Recensioni su VIZOR IT Asset Management

Informazioni su VIZOR IT Asset Management

VIZOR is an ITIL best practice helpdesk issue tracking solution for IT end user and customer support. Try now for Free.

Ulteriori informazioni su VIZOR IT Asset Management

Aspetti positivi:

Non disponibile

Aspetti negativi:

Non disponibile

Valutazioni di VIZOR IT Asset Management

Punteggio medio

Facilità d'uso
3,0
Servizio clienti
5,0
Caratteristiche
4,0
Rapporto qualità-prezzo
4,0

Lo consiglieresti?

8/10

VIZOR IT Asset Management ha una valutazione complessiva di 4 stelle su 5, calcolata sulla base di 1 recensioni degli utenti di Capterra.

Filtra le recensioni (1)

Valutazione del prodotto

Valutazione del prodotto

Paesi

Paesi

Utilizzo

Ordina per

Hai già usato VIZOR IT Asset Management?

Condividi la tua esperienza con altri acquirenti.

Filtra le recensioni (1)

Ludwig
Technology Executive (Belgio)
Software informatici, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Prova gratuita
Fonte della recensione

ITSM Evaluation of Vizor Helpdesk

4,0 4 anni fa

Commenti: During our ITSM product evaluation this product ended up in the top-3, but eventually a different solution was chosen by our team. Anyhow a very valuable ITSM solution.

Aspetti positivi:

List of strong points: Deep search and combining of search criteria. Very simple and compact user interface, not too fancy, just what it needs to be. Tree of smart drop down levels. Automatic reply by email from the system. Knowledge base for incident resolution. Possibility to link to sharepoint and oneNote. extensive list of reports.

Aspetti negativi:

It is not always very clear what is standard and what can be done via integration services from the Vizor company.