Cos'è GatherUp?

GatherUp is an Online Reputation Management platform allowing you to make customer experience the backbone of your business through reviews and customer feedback.

How:
Create workflows to automate feedback requests, surveys, & review requests.

Gather your Net Promoter Score, actionable business insights, & 3rd-party online reviews with a frictionless process.

Manage and monitor your online reputation with a centralized dashboard.

Respond quickly and efficiently to online reviews.

Chi utilizza GatherUp?

We serve single-location and multi-location businesses, franchises, digital agencies, and enterprises across all industries.

Dettagli su GatherUp

Traject

Fondata nel 2011

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Fondata nel 2011

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99,00 USD/mese
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Implementazione e assistenza di GatherUp

Assistenza

  • Email/Help desk
  • Knowledge Base

Implementazione

  • Cloud, SaaS, Web

Formazione

  • Live Online
  • Webinar
  • Documentazione
  • Video

Caratteristiche di GatherUp

  • API
  • Analisi dati in tempo reale
  • Analisi delle sensazioni
  • Analisi delle tendenze
  • Analisi di testo
  • Analisi predittiva
  • Analisi visiva
  • Avvisi/Notifiche
  • Branding personalizzabile
  • CRM
  • Campi personalizzabili
  • Chat/Messaggistica
  • Comunicazione multi-canale
  • Creazione di report/analisi
  • Dashboard
  • Etichettatura
  • Gestione dei feedback
  • Gestione dei sondaggi
  • Gestione del flusso di lavoro
  • Gestione dell'esperienza del cliente
  • Gestione della campagna
  • Gestione della posta elettronica
  • Gestione delle comunicazioni
  • Gestione delle conoscenze
  • Gestione di feedback negativi
  • Gestione multi-canale
  • Informazioni in tempo reale
  • Integrazione di social media
  • Integrazioni di terze parti
  • Live Chat
  • Modelli personalizzabili
  • Moduli personalizzabili
  • Monitoraggio
  • Monitoraggio del coinvolgimento
  • Monitoraggio delle attività
  • Monitoraggio in tempo reale
  • Notifiche in tempo reale
  • Quadro della attività
  • Raccolta dati multi-canale
  • Rendicontazione e analisi statistiche
  • Rendicontazione in tempo reale
  • Report personalizzabili
  • Ricerca/Filtro
  • Segmentazione della clientela
  • Sistema plurilingue
  • Sondaggi e feedback
  • Trascinamento della selezione (Drag & Drop)
  • Valutazioni e recensioni
  • Visualizzazione di dati
  • Widget

Visualizza l'elenco completo di Software per la Customer Experience

  • API
  • Analisi dati della campagna
  • Analisi delle sensazioni
  • Analisi visiva
  • Condivisione delle recensioni
  • Creazione di report/analisi
  • Generazione di recensioni
  • Gestione SEO
  • Gestione dei contenuti
  • Gestione dei modelli
  • Gestione dei reclami
  • Gestione dell'esperienza del cliente
  • Gestione della campagna
  • Gestione delle risposte
  • IA/Machine learning
  • Integrazione di social media
  • Integrazioni di terze parti
  • Messaggistica via SMS
  • Monitoraggio dei social media
  • Monitoraggio del coinvolgimento
  • Monitoraggio del marchio
  • Monitoraggio delle parole chiave
  • Monitoraggio delle revisioni
  • Monitoraggio hashtag
  • Monitoraggio in tempo reale
  • Notifica di revisione
  • Notifiche in tempo reale
  • Programmazione dei post
  • Programmazione della campagna
  • Report personalizzabili
  • Ricerca/Filtro
  • Richiesta di revisione
  • Sistema multi-locale
  • Sondaggi e feedback
  • Visualizzazione recensioni
  • Widget

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  • API
  • Acquisto e ricezione
  • Analisi dati in tempo reale
  • Analisi delle sensazioni
  • Analisi visiva
  • Avvisi/Notifiche
  • Branding personalizzabile
  • CRM
  • Campagne multi-canale
  • Chat/Messaggistica
  • Commenti/Note
  • Condivisione sui social
  • Dashboard
  • Gestione SEO
  • Gestione dei distintivi delle recensioni
  • Gestione dei feedback
  • Gestione dei modelli
  • Gestione dei sondaggi
  • Gestione dell'esperienza del cliente
  • Gestione della campagna
  • Gestione della posta elettronica
  • Gestione delle comunicazioni
  • Gestione delle risposte
  • Gestione di feedback negativi
  • Importazione/Esportazione di dati
  • Informazioni in tempo reale
  • Integrazione di siti web
  • Integrazione di social media
  • Integrazioni di terze parti
  • Messaggistica via SMS
  • Modelli personalizzabili
  • Monitoraggio
  • Monitoraggio del coinvolgimento
  • Monitoraggio delle attività
  • Monitoraggio delle revisioni
  • Notifica di revisione
  • Notifiche in tempo reale
  • Parametri prestazionali
  • Promemoria
  • Promemoria via e-mail
  • Promozione sui social
  • Quadro della attività
  • Rendicontazione e analisi statistiche
  • Report personalizzabili
  • Richiesta di revisione
  • Sistema multi-locale
  • Sistema plurilingue
  • Sondaggi e feedback
  • Valutazioni e recensioni
  • Widget

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Alternative a GatherUp

Altre alternative a GatherUp

Recensioni su GatherUp

Leggi tutte le 8 recensioni

Punteggio medio

Nel complesso
4,6
Facilità d'uso
4,4
Servizio clienti
4,8
Caratteristiche
4,5
Rapporto qualità-prezzo
4,7

Recensioni per valutazione

5
5
4
3

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Utente Verificato
Internet Marketing Specialist (USA)
Utente LinkedIn Verificato
Marketing e pubblicità, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Easier to generate 1st & 3rd party reviews

5 3 anni fa

Aspetti positivi:

This platform allows for a high level of customization, which puts us in control of our asks, follow ups, and responses. We’re able to generate reviews more efficiently now, and we even have the opportunity to generate 1st party reviews while asking for 3rd party reviews.

Aspetti negativi:

The platform is a little difficult to navigate - with so many customizable features, it’s defiantly not a minimalistic design. That can make things feel a little cluttered, but once you get familiar with the platform it’s smooth sailing.

John V.
Owner (USA)
Marketing e pubblicità, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Value Features for Less

5 2 anni fa

Commenti: This keeps my clients focused on quality and helps them control the review conversations happening every day. They really bring attention when a negative review comes and they respond accordinglty.

Aspetti positivi:

The ease of use and setup was paramount for my clients. There was nothing intimidating about setup and support was fast to respond.

Aspetti negativi:

The Gatherup team brought text response a little later than the competitors but to their credit it works fine.

Utente Verificato
Owner (USA)
Utente LinkedIn Verificato
Marketing e pubblicità, Lavoratore autonomo
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Functional & Affordable Review Gen/Management Tool for Local SEO Agencies

4 3 anni fa

Commenti: GatherUp is a really great review management tool that is especially useful for local SEO consultants just starting out. It's one of the most affordable tools out there and provides just as many features as the bigger, costlier brands. I'm very excited to see how GatherUp grows in the future.

Aspetti positivi:

GatherUp (formerly GetFiveStars) is an uncomplicated and straightforward piece of review management software that simply gets the job done well. The team behind GatherUp are local SEO/marketers themselves, which adds a lot of value for me because I don't get the feeling they add features to inflate the perceived value of the tool. It truly feels like a tool built for marketers by marketers. GatherUp is very simple to use and set up. Although I have never needed any customer support, when I implemented the tool several months ago one of their sales reps was more than happy to walk me through the entire tool, which was a really big plus. They also provide regular updates and keep users in the loop on upcoming improvements they're making. All great things. Last, GatherUp just works. It's easy to onboard clients and get them up and running. GatherUp also makes sales a little easier. Clients get stars (no pun intended) in their eyes when they see all the capabilities I am able to provide them. Also, clients often think I have some huge competitive edge with this tool, almost as if I developed it myself or something. I don't have it whitelabled yet, but that's on my to-do list.

Aspetti negativi:

Customization is unfortunately limited with GatherUp, specifically with their outreach emails. Aside from changing the color schemes, changing email copy, uploading a logo, and making a few other small tweaks, it still didn't allow me to change the outreach emails in the way I needed to fit my company brand completely. For example, I had no choice but to center-justify the email copy, which seems strange to me. I also wanted the ability to make the emails appear like regular text emails (the way I always email clients), but with GatherUp you're forced to use the one generic template. It's not the worst thing, but I just needed a few more basic customization options to be 100% bought in to the GatherUp brand. Because they're competitively priced with other review generation/management SaaS companies, these little things can make ALL the difference.

Ron H.
Owner (USA)
Marketing e pubblicità, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Kiosk mode rocks

5 2 anni fa

Commenti: Overall has been good. The Reseller / agency support is fairly good though some things don't make sense like changing a profile before a mandatory update.

Aspetti positivi:

I use Kiosk Mode and set it up in a client's waiting room. The ability to do surveys while in a waiting room is very helpful. We can also email the survey link.

Aspetti negativi:

The cost is a bit steep, $40 per client. The reseller program is decent but I'd like to see a lower price point. Previously known as 'Get Five Stars'.

Nery R.
Owner (USA)
Marketing e pubblicità, Lavoratore autonomo
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Good product

5 2 anni fa

Commenti: The customer support is great, and I like they are focusing on more than just reviews

Aspetti positivi:

The software is very intuitive and fairly easy to use with setting up. The software does exactly what you want it to do and never have glitches. The customer support is always willing to help out

Aspetti negativi:

The available times for training are very limited from 1-2 times a week. It would also be nice if you could toggle between review mode and direct feedback mode without messing up any settings