Cos'è Glasscubes?

Glasscubes semplifica la collaborazione di gruppo in un ambiente intuitivo per l'utente, veloce da implementare. Crea rapidamente aree di lavoro online sicure che semplificano il lavoro con chiunque, da qualsiasi luogo. Scopri come i team intelligenti utilizzano le aree di lavoro online per lavorare meglio insieme e portare a termine il lavoro. Scelto dal governo del Regno Unito e dalle imprese ad alte prestazioni di piccole e grandi dimensioni.

Chi utilizza Glasscubes?

Scelto dal governo del Regno Unito e dalle imprese ad alte prestazioni di piccole e grandi dimensioni

Dove si può implementare Glasscubes?

Cloud, SaaS, Web, Mac (desktop), Windows (desktop), Linux (desktop), Chromebook (desktop), Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)

Informazioni sul fornitore

  • Glasscubes
  • Sede: Burnham, UK
  • Fondata nel 2008
  • Assistenza telefonica
  • Chat

Disponibilità per Paese

Australia, Austria, Belgio, Canada, Cina e altri 38

Lingue

bulgaro, ceco, cinese tradizionale, croato, danese e altri 20

Informazioni sul fornitore

  • Glasscubes
  • Sede: Burnham, UK
  • Fondata nel 2008
  • Assistenza telefonica
  • Chat

Disponibilità per Paese

Australia, Austria, Belgio, Canada, Cina e altri 38

Lingue

bulgaro, ceco, cinese tradizionale, croato, danese e altri 20

Video e immagini di Glasscubes

Glasscubes Software - 1
Glasscubes Software - 2
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Glasscubes Software - 4
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Caratteristiche di Glasscubes

  • Accesso da dispositivi mobili
  • Acquisizione di documenti
  • Archiviazione di documenti
  • Archiviazione e conservazione
  • Attività di importazione
  • Attività ricorrenti
  • Avvisi/Notifiche
  • Brainstorming
  • Branding personalizzabile
  • Chat/Messaggistica
  • Codici cromatici/icone
  • Commenti/Note
  • Condivisione di documenti
  • Controllo accessi/Autorizzazioni
  • Controllo degli orari di lavoro
  • Controllo del processo di valutazione
  • Controllo della versione
  • Controllo ore e spese
  • Conversione delle e-mail in attività
  • Creazione di task subordinati
  • Database impiegati
  • Directory unificata
  • Etichettatura
  • Etichettatura delle attività
  • Gestione contatti
  • Gestione dei calendari
  • Gestione dei contenuti
  • Gestione dei moduli
  • Gestione del flusso di lavoro
  • Gestione della knowledge base
  • Gestione delle attività
  • Gestione delle comunicazioni
  • Gestione di documenti
  • Gestione polizze
  • Grafico a barre
  • Libreria di contenuti
  • Modifica in tempo reale
  • Modifica/aggiornamento delle attività
  • Monitoraggio dei progressi delle attività
  • Monitoraggio della conformità
  • Monitoraggio della percentuale di completamento
  • Monitoraggio di attività e progressi
  • Network privato
  • Portale clienti
  • Portale self-service
  • Programmazione delle attività
  • Programmazione di progetti
  • Quadro della attività
  • Rendicontazione e analisi statistiche
  • Ricerca del testo completo
  • Ricerca/Filtro
  • Strumenti collaborativi
  • Tracciato di controllo
  • Trascinamento della selezione (Drag & Drop)
  • Vista di Gantt e Timeline

Alternative a Glasscubes

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L’unica business platform per migliorare la collaborazione, gestire la conoscenza e coinvolgere le persone nei processi aziendali.
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Zoho Sprint è uno strumento di gestione dei progetti Agile che aiuta i team che utilizzano i framework Scrum a pianificare e monitorare i cambiamenti e a essere pronti ad affrontarli. Ulteriori informazioni su Zoho Sprints
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Recensioni su Glasscubes

Punteggio medio

Nel complesso
4,7
Facilità d'uso
4,5
Servizio clienti
4,7
Caratteristiche
4,5
Rapporto qualità-prezzo
4,6

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
68%
4
29%
3
3%
Nick
Nick
Commercial & People Director (UK)
Utente LinkedIn Verificato
Marketing e pubblicità, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Glasscubes Intranet/CRM - What a find

5,0 4 anni fa

Commenti: Our experience with Glasscubes has been an extremely positive one since the moment I first spoke to Craig. He conducted two online presentations, which having sold software for 18 years, I think are some of the best I have had. Clear, concise, informative, in plain english and no hard sell (just let the product do the work for him!). The implementation and on-boarding process is both intuitive and straight forward with lots of support both from the team and from online content, which is excellent. Nothing is too much trouble for our primary contacts. Pound for pound, Glasscubes exceeds expectation and I can only imagine will get better and better. Yes there are improvements that can be made but their 'vote for new functionality' that clients can access will enable them to prioritise and gauge what to do next. We are a team of 13 and the overwhelming feedback has been really positive from the whole company and has made us far more collaborative, centralising all our work and creating a focal point for our company. I very much look forward to working with Glasscubes for many years to come and if they maintain their standards, they will become a real force in this market and a natural choice for small SMEs.

Aspetti positivi:

- Easy of use - Breadth of Functionality - Amazing support - Great supporting documentation - Cross platform and device availability

Aspetti negativi:

- would like to see smoother integration with MS Office suite (both on PC and Mac). I appreciate refinements to this process are ongoing. Working on a Mac, it this is slightly clunky but really not a deal breaker in anyway.

Risposta di Glasscubes

4 anni fa

Hi Nick, Thank you for your review. Just as an update for you, we are currently developing our Microsoft Office 365 integration. We anticipate it being launched towards the end of this quarter. Best regards, The Glasscubes Team

Amanda
Trustee (UK)
Gestione di organizzazioni non profit, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Straightforward

4,0 mese scorso Nuova

Commenti: I am using it as a Board member so all documents are loaded in preparation for meetings.

Aspetti positivi:

It is easy to move between documents and I get notifications when new files are added

Aspetti negativi:

I would like to be able to create a link from a document to take me direct to another. It would be helpful to be able to add private notes, all comments are visible.

Elizabeth
Solicitor (UK)
Studi legali, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Intranet

3,0 4 settimane fa Nuova

Commenti: Improved communication within the business.

Aspetti positivi:

Central location for all employees to access company information.

Aspetti negativi:

Menus can be tricky to navigate but the search facility works well.

Claire
Claire
Head of Southern Universities Network (UK)
Utente LinkedIn Verificato
Gestione formativa, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

A secure, reliable to allow you share and collaborate with a dispersed team

5,0 mese scorso Nuova

Commenti: We are a dispersed team that work across across 130+ organisations. Glasscubes is a way that we can safely and securely store our documents and files and enable us to collaborate efficiently.
It is such a well thought out platform which, not only can users easily engage with but allows me as the manager to track version control on documents, see when staff have accessed material and track engagement with our partners.
The team at Glasscubes are also incredibly helpful, not only helping us iron out any issues but also taking on feedback as our use of Glasscubes increases. If you are working remotely and need a secure file sharing platform which also allows you to communicate easily with the team, I would highly recommend.

Aspetti positivi:

Version control - being able to see who has edited what and when, and also being able to revert to previous copies. Gives us additional peace of mind when a collaborative partner accidentally overwrites something. The online editing and editing in real time is also really useful. The security of the site and easy it is to control who sees what. Just incredibly flexible. It's an incredibly reliable site.

Aspetti negativi:

Difficulty to say, as the team has always been very receptive to us asking for work arounds or new features that prove popular.

Edward
Site Manager (UK)
Industria edilizia, 501-1.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

extremely useful file sharing and portal

5,0 3 settimane fa Nuova

Commenti: very good, our company has been using it for many years now

Aspetti positivi:

We use Glasscubes for file management, file sharing and document control. We upload all of our documents and use it to update and record them all. it is extremely easy to use and find files with the search function

Aspetti negativi:

i think that when a file has been updating the older files should be put in an archive folder

Risposta di Glasscubes

2 settimane fa

Hi Edward, thank you for your feedback. Glasscubes has file versioning built-in. If you update a file it will add the new version and automatically archive older versions. Just reach out to us if you have any questions.