Cos'è Apptivo?

Apptivo's online CRM system is a powerful tool to manage your sales, marketing, and much more. CRM sits at the core of Apptivo's integrated suite of business apps, providing a complete suite to tools to gain a 360 view of your customer. Our CRM includes lead management, an opportunity pipeline with intuitive dashboards, and flexible workflow tools including marketing automation. Everything is completely accessible from your Android or iOS device and integrated with Office365 & G Suite.

Chi utilizza Apptivo?

We serve businesses of all shapes and sizes. From independent consultants to billion dollar enterprises, Apptivo offers over 60 business apps that are highly configurable for most types of companies.

Video di Apptivo
Apptivo Software - 1 Apptivo Software - 2 Apptivo Software - 3 Apptivo Software - 4 Apptivo Software - 5

Hai dubbi su Apptivo? Confrontalo con una delle alternative più diffuse

Apptivo

4,4 (665)
Apptivo
Non disponibile nel tuo paese
10,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
69
24
4,2 (665)
4,7 (665)
4,7 (665)
VS.
Prezzo di partenza
Prezzi
Caratteristiche
Integrazioni
Facilità d'uso
Rapporto qualità-prezzo
Servizio clienti
8,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
450
34
4,5 (3.103)
4,3 (3.103)
4,5 (3.103)
Perché questo confronto?

Alternative a Apptivo

Costruisci attorno al cliente con app basate sull'intelligenza artificiale per creare esperienze straordinarie.
HubSpot CRM è una soluzione CRM totalmente gratuita, versatile e intuitiva che ogni team di vendita apprezzerà.
Pianificazione online e calendario, condivisione di documenti online e foto, ordini di modifica online e approvazioni dei progetti.
Il CRM Pipeliner promuove un eccezionale coinvolgimento degli utenti tramite un'interfaccia che facilita le vendite, con conseguenti elevati tassi di adozione e ROI più rapido.
Act! include la gestione dinamica della pipeline di vendita e funzioni di marketing automation potenti, trasformandosi nel set di strumenti più avanzato per le PMI.
Soluzione CRM per PMI e aziende di medie dimensioni che consente di gestire opportunità, consegnare i progetti, stabilire relazioni e creare preventivi.
Sugar aiuta i team di vendita, marketing e assistenza a sfruttare il loro pieno potenziale per tutto ciò che fanno.
monday.com è un sistema Work OS nel cloud, in cui i team gestiscono i propri progetti e il lavoro quotidiano, in ufficio, a casa o in viaggio. Ulteriori informazioni su monday.com
Zoho CRM offre alle organizzazioni una soluzione completa per gestire tutte le fasi delle relazioni con i clienti. Ulteriori informazioni su Zoho CRM
Salesforce CPQ automatizza i preventivi di vendita, consentendo alle aziende di configurare un prodotto, assegnargli un prezzo adeguato, generare preventivi e gestire gli ordini.
Promuovi la crescita con Sales Cloud 360, un'apprezzata soluzione di vendita che promuove la produttività dei rappresentanti su un'importante piattaforma CRM.
Software per community online che consente alle aziende di connettere clienti, partner e dipendenti per completare il lavoro ovunque.
Freshsales è una soluzione CRM online completa, realizzata per i team di vendita che lavorano ad alta velocità e ricca di funzionalità piuttosto interessanti.
HubSpot è un sistema di inbound marketing su Internet che consente alle aziende di essere trovate online e di generare un maggior numero di lead.
Freshdesk è un software di servizio clienti facile da usare, che aiuta oltre 40.000 aziende in tutto il mondo a creare esperienze eccezionali per i clienti. Ulteriori informazioni su Freshdesk
Zendesk consente alle aziende di fornire un'eccellente assistenza clienti tramite più canali tra cui e-mail, chat, telefono e SMS.
Pipedrive è un tool di CRM facile da implementare che consente di dedicare più tempo alle attività che portano alla chiusura delle trattative. Ulteriori informazioni su Pipedrive
Il software Kayako Live Chat permette di connettersi facilmente e rapidamente con il servizio clienti su vari dispositivi e piattaforme.
AccuLynx è il software per la copertura dei tetti più affidabile del settore, progettato per aiutare gli appaltatori a gestire e a espandere la propria attività.
Agile CRM è una suite completa per vendite, marketing e servizi, progettata per consentire alle PMI di vendere e commercializzare come le aziende delle classifiche Fortune 500.

Recensioni su Apptivo

Punteggio medio

Nel complesso
4,4
Facilità d'uso
4,2
Servizio clienti
4,7
Caratteristiche
4,3
Rapporto qualità-prezzo
4,7

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
55%
4
35%
3
7%
2
1%
1
1%
Robyn
Membership Officer
Utente LinkedIn Verificato
Servizi e attività ricreative, 201-500 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Unspecified
Fonte della recensione

Apptivo User Review

5,0 3 mesi fa
Sottotitoli in italiano disponibili nel lettore video
Marisela
Marisela
USA
Utente LinkedIn Verificato
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione
Fonte: GetApp

Customer Support is very Responsive

5,0 6 anni fa

Commenti: Our business started Apptivo when we were quite small, and there were several issues with the program when we first began using them. The support at Apptivo is awesome, every time that we have a difficulty using any of the programs feature, they have gotten back to us within hours or sometimes days. The recent issue with using their Ledger App took a bit longer to resolve but we enthusiastically appreciate their dedication to resolving the issues, and how thoroughly they did resolve it. The features we use most often include: Emailing Invoices and Estimates, keeping track of our Finances with their Ledger App, and keeping track of correspondence with Clients. There are some many other features to the program including tracking Inventory, tracking Accounts with Suppliers, and creating Projects with clients/collaborations with other professionals just to name a few. I will continue to use and support the Apptivo program. They continue to grow and offer more features, clearer and efficient options for tracking the growth of our business as it continues to grow!

Aspetti positivi:

Easy to use features - Sending out invoices - Receiving payments and notifications - Receving Emails and Client feedback - Tracking client info - Reviewing, Updating, and tracking Inventory and Accounts Payables. There are many other features but these we use in general.

Aspetti negativi:

Some errors with Invoices through paypal that require the client to input the info more than once, especially when there is Updates to the program. This has happened on some occasions, but is no longer an issue that we experience.

Maira
Director of Sales (USA)
Sicrezza e indagini, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Flexible Software Platform

4,0 settimana scorsa Nuova

Commenti: Cloud-based product is easy to use from anywhere, including mobile device. We required significant system customizations and most were successfully implemented. While we have trouble resolving issues using Apptivo's general Tech Support chat function (probably due to our breadth of customizations), our PM and Apptivo's technical team always provide good support when we have issues to address!

Aspetti positivi:

Its ability to accommodate the range of sales and technical information we track in a CRM. The Apptivo team was willing to affordably undertake necessary customizations to tailor the product to our business model.

Aspetti negativi:

Certain basic tools (i.e. drag and drop column-builder) are not features of this system. List upload function is complex. Mobile functionality is somewhat limited. Outlook integration is less user-friendly / flexible than ideal. Reporting functionality is limited without customized reports.

Michele
Accountant (UK)
Contabilità, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Client use

3,0 2 settimane fa Nuova

Commenti: Not great. Wouldn't recommend to further clients. Customer help kept repeating the same thing which didn't help. Gave up on the connection.

Aspetti positivi:

I liked the fact that it linked through to xero, however I can't get it to connect correctly.

Aspetti negativi:

The fact I can't get it to connect to xero and is clunky in that area.

Lori
Senior Project Manager (USA)
Ricerca, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Great Product

5,0 4 mesi fa

Commenti: Overall, this product has streamlined and simplified the way we do business, contact our clients, and regulate their access to data.

Aspetti positivi:

Apptivo CRM is very user friendly. It is also very flexible so it can suit your business the way you do business

Aspetti negativi:

If I feel like there is something missing, I can report it to Apptivo and they usually put it in their pipeline and add it to the software.

Sunil
Sunil
Manager (USA)
Utente LinkedIn Verificato
Beni di consumo, Lavoratore autonomo
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Decent Suite of Productivity Apps

4,0 3 anni fa

Commenti: I would give this 4 out of 5. I love the fact that it is offered for FREE for up to 3 users so great for small start up companies. There are tons of apps you can add and customize per your needs.

Aspetti positivi:

One stop shop for many productivity apps such as supply chain, CRM, HR, Accounting etc. Customer service are always available via chat and very helpful. They will even do screen share and troubleshoot the issues.

Aspetti negativi:

Some of the templates such as purchase order, packing slip are hard to customize. Some of the fields do not display consistently.