, per abbinare i processi e i marchi esistenti. Oltre all'eliminazione dei registri cartacei presso la reception, consente di migliorare l'esperienza dei visitatori e automatizzare la procedura di accoglienza degli ospiti. Ulteriori informazioni su Proxyclick

Caratteristiche

  • Prenotazioni online
  • Gestione dell'occupazione
  • Mappe e planimetrie
  • Prenotazione di spazio
Skedda è per la pianificazione e la prenotazione online degli spazi. Uno spazio può essere un'aula, uno studio, una stanza, una postazione di lavoro libera e molto altro ancora.
Skedda si occupa di pianificare lo spazio e gestire visivamente le prenotazioni online. Skedda offre funzionalità di pianificazione degli spazi uniche, come condizioni di prenotazione e prezzi per ora, giorno, utente e spazio e regole di condivisione e dipendenza. Accessibile con un URL personalizzato, l'autenticazione unica è disponibile con Google, Facebook, Twitter e Microsoft. Progettato per aiutare luoghi e comunità a gestire i propri spazi. Ulteriori informazioni su Skedda

Caratteristiche

  • Prenotazioni online
  • Gestione dell'occupazione
  • Mappe e planimetrie
  • Prenotazione di spazio
Eden builds HR and workplace tools so your team can work wonders.
Eden provides an all-in-one flexible workplace and people success software for employee-centric teams. SaaS product offerings include Visitor Management, Desk Booking, Performance Management, Room Scheduling, Internal Ticketing, Team Safety, and Deliveries. Ulteriori informazioni su Eden Workplace

Caratteristiche

  • Prenotazioni online
  • Gestione dell'occupazione
  • Mappe e planimetrie
  • Prenotazione di spazio
Othership is the flexible working platform that gives the freedom to work how and where you want. On demand, Fixed, Hybrid or Remote.
Othership is the flexible working platform that gives the freedom to work how and where you want. On demand Workspaces: Choose from a highly distributed network of free and paid spaces to work. Fixed Workspaces: Find the perfect office or coworking space tailored to your needs. Hybrid Solutions: HQs, offices and a network of on-demand workspaces are all bookable and manageable in one place. Hybrid Workspace Management Software: Manage all your workspace needs in one integrated system. Ulteriori informazioni su Othership

Caratteristiche

  • Prenotazioni online
  • Gestione dell'occupazione
  • Mappe e planimetrie
  • Prenotazione di spazio
iOFFICE mette a disposizione dei dirigenti aziendali gli strumenti mobili necessari per semplificare la gestione delle strutture, responsabilizzare i dipendenti e aumentare la produttività.
iOFFICE fornisce ai dirigenti aziendali una piattaforma SaaS, strumenti mobili e analisi necessari per semplificare la gestione delle strutture, responsabilizzare i dipendenti e aumentare la produttività sul posto di lavoro. La piattaforma iOFFICE si collega facilmente a Hummingbird, la suite n. 1 nel settore delle soluzioni per ambienti di lavoro digitali incentrati sui dipendenti, oltre che al mercato di iOFFICE, una raccolta controllata di partner per applicazioni critiche per l'ambiente di lavoro. Ciò consente alle organizzazioni di ottimizzare sia il proprio luogo di lavoro, sia il proprio stack tecnologico. Ulteriori informazioni su iOFFICE

Caratteristiche

  • Prenotazioni online
  • Gestione dell'occupazione
  • Mappe e planimetrie
  • Prenotazione di spazio
Teem Visitor Management funziona su iPad e fornisce un'interfaccia sicura basata sul web, che semplifica il processo di check-in per i visitatori.
Teem Visitor Management semplifica il check-in dei visitatori e ti permette di fare un'ottima prima impressione, grazie alle schermate di benvenuto personalizzabili. Quando arriva un visitatore, può usare Teem Visitor Management per indicare chi deve incontrare, firmare i moduli richiesti (come gli accordi di non divulgazione) e stampare il proprio badge. Invia anche SMS o e-mail per avvisare chi ha effettuato l'invito dell'arrivo del suo ospite. Scopri perché aziende come Hubspot utilizzano Teem Visitor Management. Ulteriori informazioni su Teem

Caratteristiche

  • Prenotazioni online
  • Gestione dell'occupazione
  • Mappe e planimetrie
  • Prenotazione di spazio
Future-proof your office and meet the demands of hybrid work head-on with OfficeSpace—the world’s leading workplace management platform
How we work and where we work has changed forever. But other workplace solutions still limit what you can do when it comes to testing seating arrangements and managing things like moves, desks, requests, and rooms. As the world’s leading workplace management platform, OfficeSpace is the only all-in-one solution that gives you everything you need to create a better place for everyone. Safely reopen offices, manage a productive hybrid workplace, and create a better place for everyone. Ulteriori informazioni su OfficeSpace

Caratteristiche

  • Prenotazioni online
  • Gestione dell'occupazione
  • Mappe e planimetrie
  • Prenotazione di spazio
Semplice sistema di prenotazione per spazi e risorse nelle aziende.
Whatspot è un semplice sistema di prenotazione per le risorse condivise nelle aziende. Le piccole imprese e le strutture utilizzano Whatspot per semplificare le prenotazioni di sale riunioni, auto aziendali, parcheggi o altre risorse aziendali condivise. Usa la ricerca intelligente per trovare e prenotare rapidamente il posto giusto. Effettua una prenotazione ad hoc utilizzando i codici QR direttamente sul posto. Consenti al pubblico di prenotare luoghi particolari tramite il tuo sito web. Organizza le prenotazioni in modo efficace con strumenti di gestione e controllo degli accessi. Whatspot è basato sul cloud, sempre. Ulteriori informazioni su Whatspot

Caratteristiche

  • Prenotazioni online
  • Gestione dell'occupazione
  • Mappe e planimetrie
  • Prenotazione di spazio
Schedule meetings and events, maximizing the utilization of rooms and other resources, across any distance.
EMS Software removes the barriers to inspired work by connecting your people, tools and technology within a single platform. AIG, Yale University, Accenture, and thousands of others rely on EMS Software's comprehensive, enterprise-class resource management solution to power their dynamic work and learning environments. The EMS platform integrates with both hardware and software infrastructures to provide the visibility, control and insight needed to drive real value for your enterprise. Ulteriori informazioni su EMS

Caratteristiche

  • Prenotazioni online
  • Gestione dell'occupazione
  • Mappe e planimetrie
  • Prenotazione di spazio
The platform that coordinates your people, projects, and spaces. Create meaningful connections by enabling in-person collaboration and
Your complete toolkit to make hybrid work for your people and spaces. A full suite of easy-to-use hybrid working software designed to improve the coordination of people, space. By building the operating system for the future of work, we help teams feel trusted and empowered to make the best choices about how, when and where they get their best work done. Ulteriori informazioni su Kadence

Caratteristiche

  • Prenotazioni online
  • Gestione dell'occupazione
  • Mappe e planimetrie
  • Prenotazione di spazio
Desk booking software with a simple to use mobile and web user interface and data driven analytics to adapt to your employee needs
UMA Desk Booking supports your hybrid workplace strategy. Supporting hotdesking and hoteling UMA allows employees to easily book and manage their bookings from a web and mobile app. Use a Map UI, List view or chatbot to book and manage your desk bookings. UMA allows you to set check-in and desk release settings to improve booking culture and options to integrate IoT desk sensor for real-time data analytics. Ulteriori informazioni su UMA Vision

Caratteristiche

  • Prenotazioni online
  • Gestione dell'occupazione
  • Mappe e planimetrie
  • Prenotazione di spazio
An all-in-one desk booking software that helps offices, and its people, use, manage and optimize their space.
An all-in-one platform trusted by Fortune 500s to deliver a fully customized solution to desk bookings, complete with real-time floorplan views, mobile apps and Buddy syncs. Zynq's white-glove approach ensures floorplans are 100% custom, and as easy as uploading existing plans, with no extra work. Seamless single sign on (SSO) makes uptake a breeze while integrations are ready to deploy for Microsoft, Google, Slack and everything else. End users require no special training. It just works! Ulteriori informazioni su Zynq Workspace

Caratteristiche

  • Prenotazioni online
  • Gestione dell'occupazione
  • Mappe e planimetrie
  • Prenotazione di spazio
Gaia Workspace è uno strumento ibrido di gestione dello spazio di lavoro, che comprende la prenotazione di sale e scrivanie, lo screening dei dipendenti e la gestione delle attività.
Gaia Workspace è uno strumento intuitivo per spazi di lavoro collaborativi, che offre prenotazione di sale e scrivanie, screening dei dipendenti e dei visitatori, monitoraggio dei test e dei vaccini e gestione delle attività. Semplifica i processi di screening, monitoraggio e prenotazione in un'unica soluzione. Con un'esperienza utente semplice da comprendere, Gaia Workspace rende gli spazi di lavoro efficienti e sicuri. Ulteriori informazioni su Gaia Workspace

Caratteristiche

  • Prenotazioni online
  • Gestione dell'occupazione
  • Mappe e planimetrie
  • Prenotazione di spazio
Una delle migliori soluzioni per la gestione dello spazio a servizio completo, realizzata da Gensler. Movimenti-aggiunte-modifiche, assegnazione degli spazi, piani dei posti a sedere, pianificazione degli scenari e altro ancora.
Un'ottima soluzione per la gestione dello spazio a servizio completo di Gensler: una dei più importanti per il luogo di lavoro. Gestisci facilmente spostamenti-aggiunte-modifiche, metraggio quadrato, allocazioni dello spazio, piani dei posti a sedere degli uffici e scenari. Licenze utente illimitate, implementazione 60-90 giorni, SaaS, manutenzione CAD continua e servizi di consulenza dedicati. I dati vengono combinati con le planimetrie interattive per la creazione di report in tempo reale. Wisp è una soluzione ideale per i team immobiliari e delle strutture che preferiscono un approccio agile e integrità dei dati di valore. Ulteriori informazioni su Wisp

Caratteristiche

  • Prenotazioni online
  • Gestione dell'occupazione
  • Mappe e planimetrie
  • Prenotazione di spazio
Cloud-based desk reservation tool that helps businesses handle space booking, access control, digital floor plans, and more.
Cloud-based desk reservation tool that helps businesses handle space booking, access control, digital floor plans, and more. Ulteriori informazioni su Okku

Caratteristiche

  • Prenotazioni online
  • Gestione dell'occupazione
  • Mappe e planimetrie
  • Prenotazione di spazio
Meeting room, desk & workspace booking solutions. Helping you get back to work safely with a range of smart technology and features.
Meeting room, desk & workspace booking solutions. A simple solution for the management of meeting rooms, desks and huddle-spaces. On-premise or SaaS based, ResourceXpress gives you the power to reduce overheads and improve workspace productivity in a scalable meeting room booking system. Reserve meeting rooms and workspaces in different offices across different time zones, whether you’re in or out the office using a range of mobile, web-based apps or using your familiar booking system. Ulteriori informazioni su ResourceXpress

Caratteristiche

  • Prenotazioni online
  • Gestione dell'occupazione
  • Mappe e planimetrie
  • Prenotazione di spazio
Office hoteling and desk booking software. Facilitate working from home or the office. Track occupancy. Quickly adjust office capacity.
Flexibly manage office capacity and allow employees to book their own shifts with user-friendly office hoteling software. Spread employees evenly over the building, to keep everyone safe. Enable booking desks, rooms, services, maintenance requests from the mobile assistant. Use live sensor data to see space availability. Track occupancy and have an attendee lists. Multiple touchpoints. Sensor data integration. Real-time occupancy. Desk occupancy sensors. For companies 500+. Ulteriori informazioni su Spacewell

Caratteristiche

  • Prenotazioni online
  • Gestione dell'occupazione
  • Mappe e planimetrie
  • Prenotazione di spazio
Experience first workplace scheduling platform for flexible and collaborative working. Book meeting rooms, desks, parking & more.
Easy-to-use, people-first workplace scheduling solution for booking rooms, desks, parking, amenities and services. Its the heart of great workplace experience. Adopt a data-driven, automated approach to transforming employee experience, boosting collaboration and optimizing space utilization and real estate costs. Works where your people work with seamless integrations with Outlook, Teams and more. Ulteriori informazioni su Smartway2

Caratteristiche

  • Prenotazioni online
  • Gestione dell'occupazione
  • Mappe e planimetrie
  • Prenotazione di spazio
Enable hybrid work for your flexible team & shared office via our Application
FLYDESK is an Hybrid Work Application for remote team & shared office space management. We help companies create a hybrid work environment with an effective mix of office & remote work. After the pandemic, the majority of companies will shift towards hybrid work. FLYDESK also integrates one of the largest network of coworking spaces to book a desk or meeting room on-demand and globally. Ulteriori informazioni su FLYDESK

Caratteristiche

  • Prenotazioni online
  • Gestione dell'occupazione
  • Mappe e planimetrie
  • Prenotazione di spazio
Tactic makes it easy to manage a hybrid workplace.
Welcome to Tactic! We are on a mission to make work better by helping companies around the world easily implement a hybrid workplace. Our hybrid management platform empowers employees to choose when they want to work in-office with desk, meeting room, and parking spot reservations. Plus, with features like interactive office maps, health questionnaires, office usage data, and robust permissions control, your team will have everything they need to keep the office running safe & smooth. Ulteriori informazioni su Tactic

Caratteristiche

  • Prenotazioni online
  • Gestione dell'occupazione
  • Mappe e planimetrie
  • Prenotazione di spazio
Deskfound the best desk booking and office engagement app for companies who run on Google and Slack and want your team to connect.
Deskfound is a desk booking and office engagement app for your hybrid office. It's the best option for companies who run on Google and Slack and want a tool that does more than just book a desk... it actually makes you team want to go to the office. Integrations with Google Workspace and Slack make Deskfound feel a part of the tools you already use. The powerful Slack integration not only makes it easy to book a desk but also uses Slack messages to get employees to connect at the office. Ulteriori informazioni su Deskfound

Caratteristiche

  • Prenotazioni online
  • Gestione dell'occupazione
  • Mappe e planimetrie
  • Prenotazione di spazio
Easy to implement and use flex desk booking solution to optimise office space and reduce costs.
Shiawa offers an easy-to-use flex desk booking solution for your team in an hybrid work environment. We make it easy to optimise and organise your agile work space. Easy to set up and intuitive to use. It is easy to set up and intuitive to use. Increase your space utilisation and reduce costs. Ulteriori informazioni su Shiawa

Caratteristiche

  • Prenotazioni online
  • Gestione dell'occupazione
  • Mappe e planimetrie
  • Prenotazione di spazio
The #1 desk booking tool for Slack. Officely allows your team to see who is in the office and booking in alongside them. All in Slack
The #1 desk booking tool for Slack. Officely allows your employees to easily book into the office whilst keeping them safe with contact tracing, capacity management and health surveys. Key features: - Simple employee desk booking - See when others will be in the office - Contact tracing, employee health surveys and vaccine approvals - All within Slack! Ulteriori informazioni su Officely

Caratteristiche

  • Prenotazioni online
  • Gestione dell'occupazione
  • Mappe e planimetrie
  • Prenotazione di spazio
Workplace management for the hybrid workplace. Easily book desks, know who's in office, safety tools, and improve team collaboration.
Worksphere's platform empowers hybrid teams to make the most of their workplaces. Employees can book desks from a digital seating chart and easily see who else is scheduled in-office and where they're seated. Your workplace team can manage seating assignments, create zones by department or team, and automate office safety with contact tracing, and vaccine record tracking. Worksphere helps you use your office usage data to realize the full potential of flexible work. Ulteriori informazioni su Worksphere

Caratteristiche

  • Prenotazioni online
  • Gestione dell'occupazione
  • Mappe e planimetrie
  • Prenotazione di spazio
ELIA is a hot desking tool that improves in-person collaboration and helps create a strong company culture among your teams.
If you're looking for a hot desking tool that is both intuitive and improves collaboration, ELIA is the perfect solution. Though an interactive map and a set of simple filters, ELIA makes booking a desk easy for anyone in the organisation. By collecting real-time occupancy data, ELIA helps you tailor your office to the exact needs of your teams while helping you cut costs. Through it's smart notification features, ELIA helps you bring people back to the office in an organic fashion. Ulteriori informazioni su ELIA

Caratteristiche

  • Prenotazioni online
  • Gestione dell'occupazione
  • Mappe e planimetrie
  • Prenotazione di spazio
Condeco is a global leader in enterprise workspace solutions.
Condeco is a global leader in enterprise workspace solutions. Our scheduling software is designed to help employees use the right tools when managing their flexible work day. By giving them control to work flexibly from anywhere – they can choose to collaborate at the office or to focus on remote work. Condeco’s technology creates better outcomes for businesses. Today, we are trusted by 2000+ of the largest companies to enable their future at work. Ulteriori informazioni su Condeco Desk Booking Software

Caratteristiche

  • Prenotazioni online
  • Gestione dell'occupazione
  • Mappe e planimetrie
  • Prenotazione di spazio
Web and mobile app to optimise and manage your company parking and reduce related costs.
Web and mobile app to optimise and manage your company parking and reduce related costs. Ulteriori informazioni su Commuty

Caratteristiche

  • Prenotazioni online
  • Gestione dell'occupazione
  • Mappe e planimetrie
  • Prenotazione di spazio
For more than 20 years, people-driven companies have turned to Sequoia to unlock the full potential of their business and workforce.
Sequoia is the pioneer in Total People Investment. We help people-driven businesses design, deploy, and optimize people investment strategies that achieve outcomes that matter. Through expert guidance and the Sequoia People Platform, our offerings in total rewards, benefits, wellbeing, HR & payroll, and business protection tie into a higher strategic role, enabling companies to manage their global people investments, with reduced administrative burdens and deeper employee care and support. Ulteriori informazioni su Sequoia

Caratteristiche

  • Prenotazioni online
  • Gestione dell'occupazione
  • Mappe e planimetrie
  • Prenotazione di spazio
FMS:Employee offers solutions for organizations with powerful, integrated scheduling features.
FMS:Employee offers solutions for organizations with powerful, integrated scheduling features. These solutions are built for flexible, collaborative workplaces and designed to increase efficiency and productivity for in-office and remote employees. FMS:Employee features desk and resource scheduling, interactive floorplans, contactless workflows, visitor management, and much more. Ulteriori informazioni su FMS:Employee

Caratteristiche

  • Prenotazioni online
  • Gestione dell'occupazione
  • Mappe e planimetrie
  • Prenotazione di spazio
Soluzione di monitoraggio dell'utilizzo dello spazio facile da usare e veloce da implementare per la gestione delle sale riunioni.
La soluzione di prenotazione delle sale riunioni TableAir è un software sicuro, facile da usare e veloce da implementare. Gestisci le tue riunioni attraverso la dashboard del sito web, l'app mobile o la visualizzazione della sala riunioni in loco. Crea prenotazioni, controlla i dettagli o annulla le riunioni: automatizza il processo per risparmiare tempo e ottimizzare l'utilizzo delle sale riunioni attraverso l'analisi dell'utilizzo dello spazio. Si integra con i tuoi account Microsoft 365, Outlook o Google Calendar e offre al tuo team una chiara visibilità su tutti i sistemi. Ulteriori informazioni su TableAir Meeting Room Booking

Caratteristiche

  • Prenotazioni online
  • Gestione dell'occupazione
  • Mappe e planimetrie
  • Prenotazione di spazio
For all hybrid workers to book their desks and workspaces using a mobile device, intuitive desktop app or our easy-to-use floorplan.
The complete booking platform for today’s hybrid workplace. Packed with features to organize an effective and safe return to work, Rendezvous offers a simple to use and touch free digital booking experience from a mobile device. Utilizing floor plan booking it is easy to locate desks and colleagues quickly – vital in today’s dynamic workplace. For managers, a wealth of real-time and accurate usage data drives future decision-making. Ulteriori informazioni su Rendezvous Workspace Desk Booking

Caratteristiche

  • Prenotazioni online
  • Gestione dell'occupazione
  • Mappe e planimetrie
  • Prenotazione di spazio
Successfully manage hybrid workspaces and improve space utilization with ProSpace's cloud-based desk booking solution.
Easily manage workspaces and improve space utilization with our cloud-based desk booking solution. Boost workplace experience with our user-friendly desk booking solution for scheduling or hotdesking. It allows employees to easily reserve or cancel their booked desk real-time through their mobile phones upon arrival, hours or days ahead! Take away the hassle of looking for an available desk. With ProSpace, teams can find and reserve a desk that suits their needs and preferences. Ulteriori informazioni su ProSpace

Caratteristiche

  • Prenotazioni online
  • Gestione dell'occupazione
  • Mappe e planimetrie
  • Prenotazione di spazio
MazeMap is a leading software that helps organizations with indoor navigation, indoor positioning, meeting room booking, desk booking
A product that helps large campuses such as universities, hospitals, offices, hotels, and event venues with wayfinding needs. We also combine indoor navigation with features like asset tracking, meeting room booking and desk booking etc. to derive true value from physical spaces. MazeMap empowers customers to be agile with its map editor where customers can make changes instantly to their map should there be some sort of renovation, accident etc. Ulteriori informazioni su MazeMap

Caratteristiche

  • Prenotazioni online
  • Gestione dell'occupazione
  • Mappe e planimetrie
  • Prenotazione di spazio
Nura Space is a booking & space management platform designed to help professionals streamline desk and meeting room booking processes.
Nura Space is a unified working platform (UWP) leveraging smart data analytics to drive optimised workspaces of the future. Nura Space provides users with a comprehensive understanding of their work environments through advanced technology interfaces and smart data analytics based on behavioural science. Founded in Melbourne, Australia by innovative and reputable workplace product specialists and leaders in change management and psychology principles. Ulteriori informazioni su Nura Space

Caratteristiche

  • Prenotazioni online
  • Gestione dell'occupazione
  • Mappe e planimetrie
  • Prenotazione di spazio
Hotel management and HotDesking software that assists managers with floor mapping, room display and Microsoft integration.
Scheduling Solution for conference rooms, workspaces, desks, car parking spaces, equipment, hoteling and HotDesking so office managers can accommodate the occasional needs of mobile workers while reducing the rent. Desk/Flex lets employees reserve space in advance or claim a desk right now. It adjusts the telephone switch (PBX) so that calls ring at the 'desk du jour.' DeskFlex includes check-In, point-&-click floor maps, web browser, local kiosk, outlook integration, conference room schedule. Ulteriori informazioni su DeskFlex

Caratteristiche

  • Prenotazioni online
  • Gestione dell'occupazione
  • Mappe e planimetrie
  • Prenotazione di spazio
Modular platform that enables collaborative work within accounting firm and with your clients.
Modular platform that enables collaborative work within accounting firm and with your clients. Ulteriori informazioni su Teogest

Caratteristiche

  • Prenotazioni online
  • Gestione dell'occupazione
  • Mappe e planimetrie
  • Prenotazione di spazio
Introducing Jumpree Pro - the first software tool that lets employees book any space and amenities at their workplace.
Smarten Spaces is a global SaaS company that offers a complete suite of solutions for the hybrid workplace. Our award-winning technology provides an intuitive and easy-to-use solution to book any space using 3D floor maps. The highly integrated solution to the enterprise ecosystem also offers desk and meeting room booking, workplace scheduling and employee engagement solutions for your hybrid workplace. The deep functionality of our solution makes it scalable and future-proof. Ulteriori informazioni su Smarten Spaces Hybrid Workplace Software

Caratteristiche

  • Prenotazioni online
  • Gestione dell'occupazione
  • Mappe e planimetrie
  • Prenotazione di spazio
Ciao's desk booking application for the hybrid office. Companies can manage their office for a successful hybrid work implementation.
Ciao is a desk booking solution for companies working hybrid. Empower your employees to choose when to work at the office, find the right workplace and know which colleagues will be in the office. And at the same time, stay in control of the office occupancy and safety with powerful management options to organize who can come to the office, when and where they can sit, including analytics to understand occupancy trends. Ulteriori informazioni su CIAO

Caratteristiche

  • Prenotazioni online
  • Gestione dell'occupazione
  • Mappe e planimetrie
  • Prenotazione di spazio