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Informazioni su Nextiva CRM

Nextiva Service CRM è un software di assistenza clienti multicanale che consente agli agenti di gestire tutte le interazioni con i clienti in un unico posto.

Ulteriori informazioni su Nextiva CRM

Aspetti positivi:

Non disponibile

Aspetti negativi:

Non disponibile

Valutazioni di Nextiva CRM

Punteggio medio

Facilità d'uso
3,8
Servizio clienti
4,0
Caratteristiche
4,2
Rapporto qualità-prezzo
4,0

Lo consiglieresti?

7,3/ 10

Nextiva CRM ha una valutazione complessiva di 4,1 stelle su 5, calcolata sulla base di 6 recensioni degli utenti di Capterra.

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Filtra le recensioni (6)

Utente Verificato
Utente LinkedIn Verificato
Assicurazioni, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Low Cost call center CRM

3,0 2 anni fa

Aspetti positivi:

Works with the Nextiva call center app and is a good add-on to track customer service requests.

Aspetti negativi:

The UI needs a refresh and needs to be more customizable like Salesforce

Risposta di Nextiva

2 anni fa

Hello, there. Thank you so much for taking the time to leave us your review - we appreciate your feedback. If you by any chance are experiencing issues or need help, feel free to send us an email at [email protected] with your account info and we'll make sure to have our team follow up with you ASAP. Thank you!

Jason
Owner
Contabilità, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione
Fonte: SoftwareAdvice

I enjoy using Nextiva VoIP.

4,0 7 anni fa

Commenti: Thank you.

Aspetti positivi:

It is cost effective and overall pretty simple to use. We can track information online and receive email updates.

Aspetti negativi:

It is hard to put a permanent hold on the account. It also can be very difficult to program a new phone.

Christi
Owner
Consulenza manageriale, Lavoratore autonomo
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione
Fonte: SoftwareAdvice

Great experience

5,0 8 anni fa

Commenti: Both the customer service and the tech support were great. Tech support even stayed on the call with me when we had to contact my internet provider.

Aspetti positivi:

Answered all questions, great price for service, great, great support

Bryce
USA
Contabilità
Ha utilizzato il software per: Non specificato
Fonte della recensione
Fonte: SoftwareAdvice

Nextiva Phone Service Review

4,5 11 anni fa

Aspetti positivi:

Great customer service, and good value for a phone system.

Aspetti negativi:

There have been some issues with phone operation, but after a few months of service, the kinks seems to be worked out.

Alexandra
Operations Specialist
Industria farmaceutica, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione
Fonte: SoftwareAdvice

Awesome! The best experience.

5,0 7 anni fa

Aspetti positivi:

AWESOME! Just the best! Everyone is nice and helpful! I can't complain at all. I was able to get my number back. You guys helped get my old number back! Great service. I receive updates all the time.

Sterling
Owner
Produzione di media, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione
Fonte: SoftwareAdvice

Nextiva

3,0 8 anni fa

Commenti: I haven't been impressed. There's cheaper options out there that offer more functions and the UI is needlessly complex at times. Customer service had been sub par

Aspetti positivi:

Very reliable and good choice quality

Aspetti negativi:

Complex and poor customer experience