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Informazioni su Smartsupp

Sfrutta la potenza della live chat di Smartsupp per stabilire un contatto autentico con i tuoi visitatori, incrementare le vendite online e migliorare i tassi di conversione.

Ulteriori informazioni su Smartsupp

Aspetti positivi:

I like that it shows pages that they are visiting. The possibility of personalizing automatic messages as well as programming customer service hours.

Aspetti negativi:

I was not able to discover the weak points of the app.

Valutazioni di Smartsupp

Punteggio medio

Facilità d'uso
4,8
Servizio clienti
4,5
Caratteristiche
4,4
Rapporto qualità-prezzo
4,4

Lo consiglieresti?

8,5/ 10

Smartsupp ha una valutazione complessiva di 4,6 stelle su 5, calcolata sulla base di 343 recensioni degli utenti di Capterra.

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Filtra le recensioni (343)

Alessandro
Alessandro
Responsabile Tecnico (Italia)
Utente LinkedIn Verificato
Forniture e materiali, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Buon sistema di chat e monitoraggio

5,0 2 anni fa

Commenti: Mi sono trovato bene ad utilizzarla per la gestione del servizio clienti sul sito dell'azienda, ed ho particolarmente apprezzato la possibilità di visualizzare le chat offline e il comportamento degli utenti sulle pagine del sito. Ma il costo si è rivelato troppo elevato per mantenere il servizio stabilmente.

Aspetti positivi:

Oltre alla chat in tempo reale con gli utenti sul sito, consente di visualizzare le azioni e il comportamente sul sito degli utenti e poter quindi capire meglio cosa funziona e cosa non funziona delle pagine web.

Aspetti negativi:

A volte è capitato di non ricevere notifiche di chat iniziate dagli utenti, e in generale il passaggio dall'account free a quello a pagamento è da valutare bene perché non è proprio economico.

Federica
Marketing (Italia)
Elettronica di consumo, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

ELCA SmartSupp

4,0 2 anni fa

Commenti: Semplice da usare, veloce da installare

Aspetti positivi:

Chat Live, Chatbot, possibilità di riprendere conversazioni perse

Aspetti negativi:

in realtà al momento non ho riscontrato aspetti negativi

Marco
Ingegnere (Italia)
Telecomunicazioni, Lavoratore autonomo
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Ottimo Software

5,0 2 anni fa

Commenti: Ottima esperienza, migliorerei l'aspetto legato alla gestione delle lingue del chatbot (non presente attualmente)

Aspetti positivi:

Di semplice utilizzo e ricco di funzioni

Aspetti negativi:

Non è possibile configurare il multilingua sulla chat

Neder
Neder
CMO (Italia)
Utente LinkedIn Verificato
Software informatici, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Tra le migliori che abbia mai usato

5,0 2 anni fa

Aspetti positivi:

Lo uso giornalmente per gestire il servizio clienti della nostra piattaforma. Utilizziamo anche le automazioni e devo dire che è semplice e versatile. L'app mobile è molto comoda, ti permette di essere presente per i clienti in qualsiasi momento, ovunque ti trovi. L'ho consigliato a molti colleghi e clienti, ne vale proprio la pena.

Aspetti negativi:

Nulla in particolare, forse avere anche un'applicazione desktop sarebbe utile, perché mi trovo costretto a mantenere il sito web sempre aperto per poterlo gestire con facilità. Se ci fosse la userei di sicuro.

Matteo
Ecommerce manager (Italia)
Vendita al dettaglio, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Ottimo servizio di chat

4,0 2 anni fa

Aspetti positivi:

Velocità di installazione, rapporto qualità/prezzo

Aspetti negativi:

Chatbot a pagamento con l'ultimo aggiornamento dei prezzi

Vieru
Vieru
CEO (Romania)
Utente LinkedIn Verificato
Medicina veterinaria, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Best product

5,0 2 anni fa

Commenti: I'm pleased. I like. I use it lightly. It does its job.We want ChatGPT to be the best.

Aspetti positivi:

A chat that does the job it was created for. I have a small to medium business that uses the software very well

Aspetti negativi:

It's not working very well with the user ID on my site. It confuses user names, phone numbers or the like.

Anca
General Manager (Romania)
Moda e articoli di abbigliamento, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Excellent

5,0 2 anni fa

Commenti: centralised communication

Aspetti positivi:

I can connect and communicate through one single tool (Smartupp) and include Facebook customers as well as customers direct from my site

Aspetti negativi:

I cannot integrate different sites that are part of our business / different domains

Phil
Director (UK)
Vendita al dettaglio, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Absolute con merchants

1,0 2 anni fa

Commenti: The WORST EVER! I DO NOT RECOMMEND ANYONE USE THIS COMPANY THEY ARE RIP OFF MERCHANTS

Aspetti positivi:

We had used Smartsupp since 2016 and thought we would try out their pro package. We tried it for two weeks and they charged us €580 euros changed back to the standard plan and basically charged us €200 euros for 14 days trial of their pro plan. I DO NOT RECOMMEND THIS COMPANY TO ANYONE THEY ARE ABSOLUTE CON MERCHANTS

Aspetti negativi:

Their ABSOLUTELY USELESS ACCOUNTS AND HELP TEAMS

Sourav
Senior System Administrator (India)
Servizi e tecnologie dell'informazione, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Review of Smartsupp

5,0 2 anni fa

Commenti: It's good as per their cost.

Aspetti positivi:

It is very easy to implement, deploy and invite agents. UI is very transparent and clear, response time is very nice to have.

Aspetti negativi:

There nothing as such deeply dislike I do have, but in terms some features is missing Like, Topics, Automation and Group these are to be there to fully utilize that

Esteban
Community Manager (Cile)
Videogiochi, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Smartsupp is great

5,0 2 anni fa

Commenti: I have a nice experience with smartsupp, i even reported a bug on app and i never think that the support would answer to me and solve the issue, but it did. About app is so easy to use, and I can bring support to my clients at any time

Aspetti positivi:

It is easy to use, nice interface, nice support

Aspetti negativi:

I think that all is good by now, all works fine, maybe you can create a dark mode for the smartsupp

Oscar
Owner (Italia)
Intrattenimento, Lavoratore autonomo
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Very helpful

5,0 2 anni fa

Aspetti positivi:

Thanks to Smartsupp I can offer effective and fast customer support

Aspetti negativi:

It would be useful to receive more information on the user connected in chat

Tsvetanka
Co-Owner (UK)
Prodotti alimentari e bevande, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Easy, fast, reliable

5,0 2 anni fa

Commenti: It is so quick and easy to work with the product, you don't put much effort and forget it was a job to do.

Aspetti positivi:

The free and payed features allow the user to choose the features most important to him/her, to work fast and with ease, to find easily videos, tips and help for the product. The customers also find it easy and usefull to fill out the forms and chat with the staff.

Aspetti negativi:

I haven't encountered any cons yet or had any difficulties.

Ryan Florian
Project manager (Slovacchia)
Beni di lusso e gioielli, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Easy and helpfull

5,0 2 anni fa

Commenti: We were looking for a quick, simple and effective solution for our customer care, and that is SmartSupp

Aspetti positivi:

It is a simple, modern and great tool for customer care. Clear statistics and simple implementation

Aspetti negativi:

Nothing. Operators and administrators are happy with the possibilities

Patrick
Besitzer (Svizzera)
Beni di consumo, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Alternative considerate:

recommendable live chat at high price

5,0 2 anni fa

Aspetti positivi:

- easy integration- reliable- functionality is great

Aspetti negativi:

- price for standart version for small enterprise. free chat is not nice to use.

Marios
president (Cipro)
Gestione di organizzazioni non profit, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Good product

5,0 2 anni fa

Commenti: overall it is a good experience, and i use it on a monthly basus

Aspetti positivi:

Ease of use, good interface, good support team

Aspetti negativi:

a little bit expensive. Be more competitive in prices

Krystian
Manager (Polonia)
Costruzione di reti ferroviarie, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Alternative considerate:

3 in 1 program - it's great if it's possible with you

5,0 5 anni fa

Commenti: The program is well-worked intuitive as well as simple to use and in settings, anyone who has ever been in contact with these types of programs will be able to handle it without any problem. However, I would like to ask you about the possibilities and future integration in this program ????. That is why I will ask the question as in the title of the opinion. Is it possible for Smartsupp live chat to have additional calling options, e.g. callpage.io, we also have it in use, and pop-up messages, now marketing number 1, it works well with us. That is why we would like to have such a platform so that everything is in one place so as not to litter the website and not slow down the operation on the web. ??

Aspetti positivi:

I like statistics, customer search image, it gives us the opportunity to improve our ads and in particular the information that the customer needs about a given production so that he can read in detail and know what he is buying.

Aspetti negativi:

Everything is fine and I have no objections to the program and its work.

Risposta di Smartsupp

5 anni fa

Hello, Krystian, thank you very much for your positive review! Currently we are not planning to add any calling options to Smartsupp, because we believe you are able to help your customers more effectively via chat, using screenshots and links. Regarding the pop-up messages, you can use our automatic messages: https://www.smartsupp.com/help/automatic-messages/. Currently, they open the whole chat window, but in the new chat widget they will show up as pop-up messages, you can see the example in this article and read some more about the new widget: https://www.smartsupp.com/blog/new-smartsupp-widget/ All the best, Michaela

Tommie
Chief Experience Officer (Belgio)
Gestione formativa, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Fjul.be - Enabling Learning

4,0 2 anni fa

Aspetti positivi:

easy to install and user friendlyThe look & feel is easy to changequick respons time

Aspetti negativi:

Programming real live chat is not that easy

Lea
Manager (Francia)
Settore automobilistico, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Good to use

5,0 2 anni fa

Aspetti positivi:

Good to use and easy to configure. But need update like tidio

Aspetti negativi:

It's perfect for me but you can try tidio features

Tatiana
Ms (Austria)
Elettronica di consumo, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Good product

5,0 2 anni fa

Aspetti positivi:

Simple for use, complete and good assistance

Aspetti negativi:

Tracking of the page of navigation of customer

Dominic
Producer (USA)
Animazioni e film, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

User-friendly, Affordable, and Professional.

5,0 2 anni fa

Aspetti positivi:

Live-Chat, the ability to upload/attach files in live-chat, to transfer/assign to another agent/employee, switch from live-chat to email if a client/customer leaves the page.

Aspetti negativi:

The branding “powered by smartsupp”, however, I can understand how the business /smartsupp wants to advertise their brilliant product.

Tinatin
Sales Manager (Georgia)
Vendita al dettaglio, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

My recommendation to Smarstupp

5,0 2 anni fa

Commenti: I found this app through my friend, I have to say it exceeded my expectations and I am very happy with the program. I will be happy to recommend it to friends who have small businesses.

Aspetti positivi:

the most of what I l ike in smartsupp is that chat is divided into 4 parts: all, primary, new and mine. We can easily see when new messages arrive. I also like that we have shortcuts that the whole group uses very effectively. The chat is very easy to use , It is a very useful program for our business and simplifies many things for us. Im very thankful.

Aspetti negativi:

What I would like to see improved is that, unanswered messages that is skipped for some reason, should be highlighted in red or black color. it would be so nice to prevent missing chats for sales managers. also what I would like to see improves is mobile version smartsupp. Specifically, I would like to see "mine" messages in seperate and not in all messages.

Jiří
B2B Manager (Cechia)
Media online, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

How the Smartsupp is helping our company to groove

5,0 2 anni fa

Commenti: We are happy that our chatboot Frankie is working with us while we are offline

Aspetti positivi:

very good cumunication and messeging when we are offline

Aspetti negativi:

We would prefer to get directly the e-mail and phone number from our chatting customers

Procopiuc
DEPOZIT MATERIALE ELECTRICE (Romania)
Elettronica di consumo, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

smartsupp review

4,0 2 anni fa

Commenti: Offering our customers informations about order that they made,disponibility for products etc

Aspetti positivi:

It's integrated in our daily basis use,relativelly easy to use,sometimes i hav etrouble indetifying our customer which are reaching us

Aspetti negativi:

The interface its very boring,sometimes changes that i made (e.g chatbot greeting) its not working at all!

Zuzana
Manager (Cechia)
Editoria, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Very good solution

5,0 2 anni fa

Commenti: Suprising, nice, everything is ok, works very well

Aspetti positivi:

It fulfils everything we need, the system is constantly evolving and the developers respond to the client's wishes. Very good support and easy to use. Our customers are satisfied

Aspetti negativi:

I dont know. I have no problem with this service

Kevin
CEO (Polonia)
Produzione di apparecchi elettrici/elettronici, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Comfy

5,0 2 anni fa

Aspetti positivi:

Easy programming chatbot, nice look, cheapest on market - generally it's OK