Da 15 anni aiutiamo le aziende italiane
a scegliere i migliori software

Informazioni su ForceManager

ForceManager è uno strumento apprezzato dai direttori commerciali che lavorano per migliorare la produttività dei propri team.

Ulteriori informazioni su ForceManager

Aspetti positivi:

Mobile interface is fast and super easy of use.

Aspetti negativi:

We have done all the suggestions-and still have not gotten the sync to work. This has resulted in critical data lost.

Valutazioni di ForceManager

Punteggio medio

Facilità d'uso
4,5
Servizio clienti
4,5
Caratteristiche
4,4
Rapporto qualità-prezzo
4,3

Lo consiglieresti?

8,8/10

ForceManager ha una valutazione complessiva di 4,6 stelle su 5, calcolata sulla base di 127 recensioni degli utenti di Capterra.

Hai già usato ForceManager?

Condividi la tua esperienza con altri acquirenti.

Filtra le recensioni (127)

lagattolla
commerciale (Italia)
Macchinari, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

facilità e geolocalizzazione

4,0 11 mesi fa

Aspetti positivi:

Facilità d'uso del prodotto tramite app e quindi uso tramite il telefono , geolocalizzazione per la registrazione delle visite clienti

Aspetti negativi:

al momento sembra abbastanza completo, in caso di aggiornamenti valuterò

andrea
ceo (Italia)
Ambiente ed energie rinnovabili, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Azienda TOP

5,0 5 mesi fa

Commenti: programma intuitivo fa al caso nostro consigliato

Aspetti positivi:

programma intuitivo fa al caso nostro consigliato

Aspetti negativi:

poco inconvenienti programma intuitivo fa al caso nostro

Danyel
President (Canada)
Consulenza manageriale, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Forcemanager, a go to for mobile sales!

5,0 2 mesi fa Nuova

Commenti: Awesome! Their Support is incredible and fast.

Aspetti positivi:

Mobile interface is fast and super easy of use!

Aspetti negativi:

No out of the box native LinkedIn integration.

Brett
Sales Representative (UK)
Industria lattiero-casearia, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

This is my main business app which looks after all eliments of my business day

4,0 6 anni fa

Commenti: To remind myself to sort out my commision payments.

Aspetti positivi:

The calender intergration with the accounts and business opportunities. This is very helpful also the fact that the fields are not restrictive so you can create your own search features in titles eg Q1 2018 this enables quick checks of what you have generated and due to the opportunities form you can monitor how close you are to success. The contact and the address details are a great help.

Aspetti negativi:

The biggest con is the address fields not having country style settings. In Spain the number of a property comes after the street, in the uk its the other way round. The search for property info is helpful but difficult as it requires postcode info for it to be accurate and then it can sometimes type up the wrong address by a road.

Sharon
owner (USA)
Vino e liquori, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

stated in December,

1,0 6 anni fa

Commenti: when teh mapping was working, it was helpful to plan a route for a sales rep. Though it is cumbersome because you can't select a group and assign an event ( so each of 15 accounts gets assigned a "Delivery" on Tuesday, for instance.

Aspetti positivi:

I like the geo location feature-but it's not working. The user interface is intuitive and it's relatively easy to learn how to use it. It's ease of use, ease of learning., user interface on mobile

Aspetti negativi:

Geolocation stopped working. There is a glitch that affected the geolocation on accounts that were already geolocated. Support tried to fix by geo-locating every account but now it's worse on both mobile and desktop. This is critically important feature. Syncing issues: We have also had issues with syncing. We have done all the suggestions-and still have not gotten the sync to work. This has resulted in critical data lost. Routing: has a limit of 8 stops per day. We must have this lifted needs to be turned off. We do not need it to Importing: We need to be able to import new lists for new areas that we are expanding into, or new chain store locations that we are newly approved. Imported lists need to be geolocated in bulk. Bulk List adjustments: We need to be able to select a group of accounts, or contacts, and upgrade a field in bulk.

david
Creative Director (UK)
Architettura e urbanistica, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Fast and efficient CRM interface.

5,0 6 anni fa

Commenti: Fast effective sales strategy. All accounts are visible.

Aspetti positivi:

It meets our company needs almost exactly. Our focus with clients has never been better. We know where they are and who they are and when to contact them. Our whole sales strategy has changed after implementing Force Manager.

Aspetti negativi:

It is a closed system, so changes have to go through the support team, this is ok bu there are a few elements that I would like to be in charge such as user rights. Would be nice to integrate into other online platforms such as mailchimp etc.

Roman
Sales Manager (Australia)
Macchinari, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Force Manager App

5,0 10 mesi fa

Aspetti positivi:

Ease of use. Ease of custom software to our needs with the help of support team. Mobile App is awesome.

Aspetti negativi:

It would be great if incoming calls and outgoing calls are automatically registered even when running the app in the background only. Happened a couple of times where I wasn't able to check-in when out on the road as it didn't pick up my location.

Danyel
Global Business Devcelopment Manager (Canada)
Macchinari, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

The perfect AI driven sales assistant and CRM.

5,0 2 anni fa

Commenti: This is the perfect fit for our hybrid work situation and the AI Sales Assistant is such an asset when interacting with the CRM to accomplish and get intelligence on your day to day activities.

Aspetti positivi:

Truly built for ease of use, mobility and the new hybrid sales reality. Support is incredible.

Aspetti negativi:

Nothing really. Some higher end features do require customization from the ForceManager, but only if you are adamant about things following a very specific model.

javier
CEO (Spagna)
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

easy, neccesary and a big tool

5,0 6 anni fa

Aspetti positivi:

Very easy and clear. It´s very necessary for our daily job. For the CEO and for our agents. The map is incredible.

Aspetti negativi:

Nothing. I think the post seller service is very fast for think in our possible necessary things for the future. iOS and Force Manager are matching perfectly.

Duncan
Senior Business Development Manager (UK)
Industria edilizia, 1.001-5.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

My Opinion

5,0 2 anni fa

Commenti: Just an excellent business development tool

Aspetti positivi:

Just an excellent business development tool at that gives sector focus

Aspetti negativi:

Recent data restrictions on opportunities section now max 6,000 words

antonio
commercial agent (Italia)
Arredamento, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

great product

5,0 2 anni fa

Commenti: it was a positive experience, I highly recommend it ...

Aspetti positivi:

I really liked its functionality and practicality

Aspetti negativi:

for now I like everything, and all its functions are very useful

Tarek
Regional Senior Sales Manager (Marocco)
Servizi e tecnologie dell'informazione, 5.001-10.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Force Manager, a Nice Tools for Sales executives and their Managers

5,0 2 mesi fa Nuova

Commenti: ForceManeger can help all sales with their acurate Pilplines, with clear Forecatss and good Reportring to the Sales management and sales Organisation. Help also to follow sales weekly tasks, help to secure the deals and help Manager to follow the sales efforts and close Projects.

Aspetti positivi:

A very god and easy tool to mange the Sales Teritory, boost your Pipeline, Follow the Sales cycle and execute Sales palnning with acurate Producrt and ammounts, to save deal and close them with clear view and planning.

Aspetti negativi:

ForceManager is easy to adop and to use daily.

Eva
Delegada ventas (Spagna)
Settore petrolifero ed energetico, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Una herramienta imprescindible para equipos comerciales

5,0 12 mesi fa

Commenti: Ya no sabría trabajar sin él. Es “la herramienta” definitiva para comerciales.

Aspetti positivi:

Que es customizable. Es incluso mejor en entorno móvil que en PC, que ya es raro. Y el precio es baratísimo para todo lo que te ofrece Forcé Manager.

Aspetti negativi:

Nada, me gusta todo de FM. No lo digo por quedar bien sino porque es verdad.

Carlos
Operaciones (Perù)
Gestione delle risorse, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

El CRM en el mercado

5,0 10 mesi fa

Commenti: Antes de Forcemanager me parecia que los CRM no eran importantes, que mejor seria llevarlos en un excel, pero no era asi. Ahora es vital para cada seguimiento y exito en ventas.

Aspetti positivi:

La funcion mas importante es la forma que se hace facil hacer un seguimineto los clientes, el diferenciarlos por zonas, lugares y el entorno me parece muy amigable.

Aspetti negativi:

Seria mejor que tubiera un plan para cerrar alli mismo la cotizacion y que te monitoree sobre lo enviado para saber que cotizacion fue exitosa.

Guillermo Jose
Director Comercial (Spagna)
Arredamento, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Forcemanager

4,0 10 mesi fa

Commenti: Utilizamos esta aplicación desde hace muchos años ya que nos resulta de una gran utilidad

Aspetti positivi:

Resulta una aplicación muy práctica para el trabajo diario tanto en las gestiones con clientes en el día a día como en el seguimiento y organización

Aspetti negativi:

Faltan algunas funcionalidades que considero básicas como la elaboración de ruteros

Cristian
Cristian
Corporate Marketing Manager (Spagna)
Utente LinkedIn Verificato
Assicurazioni, 201-500 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

El mejor software para llevar el desarrollo de negocio a otro nivel.

5,0 2 anni fa

Commenti: Tanto el proceso demo, como su integración, onboarding y seguimiento post-venta, un 9/10. Excelente. Gran solución digital con muy buenos profesionales en todos sus procesos.

Aspetti positivi:

Hablamos de un software realmente sencillo y muy personalizable. Una vez tiene bien determinado su funcionamiento, ForceManager permite un control y una gestión del desarrollo de negocio y la fuerza comercial excelente. Sin duda alguna, estamos hablando de una integración que nos ha mejorado como empresa.

Aspetti negativi:

Quizás agradecería que se pudiera personalizar más a nivel estético a nuestra guía de diseño corporativo, pero es un detalle prescindible y no relevante para la finalidad del software.

Antonio
Ingeniero de ventas (Spagna)
Ingegneria meccanica o industriale, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Agil y versatil

5,0 10 mesi fa

Commenti: En general me parece una aplicacion muy buena, de los mejores CRM con los qhe he trabajado.

Aspetti positivi:

En el trabajo de campo del día a día, la accesibilidad por la APP y con los sistemas de grabación de voz, me permite anotar contenidos de llamadas y visitas de forma sencilla, rápida y sin casi esfuerzo, así como hacer una buena planificación del dia de trabajo con la gestión de las oportunidades activas en la zona. Un buenísima herramienta sin duda!

Aspetti negativi:

Quizás mejoraría un sistema de reportes o informes sea configurable por el usuario, ya que las opciones predefinidas no me son de mucha ayuda.

Francisco
Francisco
Gerente Comercial (Nicaragua)
Utente LinkedIn Verificato
Macchinari, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

CRM para fuerza de ventas consultiva

4,0 2 mesi fa

Aspetti positivi:

La facilidad de gestión de información de clientes y oportunidades para la fuerza de ventas consultiva en su plataforma móvil, apoyado de una geolocalización con alto grado de fiabilidad, lo que permite dar seguimiento en tiempo real de la gestión de ventas, además del análisis posterior de los datos.

Aspetti negativi:

La información suministrada en los dashboards e informes muestra los datos básico necesario para el rápido análisis de ventas, pero no permite realizar personalizaciones, lo que requiere de desarrollos independientes efectuados por el equipo de Force Manager.

Sergi
KAM (Spagna)
Prodotti alimentari e bevande, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Una gran herramienta de gestión comercial

5,0 10 mesi fa

Aspetti positivi:

Su facil implementacion y agilidad en sus procesos.

Aspetti negativi:

No le encuentro pegas es una herramienta facil de usar y con muchas ventajas a la hora de recopilar toda informacion del cliente incluso on the go.

Albert
Comercial (Spagna)
Produzione di apparecchi elettrici/elettronici, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Una Muy Buena Herramienta

5,0 3 mesi fa

Commenti: Es una buena forma de tener control sobre ventas, acciones, etc sobre los clientes que generas

Aspetti positivi:

Generar control de ventas en todos sus apartados

Aspetti negativi:

nada, todo funcionando en perfecto estado

Alfredo
Responsable de Marketing (Spagna)
Architettura e urbanistica, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Un CRM muy intuitivo.

5,0 10 mesi fa

Commenti: Siendo una empresa con una actividad comercial poco estructurada, ForceManager nos ayuda mucho a disponer de información unificada sobre las actividades y comunicaciones realizadas con cada cliente, tanto para potenciales clientes como para las cuentas vivas.

Aspetti positivi:

ForceManager es muy intuitivo lo cual facilita mucho su utilización desde el inicio. Asimismo, la posibilidad de utilización en diversos soportes -tanto PC como dispositivos móviles-, y su sincronización en los mismos, es también de gran ayuda para el usuario.

Aspetti negativi:

En nuestra empresa no hubo que integrar ForceManager con otros sistemas, pero posiblemente haya que hacerlo a medio plazo, y confiamos en que la integración sea fácil.

Vicente
Gerente coach (Messico)
Assicurazioni, 5.001-10.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Intuitivo, rápido, eficaz.

5,0 2 anni fa

Commenti: La gestión diaria de nosotros como coaches externos con las figuras de banco relacionadas es importante, sobre todo por el seguimiento y la estructura de apoyo a los mismos.

Aspetti positivi:

Me parece importante contar en el día a día con un CRM que respalde nuestras actividades, que podamos gestionar desde nuestro móvil y que se sincronice eficientemente.

Aspetti negativi:

Realmente he tenido conflicto con la actualización de base de datos interna de mi empresa, pero comprendo que no es responsabilidad de ustedes. He escalado ya el tema en las vías correspondientes.

Mattia
Sales manager (USA)
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

We are just 2 sales rep but we use it very time we do visits to our customers.

4,0 6 anni fa

Aspetti positivi:

We enjoy the CHECK IN feature and the CALENDAR schedules. I use a lot also the map with the filters.

Aspetti negativi:

I would like insert the customers that I want visit today and have an automatic itinerary . I would love connect it with Tradegecko so I can see also the sales of each customer.

Mario
Ninguno (Spagna)
Studi legali, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Simple and effective CRM

5,0 6 anni fa

Commenti: A quick view to check the activity of each client

Aspetti positivi:

The inferface is easy to use and friendly. Even the mobile apps for iOS are well designed too

Aspetti negativi:

The cost of multiple users, even if we have different roles, we should pay as the most expensive role to all of use

Diana Maria
Systems Engineering (Colombia)
Produzione di apparecchi elettrici/elettronici, 501-1.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Prova gratuita
Fonte della recensione

very good tool

4,0 6 anni fa

Aspetti positivi:

intuitive and easy to use tool, to sell in an organized way, with autonomy and monitoring of your activity. very good for commercial use, it saves me time and useful to do a correct management of clients

Aspetti negativi:

great application to manage the use of my equipment at work, for now very happy with the trial version, a more than likely acquisition