Chi utilizza Agiloft?

Specifico per le aziende medie e grandi che necessitano di un sistema di automazione affidabile, Agiloft offre una personalizzazione accurata e rapida che si adatta facilmente, per servire una vasta gamma di settori verticali.

Cos'è Agiloft?

Quattro volte vincitore del premio "Editors' Choice Award" di PC Magazine e del "Value Award" di Spend Matters, Agiloft è stato definito "il sistema di gestione dei contratti più personalizzabile sul mercato". Questa tecnologia agile semplifica l'installazione e l'utilizzo; inoltre, la piattaforma scalabile supporta tutti i processi di approvazione con flussi di lavoro integrati, avvisi e-mail e generazione di contratti in un clic. È completamente conforme alle ispezioni con supporto per HIPAA, SOX e CFR21. Inizia oggi con una demo personalizzata gratuita.

Dettagli su Agiloft

Agiloft

http://www.agiloft.com/

Fondata nel 1990

Panoramica dei prezzi di Agiloft

Agiloft dispone di un piano gratuito e offre una versione di prova gratuita. La versione a pagamento di Agiloft è disponibile a partire da 65,00 USD/mese.

Video di Agiloft
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Prezzo di partenza

65,00 USD/mese

Versione gratuita

Prova gratuita

Implementazione

Cloud, SaaS, Web

Installazione eseguita - Windows

Formazione

Di persona

Live Online

Webinar

Documentazione

Assistenza

Orario lavorativo

Online

Caratteristiche di Agiloft

  • Gestione dei problemi
  • Gestione dei progetti
  • Gestione del rilascio e dell'implementazione
  • Gestione della configurazione
  • Gestione della disponibilità
  • Gestione delle modifiche
  • Gestione di contratti/licenze
  • Gestione di incidenti
  • Monitoraggio dei cespiti
  • Portale self-service

Visualizza l'elenco completo di Software ITSM

  • Accesso offline
  • Archiviazione di documenti
  • Assemblaggio di documenti
  • Conservazione di documenti
  • Controllo della versione
  • Conversione del tipo di file
  • Firma elettronica
  • Indicizzazione di documenti
  • Monitoraggio della conformità
  • Recupero di documenti
  • Riconoscimento ottico dei caratteri
  • Strumenti collaborativi

Visualizza l'elenco completo di Software di gestione documentale

  • Accesso/Controllo remoto
  • Archiviazione di documenti
  • Avvisi / Allarme crescente
  • Branding personalizzabile
  • Chat in tempo reale
  • Comunicazione multi-canale
  • Configurazione del flusso di lavoro
  • Creazione di report/analisi
  • Gestione dei biglietti
  • Gestione dell'accordo sul livello di servizio (SLA)
  • Gestione della knowledge base
  • Gestione delle risorse IT
  • Gestione di call center
  • Instradamento automatico
  • Integrazione di e-mail
  • Integrazione di social media
  • Macro/Modelli di risposte
  • Monitoraggio della rete
  • Portale self-service
  • Tracciamento delle interazioni

Visualizza l'elenco completo di Software per Help Desk

  • Accesso da dispositivi mobili
  • Automazione dei processi aziendali
  • Configurazione del flusso di lavoro
  • Controllo accessi/Autorizzazioni
  • Editor grafico di flussi di lavoro
  • Gestione dei calendari
  • Gestione dei moduli
  • Gestione delle attività
  • Gestione di documenti
  • Integrazioni di terze parti
  • Monitoraggio della conformità
  • Pannello di controllo personalizzabile
  • Senza codice

Visualizza l'elenco completo di Software per Workflow

  • Check-in/Check-out
  • Codici a barre/RFID
  • Gestione del deprezzamento
  • Gestione delle cessioni
  • Gestione delle prenotazioni
  • Monitoraggio delle attività
  • Rilevamento della posizione
  • Tracciato di controllo

Visualizza l'elenco completo di Software per asset tracking

  • Assistente virtuale
  • Avvisi / Allarme crescente
  • Gestione appuntamenti
  • Gestione del flusso di lavoro
  • Gestione della posta elettronica
  • Gestione delle code
  • Gestione di call center
  • Integrazione di social media
  • Knowledge Base
  • Live Chat
  • Parametri prestazionali
  • Portale self-service
  • Sondaggi e feedback

Visualizza l'elenco completo di Software per assistenza clienti

  • Gestione degli approvvigionamenti
  • Gestione degli audit
  • Gestione dei fornitori
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione della configurazione
  • Gestione della manutenzione
  • Gestione delle richieste
  • Gestione di contratti/licenze
  • Monitoraggio dei costi
  • Monitoraggio della conformità

Visualizza l'elenco completo di Software per la gestione degli asset IT

  • Appalti pubblici
  • Contratti di specializzazione
  • Controllo della versione
  • Firma elettronica
  • Gestione del ciclo di vita dei contratti
  • Gestione del flusso di lavoro
  • Interfaccia acquirenti (fornitori)
  • Lato vendite (clienti)
  • Modelli precompilati
  • Monitoraggio dei progressi
  • Monitoraggio della conformità
  • Ricerca del testo completo

Visualizza l'elenco completo di Software per la gestione dei contratti

  • Automazione dei processi aziendali
  • Avvisi/Notifiche
  • Collaborazione
  • Controllo accessi/Autorizzazioni
  • Gestione delle norme aziendali
  • Gestione visiva del flusso di lavoro
  • Mappatura dei processi
  • Modellazione e progettazione dei processi
  • Tracciabilità delle modifiche di processo

Visualizza l'elenco completo di Software per la gestione dei processi aziendali

  • Dashboard
  • Definizione del piano di risoluzione dei problemi
  • Gestione dei progetti
  • Gestione dell'escalation
  • Gestione della knowledge base
  • Gestione delle attività
  • Gestione delle mansioni
  • Problemi ricorrenti
  • Verifica dei problemi

Visualizza l'elenco completo di Software per la risoluzione delle problematiche

Le migliori alternative a Agiloft

Altre alternative a Agiloft

Recensioni su Agiloft

Stai visualizzando 5 di 30 recensioni

Nel complesso
4,9/5
Facilità d'uso
4,6/5
Servizio clienti
4,8/5
Caratteristiche
4,8/5
Rapporto qualità-prezzo
4,8/5
Kelsie M.
Marketing Staff
Prodotti alimentari e bevande, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
  • Valutazione complessiva
    5/5
  • Facilità d'uso
    5/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5/5
  • Assistenza clienti
    5/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    4/5
  • Consigliato
    9/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 25/8/2019

"Agiloft is perfect for designing business processes"

Commenti: The management of electronic signatures is one of the biggest strengths of agiloft, so its use is highly recommended to handle virtual documents. We recommend reviewing your varied file recovery options, and to be able to work even without being connected to the internet.

Vantaggi: Agiloft presents a great utility in the management of audit trails, and barcoding / RFID. It is quite good to work with business process mapping, which can be designed and modeled completely from scratch.

Inconvenienti: Given that it lacks many functions for customer service, we think it would not be very useful in the management of call centers. It does not have a good virtual assistant, nor enough workflow management tools. It also does not manage emails.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 25/8/2019
Cindi K.
Associate General Counsel
201-500 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
  • Valutazione complessiva
    5/5
  • Facilità d'uso
    5/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5/5
  • Assistenza clienti
    5/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5/5
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 3/3/2017

"Highly customizable and affordable system with excellent customer service"

Commenti: PROS: Agiloft especially excels at scalable customization, fair pricing and customer service. All the staff I've encountered at Agiloft (not just the initial sales contact), from the implementers to the billing staff, have been responsive, friendly and helpful with a "can-do" positive attitude. They are a professional, dependable service-oriented team. Billing with Agiloft has always been very fair and transparent. The possibilities with Agiloft's system are nearly limitless. If inclined, the administrator can take on a significant amount of the maintenance and design of the system. I had no programming experience, but using the available documentation/tutorials and custom training available along with the creative ideas my implementer offered, I was able to become quite independent and save our company money while having a tailored, high performing contract system that grows with our organization's needs.

CONS: With so many possibilities for customization comes a number of decisions that need to be made. This can be time-consuming, but Agiloft offers the customer the option to make as many or as little of the design decisions as works for them. We'd much rather have the problem of too much choice than a situation where the system doesn't fit our needs enough or where the cost of having an engineer design everything in our system is prohibitively expensive. If your organization wants to handle some of the maintenance and design, there definitely can be a learning curve for the more complex aspects but also great payoff in independence and control of the direction of the system.

RECOMMENDATIONS FOR OTHER BUYERS: We had a very lengthy review process that involved intensive research. We recommend strongly considering how experienced and knowledgeable and stable the vendor is (not just who has the slickest app or tech conference booth). We also recommend noting how much the vendor listens to you during the sales process. Agiloft has been a solid industry leader since the 1990's and did not pressure or rush us to make our decision. They were patient and respectful and worked hard to understand our unique needs as a nonprofit and as a public media organization. We recommend taking time for the demos, using the free trial versions and talking to the vendors thoroughly about what is and isn't included and how they operate. We also recommend reading the PCMag review as it was comprehensive and captured what makes Agiloft different from its competitors.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 3/3/2017
Brian P.
Field Service Manager
  • Valutazione complessiva
    4/5
  • Facilità d'uso
    4/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    Nessuna recensione
  • Assistenza clienti
    5/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    Nessuna recensione
  • Consigliato
    Nessuna recensione
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 5/4/2012

"DCG Systems Experience"

Commenti: I would recommend Agiloft to anyone needing a fully customizable CRM with a focus on customer relations. the folks at Agiloft go out of their way to understand your business process and where their product would best fit in. Agiloft Customer Support is Outstanding!

Vantaggi: Easily Customizable to our business needs. Automatic reporting and email notifications are essential to our process. Out of the box integration to our business structure. Create and adapt business practices to include Agiloft. We did not know what we were missing until we started creating processes with Agiloft in mind, The joke at our company is "Agiloft can do it".

Inconvenienti: As a company that tracks equipment MTBF, availability and MTTR, the Graphics and Graphing packages lack the ability to do some of the hings we would like. Still need to import some data into excel for post processing.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 5/4/2012
David C.
ICT officer
Proprietà immobiliari, 201-500 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
  • Valutazione complessiva
    5/5
  • Facilità d'uso
    4/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5/5
  • Assistenza clienti
    5/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5/5
  • Consigliato
    9/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 4/8/2020

"Still new to this but good so far"

Commenti: Still new to the software but it has already eased a lot of the burden we had in our service desk solution.

Vantaggi: This is my company's first foray into ITSM so it had to be right. It does everything we had in our specification requirements. The UI for admins is a lot better than I'd experienced before

Inconvenienti: The setup was a bit fiddly but that was eased by the supplier who provided 40 hours of setup assistance to get us rolling, as part of the ontract

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 4/8/2020
Matt C.
VP Software Development and Technical Support
  • Valutazione complessiva
    5/5
  • Facilità d'uso
    5/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    Nessuna recensione
  • Assistenza clienti
    5/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    Nessuna recensione
  • Consigliato
    Nessuna recensione
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 16/5/2012

"Best software purchase I've ever made"

Commenti: I don't want to sound over the top, but I have nothing but good things to say about Agiloft. As a rapidly growing company we had many manual processes which needed to be automated. Having a system that fit our business model was important, and I went through a lot of tools before I settled on AG. By far the strongest aspect of Agiloft is its ease of customization. Literally all customization is point and click, and within about 40 hours of our initial installation (which we did ourselves on our hardware), we had a system up and running which accomplished what I was unable to do with any other product. Since the original implementation in October 2011, there has not been a week where I have not been rolling out AG into other areas of our business, to the point where we now track everything from sales leads to fixed assets, billing, and service in AG. Our users have learned quickly, and have been happy to have a system that helps them do their jobs well.

Vantaggi: - Ease of customization - Everything is point-and-click and easy to understand. We have not had to write any code, yet we're integrated with several other mission-critical systems within our business.
- Ease of use - Even our fairly non-technical users find AG easy to pick up, and with light training are productive immediately. I attribute some of this to the user interface, but even more of it to the fact that we are able to mold the system to our business flow and terminology, so it's already familiar.
- Performance - We have a few dozen people in and out of the system all day, and rarely have any trouble. We did install on our own server, and sized it according to AG's recommendations.
- Quality - While any software product will have minor annoyances that you would like to see fixed, there are only a few of those. We have had absolutely zero bugs that have stopped us from getting the business value out of AG that we need.
- Cost - Very reasonable per-seat fees, no upcharges.

Inconvenienti: This is not a con, but my only advice is to find a champion for the project internally who understands the business processes you're wanting to implement in AG, and who has the time to focus on the project. Don't be afraid to implement what you need, and then tweak over time as requests come in - you'll rarely get everything right in a first pass and you'll get the best feedback after a minimal process has been in the users' hands for a week or two.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 16/5/2012