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Cos'è LS Retail?

LS Central è una soluzione software multifunzione che estende Microsoft Dynamics 365 Business Central, offrendo funzionalità POS ed ERP in un unico sistema unificato.

Ciò significa che è possibile utilizzare un solo software completo per gestire i dati finanziari (l'ERP Microsoft), il POS, le operazioni del negozio, la gestione della catena logistica, lo stock, l'e-commerce e la fidelizzazione dei clienti.

Chi utilizza LS Retail?

Ideale per rivenditori, ristoranti, hotel, farmacie e stazioni di servizio

LS Retail Software - 1
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LS Retail Software - 3
LS Retail Software - 4
LS Retail Software - 5

Hai dubbi su LS Retail? Confrontalo con una delle alternative più popolari

LS Retail

LS Retail

4,3 (125)
Nessun prezzo trovato
Versione gratuita
Prova gratuita
144
Nessuna integrazione trovata
4,1 (125)
4,1 (125)
3,6 (125)
VS.
Prezzo di partenza
Prezzi
Caratteristiche
Integrazioni
Facilità d'uso
Rapporto qualità-prezzo
Servizio clienti
476,00 €
anno
Versione gratuita
Prova gratuita
348
13
3,8 (1.467)
3,8 (1.467)
3,7 (1.467)
Le barre verdi mostrano il prodotto con il risultato migliore in base alla valutazione media e al numero di recensioni.

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Gestione dell'inventario
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Funzionalità più votate
Creazione di report/analisi
Gestione dell'inventario
Per concessionari auto
Vend
Funzionalità più votate
Gestione degli sconti
Gestione multi-canale
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Funzionalità più votate
Contabilità generale
Fatturazione e contabilizzazione
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Funzionalità più votate
Gestione degli sconti
Gestione dei buoni regalo
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Creazione di report/analisi
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Gestione dei buoni regalo
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Funzionalità più votate
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Creazione delle commesse
Monitoraggio dello stato

Recensioni su LS Retail

Punteggio medio

Nel complesso
4,3
Facilità d'uso
4,1
Servizio clienti
3,6
Caratteristiche
4,4
Rapporto qualità-prezzo
4,1

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
43%
4
46%
3
10%
Elisa
IT CRM Solutions Analyst (Italia)
Cosmetica, 1.001-5.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Ls indispensabile nel retail

3,0 anno scorso

Aspetti positivi:

Personalizzabile, utilizzabile senza particolari training da personale di cassa

Aspetti negativi:

Un po’ lento e a volte servono sviluppi macchinosi e lunghi per piccole funzionalità

Gokulnath
Gokulnath
Technical Consultant (India)
Utente LinkedIn Verificato
Software informatici, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Best ERP for Retail sector

5,0 9 mesi fa

Aspetti positivi:

Best way to track your daily expense and income in Retail zones. Can handle larger data volume. Can be integrated with any solutions like whatsapp, Payment gateways, Etc.

Aspetti negativi:

It comes as an Vertical software with Business central. not as a standalone software

Dilanka
Project Manager (Sri Lanka)
Servizi e tecnologie dell'informazione, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

All-in one Retail Solution for a plug and play action

5,0 5 anni fa

Commenti: Retail Business in Sri Lanka is not well-managed when it comes to Resource Planning and Finance Management. Sri Lankan IT Industry is highly competitive in introducing a modernly made Retail Management Software Solution to make things go ahead in Retail sales industry with efficiency and good standard, and herewith LS Retail and its business logic designs as an Implementation person I did see bigger advantages to follow a well-developed framework. LS Retail was a Thumbs up from both the Implementer and the End-Customer.

Aspetti positivi:

Wide-spread Configuration capability is a huge plus point selecting this as the main Retail Solution for a Retail operations-driven Business or an Enterprise. LS Retail has the capability to deploy as a vertical software solution for Microsoft Dynamics NAV/Business Central which makes the solution proposals more competent and viable. In terms of UI/UX, the user-friendliness is an achieved goal metrics here at LS Retail.

Aspetti negativi:

Although the capacity to configure the system is given at a performable level as a Deployer I am keen for good development capabilities to be carried out, overlayed or extended. At the moment the pricing structure is not that viable for South Asian Market from implementation and proposal development experience.

Kevin
Solution Architect (Canada)
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

We had the chance to implement LS. NAV Version 800.03 and version 900.05 at different client site.

3,0 6 anni fa

Aspetti positivi:

The screen is intuitive and easy to use. The functionality does not seem overwhelming or hard to understand. It pack with features and also works with different variation type of retailers- a pure retail store and or hospitality type. It can all be taken care by one system. You can also customize the application to fit your needs such as hide features for some users or also integrate new functionality such as payment integration. I like that it is web enabled which means that a retailer that want to have an Omni channel system can integrate their econmerce to this back office

Aspetti negativi:

Support or response are very slow from LS. Also for any fixes and hot fixes they provide is one the latest version of Dynamics NAV. This means that it is very hard to retrofit hotfixes from one version to the other. A good example are from version 900.03 to the newer 10.00.05. The fixes were not evident or detailed as it should have been. Also the software seems to be over promised. There are features listed that although present - does not fully cover the necessity of the client. A good example is again on version9.00.05 which although advertised as have a good coverage for hospitality- restaurant/bar, there were lots of issues or limitation of the software. The software may allow you to do some configurations and suggest some functionality but it does not work in the context of North America or lead to hard errors with system crash. Such errors were found and are still present in their split bill function for example. The cost is high as well since it is built on top of the dynamics nav stack.

Utente Verificato
Utente LinkedIn Verificato
Servizi e tecnologie dell'informazione, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Value for your dollars!!!

5,0 5 anni fa

Commenti: The solution was implemented in a multidimensional organisation with POS's, backend and frontend users. The ability to have everything (>90%) of your needs fulfilled is a fantastic feat.

Aspetti positivi:

The ability for the software solution to work for you straight out of the box and then provide the adaptability and also extensive modularity is amazing.

Aspetti negativi:

The lack of a Human Resources aspect. Well there is HR involved but its very limited.