Da 17 anni aiutiamo le aziende
a scegliere i migliori software

Informazioni su Miruni

Registrazione dello schermo sincronizzata con tutti i dati tecnici necessari per diagnosticare e risolvere rapidamente i problemi.

Ulteriori informazioni su Miruni

Aspetti positivi:

Non disponibile

Aspetti negativi:

Non disponibile

Valutazioni di Miruni

Punteggio medio

Facilità d'uso
4,6
Servizio clienti
4,6
Caratteristiche
4,7
Rapporto qualità-prezzo
4,8

Lo consiglieresti?

9,1/10

Miruni ha una valutazione complessiva di 5 stelle su 5, calcolata sulla base di 7 recensioni degli utenti di Capterra.

Filtra le recensioni (7)

Ordina per

Hai già usato Miruni?

Condividi la tua esperienza con altri acquirenti.

Filtra le recensioni (7)

Katherine
Katherine
Administrator (USA)
Utente LinkedIn Verificato
Scrittura e attività redazionali, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Saved Me Time, The Most Valuable Thing

5,0 5 anni fa

Commenti: We have a branch that is currently creating a software product for public use, and BugReplay has been invaluable in helping test and find the bugs in that product. Our whole dev team are huge fans, as am I!

Aspetti positivi:

It saves me so much time for debugging and getting our products fixed. Instead of the old debugging process, which was: ping the developer, ask them to remote into my computer, try and recreate the bug, fail a couple of times, finally recreate it, have them dig into the logs and figure out why and where it was happening, and then finally fix it. Now I just click a button, record the bug, fill out some details, and send it in.

Aspetti negativi:

From my perspective, there aren't a lot of cons to this software, more nitpicky things. At first, I didn't like the lack of integrations but over the last couple of months they've added more of my favorites (like Zapier) so I can't complain there. Their customer service is also excellent and thoroughly answers my questions too. I could do with more blog posts though - those are always fun, but infrequent!

Iddo
Software Engineer (Israele)
Internet, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Its not a bug report if its not on Bugreplay!

5,0 3 anni fa

Commenti: we use Bugreplay for almost all of our issue reports

Aspetti positivi:

Bugreplay greatly reduces misunderstandings between developers and QA engineers. The Bugreplay screen recording usually contains the entire necessary context for solving any issue.

Aspetti negativi:

Chorus uses Okta to manage all of its users. Bugreplay only supports google login currently. SSO login will be a great addition to Bugreplay!

Dominik
Product (USA)
Software informatici, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Need to have for modern software teams

5,0 5 anni fa

Aspetti positivi:

Simplified and improved our interactions from the entire team, when interacting with Engineering. Helped us streamline how we resolve issues and reproduce them + makes every engineer's job much easier: they now have the data to understand what was going on for users. Works well in combination with tools like Logrocket or Fullstory

Aspetti negativi:

The speed of creating a snippet can be improved (from processing + number of clicks), but that's minor

maxim
Senior Manager (Canada)
Servizi e tecnologie dell'informazione, 1.001-5.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

This this the best tool on the market to capture the Network tab

5,0 3 anni fa

Aspetti positivi:

There are no other tools that can easily capture network tab and replay.

Aspetti negativi:

Sometime we fill performance issue when the bug not recorded , but it's happening rarely

Utente Verificato
Utente LinkedIn Verificato
Internet, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Perfect bug reporting tool

5,0 4 anni fa

Aspetti positivi:

This is really fantastic tool! It's easy to reproduce the issue like never before. Very useful software for both tech engineers and the QA team. Affordable price.

Aspetti negativi:

There are no significant issues with it.

Dor
Engineer (Israele)
Internet, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Bug replay is awesome

5,0 3 anni fa

Aspetti positivi:

The ease of use of the product and the value i get from it.

Aspetti negativi:

Sometimes recordings take a long time to appear.

Eyüp
Industrial Engineer (Turchia)
Servizi finanziari, Lavoratore autonomo
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

BugReplay EO

5,0 3 anni fa

Commenti: Catching my mistakes is a big deal. I spend less time now

Aspetti positivi:

I spend less time debugging now. Debugging is also very easy

Aspetti negativi:

Sometimes it has problems with the screen recording part. Registrations not registering